Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dick Simmelink 08-04-2013

Bestelling op 2e Paasdag gedaan. I.v.m. paasdrukte enige vertraging bij de uitlevering. Hierover uitstekend geinformeerd.

Dennis G 08-04-2013

Zeer snelle levering. De rugzak was goed verpakt. Een voorbeeld voor hoe een webwinkel zou moeten zijn. Geen gebruik hoeven te maken van de aftersales, hier kan ik dus niet over oordelen.

MartijnPM 08-04-2013

De website is duidelijk en goed overzichtelijk opgebouwd, bestellen via de webshop verloopt goed en ook de levering was binnen het gestelde termijn

mooi-foto 08-04-2013

lens gezocht en besteld op de site, goede uitleg en zeer snelle reactie per mail na finale bestelling.
ondanks paasweekend toch binnen 4 dagen geleverd. top.
Objectief voldoet prima en werkt supersnel met scherpe en mooie kleuren.

540fgz 08-04-2013

keurig op tijd en volgens afspraak geleverd top ook via de mail goed geinformeerd over de levertijd

limerle 08-04-2013

Supersnelle, goed verzorgde levering. Pluim hiervoor.
De website is goed vindbaar en goed bereikbaar. Op vergelijkingssites is Cameranu.nl duidelijk aanwezig met een goede, scherpe prijsstelling.
De eerstvolgende werkdag werd de bestelling van de avond ervoor afgehandeld en voor verzending klaar gemaakt. Diezelfde dag werd het transport geregeld en de volgende dag werd de scanner ook daadwerkelijk geleverd door het vaak toch trage PostNL.

Silvia Thiel 08-04-2013

De website werkt heel fijn en bevat goede informatie.

Heel netjes ingepakt en op tijd geleverd.
Gebruiksaanwijzing meegeleverd in het Nederlands.

Kees314 08-04-2013

Product goed te vinden op website, voldoende info, scherpe prijs, eenvoudig te bestellen, snelle levering en goede verpakking. Dus wat wil je als klant nog meer?
PS; ik heb geen producten vergeleken omdat ik met behulp van andere bronnen als had besloten welke camera ik wilde kopen.

Gé Weisscher 08-04-2013

Via de zeer overzichtelijke website van Cameranu.nl had ik al zeer snel de printer gevonden die aan mijn wensen voldeed. Het was een kwestie van een paar muisklikken en de keuze was gemaakt.'s Avonds om 23.00u heb ik de bestelling geplaatst en de volgende dag tussen 14.00u en 16.00u werd de printer bezorgd. Wat een snelle service!! Meteen heb ik de printer aangesloten en was verbaasd over het gebruiksgemak van dit apparaat. Ook heb ik het begeleiden van de bestelling d.m.v. van een aantal emailtjes als zeer prettig ervaren. Om in termen van Radar te spreken: Cameranu verdient een (zeer) warme douche.

Josefien81 07-04-2013

Het pakketje kwam keurig op tijd aan. Het was netjes verpakt. De pakbon zat in een aparte envelop bijgevoegd. De website werkt prima, is erg overzichtelijk en veel keuze. De prijzen zijn ook prima. Al met al een aanrader en ik ga zeker vaker op deze site kijken en bestellen.

kruijtje 07-04-2013

Na telefonisch contact en zeer goed advies de lens voor 16.00 uur besteld (voor een uitermate vriendelijke prijs) en de volgende dag om 10.00 uur al in huis. Dus een bijzonder snelle levering (die door de geboden informatie goed te volgen was). Besteld net voor de pasen en leuke verassing in de vorm van paaseitjes in het pakket.Zeer attent van cameranu.nl .
kortom een heel groot compliment

renzo02 07-04-2013

Snelle levering, veel productkeus en als iets niet goed is alles mogelijk. Laatst wilde ik toch wat voorwerpen terugsturen en dat was geen probleem!

knappead48 07-04-2013

Mijn eerste aankoopbij Cameranu.nl was mij zeer goed bevallen .
Eerste keer dat ik aankoop in NL zonder teveel te betalen , zelfs goedkoper dan in het buitenland !!
Snel was de levering , de dag erna was het al ontvangen .
Ik kom zeker terug opde site voor aankopen te doen .
Bedankt voor de kwaliteit !!
x

GerardWeert 07-04-2013

Website: op de website van cameranu is het prettig navigeren en staat alles duidelijk aangegeven.
Bereikbaarheid: op gebied van bereikbaarheid kan je ze prima bereiken. Ik heb via mail contact gehad en heb zeer snel een reactie ontvangen (binnen 24 uur).
Bestelling en levering: Product is prima verpakt en middels tracktrace goed te volgen. Ook wat betreft snelheid een levering de volgende werkdag.

Muur1 07-04-2013

Je krijgt wat je besteld hebt. Wat op de site staat komt overeen met het pakketje dat je uiteindelijk aan de deur geleverd krijgt. Top service, snelle levering. Ik heb niks te klagen!

Max Zeldenrust 07-04-2013

CameraNU staat bij ons bekend als een heel kundig en klantvriendelijke winkel, vandaar dat ik de printer hier heb gekocht. Ik zal CameraNU ook heel zeker bij anderen aanbevelen.

T-RonX 07-04-2013

Prima website en vaak een van de goedkoopste. Levering is snel en product is goed verpakt. Nog geen aftersales ervaring.

Marco Koreman 07-04-2013

Zo hoort een webwinkel te fungeren! Overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Eventuele alternatieven worden aangeboden en de kwaliteit en prijzen zijn dik in orde!
Als dan ook nog de levertijd zeer kort is, kan je enkel maar een dikke waardering geven . Een aanrader en voorbeeld voor elke andere webwinkel!

Eave 06-04-2013

Goed dat er ook een winkel is zodat je de apparatuur kan uitproberen en aanvoelen. De producten waren op voorraad dus kon ze direct meenemen.
Enige minpuntje: voorlichting mag beter, iets meer klantgericht.

maartenbuskoop 06-04-2013

op internet cameranu.nl gevonden en aangenaamd verrast over de service in de winkel! mijn complimenten voor het combineren van een internet winkel en een showroom winkel. ik zal nog lang klant blijven.

mvg x

Marianfotocamera 06-04-2013

De bezorging was super snel. Toen het cameratasje niet groot genoeg bleek te zijn kon ik deze snel ruilen voor een ander exemplaar. De mail werd direct beantwoord.

Kalao 06-04-2013

De website is overzichtelijk maar soms kost het toch even tijd om een product te vinden, omdat het aanbod zo groot is en er niet voldoende filtermogelijkheden zijn. De site is goed toegankelijk, bestelling en levering gaan prima. Wat betreft after sales - maar zeker ook persoonlijk advies en informatie vóór aankoop - behoort Cameranu.nl bij de beste webwinkels waar ik mee te maken heb gehad.

Gratsky 06-04-2013

Correcte levering, keurig binnen de gestelde levertijd. Goede aftersales. Digitale fotolijst werkt goed.

mauritsje 06-04-2013

Zeer groot assortiment, goed gerangschikt.

Snelle levering, volgende dag binnen, goed verpakt.

After sales top, 1 van mijn vorige zendingen was verdwenen bij de post, gebeld, zelfde dag nieuw pakket verzonden!

A.J.F. van Kempen 06-04-2013

Ik plaatste mijn bestelling van een Tamron objectief op de avond van Goede Vrijdag 29 maart 2013 en was aangenaam verrast, dat deze de volgende dag al werd geleverd (Paaszaterdag).
Bij een vorige bestelling (van een B&W grijsfilter) maakte ik de fout om deze order tweemaal te plaatsen. Na een mail van mij, kreeg ik tot mijn opluchting vrijwel direct een antwoord van CameraNU, dat zij dit in orde zouden maken. Ik ben dus uiterst tevreden over CameraNU.

Jaap Tromp 06-04-2013

Het product is betaalbaar,voorradig,wordt snel verwerkt,
goed ingepakt en komt daardoor keurig aan.
Een betrouwbare en zeer goede afhandeling!

Barbarossa Ed 06-04-2013

Een site die zegt wat hij doet, binnen 24 uur binnen. Helemaal top! Was niet de goedkoopste via kieskeurig, maar sprak meer aan dan de nummer 1.

T. Tim 06-04-2013

snelle service en duidelijke afspraken op de website van cameranu.nl
Dit is nu de tweede keer dat ik bestel bij ze en het is weer 100% goed gegaan. Per email word je netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en mocht er iets niet duidelijk zijn dan zijn de contactgegevens makkelijk te vinden op de website. Sowieso is het makkelijk zoeken op de website zodat je snel het juiste product vindt.

lucie van zanten 06-04-2013

Per abuis de verkeerde zonnekap besteld. Na 1 telefoontje met een zeer vriendelijke medewerkster heb ik een retourformulier aangevraagd, het probleem uitgelegd en gemeld welke zonnekap het wel moest zijn.
Een dag na het terugsturen kreeg ik al een mail dat de nieuwe zonnekap onderweg was en het resterende bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening.
Kortom ...prima service en wanneer ik een nieuwe lens ga bestellen voor mijn camera zal ik zeker weer van camera.nu gebruik maken.
vriendelijke groet Lucie

Sandmark 06-04-2013

CameraNu was 1 van de weinige die de camcorder die ik wilde (een nieuw model van Sony) op voorraad had. En dan ook nog voor een voordelige prijs. Bestelling en levering ging gemakkelijk en snel. Vrijdag in de loop van de middag besteld, kon ik de camera op zaterdag aan het begin van de middag afhalen bij het postkantoor om de hoek (ik had gekozen voor PakJe Gemak, dus niet aflevering aan huis).

Lampie64 05-04-2013

Uitstekende service. De camera had ik te laat besteld en ondanks de Paasdagen toch de volgende dag bezorgd. Klasse!

s. de vlaming 05-04-2013

prima site, bezorging, informatie over traffic, alles zeer ok. Was blij zo goedkoop aan goede product te komen.

Visual Impressions 05-04-2013

Onze ervaringen bij CameraNu zijn erg positief. Goede service en toelichting, prettige zaak waar wij steeds weer terugkomen!

G.J. van Noort 05-04-2013

Wij kenden de verrekijker en zagen via google dat hij bij cameranu.nl besteld kon worden. Daar hij niet op voorraad was hebben wij een formulier ingevuld met ons mail adres en dat we een mail zouden krijgen wanneer hij aanwezig was. Enkele dagen later kregen wij de mail. We hebben hem vrijdag avonds besteld en betaald voor 22.30 zoals bij cameranu.nl stond aangegeven dat we hem de volgende dag zouden ontvangen en zelfs op de volgende zaterdag werd hij gebracht door de post. Hij was goed verpakt en alle spullen waren aanwezig. We zijn zeer tevreden over de behandeling en afhandeling. D verrekijker is fantastisch met een schepte vanaf een halve meter. voor iedereen een aanrader zowel het bedrijf als het apparaat.

EK001 05-04-2013

Klantenservice is snel en top en ik had mijn bestelling (besteld om 22:15) de volgende dag voor de lunch in huis... super!

r.eggen 05-04-2013

Ik vond deze webwinkel een jaar geleden via een vergelijkopdracht op Kieskeurig.nl.
Naast de gunstige prijzen heeft de webwinkel ook een aanmerkelijk assortiment voor de serieuze (hobby) fotograaf. De levering uit voorraad is snel en keurig verzorgd. After sales heb ik gelukkig nog niet nodig gehad.

René023 05-04-2013

Zeer duidelijke website, en hele snelle levering die keurig te volgen is via de toegestuurde code. Onze camera werd zatedag voor pasen geleverd met in de verpakking wat paaseitjes, zeer attent.

Rollokan 05-04-2013

Ik doe al langer zaken met CameraNu, en altijd naar
tevredenheid. De website is heel duidelijk en de bereikbaarheid is prettig. Ook de bestelling en levering laten niets te wensen over.
Kortom, het is prettig zaken doen met CameraNu.

Bram Kersten 05-04-2013

Het was gemakkelijk zoeken. Ook was het product wat ik zocht een stuk goedkoper dan bij andere winkels.
Ik had het product heel snel binnen en een par dagen later kreeg ik van cameranu.nl een email met handige extra's voor het product, ideaal!

Maaike Aanraad 05-04-2013

De volgende dag had ik mijn bestelling al binnen!

De gorillapod voldoet echt aan al mijn verwachtingen. Op de site stond ook heel duidelijk aangegeven welke Joby voor welk toestel geschikt is!

De lenspouch kon niet goed sluiten dus gebeld en men vroeg mij het formulier van de klantenservice in te vullen. Gedaan uiteraard. Vervolgens moest ik een foto maken van het probleem, maar ik vond dat een filmpje beter weergaf wat het probleem was. Binnen een paar uur kreeg ik bericht dat ik een nieuwe pouch toegezonden zou krijgen!

Topservice hoor!

Lex12345 04-04-2013

Gemakkelijk te vinden op de website en de bestelling en levering zijn vlot verlopen zoals aangegeven. Zelfs paaseitjes in de doos!

Tom Hieltjes 04-04-2013

De levering verliep snel en duidelijk. Via de email ben ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Ik zou de volgende keer zo weer bestellen bij cameranu.nl

11willy 04-04-2013

mooie overzichtelijke website, en echt verbluffend super snelle service!

Over de bereikbaarheid kan ik geen oordeel geven, is heb besteld via de site en had de volgende morgen vroeg al de bestelling in huis.

Geen flauw idee wat 'after sales' is, dus daarom geen beoordeling hierop

cameranico 04-04-2013

artikelen zijn snel te vinden op de website, vrijwel alles op voorraad en snelle levering, goede verpakking.

JRob 04-04-2013

Het zoeken op de site is heel makkelijk en met filters heel overzichtelijk. Het betalen en betalen met ideal ging vlot en snel. Volgende dag alle in huis in een neutrale doos.
Ben heel tevreden. het ging gewoon super.

Huub. 04-04-2013

Goede duidelijke website en supersnelle levering, volgende dag, zoals vermeld en met tracking mogelijkheid.
Aan te raden webshop.

donald visser 04-04-2013

na vragen informatie over artikel correcte en snelle aflevering zoals beloofd. Dit geeft alles een vertrouwd gevoel en kan het zondermeer iedereeen aanraden.

wafies 04-04-2013

Briljant snelle levering(binnen 2 dagen),goede communicatie via mail en de meegestuurde paaseieren waren heerlijk

addieleman 04-04-2013

Dit keer bestelde ik een objectief waarvan bekend is dat je een redelijke kans hebt op een slecht exemplaar. En inderdaad had ik deze keer pech en ik retourneerde het objectief met het verzoek om het om te ruilen tegen een ander exemplaar. Dit werd keurig en soepel afgehandeld. Wel waren er wat missertjes in de communicatie waardoor het iets langer duurde. Blijkbaar is de interne communicatie bij Cameranu.nl niet helemaal op orde. Desondanks bestel ik de volgende keer zonder bedenken bij deze winkel, de ervaring is tot nu toe erg goed ondanks de foutjes van deze keer.

64 04-04-2013

Rond 18.00 uur gebeld en de volgende dag waren artikelen al keurig verpakt in huis.
Bereikbaarheid: telefonisch keurig te woord gestaan en de website makkelijk, eenvoudig en duidelijk.