Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo2603 04-04-2013

De camera (Lumix TZ30) was er zoals beloofd de volgende dag en hij bevalt prima.
De resultaten na een dag fanatiek fotograferen zijn prima.
Zowel site als levering waren voortreffelijk net zoals de vorige keer bij een scanner.

HendriksHenk 04-04-2013

Ben op internet aan het surfen geweest voor bovenstaant produkt en kwam toevallig bij Camaranu.nl uit en zij bleken het produkt voor mijn flits de Olympus FL-36 R
goed koop te kunnen leveren .
Ik had het produkt snel nodig en binnen 2 dageg was het binnen.Bedankt hier vvoor.

DAPJ 04-04-2013

Duidelijke website waarbij direct zichtbaar of iets op voorraad is. Communicatie omtrent order en levering ook prima.

H.Huizenga 04-04-2013

prima service, snelle levering, zeer vriendelijk te woord gestaan na probleem met internet betaling, direkt opgelost.

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-06-2013

Geachte H.Huizenga,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig. U heeft uw beoordeling over onze winkel behoorlijk verlaagd na u recente aankoop. U heeft dit verder niet gemotiveerd en wij vragen ons af of er iets is misgegaan tijdens het verwerken en afwikkelen van de order. Wij horen dat dan graag van u.

Wilco de Vries
CAmeraNU.nl

Tonny Jansen 04-04-2013

Ik ben bijzonder goed behandeld en geholpen door cameranu.nl. Via een mail hebben ze keurig netjes een bestelling gemaakt en gemaild.
Ik kan cameranu.nl bij een ieder aanbevelen.

Jabjob 04-04-2013

Betaald met creditcard, volgende dag product in huis. Dat was ook al zo bij de Canon scanner de vorige aankoop.

appie2015 04-04-2013

Webwinkel is overzichtelijk, veel keus, Razendsnelle levering, goede verpakking, leuke paasattentie in verpakking

Han Grevelink 04-04-2013

prima bedrijf om iets te kopen, vaak ook nog heel voordelig. Bijna alles op voorraad.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en alles is goed verpakt.
Ik durf dit bedrijf iedereen aan te raden.

M. van der Weide 04-04-2013

Zeer snelle aangetekende levering met als verrassing chocolade paaseitjes in mijn pakket. Ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen, mede ook omdat deze winkel prijstechnisch erg gunstig is.

Paul Enneking 04-04-2013

Koop al 4 jaar regelmatig bij Camera Nu. Van camera,licht , achtergronden tot geheugen. Altijd correct en snelle levering.
goede orderbegeleiding
Aanrader voor profs en amateurs!!

Bram789 04-04-2013

De website zit goed in elkaar. De producten zijn goed te vinden, en de specificaties en prijzen worden duidelijk vermeld. De bestelling en levering verliepen perfect, hoewel ik de camera pas om 22:00 bestelde kreeg ik hem de volgende dag al thuisbezorgd.

R. Kuiper 04-04-2013

Mooi product gekocht tegen gunstige prijs.
Duidelijke heldere Site. Snelle afhandeling van het verwerken van bestelling op een professionele manier via de mail en het ook daadwerkelijk nakomen van de belofte.
Tevens via mail, mededeling van leveringsdata.
Dit allemaal in duidelijke, klantvriendelijke bewoordingen.
Ik kom daar zeker weer eens kijken!

Ronald40D 04-04-2013

Dit is niet de eerste keer dat ik bij Cameranu iets besteld.
Goede site, duidelijke, goedkoop en het belangrijkste
voor 22:30 besteld, de volgende dag in huis.
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden.
kortom: perfect.

Martijn Keus 03-04-2013

Duidelijke en goede website, duidelijk en goed doorbladerbaar met een goede zoekfunctie

Degelijk product volgens de standaard van Nikon.
Zeer snelle levering, 's avonds laat besteld voor 22:30, de volgende dag in huis. Gratis verzonden.

Duidelijke communicatie betreffende de aankoop en verzending, email met factuur en track & trace code.

Voor mij een echte aanrader.

twdi 03-04-2013

De tas was niet op voorraad bij meerdere winkels, maar ik kreeg keurig een mail toen de spullen weer op voorraad waren.

Ik heb de tas via internet uitgezocht omdat hij een prima oplossing leek te zijn voor daghikes waarbij er ook niet-fotospullen mee moeten. UIteraard kon ik de tas terug sturen wanneer hij toch niet voldeed maar de tas is super voor mijn doel geschikt.

Ik herinnerde me dat er bij de ICU velco straps moesten zitten die de spullen op zijn plaats houden. Navraag bij F-stop via hun eigen chat site bevestigde dit. Helaas ontbraken ze dus maar een mail gestuurd naar Cameranu. De volgende dag werd ik terug gebeld dat de straps er inderdaad bij moesten zitten. De importeur was al gebeld en die zou ze opsturen. Amper een dag later kreeg ik een email van cameranu dat ze bij hen aangekomen waren en ze meteen doorgestuurd werden.

Top service!

T Schenk 03-04-2013

de site is goed verzorgd en zit vol goede informatie en staat vermeld op vele fotosites het bestelde produkt is 's avonds besteld en de volgende dag keurig verzonden in een envelop met noppen folie

ChristiaanNikon 03-04-2013

Categorieen zijn voor mij niet helemaal duidelijk; kostte bijvoorbeeld wat moeite om de link naar geheugenkaarten te vinden.
Bestelproces is ook niet helemaal duidelijk. De schermen/stappen komen wat rommelig over. Het is niet meteen helder.
Bestelling is erg snel geleverd.
Ik heb geen gebruik hoeven maken van de after sales.

PhotoKees 03-04-2013

Zoals altijd is de service en after sales serv ice probleemloos maar wordt je goed op de hoogte gehouden bij retouren en terugbetalingen. Een vertrouwd idee.

DiSoFilm 03-04-2013

Ik had dezelfde camera elders besteld, maar de levering ervan lukte niet voor mijn deadline. Elders geannuleerd, en bij CameranNu.nl besteld, en dezelfde middag nog afgehaald in Urk. Zo hoort het.

Jolleke64 03-04-2013

Ik heb een workshop gekocht; excursie met een boswachter. Geweldig dat jullie dit doen, uiteraard moet ik nog gaan, maar ben dol enthousiast erover. De bestelling ging gemakkelijk en zelfs de betaling, alleen door mijn eigen manco had ik niet in de gaten dat in via Cameranu.nl deze excursie deed. Nadat ik dit door had ging alles voor de rest met het grootste gemak zoals ik het van jullie gewent ben.
Super!!!!!!

Kayo22 03-04-2013

Goede en heldere voorlichting vooraf aan aankoop van camera dus zeer tevreden. Volgende aankoop zeker weer naar CameraNu

Nighttrain1450 03-04-2013

Op de duidelijke website had ik mij al een goed beeld gevormd van wat ik wilde hebben.
Zelf kom ik uit Amsterdam, dus wel even rijden.
Aangekomen bij de winkel werd ik door verwezen naar boven naar de Pro afdeling. Hier werd ik zeer deskundig te woord gestaan.
Ik ging met een aangepaste set weg en voor nog minder geld dan ik gedacht had.
Alle spullen werken perfect, ben dus zeer tevreden.
Mijn complimenten.

jerolimo 03-04-2013

Duidelijke productomschrijving op de site, beste/laagste prijs, Goeie service, duidelijke voorwaarden en snelle correcte afhandeling.

Kees3003 03-04-2013

Uitgebreide keus bij verrekijkers, waarbij ook een goed overzicht van de specificaties van de diverse verrekijkers en ook goede uitleg wordt gegeven over de eiegenschappen van het produkt

Dino61 03-04-2013

Zeer snelle afleverservice, precies zoals wordt beloofd.

Goede verpakking. Betrouwbare, vertrouwde producten en scherpe prijsstelling.

de juiste Internetwinkel!

raukema 03-04-2013

Na een internet speurtocht naar de beste prijs en beschikbaarheid besloten mijn 1e FF camera bij CameraNU.nl te bestellen. Prima telefonisch geadviseerd (mbt accessoires). Laat op de middag besteld en de volgende dag afgeleverd. De komende weken zal ik nog wel druk zijn met het ontdekken van alle mogelijkheden die de 5D Markiii biedt!

Marc Feer 03-04-2013

Goed advies vooral van Ryan Benink!! Camera is top en maakt hele mooie foto's. Misschien nog wel een tip. Bij de camera zit geen aparte oplader en als je een combi maakt met 2de accu dan is een oplader wel erg makkelijk.
Misschien dat vermelden of als aanvulling bij de 2de accu doen.

Saskia2013 03-04-2013

Super snelle bevestiging via mail en volgende dag keurig aangetekend afgeleverd!
Prijs is t.o.v. andere leveranciers goed.

Arjan Janse 03-04-2013

Prima webshop. Betrouwbare en snelle levering die goed te volgen is gedurende het proces. Koop er zeker vaker.

Janine M 03-04-2013

Betrouwbare site. Iets duurder dan de goedkoopste aanbieder, maar een betere service, snellere levering en een product afkomstig uit Nederlandse fabriek.
Wij betalen liever wat meer, met deze service en kwaliteit.

LarsvanR 03-04-2013

Snelle, complete en goed verzorgde/verpakte bestelling. Prijzen zijn goed, zeker vergeleken met veel andere (web)winkels en bestellingen boven €100,- gratis is wat mij betreft dan ook heel redelijk.

Het door mij aangeschafte LCD beschermvlak kent bovendien een zeer goede techniek waardoor het vanzelf en zonder luchtbellen strak vast gaat zitten. Het randje wat in dit transparante vlak zit maakt de aansluiting zeer netjes. Vanwege de dikte van 0,5 mm is het draai- en inklapbare scherm nog geheel te gebruiken. De prijs dan ook meer dan waard!

Groeten,

xxx

M.H.kokken - de Hoog 03-04-2013

Ik heb er een prima lens aan die in de praktijk goed bevalt. Op de website kon ik snel vinden wat ik zocht en er was een uitgebreide omschrijving van. De levering was snel en goed verzorgd.

Holy53 03-04-2013

Besteld en volgende dag al in huis.
Telefonisch informatie gevraagd: uitstekend geïnformeerd.Al eerder hier besteld, ook toen top.

potamidos 03-04-2013

Dit is de tweede keer dat ik bij CameraNu heb besteld. De eerste keer was een macro objectief, nu sensor cleaning. Info over de cleaning op de site is goed, er wordt zelfs verwezen naar een goedkoper, gelijkwaardig product. De levering was zowel van het objectief als van het cleaning systeem perfect en binnen de beloofde termijn.
Aanbevolen bedrijf!

R. Heida 03-04-2013

Ik heb de battery pack zelf opgehaald. Daarbij bleek dat er ook een ca. 50% goedkoper alternatief was geweest ipv het origenele Canon artikel. Dat was mij op de website niet opgevallen. Bij het afhalen van het op de website bestelde artikel attendeerde de verkoopster mij daarop. Ze heeft toen de specificaties vergeleken en die bleken gelijk te zijn. Als mij dat op de website was opgevallen had ik waarschijnlijk het goedkopere alternatief gekozen.

Robert de Bock 03-04-2013

Overzichtelijke webshop, redelijk betaalbaar, zoals afgesproken geleverd en zorgvuldig verpakt. Al met al een prima ervaring.

hvelden 03-04-2013

snelle levering, super service.
Goed te bereiken via de telefoon bij vragen, klantvriendelijk.
Aanrader dus!.

Wamse 03-04-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd met een groot assortiment.

Ik heb gebeld met de klantenservice, omdat ik geen track en trace code had ontvangen. Zij waren goed bereikbaar en konden me snel verder helpen. Ik had mijn bestelling al binnen 24 uur in huis.

Alles was netjes en veilig verpakt. Jammer dat de postbode het pakje bij mijn buren heeft afgegeven ondanks dat er op stond uitsluitend aanbieden bij geadresseerde, maar dat is buiten de verantwoordelijkheid van CameraNu.nl

van berkom 02-04-2013

snel en goed geleverd, makkelijk te betalen. geen gebruik hoeven maken van retourservice, dus hoop dat dat net zo goed gaat indien nodig

Rob Gelderland 02-04-2013

Uitstekende webwinkel. Reageert snel, stuurt snel en een prima afhandeling. Geen klachten over deze webwinkel

Theos61 02-04-2013

Het is zo als ik gewend ben van CameraNu.nl. Altijd goed en goed geprijsd. Maar ook de levering is super(snel).

hennievanhennie 02-04-2013

Goede site, duidelijk, makkelijk in gebruik. De levering is prima, had het product een dag na bestelling al binnen. De bestelling was goed in gepakt. Zeker een aanrader via camera.nu te bestellen.

Doodles 02-04-2013

Snelle en correcte verzending zoals altijd. Overzichtelijke website en veel producten daadwerkelijk op voorraad.

L.Kapitein 02-04-2013

Goede parkeergelegenheid (gratis), duidelijke website, wordt direkt geholpen en ze geven goede informatie over het product.

jaap thie 02-04-2013

één opmerking: ik bestel een TZ 30 Panasonic,concludeer in mijn onwetendheid dat de accu extern moet worden opgeladen en bestel een accu oplader. Blijkt na ontvangst niet nodig, dus retour maar kost me wel € 6,95.
Een beter volgen van mijn bestelling had geleid tot een vraag van "heeft u deze accu oplader nodig binnen het kader van het bestelde"? Dat is service in optima forma!

martinesollie 02-04-2013

Ik moest voor een opdracht snel een witte achtergrond hebben die ik mee kon nemen.
Ik heb de Falcon Eyes opvouwbare achtergrond gekocht, deze werd de volgende dag netjes afgeleverd en heeft goed dienst gedaan de dag erna.
Opvouwen van de achtergrond wat lastig, maar dat is een ander verhaal... ;)
Verder alle goed te vinden op de website en veel zoekcriteria, wat ik prettig vind.

kleijneleeuw 02-04-2013

Mooie ruime tas, goed van kwaliteit. Ruimte in de tas stond zeer goed afgebeeld op de site via een extra tekening. Aan de hand daarvan heb ik de tas durven kopen. Snelle levering, de volgende dag al in huis!

Michelle01 02-04-2013

Goede en snelle bezorging.
Wel mag de omschrijving van het product naar mijn mening iets duidelijker.
Ik verwachtte iets anders maar uiteindelijk ben ik alsnog tevreden!

Siebelvin 02-04-2013

Daar ik al wist welke camcorder ik graag wilde was deze makkelijk te vinden via de site van cameranu.nl. Groot voordeel is dat je je bestelling al meteen de volgende dag in huis hebt, gewoon ideaal, een aanrader voor iedereen!!!!

Flitspopper 02-04-2013

Goede bereikbaarheid, snel te vinden.
De site is up to date, qua levering en wat er voorradig is.
Snelle levering en nette afhandeling bij vragen c.q. klachten