Deze score is berekend op basis van 2355 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BasDB 19-07-2013

Handige site

Het was handig dat ik nog tot laat kon bestellen en de volgende dag al geleverd kon krijgen. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang (verzonden, aankomst TNT, verwachtte aflevertijd.)

Ze hadden als een van de weinigen de lens die ik nodig had en konden direct de volgende dag leveren.

Goede service, goede prijs, goede afhandeling van de levering na de aankoop.

ver achteraf 19-07-2013 Via de website gekocht

camera goed te vinden en duidelijke site

afspraak goed nagekomen

geod prijs kwaliteit

joopie12345 19-07-2013

Gewoon een goede winkel met goede service en snel thuisbezorgt voor een mooie prijs.

Roderic K 19-07-2013

Op de site staat niet heel duidelijk aangegeven of een product wel of niet op voorraad is.

Zo gauw het product op voorraad was, werd het gelijk opgestuurd in een doos met ruim voldoende vulling. Er waren tussendoor ook voldoende status updates en een nette, duidelijke factuur. Prima dus!

Er is veel keuze tegen een over het algemeen goede prijs. Maar het kan altijd meer.

Geen reden om deze winkel niet aan te raden.

Waterjuffer 19-07-2013

De site is duidelijk en bestelling loopt soepeltjes
in stappen.Goede uitleg op de site van de eventuele aankoop.

Door onze fout hadden wij 2x dezelfde accu besteld, werd door CameraNu.nl netjes 1x
geannuleerd.

Veel keuze van camera's voor amateur en professioneel. Ook voor telescopen en accessoires

Goede uitleg op de site en in de winkel deskundig, vriendelijk personeel,

Wij hadden een camera op het oog wat we na enige maanden voorbereiding ons wel wat leek, maar bij de CameraNu de fysieke winkel hebben we na goede, deskundig advies, en uitleg van verschillende camera's uiteindelijk een andere camera gekocht dan we in eerste instantie voor gingen in dezelfde prijsklasse. Op dat moment en achteraf zijn wij heel blij met deze aankoop.

Miss Ms 19-07-2013 Via de website gekocht

Goede omschrijving van het product op de site, duidelijke specificaties.

De bestelling was binnen 17 uur geleverd

Product was het goedkoopst op cameranu.nl, vergeleken met hetzelfde product op andere sites.

Vanwege de goede service en de duidelijke site zou ik cameranu.nl zeker aanbevelen!

6336 19-07-2013

6,8

Bestelling geplaatst en na 10 minuten wilde ik nog iets bij bestellen, dit was niet mogelijk met de zelfde verzendkosten.

Justin de Rijke 19-07-2013 Via de website gekocht

De website is super duidelijk , heel overzichtelijk. Het vinden van de juiste producten is heel gemakkelijk. Bij het betalen stond ik ervan versteld hoe makkelijk het was en hoe weinig gegevens je moest invullen.

Ik kan het niet anders uitdrukken dan perfect. De bestelling is geplaatst voor half 11, je krijg een paar mailtjes over hoe en wat met de bezorging, en je hebt het de volgende dag in huis!

Hierbij moet ik eerlijk zeggen dat ik niet altijd alles op deze site heb kunnen vinden, maar het assortiment is zo groot dat ik van te voren kijk wat ik wil kopen en dan kijk of ze het op deze site ook hebben. En dat is bijna altijd het geval geweest tot nu toe.

Deze site is geweldig op het gebied van foto en video apparatuur en als er iemand in geinterseerd is zal ik zeker deze site aanbevelen.

De cijfers hierboven liegen niet! Ik heb super goede ervaringen met cameranu.nl en zal ook zeker meerdere malen terugkomen. De prijs is eerlijk, de producten zijn uitstekend en de service is fantastisch!

Danielle-tralala 19-07-2013

Snelle service, vrijdag besteld en zaterdag al in huis!

Snelle service.

alexrij 19-07-2013

Cameranu heeft een hele duidelijker website. Als je het product nog wilt bekijken en/of wilt afhalen kun je het reserveren zodat het voor je klaar ligt in de winkel.

Je wordt goed geholpen bij aankoop en toen ik eerst nog even belde snel en goed antwoord gekregen.

Veel modellen op voorraad en grote showroom

Zonder meer aanbevolen.

Brujoy 19-07-2013 Via de website gekocht

Handige website waarop je snel producten kunt vergelijken. Voor 22.30 uur besteld en de volgende dag net na de middag in huis.

Prima keuze

Duidelijke heldere website met snelle levering en tegen laag tarief

Handige, duidelijke en heldere website waarop je snel producten kunt vergelijken. Snelle levering tegen laag tarief: voor 22.30 uur besteld en inderdaad de volgende dag net na de middag in huis. Assortiment is dusdanig dat je niet zoek raakt, vergelijkingsmogelijkheden zijn erg prettig. Ik heb geen gebruik hoeven maken van de service want ben zeer tevreden.

karin.hageman1 18-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site.

Bestelling werd later als normaal geleverd dus heb zelf moeten bellen wat hier de rede van was...uiteindelijk was de order toen alsnog binnen twee dagen in huis.Vind het jammer dat er bij betaling van Pay-pal en credit-card een toeslag wordt berekend.

Zeker voor een fanatieke amateur fotograaf zoals ik een fantastisch assortiment voor een prijs die in vergelijking met andere webwinkels gewoon goed is.

Groot assortiment..niet alleen als webwinkel opererend.Voor een goed advies kan je hier ook terecht.

Laan431 18-07-2013

Snel

Adequaat

ruim

Prima eerste ervaring!

opdenkamp 18-07-2013

kamera functioneerde niet bij aankomst; geen probleem, kosteloos teruggestuurd. Tot nu toe alles prima service

snelle verzending, uitstekende service, betrouwbaar

Ik wacht nog op de toezending van een nieuwe kamera, maar tot nu uitstekende service, snelle verzending, kortom, geen enkele negatieve ervaring.

Jillis Godlieb 18-07-2013 Via de website gekocht

Goed overzicht van assortiment.Duidelijke detail informatie.

Altijd aanspreekbaar via email of telefoon.

Langlopende en nieuwe artikelen in voorraad.

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service.

Nog meer? Zie bovenstaande.

AngelaKok 18-07-2013

de winkel was goed bereikbaar, de medewerkers aardig en toegankelijk en de keuze uitgebreid

Ik werd met aandacht en serieus geholpen, waar ook nog uit bleek dat er veel kennis van zaken was!

teveel keus, waarbij door de juiste begeleiding de beste keus kon worden gemaakt.

zie bovenstaande

Beste mensen van CameraNu.nl; Bedankt voor jullie deskundige hulp bij keuze en service bij de aankoop van mijn nieuwe camera! Ik heb er veel plezier van. Ik hoop dit ook nog lang te hebben. Ik kom wel graag terug!

l.scheven 18-07-2013 Via de website gekocht

camera is goed

Pimpelkees 18-07-2013 Via de website gekocht

's avonds laat een verrekijker besteld en de volgende middag zonder verzendkosten al geleverd

Hebben groot aanbod van hoog kwalitatieve verrekijkers voor zeer concurrerende prijs.

prima ervaring

Thuiswerker Frans 18-07-2013 Via de website gekocht

De informatie is overzichtelijk en daardoor duidelijk

Ik ben tevreden en het gaf een veilig gevoel bij jullie iets te kopen

Alles ging volgens afspraak, er waren geen addertjes onder het gras. Willigt kom ik weer bij jullie terecht bij mijn volgende aankoop.

Liekem 18-07-2013

intuitieve webshop; veel betalingsmogelijkheden; geen lastige links die je moet bevestigen per e-mailadres

de behuizing die ik zocht is alleen bij goed gesorteerde fotospeciaalzaken te koop, waaronder cameranu.nl. Voor specifiekere accesoires voor onderwaterfotografie, zoals het merk Ikelite, wordt niet verkocht op cameranu.nl

De prijs is scherp, levering is snel. Ik heb geen ervaring met het terugsturen van producten, maar heb daar wel op gegoogled en daar blijkt dat ze ook een nette afterservice hebben

genrow 18-07-2013

Eenvoudig een keus te maken en te bestellen.

Snelle bevestiging na de betaling en prima uitlevering van het aangeschafte product.

Voor mijn wensen is het assortiment compleet.

Op bases van bovenstaand commentaar.

Carol Heij - Van Wezel 18-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Lekker op je gemak rond shoppen onder het genot van een kopje koffie!

Heel goede uitleg gekregen van de verkoper.

Wauw! Wat een assortiment!

Ik heb al verschillende bekenden verteld van Camera.nl. Helaas kende nog niemand dit bedrijf.

Ik was eigenlijk niet van plan om een camera te kopen maar ging met mijn zoon mee die een lens voor zijn camera wilde aanschaffen. Bij het rondkijken werd mijn oog getrokken naar een leuk fototoestelletje en ging ik daar een paar vragen over stellen. Uiteindelijk adviseerde de verkoper mij een ander product en vertelde met zoveel enthousiasme wat dit toestel allemaal kon en vooral bij mij goed zou passen. Ik was meteen om en heeft zijn aanbevolen camera gekocht.

Wing54 18-07-2013

Goede sfeer ontspannen rond kijken

Goede uitleg en toelichting tijd voor de klant

Echt van alles en ook aanwezig

Zoals beschreven in bovenstaande punten luisterend oor degelijke informatie goede klant vriedelijkheid

Fab Fotobooth 18-07-2013 Via de website gekocht

Op telefonisch verzoek werd de voorraad gecontroleerd en snelle levering toegezegd.

Koen G 18-07-2013

overzichtelijke site, producten goed vindbaar en bestelproces duidelijk toegelicht

Goede info na het bestellen en updates van het verzendproces

Prima

Twillert 17-07-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk, heb de camera echter toch in de winkel in Urk gekocht omdat ik duidelijke informatie en uitleg wilde betreffende verschillende camera's en fabrikanten. Winkel is goed bereikbaar en heeft een ruime parkeergelegenheid.

Zeer goede en uitgebreide informatie door de verkoper. Ook na thuiskomst bij een probleem met de gekochte flitser en camera goede uitleg gekregen en het probleem telefonisch opgelost.
De winkel is telefonisch goed bereikbaar en heeft deskundig personeel welke het probleem duidelijk weet te krijgen en dit ook deskundig oplost.

Het assortiment is zeer uitgebreid, diverse cameratypen met alle bijbehorende accessoires, van verschillende fabrikanten. De prijzen zijn absoluut concurrerend.

Zeer ruim assortiment en goed personeel met de juiste instelling en deskundigheid.

G.Feenstra 17-07-2013

perfect bereikbaar via de A6
retourzending wordt vlot afgehandeld en bedrag teruggestort.vakkundig personeel in de winkel,maar ook bij vragen via mail

een zeer uitgebreid assortiment waar ik vind wat ik nodig heb

goed bereikbaarheid van de winkel,vriendelijk en deskundig personeel,perfecte service en gunstige prijzen

Aart Blokker 17-07-2013 Via de website gekocht

Het gezochte makkelijk kunnen vinden

groot assortiment

Goede en snelle afhandeling. Keurmerk thuiswinkel.

Ik ben zeer tevreden, vanaf aankoop tot levering.

Shari_k 17-07-2013 Via de website gekocht

Betrouwbare website. Duidelijke bestelprocedure.

Zeer snelle service!Mijn camera werd op dinsdag besteld en donderdag is deze thuis geleverd. (in België)

Sterk aanbevolen!

jolthof 17-07-2013 Via de website gekocht

de bestelling zowel de levering zijn op een perfecte manier afgehandeld,het product is van prima kwaliteit en ik ben er zeer content mee,dus voor mij een reden om ,als het voorkomt, weer een nieuwe bestelling te doen.

hjschonewille 17-07-2013

overzichtelijke site, goede productinfo

Er wordt snel en adequaat gereageerd op een vraag of opmerking

meer dan voldoende keus, meestal ook op voorraad

tot nu toe alleen maar goede ervaringen; bestellingen altijd de volgende werkdag in huis.

Erin Sonsma 17-07-2013 Via de website gekocht

Alles is goed gecategoriseerd en overzichtelijk. Door middel van de filterfunctie kom je snel op het product naar keuze.

Zeer snelle levering, goed verpakt. Niks op aan te merken

Ruim assortiment en erg veel voorradig. Als ze iets niet op voorraad hebben of later dan geplanned doen zij er alles aan om het product alsnog zsm in huis te hebben.

Voor fotografie is het een snoepwinkel.

Yv0n 17-07-2013

Duidelijke site.

Samen met een vriendin een cameratas gekocht, bleek dat er maar eentje op voorraad was. Ze hebben meteen contact met me gezocht. Prima.

Ze hebben voor mij genoeg.

Makkelijke site, goede service, vriendelijk geholpen aan de telefoon, dus waarom niet. Alleen maar pluspunten.

groos 17-07-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Niet goed, retourneren geen probleem

Groot assortiment en meeste artikelen in voorraad

Het is gewoonweg een aanrader

Ik kocht mijn camera nikon 1 j1 bij Cameranu, omdat ik Uit het verleden zeer goede service ontvangen heb, Dit gaf me het vertrouwen om weer bij CameraNu een bestelling te plaatsen

O. de Zwart 17-07-2013

Gebruiksvriendelijke website.

Heldere klantenservice die de zaken correct afhandelt.

Mooi uitgebreid assortiment behalve bij de sterrenkijkers.

Heb al vaker producten gekocht bij dit bedrijf, snelle levering. Bij vragen over het product of bestelling wordt je goed en deskundig te woord gestaan door het personeel wat erg gemotiveerd bij mij overkwam.

Yash22 17-07-2013

Duidelijke site, waarbij de producten makkelijk te vinden zijn. De betaling ging gemakkelijk en goed.

De levertijden en de manier van leveren waren volgens mijn verwachting.

Webwinkel heeft een zeer ruim assortiment, voldoet zeker aan verwachtingen, en heeft goede, in mijn geval zelfs de goedkoopste, prijzen.

Iemand die camera en/of accessoires nodig heeft, zal ik deze webwinkel aanbevelen, omdat deze webwinkel een ruim assortiment heeft met goede prijzen en snelle levering.

ouolof 17-07-2013 Via de website gekocht

webshop

item werd niet geleverd maar werd prima op de hoogte gehouden en alternatief werd aangeboden

Jaap Brand 17-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijke webshop en duidelijk overzicht

Snelle service en afhandeling

Ruime keuze voor ieder wat wils

Iedereen die het zou vragen aan mij

Was op zoek naar dit product en cameranu.nl kon het leveren. En de prijs was ook normaal wat vaak op het internet alle kanten uit gaat. En de webshop kwam mij ook vertrouwd over en dat is wel het belangrijkste bij aankopen online.

Vincent25 17-07-2013

Goede en gebruikersvriendelijke website. Ze verschaffen duidelijke en volledige informatie.

Snel bezorgd en genoeg informatie over de verzending en track & trace code.

Een goed breed assortiment. Het zou voor mij persoonlijk wel dieper mogen zijn.

Duidelijke en snelle service. Goede prijzen en assortiment.

Goede website met een breed assortiment. Duidelijke informatie zowel over de producten als over het verzenden van de bestelling.

Kilogram 17-07-2013 Via de website gekocht

Alles is snel te vinden, mocht het toch niet lukken kunt u via de zoekfunctie op de site het zeker alsnog vinden.

Zeer groot assortiment, ook in verscheidene combinaties. Ook is het prijsniveau zeer concurrerend met andere webshops.

Heb hier voor de laagste prijs van Nederland een systeemcamera gekocht, alles kom zeer goed en stevig verpakt binnen, dit binnen 1 werkdag.

KrielkipNL 17-07-2013 Via de website gekocht

De webshop van de winkel is duidelijk. Via het zoeken op de website kan je eenvoudig de producten. Tevens geeft het ook direct aan welke op voorraad zijn. Ook al zijn er verschillende versies.

Bij het model waar ik naar keek bleek er meerdere kleuren beschikbaar te zijn. Echter bij 1 kleur bleek veel extra meegeleverd te worden vanuit CameraNu. Na een mailtje te sturen of dit ook mogelijk was bij andere modellen, werd het direct aangepast en mogelijk gemaakt voor de andere kleuren. Geweldig!

Zeer ruim. Linker menu staat (overvol) met producten in categorieën. Het fijne was dat bij het product wat ik nodig had, direct ook aangaf welke accessoires er bij CameraNU beschikbaar zijn en geschikt zijn voor het apparaat.

Fijne support en overzichtelijke website. Tevens houden ze hun belofte aan van bezorging

Een betrouwbare zaak die ook klanten willen helpen ipv enkel verdienen! Tevens ook kijkt naar de wensen van de klant en adviseert wat de klant nodig heeft. Top! Mede door de uitwerking van de website behaalt het goede punten. Laatste natuurlijk ook dat de bezorging mooi op tijd is. De producten zijn dus echt op voorraad!

kom62 17-07-2013

Makkelijk te gebruiken website. Bestel regelmatig bij CameraNU. Uitgebreid assortiment, maar duidelijk gepresenteerd en daarom makkelijk te vinden wat ik zocht.

Had de bestelde goederen de volgende dag al in huis. Super.

Een zeer breed assortiment toegesneden op de doelgroep.

Elementen al aangegeven. Breed assortiment, goede prijs en snelle levering.

Frank Eek 17-07-2013 Via de website gekocht

handig en eenvoudig

snelle levering

ruime keuze

prachtige beelden goed geluid en handzaam.

Debbie Buis 17-07-2013

Bestellen ging erg makkelijk

Prima service en geleerd binnen het opgegeven tijdsbestek.

Uitgebreid assortiment voor nette prijzen.

Ynke 17-07-2013

Heb niet via de webshop gekocht, maar ben in de winkel in Urk geweest.
VAn tevoren wel gekeken op in de webshop.
Info is goed te vinden.
Een prettige zaak, en meer dan uitstekend geholpen!
Wist van tevoren al wat ik wilde hebben, dus was de boodschap snel gedaan.

Goed geholpen, en gekocht waar ik voor kwam! Uitstekende hulp daarbij van William.

Volop keus, en veel op voorraad.

Had al ervaring met cameranu.nl.,
had er jaren geleden al gewinkeld.
Dat was de aanleiding om collega's te verwijzen naar cameranu.nl, ook zij kochten naar volle tevredenheid.
Ook recent nog iemand 'doorgestuurd' naar Urk, ook zij kwam tevreden terug.
Dus: Zegt het voort!!!

Cameranu.nl is een zeer professionele zaak met keus te over. Ikzelf ben vooral in het fotogebied geinteresseerd en kan op de site en in de winkel in Urk mijn hart ophalen. Wil je er hulp bij, dan zijn er mensen met kennis van zaken. Ik zal niet gauw ergens anders mijn camera en eventuele toebehoren gaan kopen!

Ellendekok 17-07-2013

makkelijke overzichtelijke site.

snelle zending, verschillende manieren van betalen, geen verzend kosten.

Snufje10 17-07-2013

Hoe uitgebreid alles wordt uitgelegd welke mogelijkheden de camera heeft.

Binnen 24 uur geleverd.

Ruime keuze

Bij een goede ervaring is het makkelijk om iemand anders naar jullie site en of winkel te verwijzen.

Bedankt voor de service en snelle levering. Ga vooral zo door.

Jan-Willem65 17-07-2013

Ruime duidelijk keuze. Web site geeft goede product inhoudelijke informatie

Tijdlijn van " direct leverbaar" werd gewoon gehaald. Goed alles te volgen. Product (fragiel dus kwetsbaar voor breuk) was goed ingepakt.

Kon zelf een doordachte afweging maken tussen verschillende producten met dezelfde functionaliteiten van verschillende aanbieders.

Goed overzicht...ook als je in de orienterende fase bent kan je je menign vormen. Het is mijn tweede aankoop en zeker niet de laatste.

Helder aanbod. Site helpt bij de productkeuze met aanvullende info, meerdere producten. Snelheid van levering, aandacht voor de verpakking van het pakketje laten zien dat er met zorg wordt gewerkt.

JGvNrm 16-07-2013 Via de website gekocht

HennyL 16-07-2013 Via de website gekocht

site is eenvoudig en snel et navigeren, bestellen is ook erg makkelijk

alle door mij geselecteerde camera's uit de test vd consumentenbond kon ik vinden op Cameranu

makkelijke site, snelle levering, netjes verpakt.