Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ont-moeter 03-05-2013

we hebben al eerder via CameraNU.nl besteld en dat ging ook naar onze volle tevredenheid.
Nu moesten we de bestelling persoonlijk ophalen en in Urk werden we zeer deskundig en vriendelijk ontvangen.

K ten Have 03-05-2013

Website is goed, de bereikbaarheid van uw vestiging is vanuit de regio Amsterdam is goed, overzichtelijk en op een niet al te grote afstand. Product gekocht in de winkel. Goed voorgelicht, door een iemand ter zake kundig, over alle aspecten van dit type camera waarop we naar ons idee een juiste keuze hebben kunnen maken.
Aftersales, voorlopig geen ervaring.

Rob.S 02-05-2013

CameraNu doet wat het beloofd voor 22:30 besteld is de volgende dag in huis. Product was perfect verpakt Top!

Vos1948 02-05-2013

Via Tweakers mijn camera gevonden en ook de webshop waar ik de camera moest kopen. Niet alleen was het toestel bij CameranU het voordeligst maar ik las ook goede berichten over de webshop uit Urk. Dus 's avonds besteld en de volgende dag keurig al in huis. Dat is met recht camera nu!!

Van den Berg 1967 02-05-2013

Een goede en snelle service...en alles is duidelijk weergegeven.En een goede prijs kwaliteit verhouding.

gerda59 02-05-2013

CameraNu.nl is een bijzonder prettige webwinkel om via internet aankopen te doen. De website is gebruikers vriendelijk en het assortiment groot. CameraNu.nl is zeer goed bereikbaar dit kwam mij onlangs goed van pas. Per ongeluk heb ik een verkeerd objectief besteld. Het omruilen ging heel soepel en verbazend snel. Al mijn eerdere aankopen bij CameraNu.nl zijn naar wens verlopen.

eMWee vaZeel 02-05-2013

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsmateriaal
en onberispelijke levering; Camera Nu is zeker een
aanrader!!

Chielileo 02-05-2013

Ik heb meerdere producten gekocht bij Cameranu.nl en ze werden allemaal de volgende dag geleverd. Professionele en snelle service!

LarsvanR 02-05-2013

Snelle levering, voorraad op website up-to-date, snelle afhandeling, zowel op adres bezorgen als op Pak je Gemak locatie, veel keuze op website voor zeer acceptabele prijzen

Lex Broersen 02-05-2013

Ik ben zeer te spreken over jullie manier van werken. Ooit was er eens eens schade geval en dat werd prima opgelost. Hulde!

Willy1552 02-05-2013

s,avonds besteld en de volgende morgen in huis.....perfect
een week later gebeld met een vraag en snel en correct geholpen

Karie 02-05-2013

Snelle service, keurig gedaan met mail en post, complimenten aan de postbode die zelfs dezelfde dag 2x is langsgeweest

Johanna9999 02-05-2013

Apple tv nodig,internet opezocht,via beste keus terecht gekomen bij cameranu.nl.
De bestelling ging bij cameranu.nl heel goed,gelijk in 1 oogopslag de kosten, bezorgkosten en vooral belangrijk wanneer het geleverd word.
Voor 22:30 uur besteld,andere dag geleverd.
Een heel goede service!
Bedankt.

Jaap Jonkman 01-05-2013

Voldoende keuze mogelijkheden op foto- en filmgebied.
Zeer klantvriendelijk.
Service gericht.
Concurrerende met hun aanbiedingen.
Met deze ervaring in mijn achterhoofd heb ik bij CameraNu mijn Reflecta fotoscanner gekocht. Helaas raakte hij na korte tijd defect, waarna hij ter reparatie is opgezonden. Korte tijd later kreeg ik bericht dat de reparatieprocedure zoveel tijd ging kosten dat CameraNu mij een nieuwe scanner gratis ter
beschikking stelde. Een TOP oplossing. Ik kan nu snel het scannen van mijn vele dia"s van start gaan. Ik dank CameraNu in Urk zeer hartelijk voor de vorstelijke service. Ik wil CameraNu dan ook van harte aanbevelen voor uw aankopen. Jaap Jonkman Zwolle

Ansje10 01-05-2013

De site vinden we erg helder en je kan goed verschillend ecamera's met elkaar vergelijken.

Er was bij ons onduidelijkheid over het internegeheugen. Doordat we hierover gebeld hebben is dit opgehelderd en op de site aangepast. CameraNU was telefonisch goed bereikbaar en we werden zeer deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

ijzermannl 01-05-2013

Een jaar geleden deze lens gekocht, hij was hier erg goedkoop. In goede staat bezorgd. Een maand geleden had ik problemen met de zonnekap, ik heb de zonnekap teruggestuurd (verzendkosten zijn dan voor eigen rekening). Het probleem is verder goed afgehandeld.

G.de Graaf 01-05-2013

snelle levering, prijs aanzienlijk goedkoper dan concurentie.Duidelijke website en bij vragen prima telefonische informatie.

OLDNGREY 01-05-2013

Mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl en daar kreeg ik geen spijt van! Snel geleverd en goed verpakt. Prima voorlichting vooraf per mail. Het flitsertje zelf voldoet heel goed. Hij wordt gebruikt bij een Canon Powershot compact camera. Beiden worden naast elkaar tot één geheel gevormd door een korte horizontale beugel die erbij geleverd wordt. De flitser gaat automatisch af als de kleine flitser van de camera ook af gaat. Flitsintensiteit is in te stellen van klein beetje, via middel naar veel en het werkt echt perfect. je verlicht nu een heel stuk verder dan met de camera flits alleen. Goed voorlichten, vertrouwd bestellen en betalen en snel leveren, dat wil je toch hebben als klant? Bij CameraNU.nl kun je zeker goed terecht!

Fauzia 01-05-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk. Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Wanneer je doorklikt op een gevonden artikel, kun je de uitgebreide specificaties lezen. Dit maakt het nemen van een keuze wat makkelijker. Erg fijn is het dat je kunt zien of het artikel op voorraad is of niet. In mijn geval had ik een vraag over betaling via credit card en ik werd aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. De bereikbaarheid van de klantenservice was goed. Alhoewel de kleine lettertjes aangaven dat het artikel bij betaling met credit card minimaal 2 dagen aan verzendtijd nodig zou hebben, werd het de volgende dag al geleverd. Een leuke verrassing.

hujafilm 01-05-2013

Door goede website had ik mijn beoogd snel gevonden en besteld, zou niet via de winkel kunnen, dus snelle en goede levering.

WB1956 01-05-2013

vorige maand moest ik in een theater foto's van sprekers maken, mijn keus viel op de 200-400mm van Nikon, een mooi bereik en redelijk lichtsterk, s'avonds te zuiden van heerenveen nog reeën gespot, wat blijft de doortekening mooi als je de foto op je laptop inzoomt. die middag de lens gebruikt voor een fotografieworkshop in het rustieke Friese Sloten. prachtig om zo getailleerd elementen uit de oude gebouwen vast te leggen. huren bij cameranu is eenvoudig, via internet reserveren, in de zaak te trap op en bij de klantenservice je huurobjectieven ophalen, net zoals 10 jaar geleden de trap op bij het oude groene pand op Urk. vroeger keek ik m'n ogen uit bij Wiets in Zutphen, tegenwoordig is cameranu echt mijn 'speelgoedwinkel' handig dat je veel producten kunt zien en uitproberen. waar zijn de bouwwerken van Lego gebleven in het midden van de rechthoek waar je veel camera's mooi kont proberen?
behalve complimenten ook een tip: jammer dat de letters op de site kleiner zijn geworden, iets groter mag wel of letter grootte in te stellen in b.v. 3 standen op de website zelf is een optie.
vriendelijke groet,
W. xx

WB1956 01-05-2013

prima gelegenheid om eens een dergelijk objectief te huren voor weinig geld, ik was met een groep collega's van andere scholen voor een praktijkworkshop een middag in het rustieke Sloten aan het fotograferen. zoals gebruikelijk weer goede hulp/service in Urk. dit even naar boven naar de klantenservice. net zoals 10 jaar geleden toen je in het groene gebouwtje op Urk ook de trap op moest. ik vind cameranu een prachtig bedrijf, veel keus en je kunt ook veel uitproberen. zoals de camera's die om de rechthoek staan, maar waar zijn de gebouwen van Lego gebleven? daar kon je mooi op scherpstellen, komt er iets anders voor in de plaats?
vriendelijke groet.
W. xx

Frank van Daal 01-05-2013

Online bestellen en snel leveren ? Voortaan alleen nog maar bij Cameranu.nl ! Bij een ander bedrijf kreeg ik na 3 weken pas een mailtje terug dat het product niet leverbaar was, Bij cameranu.nl was het gelijk de volgende dag binnen !

NN2013 30-04-2013

Producten afgehaald aan de winkel in Urk.
Goede (persoonlijke) behandeling.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding artikelen.

Annehoi 30-04-2013

Ik vind de camera erg mooi, hij is goed geleverd in een doosje van de camera, goede kwaliteit en de camera was snel in huis. Bedankt!

A. Kalk 30-04-2013

Goede services en vlotte levering en je kunt de levering volgen met tracktrace op Mijn Pakket, zodat je precies kunt zien, wanneer geleverd wordt.

Maria Bourgonjen 30-04-2013

Via familie en vrienden al veel over CameraNu gehoord. Allen positief.Heb het zelf ook als positief ervaren.
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. En een heel gunstige prijs.

J.B.den Bouwmeester 30-04-2013

De website zit wel goed in elkaar maar komt wat druk over.
Bestellen van product gaat zeer eenvoudig ook de afhandeling gaat eenvoudig en goed.
Bevestiging van bestelling en betaling komen vlot binnen op opgegeven mail adres.
Bestelling komt ook binnen gestelde leverings termijn binnen ,goed verpakt en met bestel gegevens boven op de doos.
aftersales niet kunnen beoordelen daar alles in orde was

K.Chr.Boeff 30-04-2013

Op de site naar het product gezocht, bestelling geplaatst en binnen 15 uur thuis bezorgd.
Lekker makkelijk en snel.

fbennenb 30-04-2013

Heb al vaker bij Camaranu gekocht. Enkele artikelen opgehaald in Urk. Wat mij opvalt is dat het personeel zeer deskundig is.

Ad van Paassen 30-04-2013

Prettige afhandeling,helaas na enkele telefoontjes wat telaat afgeleverd.Verder mooie site van CameraNU mooi overzichtelijk en goed van prijs.

bijssie 29-04-2013

Prima bestelling, perfecte levering en hele snelle installatie. Eigenlijk zoals het hoort te zijn. Kan niet beter!

Roy-508 29-04-2013

Na wat wikken en wegen besloten de Sony NEX 5R aan te schaffen. Via Google terecht gekomen bij CameraNU. Wat direct opvalt is het uitgebreide assortiment en de scherpe prijzen. Website is overzichtelijk en bestellen/betalen werkt snel en duidelijk. Ook de informatie omtrent de orderstatus en bezorging is uitstekend. Inmiddels nogmaals iets besteld en zeer tevreden over CameraNU. Voor een volgende aankoop overweeg ik zeker om hier wederom te bestellen.

Jaap van Emmerik 29-04-2013

Site prima te doorzoeken. Heldere info per artikel en zeer snelle levering bij bankbetaling. Grappig en lekker waren de bijgesloten zuurtjes. Het gaat maar om het gebaar en dat werkt dus.

Ron Becht 29-04-2013

De bestelling gedaan via hun site,supersnelle levering de dag erna al in bezit en zeer goed verpakt.
Grote pluim !

Willem Fries 13 29-04-2013

Als fries weidevogelliefhebber gezocht naar kijker voor mijn vrouw. Na bekijken van prima instructiefilmpje besloten naar Urk te rijden. Ook daar goed voorgelicht en dus besloten tot aankoop van een Bynolyt Starling WPR 8x42.
Voldoet:"tige by tige". Fries voor: uitstekend.

huub2210 28-04-2013

Bestelling was eenvoudig en snel geregeld. Na betaling werd het product via TPG post snel geleverd.
Goede informatie over de gedane bestelling en het te volgen traject afhankelijk van de gekozen betalingsmethode.
Kortom: Prima bedrijf.

Jonic 28-04-2013

CameraNu is erg punctueel en snel in de levering, mits het artikel op voorraad is.
Ook de aftersales is goed. Geen langdurige wachttijden.
Ik bestelde 2 maal een verkeerde maat tas, de derde poging was goed. Retourneren was na een telefoontje geen probleem. Een goede aftersales.

John Uranka 28-04-2013

Ik ben op zich erg tevreden met de aankoop en de afhendeling. Het grote probleem is echter dat er bij het product alleen een handleiding zit in de Engelse taal en in het Chinees. Dan wordt het lastig om het optimale uit de installatie ervan te halen. Nodig is dus ook een handeleiding in het Nederlands.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-04-2013

Beste John,

Pixel wordt helaas alleen met een Engelstalige handleiding geleverd. Mocht de installatie problemen opleveren, kunt u ons uiteraard altijd bellen voor hulp.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

HPD 28-04-2013

Prima service met snelle levering. Als je voor 22:30u besteld word het de volgende werkdag al geleverd.

T.ram. 28-04-2013

Ik ben zeer tevreden over de productinformatie en de verdere afhandeling van de gekochte producten. Meer dan tevreden over de snelheid entransparantie van de afwikkeling van de bestelling. Postbode blijft altijd ietsje moeilijker ivm de tijden afspraak.

Jan Guichelaar 27-04-2013

Ik ben al jaren klant bij Camera Nu. Je wordt in alle rust met de nodige tips prima te woord gestaan. Men bezit de nodige tact in omgang met klanten. OOk bij onlangs een reparatie doet men er alles aan om het goed af te handelen. Je betaalt mogelijk iets meer dan elders maar het is zeker de moeite waard. Zou idereen willen adviseren om klant te worden.

Andoorn 27-04-2013

Snelle, duidelijke en vriendelijke reactie over het bestelde product.
Verzorging van de verzendeing was uitstekend.

Marco Hietberg 27-04-2013

CameraNu heeft alles perfect geregeld.
Alleen TNT post verprutste het door de bestelling drie dagen op het
laadstation te laten liggen zonder verder actie, waardoor ik mijn product niet
op tijd kreeg.
Verder alle lof voor CameraNu

Marco

ruud3b 27-04-2013

Wellicht de enige site waar ik koop die waar maakt wat ze beloven, levertijden worden altijd nagekomen, de kosten voor verzending staan in verhouding tot wat je koopt, wel zo eerlijk. Een echte webwinkel, niet een winkel waar ook via internet kunt bestellen. Beide manieren van verkopen krijgen dezelfde aandacht, dat zie je niet overal!

tukkertim 27-04-2013

Duidelijke zoekfunctie op de site. Heb de lenscoat 's middags besteld en ik had het de dag er na al in de bus liggen. Netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Leontine74 27-04-2013

Ik had op tv een reclame gezien voor deze camera en ben gaan zoeken waar het nog goedkoper kon. Dat bleek bij CamereNu.nl te zijn. Ik heb de camera rond 21.30 uur besteld en de volgende dag werd het netjes en keurig verpakt bezorgd via de pakketdienst. Er zaten zelfs nog zuurtjes bij ook. Echt alle lof voor cameraNU.nl. Goede service, zeer snelle levering en zeer scherpe prijzen.

Peter1623 26-04-2013

Misschien wel de beste webwinkel van Nederland. Snel, up-to-date en meestal ook de goedkoopste. Met een paar klikken zit je op het artikel dat je zoekt.

Nog geen after sales nodig gehad, maar de review werkt niet goed (verkeerde foutmelding). Jammer, doet afbreuk aan de rest.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-04-2013

Beste Peter,

Hartelijk dank voor deze spetterende review! Kunt u ons aangeven, welke foutmelding u ontvangt bij het plaatsen van de review. Er moet dan een foutieve koppeling tussen ons en Kieskeurig zijn. Wij kunnen deze dan hopelijk oplossen. Dank voor de feedback.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

MeneerMeeuw 26-04-2013

Heb wel vaker besteld bij CameraNu.nl.
Ook deze Olloclip lenzenset werd na bestelling dezelfde dag nog verzonden
Ben zeer tevreden met de Olloclip en CameraNu.nl

Een tevreden koper uit de Betuwe 26-04-2013

Goed advies gekregen, meegebrachte apparatuur werd nagekeken en schoongemaakt, op een prettige niet opdringerige manier werd uitgelegd wat de verschillen waren van vergelijkbare producten en we kregen de gelegenheid hierin onze eigen keuze te maken.