Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fbennenb 30-04-2013

Heb al vaker bij Camaranu gekocht. Enkele artikelen opgehaald in Urk. Wat mij opvalt is dat het personeel zeer deskundig is.

Ad van Paassen 30-04-2013

Prettige afhandeling,helaas na enkele telefoontjes wat telaat afgeleverd.Verder mooie site van CameraNU mooi overzichtelijk en goed van prijs.

bijssie 29-04-2013

Prima bestelling, perfecte levering en hele snelle installatie. Eigenlijk zoals het hoort te zijn. Kan niet beter!

Roy-508 29-04-2013

Na wat wikken en wegen besloten de Sony NEX 5R aan te schaffen. Via Google terecht gekomen bij CameraNU. Wat direct opvalt is het uitgebreide assortiment en de scherpe prijzen. Website is overzichtelijk en bestellen/betalen werkt snel en duidelijk. Ook de informatie omtrent de orderstatus en bezorging is uitstekend. Inmiddels nogmaals iets besteld en zeer tevreden over CameraNU. Voor een volgende aankoop overweeg ik zeker om hier wederom te bestellen.

Jaap van Emmerik 29-04-2013

Site prima te doorzoeken. Heldere info per artikel en zeer snelle levering bij bankbetaling. Grappig en lekker waren de bijgesloten zuurtjes. Het gaat maar om het gebaar en dat werkt dus.

Ron Becht 29-04-2013

De bestelling gedaan via hun site,supersnelle levering de dag erna al in bezit en zeer goed verpakt.
Grote pluim !

Willem Fries 13 29-04-2013

Als fries weidevogelliefhebber gezocht naar kijker voor mijn vrouw. Na bekijken van prima instructiefilmpje besloten naar Urk te rijden. Ook daar goed voorgelicht en dus besloten tot aankoop van een Bynolyt Starling WPR 8x42.
Voldoet:"tige by tige". Fries voor: uitstekend.

huub2210 28-04-2013

Bestelling was eenvoudig en snel geregeld. Na betaling werd het product via TPG post snel geleverd.
Goede informatie over de gedane bestelling en het te volgen traject afhankelijk van de gekozen betalingsmethode.
Kortom: Prima bedrijf.

Jonic 28-04-2013

CameraNu is erg punctueel en snel in de levering, mits het artikel op voorraad is.
Ook de aftersales is goed. Geen langdurige wachttijden.
Ik bestelde 2 maal een verkeerde maat tas, de derde poging was goed. Retourneren was na een telefoontje geen probleem. Een goede aftersales.

John Uranka 28-04-2013

Ik ben op zich erg tevreden met de aankoop en de afhendeling. Het grote probleem is echter dat er bij het product alleen een handleiding zit in de Engelse taal en in het Chinees. Dan wordt het lastig om het optimale uit de installatie ervan te halen. Nodig is dus ook een handeleiding in het Nederlands.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-04-2013

Beste John,

Pixel wordt helaas alleen met een Engelstalige handleiding geleverd. Mocht de installatie problemen opleveren, kunt u ons uiteraard altijd bellen voor hulp.

HPD 28-04-2013

Prima service met snelle levering. Als je voor 22:30u besteld word het de volgende werkdag al geleverd.

T.ram. 28-04-2013

Ik ben zeer tevreden over de productinformatie en de verdere afhandeling van de gekochte producten. Meer dan tevreden over de snelheid entransparantie van de afwikkeling van de bestelling. Postbode blijft altijd ietsje moeilijker ivm de tijden afspraak.

Jan Guichelaar 27-04-2013

Ik ben al jaren klant bij Camera Nu. Je wordt in alle rust met de nodige tips prima te woord gestaan. Men bezit de nodige tact in omgang met klanten. OOk bij onlangs een reparatie doet men er alles aan om het goed af te handelen. Je betaalt mogelijk iets meer dan elders maar het is zeker de moeite waard. Zou idereen willen adviseren om klant te worden.

Andoorn 27-04-2013

Snelle, duidelijke en vriendelijke reactie over het bestelde product.
Verzorging van de verzendeing was uitstekend.

Marco Hietberg 27-04-2013

CameraNu heeft alles perfect geregeld.
Alleen TNT post verprutste het door de bestelling drie dagen op het
laadstation te laten liggen zonder verder actie, waardoor ik mijn product niet
op tijd kreeg.
Verder alle lof voor CameraNu

Marco

ruud3b 27-04-2013

Wellicht de enige site waar ik koop die waar maakt wat ze beloven, levertijden worden altijd nagekomen, de kosten voor verzending staan in verhouding tot wat je koopt, wel zo eerlijk. Een echte webwinkel, niet een winkel waar ook via internet kunt bestellen. Beide manieren van verkopen krijgen dezelfde aandacht, dat zie je niet overal!

tukkertim 27-04-2013

Duidelijke zoekfunctie op de site. Heb de lenscoat 's middags besteld en ik had het de dag er na al in de bus liggen. Netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Leontine74 27-04-2013

Ik had op tv een reclame gezien voor deze camera en ben gaan zoeken waar het nog goedkoper kon. Dat bleek bij CamereNu.nl te zijn. Ik heb de camera rond 21.30 uur besteld en de volgende dag werd het netjes en keurig verpakt bezorgd via de pakketdienst. Er zaten zelfs nog zuurtjes bij ook. Echt alle lof voor cameraNU.nl. Goede service, zeer snelle levering en zeer scherpe prijzen.

Peter1623 26-04-2013

Misschien wel de beste webwinkel van Nederland. Snel, up-to-date en meestal ook de goedkoopste. Met een paar klikken zit je op het artikel dat je zoekt.

Nog geen after sales nodig gehad, maar de review werkt niet goed (verkeerde foutmelding). Jammer, doet afbreuk aan de rest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-04-2013

Beste Peter,

Hartelijk dank voor deze spetterende review! Kunt u ons aangeven, welke foutmelding u ontvangt bij het plaatsen van de review. Er moet dan een foutieve koppeling tussen ons en Kieskeurig zijn. Wij kunnen deze dan hopelijk oplossen. Dank voor de feedback.

MeneerMeeuw 26-04-2013

Heb wel vaker besteld bij CameraNu.nl.
Ook deze Olloclip lenzenset werd na bestelling dezelfde dag nog verzonden
Ben zeer tevreden met de Olloclip en CameraNu.nl

Een tevreden koper uit de Betuwe 26-04-2013

Goed advies gekregen, meegebrachte apparatuur werd nagekeken en schoongemaakt, op een prettige niet opdringerige manier werd uitgelegd wat de verschillen waren van vergelijkbare producten en we kregen de gelegenheid hierin onze eigen keuze te maken.

Lubbert Spaansen 26-04-2013

Keurige winkel, niet alles op de schappen maar waarschijnlijk ook onmogelijk, goed advies en deskundigheid is wat je krijgt daarom iets of wat lange wachtijden omdat ze de tijd voor je nemen. Dit accepteer je al snel als je ziet dat ze ook die tijd voor jou nemen. De koffie was wat minder van kwaliteit maar daar komen we natuurlijk niet voor. Alles bijelkaar opgeteld is het zeker een winkel waar ik weer een aankoop zou doen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-04-2013

Beste Lubbert,

Hartelijk dank voor uw review.Met assortiment van meer dan 20.000 artikelen kunnen wij inderdaad niet alles op de schappen zetten. Koffie wordt aan gewerkt met ons nieuwe apparaat. U beoordeelt onze aftersales met een zes. Heeft u daar een negatieve ervaring opgedaan? Wij horen het graag van u.

maarten kramer 26-04-2013

Vond alles goed en effectief werken hele mooie foto's gemaakt bestelling was er binnen een dag zeer top dit maak je zelden zo snel mee dus ik blijf klant natuurlijk.

Vriendelijke groeten-
Maarten kramer.

Edfotografeert.nl 26-04-2013

De website is overzichtelijk en vrij simpel opgezet. Nadat ik het produkt de volgende dag al in goede conditie huis had liep ik tegen een probleempje in de handleiding op. Na het verzenden van een emailtje werd ik binnen een half uur al telefonisch gecontacteerd. Door een zeer goede en vlotte uitleg was het snel duidelijk. Zeker de moeite waard om bij toekomstige aankopen bij CameraNu.nl te shoppen.

JoWest 26-04-2013

Ik heb telefonisch informatie gevraagd over het te bestellen produkt. Werd goed geinformeerd en met de bestelling geholpen. Volgende dag het product al in huis.
Prima geregeld.

Louise Mars 25-04-2013

Had snel het nieuwe objectief nodig en dankzij hun service was dit mogelijk.

Door omstandigheden (Ideal dat plat lag) op een andere manier kunnen betalen want van hun kant veel vertrouwen vroeg.

Super tevreden over de aankoop en nu al veel plezier met het objectief beleefd.

artprojections 25-04-2013

CameraNU garandeert een lage en scherpe prijs. Dat doet niets af aan de top service en het vakkundig personeel.

videofarmer5 25-04-2013

Een mens heeft altijd wel iets te wensen. Cameranu krijgt het voor elkaar om aan die wensen te voldoen.
Mijn laatste investering betreft de DJI Phantom Quadcopter welke een unieke combinatie is met de Gopro Hero3 black edition waarmee ik nu prachtige lucht opnamen kan maken. Mijn ervaring is dat ik nog geen miskoop heb gedaan en qua service is Cameranu ook het adres waar je van deze dienst zonder probleem mee geholpen word.Bijzonder is volgens mij dat ik Cameranu bij regelmaat noem in mijn relaties/werkomgeving.Mijn motto is dan ook als je tevreden bent je dan mag iedereen weten waar ik mijn product vandaan heb.

Adri25 25-04-2013

De lens met alle extra's was geamkkelijk op de website te vinden. Bestellen was gemakkelijk. Verder alles prima geregeld. Op tijd ontvangen, Goed verpakt. Prima.

Hekkema 25-04-2013

Zeer tevreden over afhandeling. Keurig e-mail verkeer over verzending. Snelle levering, binnen 24 uur. Al eerder besteld en zal dat in de toekomst zeker blijven doen, indien de service op dit nivo blijft

Gijs de Fijter 25-04-2013

Erg tevreden over cameranu.nl. Een lange tijd was de Glidecam HD2000 uitverkocht, maar ik wou hem per se hier bestellen vanwege de lagere prijs dan bij andere webshops/winkels. Dus had ik me aangemeld om een email te ontvangen op de website en kreeg een email een paar dagen later, meteen besteld en de volgende dag stond de koerier voor mijn deur met de Glidecam. Kortom erg tevreden en ik zal zeker meer producten gaan bestellen op cameranu.nl door deze positieve ervaring en vanwege de lage prijzen voor producten die bij andere webshops/winkels duurder zijn.

BY-PAULUZ 25-04-2013

Lang leve backwards compatibiliteit.

Door de snelle levering (binnen 24uur) van CameraNU.nl heb ik met de Kipon lens mount adapter voor M42 op SONY A mount een briljante portretshoot kunnen doen met lenzen uit 1967. Old-school goes new-school!!

Na een internet zoektocht kwam ik uit op de enorme lijst van CameraNU.nl met kleine accessoires. Zoals ook deze adapter-ring. De volgende adapter-ring staat ook reeds op de wensenlijst. Ook deze zal zeker bij CameraNU.nl besteld worden.

Kortom, prima gedaan!!

J.J.van Eil 25-04-2013

Snelle bevestiging van de bestelling alsmede de snelle
opgave van de verzending en het toezenden van de
bestelde artikelen.
Ook de verpakking was goed verzorgd.
De telefonische navraag was zeer correct en prettig.
Het door mij teveel betaalde bedrag was zeer snel
aan mij terugbetaald.
Doorgaan zo, prima.

e.potgens 25-04-2013

De Website is duidelijk en uitvoerig genoeg om alles te weten te komen wat je weten wilt en weten moet en in dit geval ook nog de goedkoopste!

Bestelling en levering: vandaag besteld, morgen in huis!
en dat klopte perfect!

Rene Verschuren 24-04-2013

Snel en goed geleverd. compleet met beschrijving en degelijk verpakt. Service zoals het hoort waar eigenlijk een review aan te kort doet. Top

MarcelvanderVelden 24-04-2013

Botero was voor mij al bekend door een eerdere aanschaf van een opvouwbare achtergrond. Heel tevreden met de deze achtergronden door dat ze makkelijk mee te nemen zijn op locatie. Kunnen er wel eens iets of wat gekreukt uit komen maar dat is op te lossen door de afstand tussen je object en de achtergrond groot genoeg te houden. Het opvouwen is een kwestie van een paar keer proberen en daarna is deze net zo snel weer in- als uit gepakt. Nr.40 heeft een mooie donkere en een lichte zijde. Beide zien er prachtig uit. Website is duidelijk en overzichtelijk. De snelheid van de levering door CameraNU.nl was echt supersnel, `s avond rond de klok van 22:00uur besteld en de dag erna lag het klaar bij het pakjegemak depot van m`n keuze. Super!!

Nikon Hobbyfotograaf 24-04-2013

Dit is mijn tweede review betreffende diverse aankopen bij webshop CameraNu.nl
Reeds eerder vermeld dat mijn eerste ervaring met voornoemde webshop heel erg positief was. Ook dit keer weer mijn volste vertrouwen in een vrij kostbare bestelling van een complete set (lees producten)van het merk Lensbaby. Hoewel twee artikelen niet op voorraad waren, werd deze bestelling toch compleet en correct na twee dagen afgeleverd. Daarbij is en blijft de kwaliteit/prijsverhouding uitstekend!! Voor mij de beste Nederlandse webshop op fotogebied.

met groeten,
NIKON hobbyfotograaf

Leicagebruiker 24-04-2013

Goede en duidelijke website met de mogelijkheid artikelen te reserveren.
Na telefonisch overleg werd mijn reservering automatisch aangepast en lag keurig klaar om afgehaald te worden.
Ook bij het afhalen nam men alle tijd om een en ander toe te lichten en verder advies uit te brengen.
Volgende keer weer cameranu.nl voor mij!

Michel Guth 24-04-2013

Voor 22.00 uur een bestelling geplaatst, binnen 12 uur had ik de camera in huis!! Verder kan ik niet veel over CameraNu.nl zeggen, voordat ik het doorhad had ik de camera al in huis.

Anoniem 24-04-2013

Camera zou de volgende ochtend al te volgen zijn op Postnl. Echter het ging veel sneller. 'S avonds besteld en de volgende dag al in huis.
Helemaal top, en goede prijs.
Geen gezeur en de volgende dag al aan de deur!

C.Klomp 24-04-2013

De bestelling/aflevering ging zo snel dat ik de camera al binnen 24 uur in huis had. Op een mail, die ik heb verzonden had ik een paar uur later al antwoord. De camera zat in een stevige doos en via "pakje gemak" was het ook niet nodig thuis te gaan zitten wachten. Ik kreeg een link toegezonden waar ik precies kon zien waar het pakje op dat moment was en dat het aangekomen was op het afhaalpunt. Het was de eerste keer dat ik via internet kocht, maar bij cameranu zou ik het zeker weer doen.

LiaDonkers 24-04-2013

Perfecte camera en precies wat ik er van verwacht had. Beeld is schitterende en ook de zoom is heel groot.
Levering snel en goed geregeld. Kortom zeer tevreden.

naam435 24-04-2013

De goedkoopste prijs van mijn product, snelle en goed verzorgde levering. De bestelling via TNT Post was snel in mijn bezit.

Richard_Dr 24-04-2013

Helaas is de bestelling een dag later dan eerder beloofd verstuurd door CameraNu. Waarom werd niet toegelicht. Verder is alles prima gegaan.

PeJeWe 23-04-2013

Duidelijk, ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt.
Eerlijk advies.
Ik koop al meerdere jaren producten via CamaraNU.
Als ik wat zoek kijk en vergelijk ik dit meestal met Cameranu.

De winkel op urk zit niet op een top locatie, en is wat aan de kleine kant.
Een eind cijfer vind ik toch een dikke 8.

Alet Jutstra 23-04-2013

Op een prima manier geadviseerd bij de keuze en de aankoop van mijn camera en objectief. Zeer tevreden!

nikon d 51 23-04-2013

Hama traveller-3 besteld,snelkoppeling plaatje was niet in orde.
Gebeld, retour nr. gekregen en opgestuurd na 2 dagen een andere in huis. Super.

pascalvilt 23-04-2013

Niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste keer dat ik iets bij CameraNu bestel. Deskundig advies , zeer duidelijke website en snelle levering. Met garantiegevallen nog nooit te maken gehad dus daar kan ik niks over zeggen. Soms iets duurder als de concurrent maar dat weegt niet op tegen de uitstekende service !

Johan76 23-04-2013

Snelle levering van een top product. Ik heb meerdere malen iets besteld bij CameraNu.nl en nog nooit problemen gehad. Top bedrijf!!

Anja Gooijer 23-04-2013

Wirerless remote control was bij aanschaf/bestelling niet voorradig. Via mail van Camera nu op de hoogte gehouden wanneer deze er weer was en besteld. Helaas was de remote control na een mnd of 2 stuk .
Na contact te hebben opgenomen een snelle en nette afhandeling in deze en een nieuwe ontvangen.