Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn Keus 03-04-2013

Duidelijke en goede website, duidelijk en goed doorbladerbaar met een goede zoekfunctie

Degelijk product volgens de standaard van Nikon.
Zeer snelle levering, 's avonds laat besteld voor 22:30, de volgende dag in huis. Gratis verzonden.

Duidelijke communicatie betreffende de aankoop en verzending, email met factuur en track & trace code.

Voor mij een echte aanrader.

twdi 03-04-2013

De tas was niet op voorraad bij meerdere winkels, maar ik kreeg keurig een mail toen de spullen weer op voorraad waren.

Ik heb de tas via internet uitgezocht omdat hij een prima oplossing leek te zijn voor daghikes waarbij er ook niet-fotospullen mee moeten. UIteraard kon ik de tas terug sturen wanneer hij toch niet voldeed maar de tas is super voor mijn doel geschikt.

Ik herinnerde me dat er bij de ICU velco straps moesten zitten die de spullen op zijn plaats houden. Navraag bij F-stop via hun eigen chat site bevestigde dit. Helaas ontbraken ze dus maar een mail gestuurd naar Cameranu. De volgende dag werd ik terug gebeld dat de straps er inderdaad bij moesten zitten. De importeur was al gebeld en die zou ze opsturen. Amper een dag later kreeg ik een email van cameranu dat ze bij hen aangekomen waren en ze meteen doorgestuurd werden.

Top service!

T Schenk 03-04-2013

de site is goed verzorgd en zit vol goede informatie en staat vermeld op vele fotosites het bestelde produkt is 's avonds besteld en de volgende dag keurig verzonden in een envelop met noppen folie

ChristiaanNikon 03-04-2013

Categorieen zijn voor mij niet helemaal duidelijk; kostte bijvoorbeeld wat moeite om de link naar geheugenkaarten te vinden.
Bestelproces is ook niet helemaal duidelijk. De schermen/stappen komen wat rommelig over. Het is niet meteen helder.
Bestelling is erg snel geleverd.
Ik heb geen gebruik hoeven maken van de after sales.

PhotoKees 03-04-2013

Zoals altijd is de service en after sales serv ice probleemloos maar wordt je goed op de hoogte gehouden bij retouren en terugbetalingen. Een vertrouwd idee.

DiSoFilm 03-04-2013

Ik had dezelfde camera elders besteld, maar de levering ervan lukte niet voor mijn deadline. Elders geannuleerd, en bij CameranNu.nl besteld, en dezelfde middag nog afgehaald in Urk. Zo hoort het.

Jolleke64 03-04-2013

Ik heb een workshop gekocht; excursie met een boswachter. Geweldig dat jullie dit doen, uiteraard moet ik nog gaan, maar ben dol enthousiast erover. De bestelling ging gemakkelijk en zelfs de betaling, alleen door mijn eigen manco had ik niet in de gaten dat in via Cameranu.nl deze excursie deed. Nadat ik dit door had ging alles voor de rest met het grootste gemak zoals ik het van jullie gewent ben.
Super!!!!!!

Kayo22 03-04-2013

Goede en heldere voorlichting vooraf aan aankoop van camera dus zeer tevreden. Volgende aankoop zeker weer naar CameraNu

Nighttrain1450 03-04-2013

Op de duidelijke website had ik mij al een goed beeld gevormd van wat ik wilde hebben.
Zelf kom ik uit Amsterdam, dus wel even rijden.
Aangekomen bij de winkel werd ik door verwezen naar boven naar de Pro afdeling. Hier werd ik zeer deskundig te woord gestaan.
Ik ging met een aangepaste set weg en voor nog minder geld dan ik gedacht had.
Alle spullen werken perfect, ben dus zeer tevreden.
Mijn complimenten.

jerolimo 03-04-2013

Duidelijke productomschrijving op de site, beste/laagste prijs, Goeie service, duidelijke voorwaarden en snelle correcte afhandeling.

Kees3003 03-04-2013

Uitgebreide keus bij verrekijkers, waarbij ook een goed overzicht van de specificaties van de diverse verrekijkers en ook goede uitleg wordt gegeven over de eiegenschappen van het produkt

Dino61 03-04-2013

Zeer snelle afleverservice, precies zoals wordt beloofd.

Goede verpakking. Betrouwbare, vertrouwde producten en scherpe prijsstelling.

de juiste Internetwinkel!

raukema 03-04-2013

Na een internet speurtocht naar de beste prijs en beschikbaarheid besloten mijn 1e FF camera bij CameraNU.nl te bestellen. Prima telefonisch geadviseerd (mbt accessoires). Laat op de middag besteld en de volgende dag afgeleverd. De komende weken zal ik nog wel druk zijn met het ontdekken van alle mogelijkheden die de 5D Markiii biedt!

Marc Feer 03-04-2013

Goed advies vooral van Ryan Benink!! Camera is top en maakt hele mooie foto's. Misschien nog wel een tip. Bij de camera zit geen aparte oplader en als je een combi maakt met 2de accu dan is een oplader wel erg makkelijk.
Misschien dat vermelden of als aanvulling bij de 2de accu doen.

Saskia2013 03-04-2013

Super snelle bevestiging via mail en volgende dag keurig aangetekend afgeleverd!
Prijs is t.o.v. andere leveranciers goed.

Arjan Janse 03-04-2013

Prima webshop. Betrouwbare en snelle levering die goed te volgen is gedurende het proces. Koop er zeker vaker.

Janine M 03-04-2013

Betrouwbare site. Iets duurder dan de goedkoopste aanbieder, maar een betere service, snellere levering en een product afkomstig uit Nederlandse fabriek.
Wij betalen liever wat meer, met deze service en kwaliteit.

LarsvanR 03-04-2013

Snelle, complete en goed verzorgde/verpakte bestelling. Prijzen zijn goed, zeker vergeleken met veel andere (web)winkels en bestellingen boven €100,- gratis is wat mij betreft dan ook heel redelijk.

Het door mij aangeschafte LCD beschermvlak kent bovendien een zeer goede techniek waardoor het vanzelf en zonder luchtbellen strak vast gaat zitten. Het randje wat in dit transparante vlak zit maakt de aansluiting zeer netjes. Vanwege de dikte van 0,5 mm is het draai- en inklapbare scherm nog geheel te gebruiken. De prijs dan ook meer dan waard!

Groeten,

xxx

M.H.kokken - de Hoog 03-04-2013

Ik heb er een prima lens aan die in de praktijk goed bevalt. Op de website kon ik snel vinden wat ik zocht en er was een uitgebreide omschrijving van. De levering was snel en goed verzorgd.

Holy53 03-04-2013

Besteld en volgende dag al in huis.
Telefonisch informatie gevraagd: uitstekend geïnformeerd.Al eerder hier besteld, ook toen top.

potamidos 03-04-2013

Dit is de tweede keer dat ik bij CameraNu heb besteld. De eerste keer was een macro objectief, nu sensor cleaning. Info over de cleaning op de site is goed, er wordt zelfs verwezen naar een goedkoper, gelijkwaardig product. De levering was zowel van het objectief als van het cleaning systeem perfect en binnen de beloofde termijn.
Aanbevolen bedrijf!

R. Heida 03-04-2013

Ik heb de battery pack zelf opgehaald. Daarbij bleek dat er ook een ca. 50% goedkoper alternatief was geweest ipv het origenele Canon artikel. Dat was mij op de website niet opgevallen. Bij het afhalen van het op de website bestelde artikel attendeerde de verkoopster mij daarop. Ze heeft toen de specificaties vergeleken en die bleken gelijk te zijn. Als mij dat op de website was opgevallen had ik waarschijnlijk het goedkopere alternatief gekozen.

Robert de Bock 03-04-2013

Overzichtelijke webshop, redelijk betaalbaar, zoals afgesproken geleverd en zorgvuldig verpakt. Al met al een prima ervaring.

hvelden 03-04-2013

snelle levering, super service.
Goed te bereiken via de telefoon bij vragen, klantvriendelijk.
Aanrader dus!.

Wamse 03-04-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd met een groot assortiment.

Ik heb gebeld met de klantenservice, omdat ik geen track en trace code had ontvangen. Zij waren goed bereikbaar en konden me snel verder helpen. Ik had mijn bestelling al binnen 24 uur in huis.

Alles was netjes en veilig verpakt. Jammer dat de postbode het pakje bij mijn buren heeft afgegeven ondanks dat er op stond uitsluitend aanbieden bij geadresseerde, maar dat is buiten de verantwoordelijkheid van CameraNu.nl

van berkom 02-04-2013

snel en goed geleverd, makkelijk te betalen. geen gebruik hoeven maken van retourservice, dus hoop dat dat net zo goed gaat indien nodig

Rob Gelderland 02-04-2013

Uitstekende webwinkel. Reageert snel, stuurt snel en een prima afhandeling. Geen klachten over deze webwinkel

Theos61 02-04-2013

Het is zo als ik gewend ben van CameraNu.nl. Altijd goed en goed geprijsd. Maar ook de levering is super(snel).

hennievanhennie 02-04-2013

Goede site, duidelijk, makkelijk in gebruik. De levering is prima, had het product een dag na bestelling al binnen. De bestelling was goed in gepakt. Zeker een aanrader via camera.nu te bestellen.

Doodles 02-04-2013

Snelle en correcte verzending zoals altijd. Overzichtelijke website en veel producten daadwerkelijk op voorraad.

L.Kapitein 02-04-2013

Goede parkeergelegenheid (gratis), duidelijke website, wordt direkt geholpen en ze geven goede informatie over het product.

jaap thie 02-04-2013

één opmerking: ik bestel een TZ 30 Panasonic,concludeer in mijn onwetendheid dat de accu extern moet worden opgeladen en bestel een accu oplader. Blijkt na ontvangst niet nodig, dus retour maar kost me wel € 6,95.
Een beter volgen van mijn bestelling had geleid tot een vraag van "heeft u deze accu oplader nodig binnen het kader van het bestelde"? Dat is service in optima forma!

martinesollie 02-04-2013

Ik moest voor een opdracht snel een witte achtergrond hebben die ik mee kon nemen.
Ik heb de Falcon Eyes opvouwbare achtergrond gekocht, deze werd de volgende dag netjes afgeleverd en heeft goed dienst gedaan de dag erna.
Opvouwen van de achtergrond wat lastig, maar dat is een ander verhaal... ;)
Verder alle goed te vinden op de website en veel zoekcriteria, wat ik prettig vind.

kleijneleeuw 02-04-2013

Mooie ruime tas, goed van kwaliteit. Ruimte in de tas stond zeer goed afgebeeld op de site via een extra tekening. Aan de hand daarvan heb ik de tas durven kopen. Snelle levering, de volgende dag al in huis!

Michelle01 02-04-2013

Goede en snelle bezorging.
Wel mag de omschrijving van het product naar mijn mening iets duidelijker.
Ik verwachtte iets anders maar uiteindelijk ben ik alsnog tevreden!

Siebelvin 02-04-2013

Daar ik al wist welke camcorder ik graag wilde was deze makkelijk te vinden via de site van cameranu.nl. Groot voordeel is dat je je bestelling al meteen de volgende dag in huis hebt, gewoon ideaal, een aanrader voor iedereen!!!!

Flitspopper 02-04-2013

Goede bereikbaarheid, snel te vinden.
De site is up to date, qua levering en wat er voorradig is.
Snelle levering en nette afhandeling bij vragen c.q. klachten

Corineke 02-04-2013

Geweldige ervaring.
Levering binnen 18 uur na bestellen. Perfect!
Overzichtelijke site.
Belangrijk om de revieuws van andere mensen te kunnen lezen zodat je een afgewogen keus kan maken.

Eric Rademaekers 02-04-2013

Heel prettige website, overzichtelijk, goede en snelle zoekfunctie. Bij gemaakte fout in dubbele bestelling, direct snelle terugkoppeling en verwijdering van dubbel zonder enige problemen. snelle tijdige levering.

ola1812 02-04-2013

Alles is prima gegaan. Ik heb het product op zaterdag via website besteld, op maandag heb ik email bericht ontvangen dat het werd opgestuurd en op dinsdag werd het afgeleverd.

Inko 02-04-2013

Vlotte afhandeling van de bestelling, maandag besteld, woensdag in huis 😄. Ook het contact via de mail verloopt vlot.

Nesnarf 02-04-2013

Doeltreffende website die je direct naar het juiste artikel leidt, naast een eenvoudige en snelle bestel en afrekening gecombineerd met een juiste afgesproken levering maakt dat ik uw website kan aanbevelen aan vrienden en familie.

tom-poes 01-04-2013

Zeer snelle levering, maar de voucher voor een workshop was vergeten. Na een telefoontje alsnog snel ontvangen. Zeer overzichtelijke en volledige website voor digitale camera's. Andere artikelen kan ik niet beoordelen.

cok54 01-04-2013

Bestelling en levering ging prima. Het produkt werd keurig in een veilige doos per koerier uitgeleverd.
De bestelling via de site verliep prima en is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Bernard1950 01-04-2013

De Webwinkel maakt waar wat ze belooft: de dag volgend op de bestelling lag de camera en bijbestelde accu en lader al klaar op een afhaalpunt van Post.nl. Keurig verpakt met een vriendelijk briefje erbij én een Zalando-tegoedbon. Cameranu.nl was voor deze camera de goedkoopste webwinkel die ik kon vinden. De al geplaatste reviews van de camera bevestigden eigenlijk wat ik als oud-Panasonicgebruiker al wist: dat ik déze camera wilde!De bestelling en betaling via Ideal liepen uiterst soepeltjes en een koopbevestiging en een kwitantie zat direct in mijn mailbox. Het was me alleen niet duidelijk wat ik nodig had bij het afhaalpunt om mijn bestelling mee te krijgen. Dat bleek alleen een ID te zijn. Dát moet Cameranu.nl nog wel even duidelijk aangeven op haar website of haar koopbevestiging!
Groeten.

Richard Fieten 01-04-2013

Na diverse vragen m.b.t. tot het product en snelle adequate reactie van Camera.nu en prettige communicatie meteen product gekocht. Perfect geholpen qua vragen omtrent garantie en pixelgarantie. Kortom. Volgende keer weer.

65 naam 01-04-2013

Heb 2 onderdelen besteld welke volgens de site op voorraad waren. Kreeg berichtje 1 onderdeel niet aanwezig, levertijd onbekend. Na 2 dg. 1 onderdeel ontvangen. De dag er na tot mijn verbazing het andere onderdeel. Grote klasse. Bedankt

Jacob C. 01-04-2013

Duidelijke informatie, makkelijk bestellen. Niet direct de volgende dag geleverd (helaas) maar wel goed geinformeerd daarover.

Riedeltje 01-04-2013

Super snelle levering..
Had de lensdop per ongeluk 2x besteld telefonisch gelijk geanuleerd.
Prima service kan niet beter...

NiceDayToDay 01-04-2013

Een voorbeeld voor elke webshop!
Goede omschrijving van de artikelen.
Veel keus.
Je kunt meteen zien welke artikelen op voorraad zijn.
Snelle verzending.
Ik heb al verschillende keren een aankoop gedaan bij Cameranu en dit is altijd smetteloos verlopen.
Ga zo door!