Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

abvanelk 21-03-2013

Nadat ik een lens had besteld voor de verkeerde body was omruilen geen probleem, de service was prima, de goede lens werd apart gelegd. Mooie, grote zaak, waar veel te zien is.

WillemW57 21-03-2013

Uitgebreid aanbod, goede prijzen, winkel zelf is een flink eind rijden (Urk) maar aankopen via internet gaan zeer snel en goed.

John4optics 20-03-2013

Uitstekende service, goede begeleiding en hulp bij aankoop.
Goede verkopers die meedenken en niet door je strot duwen.
Zo zouden er meer moeten zijn.
Dit was mijn eerste persoonlijke ervaring in hun winkel en ondanks de afstand (ruim 5 kwartier rijden) zal ik hier vaker terug komen. Via de website al eerder wat gekocht met dezelfde ervaringen.

sandrakuijpers 20-03-2013

De website is duidelijk en de levering gebeurt snel.
CameraNU.nl heeft me nog nooit in de steek gelaten en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Diederik dJ 20-03-2013

Pas een spiegelreflex gekocht, was bij Camera.nu het goedkoopst. De levering was supersnel. Op de site staat genoeg informatie over de producten

T de Cuijper 20-03-2013

Eigenlijk onzin om te vermelden dat ik weer tevreden ben over Camera nu. Alles klopt bij dat bedrijf, heb daar een camera gekocht een lens en weet niet wat allemaal,nu weer een Spider Holster, na krap 14uur geleverd altijd zoals beloofd en keurig verpakt. Waarom dan niet allemaal tienen,
allemaal tienen zijn alleen voor mijn vrouw.

Aad en Gerda 20-03-2013

Erg toegankelijke website. Tijdens het bezoek aan de winkel op Urk kregen we alle aandacht. Goede uitleg van de verschillende types camera's. De verkoper was er niet op uit om ons het duurste product te verkopen, maar iets dat goed bij ons past.De door ons aangekochte camera, telelens en een van de filters konden uit voorraad worden geleverd. Een UV filter moest worden besteld.Hierover kregen we via de mail bericht over de verwachte datum van levering. Prima dus.

rudy406 19-03-2013

Eenvoudige bestelling via de webshop. Informatie op website over product voldoende. Zeer snelle levering. Kortom vertrouwenwekkend bij eerste kennismaking. CameraNu.nl komt veelvuldig voor onder webshops met lage prijzen voor producten die ik in de loop van de tijd heb bekeken.

awirealvr 19-03-2013

Prima assortiment. Goede informatie bij de artikelen. Alles is gunstig geprijsd en verzenden is al snel gratis. Groot voordeel is ook dat betaling met paypal mogelijk is.

Dickodijk 19-03-2013

Duidelijke website met goede zoekfunctie en snelle bezorging.
Prima informatie op factuur en bij bezorging producten. Goed verpakt.
Top!

Albert de Wilde 19-03-2013

Belangrijk vind ik dat je weet wat je koopt. Ik wil die zekerheid. Men geeft informatie over wat in een verpakking zit en dat mankeert er bij anderen dikwijls aan. De prijs zonder verzendkosten is ook prima. Zij scoren daardoor als een van de goedkoopste aanbieders. De levering was zeer snel, terwijl het vooraf handig was dat ik een mail kreeg dat het product wat ik zocht weer voorradig was, nadat het even uitverkocht was. Bovendien duurde dat slechts enkele dagen. Het enige dat niet handig was op de website is dat er apart een straatnummer moet worden ingevuld. Dat ging bij mij fout, want ik vergat het bij de straat reeds vermelde nummer weg te halen. Het systeem ziet niet dat er al een huisnummer bij de straat is ingevuld en het 'totale' nummer is dan fout. Dat zag ik pas bij de berichten over de verzonden bestelling en het kon niet meer hersteld worden. Gelukkig bestaat het foutieve huisnummer niet in mijn straat en de bezorger had geen moeite om mij te vinden voor het aangetekende pakket. Als de website daarop beter was voorzien zou men van mij de maximale score krijgen. Handiger zou denk ik zijn om straat en huisnummer in één vak samen in te laten vullen, zoals dat elders dikwijls gebeurt.

Marcel Peyskens 19-03-2013

Zeer goede site,goed overzicht, snelle levering, vlotte betaling en afhandeling.
Mvg
Marcel

drikj 19-03-2013

Ik werd met een email attent gemaakt op de workshop en dat ik daar een behoorlijke korting op had vanwege aankoop van een lens, van 199 naar 49 Euro.
De workshop zelf was uitstekend verzorgd; busje, lunch, Canon-vestje en leenlenzen van Canon en kundige begeleiders. De originele prijs was mij te duur geweest, dan had ik maximaal zo'n 70 Euro ervoor over gehad (en dan hadden ze het Canon vest wel weg kunnen bezuinigen).

hennie70 19-03-2013

Site is goed te bereiken.
Heeft een directe zoekfunctie.
Groot assortiment.
Bestellen is de volgende dag ontvangen.
Prijsstelling is meestal zeer concurrerend.
Tot nu toe zeer tevreden.

WilmaW27 18-03-2013

Ik heb al vaker bij CameraNU.nl besteld en ben altijd zeer tevreden over de snelheid van bezorgen. Ook de services
is heel goed. Gr. Wilma.

Aanvulling:
De website is goed, alles is makkelijk te vinden. Bereikbaarheid is ook goed en de after sales ook. Vriendelijk personeel aan de telefoon die echt een oplossing voor je probleem zoeken.

emeu1 18-03-2013

CameraNU.nl was het goedkoopst en had een beoordeling boven de 9. Vandaar bij hun besteld. Zoeken van het product op hun website was eenvoudig. Bestelling plaatsen ging gemakkelijk en na betaling werd ik keurig (via emails) op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en bezorging. Bij afhalen van het pakje bleek de lens keurig verpakt te zijn in een ruime doos zodat beschadiging door transport zo goed als uitgesloten werd. Top!

Hans Dekeling 18-03-2013

Maandag avond rond 20..00 uur besteld en de volgende dag rond 15.00 uur kon ik het bij Albert Hein ophalen. Snelle service en de mail wordt ook altijd netjes beantwoord.
Een bezoek aan de winkel is ook aan te raden. Groot veel keus en echt vaktechnische uitleg. Heb hier al vaker wat besteld of zelfs opgehaald en ben een zeer tevreden klant.

StormR 18-03-2013

Ontzettend snelle levering. Ik kon ook na het betalen gemakkelijk mijn bestelling volgen. Product was ook makkelijk te vinden op de website. Echt een aanrader!

janhovut 18-03-2013

Zowel bij informatie vragen als bij het bestellen, vriendelijk en snel geholpen.
Ook de levering was snel [2 dagen] en netjes verpakt.
Omdat de prijs de doorslag gaf juist hier besteld.
Volgende keer weer op deze winkel letten!

Gerrit02 17-03-2013

Ik heb onlangs weer eens iets bij CameraNu besteld. Dit was ook deze keer weer een zeer prettige ervaring. Het artikel was gemakkelijk op de website te vinden. De informatie over het aan te kopen artikel op de website was ruim voldoende. Het artikel werd reeds de volgende dag geleverd. En over de aftersales kan ik gelukkig weinig vertellen want die heb ik tot op heden niet nodig gehad.

Jouke7 16-03-2013

De site is alleen al erg compleet, veel dingen die ik zoek zijn aanwezig (ivm fotografie). Goede, duidelijke en overzichtelijke site. De levering is uitstekend, product was meteen de volgende dag in huis. Prijzen zijn over het algemeen laag (al dan niet het laagst). Een enkel puntje van aandacht: meer informatie bij producten. Dat vind ik zo nu en dan nog wel eens tekortschieten.
Verder: ronduit top, vandaar mijn totaalscore van 9.3!

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2013

Beste Jouke,

Hartelijk dank voor uw update. We zijn de website nog steeds aan het finetunen. In het linkermenu is alles te vinden. De lijst is juist ingekort ten opzichte van de oude website. Waar ervaart u problemen? Zoekmachine is compleet geoptimaliseerd en zou geen enkel probleem moeten geven. Met welke zoekwoorden ondervindt u problemen? Uw feedback zou weer welkom zijn. Alvast bedankt.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Helga Kwant 16-03-2013

De eerste bestelling bij Camera.nu was top... Gelijk de volgende dag was hij binnen, ben erg tevreden over de afhandeling en levering van het product.

vanHeemst 15-03-2013

Via de duidelijke website een verrekijker uitgezocht. Camera.nu was de goedkoopste aanbieder. Vrijdagavond besteld. Zaterdag middag al in huis. De snelle levering wordt helemaal waargemaakt. Goed verpakt. Aangetekend verzonden. Alles komt professioneel over.

Piedibar 15-03-2013

De eenvoudige wijze van bestellen, het uploaden van de te gebruiken foto en de levering zijn van goede kwalitieit.
Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van het eindproduct.
Voor mij was het de eerste keer dat ik de webshop van CameraNU.nl maar zeker niet de laatste keer!

rickyringers 15-03-2013

Cameranu.nl is sinds een jaar of 2 mijn bestemming om een wijd assortiment voor camera en dergelijke aan te schaffen. Naast dat cameranu.nl vaak/zo niet altijd, het goedkoopste is, is de klantenservice altijd erg goed en zijn de bestellingen altijd de volgende dag binnen. Nooit problemen gehad.

Kortom: fantastische zaak, houden zo!

ctb2013 15-03-2013

Super goede service , bij binnenkomst van de winkel kan je een nummertje trekken en aangeven waarvoor je hulp nodig hebt , zo kan er niemand voordringen etc. Ook via de webshop makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis :)

hknol3 14-03-2013

Bediening in de winkel is perfect.
Bestellen via de webshop gaat heel snel en de klantenservice is heel prettig. Kortom heel positief

piheru 14-03-2013

Snel antwoord op een vraag, bestelling wordt keurig ingepakt, snelle aflevering, en ze zijn de voordeligste t.o.v. andere websites en ook t.o.v. mediamarkt.

niwesa 14-03-2013

Goede prijzen, zeer snelle levering. Website is overzichtelijk en het assortiment zeer uitgebreid.Bij mijn Olympus OM-D kreeg je er gratis een Olympus 310 bij. Dit is een actie van Olympus, maar cameranu.nl was eigenlijk de enigste die daar ook mee adverteren.

pienelien63 14-03-2013

product goed omschreven, prijs was zeer aantrekkelijk de beloofde levering naar behoren uitgevoerd.zeer zeker de moeite waard om op deze website produkten in de gaten te houden. Prettig winkelen

Frank6425 14-03-2013

CameraNu.nl maakt waar wat ze beloven en zeggen. De bestelde lens was binnen de afgesproken tijd afgeleverd op mijn gewenste adres. Prima zaak.

CreaRenz 14-03-2013

Keurig en snel geleverd in keurige verpakking. Binnen een paar uur reactie op een email met een vraag.

A.Fonk 13-03-2013

Zeer goed kontakt (telefonisch), behulpzaam en klantvriendelijk.
Korrekte en vlotte afhandeling van de bestelling

Alfred van Ekeris 13-03-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk. Vooral de combinatiedeals vind ik aantrekkelijk. Levering had wat vertraging opgelopen in het sorteercentrum van de TNT, maar normaal gesproken binnen een dag geleverd.

Loekie11 12-03-2013

Goed website met duidelijke productbeschrijving/gegevens en een zeer snelle levering! Via email duidelijke opvolging van de bestelling c.q. het pakket.

hannu108 12-03-2013

Very reliable website with could policies. Shipping always fast and proper invoice with a contact info provided. They can be called from a normal phone (no 0900 number hassle)!

Highly recommended.

gabalogh 12-03-2013

I ordered the Datacolor Spyder 4 Pro at 21:40, and i got it by post in the next day in the morning around 09:00. Excellent service, extreme fast delivery, and a really easy to use webshop.
I think i will choose this shop also in the future.

cowglide1968 12-03-2013

7 uur s'avonds besteld en de volgende dag in huis
Ze maken de belofte echt waar ene dag besteld volgende dag in huis

svdockum 12-03-2013

Top service, alleen de website heeft soms nog een paar foutjes met filteren..soms is er ook geen filter. Maar voor de rest werkt de site top en snel.

E.P. van Vliet 11-03-2013

Ik was op zoek naar een 24"IPS monitor voor het bewerken van foto's in lightroom en kwam terecht bij cameranu.nl.

De site is netjes overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Ook de omschrijving van de producten is zeer goed te noemen. De prijs was niet de laagste, maar wel op voorraad en betrokken via het Nederlangse EIZO kanaal.

De levering was zoals beloofd, verstuurd nog dezelfde dag. Verpakking prima, levering prima en afrekenen en communicatie over de factuur.

Dit adres is zeker voor herhaling vatbaar !

fransvandal 11-03-2013

De webwinkel is overzichtelijk en het assortiment is zeer uitgebreid. Geen problemen met de bereikbaarheid.
Levering van de bestelling verliep probleemloos.
Geen ervaring met de after sales service, maar dat zal ook wel goed zijn.

anika v 10-03-2013

Via tweakers kwam deze site als goedkoopste naar voren. De all-in prijs kwam overeen met de betaling op de site. Goede, snelle levering.

snkhns 10-03-2013

Een plezierige zaak om zaken mee te doen,ondanks een eerdere minder goede ervaring. Heb tijdens het online bestellen contact gezocht i.v.m. de Sunwayfoto DPG-70 om te vragen of deze ook geschikt was voor mijn Canon camera. De persoon die ik aan de lijn kreeg, ging meteen navraag doen en na eerst niet zeker te zijn werd er verder navraag gedaan, waaruit bleek dat deze wel geschikt was. Bij de aflevering werd rekening gehouden met de dag die ik had aangegeven. Het product voldoet aan alle eisen, voor een zeer redelijke prijs. Al met al een aanrader, deze zaak.
Mogelijk nadeel is dat ze pas vanaf 100 euro gratis verzenden, maar daar zijn de prijzen ook naar, vind ik.

Jenp 09-03-2013

Beoogde camera snel op website gevonden. Veel aanvullende informatie en zeer scherpe prijs. Levering zoals beloofd binnen twee werkdagen. Na het melden van het missen van een kortingsvoucher bij de bestelling, werd deze direct nagezonden.

PvH58 09-03-2013

Via de website een epson 605 besteld bij cameranu.nl. Levering zeer snel en zeer verzorgd. Ik zal zeker in de toekomst meer zaken doen met dit bedrijf.

ANKEE2 09-03-2013

Via de website kon ik een goed oordeel krijgen van de verrekijker en daarna verliep alles op rolletjes: de bestelling, het volgen van de kijker bij de post en tenslotte de aflevering enkele dagen later. Prima!

Roel Cremer 09-03-2013

Vorige week additionele flltser voor mij n SonyNex5 gekocht bij CameraNu.Wat me hielp was een informatieve site, snelle levering, zorgvuldige afwikkeling

Imre van der Beek 09-03-2013

Bij telefonisch contact snel en deskundig te woord gestaan over mijn vragen. Helaas is de fout die ik ontdekte over de statiefkop nog niet gecorrigeerd. Het is op de site niet duidelijk welke kop bijgeleverd wordt omdat er in de doos een andere staat omschreven als bij de specificaties. De fout zou direct worden hersteld. Ik heb ook bij andere webshops gekeken, maar Cameranu.nl is voordelig en voor mij belangrijk, ik kon hier gelijk de juiste extra quick release plaat mee bestellen zodat ik er ook 1 onder mijn telelens kan zetten. Ook de levering top, vanmiddag besteld en morgen in huis.
Volgende keer ga ik in elk geval weer naar deze shop.

Floor1975 09-03-2013

Al jaren is CameraNU.nl een vast adres voor alles wat betreft fotografie.
Na jaren weer eens besloten om bij een plaatselijke fotozaak een artikel te gaan. Blijkt na weken wachten, het artikel uit de handel genomen te zijn.

De site van CameraNU.nl bekeken en er voor de zekerheid een mailtje over gestuurd. En wat blijkt er waren meerdere opties mogelijk. Ik heb er één daarvan besteld en meteen helemaal naar wens.

CameraNU.nl is en blijft mijn adres op foto-gebied. TOP!!

opa66 08-03-2013

Uitstekende website, alles makkelijk te vinden. Bestelling de ene dag om 21.00 afgerond en de andere dag om 13.00 werd de camera keurig verpakt geleverd.