Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

admac 14-05-2013

Prima service
De camera was nog niet op voorraad maar Camera Nu heeft mij voldoende geinformeerd over levertijd van e.e.a.
Bij het afhalen duidelijke uitleg

Prima service

Josette Veltman 14-05-2013

Duidelijke website, feedback via e-mail gaat heel vlot, goedkoper dan andere websites of winkels, goede service.

Gewoon goed tevreden!

Ronald de Bie 14-05-2013

Snelle levering.

Na melding van probleem met lens, prima communicatie met Cameranu en Sigmabenelux.

In no time nieuw exemplaar ontvangen.

Fijne service. Goed om te weten, jullie zitten namelijk niet bij mij om de hoek en dan is een betrouwbare online winkel een must!

Jan Jent 14-05-2013

gekocht een Canon camera met toebehoren. Alles super snel geregeld en prima communicatie.De prijs kwaliteits verhouding is dik in orde.

Pier de Haan 13-05-2013

Levering van de Sony A77 direct de volgende dag, sneller kon niet. Na bestelling bleek dat de prijzen verlaagd waren, even een telefoontje en dit gold daardoor ook voor mijn bestelling. Prettig geregeld.

Jurgen Bommezijn 13-05-2013

Een goed product kopen bij een website die je in 1 dag voorziet van het gewenste,zonder extra kosten.

Ideaal als je op het laatste moment hoognodig een fotocamera moet hebben bijvoorbeeld en je geen tijd of geen zin hebt om uitgebreid bij winkels een product te zoeken of deze voorradig is. Tevens is de prijs, die iets later is dan in de grote bekende winkels een extra bonus.

Ik heb geen ervaring met de service die na de aankoop beschikbaar is, omdat alles naar wens is! Wel zijn vragen vooraf erg snel beantwoord, wat voor mij zorgde dat ik erg snel tot aankoop over kon gaan.

Een aanrader dus!

Klipperman 13-05-2013

De website is duidelijk en alles wijst zich vanzelf.
Het bestellen gaat vlot en duidelijk.
De aflevering ( via de post) ging vlot en via een link heb je alles goed in beeld.
Kortom: zeer positief. Zowel wat betreft het product, de levering en ook met mijn nieuwe flitser ben ik heel tevreden.

loxodonta 13-05-2013

Bestellen op internet. Direct bevestiging. Kort daarna kennisgeving dat pakket is aangeboden aan Post NL. Zeer correct.

SpecialMomentFotografie 13-05-2013

Snelle levering en duidelijke informatie op de website en tijdens de verzendingsperiode. Mooie op tijd ontvangen aangezien ik de lens nodig heb voor een trouwreportage.

W. Schoute 13-05-2013

Bestelling ging makkelijk en wad overzichtelijk. 1 dag later gekochte zonnekap in huis. Prima geregeld.

SjonSjonSjon 13-05-2013

Grote keuze aan produkten.
Voldoende en relevante informatie.
Goede en concurrerende prijs.
Hele snelle, aangetekende en gratis levering.

Rianne14 13-05-2013

Zeer snelle levering, het was binnen 1 dag binnen. Daarnaast duidelijke communicatie via email en je kunt je pakket volgen. Tevreden over aankoop.

Lottie1979 13-05-2013

Cameranu.nl was de goedkoopste en een super snelle levering! Ik had de camera om 21.00 uur besteld en hij werd de volgende dag om 13.00 uur geleverd! Super!!!

ReneAmsterdam 13-05-2013

Eerste levering was niet goed: printer kon niet zwart wit printen. Direct gemaild en direct antwoord. Printer teruggestuurd en de dag erna al bevestiging dat een nieuwe onderweg was. En ze hadden ook nog eens de beste prijs!

Bernie B. 13-05-2013

Als beloofd binnen 24 uur geleverd. Betalingsprobleempje mijnerzijds in no time geregeld. Een aanrader.

Marian Snelders 13-05-2013

Afspraken worden keurig netjes nagekomen. Artikel zat helaas niet in originele doos, daardoor was er wellicht onnodig extra risico gelopen dat de zending niet goed zou aankomen. Het komt ook wat minder professioneel over.

550Dschieter 13-05-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk. Snelle en goed verpakte levering. Bovendien zijn ze een van de goedkoopste en bovendien betrouwbaar.

JJ1992 13-05-2013

Voor het eerst dat ik via de nieuwe website iets bestelde. Het ging zo gemakkelijk en snel, er liep niets vast, ook kreeg ik al snel een mail binnen van mijn bestelling.
Zeer goede service, en snelheid van de website.
Ga zo door!!

Jan1001 13-05-2013

Duidelijke en overzichtelijke site. Bestelling snel verwerkt en goede communicatie over verloop bestelling.

Cv.B 13-05-2013

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste bestelling hier. Snelle levering van het correcte product. Alles naar wens wat mij betreft.

T. Kooij 13-05-2013

Mooie website: Overzichtelijk, gerichte en uitgebreide info over alle producten. Ruim assortiment. Ook fijn, de snelzoek menu's op de site. Kortom: ik kom hier zeker terug voor verdere aanschaffingen.

Provide 13-05-2013

problemen ondervonden met betalingen via nieuwe website, het telefoon teaam heeft dit accuraat en snel kunnen oplossen.

eduard61346 13-05-2013

Snel geleverd, netjes ingepakt. En mijn vriendin was heel blij met de meeverpakte zuurtjes :-) Ik heb een keer eerder gebeld en toen werd er ook snel opgenomen.

TomFotograaf 12-05-2013

Gekocht:1 x Falcon Eyes L2900G Lampstatief (Heavy Duty) 284cm (295290) Op voorraad
€ 59,95
1 x Falcon Eyes Lamphouder + Softbox 80cm LHD-928FS 9x28W Op voorraad € 169,00

Snelle levering en Defecte unit snel omgeruild. Goede bereikbaarheid klantenservice.

RolandO 12-05-2013

Goede en overzichtelijke website.
Canvas van goede kwaliteit
Miste alleen deze keer de email dat het product onderweg was

Ukkie66 12-05-2013

De levering was zeer goed en snel.
Ik ben ook zeer tevreden wat betreft de aanbiedingen.
De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

alexander_4583 12-05-2013

nice website with a friendly service. price is good and the delivery is fast too. on top of that I get a voucher worth 10 euro. I would consider next purchase here.

haikohoekstra 12-05-2013

Zeer snel goed advies gekregen,ik bestel al mijn producten bij cameranu.nl Het is gewoon een top winkel.

update:

Wij hadden eerst een andere camera op het oog,maar die was uitverkocht.

Dus stuurde ik cameranu.nl een mail om 7 uur savonds en kreeg naar mijn verbazing een uurtje later alweer een mail terug toppie.

En de internet site is zeer overzichtelijk,en mocht er iets zijn dan zijn ze aan alle kanten van het behulpzaam.

Kortom zeer goede vaklui.

En de camera die wij kochten was binnen twee dagen al binnen,en goed verpakt.

Er zaten zelf nog snoepjes bij.Lekker.

Doorgaan zo.

M Slegers 12-05-2013

In 2008 heb ik mijn Nikon-camera in een winkel gekocht. Voor de uitbreiding met verschillende objectieven ben ik iedere keer weer bij CameraNU.nl uitgekomen. Goede service, snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding zijn de kenmerken van deze (web)winkel.

Dit keer de Nikkor AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR objectief aangeschaft en deze werd keurig op tijd geleverd, zoals beloofd. Netjes verpakt in de doos en zelfs voorzien van wat lekkers!

Drie jaar geleden ooit een objectief gehad, dat op de grond gevallen was en daardoor niet meer werkte. Opgestuurd naar CameraNU.nl en ook dat werd allemaal snel en vakkundig afgewerkt.

Voor mij geen andere fotografiewinkel meer!

dmatthijssen 12-05-2013

Alweer een geweldig product van Canon geleverd door cameranu.nl de Selphy is echt ideaal drivers op al onze mobiele devices (laptops, telefoons, tablet) en we kunnen draadloos vanaf al deze apparaten 10x15 foto's printen. De levering van cameranu.nl was zoals verwacht, volgende dag geleverd, opgehaald bij 't lokale postkantoor aansluiten en printen maar

Minko1959 12-05-2013

De website geeft duidelijke informatie, de prijs is goed, en de bestelling gaat makkelijk en wordt supersnel geregeld.

Frans Dieker 12-05-2013

Keurig afgehandeld, zoals je mag verwachten. Goede feedback via mail van de orderstatus. Product netjes verpakt gearriveerd.

Anoniem 11-05-2013

Ik heb dit objectief vrijdag 3 mei besteld via de website en betaald via ideal. De website is erg duidelijk en alles is prima te vinden. Goede beschrijving bij de producten en ze hebben zelfs nog aantrekkelijke voordeelpakketten. De volgende dag werdt het pakket al bezorgd. Dus prima levering, snel en goed ingepakt + zelfs wat lekkere snoepjes :-) Je wordt ook goed op de hoogte gehouden hoe het loopt met je bestelde product dmv e-mail. Ik kan enkel maar zeggen dat de eerste bestelling bij hun erg goed is bevallen en er gaat binnenkort weer een bestelling gedaan worden voor een Canon EF 17-40 f/4 L USM en een 430EX II flitser. Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen ... TOP!! :-)

KEN de Vogel 11-05-2013

Levering zoals afgesproken. Zeer duidelijke website.
Snel en duidelijk antwoord op technische vragen per E-
mail.

Arno van Kempen 11-05-2013

Geweldige service, duidelijke website, snelle levering en een hele snelle en goede aftersales. Al meerdere keren iets gekocht bij CameraNu. Altijd was sprake van een snelle levering zonder enig probleem. Je hoopt natuurlijk dat je de aftersales nooit nodig hebt, maar is dat onverhoopt toch eens nodig, dan is het fijn als ook dat proces goed verloopt.
De Arctic Butterfly is een borsteltje waarmee de sensor van een digitale camera kan worden gereinigd. Het borsteltje bleek echter kapot te zijn bij aankomst. Ik heb een email gestuurd waarop vrijwel meteen een reactie kwam. Naast excuses voor het ongemak, kon Ik het product terugsturen via een antwoordnummer (dus geen kosten). Dit heb ik gedaan op woensdag voor Hemelvaart. Al op vrijdag na Hemelvaart kreeg ik een email waarin werd gemeld dat mijn retourzending was ontvangen en dat een nieuw exemplaar onderweg was. Op zaterdagochtend werd het afgeleverd. Ronduit een fantastische en snelle service. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

corrie veldhuis 11-05-2013

ik ben heel tevreden over de service en het advies van Cameranu! Ga vooral zo door. Mijn product voldoet heel goed.

PLE 11-05-2013

Tot in de kleinste details uitstekende verzorging van de levering. Prima communicatie en snelle bezorging. Alles keurig verpakt!

Rens Dullaart 11-05-2013

snelle levering goede service en goede prijsstelling.
ik heb van collega's ook begrepen dat dat zo is en vandaar mijn aanschaf bij hen

henk-jan bezemer 11-05-2013

alles gaat soepel en bij vragen over een bestelling wordt er een directe oplossing geboden en prima afgehandeld

devilss3 11-05-2013

Goede website, als je een mail stuurt snel antwoord terug. Al meerdere spullen gekocht en altijd goed geholpen

e3lco 11-05-2013

Een keurige website waarvan het menu ik niet erg prettig vind werken. Informatie in de mail en op de website is duidelijk helder en goed over nagedacht. Ben erg tevreden! Zal ongetwijfeld nog een keer een aanschaf doen bij cameranu.nl. thx!

Hubh61 11-05-2013

Gewoon goed en snel afgehandeld...Zeker voor herhaling vatbaar!! Geen verder afleverkoste.Product goed verpakt in grote omdoos.

j.m.w.gijsen 11-05-2013

Voor mijn 50mm en 70-300 lenzen van canon zocht ik zonnekappen. Via uw medewerkster werd ik op de goed weg geholpen. Zij stond mij vriendelijk, maar ook ter zake kundig te woord. Via haar kon ik de juiste kappen bestellen.

Dank hiervoor.

GbUgnDiq 11-05-2013

alle artikelen tot nu toe bij camera nu online gekocht
zijn snel geleverd, en alle gestelde vragen zijn deskundig beantwoord, dat geeft veel vertrouwen!

Mikell010 10-05-2013

Vrijdagmiddag 3-5 besteld, zaterdag middag 4-5 bezorgd. Prima service. Jammer dat je uit maar 1 voorgestelde voordeelcombinatie kon kiezen.

Tony Loopuyt 10-05-2013

Beide keren 's avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Stevig verpakt zodat schade vrijwel uitgesloten is. Prijzen zijn ook vaak interessant.
Al met al zeer tevreden. Adres om te onthouden.

Las01 10-05-2013

Ik ben erg enthousiast over de voorradigheid, service maar vooral levering van cameranu.nl. Terecht 'vandaag besteld, morgen in huis'! Ook bij het stellen van een vraag via de mail binnen een paar uur een nuttige reactie. Ik heb tot nu toe nog maar een bestelling geplaatst, maar zeker tevreden!
Klein minpuntje is dat apparatuur niet altijd het goedkoopst is. Andere dingen zoals achtergrondpapier is dan wel weer goed geprijsd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 11-05-2013

Beste Las01,

Hartelijk dank voor uw review. U beoordeelt onze aftersales met een 5. Heeft u hier een nare ervaring opgedaan? Zo ja zou u ons hierover per mail willen informeren? Alvast bedankt.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

BartHimself 10-05-2013

Na lang wikken en wegen deze lens aangeschaft. Tot heden prima ervaring met deze lens. Exact zoals in de meeste reviews is aangegeven. Snelle focus mogelijk en scherp over de hele range bij elk diafragma.

Uiteraard was de levering van Camera.nu weer razendsnel. Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur thuisbezorgd.

Photofrings 10-05-2013

Prima zoek-/selectiefunctie en 100% de beloofde levertijd waargemaakt. Had dus snel de oogschelp voor mijn Olympus gevonden. Top!

E.Baselier 10-05-2013

Gewoon zoals het hoort. Afspraken nakomen en netjes op tijd de bestelde camera en accessoire geleverd. Ook de gegevens over het product op de website klopte. (zie ik geregeld aan anders) Dus volgende keer gaan we eerst bij cameranu.nl kijken.