Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A.J.Peterson 16-05-2013

Door veelvuldig zoeken op internet, op zoek naar Canon accessoires, kwam ik bij CameraNu.nl uit. Alle artikelen die ik zocht waren voorradig, en heel scherp geprijsd. Ook waren er voldoende afbeeldingen, en vooral ook een duidelijke uitleg, bij de artikelen. T.o.v. mijn normale leverancier, kwam ik enkele tientjes goedkoper uit, en ben overgegaan tot bestellen. Binnen 15 uur had ik mijn spulletjes binnen. Netjes verpakt, en heel tevreden. Inmiddels heb ik een aantal vrienden ook de site aanbevolen, en ook zij zijn heel tevreden. Kortom hele goede site, goede service, goede voorlichting bij de klanten service, snelle levering. Ruime sortering, maar vooral heel prijs vriendelijk. Deze mensen snappen hoe het werkt, en zijn vakkundig op hun gebied. Een aanrader zou ik mogen stellen…

Robert2345 16-05-2013

Prima webshop, snelle levering en uitgebreid assortiment.

Eric Vink 64 16-05-2013

Heldere en duidelijke site...door op de knop Accessoires of voordeelsets te klikken, kom je vaak op dingen uit, waar je nog niet aan had gedacht.

TOP...een goed en helder advies bij het maken van je keuze.
Levering ook geweldig...(de laatste keer zaten er nog snoepjes bij, een leuk gebaar, wat wordt gewaardeerd).

Volop keuze...sommige artikelen tijdelijk uitverkocht...jammer.

Goede service, prijs en kwaliteits verhouding

Gezien de wijze waarop ik ben geholpen...niets anders dan lof.

raamsteeboers 16-05-2013

Ik was opzoek naar een handige stevige koffer voor mijn fotografie materialen. Hier vond ik een duidelijke omschrijving van alles. Erg makkelijk om te kunnen vergelijken en kiezen op het i.net walhalla!

ik had eerst een kleinere koffer besteld, deze retour gestuurd en nieuwe besteld. Alles was binnen een dag geregeld en retour.

De keuze was reuze

Deze winkel maakt alles waar wat een internet shoppen moet hebben.

J. Johannes 16-05-2013

Website is duidelijk en gemakkelijk in navigatie. Productinfo is uitgebreid.

Snelle service, binnen 24 uur geleverd

Zeer uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen, met veel informatie over de producten

Al een aantal maal hier produkten besteld, zonder probleem met vlotte lever service

Uitgebreid assortiment, goede website en vlotte afhandeling van de bestelling

A3camera 15-05-2013

Ook rondom feestdagen snelle levering.Aanbod voor garantieverlenging.

rsjoerds 15-05-2013

Snel gezocht wat ik zou vinden. Had alleen wat moeite met het (uit)zoeken van een afstandsbediening voor mijn EOS 60D. Dit lag meer aan mijn kennis van afstandsbedieningen dan aan CameraNU.nl

Werd keurig de dag vóór levering gebeld dat het product op een bepaalde tijd geleverd zou worden.
Dit is in mijn ogen, voor Nederlandse begrippen, echt WEL gehaald. Het scheelde hooguit een 15 minuten met de aangegeven tijd, dus perfect!

Ruime keuze, goeie prijzen, waar ook de concurrenten wel eens wat van leren. Het is een dure categorie.

Hoewel ik weinig mensen in mijn omgeving hebben met dezelfde interesse, zou ik zeer zeker mensen aanbevelen de webshop eens te bekijken.

Blij met de aankoop, welke vlot verliep. Ik kom zeker weer eens kijken op de webshop.

Susan76 15-05-2013

Een duidelijke website met een makkelijk en snel bestelproces.

Om 15:00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Super snel, en er werden geen verzendkosten in rekening gebracht!

Ruim voldoende assortiment met duidelijke omschrijving.

Wil je een snelle service met een overzichtelijke website, dan ben je bij CameraNu aan het juiste adres.

John87 15-05-2013

Levering de volgende dag. Maakte zelf een fout bij de betaling. Een telefoontje was genoeg om dit alsnog te regelen! Prima service en alles zoals bested en afgesproken

P. van Loon 15-05-2013

Al meerdere malen camera apparatuur aangeschaft bij Cameranu.nl. Steeds volgde op een bestelling een correcte en vlotte levering. Ook zijn de gehanteerde prijzen concurrerend. Als bijkomend voordeel is te melden dat we hier te maken hebben met een firma die in het bezit is van een "voordeur" en daardoor goed bereikbaar is.

Ans1952 15-05-2013

Ik ben heel blij met deze camera, eerst bij een ander bedrijf dezelfde camera gekocht, daar bleek geen GPS op te zitten, na contact met CameraNU de juiste camera en ook nog €10,00 goedkoper en de mogelijkheid om wat geld retour te krijgen van Sony, al met al helemaal top en om niet te vergeten en heel fijne camera met veel mogelijkheden, en gemakkelijke bediening.

dhr ing pompoen 15-05-2013

veruit de goedkoopste. in de winkel kost dit toestel 250 euro. bij cameranu 209 euro. ik had eerst telefonisch kontact over het bijhorend tasje. deze passte perfect bij dit toestel volgens de deskundigen. dus ook het tasje besteld. s'avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. dus super snelle levering. bij het passen van het tasje zag al meteen dat deze veel te groot was. ik belde op dat ik deze retour wilde zenden. ik werd totaal niet klantvriendelijk geholpen. na een paar is het geld terug gestort.

Wezepie 15-05-2013

omdat de internetverbinding wegviel bij het afronden van de bestelling kon ik deze niet afmaken. Middels een email met een link werd het eenvoudig gemaakt om de bestelling toch af te ronden. Daarmee werd irritatie en extra zoekwerk voorkomen.
Verder zeer tevreden over de snelle levering.

momoires 15-05-2013

Superklantvriendelijke toko, heel aardig personeel. Het product is supersnel geleverd en is gewoon top. Niks meer aan doen. Leuke bijkomstigheid is dat ik de flitser voor moederdag kreeg en we in de aktie van hun 10-jarig bestaan een fiets hebben gewonnen. Mooi vaderdagkadootje ;)......

alfredwillem44 15-05-2013

complete informatie op de website,
vlotte bestelprocedure en supersnelle levering:
ze maken hun beloftes waar!
een voorbeeld voor andere webwinkels en leveranciers.

Rick Wedzinga 15-05-2013

Mijn bestelling was keurig de volgende werkdag geleverd. Het product was goed verpakt en werkt goed! Ik zal de voglende keer zeker weer bij CameraNU.nl bestellen.

pluisje88 15-05-2013

Een paar weken geleden heb ik 2 zonnekappen besteld via cameraNU. De site is overzichtelijk en goed geordend. Ik heb met het bestellen en betalen geen onduidelijke situaties ondervonden. Na de betaling kreeg ik de bestelling snel in huis. Verder allemaal prima verlopen.
Ik zal de volgende keer zeker weer wat bestellen zodra ik weer iets nodig heb

Niels Willems 15-05-2013

Voor verschillende kleine accesoires voor mijn spiegelreflex en compactcamera's is Cameranu die ideale winkel. Van alle fotozaken heeft Cameranu die meest uiteenlopende spullen, waaronder filter en verloopringen voor compactcamera's. Denk hierbij aan Lensmate en het innovatieve merk JJC. De winkel is voor een zuiderling wat lastig te bereiken, maar de uitstekende webservice maakt dat helemaal goed! Alles wat ik bij Cameranu besteld heb in de afgelopen jaren meestal na een dag al binnen.

Salvatore1968 14-05-2013

De bestelling was snel gedaan omdat ik wist wat ik wou, de bestelling was gedaan en werdt s'avonds al gebeld voor de levering dat de volgende dag kon plaats vinden.
Helaas was ik overdag op mijn werk, en het was zelfs geen punt om de levering op mijn werk adres te laten plaats vinden. dat is pas super service. kon ook gewoon pinnen dus hoefde ik niet de hele dag met veel contant geld opzak te lopen. een geweldige service en zeker de moeite waard. Waren er meer van dit soort bedrijven. Echt een aanrader voor wie snelle service wil.

Met vriendelijke groet, Salvatore

Frans001 14-05-2013

Goed advies en inmiddels een tevreden bezitter van de Olympus Tough TG2. De camera heeft zeer veel mogelijkheden en ik ben zeer gelukkig met de eerste resultaten.

Ad Keulers 14-05-2013

Sneller dan snel ondanks vrije dagen. Telefonisch goed bereikbaar en uiterst vriendelijk en meedenkend. Absoluut een aanrader.

marjan hoogterp 14-05-2013

Keurige en snelle levering.Vooral erg tevreden over het retouneren van een product wat niet goed was.Een nette mail ontvangen en snel het gel terug op de rekening.Een groot pluspunt.

hast2u 14-05-2013

Snelle levering ondanks het feit dat Hemelvaartsdag er tussen lag had ik toch binnen 5 dagen mijn canvas doeken in bezit. Goede kwaliteit van de doeken, mooi strak gespannen

admac 14-05-2013

Prima service
De camera was nog niet op voorraad maar Camera Nu heeft mij voldoende geinformeerd over levertijd van e.e.a.
Bij het afhalen duidelijke uitleg

Prima service

Josette Veltman 14-05-2013

Duidelijke website, feedback via e-mail gaat heel vlot, goedkoper dan andere websites of winkels, goede service.

Gewoon goed tevreden!

Ronald de Bie 14-05-2013

Snelle levering.

Na melding van probleem met lens, prima communicatie met Cameranu en Sigmabenelux.

In no time nieuw exemplaar ontvangen.

Fijne service. Goed om te weten, jullie zitten namelijk niet bij mij om de hoek en dan is een betrouwbare online winkel een must!

Jan Jent 14-05-2013

gekocht een Canon camera met toebehoren. Alles super snel geregeld en prima communicatie.De prijs kwaliteits verhouding is dik in orde.

Pier de Haan 13-05-2013

Levering van de Sony A77 direct de volgende dag, sneller kon niet. Na bestelling bleek dat de prijzen verlaagd waren, even een telefoontje en dit gold daardoor ook voor mijn bestelling. Prettig geregeld.

Jurgen Bommezijn 13-05-2013

Een goed product kopen bij een website die je in 1 dag voorziet van het gewenste,zonder extra kosten.

Ideaal als je op het laatste moment hoognodig een fotocamera moet hebben bijvoorbeeld en je geen tijd of geen zin hebt om uitgebreid bij winkels een product te zoeken of deze voorradig is. Tevens is de prijs, die iets later is dan in de grote bekende winkels een extra bonus.

Ik heb geen ervaring met de service die na de aankoop beschikbaar is, omdat alles naar wens is! Wel zijn vragen vooraf erg snel beantwoord, wat voor mij zorgde dat ik erg snel tot aankoop over kon gaan.

Een aanrader dus!

Klipperman 13-05-2013

De website is duidelijk en alles wijst zich vanzelf.
Het bestellen gaat vlot en duidelijk.
De aflevering ( via de post) ging vlot en via een link heb je alles goed in beeld.
Kortom: zeer positief. Zowel wat betreft het product, de levering en ook met mijn nieuwe flitser ben ik heel tevreden.

loxodonta 13-05-2013

Bestellen op internet. Direct bevestiging. Kort daarna kennisgeving dat pakket is aangeboden aan Post NL. Zeer correct.

SpecialMomentFotografie 13-05-2013

Snelle levering en duidelijke informatie op de website en tijdens de verzendingsperiode. Mooie op tijd ontvangen aangezien ik de lens nodig heb voor een trouwreportage.

W. Schoute 13-05-2013

Bestelling ging makkelijk en wad overzichtelijk. 1 dag later gekochte zonnekap in huis. Prima geregeld.

SjonSjonSjon 13-05-2013

Grote keuze aan produkten.
Voldoende en relevante informatie.
Goede en concurrerende prijs.
Hele snelle, aangetekende en gratis levering.

Rianne14 13-05-2013

Zeer snelle levering, het was binnen 1 dag binnen. Daarnaast duidelijke communicatie via email en je kunt je pakket volgen. Tevreden over aankoop.

Lottie1979 13-05-2013

Cameranu.nl was de goedkoopste en een super snelle levering! Ik had de camera om 21.00 uur besteld en hij werd de volgende dag om 13.00 uur geleverd! Super!!!

ReneAmsterdam 13-05-2013

Eerste levering was niet goed: printer kon niet zwart wit printen. Direct gemaild en direct antwoord. Printer teruggestuurd en de dag erna al bevestiging dat een nieuwe onderweg was. En ze hadden ook nog eens de beste prijs!

Bernie B. 13-05-2013

Als beloofd binnen 24 uur geleverd. Betalingsprobleempje mijnerzijds in no time geregeld. Een aanrader.

Marian Snelders 13-05-2013

Afspraken worden keurig netjes nagekomen. Artikel zat helaas niet in originele doos, daardoor was er wellicht onnodig extra risico gelopen dat de zending niet goed zou aankomen. Het komt ook wat minder professioneel over.

550Dschieter 13-05-2013

Website is duidelijk en overzichtelijk. Snelle en goed verpakte levering. Bovendien zijn ze een van de goedkoopste en bovendien betrouwbaar.

JJ1992 13-05-2013

Voor het eerst dat ik via de nieuwe website iets bestelde. Het ging zo gemakkelijk en snel, er liep niets vast, ook kreeg ik al snel een mail binnen van mijn bestelling.
Zeer goede service, en snelheid van de website.
Ga zo door!!

Jan1001 13-05-2013

Duidelijke en overzichtelijke site. Bestelling snel verwerkt en goede communicatie over verloop bestelling.

Cv.B 13-05-2013

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste bestelling hier. Snelle levering van het correcte product. Alles naar wens wat mij betreft.

T. Kooij 13-05-2013

Mooie website: Overzichtelijk, gerichte en uitgebreide info over alle producten. Ruim assortiment. Ook fijn, de snelzoek menu's op de site. Kortom: ik kom hier zeker terug voor verdere aanschaffingen.

Provide 13-05-2013

problemen ondervonden met betalingen via nieuwe website, het telefoon teaam heeft dit accuraat en snel kunnen oplossen.

eduard61346 13-05-2013

Snel geleverd, netjes ingepakt. En mijn vriendin was heel blij met de meeverpakte zuurtjes :-) Ik heb een keer eerder gebeld en toen werd er ook snel opgenomen.

TomFotograaf 12-05-2013

Gekocht:1 x Falcon Eyes L2900G Lampstatief (Heavy Duty) 284cm (295290) Op voorraad
€ 59,95
1 x Falcon Eyes Lamphouder + Softbox 80cm LHD-928FS 9x28W Op voorraad € 169,00

Snelle levering en Defecte unit snel omgeruild. Goede bereikbaarheid klantenservice.

RolandO 12-05-2013

Goede en overzichtelijke website.
Canvas van goede kwaliteit
Miste alleen deze keer de email dat het product onderweg was

Ukkie66 12-05-2013

De levering was zeer goed en snel.
Ik ben ook zeer tevreden wat betreft de aanbiedingen.
De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

alexander_4583 12-05-2013

nice website with a friendly service. price is good and the delivery is fast too. on top of that I get a voucher worth 10 euro. I would consider next purchase here.