Deze score is berekend op basis van 2286 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mystikal 26-06-2013

Wat je zoekt is makkelijk te vinden. Staat het er niet tussen, dan is het er ook echt niet.

Het bestelproces werkt goed, halverwege het bestellen kwam ik erachter dat ik nog iets miste en dat kon ik gewoon eraan toevoegen.

Ze zeggen 'voor 2230 besteld, morgen in huis'. En in tegenstelling tot andere shops kun je hier letterlijk nog om 22:29 bestellen!

Daarnaast heel fijn dat ze pakjegemak van PostNL aanbieden.

VOor mijn bestelling ook nog per e-mail contact opgenomen. Had keurig binnen enkele uren antwoord.

Lage prijzen, en ruime keuze. ook bieden ze goede alternatieven voor bepaalde producten.

Goede, betaalbare winkel met een ruim assortiment.

henri82 26-06-2013

Erg fijne site om de produkten uit te checken. Het webshop gedeelte zit ook erg makkelijk in elkaar.

Topservice. Je wordt precies op de hoogte gehouden van wat er met je bestelling gebeurd en voor je het weet wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Wat ik zocht vond ik op de site. Precies goed dus. Je ziet wanneer iets voorradig is en hoelang de levertijd zal zijn.

Er zijn natuurlijk veel webshops in fotografie land maar ik heb absoluut geen klachten over CameraNU.nl in mijn ervaring.

Nicky Schouten 26-06-2013

Vriendelijke informatie aan de telefoon en snelle bezorging!

F.Tang 26-06-2013

Zag een actie op de webshop van CameraNU.nl en ik kon meteen de bestelling plaatsen. Overzichtelijk en voorraad is ook te zien.

Na de bestelling geplaatst en afgerekend te hebben. Kreeg ik vrijwel direct een email met de bevestiging van de bestelling en kort daarna al een melding, dat het pakketje al was verzonden. Uitstekende service.

Uitgebreid en overzichtelijk assortiment. Heel duidelijk ingedeeld.

Na mijn aanschaf heb ik meteen diverse vrienden en collega's ingelicht over de actie en een enkeling heeft direct dezelfde aankoop gedaan.

Goede en overzichtelijk webshop met concurrende prijzen. Snelle en gemakkelijk afhandeling van de gemaakte bestelling. Ik heb zelf geen contact gehad met klantenservice, dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen. Maar gezien het feit dat de webshop en afhandeling heel goed in orde is, zal dat ook wel goed zijn.

Johanneke82 26-06-2013

pris26 26-06-2013

snel, makkelijk en een uitgebreid en overzichtelijke assortiment

snel en goede bezorging en goede kwaliteit

uitgebreid

gewoon goed

Je kunt alles bestellen wat je maar wilt. De kwaliteit en service zijn goed en als er iets is, word je direct goed geholpen.

Markk70 26-06-2013

Bestellen gaat gemakkelijk, ik kon alleen het inlogscherm voor mijn account niet vinden.

Scherpe prijzen, snelle levering, goed verpakt. De doos van de camera was echter niet geseald, maar misschien is dat gebruikelijk voor Canon produkten. Wat me wel opviel is dat de geheugenkaart die ik bij de camera bestelde tot wel 50% duurder is dan bij andere winkels

R. Blaauboer 26-06-2013

Helder en overzichtelijk menu

Voor de aankoop nogmaals telefonisch contact gehad en prima geholpen waarbij de verkoper tijd voor je nam. Via E-Mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling, perfect.

Zeer uitgebreid assortiment. Veel keuze uit verschillende merken en modellen. Ook de mogelijkheid om verschillende merken met elkaar te vergelijken.

Ruim aanbod, scherpe prijzen, snelle levertijden en kundig personeel.

Een webwinkel die makkelijk en gebruiksvriendelijk te bekijken is. Met personeel die weten waar ze over praten en je geen producten aanbieden die je niet nodig hebt. Dit alles voor scherpe prijzen, netjes verpakt en snelle levertijden.

Wiebe de Jong 26-06-2013

De site is erg logisch ingedeeld en heeft een goeie zoekfunctie je hebt zo gevonden wat je zocht. Ook bestellen gaat makkelijk met je eigen profiel, maar dit is niet verplicht wat heel veel frustraties scheelt als je alleen snel één dingetje nodig bent.

Met mijn gopro had ik problemen. Ik werd snel telefonisch geholpen. Daarna is de camera snel en kosteloos omgeruild. Complimenten hiervoor.

Ben als (vaste) klant nog maar 1 keer iets tegen gekomen wat ze niet hadden.

Door de kennis, het assortiment en de service raad ik regelmatig CameraNu aan.

Zowel online als in de winkel word je te woord gestaan door vriendelijk en deskundig personeel. CameraNu is veel meer dan de fotograaf in je winkelstraat. De service , kennis en het assortiment zijn ongekend. Ik ben sinds ik ze ontdekt heb dan ook een zeer tevredenk klant.

Visstick95 26-06-2013

Cameranu.nl is een zeer overzichtelijke site. Mijn producten kon ik snel vinden en het bestel en betaalproces ging lekker vlot. Ook de afhandeling ervan (bezorging)ging snel. Bovendien werd ik goed geïnformeerd over de status.

Over de service van cameranu.nl kan ik weinig zeggen, simpelweg omdat alles volgens wens verliep. De producten waren volgens de geplande levertijden bezorgd en netjes verpakt. Het was daarom niet nodig contact op te nemen of iets retour te zenden.

Ik wilde een camera kopen van het merk Pentax. Dit merk is in bijna geen enkele winkel te vinden, maar bij cameranu.nl wel!

Cameranu.nl is een overzichtelijke site, met een goede service en een breed assortiment. Zeker aan te raden!

LieuweJ 26-06-2013

Duidelijke website en snelle levering

Website is uitgebreid en makkelijk te bekijken. De levering van het bestelde artikel is erg snel en netjes uitgevoerd.Daarbij een duidelijke berichtgeving per email

anaoniem 26-06-2013

alles prima

Thatsgoodbokeh 25-06-2013

Je kan met alle betaalmanieren betalen en dat is voor mij heel belangrijk.

Direct weten waar je aan toe bent is perfect.

Ze hebben alle relevante producten voor de cameraliefhebber.

Makkelijk.

Topwinkel. Goed navigeren, makkelijk kopen en zeker weten dat het ook komt.

jan van lent 25-06-2013

duidelijke productenlijst en goed te vinden,simpel winkelen en afrekenen!

Meer dan uitstekende service !!
Ongekend in deze tijd,Voor mij duidelijk dat CameraNu deze crisistijd met vlag en wimpel slaagt.

ALLES onder EEN dak in deze winkel kon ik voor gunstige prijzen aanschaffen , ZONDER poespas valse toezeggingen en beloften.
Zelfs de levertijd werd moeiteloos waargemaakt.
KORTOM: van mijn kant: CameraNU is een AANRADER!

Zeer goede en professionele behandeling., of je nu liefhebber bent of professional, je krijgt altijd antwoord van de JUISTE specialisten op welk gebied dan ook. Werd ALTIJD teruggebeld voor vraag en antwoord . Maakt het wel een stuk eenvoudiger om tot een aankoop over te gaan.

Rick0001 25-06-2013

handige lay-out van site

was er binnen 1 dag

keuze uit bijna alles wat met fotografie te maken heeft

ik heb mijn nikon-lens hier erg goedkoop en snel kunnen krijgen

efde 25-06-2013

duidelijke site makkelijk te vinden en je hoeft de deur niet uit

na telefonisch contact te hebben gehad juiste product besteld prima service

zeer ruim assortiment. Er is alles op camera gebied te vinden

Goede on line winkel maar je kunt er ook terecht in Urk zelf. ruim assortiment

A. Verrijt 25-06-2013

De bestelling was erg eenvoudig te plaatsen. De communicatie van Camera.nu met haar klanten verloopt helder en effectief.

Toen het bestelde product arriveerde was ik niet thuis. 24 uur later werd het nogmaals bezorgd door een uitermate vriendelijke medewerker. De producten waren goed en vakkundig verpakt en ik was onder de indruk van de zorg waarmee alles was geregeld.

Betrouwbaarheid is wat mij betreft het enige criterium om een organisatie te beoordelen. Daar scoorde Camera.nu hoog op!

Mijn eerste kennismaking met Camera.nu verliep zonder zorgen. De communicatie naar de klant toe was helder en effectief: het product werd snel en vakkundig geleverd door een vriendelijke bezorger. Kortom: het geheel maakte een betrouwbare en professionele indruk op mij.

lexel 25-06-2013

Service en levering beter en sneller de kortste sluitertijd.
1 dag na bestelling geleverd.

VanillaBear 25-06-2013

Handig dat het betalen ook via Paypal kon, kon de e-dentifier mooi in de tas blijven. Verder is alles eigelijk perfect verlopen.

BlackSmokey 25-06-2013

Overzichtelijke website, goede voorraadstatus, goede levertijdindicatie.

Netjes per email op de hoogte gehouden van de status. Besteling netjes verzonden binnen gestelde termijn (bestelling om 22:15 geplaatst, volgende dag per PostNL aangeboden). Bestelling netjes verpakt.

Groot assortiment voor nette prijzen.

Winkel die doet wat hij zegt. Levertijden zijn tot zover bij al mijn bestelling betrouwbaar gebleken. Volgende dag in huis is ook echt de volgende dag in huis, Top!

Simpelweg een plezierige webwinkel. Netjes per email de updates van je bestelling, informatie over je bestelling (verzonden als pakket of per envelop, evt track and trace etc.). Netjes en goed verpakt. Producten vinden altijd zonder schrammetje het adres.

Stiebo 25-06-2013

Heldere site, alle specs makkelijk te vinden, klikken, betalen en leveren zonder problemen.

Top, een bedrijfsmatige bestelling (12 camera's) bleek niet meer te leveren (ook al had ik een offerte). De opvolgende camera werd zonder problemen en met een flinke korting alsnog geleverd.

Topbedrijf

nv84 25-06-2013

Camera van keuze was snel gevonden op de site, bestelling verliep super soepel.

Camera werd inderdaad keurig de dag erna bezorgd door de postservice.

Het leek erop alsof er nog veel meer keuze was, maar voor mij was dit niet nodig.

Niets dan lof.

Matias1984 25-06-2013

pieter60 25-06-2013

Paulus101 25-06-2013

na enkele andere aanbieders bekeken te hebben vond ik jullie site overzichtelijk en er wordt duidelijk aangegeven wat er verstuurd wordt.

snellere levering als deze kan bijna niet.

ben niet echt ingegaan op het arsotiment ik was immers op zoek naar de nikon d3100

duidelijke site concurerende prijzen goede service.

zie bovenstaande beoodelingen

Ko Houtman 25-06-2013

bij zoektocht naar zoomlenzen via Google kom je bijna altijd bij cameranu.nl terecht en zeer gebruikersvriendelijke site.

snelle, vlotte levering

zeer uitgebreid assortiment

tot dusver alleen maar optima prima!
hoop natuurlijk geen mankement aan m'n lens te krijgen.

Tot dusverre alles optima prima!!!

Kleij13 25-06-2013

Een prima overzichtelijke website.

Ik was op zoek naar een film scanner en omdat ik toch nog een vraag had over het type scanner, heb ik eerst nog even gebeld met het bedrijf. Ze namen de tijd om mijn vraag te beantwoorden en gaven me een prima advies. Dezelfde avond besteld en de volgende dag bezorgd.

De website geeft een breed assortiment aan. Wat je zoekt is er te koop.

De WEB site geeft een brede keuze van fotospullen en apparatuur aan. Het advies en bestel gemak zijn veel waard.

Een goed advies en snelle levering!

butterfly16 24-06-2013

Fijn dat elke camera goed is afgebeeld op de website! Duidelijke informatie bij elk artikel!

Snelle levering van het bestelde product!

Zeer ruime keuze in artikelen!

Scherpe prijs-kwaliteitverhouding!

CameraNu.nl blinkt uit door een breed assortiment en een scherpe prijs-kwaliteitverhouding! Dat heeft ertoe geleid dat ik mijn bestelling bij CameraNu.nl heb gedaan!

Roel Werk 24-06-2013

Een pro-lens gehuurd. Via de telefoon informatie gekregen en via mail boeking bevestigd.

Service was top. De medewerkers van CameraNu nemen de tijd en zijn niet gehaast. Een heel prettige ervaring!

Het assortiment van CameraNu is ruimschoots. Ik gebruik de site ook vaak als prijsvergelijk met andere online retailers.

Ik beveel CameraNu aan. Wat ik in het verleden online gekocht heb werd perfect geleverd en nu ik huren bij ze heb ontdenkt is het compleet wat mij betreft.

Zeer tevreden met de wijze waarop de medewerkers van CameraNu naar de klant treden, de tijd nemen en weten waar ze het over hebben. Kan zo geen verbeterpunten bedenken...

Koos Konijn 24-06-2013

Duidelijke website, artikelen makkelijk te vinden en snel te bestellen.

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Belangrijkste is te vinden op de site, tevens zijn er alternatieven en suggesties.

Spreekt voor zich.

f.van.den.berg 24-06-2013

van uit huis altijd makkelijk
je kunt het product alleen niet eerst even aanvoelen en test foto's vergelijken

goed, alleen post.nl is niet mijn favoriete bezorg service
ligt misschien aan mij maar komen altijd precies langs als ik 10min weg ben

groot

Steven Kramer 24-06-2013

Geen problemen met de online manier van bestellen. Geen bugs op het gebied van beschikbaarheid of gegevens invullen.

Duidelijk beschreven voorwaardes en inderdaad de volgende dag in huis

Alles was tot nu toe op voorraad dus ook hier geen klachten.

Juiste prijs, snel bezorgd en geen onduidelijkheden.

Duidelijke site, snelle bezorging en geen onverwachte kosten of mankementen.

jolsslob 24-06-2013

Goede info, snelle levering, eerlijke prijzen

kees Klerkx 24-06-2013

Lekker achter de pc winkelen

Goed te woord gestaan door telefonisch personeel

Genoeg keuze uit wat op dat moment uiteindelijk gaat worden

Heb ik al vaker mensen naar deze site gestuurd om spullen aan te schaffen.
En naar mijn weten hebben ze allemaal wat aangekocht.

Ik heb bij cameranu al diverse spullen aangeschaften het zal zeker niet de laatste keer zijn.(heb nog wel een paar wensen) Ook doordat ik jullie site regelmatig bezoek wordt ik op de hoogte gehouden van alle nieuwe dingen. Ga lekker door en jullie zien mij nog wel een keer. Mvg Kees Klerkx

Albin_Hilversum 24-06-2013

Overzichtelijke site, ruim assortiment, gemakkelijk bestellen, heldere procedure.

Bij een eerdere aankoop snel en adequaat te woord gestaan over beschikbaarheid product.

De kijker die ik zocht(en kocht) is niet algemeen beschikbaar, maar wel bij CameraNu

Twee keer gebruik gemaakt van CameraNu en dat was een prima ervaring.

Er zijn alternatieven, maar CameraNu heeft zonder meer een goed assortiment (en voorraad), goede prijzen en een snelle service.

Patrick1948 24-06-2013

Door te Googlen naar een cadeau eindigde ik via kieskeurig bij de meest voordeligste web winkel. Waar ik uitgebreide informatie vondt en gelijk mijn bestelling kon plaatsen.

Ik plaatste mijn bestelling rond 21:30 uur. Ontving confirmatie gevolgd door een factuur en rond 22:30 een email dat mijn bestelling in behandeling was. De volgendeochtend ontving ik een email dat de bestelling was verstuurd en een Track en Trace nummer. Net na 16:00 uur ontving ik mijn bestelling netjes ingepakt.

Zeer uitgebrijd assortiment aanwezig.

Met zo'n goede prijs n service kan ik iedereen aanbevelen om via Cameranu.nl te bestellen.

Ik geloof dat ik hier boven genoeg heb gezegt. FANTASTICH BEDRIJF!!!

Ro686 24-06-2013

Snel en makkelijk alles te vinden! En ook nog tot laat bestellen en volgende dag in huis.

Melden keurig of de bestelling vertraging heeft of als er andere zaken spelen. Geven ook proactief meldingen van de zending.

Alles wat ik tot nu toe nodig had was aanwezig.

Prima webshop met een breed assortiment en een perfecte service. Kortom zeker een aanrader.

gunadi 24-06-2013

Als je heel goed zoekt en de informatie leest dan gaat de rest vanzelf.

Je wordt heel vriendelijk en zeer professioneel te woord gestaan en geholpen. Chapeau!

Je kunt voor alles (m.b.t. fotografie) in de winkel vinden. Zeer uitgebreid.

Zeer uitgebreid assortiment met duidelijk aangegeven prijzen,gemakkelijk bestellen, wordt thuis gratis bezorgd bij besteding v.a. € 100,-

* zie boven ...

WILLEMSTH 24-06-2013

Zo gevonden

gedaan wat ze beloofden

Je krijgt wat je bestelt

Op deze site meteen gevonden wat ik zocht, niet te duur en alles volgens afspraak

alexjeg 24-06-2013

S. W. 24-06-2013

We wilden een nieuwe camera aanschaffen en kwamen daarbij uit bij CameraNU.nl. Op het laatste moment nog even gekeken naar andere camera's, maar kwam toch weer uit op de TG-320. Ik had nog een paar minuten voor 22:30 om hem de volgende te kunnen ontvangen. Op 22:30 kwam de bestelbevestiging en toch de volgende dag in huis --> TOP. Alles was netjes verpakt en goed aangekomen. Verder nog geen service te hoeven ontvangen van de leverancier.

Renée25 24-06-2013

Gemakkelijk in te vullen en bestelling uit te voeren.

zie aanbod, dat zegt genoeg.

absoluut

Heel eenvoudig is een canvasdoek te bestellen. Site werkt lekker snel.

ahvanderwal 24-06-2013

goede, snelle service

zeer uitgebreid assortiment

zeer prettige mogelijkheid om te winkelen betrouwbaar

Harry Jamont 24-06-2013

Makkelijk op het net je wensen bekijken en per telefoon je bestelling doen.

Vriendelijk te woord gestaan zowel aan de telefoon als in de winkel en met de nodige knowhow.

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment op voorraad zodat je alles in 1 keer kan aanschaffen en, indien gewenst, direct kan ophalen.

Als iemand plezier heeft met (hobbymatig of beroepsmatig) fotografie zou ik zeker verwijzen naar CameraNU.nl

cameraNu is een prettige winkel/internetwinkel waar je vriendelijk en correct geholpen word. Personeel heeft kennis van zaken. Voorraad is groot. Je heb de keus uit toezending of ophalen... vind ik ook een pré. Derhalve zou ik deze winkel beslist aanraden bij vrienden en kennissen

Jan-Age 24-06-2013

Goed overzicht in artikelen, goede afhandeling van de bestelling, order kwam in bubblewrap aan.

MGZ23 24-06-2013

19121959 23-06-2013

makkelijk om een keuze te maken,omdat overal een duidelijke beschrijving bijstaat.

tot 2x toe via internet info over bepaalde produkten gevraagd,en binnen 1 dag volledige uitleg.Top.!

ik zocht een flitser,maar wist niet dat ze zo'n groot aanbod hadden.sterker nog,ik wist niet eens dat er zoveel merken flitsers waren.

omdat je denk ik voor 100% zult slagen als je iets bijzonders zoekt.

webwinkel die makkelijk,en gebruiksvriendelijk te bekijken is.

WimK67 23-06-2013

Product bestellen gaat erg gemakkelijk, maar enkele handelingen en de bestelling is gedaan.

Winkel met medewerkers die weten waar ze het over hebben, verkopen je geen producten die je niet nodig hebt voor het uitoefenen van de fotografie-hobby.

J. van Eck 23-06-2013

De website is makkelijk toegankelijk en dete verrichten handelingen zijn ook voor een leek helder te volgen

Een vraag wordt snel en duidelijk beantwoord

Alles wat op fotografiegebied eventueel nodig is, is beschikbaar

Een goede ervaring - ook EERDERE!! - zijn meer dan voldoende om een aanbeveling naar anderen te doen!!

Ik heb ook al eerder een aankoop bij CameraNu gedaan. DIE aankoop verliep goed en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ook bij de meeste recente aankopen bleef mijn zeer positieve mening over CameraNU volledig 'overeind'.

ruben71 23-06-2013

online zeer makkelijk te bestellen ook keurig terug gebeld met de tijden van afleveren

ik ben telefonisch erg goed te woord gestaan en op alle vragen antwoord gekregen
ze namen echt de tijd voor me!

heel breed assortiment incl een sfeervolle winkel met een goede indeling en opstelling

ik kan deze winkel aan iedereen aanraden men zal er zeker slagen

een geweldige winkel zeer goede bediening