Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.G.A. Kuiphuis 05-05-2013

Website zeer toegankelijk.
Snelle en correcte levering. Zelfs met Koninginnedag ertussen slechts 2 dagen.

Dick Jaquet 05-05-2013

Ik heb meerdere producten besteld bij CameraNu.nl. In dit geval een Nikkor AF-S 105 mm objectief. De website toont de actuele voorraad, de prijzen zijn scherp, de producten worden doorgaans goed en professioneel ingepakt en de levering is snel. Ik heb in dit geval gekozen voor levering via de eigen CameraNu.nl courier. Voor een relatief kleine meerprijs een prima optie voor de wat meer kwetsbare /kostbare items die niet tegen de ruwe behandeling van de gewone postbestellers kunnen. Prima tevreden met deze winkel!

Bartolomedia 05-05-2013

Zeer overzichtelijke website waar alles makkelijk op te vinden is.
Heel betrouwbaar met verzenden en aftersales zijn erg prettig.
Ook de winkel zelf is zeker een bezoek waard, erg klantvriendelijk en ze nemen graag de tijd voor je. Ik zal niet meer snel bij andere winkels iets kopen ook al zijn sommige winkels soms net iets goedkoper.

Tevreden klant H 05-05-2013

Supersnelle en correcte levering. Op vrijdagavond 22.00 uur besteld. Zaterdag 16.00 uur geleverd.
Duidelijke site.

Wolfmans 05-05-2013

Buiten de lage prijs een prima service, na bestelling direct de bevestiging per mail. Gratis verzonden.
Na het versturen de mogelijkheid om zelf het pakketje te traceren.

Mj Bustraan 04-05-2013

Had niet begrepen dat je geheugenkaart bij een toestel moest bestellen .
Is zonder verzendkosten na gestuurd ( na tel contact ) en betaling kaar .
Goed opgelost . Service

Fakirgnome 04-05-2013

De website is overzichtelijk en werkt goed mee.
De bestelling verliep vlekkeloos. Zoals beloofd na een werkdag in huis, inclusief tracking service. Het product kwam in een doos met voldoende bescherming aan en zonder beschadiging.
Het was niet nodig om contact op te nemen, dus hierover heb ik geen feedback, net als bij de after sales.

Ferdinand 1986 04-05-2013

Hoe dat het op de site staat zo werkt het ook!
Super levering echt snel!! Product in goede staat ontvangen goed verpakt.
Alleen maar lof voor dit bedrijf! Bedankt!

Hertwig van Zwietering 04-05-2013

De website geeft voorraadstatus. De bestelling kon via iDeal betaald worden en werd de volgende dag reeds geleverd. Via email werd ik op de hoogte gehouden van de status. Prima!

Eric Vink 64 04-05-2013

Echt fantastisch geholpen (door Ruud).
Al je vragen worden beatwoord...en er wordt duidelijk meegedacht over je wensen (b.v. welk filter je het beste aan kan schaffen, sd kaart etc.) en je budget...om het beste eruit te halen.
Volgende dag netjes geleverd.

Ik wil het team van Cameranu dan ook bedanken, voor hun behulpzaamheid, advies en de levering!!!

Simon de Bruijn 04-05-2013

Ik heb hier een profi verrekijker gekocht tegen een zeer goede prijs. Prima verpakt en snel bezorgd. Gewoon een goede webwinkel. Ze doen wat ze zeggen!

hoogendoornw 03-05-2013

de bestelling plaatsen werd duidelijk uitgelegd en alles
verliep snel na direct na het weekend in huis.

krispy1981 03-05-2013

Het ging hier om een occasion. Deze was in nieuwstaat. Bestellen ging simpel en de levering was erg vlot. Meer kun je niet verlangen van een winkel.

Klaproosje100 03-05-2013

Bestelling werd zoals aangegeven op de website, keurig afgehandeld en op de aangekondigde dag thuisbezorgd! Complimenten voor de goede en vooral snelle service.

Bert Lynch 03-05-2013

De website is erg gebruiksvriendelijk, snel kon ik vinden wat ik zocht en zo snel kon ik het ook bestellen. De bezorging was erg snel, donderdag 23.00 uur besteld en zaterdag in huis. Het was netjes bezorgd in een goed beschermende verpakking. Fijn dat je een persoonlijke opmerking kan toevoegen bij de bestelling.

JAM.R 03-05-2013

's-Avonds om 22.25 uur de bestelling geplaatst en stipt zoals beloofd was, werd de lens de volgende ochtend geleverd.
CameraNu.nl maakt z'n belofte 100% waar.
Hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen. Geweldig!!

Henry Hennink 03-05-2013

6,3
De reparatie heeft erg lang geduurd, 6 weken en dat was niet nodig geweest.
informatie van Camera nu was niet adequaat.
Ik had de aankoop factuur opgestuurd en verzoek gedaan om de reparatie snel uit te zetten.
Pas 4 mails en 7 dagen later is de lens doorgestuurd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2013

Beste Henry,

Hartelijk dank voor uw review. Bij deze ook even onze kant van het verhaal:

U heeft een schademelding via onze website ingevuld op in 22/03. U heeft direct een mail ontvangen waarin we vragen om de factuur, omdat wij deze nodig hebben om garantie te claimen bij de fabrikant. U reageert dat u de factuur wel meeneemt als u de lens komt ophalen. Wij geven u aan dat we de factuur echt nodig hebben om de lens door te sturen en verzoeken u de factuur in kan scannen en aan ons te mailen.

Dit doet u pas op 2 april na een hernieuwd verzoek van ons.

Op 5 april ontvangt u al een prijsopgave.

Wij ontvangen de lens retour op 25/04 ivm onderdelen welke door de reparateur besteld moesten worden.

We hebben u vooraf laten weten dat een reparatietermijn 4-6 weken is en u een huurlens aangeboden.

Ik vind het jammer dat u de vertraging op ons schuift, terwijl wij de procedures van de fabrikant volgen.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Mathias1948 03-05-2013

De website is makkelijk bereikbaar en overzichtelijk. Bestellingen verlopen altijd vlotjes en worden uitstekend uitgevoerd. Mocht een artikel niet op voorraad zijn word je netjes op tijd gewaarschuwd als het weer voorradig is. Met de After sales heb ik geen ervaring aangezien de geleverde producten tot op heden geen problemen geven.

Arjen van den Bos 03-05-2013

Een vorige keer heb ik bij Cameranu.nl een Nikon Coolpix P310 compactcamera aangeschaft. Prima toestel!!! Dit keer een fotokaart, nadat ik een artikel had geretourneerd. De dag erna werd ik al teruggebeld om te overleggen over de aankoop van de fotokaart. De dag daarop had ik hem (aangetekend!=service) in huis.
Uitstekende klantenservice, waarbij het initiatief nu eens niet van de klant uit hoeft te gaan.

ont-moeter 03-05-2013

we hebben al eerder via CameraNU.nl besteld en dat ging ook naar onze volle tevredenheid.
Nu moesten we de bestelling persoonlijk ophalen en in Urk werden we zeer deskundig en vriendelijk ontvangen.

K ten Have 03-05-2013

Website is goed, de bereikbaarheid van uw vestiging is vanuit de regio Amsterdam is goed, overzichtelijk en op een niet al te grote afstand. Product gekocht in de winkel. Goed voorgelicht, door een iemand ter zake kundig, over alle aspecten van dit type camera waarop we naar ons idee een juiste keuze hebben kunnen maken.
Aftersales, voorlopig geen ervaring.

Rob.S 02-05-2013

CameraNu doet wat het beloofd voor 22:30 besteld is de volgende dag in huis. Product was perfect verpakt Top!

Vos1948 02-05-2013

Via Tweakers mijn camera gevonden en ook de webshop waar ik de camera moest kopen. Niet alleen was het toestel bij CameranU het voordeligst maar ik las ook goede berichten over de webshop uit Urk. Dus 's avonds besteld en de volgende dag keurig al in huis. Dat is met recht camera nu!!

Van den Berg 1967 02-05-2013

Een goede en snelle service...en alles is duidelijk weergegeven.En een goede prijs kwaliteit verhouding.

gerda59 02-05-2013

CameraNu.nl is een bijzonder prettige webwinkel om via internet aankopen te doen. De website is gebruikers vriendelijk en het assortiment groot. CameraNu.nl is zeer goed bereikbaar dit kwam mij onlangs goed van pas. Per ongeluk heb ik een verkeerd objectief besteld. Het omruilen ging heel soepel en verbazend snel. Al mijn eerdere aankopen bij CameraNu.nl zijn naar wens verlopen.

eMWee vaZeel 02-05-2013

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsmateriaal
en onberispelijke levering; Camera Nu is zeker een
aanrader!!

Chielileo 02-05-2013

Ik heb meerdere producten gekocht bij Cameranu.nl en ze werden allemaal de volgende dag geleverd. Professionele en snelle service!

LarsvanR 02-05-2013

Snelle levering, voorraad op website up-to-date, snelle afhandeling, zowel op adres bezorgen als op Pak je Gemak locatie, veel keuze op website voor zeer acceptabele prijzen

Lex Broersen 02-05-2013

Ik ben zeer te spreken over jullie manier van werken. Ooit was er eens eens schade geval en dat werd prima opgelost. Hulde!

Willy1552 02-05-2013

s,avonds besteld en de volgende morgen in huis.....perfect
een week later gebeld met een vraag en snel en correct geholpen

Karie 02-05-2013

Snelle service, keurig gedaan met mail en post, complimenten aan de postbode die zelfs dezelfde dag 2x is langsgeweest

Johanna9999 02-05-2013

Apple tv nodig,internet opezocht,via beste keus terecht gekomen bij cameranu.nl.
De bestelling ging bij cameranu.nl heel goed,gelijk in 1 oogopslag de kosten, bezorgkosten en vooral belangrijk wanneer het geleverd word.
Voor 22:30 uur besteld,andere dag geleverd.
Een heel goede service!
Bedankt.

Jaap Jonkman 01-05-2013

Voldoende keuze mogelijkheden op foto- en filmgebied.
Zeer klantvriendelijk.
Service gericht.
Concurrerende met hun aanbiedingen.
Met deze ervaring in mijn achterhoofd heb ik bij CameraNu mijn Reflecta fotoscanner gekocht. Helaas raakte hij na korte tijd defect, waarna hij ter reparatie is opgezonden. Korte tijd later kreeg ik bericht dat de reparatieprocedure zoveel tijd ging kosten dat CameraNu mij een nieuwe scanner gratis ter
beschikking stelde. Een TOP oplossing. Ik kan nu snel het scannen van mijn vele dia"s van start gaan. Ik dank CameraNu in Urk zeer hartelijk voor de vorstelijke service. Ik wil CameraNu dan ook van harte aanbevelen voor uw aankopen. Jaap Jonkman Zwolle

Ansje10 01-05-2013

De site vinden we erg helder en je kan goed verschillend ecamera's met elkaar vergelijken.

Er was bij ons onduidelijkheid over het internegeheugen. Doordat we hierover gebeld hebben is dit opgehelderd en op de site aangepast. CameraNU was telefonisch goed bereikbaar en we werden zeer deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

ijzermannl 01-05-2013

Een jaar geleden deze lens gekocht, hij was hier erg goedkoop. In goede staat bezorgd. Een maand geleden had ik problemen met de zonnekap, ik heb de zonnekap teruggestuurd (verzendkosten zijn dan voor eigen rekening). Het probleem is verder goed afgehandeld.

G.de Graaf 01-05-2013

snelle levering, prijs aanzienlijk goedkoper dan concurentie.Duidelijke website en bij vragen prima telefonische informatie.

OLDNGREY 01-05-2013

Mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl en daar kreeg ik geen spijt van! Snel geleverd en goed verpakt. Prima voorlichting vooraf per mail. Het flitsertje zelf voldoet heel goed. Hij wordt gebruikt bij een Canon Powershot compact camera. Beiden worden naast elkaar tot één geheel gevormd door een korte horizontale beugel die erbij geleverd wordt. De flitser gaat automatisch af als de kleine flitser van de camera ook af gaat. Flitsintensiteit is in te stellen van klein beetje, via middel naar veel en het werkt echt perfect. je verlicht nu een heel stuk verder dan met de camera flits alleen. Goed voorlichten, vertrouwd bestellen en betalen en snel leveren, dat wil je toch hebben als klant? Bij CameraNU.nl kun je zeker goed terecht!

Fauzia 01-05-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk. Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Wanneer je doorklikt op een gevonden artikel, kun je de uitgebreide specificaties lezen. Dit maakt het nemen van een keuze wat makkelijker. Erg fijn is het dat je kunt zien of het artikel op voorraad is of niet. In mijn geval had ik een vraag over betaling via credit card en ik werd aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. De bereikbaarheid van de klantenservice was goed. Alhoewel de kleine lettertjes aangaven dat het artikel bij betaling met credit card minimaal 2 dagen aan verzendtijd nodig zou hebben, werd het de volgende dag al geleverd. Een leuke verrassing.

hujafilm 01-05-2013

Door goede website had ik mijn beoogd snel gevonden en besteld, zou niet via de winkel kunnen, dus snelle en goede levering.

WB1956 01-05-2013

vorige maand moest ik in een theater foto's van sprekers maken, mijn keus viel op de 200-400mm van Nikon, een mooi bereik en redelijk lichtsterk, s'avonds te zuiden van heerenveen nog reeën gespot, wat blijft de doortekening mooi als je de foto op je laptop inzoomt. die middag de lens gebruikt voor een fotografieworkshop in het rustieke Friese Sloten. prachtig om zo getailleerd elementen uit de oude gebouwen vast te leggen. huren bij cameranu is eenvoudig, via internet reserveren, in de zaak te trap op en bij de klantenservice je huurobjectieven ophalen, net zoals 10 jaar geleden de trap op bij het oude groene pand op Urk. vroeger keek ik m'n ogen uit bij Wiets in Zutphen, tegenwoordig is cameranu echt mijn 'speelgoedwinkel' handig dat je veel producten kunt zien en uitproberen. waar zijn de bouwwerken van Lego gebleven in het midden van de rechthoek waar je veel camera's mooi kont proberen?
behalve complimenten ook een tip: jammer dat de letters op de site kleiner zijn geworden, iets groter mag wel of letter grootte in te stellen in b.v. 3 standen op de website zelf is een optie.
vriendelijke groet,
W. xx

WB1956 01-05-2013

prima gelegenheid om eens een dergelijk objectief te huren voor weinig geld, ik was met een groep collega's van andere scholen voor een praktijkworkshop een middag in het rustieke Sloten aan het fotograferen. zoals gebruikelijk weer goede hulp/service in Urk. dit even naar boven naar de klantenservice. net zoals 10 jaar geleden toen je in het groene gebouwtje op Urk ook de trap op moest. ik vind cameranu een prachtig bedrijf, veel keus en je kunt ook veel uitproberen. zoals de camera's die om de rechthoek staan, maar waar zijn de gebouwen van Lego gebleven? daar kon je mooi op scherpstellen, komt er iets anders voor in de plaats?
vriendelijke groet.
W. xx

Frank van Daal 01-05-2013

Online bestellen en snel leveren ? Voortaan alleen nog maar bij Cameranu.nl ! Bij een ander bedrijf kreeg ik na 3 weken pas een mailtje terug dat het product niet leverbaar was, Bij cameranu.nl was het gelijk de volgende dag binnen !

NN2013 30-04-2013

Producten afgehaald aan de winkel in Urk.
Goede (persoonlijke) behandeling.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding artikelen.

Annehoi 30-04-2013

Ik vind de camera erg mooi, hij is goed geleverd in een doosje van de camera, goede kwaliteit en de camera was snel in huis. Bedankt!

A. Kalk 30-04-2013

Goede services en vlotte levering en je kunt de levering volgen met tracktrace op Mijn Pakket, zodat je precies kunt zien, wanneer geleverd wordt.

Maria Bourgonjen 30-04-2013

Via familie en vrienden al veel over CameraNu gehoord. Allen positief.Heb het zelf ook als positief ervaren.
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. En een heel gunstige prijs.

J.B.den Bouwmeester 30-04-2013

De website zit wel goed in elkaar maar komt wat druk over.
Bestellen van product gaat zeer eenvoudig ook de afhandeling gaat eenvoudig en goed.
Bevestiging van bestelling en betaling komen vlot binnen op opgegeven mail adres.
Bestelling komt ook binnen gestelde leverings termijn binnen ,goed verpakt en met bestel gegevens boven op de doos.
aftersales niet kunnen beoordelen daar alles in orde was

K.Chr.Boeff 30-04-2013

Op de site naar het product gezocht, bestelling geplaatst en binnen 15 uur thuis bezorgd.
Lekker makkelijk en snel.

fbennenb 30-04-2013

Heb al vaker bij Camaranu gekocht. Enkele artikelen opgehaald in Urk. Wat mij opvalt is dat het personeel zeer deskundig is.

Ad van Paassen 30-04-2013

Prettige afhandeling,helaas na enkele telefoontjes wat telaat afgeleverd.Verder mooie site van CameraNU mooi overzichtelijk en goed van prijs.