Deze score is berekend op basis van 2260 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hoezo222 18-04-2013

De bezorging was precies zoals vermeld staat, de volgende dag. Het product was goed ingepakt, ben erg tevreden. Over de website, maar ook over de winkel.

thea1988 18-04-2013

supersnelle levering! 14.00 uur besteld, volgende dag perfect verpakt in huis! Cameranu.nl, daar kun je van op aan.In het verleden ook camera hier gekocht,alles prima verzorgd. Altijd bereikbaar, veilig en vertrouwd bestellen!

denden 18-04-2013

Perfect Service.
Voor mijn ouders een videocamera besteld.
Had er 1 gekozen zonder touchscreen, maar ze wouden toch liever wel met touchscreen.
Camera gewoon terug kunnen sturen. Was geen enkel probleem. Meteen de andere besteld. Kreeg netjes een mail met het resterende bedrag wat ik nog over moest maken en 2 dagen later hadden ze de videocamera binnen.

Dijkstea 18-04-2013

Vriendelijke en vlotte levering in de zaak op Urk na product via de website te hebben gereserveerd, voor een vriendelijk prijs.

Debbie Westphal 18-04-2013

De website is erg duidelijk en overzichtelijk, al is het soms lastig om iets te vinden via de zoekbalk, misschien een idee om een "Bedoeld u misschien ...?" te doen als je het net verkeerd hebt getypt. Wel vind ik handig dat je je zoekopdracht nog kan verfijnen.
De bereikbaarheid is prima, alleen niet veel mensen kennen de website nog, misschien een idee om meer dingen via social media te doen?

Fotografie Hennie Raaymakers 18-04-2013

Bij aanschaf van dit produkt dient men te vragen naar het gewicht van de camera plus lens,dit ivm contra gewicht.
Nu blijkt dat ik apart weer een contragewicht moet bijbestellen.

Fotografie Hennie Raaymakers.

Peter Maas Fotografie 18-04-2013

Bestelling 21.20 uur door gegeven, volgende morgen al in huis. Website is duidelijk en overzichtelijk.

BartHimself 17-04-2013

Prima prijs en advies inzake de aanschaf van een objectief. Daarna supersnelle levering. Heel tevreden over de service en levering van Cameranu.nl

MRC Dirks 17-04-2013

overzichtelijke site, bestelling en levering snel. fijn dat je je pakketje kunt volgen. pas een dikke week in bezit, maar lijkt allemaal prima in orde te zijn

Boom44 17-04-2013

Website overzichtelijk, snelle keuze naar product.
Telefonische inlichtingen correct.
Bestelling binnen twee dagen binnen.
Was m'n eerste aankoop bij Cameranu, zeer tevreden.

BeheerNet 17-04-2013

Bestelling 's avonds laat gedaan via de website. Betaling verliep soepel en snel daarna ontving ik eerdere mails waarmee mijn bestelling en betaling werden bevestigd. Diezelfde avond laat ontving ik ook reeds de link per e-mail waarmee ik mijn pakket kon volgen. De volgende dag stond de bezorger van Postnl aan mijn deur. 's avonds bestelt en de volgende dag in huis! Super!

Nikon Hobbyfotograaf 17-04-2013

In eerste instantie ... een geweldige overzichtelijke website, c.q. webshop.
Goede product- en begripsomschrijving.
Bestelling op woensdagavond rond 22.00 uur. Zeer snelle email bevestiging van bestelling en ontvangen betaling.
Op donderdag omstreeks 16.00 uur naar alle tevredenheid afgeleverd.
Een webshop die vertrouwen geeft door klantgerichtheid en altijd up to date is in de nieuwste producten. Wellicht ten overvloede vermeld ik dat ik gewisseld heb van favoriet en dit zeker niet mijn laatste bestelling was.
Een webshop die dat doet waar een serieuze klant om vraagt !!
Een aanrader in alle opzichten.

groetjes,
NIKON hobbyfotograaf

rien52 17-04-2013

De bezorging was snel en netjes ingepakt.
Op de website is gemakkelijk te vinden welke beta shell geschikt is voor je lens.

amateur gebruiker 17-04-2013

Was op zoek naar een uitgebreid toestel om mee te nemen op een verre reis. Dan kom je al snel uit bij een spiegelreflex camera. Het nadeel hiervan zijn de losse lenzen die je mee moet nemen.
Dit toestel heeft een geweldige zoom bereik vergelijkbaar met een 700mm lens. Digitaal is deze te verdubbelen tot vergelijkbaar 1440mm. Prima foto's mee te maken, echter is dan een statief aan te bevelen. ik heheb ondertussen 2 16gb sd kaarten bijgekocht waarop ik op JPEG formaat ruim 5000 foto's kan schieten.
Een paar dagen in gebruik maar ik ben er al erg enthousiast over.
Over cameranu.nl ben ik ook zeer tevreden, overzichtelijke site en een zeer snelle levering. 's avonds om 21:00uur besteld en de volgende middag al bezorgd, super.

hoogie1969 17-04-2013

ik werd zeer keurig geholpen toen ik mijn weborder kwam afhalen en ik hier nog een vraag over had, kreeg ik ook een goed antwoord.

Lex van Roessel 17-04-2013

Ik heb een Occasion besteld bij camera nu. De lens was nog in super goeie staat en alles zat erbij. De levering was super snel. Betere service kan niet.

Tal200K 17-04-2013

De adapter werk uiteraard naar verwachting.
Mijn waardering wil ik uitspreken ten aanzien van de service. ik had namelijk het verkeerde type besteld.
Meteen via de website gemeld. dezelfde dag nog een mail terug met aanwijzingen hoe te retourneren. 3 werkdagen later had de nieuwe adapter in huis. Alleen verzendkosten. Perfect geregeld!

Schreeuwwitje 17-04-2013

Op de website was mijn product gemakkelijk te vinden en alle benodigde informatie stond daar gelukkig bij, hetgeen mij ook tot deze koop heeft aangezet.

Daarnaast was het te leveren product ook direct de volgende dag aangeboden, perfect!

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-04-2013

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. Kunt u ons een kleine toelichting geven waarom onze bereikbaarheid met een 3 wordt beoordeeld? Wij horen het graag van u.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Gebruiker Canon Ixus 140 HS 17-04-2013

Snelle service en levering.

Klein minpuntje is de vergelijkingsmodule, kan in mijn optiek eist eenvoudiger.

snowjunk 17-04-2013

Ik heb de iPad op maandag rond 17:30 besteld ... dinsdags al geleverd.
Supersnel !
Daarvoor heb ik contact gehad met de klantenservice en daar ben ik ook uitstekend geholpen door Corrie.

Johan Horst 17-04-2013

Pak je mis op je flitsbesturing en heb je de volgende dag alweer een shoot. Een bestelling plaatsen en de volgende dag al in huis en je werk af kunnen maken.

joshua33 17-04-2013

Website is helder en overzichtelijk, al kunnen de foto's van de producten misschien wat groter. Levering was snel, dus dat was ook prima. Een klein minpuntje: ik nam het product niet zelf in ontvangst en ik kreeg door dat de bezorger niet heel erg klantvriendelijk was.

CanonHennie 17-04-2013

Overzichtelijke en klantvriendelijke website, goed toegankelijk en levering exact volgens afspraak. Na afloop wordt ook nog 'nazorg'gedaan.

Paul Daniël 17-04-2013

Zoals de meeste mannen die een nieuw speeltje kopen wilde ik de camera zo snel mogelijk hebben. Omdat ik veel uren op mijn werk ben is dit nog wel eens lastig en is het vaak zo dat ik mijn bestelling na een aantal dagen ergens op een postagentschap moet ophalen. Dit keer wilde ik dat anders en ben specifiek op zoek gegaan naar een winkel met de juiste levering voorwaarden. Op veel websites is dit moeilijk te vinden, waardoor ik dus bij twee verschillende winkels de bestelling heb moeten annuleren. Hierdoor ben ik afgeweken van de door mij bekende websites en ben gaan googlen op de camera. Op de website van Cameranu.nl stonden heel duidelijk de levering voorwaarden en voor een paar euro meer kon ik zelfs vrij nauwkeurig plannen als ik voor levering via hun eigen koeriers dienst koos. Het vinden van de camera, het bestellen hiervan en de informatie vinden over levering en betaling was allemaal een fluitje van een cent.

Dezelfde avond kreeg ik nog een telefoontje dat ik de dag erop op de route van de koerier lag en kon tot op een half uur nauwkeurig een afspraak maken over de levering. Het aflever adres was op mijn werk. De receptie op het werk vond dit niet zo'n goed idee en hierop heb ik een sms gestuurd naar het mobiele nummer waarmee ik de dag van bestelling was gebeld, met de vraag of zij contact met mij op konden nemen als ze bij mijn werk waren, zodat ik het pakketje zelf kon aannemen. Ik werd hierop netjes 10 minuten voor de koerier er was gebeld en hoefde zo de receptie niet lastig te vallen. Dit is top service! Snel, prijsbewust en duidelijk, dit moet wel het nieuwe adres zijn voor mijn speeltjes.

Aangezien we toch over een groot bedrag praten waar je in deze tijd toch ff voor moet sparen, vind ik het belangrijk dat een (web)winkel een goede service verleend. Dit zorgt ervoor dat je als klant het idee hebt dat er met je mee word gedacht en dit geeft een goed vertrouwd gevoel. cameranu.nl maakte deze verwachting waar en dat verdient een compliment.

Rignalis 16-04-2013

Camera 1 week in huis, ik stuur hem niet terug want het is een heel goede camera voor dát geld.Ik wilde niet meer dan 200 euro uitgeven voor een travelzoomcamera.Ik heb avonden sites over andere camera's uitgeplozen maar voor deze gekozen.
'S avons om 9 uur nog besteld bij Cameranu.nlen inderdaad de volgende dag om een uur of vier afgeleverd!!Erg goed!

Danny Touw 16-04-2013

Goede site.
Gewenste product is snel gevonden.
Betaling snel en veilig vis je eigen bank.
Andere dag in huis.

Virtual-sensation 16-04-2013

Gewoon heel simpel een super servise altijd alles optijd bezorgd en als ik vragen heb word ik gelijk geholpen!!!!!
Voor mij is CAMERANU.NL een super bedrijf

Jairo da Costa Junior 16-04-2013

The product have a good quality. The delivery was fast. In summary, I recommend both, the webstore and the product.

Yogi62 16-04-2013

Makkelijk te vinden op de site. Duidelijke omschrijving van het produkt. Makkelijk te betalen en snelle levering.
Betrouwbaar. Alles wat een consument verwacht en hoopt aan te treffen

Jan West 16-04-2013

Dit fantastische objectief ( wat ik graag snel wilde hebben) was op bijna overal niet meer leverbaar. Camera.nu had hem, prima aanbieding en ....de volgende dag in huis!

blade002 16-04-2013

Nette winkel, vriendelijk persoon wat je goed kan adviseren en ook de tijd voor je nemen. Kortom zeker de moeite waard en ook de prijs is gunstig.

Jan7065 16-04-2013

Duidelijke overzichtelijke Site met hele nette prijzen.

Mooie compacte flitser, besteld/betaald en binnen twee dagen in huis !! Helemaal Super.

Niet alleen beloven maar ook gewoon doen, Top !!

Tisha2010 16-04-2013

de site van Cameranu.nl is overzichtelijk en duidelijk. Telefonisch gaven ze goede informatie. Vooral belangrijk: heel vriendelijk en meedenkend. Je kreeg een vertrouwd gevoel. En de levering was supersnel. Pas rond 19.00 uur was de bestelling afgerond en de volgende dag werd de camera al bezorgd!Ik zou een volgende keer weer voor cameranu.nl kiezen en ik kan het iedereen zeker aanraden.

Nout67 16-04-2013

Mooie overzichtelijke site. Supersnelle levering.
Jammer dat ze niet wat meer in het midden van het land zitten.

freyrvandenassem 16-04-2013

Ik had mijn flitser maandag besteld en dinsdag was die al bezorgt. Site werk heel goed en erg gebruiksvriendelijk.

12blijmetcamera 15-04-2013

Kreeg duidelijke info toen ik belde over product. After sales kan ik niet beoordelen. nog niet nodig gehad.

Herman Krebbers 15-04-2013

Deskundig advies bij aankoop door ervaren fotograaf. Volledig pakket. Alles voorradig en geheel direct mee te nemen. Scherp geprijsd. Plezierige bediening in de winkel.

Jan Lievers 15-04-2013

Duidelijke web site, maar "springt" voor mij niet echt uit boven de concurrentie.

Vragen per email en telefoon worden direct behandeld of wanneer dit niet mogelijk is in ieder geval beantwoord met een bericht van ontvangst en wanneer het antwoord wel gegeven zal worden.

Snelle en prompte levering.

Uitstekende after sales. Lens is retour gegaan voor reparatie net na verlopen garantie termijn. De afhandeling heeft nogal wat tijd gekost, mede doordat de fabrikant/importeur geen enkele service wilde verlenen. CameraNu heeft mij van elke stap die gezet werd altijd ogenblikkelijk een terug melding gegeven, zodat ik steeds op de hoogte was van de stand van zaken. Uiteindelijk heb ik de lens niet gerepareerd terug laten komen waarbij CameraNu mij een tegoedbon heeft gegeven als tegemoetkoming voor de geleden schade. De afhandeling hiervan is op een voor mij zeer correcte en positieve manier verlopen.

naam415 15-04-2013

Geweldige web site, met veel info. was voor mijn toestel de goedkoopste. Zeer snelle afhandeling en bezorging. Een aanrader.

genp 15-04-2013

Bestellen ging heel eenvoudig, de goederen werden direct verzonden en waren dus de volgende dag al in huis! Alles was keurig verpakt.

G.F Friederich 15-04-2013

Ben tevreden met de aankoop en de levering was volgens track & Trace heel goed te volgen. Mijn volgende aankoop gebeurd zeker via deze shop!

daandag 15-04-2013

Zeer tevreden met de gekochte lens. snelle en correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Yoonal 15-04-2013

Via de website prima informatie ontvangen en de aflevering kwam keurig verzorgd aangetekend bij mij thuis.
Als elke webside leverancier zo zou werken hadden de verschillende consumentenprogramma's het zeker minder druk.

patrick schuyt 15-04-2013

ik bestelde hier voor het eerst en ik moet zeggen dat dit heel soepel netjes en snel verliep.
ik kreeg iets in huis wat ik moest retourneren en deze procedure verliep ook keurig en vlekkeloos, snel het juiste weer binnen gekregen , ik kon deze site nog niet maar dit wordt wel een favoriet vanaf mijn kant.
groot assortiment en heel divers, goede snelle telefoon verbinding met keurige behulpzame meedenkend personeel.

kortom mijn complimenten.

patrick schuyt

phamnumen 15-04-2013

Redelijke prijs, duidelijke site, groot aanbod, produkt was netjes verpakt. Echter, de site belooft bezorging op de volgende werkdag als je voor 22u30 bestelt, maar ik bestelde zondagmiddag en moest vervolgens tot woensdag wachten (en nee, het was geen pasen of zo). Meer beloven dan je waar kan maken is niet netjes en commercieel ook niet handig. Bovendien is de opmerking die ik daarover via email maakte na een week nog altijd onbeantwoord is gebleven. Jammer, gemiste kans om alsnog een goede indruk te maken. Ik begrijp de enorm hoge score voor deze webwinkel dan ook niet helemaal. Voor mij net zo lief een andere webshop.

Dirk4u 15-04-2013

Ik heb al vaker iets besteld en heel goede ervaringen met Camera nu. Goed geholpen bij telefonisch contact, ruime keuze en snelle levering. Aangetekend verzonden kun je de zending goed volgen.

lovely24 15-04-2013

Meerdere malen besteld op deze site.
Altijd netjes op tijd en super goeie prijzen.
Dus mij zie je zeker weer terug

mvg

patricia

TheTomRoelofs 15-04-2013

Ik heb bij cameranu mijn eerste dslr gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Er staan overal op de site handige informatie over de producten dus er waren geen onduidelijkheden. Nadat ik hem besteld had kreeg ik keurig een mail met bevestiging en een track en trace code. De camera was zelfs de volgende dag al binnen!

Super website!

Tom

willemciere 15-04-2013

Snelle levering en betrouwbaar overkomende website.
Bij het niet aanwezig zijn tijdens aflevering, werd ik direct op de hoogte gebracht en kon ik eigen datum en tijd opgeven voor hernieuwde levering.Prima service.

Haket02 15-04-2013

De website is zeer toegankelijk en het bestellen is eenvoudig. De betaling ging even niet via ideal maar gewoon via de bank vooraf gestort. De volgende morgen gelijk een e-mail dat het geld binnen was en er geleverd werd.
Zoals beloofd de volgende dag in goede orde ontvangen.