Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kom62 22-04-2013

Overzichtelijke site. Goeie prijs. Snelle levering. Goeie informatie t.a.v. beschikbaarheid. Top. Alleen jammer dat Post.nl er 2 dagen extra voor nodig had voordat het pakket op het afhaaladres werd afgeleverd.

L. Kambier 22-04-2013

Helemaal geweldig! 's Avonds rond half 10 besteld, volgende dag al in huis!! Naar aanleiding van een vraag over het product had ik gemaild met de klantenservice. Na een kwartier werd ik al teruggebeld door een aardige dame die persoonlijk contact via de telefoon beter vond dan via de mail! Groot voorbeeld voor veel slecht bereikbare bedrijven. Een echte aanrader!

flitsuser 22-04-2013

Vlot het gewenste artikel gevonden op de website.
Betstelling en betaling verliepen vlot.
Binnen 2 dagen in prima staat thuis bezorgd

BartJC 22-04-2013

Of je nou in de winkel zelf bent of via de computer besteld, je wordt netjes en fatsoenlijk behandelt, goede service zowel in de winkel als digitaal; Als ik iets zoek voor mijn hobby kom ik altijd weer bij deze winkel/website terecht, goede prijs/product verhouding, goed bedrijf.

H. Drost 22-04-2013

Alles ging super.
Toen ik de adresgegevens verkeerd had ingegvoer, werd dat meteen gecorrigeerd.
Prima begin voor ons als nieuwe klant!

famverwijmeren 22-04-2013

heb alleen een tasje besteld maar is heel snel aangekomen en past ook prima bij de camera wij zijn reuze tevreden over dit produkt

MR. Metz 22-04-2013

Een enorm snelle bezorging van een goed product.
Een prima verpakking en mijn favoriete bezorgmaatschappij, Post.nl. (Dit ivm. de mogelijkheid van een postagentschap als je niet thuis bent geweest.)

Tot slot, niet te vergeten, een zeer concurrerende prijs!

Ik had al eerder prima ervaring met Cameranu Ik verwacht dat deze verkoopsite in de toekomst wel vaker zal bezoeken en gebruiken.

Klipperman 22-04-2013

De website is duidelijk en je vindt de informatie is makkelijk te vinden en compleet.
Het bestellen verloopt duidelijk en correct en de levering was ( ondanks het late bestel-tijdstip) supersnel binnen 24 uur !
Het product voldeed geheel aan de verwachtingen.
Kortom een tevreden klant.

Eekje2013 22-04-2013

Niks dan lof over deze webwinkel. Wat ik zocht was op de website heel snel te vinden, ondanks de uitgebreide collectie. Informatie over het product prima. Levering: volgende dag, zoals beloofd. Het allerbelangrijkste: service uitstekend door een vriendelijke medewerkster. Direct actie, direct antwoord, geen gedoe. Een webwinkel waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen.

Theomaart 22-04-2013

Levering was prima en de camera bevalt zo goed dat wij een tweede exemplaar hebben aangeschaft voor onze reis naar Z.Afrika.
Dan hebben wij er alletwee een.

Pieter8321 22-04-2013

Ik kreeg een goed advies.
Was eerst van plan een een combodeal te kopen van de D5200 met de 18-55 zoomlens maar de 18-105 zoomlens
is nauwelijks groter.
Ik ben blij dat ik de 18-105 zoomlens erbij heb gekocht
want ik heb al mooie foto's gemaakt in de 105mm stand.

romycamera 22-04-2013

Wat een snelle service, alles goed overzichtelijk en vond meteen wat ik nodig had terwijl ik andere webshops het product wat ik nodig had niet kon vinden of niet voorradig was.

strad 22-04-2013

Veel keus, duidelijke website, duidelijke communicatie en snelle levering. Perfect!

Aftersales is ook prettig. De zonnekap die ik had besteld bleek niet te passen en werd zonder problemen geruild.

Karenevt 22-04-2013

Snelle reactie vanuit de website, zelfs op zaterdag. Prima levering, op tijd/termijn zoald vermeld op website.

RuudJ60 22-04-2013

Na wat speurwerk op diverse sites ivm aanschaf verrekijker had ik een aantal geselecteerd. ( eur 350-450 euro) Feitelijk zag ik door de bomen het bos niet meer en wilde voor aanschaf toch de kijker gezien en gevoeld hebben.
Bij Camara.nl ben ik zeer goed begeleid en voorgelicht in de aanschaf. Er zijn veel verschillende kijkers die je goed kan beoordelen. Vanuit de showroom kan je goed naar buiten spotten. Uiteindelijk heb ik mede door vakkundig advies van de verkoop gekozen voor de Vortex Talon 8 x 42 HD.
Ik heb er een goed gevoel van over gehouden en het is een geweldige kijker. Aanbevolen.

robertj888 22-04-2013

Goede deskudindige zaak die alles weet over het product en ook toelichting op de zwakheden van een bepaald product geeft.

oli4vanderv1 21-04-2013

erg goed snelle service en levering

product netjes in doos ontvangen zonder beschadigingen. bestelling met respect behandeld dat is waar ik van hou en dat is hier het geval.

hele overzichtelijke website kan alles snel vinden daarom een 9
zelfde geld voor bereikbaarheid je stuurt een vraag en je krijg snel antwoord maar ook antwoord met goede informatie.

levering was zeer zeker zo goed

ondanks dat ik 17 ben vind ik belangrijk dat de bestelling met respect word behandeld en ook de vragen waar jij als klant me zit serieus word behandeld

bedankt voor respect en snelle service en levering!
geen ervaring met de after sales maar is vast ook top
tip
ga zo door

Dammes 21-04-2013

Krap een week geleden kocht ik weer div.camera accessoires.Als gebruikelijk op alle fronten perfect afgehandeld;ik weet niet beter en daarom koop ik alles bij deze zaak.

Messi09 21-04-2013

Prima website. Goede prijs in vergelijking met concurrentie. Snelle correcte levering. Zeer tevreden over produkt en levering.

Sebastiaan korff 21-04-2013

Super snelle levering. En duidelijke product omschrijving op de website. Groot assortiement op voorraad, dus altijd een vervangend product in huis.

frans njagul 21-04-2013

snelle levering
keurig verpakt
waren de goedkoopste met de Pentax AF-540 FGZ flitser + bouncer en batterij oplader
echt een dikke 10

greenline66 21-04-2013

Makkelijk te bestellen,snelle levering,de prijs is ook goed.Ik ben zeer tevreden en in vervolg zal ik altijd eerst de site CameraNU.nl bezoeken.

luc400 21-04-2013

De bestelling was makkelijk.
De bestelling kwam snel aan.
De bestelling was helemaal compleet.
De webshop was het het best en het goedkoopst.
Bij bol.com was hij dik 5 euro duurder!

Groeten Luc

Henk de Roo 21-04-2013

Een prima verlopen aankoop.
Het is binnen twee dagen afgeleverd.
Nu een mooi stukje after sales.
Ik koop voortaan bij jullie.

Ruud Schutte 20-04-2013

Ik wilde wat meer informatie over het objectief en heb gebeld. De klantvriendelijkheid viel me op. Ik heb echt duidelijke uitleg gekregen. De levering van het objectief was ook erg goed. Het was meer dan goed verpakt (veel buffermateriaal). Verder netjes papieren t.b.v. garantie e.d. bijgevoegd. Dat doet niet iedereen. En Cameranu is meestal gewoon de voordeligste! Helemaal goed dus!

Dash408C. 20-04-2013

Ik zocht een Metz adapter voor de Metz flitser 70-MZ5 die op de Canon camera moet passen. Bij Cameranu gevonden tegen een acceptabele prijs. Levering was zeer vlot.

AMFo 20-04-2013

Prima, snelle levering. Ik had de besteld artikelen in no time in huis. Er is uitgebreide keuze op de site.

breinder 20-04-2013

eerst een SD kaart gekocht via een website, maar die bleek achteraf te langzaam. Uiteindelijk in de shop in Urk met advies een goede kaart gekocht en die afgelopen week in Lissabon intensief getest. Resultaat prima aankoop, bedankt voor het goede advies!

goedgaan12 20-04-2013

Als ik de prijs vergelijk met o.a. Mediamarkt (zwarte markt) ben ik nog voordeliger uit. Je hoeft niet naar Zwolle te reizen + parkeergeld te betalen, dan is zo'n website als van jullie toch ideaal, 'ik ben toch gek' dat ik de inkoop op een andere manier doe....
Ik ben tevreden.

W.R.Hoes 20-04-2013

Overzichtelijke webside, is zeer duidelijk.

De bereikbaarheid is prima.
Bestelling en levering is zoals beloofd, ik had op zaterdagavond besteld en de dinsdag erop het bestelde in huis.
Binnen een week al respons van aftersalesafdeling.

Mijn conclusie:deze mensen zijn serieus met hun zaak bezig,heel klantvriendelijk, je wordt direct op de hoogte gehouden over je bestelling.
een echte aanrader! Ik koop hier zeker weer

M.van Roosmalen 20-04-2013

Prima service ,wat niet voorradig is wordt besteld.
zodat de bestelling netjes tegelijk wordt bezorgd.

c.staal 20-04-2013

Stick te kort voor de vaakantie bestelt,kwam dus te laat binnen.Na telefonisch overleg mochten we hem na onze vakantie retourneren.Geld keurig teruggestort.
Was de eerste bestelling bij cameraNU.nl.
Super service!!

Gerda van Dijk 20-04-2013

Ik heb van de site veel informatie gehaald, maar ben voor de aankoop naar de winkel gegaan, omdat die niet zo ver is voor mij en ik nogal haast had.
In de winkel zijn we door een hele prettige verkoopmedewerker geholpen en hebben zo de uiteindelijke keuze gemaakt voor deze camera. En we hebben de camera al veel gebruikt: een superapparaat!

Print1 19-04-2013

's Avonds heb ik de camera besteld en de volgende ochtend al binnen. Prima product dat voldoet aan de verwachtingen en de beschrijving die op de website staat.

kuiper63 19-04-2013

overzichtelijke website prima en snelle service.

s'vonds besteld, de volgende dag in huis.

Goed verpakt.

Karenevt 19-04-2013

Prima, snelle reactie door website, zelfs op zaterdag. En levering ook zoals op website vermeld. Helemaal tevreden over de afhandeling van de verzending van het artikel.

tkleiden 19-04-2013

Excellent service, very competitive price, easy to locate product on website. Stellar delivery reaction time: ordered product on Friday (9pm), received it on the following day Saturday before noon. The product works great, very satisfied with the results.

johan j 19-04-2013

Ik heb al meerdere keren bij cameranu.nl camera's en lenzen gekocht, en ik ben zeer tevreden!
Ze bezorgen de spullen die je besteld heb ontzettend snel, en als je cameranu.nl beld heb je ze meteen aan de telefoon.
Top service!

RolfZ1234 19-04-2013

Overzichtelijke website, bijzonder snelle levering en voor het product dat ik zocht de laatste prijs van alle webshops die ik heb vergeleken.

En snoepjes bij de bestelling, pluspunten :D

Ik zou hier zonder twijfel weer iets bestellen.

Nick-- 19-04-2013

De levering was snel en het product zat goed ingepakt en doet wat het moet, mijn LCD scherm beschermen. Ook een verassing was dat ook een beschermglas voor de bovenste scherm erbij zat.

Lijado 19-04-2013

Lage prijzen en vlotte levering. Wat wil je nog meer?
De bestelde accessoires werden vakkundig verpakt toegezonden.

regfries 19-04-2013

Goede informatie.
Fijn personeel.
Kortom fijn om hier iets te bestellen.
Heb ervaring met bestellen via de computer en zelf halen.

Gaudias2013 19-04-2013

Het bestellen via de website en de levering van de camera via de post, is volgens afspraak en keurig verlopen. Je wordt op de hoogte gehouden via mail waar je pakket zich bevindt. Niets op aan te merken.

Robert-Jon 19-04-2013

Algemene ervaring met deze shop naar verwachting: verzending op tijd en geen problemen gehad. Geen contact gehad met service of after sales.

c.van eis 19-04-2013

- ik vind jullie site duidelijk, overzichtelijk en zeer uitgebreid.
- de camera werd supersnel en keurig afgeleverd.
- ben tot nu toe zeer tevreden over het gekochte product. Wat beschreven staat op de site over de camera is exact wat het product biedt.

henny 11 18-04-2013

Na eerst bij een ander besteld te hebben waarna ik 4 weken moest wachten terwijl het bestelde als direct geleverd te boek stond .Daarna maar geannuleerd en bij CAMERANU besteld en binnen een dag geleverd.zeer correct en snelle levering petje af.zeer tevreden

Quintus2 18-04-2013

Ik heb een verrekijker gekocht. Die werd de volgende dag geleverd.
Het enige minpunt was, dat als je kiest voor betalen via IDEAL, dat je dan alleen een bankrekeningnummer krijgt waarnaar je het bedrag moet overboeken. Na overboeking via elektronisch bankieren, kreeg ik wel na enkele minuten al een bevestiging, en werd de verrekijker de volgende dag bezorgd.

André Pol 18-04-2013

Ik heb de camerabody Nikon D90 's avonds op tijd besteld en de andere dag werd deze keurig geleverd.
De prijs van de body was uitstekend in vergelijking met andere leveranciers.
Kortom ik ben erg tevreden over CameraNU.nl

P.zZ 18-04-2013

prima service, gemotiveerd personeel, verstand van zaken.Had een nikon d 60, nu dus de 7000, een wereld van verschil, makkelijk in de bediening en supersnelle camera, ook met 500 tele, snelle AF!!

marika23 18-04-2013

De bestelling is snel geleverd. Met een probleem met printen van een document hebben ze me door verwezen naar canon. After sales ook positief dus.