Deze score is berekend op basis van 2902 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erik-Jan 16-04-2020

Zoals al sinds jaren, goede beschrijvingen en informatie op de site te vinden, netjes geprijsd en op veel producten 5 jaar garantie. Prima voorwaarden dus, en waar nodig een fysieke winkel aanwezig.

EV 16-04-2020

Zelfs in Corona-tijd had ik mijn bestelling de volgende dag in huis. Website is duidelijk en heeft scherpe aanbiedingen.

Jan Willem de Zeeuw 16-04-2020

Cameranu levert goede spullen voor fotografie, is niet duur (niet duurder dan anderen), heeft leuke aanbiedingen en levert ook op tijd.

Mello 16-04-2020

Een top service!!
Ik had in het weekend een nieuwe microfoon nodig,
Donderdag om 22:00 besteld en vrijdags rond 13:00 al binnen.

Echt heel tevreden naar de service van CameraNu.nl
Binnenkort maar weer wat bestellen.

Thitipol 16-04-2020

This shop has a lot of products in stocks that make me feel free and easy to choose. You gave me a fare price and also the delivery system was super fast. I bought ZOOM H5 handy recorder last week and it's superb! Still has no problems and it helps me with studying in this quarantine period a lot!

Rob Peters 16-04-2020

Prima service, fijne heldere extra uitleg over producten via video filmpjes. Levering snel en naar behoren! Zeer tevreden. 👍

Benz 16-04-2020

Ik heb een Grijsfilter gekocht.
deze was best aan de prijs maar ik wil ook goede kwaliteit. Hij was direct leverbaar. Dit blijkt niet te kloppen en daarna wordt de file verzonden via Post.NL ook deze levert niet op tijd. Ben er een hele dag voor thuis gebleven en niemand komt.
Ik ga niet meer hier kopen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-04-2020

Hoi Arno,

Jammer dat we de verwachtingen niet hebben waargemaakt. Het filter wat je bestelde was op voorraad bij onze leverancier, niet direct leverbaar. Als het goed is was dat ook de info die je op de website hebt gezien. We zien dat je nog wel telefonisch contact met ons hebt gehad op de dag van de bestelling, maar kennelijk hebben we dat toen onvoldoende duidelijk gemaakt. Excuses daarvoor.

We vinden het wel jammer dat je de vertraging die je bestelling heeft opgelopen niet begrijpt, en ons daarom een slechte beoordeling hebt gegeven. Misschien is het je ontgaan, maar door de Corona-crisis hebben alle bezorgers op het moment grote moeite om de grote stroom pakketten op tijd te bezorgen.

We hopen dat het plezier wat het filter je zeker gaat geven zal opwegen tegen de teleurstelling die je ervoor hebt moeten doorstaan. En wellicht gun je ons toch nog eens een tweede kans. Ook bij ons gaat er wel eens wat fout, sorry daarvoor.

Groeten,
CameraNU.nl

Martin 16-04-2020

Ik had de verkeerde maat filter online besteld.
Naar de vestiging in Amsterdam gegaan, de filter werd direct omgeruild.

Geen enkel probleem.

Zeer tevreden

Maik 16-04-2020

Snelle professionele hulp, dus wist snel wat ik nodig had. Website was ook duidelijk. Eventueel zouden de toebehoren van bij voorbeeld de statieven duidelijker naar voren mogen komen.

Videograaf 15-04-2020

Het product werd snel geleverd, goede concurrerende prijs en betrouwbaar bedrijf!

C.v.d.Vliet 15-04-2020

Macro instelslede zeer vlug geleverd, uitstekend produkt en nog goedkoop bovendien.
camera nu een aanrader voor elke fotograaf.

Jaap 15-04-2020

Vlotte service, snelle verzending. Scherpe prijs. Verreweg de goedkoopste die ik kon vinden. Heb voor deze deal gekozen omdat zelfs tweedehands lenzen voor dezelfde prijs werden aangeboden. Dit nieuw exemplaar werd zelfs geleverd met 5jaar garantie! De keus was snel gemaakt.

Eric Van cauwenbergh 15-04-2020

Groot assortiment, scherpe prijzen en snel geleverd. Daarom bestel ik liever hier dan in Belgische webshops waar je langer op je bestelling moet wachten en meestal ook nog verzendingskosten moet betalen.

Wim van Putten 15-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de service van Cameranu.nl. Het bestelde product werd volgens afspraak op tijd bezorgd. Toen bleek dat ik een verkeerde keuze had gemaakt, was het geen enkel probleem om om te ruilen. Zodoende zijn we naar Urk gereden en hebben in de prachtige showroom een andere microfoon gekocht. De behandeling was prima, het advies was helder en mijn keuze was snel gemaakt. Bedankt!

Yvonne 15-04-2020

alles was duidelijk en een vlotte levering ,grote keuze en degelijke produkten.

Gert 15-04-2020

S middags pen van iPad stuk , gauw besteld bij camera nu.nl volgende dag thuis.
Super snel geleverd met onze dank, ook fijn dat jullie de losse rubber puntjes verkopen
Ga zo door.

Sammy Jones 15-04-2020

Mijn artikel gemakkelijk kunnen vinden in de zeer overzichtelijke webshop. Artikel is precies zoals omschreven. Super snel de bevestiging binnen en mijn bestelling was direct af te halen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat er mensen werken die verstand van hun producten hebben. Bedankt, kan niet wachten om aan de slag te gaan .

Alex 15-04-2020

Professioneel en vriendelijk geholpen. Geleverde systeem fantastisch! Werkt naar behoren. Zeer tevreden.

jordy 15-04-2020

snelle levering en na wat vragen goed geholpen.
cameranu krijgt een dikke 10+

Janny 15-04-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen, omdat het goed bekend staat en de 5 jaar garantie.
Ze hebben mij prima geholpen, ook toen de betaling niet direct lukte. Ook de vragen op de mail hebben ze snel beantwoord.prima.

Bing 15-04-2020

Ik kom al jaren bij CameraNU in Urk. De combinatie van on-line en fysieke winkel vind ik prima. Soms heb ik een bepaald product op het oog en wordt je door een medewerker geattendeerd op een ander merk. Dan weer heb je een gouden keuze gemaakt via reviews en wordt dat als uitstekend beoordeeld door een andere medewerker. Erg Fijn dat men meedenkt, en als alles tegenzit, Coronacrisis en vakantie tripjes en mogelijk een bruiloft van je zoon gaat daardoor misschien niet door..... moet je dan toch een nieuwe camera en lensen kopen? Je kan je dan rustiger verdiepen in de nieuwe technologie van de camera zegt mijn vrouw. Ja zegt de medewerker, "ik ben het met haar eens". Dus toch maar de de aankoop gedaan en alles in de nieuwe winkel in Amsterdam laten brengen. En alles is weer perfect afgeleverd. CameraNU ik ben nog steeds blij met jullie. En met de nieuwe aankoop ook. Het is net alsof je in een nieuwe auto gaat rijden. Als je een mooie auto hebt dan is een ritje naar de supermarkt een feest. Met een mooie camera is het bewerken van de eerste foto's ook een feest. Net een nieuwe computer of mobieltje.

Ton 15-04-2020

Snelle levering. Toen scanner defect bleek werd na een telefoontje de oude retour ontvangen en had ik binnen enkele dagen een nieuwe. Zonder gezeur een correcte afhandeling.

Lauraa2808 15-04-2020

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding en in de winkels deskundig personeel

Hans 14-04-2020

Snelle gratis bezorging en het gekochte was in prijs goedkoper of gelijk in prijs t.ov. de andere
leveranciers.

Bart Krijgsman 14-04-2020

Een website waar je makkelijk vind wat je zoekt. De services heel goed is. De levering was snel en goed verpakt.
Het product, een statief, was zoals verwacht van prima kwaliteit.

Jacco Damen 14-04-2020

Cameranu.nl heeft een enorme keuze en een concurrerende prijs. Ik heb er al diverse malen fotografie benodigdheden besteld, waaronder camera, lenzen en accessoire. De levering is snel ook nu in deze corona periode.
Als actie heb ik gratis 5 jaar garantie en 3 jaar sensorreiniging bij de camera gekregen.

Bart 14-04-2020

Goed assortiment, kwaliteit, snelle levertermijn. Beloftes worden nagekomen.

Sylvia 14-04-2020

Ging lekker vlot. draagriem bevalt mij uitstekend. Ben er blij mee
Was ook snel binnen waarvoor dank.

Joop Neefs 14-04-2020

Er wordt meegedacht en de levering was prima !!!
De prijs kwaliteit verhouden is goed en er is een uitgebreid assortiment.

Smit 14-04-2020

De site is duidelijk en overzichtelijk. Heb je een vraag over een product kan je chatten met een medewerker of mailen. Je krijgt vrijwel gelijk een antwoord terug. Dat is altijd fijn.
Het product wordt netjes verpakt en snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden en ga er zeker vaker bestellen.

Ro 14-04-2020

Product was wel in de webshop, maar niet op voorraad.
Hierdoor kreeg ik een vergelijkbaar product.
Van een hogere waarde!

Bedankt voor de goede service 👍🏻

José 14-04-2020

Mijn camera Canon EOS 7d mk II online gekocht in corona tijd.
Al mijn vragen zijn vriendelijk en naar tevredenheid beantwoord. Super tevreden met de service, klantvriendelijkheid en mijn nieuwe aankoop.

Cornelis 14-04-2020

Cameranu.nl heeft een heel ruim assortiment en scherpe prijzen. De website is overzichtelijk en de levering is razendsnel!

Raf Demeyer 14-04-2020

Mijn bestelling verliep heel eenvoudig en snel. Perfecte levering en goede concurrentiële prijzen.

J.D. Deventer 14-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke uitleg en snelle levering in stevige verpakking.

Hendrik Schenk 14-04-2020

Midden in de natuur wonend, prachtige lente en in een coronatijdperk is een goede verrekijker een uitkomst. Cameranu.nl heeft ruim aanbod en de keus was snel gemaakt, snelle levering en de verrekijker is al volop in gebruik ;-) Komt geheel overeen met de beschrijving en de verwachting. TOP

Piet 14-04-2020

Ik heb in de afgelopen jaren al meerdere aankopen bij Cameranu gedaan en blijf dat doen juist vanwege de dienstverlening. Altijd zijn ze snel, correct, beleefd en erg coulant als het gaat om garantie. Bovendien is de aanschafprijs van de artikelen laag.

W.v.d. Berg 13-04-2020

Levering volgens spoorboekje en heeeel snel. Retour na tel keurig geregeld nadat ik aangaf er toch van af te zien. Heel snel antwoord dat retourzending goed was ontvangen. Nu wachten op terugbetaling. Een 10.

Daan 13-04-2020

Breed aanbod, helder bestelproces, goede prijs, snelle levering waarbij je steeds op de hoogte gehouden wordt over moment van levering.

Marc van den hout 13-04-2020

Oeps, ik krijg mijn filter niet meer van mijn Lens.
Door snelle en goede levering de volgende dag, kon ik gelijk verder met fotograferen. Bedankt camera.nu

Anna 13-04-2020

In coronatijd ontstond de wens te willen experimenteren met macro, ook omdat dit iets is wat je goed in en om het huis kunt doen.
De fotowinkels in de omgeving waren dicht, maar via de website van CameraNu kwam ik aan goede informatie, waardoor het idee ontstond om eerst tussenringen te kopen. Een goedkoop alternatief om zo eerst te ervaren of macrofotografie iets voor me is, alvorens een dure macrolens te kopen.
Topadvies! En de tussenringen doen hun werk!

Hester Visser 13-04-2020

CameraNu bood via haar site een duidelijk beeld van de keus in selfie sticks. Degene die ik uitkoos was voorradig en werd de volgende dag geleverd. Top! Ik kon gelijk aan de slag. Bovendien is deze in mijn favoriete kleur: roze. En met statief standaard en uitschuifbaar tot flinke hoogte. Ja, ik ben blij me mijn aankoop én met CameraNu.

Annemarie 13-04-2020

Groot assortiment voor de hobby en professionele fotograaf, om hebberig van te worden.
Wat ik wilde hebben was snel gevonden en ook nog eens snel geleverd!

Judith 13-04-2020

De informatie wat bij het product staat is duidelijke en je weet wat je besteld. Het bestel proces is fijn, makkelijk omschreven en gaat snel! Geen nutteloze vragen die je in moet vullen o.i.d. Je wordt niet gespamd met mailtjes na je bestelling, je krijgt een bevestiging van de aankoop en een bevestiging dat het op de post zit. Snelle levering en fijne manier van bestellen! Na het bestellen van mijn lensball en de snelle levering hiervan heb ik de volgende dag ook direct een nieuwe lens besteld! Dezelfde snelle levering! Bedankt Cameranu.nl!

Mocht ik volgende keer weer iets voor mijn camera nodig hebben zou ik dit zeker weer doen bij Cameranu.nl!

Bart 13-04-2020

Zoals altijd een van mijn go-to winkels voor camera-attributen. Goed assortiment, snelle levering en goede service.

Rene Martin 12-04-2020

Prima informatie op de site en snelle levering. Product wat ik besteld had was kwalitatief zoals ik verwacht had.

Hanneke 12-04-2020

Lensdop besteld voor mijn 53 mm fuijfilm. Levering als aangegeven in een mail dus correct en op tijd. Goed verpakt en dat voor een lensdop. Meer dan tevreden.

Joost 12-04-2020

Evenals vorige keren was de dienstverlening door Cameranu weer perfect voor elkaar.

Rob 12-04-2020

Aantal dingen besteld en de volgende dag al geleverd terwijl er 3 dagen voor staat. Helaas 1 item zat er niet bij en daar was dan geen melding van gemaakt zodat je geneigd bent te denken dat er iets mis is gegaan.
Even de telefoon maar gepakt en daarna was dit ook perfect opgelost.

Renee 12-04-2020

Prettige website, duidelijk en overzichtelijk. Vriendelijk telefonisch contact toen ik nog een vraag had.