Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AH digitaal 04-03-2013

omdat ik in dubio stond welke camera tas ik zou kopen, ben ik naar de winkel gegaan.
na verschillende tassen in handen te hebben gehad, advies bij de balie gevraagd, door dit advies ben ik achteraf blij dat ik niet de andere tas heb gekozen.

EJvDul 04-03-2013

in de zeer overzichtelijke website was mijn product snel gevonden, we hebben al vaker producten gekocht en informatie ingewonnen en zelfs advies gevraag bij Camera.nl we zijn hier over zeer tevreden en ook nu voldeed Camera.nl aan onze verwachtingen. de volgende camera van mijn echtgenote zal dan ook heel binnenkort bij de winkel uit Urk gekocht gaan worden, of het nu via de website is of terpaatse halen, het bevalt ons prima daar onze fotohobby spulletjes bij C.nu aan te schaffen

marijke17 04-03-2013

De camera is zeer snel bezorgd, savonds laat nog besteld en de volgende ochtend al bezorgd. !!! zeer goede service !!
De camera is super goed en ik ben er erg blij mee !!
Bedankt !!!

R. Theunissen 04-03-2013

De lens was bedoeld als cadeau voor iemand, ik weer eens veel te laat met bestellen, en maar hopen dat 'ie nog op tijd was. Maar binnen 24 uur in de bus.
Ik weet niet hoe ze 't doen daar, maar elke keer weer de beste prijs, supersnelle levering en altijd een goed product. Chapeau, ik koop nergens anders meer.

Ansie123 04-03-2013

3 weken geleden heb ik een Cactus V5 Wireless Flash Transceiver Duo gekocht met statief voor de reportage flitser. 1 dag later werd het pakket afgeleverd. Nadat ik gecheckt had of alles werkte duur het ruim 1 week voor ik het weer gebruikte. Helaas de bijgeleverde batterijen bleken al leeg te zijn. Ik stuurde een e-mail, hier werd snel op gereageerd. Binnen een paar dagen had ik gratis nieuwe batterijen in huis. Prima service.

suusuutroalte 04-03-2013

Overzichtelijke website, ruime keuze, goede prijzen. Prettig zijn ook de bundelaanbiedingen. Goedkoper, maar zo voorkom je ook dat je iets essentieels vergeet bij te bestellen.
Snelle verzending, goed verpakt.
Daarbij goed mogelijk de bestelling/zending te volgen d.m.v. de mails die gestuurd worden.

kspijkerman 04-03-2013

Mooie, overzichtelijke en persoonlijke website. Alles duidelijk aangegeven. What you see is what you get.
Camera kwam lekker snel en was goed stevig verpakt.

Gaby161 03-03-2013

Alles perfect afgehandeld.Pluim!!!
Keurige bevestiging van de bestelling.Keurige omschrijving van
de rekening.
Levering binnen 24 uur.

Reentje 1960 03-03-2013

Beste prijs voor dit produkt. Simpel bestellen, betalen en op tijd geleverd (vorige keer ook al). Niks op aan te merken.
Prima winkel om online te kopen. Betrouwbaar. Service achteraf heb ik geen ervaring mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

D hanekamp 03-03-2013

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer vlotte levering. Geen verzendkosten. Kortom, niks op aan te merken

midegi 03-03-2013

Website voldoet, maar zou handiger en wat fraaier kunnen.
Bestellen en i-deal betalen verliepen snel en goed.
Artikel werd snel geleverd.
Camera.nu staat bij prijsvergelijkers vaak bij de goedkoopsten.
Geen ervaring met retour/ruilen/garantie e.d..

MvOor 03-03-2013

De camera in de avond besteld waarna de volgende ochtend al geleverd.
Alles prima in orde en in de originele verpakking.
Ook netjes de Nederlandse modellen met de daarbij horende garantie!

Kortom alles dik in orde.

gertpoffers 02-03-2013

Voor de tweede maal wat besteld bij cameranu
En inderdaad voor 22.30 uur besteld wordt de volgende dag geleverd.
Uitstekende service kan het iedereen aanraden.

rahagenaars 02-03-2013

Ik heb gebeld om informatie te vragen over de telelens mbt toepasbaarheid op mijn Nikon camera. Prima deskundige informatie en rustige duidelijke uitleg gekregen. Vervolgens heb ik besloten het product te bestellen (mede door de goede concurrerende prijs). 's Avonds besteld en inderdaad zoals beloofd, de andere dag thuis bezorgd. Prima te volgen via de e-mail link naar tracktrace van PostNL. Het geheel was keurig en veilig verpakt. Na een paar dagen kreeg ik nog een tip over (gratis) verlengde garantie per mail doorgestuurd. Ik raad deze webshop zeker aan bij iedereen!

Aanvulling:
De website was gemakkelijk te vinden en te benaderen. Zeer overzichtelijk met duidelijke rubrieken en daardoor was het product zeer goed te vinden.
Uitgebreide weergave van de technische gegevens van de telelens, prijs en …. geen verzendkosten!

Logister2 02-03-2013

Zeer snelle levering en heel goed te volgen. Even afwachten hoe de after sales is. Het begin is in elk geval veelbelovend. Ik zal ook zeker de shop aanbevelen.

Rpd66 02-03-2013

CameraNU beschikt over een duidelijke website met een uitgebreid aanbod, uitgebreide productbeschrijving en scherpe prijzen. De winkel in Urk is goed bereikbaar waar je vele producten kunt bekijken of zelfs proberen. De medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en bereidwillend een demonstratie te geven. De service kan ik nog niet beoordelen, tot op heden heb ik daar nog geen gebruik van hoeven maken. De waardering die ik CameraNu geef is een ruime voldoende!
Overweeg je een camera of accessoire aan te schaffen of ben je op zoek naar een workshop of training, overweeg dan CameraNU te Urk.

renejoor 02-03-2013

Prima winkel, goed bereikbaar, nette mensen, gratis koffie, gratis parkeren, maar vooral: baliemedewerkers die weten waar ze over praten!

R Texel 02-03-2013

Camera.nu is prima en snel. 's Avonds besteld en de volgende dag al uitgeleverd. Ik heb een prima ervaring door de jaren heen. Ook met service achteraf.

elvy 02-03-2013

een fotocamera besteld, voor 21.30 uur, en zoals op de site staat, de dag erop netjes thuis bezorgt.
Prima, zoals beloofd.

Nova-noord 01-03-2013

Als je weet wat je wilt ,kun je dat goed via de webshop bestellen. Maar als je het niet zo goed weet is een bezoek aan de winkel aan te raden. Ze hebben prima deskundigheid en alle tijd om je te informeren

HdJ14 01-03-2013

Prima service, aardige mensen. Had een defect apparaat gekregen, zonder problemen snel en kosteloos omgeruild voor een werkende nieuwe. Super afgehandeld. Zo hoort een webshop te zijn, aanrader.

a.pons 01-03-2013

goed advies, duidelijke uitleg, zeer snelle levering, lage prijzen, prima sortering kortom deze winkel is zeer aan te bevelen

anneke-beens 28-02-2013

Snelle levering, goed advies in de winkel. Omdat desbetreffend produkt niet op voorraad was later in de webshop besteld!

emilevv1974 28-02-2013

Ik had het product heel snel gevonden op de overzichtelijke website en het was de volgende dag al binnen. Zeer zeker een aanrader voor camera toebehoren.

Dennis376 28-02-2013

Het is een prettige en overzichtelijke web-site. Ook bij de betaling wordt alles duidelijk uitgelegd wat te doen. Als je wilt kun je je bestelling prima volgen. Ik heb al eens eerder iets bij hun gekocht en ook toen geen problemen. Ze zijn zeer scherp geprijsd, ten opzichte van de concurrentie.

Arkam 28-02-2013

Mijn tweede bestelling. Ik krijg hierdoor steeds minder schroom via internet te bestellen. Alle beloften worden nagekomen, alles kwam op tijd binnen. Het product beantwoordt aan mijn verwachtingen zoals was vermeld in de reviews op Kieskeurig. Heel gemakkelijk zo vergelijken, en camera.nu was de goedkoopste.

Charly49 28-02-2013

Snelle en keurige levering. De ene dag besteld de volgende dag geleverd. Kan dus niet beter. Facturering en betaling via website vlekkeloos geregeld.

coenraadw 28-02-2013

Snel, doen wat ze beloven en zijn bovendien meestal de goedkoopste! Warm aanbevolen. Is een voorbeeld voor andere sales-sies.

etnadevries 28-02-2013

Vlot leesbare website, scherpe prijzen, snelle levering. Wat wil je nog meer? Ga er weer op verder surfen.

gerritdekock 28-02-2013

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede service, email wanneer item weer op voorraad is. En vragen worden snel per email afgehandeld.
De levering was snel en goed verpakt.
Uiteindelijk tevreden over geboden service én produkt !

Felix134 27-02-2013

Nette, duidelijke website. Fijn, die optie om een klein pakket via de reguliere post te laten versturen. Dat maakt het allemaal nog wat wat goedkoper.

Bert Brugman 27-02-2013

Laatst een bestelling bij Cameranu gedaan. 's avonds besteld, de volgende ochtend al geleverd, zonder bezorgkosten. Deze mensen weten wat service betekent.

Er wordt genoeg tijd voor de klant uitgetrokken om een zo goed mogelijk verkoopadvies te geven. De verkoopmedewerkers weten stuk voor stuk prima waar ze het over hebben, luisteren goed naar wat de klant wil.

Ook prijstechnisch gezien hoort Cameranu bij de beste leveranciers van Nederland, ik rijd er graag een stukje extra voor om bij ze langs te gaan.

Mvto 27-02-2013

Ze leveren de printer zonder de usb-kabel wat van de printer naar de computer moet. Zeer slecht zaak.

kimj09 27-02-2013

Duidelijke website, product kwam op de aangegeven datum aan.
Goed verpakt, product werkt super goed.

Thon Groffen 27-02-2013

De afstandsbediening die ik in eerste instantie wilde, werkte niet en ook een ander exemplaar bleek niet goed te werken.
Zonder problemen werd mij een nieuw exemplaar aangeboden en deze voldoet uitstekend.Een 10+ voor de service.
Ik voel mij hier altijd als een kind in de snoepwinkel om de hoek maar helaas met vaak niet voldoende centjes om al dat lekkers te kunnen kopen. Kortom een heerlijke winkel met een goede service.

WWM 27-02-2013

Snelle reactie op gestelde vragen. Goede bereikbaarheid en zeer nette aflevering (koerier). Zeer tevreden over de gedane aankoop!

janus5 27-02-2013

camera snel geleverd, demo-model terug voor sensor reiniging hetgeen eveneens vlot zowel telefonisch, per e-mail en per post binnen een paar dagen is opgelost.

ampfotos 26-02-2013

De producten zijn snel te vinden op de website en vervolgens flot te bestellen. De levering door CameraNU.nl volgt prompt.

schotsman 26-02-2013

Na de aankoop van de camera, was ik een cameratas vergeten te bestellen, deze werd alsnog nagezonden zonder verzendkosten.

braunsd 26-02-2013

Snelle en heldere service tegen een goede prijs. De camera werd de volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden.

hansHighlander 25-02-2013

Mooie overzichtelijke webshop die juiste informatie per product vertstrekt. Correcte en snelle afhandeling, goed contact en qualiteit

Nwevorm 25-02-2013

Keurige winkel waar ik al jaren zaken doe. De winkel zelf nu voor het eerst bezocht en alles keurig voor elkaar. Topzaak.

Jan Bannink 24-02-2013

Ik heb een Canon D650 camera-set gekocht. Bij aflevering miste één UV-filter. Na een mail kwam meteen reactie en is zonder enig probleem het ontbrekende filter nagestuurd. Prima service dus!

Jan Bannink

Monieqie 24-02-2013

Prima winkel, hele goede service. Ook ruilen en retourneren is geen enkel probleem. Goede bereikbaarheid op het industrieterrein buiten Urk. Personeel heeft verstand van zaken. Dat je een nummertje moet trekken bij binnenkomst vind ik een goede oplossing, want vaak is het erg druk.

josti 24-02-2013

Overzichtelijke website. Bestelling afgehaald en prima geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel.
Goed assortiment voor verschillende doelgroepen.

Martijn791 24-02-2013

Overzichtelijke website.
Na aankoop direct bevestiging via e-mail.
Pakket via de TPG Post kon je via de site volgen. Snelle levering

jabbas 24-02-2013

Mooie overzichtelijke website, duidelijke links voor eventuele
aanvullende pakketten, vlotte prijsopgaaf, en snelle levering.
Kortom zeer tevreden met bovenstaande.

R53VDV 24-02-2013

Ik heb de resultaten van foto's met deze flitser gezien en dat was voor mij de aanleiding om te zoeken naar deze flitser. Deze website was niet de goedkoopste maar kon wel direct leveren. Zondag besteld en op dinsdag in huis. De levering was compleet en ik kon direct aan de slag. En eh, ik kan nu zelf ook foto's maken zonder de bekende slagschaduw door het indirect flitsen. Geen after sales nodig gehad.

Thon Groffen 23-02-2013

De webside vind ik overzichtelijk en het aangeboden assortiment meer dan ruim voldoende.De bereikbaarheid is uitstekend voor mij en ook telefonisch zijn zij goed bereikbaar indien nodig.Over de bestelling en levering kan ik zeggen dat het vlot en goed geregeld wordt alleen zijn sommige producten erg lang niet leverbaar maar dat ligt denk ik eerder aan de leverancier.Verder vind ik ze behulpzaam, vriendelijk en ter zake kundig. Kortom een fijne winkel waar ik als klant mij erg prettig bij voel.

Myra3ssen 23-02-2013

Wauw!! Vrijdagavond om 21.00u besteld en de dag erna al voor 12u in huis! Echt super!!
De site vind ik ook heel overzichtelijk en daarbij ook nog eens de enige site waarbij ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Top!