Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 11-05-2013

Ik heb dit objectief vrijdag 3 mei besteld via de website en betaald via ideal. De website is erg duidelijk en alles is prima te vinden. Goede beschrijving bij de producten en ze hebben zelfs nog aantrekkelijke voordeelpakketten. De volgende dag werdt het pakket al bezorgd. Dus prima levering, snel en goed ingepakt + zelfs wat lekkere snoepjes :-) Je wordt ook goed op de hoogte gehouden hoe het loopt met je bestelde product dmv e-mail. Ik kan enkel maar zeggen dat de eerste bestelling bij hun erg goed is bevallen en er gaat binnenkort weer een bestelling gedaan worden voor een Canon EF 17-40 f/4 L USM en een 430EX II flitser. Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen ... TOP!! :-)

KEN de Vogel 11-05-2013

Levering zoals afgesproken. Zeer duidelijke website.
Snel en duidelijk antwoord op technische vragen per E-
mail.

Arno van Kempen 11-05-2013

Geweldige service, duidelijke website, snelle levering en een hele snelle en goede aftersales. Al meerdere keren iets gekocht bij CameraNu. Altijd was sprake van een snelle levering zonder enig probleem. Je hoopt natuurlijk dat je de aftersales nooit nodig hebt, maar is dat onverhoopt toch eens nodig, dan is het fijn als ook dat proces goed verloopt.
De Arctic Butterfly is een borsteltje waarmee de sensor van een digitale camera kan worden gereinigd. Het borsteltje bleek echter kapot te zijn bij aankomst. Ik heb een email gestuurd waarop vrijwel meteen een reactie kwam. Naast excuses voor het ongemak, kon Ik het product terugsturen via een antwoordnummer (dus geen kosten). Dit heb ik gedaan op woensdag voor Hemelvaart. Al op vrijdag na Hemelvaart kreeg ik een email waarin werd gemeld dat mijn retourzending was ontvangen en dat een nieuw exemplaar onderweg was. Op zaterdagochtend werd het afgeleverd. Ronduit een fantastische en snelle service. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

corrie veldhuis 11-05-2013

ik ben heel tevreden over de service en het advies van Cameranu! Ga vooral zo door. Mijn product voldoet heel goed.

PLE 11-05-2013

Tot in de kleinste details uitstekende verzorging van de levering. Prima communicatie en snelle bezorging. Alles keurig verpakt!

Rens Dullaart 11-05-2013

snelle levering goede service en goede prijsstelling.
ik heb van collega's ook begrepen dat dat zo is en vandaar mijn aanschaf bij hen

henk-jan bezemer 11-05-2013

alles gaat soepel en bij vragen over een bestelling wordt er een directe oplossing geboden en prima afgehandeld

devilss3 11-05-2013

Goede website, als je een mail stuurt snel antwoord terug. Al meerdere spullen gekocht en altijd goed geholpen

e3lco 11-05-2013

Een keurige website waarvan het menu ik niet erg prettig vind werken. Informatie in de mail en op de website is duidelijk helder en goed over nagedacht. Ben erg tevreden! Zal ongetwijfeld nog een keer een aanschaf doen bij cameranu.nl. thx!

Hubh61 11-05-2013

Gewoon goed en snel afgehandeld...Zeker voor herhaling vatbaar!! Geen verder afleverkoste.Product goed verpakt in grote omdoos.

j.m.w.gijsen 11-05-2013

Voor mijn 50mm en 70-300 lenzen van canon zocht ik zonnekappen. Via uw medewerkster werd ik op de goed weg geholpen. Zij stond mij vriendelijk, maar ook ter zake kundig te woord. Via haar kon ik de juiste kappen bestellen.

Dank hiervoor.

GbUgnDiq 11-05-2013

alle artikelen tot nu toe bij camera nu online gekocht
zijn snel geleverd, en alle gestelde vragen zijn deskundig beantwoord, dat geeft veel vertrouwen!

Mikell010 10-05-2013

Vrijdagmiddag 3-5 besteld, zaterdag middag 4-5 bezorgd. Prima service. Jammer dat je uit maar 1 voorgestelde voordeelcombinatie kon kiezen.

Tony Loopuyt 10-05-2013

Beide keren 's avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Stevig verpakt zodat schade vrijwel uitgesloten is. Prijzen zijn ook vaak interessant.
Al met al zeer tevreden. Adres om te onthouden.

Las01 10-05-2013

Ik ben erg enthousiast over de voorradigheid, service maar vooral levering van cameranu.nl. Terecht 'vandaag besteld, morgen in huis'! Ook bij het stellen van een vraag via de mail binnen een paar uur een nuttige reactie. Ik heb tot nu toe nog maar een bestelling geplaatst, maar zeker tevreden!
Klein minpuntje is dat apparatuur niet altijd het goedkoopst is. Andere dingen zoals achtergrondpapier is dan wel weer goed geprijsd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2013

Beste Las01,

Hartelijk dank voor uw review. U beoordeelt onze aftersales met een 5. Heeft u hier een nare ervaring opgedaan? Zo ja zou u ons hierover per mail willen informeren? Alvast bedankt.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

BartHimself 10-05-2013

Na lang wikken en wegen deze lens aangeschaft. Tot heden prima ervaring met deze lens. Exact zoals in de meeste reviews is aangegeven. Snelle focus mogelijk en scherp over de hele range bij elk diafragma.

Uiteraard was de levering van Camera.nu weer razendsnel. Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur thuisbezorgd.

Photofrings 10-05-2013

Prima zoek-/selectiefunctie en 100% de beloofde levertijd waargemaakt. Had dus snel de oogschelp voor mijn Olympus gevonden. Top!

E.Baselier 10-05-2013

Gewoon zoals het hoort. Afspraken nakomen en netjes op tijd de bestelde camera en accessoire geleverd. Ook de gegevens over het product op de website klopte. (zie ik geregeld aan anders) Dus volgende keer gaan we eerst bij cameranu.nl kijken.

Jan Bekkers 09-05-2013

Dit is een voorbeeld voor anderen. CameraNU.nl ga zo door. geweldig, snelle levering, en zeer goed en snel te bereiken.en de producten dvd en flitser, daar ben ik zeer tevreden mee.

Aly 09-05-2013

De website van CameraNu.nl is overzichtelijk. De info per product is prima en keuze te over. Dit was niet de eerste keer dat ik wat bestelde via CameraNu.nl
Als het goed is, kom je weer terug.
Snelle- en correcte levering. Helemaal goed, voor mij een dikke 10.

17mar 09-05-2013

Een fantastische service, levering en garantievoorwaarden. Ik ben super enthousiast. Deze lens is een geweldige aanvulling op mijn ook nog bijna nieuwe nikkon 1 j2 camera OOK bij cameranu gekocht. Ik kan iedereen aanbevelen bij cameranu iets aan te schaffen. Je kunt bellen, mailen en altijd vriendelijk en adequaat advies!!! Super.

Prime 09-05-2013

Laagste prijs op internet.
Product op voorraad.
Geleverd binnen 24 uur.
Prima service.

Prime 09-05-2013

Goedkoopste prijs op internet.
Product op voorraad.
Binnen 24 uur geleverd.
Prima service.

Prime 09-05-2013

Laagste prijs die ik online kon vinden.
Objectief was op voorraad.
Geleverd binnen 24 uur.

petra van der spek 09-05-2013

Al vaker bestellingen geplaatst en altijd op tijd binnen,een paar maanden geleden ook een keer van Noordwijk naar Urk gereden om wat specifieke dingen aan te schaffen in de winkel,wat een service van de medewerkers!daar staan tenminste mensen met verstand van zaken!

Jouke7 09-05-2013

De site is helaas qua overzichtelijkheid achteruit gegaan: de lange lijst aan de linkerkant is erg lang en niet alles is onder het kopje te vinden. Ook de zoekmachine is niet top. De site is zelf wel goed bereikbaar, tot nog toe altijd.
Verder zijn de prijzen heel goed, een erg goede concurrent in fotografie-land: in veel gevallen erg laag. Ook veel producten aangeboden. Levering zoals tot nog toe alle keren zoals aangegeven (vandaag besteld, morgen in huis).

ctrmaasdijk 09-05-2013

Heb al eerder zaken gedaan met Camera Nu. Ze hebben een overzichtelijke site en doen wat ze beloven. Snelle levering en voldoende informatie.
Jammer dat de microfoon geleverd werd met een schoentje dat niet paste op de camera die ik had besteld.
Heb dat alsnog moeten bestellen.
Verder was het naar wens.

FrisoA86 09-05-2013

Al vaker producten gekocht bij Cameranu.nl en ben zeer tevreden over de snelle levering en het uitgebreide aanbod. Hoewel niet altijd de goedkoopste, koop ik toch vaak bij Cameranu omdat ik weet dat het een betrouwbaar verkooppunt is. Zeker een aanrader!

Hakuna75 09-05-2013

Eind maart heb ik bij Cameranu.nl mijn eerste DSLR besteld en opgehaald. Omdat dit mijn eerste DSLR is, wilde ik vooral nog in een fysieke winkel wat accessoires uitzoeken die goed erbij zouden passen; ik was met name op zoek naar een compacte cameratas.

De website is goed overzichtelijk en de prijzen behoren tot de laagste die ik kon vinden voor de producten die ik besteld heb.

De fysieke winkel zit op een bedrijventerrein in Urk, wat voor mij redelijk te doen was qua afstand. De winkel is middelgroot; niet klein en niet groot. Er is een flinke selectie van camera's en accessoires; ik heb hier uiteindelijk een keus kunnen maken voor een goede slingshot-tas voor m'n camera met behulp van een medewerker van de winkel.

Als je de winkel binnenkomt, is het eerste wat je zie de WC's. Dit is erg handig als je een stukje moet rijden naar de winkel :) Vervolgens wordt je begroet door een nummertjes-automaat; hierop moet je aangeven of je een bestelling komt ophalen, of je aanvullend advies wilt of dat je komt voor garantie-zaken. Terwijl je wacht kun je een kopje koffie of thee pakken; in mijn geval hoefde ik maar zo'n 5 minuten te wachten.

De medewerker die me hielp bij het uitzoeken van de accessoires die ik nog wilde hebben was erg behulpzaam en kwam op me over als iemand met voldoende vakkennis om zinnige adviezen te kunnen geven.

Helaas heb ik ook gebruik moeten maken van de after sales, maar deze ervaring was gelukkig ook positief. Bij mijn vooronderzoek had ik bepaald dat ik een Tamron-lens wilde hebben bij de camera; ik had echter op internet gelezen dat in de eerste serie van deze lenzen een firmware-bug zat waarbij de Canon 6D accu werd leeggetrokken door de lens; ook als de camera uitstond (inclusief wifi en gps).
Hier heb ik van tevoren nog navraag bij de winkel naar gedaan. Helaas kwam ik er na een paar dagen toch achter dat ik een lens had waar de betreffende firmware nog op stond. Ik heb toen de lens kunnen omruilen bij de winkel voor een lens uit een nieuwere serie; ik heb deze lens tot nu toe een maand zonder problemen kunnen gebruiken.

libris 09-05-2013

snel en correct afgehandeld, keurige en nette verzending en verzekerd verstuurt, waar een handtekening voor vereist is en dus altijd bij de juiste persoon afgeleverd wordt

Roeland60 09-05-2013

Prima winkel zowel op internet als in het echt. Goede prijs en hele snelle levering. Degelijke winkel met workshops en cursussen. Wat wil je nog meer?

Joke A 09-05-2013

Ben naar de winkel gegaan omdat ik graag ook dingen wil kunnen vragen. Ben prettig, goed en uitgebreid geholpen. Ben zeer blij met de aankopen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pavado 09-05-2013

Benodigde goed te vinden op de website en prompt geleverd. Ook positief dat men wel weten hoe e.e.a. ervaren is.

Pastor Loci Ede 08-05-2013

Accuraat en adequaat met betrekking tot:

bestelling van de order
verwerking van de order
afhandeling van de order

Henkie G. 08-05-2013

Goede en snelle bezorging. Een duidelijke website met duidelijke specificaties. Met aftersales heb ik geen ervaring

jos van Adrichem 08-05-2013

Perfect geregeld en zeer snel geleverd. Eerst zelf een foutje gemaakt met bestellen maar na een emailtje naar de klantenservice was dit snel hersteld.

P. Hoogstra 08-05-2013

Van te voren mij goed laten informeren over verschillende camera's, binnen een paar uur heb je antwoord van een van de medewerkers met een goed professioneel antwoord.

Voor 22.30 is ook echt volgende dag in huis!
Bestelling zit goed en netjes ingepakt.

Kom zeker terug bij cameranu.nl
Duidelijk en goed vormgegeven website, makkelijk om bij een camera je accessoires te zoeken.

Martin Godox 08-05-2013

Product besteld en keurig geleverd gekregen.
Jammer, één flitslamp DOA. Is keurig opgelost, maar duurde (:zeurmodus aan:) voor mooi net een paar daagjes te lang.

In de afhandeling, het telefonische en mailcontact, en de wijze waarop je op de hoogte gehouden wordt etc een prima organisatie. Aanrader.

Noeschka2013 08-05-2013

prima tas razend snel geleverd, goede beelden ook van indeling tas .

AV51 08-05-2013

6,2
Personeel is totaal niet op de hoogte van de functionaliteit van het product en kan dus ook geen advies geven over werking camera.

Officiele reactie van CameraNU.nl 05-06-2013

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben via Kieskeurig getracht om met u in contact te treden om te overleggen wat er is mis gegaan en hoe wij dit kunnen verbeteren. U stelt hierop helaas geen prijs en wenst anoniem te blijven. Jammer dat u hier voor kiest, maar dit is uiteraard uw keuze. Veel plezier met uw aanschaf toegewenst.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

A. Gökmen 08-05-2013

Vindt het geweldig hoe snel het gegaan is en het juiste product geleverd is. Wat ik kan zeggen is, dat je gegarrandeerd de juiste product krijgt en al binnen 2 dagen.

Respect...

A. Gökmen

Jan Kerseboom 08-05-2013

Wij waren in het begin even ongerust, maar hebben toen gebeld en via een prima telefoniste werd alle onzekerheid weggenomen en 2 dagen later kwam de bestelling keurig vis de post op ons adres!!!

RH Urk 08-05-2013

Wat ik nog mis op de website, zijn de product reviews. Voor de rest is CameraNU een prima partij om een camera en toebehoren te kopen.
Ze zijn vooral erg snel en ook nog eens voordelig.

Margot69 08-05-2013

Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop en hoe alles is afgehandeld. Duidelijke website, die duidelijk en gebruiksvriendelijk is. Fijn dat er diverse verzendmogelijkheden zijn. De camera kwam de volgende werkdag op de afgesproken plaats en tijd. Prima service!

ellensssss 08-05-2013

Ik had een laptophoes besteld via de website, en die werd keurig een dag later bezorgd. Het bleek dat er een foutje was geslopen in de vermelding van de maat, du de hoes paste niet, en ik kreeg meteen een retourformulier en kon de hoes zonder kosten retourneren. Helaas staat er geen andere passende hoes tussen, anders had ik die beslist bij CameraNU.nl besteld. Top service!

Frank_P 08-05-2013

De bestelling via de website ging prima. Wel ter plekke opgehaald. In de winkel nemen ze goed de tijd voor je. Allemaal prima verlopen

Piet Joosten 08-05-2013

Sinds 2 weken in bezit van Cannon powerschot camera

Maakt heel erg mooie foto's
Goede resolutie, gemakelijk in gebruik.
Een voudig te bedienen via snelmenu ....
Voldoet geheel aan verwachting comform omschreven specificaties.

Mooie camera voor een leek als ik en mijn vrouw, veel mogelijkheden, zeker een aanrader in verhouding tot
prestaties en prijs.

Uitstekende services betrouwbare levering door Cameranu.nl ......helemaal Top

Ger4714 07-05-2013

Snelle en correcte levering. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Degelijke en veilige verpakking.

Marinus532 07-05-2013

Goede filteropties, kan nog wat uitgebreid worden.
We zijn naar de winkel gereisd, en werden heel prettig en goed geholpen. Niet opdringerig , heel goede informatie en ruim de tijd geven om een op jouw wensen afgestemde keus te maken.
De kijker bevalt dan ook zeer goed!

carla27 06-05-2013

Na een snelle keuze op de overzichtelijke website ook nog eens een super snelle levering. Lastig om te wachten totdat de accu eindelijk was opgeladen... Gelukkig spreekt het duidelijke menu voor zich, dus geen uren puzzelen en boekjes lezen voordat de eerste foto's gemaakt waren. De kleine camera maakt mooie foto's, heeft leuke opties zoals de panorama en heeft een eerste val al overleeft. Tot nu toe is het enige minpunt dat het aan/uit knopje soms iets lastig gaat.