henk veen 10-04-2013

Mooie, overzichtelijke site.
Gemakkelijk om de juiste accessoires te vinden.
´s avonds even voor 22:00 besteld en betaald en de volgende dag was het al afgeleverd, geen loze woorden dus.

Qua prijs zeer concurrerend (heb op veel plaatsen gekeken)en een echte aanrader, hier ga ik vaker terug komen.

Wilco A 10-04-2013

Via de website goed kunnen uitzoeken welke quick release plate op mijn Velbon statief paste. Op woensdagavond besteld, vrijdagmorgen vroeg in huis. Top!! En ja de quick release paste vlekkeloos op m'n statief.

gterhorst 10-04-2013

Eenvoudig te selecteren en te bestellen, sávonds besteld de volgende middag compleet in huis.
Duidelijke voorwaarden, geen poespas.

Erikiej 10-04-2013

Snelle service, zal er wel wat vaker iets gaan kopen! voor 22.30 besteld en de volgende ochtend om 09.15 in huis! Top!

Kiek1978 10-04-2013

+ Punt: Goede advisering via telefoon.
- Punt: De mogelijkheid tot vergelijken viel mij niet op toen ik de website bezocht en is daarmee in mijn ogen niet duidelijk genoeg. ik heb wederom gekeken en gezien dat rechtsboven idd een knopje is om te vergelijken. Dus de mogelijkheid blijkt er wel te zijn maar de zichtbaarheid van de functie laat wat mij betreft te wensen over. De bereikbaarheid is omdat ik belde en er geen medewerker beschikbaar was om me te helpen en ik later maar moest terug bellen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-04-2013

Beste Kiek1978, Hartelijk dank voor u review. U beoordeeld onze website met een 4 omdat u aangeeft dat u de toestellen niet kan vergelijken op onze website. Deze functie is echter direct beschikbaar als u op de knop digitale camera's klikt. http://www.cameranu.nl/nl/digitale-cameras/r1. Mag ik vragen waarom onze bereikbaarheid met een 5 wordt beoordeeld? Telefoontjes worden netjes beantwoord en email wordt doorgaans binnen een paar uur beantwoord. Met vriendelijke groet, Wilco de Vries

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-04-2013

Beste Kiek1978,

U beoordeelt onze winkel in eerste instantie met het cijfer 4 omdat volgens u: " -Punt: Gebrek aan mogelijkheden om toestellen te vergelijken op de website"

Na een melding dat deze functie wel degelijk bestaat op onze website, geeft u opeens aan dat deze vergelijkfunctie " te wensen overlaat". Ik wil graag van u weten hoeveel duidelijker wij het op onze website kunnen vermelden?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

fotografo 10-04-2013

Uitgebreide keuze, overzichtelijk en vlotte levering.
Van elk apparaat een duidelijke specificatie met heldere technische uitleg van het product.
Zodat vergelijking goed is te doen om te komen tot een keuze.

Ria Vet 10-04-2013

Het personeel in de winkel is klantvriendelijk en vooral deskundig. Een van de redenen waarom we bij cameranu kopen. Met aftersales hebben wij gelukkig nog niet te maken gehad maar het online kopen bevalt ons ook prima omdat wij in Den Helder wonen.

Bakkertje 1953 10-04-2013

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met vele producten en redelijke prijzen, en een zeer goede SERVICE.

J. Dark 09-04-2013

Een makkelijke website, ook telefonische informatie over de Carry Speed FS-Pro heel plezierig. Het product is nieuw en was nog niet in voorraad maar werd direct bij de importeur voor mij besteld. Komt bij mij al met al heel goed over.

NinaH 09-04-2013

Excellent service - ordered the filters on one evening and they were delivered the following day. Would recommend them to new buyers.

Giovanni Verd. 09-04-2013

Overzichtelijke website en vooral goed toegankelijk als je een specifiek product zoekt. Wat je ziet is wat geleverd wordt en uitstekend traceerbaar tot en met de levering. Factuur en gegevens over de levering helder en duidelijk digitaal meegeleverd.
Een zeer tevreden klant.

Gijs2013 09-04-2013

Ziet er goed uit en past uiteraard precies. Geen opbergvakje voor een sd kaart.Goed magneetklep.Wat ik nog meer over het hoesje moet schrijven weet ik niet.

Liessie01 09-04-2013

Duidelijke website met alle info die je nodig hebt. Zeer tevreden over goede afhandeling van onze bestelling.

wvanh 09-04-2013

Zoals gewoonlijk bijzonder tevreden over CameraNU. Supersnelle levering, goed verpakt, alles naar behoren. Duidelijke site, goede factuur- en verzendinformatie. Kortom: prima ervaring!

Tonny Janssen 09-04-2013

Een snelle levering. Netjes verpakt. Verder geen contact met hen gehad, dus ik kan niet oordelen over bereikbaarheid en dergelijke. Ik heb wel vertrouwen in hun en zal er zeker nog wel eens iets kopen.

pieter 333 09-04-2013

Lekkere lens, mooi scherp, groot bereik !
Levering kon niet beter; 's avonds besteld en de volgende ochtend geleverd. Helemaal super dus!

Fotomannetje57 09-04-2013

Mijn bestelling kon eenvoudig via de site geplaatst worden. Waar 'op voorraad stond' waren de producten ook daadwerkelijk aanwezig.

Ik ontving via de mail een duidelijke factuur en kon vooraf via de bank betalen. Er was duidelijke informatie wanneer de pakketten afgeleverd zouden worden.

Een dag na de bestelling werden de producten, stevig verpakt, afgeleverd bij de plaatselijke Plus supermarkt. Ik hoefde er dus niet voor thuis te blijven of de buren op te zadelen met het aannemen van deze grote pakketten.

Dit was mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl en ik verwacht volgend bestellingen ook bij dit bedrijf te doen.

Het komt allemaal zeer vertrouwenwekkend over en dat is het ook, mede gelet op het aanwezige keurmerk 'thuiswinkel waarborg'.

De geleverde producten zijn geheel naar mijn tevredenheid.

Top!

Jasper.S 09-04-2013

Aangekochte product bleek na levering om een enkel artikel te gaan ipv set van twee. Foutje lag bij mij, na overleg tweede kunnen bestellen zonder bezorgkosten.

Maurice Hamming 09-04-2013

Zoals gewend bij Cameranu snelle levering en product kwam onbeschadigd aan. Product werkt naar behoren en al een paar keer zijn dienst bewezen. Hoop er nog veel plezier aan te beleven!

Timon2013 09-04-2013

Alles is prima geregeld bij cameranu.nl vlotte levering.
goede service. Helemaal niets op aan te merken. Top

Simone Dekker 09-04-2013

Het product heb ik nog niet echt gebruikt maar ik vind de site voor het bestellen en de aflevering echt super goed geregeld

theo.dr 08-04-2013

Nikon SB-700 flitser en 2 NC filters gekocht. De bestelling was zeer goed verpakt en snel geleverd. Heldere en overzichtelijke website met veel informatie.

Wingster 08-04-2013

Ik heb geen gebruik gemaakt van de klantenservice, omdat ik deze niet nodig had ivm de up to date e-mails mbt mijn bestelling. Ook erg handig dat de code van mijn pakketje bij PostNL werd vermeld waardoor ik het afleveradres een dag van tevoren kon wijzigen. Al en al heel tevreden!

chillerc 08-04-2013

Een scherpe prijs, die overeen kwam met kieskeurig.nl
Product werd snel geleverd, maar ondanks aangetekend versturen werd het gewoon bij de buren afgegeven.

Dick Simmelink 08-04-2013

Bestelling op 2e Paasdag gedaan. I.v.m. paasdrukte enige vertraging bij de uitlevering. Hierover uitstekend geinformeerd.

Dennis G 08-04-2013

Zeer snelle levering. De rugzak was goed verpakt. Een voorbeeld voor hoe een webwinkel zou moeten zijn. Geen gebruik hoeven te maken van de aftersales, hier kan ik dus niet over oordelen.

MartijnPM 08-04-2013

De website is duidelijk en goed overzichtelijk opgebouwd, bestellen via de webshop verloopt goed en ook de levering was binnen het gestelde termijn

mooi-foto 08-04-2013

lens gezocht en besteld op de site, goede uitleg en zeer snelle reactie per mail na finale bestelling.
ondanks paasweekend toch binnen 4 dagen geleverd. top.
Objectief voldoet prima en werkt supersnel met scherpe en mooie kleuren.

540fgz 08-04-2013

keurig op tijd en volgens afspraak geleverd top ook via de mail goed geinformeerd over de levertijd

limerle 08-04-2013

Supersnelle, goed verzorgde levering. Pluim hiervoor.
De website is goed vindbaar en goed bereikbaar. Op vergelijkingssites is Cameranu.nl duidelijk aanwezig met een goede, scherpe prijsstelling.
De eerstvolgende werkdag werd de bestelling van de avond ervoor afgehandeld en voor verzending klaar gemaakt. Diezelfde dag werd het transport geregeld en de volgende dag werd de scanner ook daadwerkelijk geleverd door het vaak toch trage PostNL.

Silvia Thiel 08-04-2013

De website werkt heel fijn en bevat goede informatie.

Heel netjes ingepakt en op tijd geleverd.
Gebruiksaanwijzing meegeleverd in het Nederlands.

Kees314 08-04-2013

Product goed te vinden op website, voldoende info, scherpe prijs, eenvoudig te bestellen, snelle levering en goede verpakking. Dus wat wil je als klant nog meer?
PS; ik heb geen producten vergeleken omdat ik met behulp van andere bronnen als had besloten welke camera ik wilde kopen.

Gé Weisscher 08-04-2013

Via de zeer overzichtelijke website van Cameranu.nl had ik al zeer snel de printer gevonden die aan mijn wensen voldeed. Het was een kwestie van een paar muisklikken en de keuze was gemaakt.'s Avonds om 23.00u heb ik de bestelling geplaatst en de volgende dag tussen 14.00u en 16.00u werd de printer bezorgd. Wat een snelle service!! Meteen heb ik de printer aangesloten en was verbaasd over het gebruiksgemak van dit apparaat. Ook heb ik het begeleiden van de bestelling d.m.v. van een aantal emailtjes als zeer prettig ervaren. Om in termen van Radar te spreken: Cameranu verdient een (zeer) warme douche.

Josefien81 07-04-2013

Het pakketje kwam keurig op tijd aan. Het was netjes verpakt. De pakbon zat in een aparte envelop bijgevoegd. De website werkt prima, is erg overzichtelijk en veel keuze. De prijzen zijn ook prima. Al met al een aanrader en ik ga zeker vaker op deze site kijken en bestellen.

kruijtje 07-04-2013

Na telefonisch contact en zeer goed advies de lens voor 16.00 uur besteld (voor een uitermate vriendelijke prijs) en de volgende dag om 10.00 uur al in huis. Dus een bijzonder snelle levering (die door de geboden informatie goed te volgen was). Besteld net voor de pasen en leuke verassing in de vorm van paaseitjes in het pakket.Zeer attent van cameranu.nl .
kortom een heel groot compliment

renzo02 07-04-2013

Snelle levering, veel productkeus en als iets niet goed is alles mogelijk. Laatst wilde ik toch wat voorwerpen terugsturen en dat was geen probleem!

knappead48 07-04-2013

Mijn eerste aankoopbij Cameranu.nl was mij zeer goed bevallen .
Eerste keer dat ik aankoop in NL zonder teveel te betalen , zelfs goedkoper dan in het buitenland !!
Snel was de levering , de dag erna was het al ontvangen .
Ik kom zeker terug opde site voor aankopen te doen .
Bedankt voor de kwaliteit !!
x

GerardWeert 07-04-2013

Website: op de website van cameranu is het prettig navigeren en staat alles duidelijk aangegeven.
Bereikbaarheid: op gebied van bereikbaarheid kan je ze prima bereiken. Ik heb via mail contact gehad en heb zeer snel een reactie ontvangen (binnen 24 uur).
Bestelling en levering: Product is prima verpakt en middels tracktrace goed te volgen. Ook wat betreft snelheid een levering de volgende werkdag.

Muur1 07-04-2013

Je krijgt wat je besteld hebt. Wat op de site staat komt overeen met het pakketje dat je uiteindelijk aan de deur geleverd krijgt. Top service, snelle levering. Ik heb niks te klagen!

Max Zeldenrust 07-04-2013

CameraNU staat bij ons bekend als een heel kundig en klantvriendelijke winkel, vandaar dat ik de printer hier heb gekocht. Ik zal CameraNU ook heel zeker bij anderen aanbevelen.

T-RonX 07-04-2013

Prima website en vaak een van de goedkoopste. Levering is snel en product is goed verpakt. Nog geen aftersales ervaring.

Marco Koreman 07-04-2013

Zo hoort een webwinkel te fungeren! Overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Eventuele alternatieven worden aangeboden en de kwaliteit en prijzen zijn dik in orde!
Als dan ook nog de levertijd zeer kort is, kan je enkel maar een dikke waardering geven . Een aanrader en voorbeeld voor elke andere webwinkel!

Eave 06-04-2013

Goed dat er ook een winkel is zodat je de apparatuur kan uitproberen en aanvoelen. De producten waren op voorraad dus kon ze direct meenemen.
Enige minpuntje: voorlichting mag beter, iets meer klantgericht.

maartenbuskoop 06-04-2013

op internet cameranu.nl gevonden en aangenaamd verrast over de service in de winkel! mijn complimenten voor het combineren van een internet winkel en een showroom winkel. ik zal nog lang klant blijven.

mvg x

Marianfotocamera 06-04-2013

De bezorging was super snel. Toen het cameratasje niet groot genoeg bleek te zijn kon ik deze snel ruilen voor een ander exemplaar. De mail werd direct beantwoord.

Kalao 06-04-2013

De website is overzichtelijk maar soms kost het toch even tijd om een product te vinden, omdat het aanbod zo groot is en er niet voldoende filtermogelijkheden zijn. De site is goed toegankelijk, bestelling en levering gaan prima. Wat betreft after sales - maar zeker ook persoonlijk advies en informatie vóór aankoop - behoort Cameranu.nl bij de beste webwinkels waar ik mee te maken heb gehad.

Gratsky 06-04-2013

Correcte levering, keurig binnen de gestelde levertijd. Goede aftersales. Digitale fotolijst werkt goed.

mauritsje 06-04-2013

Zeer groot assortiment, goed gerangschikt.

Snelle levering, volgende dag binnen, goed verpakt.

After sales top, 1 van mijn vorige zendingen was verdwenen bij de post, gebeld, zelfde dag nieuw pakket verzonden!

A.J.F. van Kempen 06-04-2013

Ik plaatste mijn bestelling van een Tamron objectief op de avond van Goede Vrijdag 29 maart 2013 en was aangenaam verrast, dat deze de volgende dag al werd geleverd (Paaszaterdag).
Bij een vorige bestelling (van een B&W grijsfilter) maakte ik de fout om deze order tweemaal te plaatsen. Na een mail van mij, kreeg ik tot mijn opluchting vrijwel direct een antwoord van CameraNU, dat zij dit in orde zouden maken. Ik ben dus uiterst tevreden over CameraNU.

Jaap Tromp 06-04-2013

Het product is betaalbaar,voorradig,wordt snel verwerkt,
goed ingepakt en komt daardoor keurig aan.
Een betrouwbare en zeer goede afhandeling!