Deze score is berekend op basis van 2563 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lucas 13-08-2019

Eerlijk gezegd moest ik wel even wachten totdat ik aan de desk geroepen werd. Daarna verliep alles heel vlot. Ik kwam met een vraag en die werd naar volle tevredenheid beantwoord. In plaats van een duurdere camera werd mij een camera voorgesteld die beter bij mijn behoefte past.
Het gaat daar dus kennelijk niet uitsluitend om zoveel mogelijk te verdienen.

Toch prettig om te weten.

W.H.J. de Jong 13-08-2019

Laatst een Olympus 8-16x40 DPS-I verrekijker incl. case online gekocht.
De website is zeer klantvriendelijk. De wijze van betaling is overzichtelijk. Je krijgt na de bestelling direct een ontvangstbericht per mail en de volgende dag was mijn verrekijker als bezorgd. Complimenten.

Joy 13-08-2019

Voldoende informatie op de website weergegeven bij producten. Snelle levering en betaling verliep ook vlekkeloos.

Ruud Bos 13-08-2019

Snelle levering, correcte factuur, dat wat je van een webwinkel mag verwachten. Ik bestel er vaker. Informatievoorziening over de levering is goed in orde.

Rene 13-08-2019

Groot assortiment, zeer snelle levering, gemakkelijk te bestellen, goed verpakt

Paul 12-08-2019

Ik vind Cameranu.nl een goede webwinkel voor fotografie. Breed assortiment, goede en vriendelijke klantenservice. Snelle levertijd.

Roy 12-08-2019

Duidelijke site met een goed overzicht van producten en eigenschappen. Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Producten netjes verpakt en schadevrij bezorgd! Kortom dik tevreden! Alweer!

Jan ter Maat 12-08-2019

Goede winkel, enorm uitgebreid assortiment, hele snelle levering. Ik ben uiterst tevreden over de manier van werken.

Alfred Oosterman 12-08-2019

‘S avonds nog even iets bestellen en de volgende dag is het al in huis. Iedere keer als ik iets bij CAMERA NU bestel wordt het vlot geleverd en als je eens pech hebt en er gaat iets stuk dan lossen ze dat snel en vriendelijk voor je op.

Geert 12-08-2019

Prima winkel, heb hier al vaker aankopen gedaan en nog nooit problemen gehad. Levering is snel conform de indicatie en de producten zijn degelijk verpakt. Ook het wijzigen van orders is geen probleem, even naar de klantenservice bellen en het is zo geregeld. Niets dan lof.

Rene 12-08-2019

Snelle en vooral nette afhandeling van de bestelling.
Overzichtelijke webshop met vrijwel alle artikelen op voorraad

Rajen 12-08-2019

Altijd hele goede service en super snelle verzending! Vandaag besteld morgen in huis maken ze zeker waar! Bovendien zijn de producten altijd goed en netjes verkpakt.

Daniël 12-08-2019

Goede kwaliteit en een snelle levering! Ik had een vraag over mijn bestelling, deze werd ook direct beantwoord. prima!

Peter S. 12-08-2019

Alles verloopt volgens afspraak en wordt ook netjes en goed ingepakt geleverd. Een heel groot plus punt is de duidelijke communicatie via mail maar ook telefonisch. Complimenten!!

JPL56 11-08-2019

Inruilen van apparatuur en via Post.nl opsturen is hier mogelijk en word van je nieuwe aankoop in vermindering gebracht. Binnen de 4 werkdagen ontving ik mijn nieuw fototoestel. Super toch!!!

M. Kramer 10-08-2019

Groot assortiment zelfs voor tweedehands camera's en objectieven. De site is overzichtelijk. Wat ook erg fijn is is de snelle levering en de mogelijkheid om achteraf te betalen.

J. Neefjes 10-08-2019

Caruba Umbrella Swivel + Hotshoe adapter + Spigot en Westcott 2011 Optical White Satin + afneembare hoes gekocht. Bij de swivel staat op de website: 'Geschikt voor bijna alle reportageflitser en paraplu's'. Wel dat kan kloppen maar dus niet in deze combinatie. De paraplu past niet door de opening van de swivel. Daar ik hem de volgende dag nodig had de opening maar uitgeboord waardoor ik hem toch kan gebruiken.
Conclusie is echter dat er in de winkel helaas niet is meegedacht bij het verzenden van deze combinatie.
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-08-2019

Goedemiddag,

We hebben geprobeerd contact met je te leggen n.a.v. de review, maar dat is ons helaas niet gelukt. Zie je mogelijkheid nog contact te zoeken met ons hierover zodat we het hier nog over kunnen hebben?

CameraNU.nl

Suzanne 10-08-2019

Mijn eerste bestelling was in 2008 en sindsdien heb ik nog heel vaak besteld bij Cameranu. Meestal maak ik gebruik van de gratis bezorging en heel soms rijd ik naar hun mooie locatie op Urk (lekkere koffie en erg vriendelijk personeel!).
Natuurlijk is een product ook weleens niet naar wens of defect (1× voorgekomen) maar dat wordt altijd keurig en snel opgelost. Goede service dus! Al met al is Cameranu een fijne betrouwbare webshop met een volwaardige echte winkel (tegenwoordig winkels) en een gedegen service.
Eén verbeterpunt: live chat vaak niet mogelijk en wachttijd emailreactie langer dan 24 uur. Verder top!

Walther 09-08-2019

Veel keuze, scherpe prijzen en goede uitleg. Ook de levering was keurig verpakt en snel.

René 09-08-2019

Door een goede voorlichting op de site van cameranu.nl de juiste keuze kunnen maken. Wederom een snelle levering van mijn bestelling.

Grietje 09-08-2019

Ik ben altijd blij als ik hier iets bestel. Service is goed en vriendelijk, en dit keer ook nog later op de avond bereikbaar in de chat (wat ik niet had verwacht eerlijk gezegd). Levering is snel en als er iets misgaat staan ze klaar om te kijken hoe en wat, en zoeken mee naar een oplossing.

Marco 09-08-2019

Na een intensieve zoektocht naar een voor mij geschikte camera kwam ik uit bij CameraNU.nl.
De website ziet er prima uit en oogt vertrouwd. Op basis van hun shopscore bij Kieskeurig en nog een andere vergelijkingssite :-) was de keuze niet meer zo moeilijk.
Het bestellen en leveren ging prima: vlot en je wordt prima op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.
Het product was prima verpakt en onbeschadigd afgeleverd.

Louwrens 09-08-2019

Ik was opzoek naar een fotocamera en besloot naar camera nu te gaan voor deskundig advies. Dit is ook zeker wat ik gekregen heb. Na een uur informatie te hebben gekregen over verschillende camera's liep ik de winkel uit met een mooie aankoop. Vooral hun out of box producten zijn de moeite waard. Je krijgt een bijna nieuwe camera met twee jaar garantie voor een zeer zachte prijs.

GJW 09-08-2019

Recent heb ik een Canon PowerShot G7 X Mark II aangeschaft. Vrijwel alle camera's die ik gekocht heb, komen bij CameraNu vandaan. De website ziet er overzichtelijk en compleet uit. Het bestelproces is eenvoudig en de levering snel. De camera is keurig ingepakt. De vorige keer viel de camera wat tegen en heb ik deze teruggestuurd. Ook dat verliep zonder enige strubbelingen. Kortom: echt een fijne en betrouwbare winkel/webshop om je camera aan te schaffen.

Leon douma 08-08-2019

Super nette service.
Echt heel goed geholpen zeer nette vrouw aan de telefoon gehad die alles netjes heeft afgehandeld.

Suzanne de Vreeze 08-08-2019

Altijd goede kwaliteit, scherpe prijzen en snelle bezorging, dat is voor mij het belangrijkste .

D. Man 08-08-2019

Je wordt altijd vriendelijk behandeld en goed geholpen, medewerkers zijn heel behulpzaam, ik wilde bijvoorbeeld een aantal lenzen uitproberen, maar had mijn camera niet bij me, geen probleem ik kon een camera uit de vitrine uitkiezen en kon daarmee de lenzen uitproberen. Voordeel hiervan was dat ik tegelijkertijd een nieuwere type camera dan mijn eigen op deze manier ook gelijk kon uitproberen. Weet je voordat je de winkel binnen komt al wat je nodig hebt dan wordt je snel geholpen en zo de winkel weer uit, heb je toch ergens nog advies voor nodig dan nemen ze ook de tijd voor je. Tot nu toe zeer tevreden klant.

Piet Westerveld 08-08-2019

Voor het eerst was ik in de zaak in Urk. Normaal bestel ik via de site. Ben goed en netjes ontvangen. Ik kwam voor de Canon EOS R. Na een goede uitleg heb ik deze camera gekocht. Hij was niet in voorraad maar kwam de volgende dag weer binnen. Is die dag ook verzonden en is goed verpakt bij mij aangekomen. Vond de winkel er keurig uitzien en ik kom beslist weer een keer terug.

Hans 08-08-2019

Online (chat) of in de winkel altijd vriendelijke ontvangst. Ze staan klaar voor jou vraag en geven een goed advies. 2 jaar geleden mijn eerste camera hier gekocht. In de winkel op Urk alle tijd gekregen om de camera en de objectieven uit te proberen. Advies, service en Vriendelijkheid dat zijn wel de belangrijkste zaken die mij gelijk opvielen. Daarbij een goede prijs!

Kim van Huizen 08-08-2019

Ontzettend snel geholpen door cameranu, ik wilde een nieuwe lens erbij hebben maar wist niet zo goed welke..door middel van de chat kon ik goed bepalen welke lens ik zou willen, de medewerker stelde mij vragen zoals, Wat is je budget? Wat voor lenzen heb je al? Toen ik vertelde dat mijn 18-55 mm lens kapot was, toen vertelden ze mij dat ik beter kon gaan voor een 18-200 mm lens.. uiteindelijk inderdaad ook die lens besteld, werd gelijk de volgende dag thuisbezorgd. Erg tevreden over de lens, dankjewel!

Sleeves 08-08-2019

Vorige week canon lens aangeschaft ; scherpe prijs en levering volgende dag. Betaling van de creditcard was door controle blijven hangen. Hierdoor avond bezorg service, top!
vriendelijke medewerker aan de lijn, zeer behulpzaam. aanrader!

Theo vd Berg 07-08-2019

Snel geholpen bij telefonische vraag.
En toen ik de verrekijker (Vortex Diamondback 8x42) bestelde om 23:55uur kwam deze inderdaad de volgende dag nog bij me binnen.
En wat de kijker betreft: heel geschikt voor mijn doel. Prettig om te gebruiken. Wel een heel lichte chromatisch aberratie in de linkse kijker.

Marjolein 07-08-2019

Afgelopen week met mijn fz2000 op stap geweest in Oostenrijk. Watervallen gefotografeerd. Wat een mooie foto's maakt deze camera. Voor de komende vakantie maar gelijk de vraag neergelegd, bij klantenservice, welke regenhoes ik voor natte omstandigheden het best kan gebruiken.
Dezelfde dag heb ik antwoord hierop ontvangen. Uiteraard ook gelijk besteld. Dag erna in huis! Vriendelijk, correct en behulpzaam!
Bedankt CameraNu!

Lidewij 07-08-2019

Prima winkel, nette bezorging, pakket compleet.
De camera werkt prima en voldoet aan mijn verwachtingen.

Ger Kortenbach 06-08-2019

Cameranu is min of meer mijn vaste leverancier voor foto apparatuur, omdat bestellingen altijd vlekkeloos verlopen. Toen ik een Circular Pol Filter nodig had keek ik dus automatisch bij Cameranu. Helaas was het filter niet op voorraad, er werd een levertijd van 1 - 2 werkdagen opgegeven. Daar kon ik mee leven. Toen de bevestiging al heel snel binnenkwam was de levertijd ineens 2 - 4 werkdagen. Toch wel een beetje een koude douche. De volgende dag weer een mail met een levertijd opgave, nu was het weer 1 - 2 werkdagen. Dat was natuurlijk al weer beter, maar al die verschillende levertijd opgaven zijn toch wel verwarrend. Uiteindelijk werd het filter met 3 werkdagen geleverd en dat klopt precies, want de laatste opgave kwam een dag na mijn bestelling. De bestelling is verder zoals ik gewend ben vlekkeloos verlopen.

Nico K. 06-08-2019

Wederom gekozen om mijn camera, dit maal een Sony A7 III met lens te kopen bij Cameranu.nl. Altijd goede en snelle service vanuit hun zijde en als er onverhoopt toch problemen zijn willen ze met je mee denken en deze graag oplossen.

Teun 06-08-2019

Zoals altijd perfect productaanbod en perfecte afhandeling ook al gaat het dit keer om ‘slechts’ een voetje onder een zoomlens

Arjan 06-08-2019

Daags na de aankoop van een GoPro met een travel kit kom ik erachter dat die kit bij een collega winkel gratis is bij aanschaf van een GoPro. Dit gemeld via WhatsApp en wat denk je? Gaan de kit crediteren en ook gratis aanbieden bij een GoPro. Na de GoPro eens goed bekeken te hebben blijkt deze voor ons toch niet zo ideaal als gedacht. Inmiddels werd ik gewezen op de Osmo Pocket. Die past veel beter bij het doel waar ik hem voor ga gebruiken. Toch maar naar de winkel gegaan te ruilen. Omruilen bleek geen enkel probleem en kreeg ook nog geld terug. Maar nu bleek de kallibratie functie op de Osmo Pocket niet te werken. Dit in het weekeind gemaild en paar dagen later gebeld. Werd te woord gestaan door een uiterst enthousiaste medewerker die begon met" hé Arjan, zit net je mail te lezen" Uiteindelijk afgesproken weer langs te komen bij de klantenservice. Daar de Osmo opgestart en hij zag het al, die is niet goed. Terwijl ik de vervanging testte zaten zij met twee man die nu toch wel ingewikkelde bonnen met terugbrengen, crediteren en omruil te verwerken. Na een week nog geen terugbetaling gehad te hebben weer gebeld. Dezelfde enthousiaste medewerker, goed dat je belt! Samen de bonnen doorgenomen en credit bedrag uitgerekend. Had de GoPro kit inmiddels al gecrediteerd gekregen en er moest ook nog een paar euro korting op een teruggebracht filter verrekend worden. Nu naar paar dagen nu ook de rest terug op mijn rekening gekregen. Wat me is opgevallen is dat ondanks dat ik een paar keer heen en weer moest rijden en bellen ik geen moment het gevoel heb gehad dat het niet goed zou worden opgelost. CamaraNu heeft in mijn ogen een uitstekende klantenservice en ik blijf hier dan ook zeker kopen. Dit is overigens de derde camera die ik hier gekocht heb.

Jan 06-08-2019

Altijd een fijne webshop. Ze hebben ruime keus en eigenlijk heb je altijd het product de volgende dag in huis.

Juke 06-08-2019

Snelle bezorging en voldoet aan verwachting! Product wat ik heb besteld werkt en was goed verpakt.

Chris 06-08-2019

Telefonisch prima uitleg gehad waarbij er ook uitstekend werd meegedacht over een oplossing die ik zocht. Ze hebben zelfs contact gehad met een ander filiaal en de fabrikant om mij de juiste antwoorden te kunnen geven... Werd netjes per mail verstuurd. Zelfde dag het product nog besteld en zoals altijd snel geleverd.. Kortom, goed bereikbaar, nemen de tijd voor vragen, vriendelijk en snelle levering....

Dicky Weidema 06-08-2019

Het is een duidelijke website, er is een zeer snelle levering en de perfecte prijs kwaliteit verhouding.

Darja 06-08-2019

Na lang zoeken naar een goede externe hdd op deze site terecht gekomen. Als ex-fotograaf was ik natuurlijk ook aangetrokken door deze winkel specifiek. De prijs was net iets lager dan alle andere, de reviews over het product behulpzaam en precies wat ik nodig had. Snelle levering werd gegarandeerd en was als beloofd de volgende dag. Het product werd keurig verpakt afgeleverd en voldoet precies aan wat er op de site stond. De website is gebruikersvriendelijk en duidelijk. Al met al een prima ervaring!

kblankendaal 05-08-2019

Gekocht: Sony HX99, na eerdere goede ervaringen met de aankoop van een Panasonic video camera. Binnen 2 dagen geleverd. Compleet, zoals gewenst. Zoals je als klant graag zou willen. Camera u. nl, maar bedankt weer. En de klantkorting was een heuse verrassing.

Henryb 05-08-2019

snelle hulp. op website stond dat produkt aanwezig was en dat klopte integenstelling bij cameraexpress
Er werd onmiddelijk telefonisch contact opgenomen na een fout bij postNL

Geert Noij 05-08-2019

Het fotopapier Ilford Lustre A2 was op voorraad. Ook met de beste prijs van andere aanbieders. Besteld en metteen de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Willem 05-08-2019

Ik kwam kijken voor een macrolens voor mijn Sony full frame camera, het werd op aanraden van de verkoper, die ondanks de drukte in de winkel voldoende tijd voor mij nam, een Sigma 70 mm 2.8 macro lens: geweldig blij mee!

Celina Dijkstra 05-08-2019

Urk een top winkel met juiste informatie en goede aanbevelingen of alternatieven!! Je kan beter dit nemen omdat hier meer garantie en de zelfde capaciteit op zit maar wel voor minder!! Meerdere malen al in de winkel geweest en blijf er zeker komen!! Goede producten en goede service

Kees Huijsmakers 04-08-2019

Cameranu is al vele jaren een begrip op het gebied van foto en visei. Op de duidelijke website is het makkelijk om te vinden wat je zoekt en het gehele proces van bestellen tot ontvangen is uitstekend geregeld. Het doet me denken aan een winkel waar de belangrijkste kleuren blauw en oranje zijn. Prima voor elkaar dus. Klantvriendelijkheid staat duidelijk bovenaan de prioriteiten lijst. Het assortiment is uitgebreid, de prijzen scherp en men is altijd bereid mee te denken om zo tot de beste oplossing te komen. Prima winkel.

Pieter 04-08-2019

Cameranu.nl heeft een breed aanbod, is deskundig en klantvriendelijk. De prijzen zijn concurrerend en toen ik daags na mijn aankoop er achter kwam dat er een kortingsactie was die ik gemist had kreeg ik die korting teruggestort. Dat is een professionele en klantvriendelijke houding.