Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alfred van Ekeris 13-03-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk. Vooral de combinatiedeals vind ik aantrekkelijk. Levering had wat vertraging opgelopen in het sorteercentrum van de TNT, maar normaal gesproken binnen een dag geleverd.

Loekie11 12-03-2013

Goed website met duidelijke productbeschrijving/gegevens en een zeer snelle levering! Via email duidelijke opvolging van de bestelling c.q. het pakket.

hannu108 12-03-2013

Very reliable website with could policies. Shipping always fast and proper invoice with a contact info provided. They can be called from a normal phone (no 0900 number hassle)!

Highly recommended.

gabalogh 12-03-2013

I ordered the Datacolor Spyder 4 Pro at 21:40, and i got it by post in the next day in the morning around 09:00. Excellent service, extreme fast delivery, and a really easy to use webshop.
I think i will choose this shop also in the future.

cowglide1968 12-03-2013

7 uur s'avonds besteld en de volgende dag in huis
Ze maken de belofte echt waar ene dag besteld volgende dag in huis

svdockum 12-03-2013

Top service, alleen de website heeft soms nog een paar foutjes met filteren..soms is er ook geen filter. Maar voor de rest werkt de site top en snel.

E.P. van Vliet 11-03-2013

Ik was op zoek naar een 24"IPS monitor voor het bewerken van foto's in lightroom en kwam terecht bij cameranu.nl.

De site is netjes overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Ook de omschrijving van de producten is zeer goed te noemen. De prijs was niet de laagste, maar wel op voorraad en betrokken via het Nederlangse EIZO kanaal.

De levering was zoals beloofd, verstuurd nog dezelfde dag. Verpakking prima, levering prima en afrekenen en communicatie over de factuur.

Dit adres is zeker voor herhaling vatbaar !

fransvandal 11-03-2013

De webwinkel is overzichtelijk en het assortiment is zeer uitgebreid. Geen problemen met de bereikbaarheid.
Levering van de bestelling verliep probleemloos.
Geen ervaring met de after sales service, maar dat zal ook wel goed zijn.

anika v 10-03-2013

Via tweakers kwam deze site als goedkoopste naar voren. De all-in prijs kwam overeen met de betaling op de site. Goede, snelle levering.

snkhns 10-03-2013

Een plezierige zaak om zaken mee te doen,ondanks een eerdere minder goede ervaring. Heb tijdens het online bestellen contact gezocht i.v.m. de Sunwayfoto DPG-70 om te vragen of deze ook geschikt was voor mijn Canon camera. De persoon die ik aan de lijn kreeg, ging meteen navraag doen en na eerst niet zeker te zijn werd er verder navraag gedaan, waaruit bleek dat deze wel geschikt was. Bij de aflevering werd rekening gehouden met de dag die ik had aangegeven. Het product voldoet aan alle eisen, voor een zeer redelijke prijs. Al met al een aanrader, deze zaak.
Mogelijk nadeel is dat ze pas vanaf 100 euro gratis verzenden, maar daar zijn de prijzen ook naar, vind ik.

Jenp 09-03-2013

Beoogde camera snel op website gevonden. Veel aanvullende informatie en zeer scherpe prijs. Levering zoals beloofd binnen twee werkdagen. Na het melden van het missen van een kortingsvoucher bij de bestelling, werd deze direct nagezonden.

PvH58 09-03-2013

Via de website een epson 605 besteld bij cameranu.nl. Levering zeer snel en zeer verzorgd. Ik zal zeker in de toekomst meer zaken doen met dit bedrijf.

ANKEE2 09-03-2013

Via de website kon ik een goed oordeel krijgen van de verrekijker en daarna verliep alles op rolletjes: de bestelling, het volgen van de kijker bij de post en tenslotte de aflevering enkele dagen later. Prima!

Roel Cremer 09-03-2013

Vorige week additionele flltser voor mij n SonyNex5 gekocht bij CameraNu.Wat me hielp was een informatieve site, snelle levering, zorgvuldige afwikkeling

Imre van der Beek 09-03-2013

Bij telefonisch contact snel en deskundig te woord gestaan over mijn vragen. Helaas is de fout die ik ontdekte over de statiefkop nog niet gecorrigeerd. Het is op de site niet duidelijk welke kop bijgeleverd wordt omdat er in de doos een andere staat omschreven als bij de specificaties. De fout zou direct worden hersteld. Ik heb ook bij andere webshops gekeken, maar Cameranu.nl is voordelig en voor mij belangrijk, ik kon hier gelijk de juiste extra quick release plaat mee bestellen zodat ik er ook 1 onder mijn telelens kan zetten. Ook de levering top, vanmiddag besteld en morgen in huis.
Volgende keer ga ik in elk geval weer naar deze shop.

Floor1975 09-03-2013

Al jaren is CameraNU.nl een vast adres voor alles wat betreft fotografie.
Na jaren weer eens besloten om bij een plaatselijke fotozaak een artikel te gaan. Blijkt na weken wachten, het artikel uit de handel genomen te zijn.

De site van CameraNU.nl bekeken en er voor de zekerheid een mailtje over gestuurd. En wat blijkt er waren meerdere opties mogelijk. Ik heb er één daarvan besteld en meteen helemaal naar wens.

CameraNU.nl is en blijft mijn adres op foto-gebied. TOP!!

opa66 08-03-2013

Uitstekende website, alles makkelijk te vinden. Bestelling de ene dag om 21.00 afgerond en de andere dag om 13.00 werd de camera keurig verpakt geleverd.

degreef1938 08-03-2013

Ik heb gebeld. Keurig behandeld, zeer vlot en goed oververpakt geleverd.
Wél had ik graag de flitser in originele verpakking willen hebben. Flitser werkt overigens wel perfect.

degreef1938 08-03-2013

Ik heb gebeld. Keurig behandeld, zeer vlot en goed oververpakt geleverd.

NicoBakker65 08-03-2013

Ongelooflijk iets voor 22:00 uur besteld de volgende dag al in huis. En dat voor weinig geld. De kwaliteit is ook nog goed. Je hoeft wat dat betreft niet verder te googlen

docholliday37 08-03-2013

De website is overzichtelijk, helder en intuitief ingericht. De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend, zowel via het net als via de telefoon.
Alles met betrekking tot mijn bestelling werd op zeer goede wijze behandeld. Ondanks een door mijn onhandigheid veroorzaakte vertraging in de levering werd binnen no time aan mijn wensen tegemoet gekomen. Aan de telefoon prettige en beschaafde stemmen van twee dames en een meneer met kennis van zaken en grote service gevoeligheid.
Het geleverde product voldoet 100% aan mijn verwachting. Uiteindelijk had ik mijn lens binnen 24 uur na het laatste contact in huis. Mijn tevredenheid kan niet beter!

Fantsie 08-03-2013

Net als eerdere keren weer een soepel verlopen aanschaf via de website. Correcte afhandeling, op de toegezegde dag in huis.
Na rondkijken op internet toch weer bij CamerNu uitgekomen ivm prijs/kwaliteit.
Kortom, een zeer tevreden klant.

FxM 08-03-2013

Enkele objectieven besteld en wat losse accesoires, bestelling verliep vlot, verzending was de volgende dag in huis.

petravz1 08-03-2013

De lens leek niet te passen. Ik heb gebeld met de klantenservice en werd zeer goed geholpen, mocht zelfs een foto opsturen voor hulp. Even netjes draaien, de lens gaat wat stroef maar past en de foto's worden prachtig. Ik ben zeer tevreden.

svdb16 08-03-2013

Website is heel duidelijk, bestelling is direct de volgende afgeleverd, after sales (met vorige camera, ook besteld bij camera.nl) was geweldig. Duidelijke communicatie, als klant werd je goed op de hoogte gehouden van de status en ze verlenen ook extra service nadat ik op een afspraak wilde terugkomen.

sjaak geluk 08-03-2013

Nadat er duidelijke informatie gegeven was en de bestelling om 17.00 uur was gedaan. Kwam deze bestelling de volgemnde dag met depost aangetend aan. CameraNu maakt zijn beloftes waar.

loxodonta 07-03-2013

's-Middags besteld, volgende ochtend in huis. Ik heb eerst goede telefonische product informatie gekregen, vragen die niet op de site van canon werd beantwoord. CameraNu heeft direct de order genoteerd.
Aangesloten in het netwerk. Heel goede product/prijs verhouding.

hdie 07-03-2013

Tot 's avonds laat te bestellen, onmidddelijke afhandeling, volgende dag al geleverd.
Producten zijn keurig verpakt, prijs/kwaliteitsverhouding klopt.

BERLINONE 07-03-2013

Goede service, goede ondersteuning en geen problemen met (evt. ) omruilen.
Al diverse zaken gekocht, geruild zonder problemen.
Tevens goede technische kennis aanwezig.

frankzelve 06-03-2013

Harde schijf laat in de avond besteld, te laat dacht ik. Volgende dag na het boodschappen doen een briefje van de post in de bus. we waren niet thuis geweest, dus pakje bezorgd twee deuren verder. extreem snel! precies wat ik wilde hebben. zalig!

Peterhendrika 06-03-2013

Ik had een verkeerde lens besteld bij Cameranu dus nik even bellen met ze, ik kreeg een aardige mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat ik even via de site een retourformulier moest invullen, zij wachte geduldig tot ik het gevonden had. Dus de lens ging op de post. De volgende dag kreeg ik netjes een bevesting dat ze hem binnen hadden en dat ze de goede lens zouden opsturen zonder extra kosten.
Kan je nagaan dinsdag avond rond 8 uur besteld woensdag de verkeerde door mij bestelde lens binnen en zaterdag al weer de goede lens binnen, bij Cameranu voel je jezelf echt een koning als klant, in een woord een perfete site en heel vriendelijke mensen

Groetjes

Aanvulling:
Site is perfect
Kontact is perfect
Prijs is perfect
Snelheid levering perfect
Vriendelijkheid aan de telefoon is perfect

Kortom cameranu.nl. Ei een geweldig bedrijf

nelleke66 06-03-2013

vriendelijk en deskundig personeel die mij goede adviezen gaven
en ben heel blij met mijn camera.veel mogelijkheden en makkelijk in gebruik.

HansSherla 06-03-2013

Een goede webshop met uitgebreid assortiment artikelen en snelle correcte levering.Zeer de moeite waard om ook in de toekomst bij deze winkel te shoppen. Prijs/kwaliteit verhouding is ook uitstekend.

Robvanasch 05-03-2013

Bij Cameranu.nl worden je vragen snel beantwoord, wanneer er wat opgelost moet worden wordt er mee gedacht. Leveringen lopen perfect, s'avonds laat besteld de volgende dag in huis. Enige verbeterpunt, de website en het assortiment zijn uitgebreid, maar hierdoor wordt de site soms onoverzichtelijk (teveel gezoek in de tekst in de linkerbalk). Ga zo door!

Mieke1936 05-03-2013

Altijd vriendelijk. Je kunt alles vragen en krijgt deskundig antwoord.
Bij een probleem word je goed geholpen.
Bestelling altijd op tijd en uitstekend verzorgd,
Scherpe prijzen, kortom een aanrader.

Yoque 05-03-2013

Ringflitser besteld, omdat die hier het goedkoopste is. Fijn dat je kunt kiezen waar wordt afgeleverd, hoeft je er niet voor thuis te blijven. Goed verpakt, prima!

Denzoil 05-03-2013

Veel informatie en advies over het product te vinden op de website. Door de vele informatie en het grote aanbod is de site soms wel ietwat onoverzichtelijk. Maar de snelle levering maakt alles goed.

Gert848 05-03-2013

Ik heb mede door de betrouwbaarheid en snelle service een Nikon S 6500 compact camera aangeschaft.
Zondagavond besteld en dinsdag in huis. Ik heb de camera bijna 2 weken in het bezit en zag hem elders goedkoper. Mailtje gestuurd en Cameranu is mij nog in de kosten tegemoet gekomen.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kortom u kunt er gerust bestellen, vriendelijke mensen goede service en snelle leveringen. Mijn complimenten.

AH digitaal 04-03-2013

omdat ik in dubio stond welke camera tas ik zou kopen, ben ik naar de winkel gegaan.
na verschillende tassen in handen te hebben gehad, advies bij de balie gevraagd, door dit advies ben ik achteraf blij dat ik niet de andere tas heb gekozen.

EJvDul 04-03-2013

in de zeer overzichtelijke website was mijn product snel gevonden, we hebben al vaker producten gekocht en informatie ingewonnen en zelfs advies gevraag bij Camera.nl we zijn hier over zeer tevreden en ook nu voldeed Camera.nl aan onze verwachtingen. de volgende camera van mijn echtgenote zal dan ook heel binnenkort bij de winkel uit Urk gekocht gaan worden, of het nu via de website is of terpaatse halen, het bevalt ons prima daar onze fotohobby spulletjes bij C.nu aan te schaffen

marijke17 04-03-2013

De camera is zeer snel bezorgd, savonds laat nog besteld en de volgende ochtend al bezorgd. !!! zeer goede service !!
De camera is super goed en ik ben er erg blij mee !!
Bedankt !!!

R. Theunissen 04-03-2013

De lens was bedoeld als cadeau voor iemand, ik weer eens veel te laat met bestellen, en maar hopen dat 'ie nog op tijd was. Maar binnen 24 uur in de bus.
Ik weet niet hoe ze 't doen daar, maar elke keer weer de beste prijs, supersnelle levering en altijd een goed product. Chapeau, ik koop nergens anders meer.

Ansie123 04-03-2013

3 weken geleden heb ik een Cactus V5 Wireless Flash Transceiver Duo gekocht met statief voor de reportage flitser. 1 dag later werd het pakket afgeleverd. Nadat ik gecheckt had of alles werkte duur het ruim 1 week voor ik het weer gebruikte. Helaas de bijgeleverde batterijen bleken al leeg te zijn. Ik stuurde een e-mail, hier werd snel op gereageerd. Binnen een paar dagen had ik gratis nieuwe batterijen in huis. Prima service.

suusuutroalte 04-03-2013

Overzichtelijke website, ruime keuze, goede prijzen. Prettig zijn ook de bundelaanbiedingen. Goedkoper, maar zo voorkom je ook dat je iets essentieels vergeet bij te bestellen.
Snelle verzending, goed verpakt.
Daarbij goed mogelijk de bestelling/zending te volgen d.m.v. de mails die gestuurd worden.

kspijkerman 04-03-2013

Mooie, overzichtelijke en persoonlijke website. Alles duidelijk aangegeven. What you see is what you get.
Camera kwam lekker snel en was goed stevig verpakt.

Gaby161 03-03-2013

Alles perfect afgehandeld.Pluim!!!
Keurige bevestiging van de bestelling.Keurige omschrijving van
de rekening.
Levering binnen 24 uur.

Reentje 1960 03-03-2013

Beste prijs voor dit produkt. Simpel bestellen, betalen en op tijd geleverd (vorige keer ook al). Niks op aan te merken.
Prima winkel om online te kopen. Betrouwbaar. Service achteraf heb ik geen ervaring mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

D hanekamp 03-03-2013

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer vlotte levering. Geen verzendkosten. Kortom, niks op aan te merken

midegi 03-03-2013

Website voldoet, maar zou handiger en wat fraaier kunnen.
Bestellen en i-deal betalen verliepen snel en goed.
Artikel werd snel geleverd.
Camera.nu staat bij prijsvergelijkers vaak bij de goedkoopsten.
Geen ervaring met retour/ruilen/garantie e.d..

MvOor 03-03-2013

De camera in de avond besteld waarna de volgende ochtend al geleverd.
Alles prima in orde en in de originele verpakking.
Ook netjes de Nederlandse modellen met de daarbij horende garantie!

Kortom alles dik in orde.