Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Print1 19-04-2013

's Avonds heb ik de camera besteld en de volgende ochtend al binnen. Prima product dat voldoet aan de verwachtingen en de beschrijving die op de website staat.

kuiper63 19-04-2013

overzichtelijke website prima en snelle service.

s'vonds besteld, de volgende dag in huis.

Goed verpakt.

Karenevt 19-04-2013

Prima, snelle reactie door website, zelfs op zaterdag. En levering ook zoals op website vermeld. Helemaal tevreden over de afhandeling van de verzending van het artikel.

tkleiden 19-04-2013

Excellent service, very competitive price, easy to locate product on website. Stellar delivery reaction time: ordered product on Friday (9pm), received it on the following day Saturday before noon. The product works great, very satisfied with the results.

johan j 19-04-2013

Ik heb al meerdere keren bij cameranu.nl camera's en lenzen gekocht, en ik ben zeer tevreden!
Ze bezorgen de spullen die je besteld heb ontzettend snel, en als je cameranu.nl beld heb je ze meteen aan de telefoon.
Top service!

RolfZ1234 19-04-2013

Overzichtelijke website, bijzonder snelle levering en voor het product dat ik zocht de laatste prijs van alle webshops die ik heb vergeleken.

En snoepjes bij de bestelling, pluspunten :D

Ik zou hier zonder twijfel weer iets bestellen.

Nick-- 19-04-2013

De levering was snel en het product zat goed ingepakt en doet wat het moet, mijn LCD scherm beschermen. Ook een verassing was dat ook een beschermglas voor de bovenste scherm erbij zat.

Lijado 19-04-2013

Lage prijzen en vlotte levering. Wat wil je nog meer?
De bestelde accessoires werden vakkundig verpakt toegezonden.

regfries 19-04-2013

Goede informatie.
Fijn personeel.
Kortom fijn om hier iets te bestellen.
Heb ervaring met bestellen via de computer en zelf halen.

Gaudias2013 19-04-2013

Het bestellen via de website en de levering van de camera via de post, is volgens afspraak en keurig verlopen. Je wordt op de hoogte gehouden via mail waar je pakket zich bevindt. Niets op aan te merken.

Robert-Jon 19-04-2013

Algemene ervaring met deze shop naar verwachting: verzending op tijd en geen problemen gehad. Geen contact gehad met service of after sales.

c.van eis 19-04-2013

- ik vind jullie site duidelijk, overzichtelijk en zeer uitgebreid.
- de camera werd supersnel en keurig afgeleverd.
- ben tot nu toe zeer tevreden over het gekochte product. Wat beschreven staat op de site over de camera is exact wat het product biedt.

henny 11 18-04-2013

Na eerst bij een ander besteld te hebben waarna ik 4 weken moest wachten terwijl het bestelde als direct geleverd te boek stond .Daarna maar geannuleerd en bij CAMERANU besteld en binnen een dag geleverd.zeer correct en snelle levering petje af.zeer tevreden

Quintus2 18-04-2013

Ik heb een verrekijker gekocht. Die werd de volgende dag geleverd.
Het enige minpunt was, dat als je kiest voor betalen via IDEAL, dat je dan alleen een bankrekeningnummer krijgt waarnaar je het bedrag moet overboeken. Na overboeking via elektronisch bankieren, kreeg ik wel na enkele minuten al een bevestiging, en werd de verrekijker de volgende dag bezorgd.

André Pol 18-04-2013

Ik heb de camerabody Nikon D90 's avonds op tijd besteld en de andere dag werd deze keurig geleverd.
De prijs van de body was uitstekend in vergelijking met andere leveranciers.
Kortom ik ben erg tevreden over CameraNU.nl

P.zZ 18-04-2013

prima service, gemotiveerd personeel, verstand van zaken.Had een nikon d 60, nu dus de 7000, een wereld van verschil, makkelijk in de bediening en supersnelle camera, ook met 500 tele, snelle AF!!

marika23 18-04-2013

De bestelling is snel geleverd. Met een probleem met printen van een document hebben ze me door verwezen naar canon. After sales ook positief dus.

GO1900 18-04-2013

Prima levering volgens afspraak. Levering was wel vertraagd doordat iDeal niet werkte (cyber-aanval op bank), maar CameraNU heeft hierna keurig een nieuwe mogelijkheid tot betalen geboden. Vertraging was dus niet de schuld van CameraNU, maar juist goed afgehandeld door CameraNU.

bart naessens 18-04-2013

in de website zat een foutje.
d700 ipv d7000.
daardoor kreeg ik de verkeerde.
de klantenservice beloofde me een andere, met nabetaling.
door een andere afdeling werd ze bovenover gepasserd, ik moest eerst bijbetalen, dan pas werd me de goede opgestuurd, terwijl de fout in jullie website zat.
enfin, een paar dagen vertraging, en gelukkig kwam ik daardoor niet in problemen...
nu pas realiseer ik me dat jullie veel te hoge cijfers heb gegeven, dat komt dan door de vriendelijke en tegemoetkomende sfeer die ik aantrof.
wel had ik een bevestiging van de verbetering van de website op zijn plaats gevonden.
vr.gr.

hoezo222 18-04-2013

De bezorging was precies zoals vermeld staat, de volgende dag. Het product was goed ingepakt, ben erg tevreden. Over de website, maar ook over de winkel.

thea1988 18-04-2013

supersnelle levering! 14.00 uur besteld, volgende dag perfect verpakt in huis! Cameranu.nl, daar kun je van op aan.In het verleden ook camera hier gekocht,alles prima verzorgd. Altijd bereikbaar, veilig en vertrouwd bestellen!

denden 18-04-2013

Perfect Service.
Voor mijn ouders een videocamera besteld.
Had er 1 gekozen zonder touchscreen, maar ze wouden toch liever wel met touchscreen.
Camera gewoon terug kunnen sturen. Was geen enkel probleem. Meteen de andere besteld. Kreeg netjes een mail met het resterende bedrag wat ik nog over moest maken en 2 dagen later hadden ze de videocamera binnen.

Dijkstea 18-04-2013

Vriendelijke en vlotte levering in de zaak op Urk na product via de website te hebben gereserveerd, voor een vriendelijk prijs.

Debbie Westphal 18-04-2013

De website is erg duidelijk en overzichtelijk, al is het soms lastig om iets te vinden via de zoekbalk, misschien een idee om een "Bedoeld u misschien ...?" te doen als je het net verkeerd hebt getypt. Wel vind ik handig dat je je zoekopdracht nog kan verfijnen.
De bereikbaarheid is prima, alleen niet veel mensen kennen de website nog, misschien een idee om meer dingen via social media te doen?

Fotografie Hennie Raaymakers 18-04-2013

Bij aanschaf van dit produkt dient men te vragen naar het gewicht van de camera plus lens,dit ivm contra gewicht.
Nu blijkt dat ik apart weer een contragewicht moet bijbestellen.

Fotografie Hennie Raaymakers.

Peter Maas Fotografie 18-04-2013

Bestelling 21.20 uur door gegeven, volgende morgen al in huis. Website is duidelijk en overzichtelijk.

BartHimself 17-04-2013

Prima prijs en advies inzake de aanschaf van een objectief. Daarna supersnelle levering. Heel tevreden over de service en levering van Cameranu.nl

MRC Dirks 17-04-2013

overzichtelijke site, bestelling en levering snel. fijn dat je je pakketje kunt volgen. pas een dikke week in bezit, maar lijkt allemaal prima in orde te zijn

Boom44 17-04-2013

Website overzichtelijk, snelle keuze naar product.
Telefonische inlichtingen correct.
Bestelling binnen twee dagen binnen.
Was m'n eerste aankoop bij Cameranu, zeer tevreden.

BeheerNet 17-04-2013

Bestelling 's avonds laat gedaan via de website. Betaling verliep soepel en snel daarna ontving ik eerdere mails waarmee mijn bestelling en betaling werden bevestigd. Diezelfde avond laat ontving ik ook reeds de link per e-mail waarmee ik mijn pakket kon volgen. De volgende dag stond de bezorger van Postnl aan mijn deur. 's avonds bestelt en de volgende dag in huis! Super!

Nikon Hobbyfotograaf 17-04-2013

In eerste instantie ... een geweldige overzichtelijke website, c.q. webshop.
Goede product- en begripsomschrijving.
Bestelling op woensdagavond rond 22.00 uur. Zeer snelle email bevestiging van bestelling en ontvangen betaling.
Op donderdag omstreeks 16.00 uur naar alle tevredenheid afgeleverd.
Een webshop die vertrouwen geeft door klantgerichtheid en altijd up to date is in de nieuwste producten. Wellicht ten overvloede vermeld ik dat ik gewisseld heb van favoriet en dit zeker niet mijn laatste bestelling was.
Een webshop die dat doet waar een serieuze klant om vraagt !!
Een aanrader in alle opzichten.

groetjes,
NIKON hobbyfotograaf

rien52 17-04-2013

De bezorging was snel en netjes ingepakt.
Op de website is gemakkelijk te vinden welke beta shell geschikt is voor je lens.

amateur gebruiker 17-04-2013

Was op zoek naar een uitgebreid toestel om mee te nemen op een verre reis. Dan kom je al snel uit bij een spiegelreflex camera. Het nadeel hiervan zijn de losse lenzen die je mee moet nemen.
Dit toestel heeft een geweldige zoom bereik vergelijkbaar met een 700mm lens. Digitaal is deze te verdubbelen tot vergelijkbaar 1440mm. Prima foto's mee te maken, echter is dan een statief aan te bevelen. ik heheb ondertussen 2 16gb sd kaarten bijgekocht waarop ik op JPEG formaat ruim 5000 foto's kan schieten.
Een paar dagen in gebruik maar ik ben er al erg enthousiast over.
Over cameranu.nl ben ik ook zeer tevreden, overzichtelijke site en een zeer snelle levering. 's avonds om 21:00uur besteld en de volgende middag al bezorgd, super.

hoogie1969 17-04-2013

ik werd zeer keurig geholpen toen ik mijn weborder kwam afhalen en ik hier nog een vraag over had, kreeg ik ook een goed antwoord.

Lex van Roessel 17-04-2013

Ik heb een Occasion besteld bij camera nu. De lens was nog in super goeie staat en alles zat erbij. De levering was super snel. Betere service kan niet.

Tal200K 17-04-2013

De adapter werk uiteraard naar verwachting.
Mijn waardering wil ik uitspreken ten aanzien van de service. ik had namelijk het verkeerde type besteld.
Meteen via de website gemeld. dezelfde dag nog een mail terug met aanwijzingen hoe te retourneren. 3 werkdagen later had de nieuwe adapter in huis. Alleen verzendkosten. Perfect geregeld!

Schreeuwwitje 17-04-2013

Op de website was mijn product gemakkelijk te vinden en alle benodigde informatie stond daar gelukkig bij, hetgeen mij ook tot deze koop heeft aangezet.

Daarnaast was het te leveren product ook direct de volgende dag aangeboden, perfect!

Officiele reactie van CameraNU.nl 23-04-2013

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. Kunt u ons een kleine toelichting geven waarom onze bereikbaarheid met een 3 wordt beoordeeld? Wij horen het graag van u.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Gebruiker Canon Ixus 140 HS 17-04-2013

Snelle service en levering.

Klein minpuntje is de vergelijkingsmodule, kan in mijn optiek eist eenvoudiger.

snowjunk 17-04-2013

Ik heb de iPad op maandag rond 17:30 besteld ... dinsdags al geleverd.
Supersnel !
Daarvoor heb ik contact gehad met de klantenservice en daar ben ik ook uitstekend geholpen door Corrie.

Johan Horst 17-04-2013

Pak je mis op je flitsbesturing en heb je de volgende dag alweer een shoot. Een bestelling plaatsen en de volgende dag al in huis en je werk af kunnen maken.

joshua33 17-04-2013

Website is helder en overzichtelijk, al kunnen de foto's van de producten misschien wat groter. Levering was snel, dus dat was ook prima. Een klein minpuntje: ik nam het product niet zelf in ontvangst en ik kreeg door dat de bezorger niet heel erg klantvriendelijk was.

CanonHennie 17-04-2013

Overzichtelijke en klantvriendelijke website, goed toegankelijk en levering exact volgens afspraak. Na afloop wordt ook nog 'nazorg'gedaan.

Paul Daniël 17-04-2013

Zoals de meeste mannen die een nieuw speeltje kopen wilde ik de camera zo snel mogelijk hebben. Omdat ik veel uren op mijn werk ben is dit nog wel eens lastig en is het vaak zo dat ik mijn bestelling na een aantal dagen ergens op een postagentschap moet ophalen. Dit keer wilde ik dat anders en ben specifiek op zoek gegaan naar een winkel met de juiste levering voorwaarden. Op veel websites is dit moeilijk te vinden, waardoor ik dus bij twee verschillende winkels de bestelling heb moeten annuleren. Hierdoor ben ik afgeweken van de door mij bekende websites en ben gaan googlen op de camera. Op de website van Cameranu.nl stonden heel duidelijk de levering voorwaarden en voor een paar euro meer kon ik zelfs vrij nauwkeurig plannen als ik voor levering via hun eigen koeriers dienst koos. Het vinden van de camera, het bestellen hiervan en de informatie vinden over levering en betaling was allemaal een fluitje van een cent.

Dezelfde avond kreeg ik nog een telefoontje dat ik de dag erop op de route van de koerier lag en kon tot op een half uur nauwkeurig een afspraak maken over de levering. Het aflever adres was op mijn werk. De receptie op het werk vond dit niet zo'n goed idee en hierop heb ik een sms gestuurd naar het mobiele nummer waarmee ik de dag van bestelling was gebeld, met de vraag of zij contact met mij op konden nemen als ze bij mijn werk waren, zodat ik het pakketje zelf kon aannemen. Ik werd hierop netjes 10 minuten voor de koerier er was gebeld en hoefde zo de receptie niet lastig te vallen. Dit is top service! Snel, prijsbewust en duidelijk, dit moet wel het nieuwe adres zijn voor mijn speeltjes.

Aangezien we toch over een groot bedrag praten waar je in deze tijd toch ff voor moet sparen, vind ik het belangrijk dat een (web)winkel een goede service verleend. Dit zorgt ervoor dat je als klant het idee hebt dat er met je mee word gedacht en dit geeft een goed vertrouwd gevoel. cameranu.nl maakte deze verwachting waar en dat verdient een compliment.

Rignalis 16-04-2013

Camera 1 week in huis, ik stuur hem niet terug want het is een heel goede camera voor dát geld.Ik wilde niet meer dan 200 euro uitgeven voor een travelzoomcamera.Ik heb avonden sites over andere camera's uitgeplozen maar voor deze gekozen.
'S avons om 9 uur nog besteld bij Cameranu.nlen inderdaad de volgende dag om een uur of vier afgeleverd!!Erg goed!

Danny Touw 16-04-2013

Goede site.
Gewenste product is snel gevonden.
Betaling snel en veilig vis je eigen bank.
Andere dag in huis.

Virtual-sensation 16-04-2013

Gewoon heel simpel een super servise altijd alles optijd bezorgd en als ik vragen heb word ik gelijk geholpen!!!!!
Voor mij is CAMERANU.NL een super bedrijf

Jairo da Costa Junior 16-04-2013

The product have a good quality. The delivery was fast. In summary, I recommend both, the webstore and the product.

Yogi62 16-04-2013

Makkelijk te vinden op de site. Duidelijke omschrijving van het produkt. Makkelijk te betalen en snelle levering.
Betrouwbaar. Alles wat een consument verwacht en hoopt aan te treffen

Jan West 16-04-2013

Dit fantastische objectief ( wat ik graag snel wilde hebben) was op bijna overal niet meer leverbaar. Camera.nu had hem, prima aanbieding en ....de volgende dag in huis!

blade002 16-04-2013

Nette winkel, vriendelijk persoon wat je goed kan adviseren en ook de tijd voor je nemen. Kortom zeker de moeite waard en ook de prijs is gunstig.