Deze score is berekend op basis van 2699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

piscatortje 10-10-2013

Je kunt gemakkelijk dingen vinden op de site.

Goed geholpen aan de telefoon bij een vraag over welke spullen ik nodig heb bij portretfoto's.

Voor amateur en professional is van alles te krijgen.

De afwikkeling op de website is duidelijk; na bestelling worden prima e-mails verstuurd.
Artikel was de volgende dag in huis! Top.

Prima (web)winkel; prettige voortgang; goede afwikkeling. Gemakkelijk iemand aan de telefoon gekregen voor advies. Snelle levering.

Herman 1966 10-10-2013

Makkelijk te bestellen

Zeer snelle afhandeling en levering

Uitgebreid assortiment en gunstige prijzen

Helemaal top!

Erg snel, gemakkelijk en voor een goede prijs!

C.G. van Wanrooij 10-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen via email of telefoon en verder geen rompslomp

Bij het bellen een goede voorlichting door de telefoniste en tijd van deze persoon om goed uit te leggen.

Hiervan is ruim voldoende in voorraad en binnen 1 dag wordt het geleverd

Vlotte levering en goed overleg indien nodig

Van mijn zwager jullie bedrijf doorgekregen welke ook zeer tevreden was over service en levering. Ook ik zal jullie bedrijf aanbevelen.

DvdG1 10-10-2013

Snel mijn artikelen kunnen vinden op de site

Inderdaad snel bezorgd.

Genoeg keuze !

Goede site, snelle levering.

Goede, overzichtelijke site. Prima prijzen en snelle levering.

Gert1958 10-10-2013

Goede en overzichtelijke site en winkel.

Ik had een kapotte accu van mijn 60D, helaas net buiten de garantietijd. Uit coulance kreeg ik 50% korting op een nieuwe accu. Dat is pas service!

Genoeg keuze in diverse prijsklassen. Dus voor elk wat wils.

Heb al bij velen Camera nu aangeprezen.

Een goede eerlijke behandeling, ruime keuze en bij aankopen goede informatie en via internet snelle levering. En een hele goede service! Ik heb hier al meer gekocht en altijd naar volle tevredenheid.

Thomas199023 10-10-2013

goede service maar helaas geen gratis verzending zoals sommige concurrenten wel doen

F.H.Janssen 10-10-2013 Via de website gekocht

De ene dag besteld de andere dag geleverd

Prima verpakking

Grote sortering voorraad

Bij aanbevelen geen 'praatjes' achteraf

De eeste de beste keer als ik iets nodig heb bestel ik het hier.

Robvv007 10-10-2013

Snelle levering. 's Avonds besteld, de volgende dag al in huis!

Overzichtelijk gerangschikt.

A.v.d.Heijden 10-10-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudige manier van bestellen. Totale leveringsprogramma is eenvoudig en overzichtelijk.

Cameranu komt zijn toegezegde leverings-condities volledig na

Bij het doorlopen van het assortiment heb je het idee in een snoepwinkeltje te staan.

Zie bovenstaande argumenten en het moet duidelijk zijn dat er verder niets aan toegevoegd dient te worden

Cameranu is voor mij zogezegd " toppie"

tijkamp 10-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke website, bestelling en betalen eenvoudig

snelle service en levering

voldoende

Johndej67 10-10-2013

Een paar klikken en je hebt je bestelling gedaan

Meteen bevestiging in je mailbox

Alle kleuren van het toestel dat ik zocht waren voorradig

De goedkoopste en perfecte afhandeling

Vlekkeloze transactie

DET-Mitsu 10-10-2013

Er was een probleempje met de inhoud van de levering, wat niet vlekkeloos, maar wel opgelost is.

Goede prijzen.

Jos Broers 10-10-2013 Via de website gekocht

Karin van de Kar 10-10-2013

Werkt zeer gemakkelijk

Ze doen wat ze beloven

Wat je zoekt hebben ze

Altijd

Gewoon heel blij met het bestelde en nog wel voor een speciale prijs

Henk Adriani Fotografie 09-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen en de volgende dag in huis

Levertijd top +++++++

Alles van Nikon op voorraaad

In hoge mata

Woorden schieten tekort

Henk Lobith 09-10-2013

Ik zocht op "sensor reiniging" en vond binnen een minuut een setje met swabs vloeistof tezamen met droge en natte lensdoekjes

Ik werd keurig op de hoogte gehouden per mail van de voortgang van de bestelling en binnen een dag de spullen keurig verpakt in huis.

Ik had nog wat verder rondgeneusd op de site en ze hebben zowat alles wat je maar kunt bedenken op camera- en fotogebied.

goede spullen, redelijke prijs, snelle levering en betalen met Ideal. Kan allemaal niet makkelijker.

Nette en overzichtelijke webshop waar ik zeker nog eens zaken mee zal doen wegens het grote assortiment, schappelijke prijzen en prima dienstverlening.

P. Doornebal 09-10-2013 Via de website gekocht

Indien artikelnaam volledig bekend is, via de zoekmachine een fluitje van een cent. Weet je nog niet welk merk/type van een artikel je wilt aanschaffen? Geen punt. Het is gemakkelijk om alle keuzemogelijkheden van het gezochte artikel te vinden. Enig minpuntje: bij niet alle artikelen zijn de specificaties volledig

Verschillende keren bij Cameranu besteld. Elke keer klopte alles als een bus. De stiptheid van levering, het via email de klant op de hoogte brengen van de staat van de bestelling enz.

Er is in het algemeen veel keus wanneer je een bepaald artikel zoekt. Kijk je in het algemeen naar bijvoorbeeld artikelen op het gebied van fotografie: heel veel aanwezig. Zowel voor de amateur of voor de professional

Ik durf deze winkel aan iedereen aan te bevelen. Je hoeft bij deze winkel niet bang te zijn dat je met een kater blijft zitten. Het is hier gewoon secuur en vertrouwd om de aankopen te doen

Zit voornamelijk bij cameranu voor artikelen op het gebied van fotografie. Samen met de firma fotokonijnenberg is dit het adres waar je als eerste gaat kijken. Voordeel van cameranu .nl ten opzichte van de firma fotokonijnenberg is dat bij cameranu.nl de keuzemogelijkheid in het algemeen iets groter is en de prijs eveneens vaak gunstiger is.

Hillie70 09-10-2013

Perfecte en snelle service bij een artikel dat ik niet kon vinden.

Ansjelaah 09-10-2013

Duidelijk overzicht van soorten producten.

Bestellen ging goed en was de volgende dag binnen.

Veel producten aanwezig en een goede prijs.

Duidelijk, veel producten en niet duur.

Ton14 09-10-2013

Duidelijke en goede website.

Netjes en snel verstuurd, gratis of tegen redelijke kosten.

Zeer grote sortering, als je het hier niet vindt moet het wel heel bijzonder zijn.

Prijzen zijn niet altijd het goedkoopst, maar service en betrouwbaarheid mag iets kosten. Dus zeer aan te bevelen.

Wat moet je nog meer zeggen als :"Gewoon zeer goed"!!!

Reinier 146 09-10-2013

Vergelijken van de onderlingen produkten met elkaar

Een aantal vragen gesteld over de objectieven en daar een duidelijk antwoord gehad.

Ruime keus en kan gelijk zien wel of niet op voorraad.

Goede leverings tijd telefonisch bereikbaar, verschillende pakket voordelen.

E. Burgess 09-10-2013 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel snel en overzichtelijk

Had vragen, even een belletje en ik werd snel en duidelijk geholpen

Je kan echt van alles bestellen

Diverse mensen in mijn directe omgeving hieral van op de hoogte gesteld. Lekker makkelijk, overzichtelijk, voldoende aanbod.

Richardj 09-10-2013 Via de website gekocht

Als je zoekt op de productnaam krijg je meteen alles in beeld wat hier aan assesoires bij past.

Zelfs als er een artikel niet op voorraad is, wordt dit zeer snel nageleverd (kosteloos)

Ik heb nog nooit mis gegrepen, en heb al verscheidene malen hier besteld

Het totale plaatje klopt, eerlijk advies, snelle levering en goede prijzen

CameraNu is een betrouwbare leverancier waar je op kunt vertrouwen. Ik heb al redelijk wat besteld hier en ze hebben mij nooit laten zitten.

Nick00 09-10-2013

Sd kaart was uitverkocht. Nu kon ik een kaart ergens anders bestellen plus extra verzendkosten.

Volgende keer bestel ik bij een andere winkel bijvoorbeeld Conrad , veel goedkoper

Officiele reactie van CameraNU.nl 09-10-2013

Beste Nick,

Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons te horen dat u een nare ervaring met ons heeft gehad. Wij hebben getracht contact met u te zoeken via Kieskeurig, maar hier wenst u niet op in te gaan.

U geeft ons dus niet de mogelijkheid om na te gaan of er iets is fout gegaan in uw orderverwerking en wat wij kunnen doen om dit op te lossen. Dat vind ik zeer jammer.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-10-2013

Beste Nick,

Hartelijk dank voor uw review. De door u bestelde SD kaart betrof een op=op actie, omdat wij het betreffende merk uit het assortiment halen. Wij hebben getracht een oplossing te vinden naar aanleiding van uw review, maar helaas heeft u Kieskeurig aangegeven geen verder contact te willen. Wij kunnen hierdoor helaas niets meer voor u betekenen.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Reklame 09-10-2013

Gewoon goed

Super, na eenmalig gebruik product kapot, telefonisch gereklameerd, nieuwe (duurdere) toegezonden gekregen de volgende dag, Top Service

Top winkel en service

hobbyduiker 08-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke productinformatie.
uitgebreid assortiment.
gemakkelijk bestellen.zeer snelle levering

levering zoals beloofd in een dag

veel keus meeste artikelen zijn gewoon verkrijgbaar

zeer goed aan te bevelen.
hebben veel snelle levering.
goede kwaliteit

ik bestel al 9 jaar nog steeds dezelfde service en snelle levering

Mags roermond 08-10-2013

Goede site.

Zeer voordelig, kwam als goedkoopste uit bij Kieskeurig.nl. Nu een lens gekocht, vorige keer SLR camera + accessoires. Supersnelle levering, alles heel veilig verpakt. Ben zeer tevreden.

Groot assortiment.

Zeker aan te bevelen.

Ik ben een zeer tevreden klant. Helemaal niets op aan te merken.

eduardforeveringstudios 08-10-2013

Het zoeken en bestellen bij Cameranu is zo ontzettend makkelijk... ik wil liefst direct vinden en dat gebeurd keer op keer als ik bestel hier.

Een email wordt direct behandeld en telefonisch staan de vriendelijkste mensen klaar om je te helpen

Ik vind altijd wat ik nodig heb, niet meer nodig naar andern te gaan.

Service en goed assortiment, wat wil je nog meer. Bovendien goede prijzen.

Zoals hierboven al verteld, een geweldige service, een groot assortiment tegen een goede prijs, wat wil een mens nog meer.

paulprofoto 08-10-2013

geen moeite ondervonden

snelle levering ze verzenden rollen papier die een andere winkel niet zou verzenden. een goede winkel dus...

wat ik nodig had hadden ze

ze verzenden het allemaal ook al is het een rol van 2,5 meter, in andere winkels wordt dit niet verzonden

Rob Roos Foto 08-10-2013

Snelle bestelling afhandeling. Ophalen werkt ook prima.

Goede en deskundig advies.

Ben nog niet iets tegengekomen wat niet in het assortiment zit.

Snel, duidelijk en zeer scherpe prijzen.

Harry Segers 08-10-2013

Bestelling via de site (webshop) is duidelijk en loopt daardoor erg vlot.

Dag later was de afstandsbediening al binnen. Ik had er al meteen een technische vraag over, even gebeld en moest vanwege m'n vraag teruggebeld worden. Binnen een half uur had ik antwoord op m'n vraag.

Asortiment is uitstekend.
Binnenkort wil ik daar een Nikkor 14-24 2.8D aanschaffen (nog ff sparen!).

Ik woon in Limburg, jammer dat de winkel (ik ben wel eens in deze goedgesorteerde winkel geweest) zo ver weg is. Via de website bestellen gaat uiteindelijk net zo makkelijk, het voordeel hiervan is dat je dan ook alleen maar koopt wat je wil hebben. Naar de winkel gaan betekend in mijn geval dat je nog wat ziet liggen wat je dan maar gelijk meeneemt (koopt)!

Edgar92 08-10-2013

De website is zeer overzichtelijk maar zou hier en daar wat meer informatie kunnen bevatten.
Het bestellen verliep zonder enig probleem en het product was snel geleverd.

De bestelling was er zo snel als aangegeven stond en was degelijk verpakt.
Verder heb ik geen ervaring met de klantenservice.

Alles wat ik als amateur nodig zou kunnen hebben is te vinden op de website in verschillende prijsklassen.

Ik heb geen enkele hinder of ergernissen ondervonden tijdens het gebruik van de website.

Ik heb het gebruik van de website als zeer prettig ervaren. Mijn volgende bestelling zal ik zonder twijfel weer hier plaatsen.

P. Meurs 08-10-2013 Via de website gekocht

Ik kwam via beslist.nl uit bij Cameranu.nl, en na een account aanmaken was alles binnen enkele minuten geregeld.

De bestelling werd de volgende dag al netjes geleverd.

Cameranu.nl was eigenlijk een van de weinige aanbieders van het product dat ik zocht.

Cameranu.nl heeft een goed assortiment tegen een betaalbare prijs, en levert snel.

Via Beslist.nl kwam ik uit bij Cameranu.nl omdat ik op zoek was naar een holster voor mijn camera. Op de site werd duidelijk uitgelegd hoe de Spider Pro werkt en dat maakte het voor mij gemakkelijk om uiteindelijk over te gaan tot aankoop. Na het aanmaken van een account en de betaling via iDeal kreeg ik binnen enkele minuten al de aankoop- en verzendbevestiging met een Track&Trace-nummer. De volgende dag had ik het pakket in huis en het systeem werkt perfect!

PBVI 08-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden op website

Snelle reactie na bestelling

Specifiek assortiment voor foto/filmers

Grote sortering & snelle levering

De Sony bluetooth microfoon gekocht om samen met mijn Canon HF G10 camera te gebruiken. Draadloos, dus geen snoeren meer. De kwaliteit van de opnamen zijn goed, er ontbreekt een beetje laag in de opname, maar steeds goed verstaanbaar. Nu op afstand filmen met direct helder geluid. Wel levert de bluetooth verbinding een kleine vertraging op, waardoor er niet altijd lipsynchroniteit is. Op te lossen door de audio 2 frames in te korten (bij 25fps).

Erik Stuurwold 08-10-2013

De online winkel is helder en overzichtelijk in groepen ingedeeld. Tevens is ook bij ieder product een volledige productomschrijving met specs erbij vermeld.

(Gelukkig) heb ik geen gebruik hoeven maken van garantie, waaruit echte service gezien kan worden. Echter was de bezorging wel zeer snel verlopen. Ook was het pakket goed ingepakt tegen beschadigingen.

Zéér ruim assortiment, waarbij zelfs occasions van cameraspullen te vinden zijn.
Ook minder vaak voorkomende producten kunnen hier terug gevonden worden

van bestelling tot levering gewoon goed gegaan...

Fred Molenaar 08-10-2013 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk te vindenAccurate werkwijze

Snel en stipt

Uitgebreid assortiment

Accurate werkwijze,snelle levering

Review over het product ka ik nog niet geven aangezien ik hem gisteren pas heb ontvangen!

Jan bouwer 08-10-2013

Goede afwikkeling van bestelling. Snelle levering keurig en goed verpakt en via internet prima nazorg. Een vertrouwd adres voor een ieder die een foto of filmproducent wil aanschaffen!

Mevr. Helderder 07-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk in elkaar te zetten en gelijk klaar voor gebruik

's avonds voor 22:30 besteld en de volgende morgen in huis, super

Heb gericht gezocht dus heb ik niet echt naar andere artikelen gekeken

Zeker vanwege de snelle service

de beloften van voor 22:30 besteld is zeker waargeworden, ik had mijn artikel de volgende morgen al voor half 10 in huis.

SilvieT 07-10-2013

Duidelijke website. Product makkelijk te vinden. Eenvoudige betaalwijze (o.a. Ideal)

Het product werd keurig binnen de aangegeven tijd netjes verpakt thuis bezorgd.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heb al meerdere malen bij Cameranu.nl besteld.

Zeker aan te bevelen

rocky100 07-10-2013

Geweldig goed bereikbaar met voldoende parkeer plaatsen

Ik had een afspraak op zaterdag morgen maar was vrijdag middag in de buurt ben er zonder overleg naar toe gegaan dat was geen enkel probleem

Ik had een lens gereserveerd en die moest gehaald worden heb toen rond gekeken zij hebben werkelijk alles

Ik ben erg goed geholpen en zeer tevreden ik ben lid bij twee foto clubs en zal daar camera nu aanbevelen

Ik had dus een canon 300 mm f4 l lens gereserveerd dit was een occasion deze was er dus keurig ben door de naar mijn mening door een zeer deskundige verkoper die mij vertelde dat als ik de lens thuis uit probeerde en mij niet beviel deze zo om mocht ruilen voor een nieuwe met uiteraard de bijbetaling De koffie was ook goed Ik kan dan ook geen enkel minpuntje vinden

anneke24 07-10-2013 Via de website gekocht

Urk

Overzichtelijke indeling

Vlotte en eerlijke service

Veel keus

Eerlijke en bekwame mensen die je goed kunnen helpen

Bernhard1957 07-10-2013

Goeie site,duidelijk en gemakkelijk.

Ruim

Zeker aan te bevelen,goede service,kundig en vriendelijk personeel,groot assortiment

jan1111111111 07-10-2013

KatjaBaron 07-10-2013

Ik had een flitser besteld + batterijen en oplader. Die deden het niet op de flitser. Ik heb heel netjes een antwoord nummer gekregen om het terug te sturen + nieuwe batterijen en oplader.

S Muller 07-10-2013 Via de website gekocht

Zeer volledig

A.Faber 07-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk en de prijs staat me wel aan

Guus van Leeuwen 07-10-2013 Via de website gekocht

Via internet bestellen ging erg soepel

Binnen tweedagen lag m'n bestelling op de mat. Perfect

Prima in orde

Omdat ik ook live naar de winkel ga ben ik super tevreden over deze winkel. Voor het eert via internet was van het zelfde hoge niveau. Ik zou dus deze winkel aan een ieder aanbevelen.

AnnedeJong 07-10-2013

Mooi en overzichtelijk

Hier vaker wat besteld en altijd prima in order. Snelle levering.

NatasjaBP 07-10-2013

Alle mogelijke accessoires zijn duidelijk vermeld bij de camera. Ook de technische gegevens zijn makkelijk te vinden.

Ik ben gebeld over de voorraad hoeveelheid (deze was niet conform de magazijn voorraad) Ze hebben hebben voor mij besteld en ik heb de lens en camera drie dagen later op kunnen halen. De dag voor het ophalen ben ik nog maals gebeld om te bevestigen dat de spullen allemaal binnen waren.

Voor de spullen die ik nodig had en naderhand ook op advies van de verkoper waren alle spullen aanwezig.

Klantvriendelijk, meedenkend personeel.
Makkelijk toegankelijk. Groot assortiment. Grote kennis van zaken bij personeel.