Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kkrullebol 13-06-2013

's avonds om acht besteld, volgende morgen, had net gedoucht,9:30 stond de postbode al aan de deur

simpel zoeken op website wat je nodig hebt

ben in bezit van canon 600d,ruime keuze canon artikelen

zelden iets besteld dat zo snel de volgende morgen al in huis is

heb nog even overwogen om de difuser zelf op te halen in Urk, maar zeer tevreden over snelle leverantie

a diepstra 13-06-2013

Website zou een beter zoekfunctie en filterfunctie kunnen hebben. Verder goed geregeld; snelle verzending, alles klopt, goed product.

Zeau 13-06-2013

Vanuit je 'luie stoel' shoppen is altijd prettig en helemaal als dat op een overzichtelijke site kan.

Omdat ik naar het buitenland moest en er in postland nog wel eens een steekje valt heb ik de bestelling door de koerier van CameraNU laten bezorgen. Die stond op het afgesproken tijdstip, conform afspraak, op de stoep. Top!

Een van de weinige zaken in Nederland die ook echt specifieke spullen in het assortiment hebben en meestal ook gewoon op voorraad.

Gewoon een prima zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel dat tevens voldoende kennis in huis had om mij goed te adviseren.

Nadat ik besloot om over te stappen heb ik bij CameraNU.nl een complete set van Nikon aangeschaft met enkele moeilijk te vinden accessoires zoals quick-releaseplates van RRS. Als enige bedrijf in Nederland hadden ze alles in huis wat ik nodig had met de garantie dat het op tijd in huis was voor een geplande reis. Voor mij verdienen ze een dikke 10!

withagen-attractieverhuur 13-06-2013

S'Avonds besteld de volgende dag al in huis

2 keer besteld al elke keer oke

grotere keuze dan ik dacht

zeer te vrede

Robert Stienstra 13-06-2013

Bestellen in de webshop is een eitje, gemakkelijk duidelijk en overzichtelijk.

De service van Camera nu is hartstikke goed. 's avonds om kwart over 10 bestelde ik een nikon d7000 en de volgende dag om 12 uur in huis, echt super

Eigenlijk gewoon te veel om te kiezen

Super winkel, Ik heb de winkel al bij veel van mijn kenissen aangeraden

Cameranu is een geweldige winkel, personeel met kennis van zaken en no nonsense. superservice, snelle levering. als camera nu het niet heeft..

Iris Vierhout 13-06-2013

Gemakkelijk te gebruiken website.

Snel antwoord op vragen

Prima, niet te weinig.

Prima winkel, snelle service en erg duidelijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2013

Beste Iris,

Hartelijk dank voor uw lovende review. U geeft ook aan het assortiment van meer dan 15.000 artikelen prima te vinden, maar beoordeeld dit met een zes. Is hier een reden voor of mist u nog het één en ander?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

novi 13-06-2013

Snelle levering volgens belofte.

Reeds vaker wat gekocht.

De camera voldoet aan de verwachtingen, na de nodige reviews gelezen te hebben voor deze camera gekozen. Een zeer leuke instelling is om met 200fps te filmen en dit weer met 25 fps terug te zien. Het zogenaamde slow motion.

shooter1969 13-06-2013

Site werkt snel en is overzichtelijk.

Echt supersnelle service, tevens bevestiging van bestelling en status van de verzending.

Ruime keuze

Mijn ervaring is tot op heden erg goed; snel, communicatief goed en prima materiaal.

Zeer de moeite waard om bij CameraNU je licht op te steken.

klapdoor 13-06-2013

De bestelprocedure verloopt uitstekend en vooral over de administratieve afhandeling ben ik zeer tevreden.

Zonder enige moeite was het aan te schaffen product te traceren. Bovendien was het product tegen de voordeligste prijs verkrijgbaar

zie bij motivering beoordeling

gezien de ervaringen opgedaan bij de aankoop zowel vwb bestelprocedure, administratieve afhandeling,levering en informatie-mogelijkheden niets op aan te merken. Gewoon een aanrader!

frugte 13-06-2013

keus erg groot, wel gemakkelijke vergelijking

Snelle en correcte afhandeling

Arno De Parno 13-06-2013

's Avonds voor 22:30 besteld, de dag erna gratis geleverd. Dat is te gek!

1x gebeld, snel (geen wachttijd) en vriendelijk te woord gestaan.

Ik zou graag zien dat het assortiment Photography & Cinema wordt uitgebreidt. Ik had graag een betere en duurdere dolly, plus toebehoren besteld.

Edfried 13-06-2013

overzichtelijke webshop, snel je product gevonden

Hele snelle actie! top

Eigenlijk valt er weinig te zeggen. Er wordt gewoon nagekomen wat wordt gesteld. En alles duidelijk en eenvoudig te bestellen. Precies wat je verwacht van een webshop.

Lies Siepel 13-06-2013

ik ben niet online bezig geweest maar was zeer verbaasd over de tijd die de medewerkers voor je nemen ook al was het bijzonder druk

ik kreeg alle (en meer)informatie omtrent het product

de winkel is overzichtelijk en het personeel erg vriendelijk en de prijs is prima

Ik ben zeer tevreden over de prijs/product/kwaliteit verhouding. En zeer tevreden over de medewerkers

R.J. Meijer 13-06-2013

Zeer duidelijke webside

's-avonds om ca. 20.00 uur besteld, de volgende ochtend in mijn bezit.

Zeer ruim gesorteerd

Goede service, ook wat de berichtgeving , via de mail, na de bestelling betreft

De printer van Canon de IP7250 was hier leverbaar en scherp geprijst. De levering besteld en de volgende dag in uw bezit is geen loze kreet. "super".

Zuidhorn2013 13-06-2013

Vanuit je luie stoel zoeken, bgestellen en betalen

Snelle levertijd.

Zeer ruim

Esté 13-06-2013

Heel overzichtelijke website waar je snel je gewenst product kunt vinden. De stapsgewijze bestelling maakt het eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Het gegevensformulier is daarbij kort en bondig.

Snelle levertijd en het product werd keurig verpakt bezorgd

Het assortiment biedt een ruime keuze. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

Ruime keuze aan producten voor wat ik zoek op het gebied van digitale fotografie. Ik heb al meerdere malen bij Cameranu.nl besteld en tot nu toe wordt alles keurig afgeleverd. Ik vind deze site dan ook erg betrouwbaar.

J. Wetzels 13-06-2013

Als ZZP´er ben ik gebaat bij snelheid en service. Cameranu.nl maakt alle beloftes waar. Supervriendelijke medewerkers hebben ervoor gezorgd dat ik binnen 24 uur de dringend benodigde producten kon inzetten voor mijn werk.

Jan 123345 13-06-2013

Gewoon sávonds bestellen en betalen ,en tot nu toe altijd anderdags al afgeleverd.

Ik had een keer een 16 gb C.F kaart besteld. deed het niet .
Gebeld : ik zou een ander krijgen en kon de oude terugsturen. Ik had de oude in huis anderdaags, en moest de oude nog terugsturen. Top service.

Alles wat ik bedacht heb te gaan kopen was ten tijde van bestellen altijd op voorraad.

Koop hier bijna al mijn fotografie benodigheden.
Van harte aanbevolen.

Al heel veel lenzen enz. gekocht de laatste jaren.

Mieke Sterk 12-06-2013

Bestellen en de volgende dag al binnen! Geweldig!

Veilig en stdvig verpakt, zodat ik mijn artikel zonder vervoersschade direct kan gebruiken.

Alles wat ik nog nodig had voor mijn camerain 1x bestellen

Wil je alles wat je nodig hebt bij 1 winkel bestellen? Camera.nu is the place to be! Veilig en snel je gewenste artikel in huis. Dat is toch wat iedereen wil!?

multie 12-06-2013

verrekijker besteld om 22.20 en 14 uur later was het pakketje al binnen !!! en voor de goedkoopste prijs . een dikke 10 !

Mark Lint 12-06-2013

Goede site, erg efficiënte winkel. Ik had per ongeluk een dubbele bestelling gedaan maar kon gelijk geannuleerd worden.

Voor 10 uur besteld zelfde dag in huis!

Heb hier een laptop tas gekocht en kwam dus per toeval op deze site omdat cameranu de goedkoopste aanbieder was van deze tas

Goede website, vlotte service en het product was goed ingepakt. Wat het betreft het product ook erg tevreden en dat alles met de laagste prijs!

Max144 12-06-2013

Alles zoals het hoort bij een webshop, veel aanbod, beschikbaar, goede prijs en snelle levering.

Ward van Roessel 12-06-2013

De te volgen stappen zijn duidelijk.

S'avonds om 21.30 uur besteld, de andere dag mijn product al ontvangen.

Wat ik nodig had was aanwezig.

Ik ben zeer tevreden.

JuliettevE 12-06-2013

Ik heb al een aantal keer op Cameranu besteld: een objectief, een microfoon en verschillende kabels. De service is snel en zonder te veel gedoe. Ging gewoon prima.

christina03 12-06-2013

Mijn Echtgenoot komt graag naar de winkel toe en neemt hiervoor zelf een dagje vrij voor. Want hij vind de klantvriendelijkheid en de kenis die jullie hebben heel goed.

De service is ontzetting goed. Als er iets is dan proberen jullie dit gelijk op te lossen soms lukt het niet het gaat het terug naar de fabrikant maar dan komt het product omgeruild of goed gemaakt terug.

Het assortiment is heel uitgebreid want mijn man is altijd laat terug thuis want ja er is veel om naar te kijken en even uit te proberen. Dus een leuk dagje uit voor mijn zijn speelgoed. Fototoestellen en fliters enz. Ik moet altijd een paar dagen brood eten zonder wat erop als hij weer bij jullie is langs geweest.

Als mensen iets vragen over de producten die mijn man allemaal bij jullie koopt en die zien ze is het eerste wat ze vragen waar heb je deze gekocht dan is het heel duidelijk dat mijn man jullie winkel zeer zeker zal aanraden.

Ik als echtgenoot kan niet meer motiveren dan ik heb gedaan. Het enige is dat ik mijn man in bedrang moet houden om niet vaak vrij te nemen. Maar ja wat doe je eraan als het zijn hobby is en hij Nikon de beste fototostellen vind. Dan kan ik alleen zeggen ga je nu al weer? En hierbij komt ook nogeens mijn 2 kinderen 1 van 13 jaar en de andere 17 jaar heeft hij behoorlijk besmet. Maar ik heb het wel rustig als ze alle drie even aan het spelen zijn met hun toestellen van Nikon

Erik8519 12-06-2013

Site overzichtelijk, bestelproces simpel

Binnen 12 uur geleverd

Cameratas + zonneklep voor telelens besteld op woensdagavond 22:20, de volgende ochtend om 11:00 ging de deurbel en mocht ik 't pakketje in ontvangst nemen. Top! Producten ook dikke prima. Zou zonder twijfel weer bestellen via deze website.

Pluisje2013 12-06-2013

De ene dag besteld de andere dag in huis ging bij deze niet op, rede zou het niet weten, maar het kwam 2 dagen later dan besteld.

Ger M. 12-06-2013

Prima tas, perfecte afwerking, eenvoudige te bestellen en super snel afgeleverd

Goede beschrijving, eenvoudige bestelling en perfecte snelle levering

Keus te over!

Altijd, op deze manier van winkelen kan gevoelsmatig niets mis gaan!

Bedankt voor service!

Hans004 12-06-2013

Eenvoudig bestellen

Voor mij een ruime keuze uit video Camara's en toebehoren

Ze doen wat ze beloven

Voor 22.30 besteld andere dag in huis dit was voor mij correct

DaisyDBD 12-06-2013

Duidelijke website, makkelijk dat je producten onderling kunt vergelijken. De sets die aangeboden worden bij bepaalde producten zijn superfijn! Niet alleen bijverkoop voor hun, maar ik vergat zo niet de helft van mijn bestelling.

Levertijd is top! De ene dag b besteld, de volgende dag in huis. Het objectief zat keurig en goed beschermd verpakt.

De prijs van het product dat ik heb gekocht was weliswaar iets hoger dan op een andere website, maar ik heb al eerdere bestellingen geplaatst bij deze website en deze zijn altijd keurig afgehandeld. Met deze kennis betaal ik liever wat extra, maar zo weet ik wel dat het goed is en dat is me ook heel wat waard!

Ik zou deze webwinkel aan iedereen kunnen aanbevelen!

Topwinkel! Een hele overzichtelijke website, betalingsmogelijkheden zijn goed, de levering gebeurt snel en het product is goed verpakt waardoor het product in goede staat aankomt.

R.Boer 12-06-2013

Meva 12-06-2013

Overzichtelijke website, snelle bestelling mogelijk, niet verplicht om een account te maken.

Voor 22:30 bestelt, volgende dag in huis klopt. De levertijden kloppen perfect. Omdat ik brievenpost had, ontving ik geen track-and-trace. Daar kan ik dan ook geen oordeel over geven.

Ruim assortiment, veel keuze en voldoende informatie over de desbetreffende producten.

Goede prijzen, groot assortiment, snelle levertijden en prima verpakt.

Al met al een zeer tevreden klant. HEt bestellen verliep snel, ik koos ervoor geen account aan te maken, waardoor ik de volgende keer weer opnieuw al mijn persoonlijke gegevens meot invullen. WIl je vaker bestellen, dan is het aanmaken van een account wellicht de moeite waard. Bestelling geplaatst, direct betaald met Ideal en netjes van zowel de bestelling als de betaling een ontvangstbevestiging gekregen. Een paar uur later ontving ik tevens een mail dat mijn bestelling was verstuurd. HIer stond eveneens vermeld dat het om briefpost ging en dat ik daarom geen track-and-trace ontving. De volgende dag is het product netjes door de postbode thuisbezorgd. Het product was goed verpakt in een noppenfolieenvelop met daarbij een papieren versie van de factuur. Conform afspraak heb ik mijn product snel ontvangen.

Bart Haak 12-06-2013

Ik vind de website erg overzichtelijk en had het gevraagde direct gevonden.

Je wordt keurig op de hoogte gehouden over je bestelling.

Een ontzettend groot assortiment. Ik was verbaasd dat er zoiets bestond.

Niet verder zoeken, dit is de website voor alles wat te maken heeft met fotografie.

Freek Kuipers 12-06-2013

Zonder problemen de camera besteld.
Alleen jammer dat je verplicht een account moest aanmaken.

Verliep perfect, gewoon veilig met iDeal en de camera was goed en op tijd aangekomen. Niks te klagen.

Enorm veel keuze aan camera's en accessoires, ronduit geweldig.

Betrouwbaar, snel, groot assortiment en zelfs nog een filiaal indien er iets mis is met de camera of als je face-to-face geholpen wilt worden.
Niks op aan te merken, absoluut top!

Een geweldige (web)winkel. Bijna niks op aan te merken, ronduit één van de beste (web)winkels waar ik ooit iets gekocht heb.

Johan1949 12-06-2013

Website was makkelijk te vinden en de camera ook. Vervolgens was de bestelling een fluitje van een cent

Groot assortiment, maar ik zocht alleen naar Coolpix S9500

Heel goede website

Joost Hanofer 12-06-2013

Een overzichtelijke website waar je snel vindt wat je zoekt. Ook het plaatsen van een bestelling gaat vlot en via logische stappen.

Vlotte afhandeling en heldere communicatie. Via de trackingcode was de - overigens snel geleverde - bestelling goed te volgen.

Groot assortiment, waarbinnen makkelijk te zoeken is. Uitstekend prijs-kwaliteit-verhouding. Het door mij bestelde objectief was nergens goedkoper te vinden en zelfs 50% goedkoper dan bij de duurste concurrent!

-kwaliteSnelle levering, goede prijs-kwalireit,prima service.

Cameranu.nl is een aanrader voor de (amateur-)fotograaf.

Opgelder R.W. 12-06-2013

jdehooge 12-06-2013

Zoekopdracht leverde precies het juiste resulataat op, vervolgens was het eenvoudig te bestellen.

Voor 22.30 besteld volgende dag in huis, top, niks op aan te merken

Nog niet echt naar gekeken. Zocht 1 specifiek product.

Zou ik zeker doen, hij is mij ook aanbevolen door iemand die hier al eerder had geshopt ;)

Goede webshop! Niks op aan te merken.

Paul Bilman 12-06-2013

Een duidelijke site, geen moeilijke toeters en bellen.

De informatie aan de klant is overzichtelijk. Je weet waar je aan toe bent.

M.b.t. het onderdeel waar ik naar heb gezocht was het assortiment uitgebreid.

Een gemakkelijk te bedienen site, overzichtelijk en duidelijk.

Een gemakkelijk te bedienen site, overzichtelijk en duidelijk. Als ik op fotografie gebied nog iets nodig heb dan zal ik zeker deze site bezoeken.

Ralf Baggen 12-06-2013

gewoon eenvoudig

had een verkeerd artikel besteld, heel gemakkelijk met ruilen en weer snel geleverd

vol op keuze

gewoon perfect

goede service en snelle levering

Tonton42 11-06-2013

heldere website

zeer vlotte aflevering van besteld product

eigenlijk kan ik geen minpunten noemen, maar er zullen ongetwijfeld meer webwinkels bestaan met zo'n goede service, vandaar de waardering 8

Dreetn 11-06-2013

Niets op aan te merken.

Snelle en oerdegelijke service. Enkel de kosten en het aanbod aan verschillende betalingswijzen kan wellicht nog beter.

Ik vond er onmiddellijk de spullen die ik niet of nauwelijks in mijn gebruikelijke of buurtwinkels vond.

Zeer scherpe prijzen (fotocamera was bvb 10% goedkoper dan bij anderen!), snelle verwerking van de betaling, zeer goede service.

Eric1951 11-06-2013

eenvoudig via internet bestellen

snelle levering, binnen 1 dag

ruime keuze

goede ervaring opgedaan

gemakkelijk en snelle levering

Edo1980 11-06-2013

Ik vind het soms wat lastig om het juist product bij mijn camera te vinden.

Toen ik het verkeerde product koost was het contact over en weer via de email vlot en nauwkeurig.

Ruimte keuze en goedkoper dan de fotospecialist.

Spreekt voor zich.

J. Munnik 11-06-2013

Goed prijzen, snelle levering en nette afhandling...wat wil je nog meer.

Ik heb reeds eerder bestellingen gedaan bij camera nu en is altijd goed bevallen. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd! Erg goede service in begeleiding van het pakketje bv. als er in de postnl administratie iets mis gaat.

Susan Suus 11-06-2013

Bestelling binnen een minuut gedaan. Telefonisch of per mail. Net zo gemakkelijk1

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden over bestellingen en evt. retouren. Gewoon een top bedrijf waar je perfect geholpen wordt.

Wat ik zoek, vind ik bij CameraNu. Dus geen klachten.

Snelle levering, goede service, fijn personeel. Een voorbeeld voor vele andere bedrijven

MASTER2001 11-06-2013

Vanuit mijn stoel in mijn kantoor heb ik gemakkelijk en snel de website van CameraNu weten te vinden en nadat ik mijn vraag had ingetiept was de deal snel gedaan.

De snelheid van levering en de correcte afhandeling is prima.

Er zijn volgens mij geen zaken waar het assortiment zo overweldigend is als bij CameraNu!

In alle opzichten kan ik iedereen aanbevelen om bij CameraNu te shoppen.

Wat moet ik nog vertellen over mijn bestelling. Alles was zeer goed geregeld. Aanbevelenswaardig; een volgende aankoop in de fotgrafie ga ik zeker weer shoppen bij CameraNu!

foarset 11-06-2013

Online besteld op het werk laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en parkeer geld.

Meer dan voldoende keus

Prima prijs goed product

Prima camera tip koop oplader met batterij extra er bij.

1947geboren 11-06-2013

Prima site, alles goed te vinden

Suggestie wordt gewekt dat als je voor 22.00 uur bestelt je de spullen de volgende dag thuis hebt, dat is niet waar, gaat een dag overheen. Nog snel , maar toch

Meer dan voldoende

Heldere service en toch ook snelle levering

Hans Koolen 11-06-2013