Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.Oosterbaan 05-06-2013

overzichtelijke site. Gemakkelijk zoeken

Correct en snel. Duidelijk

Meer dan voldoende voor mijn doel

De winkel maakt waar wat hij aanbiedt

JanvdHam 05-06-2013

behoeft eigenlijk geen extra toelichting, want perfect!

zie bij 'gemak'!

compleet natuurlijk!

zeer zeker aanbevolen!

's avonds besteld en echt de volgende middag rond de klok van drie belt de bezorger al aan. Groot compliment waard!

Floriscal 05-06-2013

zoekmachine op de website brengt je snel naar het gezochte product(en).

Stuur een e-mail als je een vraag hebt en je krijgt snel een reactie terug.
Afhandeling van de bestelling is zoals je die van een goede webshop mag verwachten.

Groot assortiment in de webshop. In de winkel ben ik 8 jaar geleden geweest, die was toen klein. Maar als ik de foto nu zie. Dan doen ze het goed.

Iedereen moet zijn eigen keus maken bij wie hij wil kopen. Maar CameraNu zou ik ze zeker niet ontraden, integendeel.

Marle25 05-06-2013

Duidelijke heldere site , bestellen gaat makkelijk en snel

,s avonds om 10 uur besteld , volgende middag om 15.00 in huis ! super

goed, snel en goedkoop

Eef Wanders 05-06-2013

Ik wist vooraf welke camera ik wilde. Ik zag deze tegen een goede prijs bij CameraNu. Ik bestelde en had de camera keurig afgeleverd de volgende dag in huis. De camera functioneert inmiddels zoals ik verwachtte; Goed dus. Ik was geen moeilijke klant en een tien geef ik niet zo snel, maar de bestelling was vlot gedaan en werd perfect afgehandeld.

ssander 05-06-2013

Itay Adar 05-06-2013

Site is very convenient to scroll between the products.
Easy to make a decision and to compare products.
If you had a 3D pic's for the products than my rate here would be 10 !

Not much to say.
The order was made very easy and delivery was fast with no problems at all.
Just what I expect from ordering via web site.

I already told my friends about your web site and the good shopping experience I had.

All in all' this web site is a user friendly' offers a large veriety of products. I entered the site with an idea of buying a tripod, and ended up buying a better and more expensive tripod than the one I had in mind. Good shopping experience and good honest prices making this web site to one of my favourite one. I will definitely buy more stuff here in the future.

Arjen Poortvliet 05-06-2013

Goede website, eenvoudig bestellen.

Volgende dag in huis

Bijna alles

Gewoon goed

Henk Rood 05-06-2013

makkelijk (uit)zoeken via internet; goed en deskundig advies in de winkel door gemotiveerde medewerker(s) om tot een afgewogen aankoop te komen

zie "gemak"; bestelling via internet: snelle levering; bestelling in winkel: prettige omgeving en vriendelijke medewerker(s) en nog sneller!

zeer uitgebreid; goede vergelijking mogelijk; overzichtelijk

Uitstekend! geen verdere motivering nodig!

Internetbestelling is makkelijk; de winkel bezoeken is zeer informatief (aanrader!) mede door de deskundigheid van de medewerkers (wel selectie maken via internet, anders maak je het jezelf wel erg moeilijk) Urk is trouwens een leuk plaatsje om te bezoeken; maak er een "dagje" van!

Cagri 05-06-2013

Ik was opzoek naar een nieuwe spiegelreflex camera. Na een aantal camera's onderzocht te hebben kwam ik uit op de 600D.
Via de website van cameranu.nl heb ik snel en gemakkelijk deze camera kunnen vergelijken en besteld.

Service was uitermate goed! De volgende dag werd mijn camera al bezorgd.

Het assortiment is erg ruim en varieert van simpele goedkope tot dure professionele producten. Op het gebied van camera is er een hoop te vinden.

Vanwege het gemak en doe prijzen.

roeliennl 05-06-2013

zoeken en bestellen gaat heel snel en makkelijk

snelle communicatie en m'n bestelling de volgende dag al in huis

Bart vanH 05-06-2013

Makkelijk kiezen en bestellen, geen probleem gehad.

Bestelling en aflevering zonder problemen verlopen.

Super veel keuze en prijs was zeer concurrerend.

Heb goede ervaring gehad.

Prachtige camera gekocht bij camera nu.nl, 16MP, 24x optische zoom, touch scherm, full HD, HDMI aansluiting, en toch klein en handzaam! Pas een paar dagen in huis maar de foto's zijn prachtig, super veel mogelijkheden, wel even boekje doorlezen want er zit zoveel op dat je echt even moet uitzoeken waar alles zit, maar ingebouwde beschrijvingen op scherm zijn er handig al. Top aankoop, erg blij mee!

pkerkh1969 05-06-2013

Bestelproces is heel duidelijk en snel

Zeer snelle levering

Heel ruim voor fotografie liefhebbers

Prima service

Een Pentax K-30 body besteld om 17:55u en de volgende dag was het pakket rond 10:30u al geleverd. Dat noem ik nou nog eens een snelle service.... :-) Had het pakket op mijn werk laten bezorgen in de veronderstelling dat het 's middags geleverd zou worden en ik dus op het werk zou zijn, maar tot mijn verbazing gaf Track & Trace aan dat het pakket 's morgens al geleverd zou worden. Tevens was de prijs het laagst van alle andere sites voor foto apparatuur.

Suzanne van der Knijff 04-06-2013

Duidelijk, snel en overzichtelijk te bestellen

Heel goed! Vooral aan de telefoon. Veel expertise aanwezig.

Heel ruim. Grootste reden om bij jullie te bestellen.

een 9 lijkt me duidelijk! Jullie telefonische expertise en het ruime assortiment is een groot pluspunt.

EC1 04-06-2013

Ik had een specifiek product nodig wat ik nergens kon vinden en wel bij jullie! Makkelijke site, alles is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Ik heb het product laat in de middag besteld en echt de volgende dag in huis.

Product was nergens te vinden en zeer voordelig!

Uitgebreid assortiment, snelle levering, ik heb al meerdere keren besteld en altijd zeer tevreden

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon toen ik wat meer informatie wilde hebben, daarna snel besteld en al evensnel in huis. Kortom een zeer tevreden klant.

whoezel 04-06-2013

Snel en eenvoudig te bestellen

Daarna nog gebeld en vriendelijk te woord gestaan.

Veel !

Zeker een aanrader.

Fijne winkel, snelle verzend..goede afhandeling..

Wiley 04-06-2013

Alle specificaties simpel te vergelijken

Vlotte afhandeling

Ruime keuze, ook per merk veel verschillende types

Heb ik al gedaan, door de ruime keuze en scherpe prijzen

Goede webwinkel

Annekenet 04-06-2013

Geweldig! Gisteren besteld, vandaag in huis! Alles keurig verpakt en meteen gebruiksklaar, dus flitsen maar met die nieuwe camera.

teveel om op te noemen. goed gesorteerd op merk en prijsklasse, erg overzichtelijk!

ik kan geen beter assortiment bedenken.

Topservice en Topkwaliteit!

Ad Wes 04-06-2013

Duidelijk overzicht om bij het product te komen wat ik zocht.

Snelle levering en voldoende informatie via E-mail

Ruin voldoende

Goed assortiment en goedkoop.

nvt

bdijkstra 04-06-2013

Zeer tevreden over de webshop! Snelle levering en goede service

onzin49 04-06-2013

Heb meerdere dingen besteld bij CameraNu en ben ook een keer gaan kijken en kopen.
Ziet er , zoals het zou moeten, goed uit.

Alles tot nu toe op tijd geleverd conform hun informatie, dus eigenlijk een 10. Hun prijs is goed maar niet altijd de beste.

Uitgebreid genoeg, kan meer, maar is dat beter?

Alles klopt, alleen kijken moet digitaal. Kun je ook ergens anders en dan kopen op service en prijs (de prijs/prestatie verhouding).

Overal zeer tevreden. Koop al jaren digitaal bij meerdere zaken en kom voor een aantal artikelen altijd kijken bij CameraNu. Gerrit

toechinski 04-06-2013

Website is helder en duidelijk. Contactgegevens makkelijk te vinden. Handig is vooral dat je binnen productgroepen op merk kunt filteren.

De zelfde avond dat ik besteld had kreeg ik het bericht dat er een vertraging was opgelopen met mijn bestelling. Een dag later bleek dat een artikel dat wel op voorraad hoorde te zijn 'niet vindbaar' was. Er werd mij direct 2 alternatieven aangeboden. Nadat ik had gekozen werd mijn bestelling verstuurd en was de volgende dag in huis. Dus jammer van de verkeerde voorraad melding, maar netjes opgelost.

Voor zover ik heb ervaren, was dit goed in orde.

Betrouwbare winkel met over het algemeen goede prijzen. Je kan tot 22:30 bestellen en het de volgende dag in huis hebben.

Eddies38 04-06-2013

De site van CameraNu is ondanks het zeer ruime aanbod zeer overzichtelijk.

Producten worden geleverd op de afgesproken tijd.

Ik heb in de afgelopen jaren bij meerdere online winkels foto equipement besteld maar CameraNu heeft veruit het grootste aanbod.

Aj jaren klant bij CameraNu en naar volle tevredenheid.

Ik heb door de jaren meerdere producten via CameraNu besteld. Alles wordt altijd op de afgesproken tijd geleverd. CameraNu heeft van alle aanbieders van foto apparatuur het ruimste aanbod en veelal tegen de scherpste prijs.

lilianroos 04-06-2013

Voor 22:30 uur de volgende of dag er na in huis.
Ander postadres is mogelijk.

Alle kleuren van het product wat ik wilde.

Als ik keuze heb, dan gaat mijn voorkeur meestal naar Camera.NU, tot nu toe altijd goede ervaring qua service (snel antwoorden van e-mail) en gemak.

geest62 04-06-2013

geest213 04-06-2013

Thuis voor de p.c. uitzoeken en bestellen. Uitgebreide info per product.

Mits op tijd besteld en op voorraad, is de levering keurig op tijd.

Ruim en tegen goede prijzen.

Zoekt en gij zult goed en goedkoop vinden.

Prima webwinkel.

mrjoene 04-06-2013

Opzoeken, bestellen en vlot ontvangen!

Zeer snelle service!

Jeetje, wat een keus!

Is het product hier te krijgen, bestel hem dan gewoon maar hier. Probleemloos!

rd67 04-06-2013

Niet alles , maar genoeg om te kiezen

Scholtzz 04-06-2013

Trommelmeisje 04-06-2013

site werkt goed--eenvoudig producten te vinden--super snelle levering.

Hele snelle levering..

wat ik zocht heb ik gevonden.. dus ik ben heel tevreden

Dit is de 2e maal dat ik dringend iets nodig had.. en julie hebben een goede site.. en een super snelle levering..dus dikke pluim

Lex Kassenberg 04-06-2013

De site is goed overzichtbaar en goed georganiseerd. Verschillende artikelen zijn makkelijk te vinden

Ik heb verschillende malen via CameraNU besteld en ben steeds zeer tevreden over de service. Deze keer moest ik na de bestelling wat veranderingen maken, was geen probleem nadat ik ze een email had gestuurd.

Voor de fotografiese benodigdheden die ik heb is het aanbod hier meer dan voldoende

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met CameraNU. Ik woon in het buitenland en kan daarom de BTW terug vragen. Dat gaat ook zeer soepel en zonder problemen!

Henk123579855 04-06-2013

Prima

Prima

Alles prima.

Sophie29 04-06-2013

Met een paar klikken en het invullen van een aantal gegevens, is alles zo geregeld.

's Avonds besteld en volgende dag in huis. Verder geen klachten of negatieve puntjes.

ik zou cameranu.nl iedereen aanbevelen, en zou zelf mijn volgende aankoop ook weer daar verrichten.

Top service, zou deze site iedereen aanbevelen!

Robbert_Thomas 04-06-2013

Duidelijke website
Mogenlijkheid om de bestelling af te halen

Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.
Bereikbaarheid was wat minder door opbrekingen.
Heb een half uur voor een gesloten deur gestaan i.v.m. een personeeltraining. Dit veroorzaakte was iritatie bij meerder klanten die ook stonden te wachten. Dit was niet vermeld op de website

Zeer uitgebreid assortiement met korte levertijden.

CameraNU heeft een zeer groot assortiment met korte levertijden. Het feit dat ik een artikel via de webwinkel kon reserveren en in de winkel op kon halen heeft mij doen besluiten hier mijn objectief te bestellen. Ook het feit dat een groot aantal OLYMPUS objectieven op voorraad zijn, voor een schappelijke prijs, heeft mijn keuze mede bepaald.

ChantalvdDool 04-06-2013

Alles zeer snel en makkelijk te vinden op de website. Vooral de vergelijkingsmethode is erg handig voor het geval dat je bepaalde producten in een oogopslag nog eens samen wilt bekijken voordat je een keuze maakt welk product uitgekozen wordt.

Levertijd was zeer snel, ik stond er van te kijken hoe snel iets geleverd werd. De dag na de bestelling stond de bezorgdienst al voor de deur.

Veel keuze, per productsoort meerdere merken, kleuren, prijzen, enzovoorts.

Voor mensen die net als mij te ver van de winkel wonen om even heen te gaan is de webshop een zeer goede uitkomst.

Ik had nog nooit eerder bij deze winkel besteld, maar dit was zeker niet de laatste keer.

M&M Sweet Flavours 04-06-2013

Makkelijk en snel bestellen

Top service

Groot aanbod

Zeer aan te bevelen goede en snelle service.

Maarten__1979 04-06-2013

Alles overzichtelijk in een goede website te vinden en te bestellen

Vandaag besteld is morgen in huis :)

Veel heel veel...

Als je iets nodig hebt, ze hebben het wel

Zeer uitgebreide winkel. makkelijk te zoeken wat je nodig hebt. ga hier zeker vaker wat kopen. Goede snelle levering!

henny v.d.heijden 04-06-2013

in de winkel werd er niets gezegd ,ik dacht dat de geheugenkaart er bij zat. Vrij gemakkelijk jullie gevonden en het werkte ook nog

op mijn vraag of het in het aangekochte toestel paste kreeg ik netjes antwoord, zelden meegemaakt

daar kan ik niet veel over zeggen,dan zou ik het opnieuw moeten bekijken,voor mij was dat ene kaartje genoeg voorlopig

zie de teksten hierboven.En dat service en zo werkt blijkt wel toen ik in een servicegerichte garage een auto kocht, van de week kocht mijn broer daar eennieuwe auto
door mij aanbevolen, ga zo door

Duidelijk,helder geen dure verzendkosten en antwoord op je vraag,snelle levering

HLHaveman 04-06-2013

Webshop is overzichtelijk, bestel proces is kort en simpel. B.v. geen haperingen in omschakelen naar iDeal.

Informatie voorziening na bestellen is goed. Pakket was snel en schadeloos binnen, zelfs met PostNL.

De enige shop met een aanbiedings/accesoirepakket dat wel zinnig was. Goed samengesteld.

CameraNU is een webshop waar ik naar alle tevredenheid besteld heb.Ik zal hen dan ook zeker aanraden bij mensen met eenzelfde hobby.

CameraNu heeft bewezen snel en correct de bestellingen af te handelen. Producten waren goed, netjes en orderlijk verpakt. Er is niet bezuinigd op de verpakking van het pakket, zodat goede aflevering verzekerd is. Zonder aarzeling ga ik zeker vervolg aankopen bij hen doen. Ze hebben er voor nu een tevreden klant bij.

ArnoNiehof 04-06-2013

Snelle levering, makkelijk betalen! Prima!

Janneke Vos 04-06-2013

van uit de stoel iets kopen

super snelle service, goed en deskundig advies gekregen

is iedereen aan te beveleden deskundig advies , supersnelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Uxorius 04-06-2013

Duidelijke site waar je makkelijk je gezochte product kunt vinden en bestellen. Even betalen en volgende dag al thuis

Ze hebben meer dan voldoende voor mij als amateurfotograaf en van wat ik er van kan zien ook voor de profesional

Een goede fijne site die vertrouwen geeft en waar je snel en makkelijk kan shoppen tegen concurrerende prijzen.

wdoornik 04-06-2013

besteld via internet voor 22.30 de volgende dag ontvangen

zie beoordeling boven

homeopaat 03-06-2013

Mooie winkel, goede service, goede prijs.

baakien 03-06-2013

Eenvoudig zoeken en vinden wat er is en wat je nodig hebt.

service is goed met keuze-mogelijkheden over bezorging.
Ook in de winkel wordt je duidelijk en proffesioneel geholpen. Ze stunten niet als 'n produkt niet op voorraad is of niet meer leverbaar is om hoog in "kieskeurig" te komen.

Lijkt mij ruim voldoende en héél veel op voorraad.
Duidelijke indeling in groepen en merken.

De redenen zoals duidelijkheid, service en assortiment.
Prettig dat je ook in de winkel terecht kunt om iets te vragen, iets te zien of je proffesioneel te laten adviseren.

de site en winkel komen betrouwbaar en proffesioneel over terwijl de produkt-prijzen vaak bij de voordeligste behoren!

Rivale 03-06-2013

Een duidelijk keuze menu, als je tenminste weet wat je wilt.
Mocht je daar niet uit zijn, dan is er veel te zien en te lezen.

Bereikbaarheid is wel goed. Ik kreeg snel antwoord via de mail. In het Nederlands en Engels in 1 mail. een beetje door elkaar, dat staat niet zo professioneel.
Kosteloos werd en nog een boekje nagestuurd, dan wel weer in het Engels, terwijl ik toch echt in het Nederlands communiceer.

Breed assortiment in diverse prijsklassen. Leuk om een aanbod te krijgen in een combinatiepakket, bijv. met diverse filters.

Snelle service en geen verzendkostne, maken het extra aantrekkelijk om hier iets te kopen.

Camera nu, is de zaak die winkel voor goede service, kwaliteitsproducten en voldoende informatie om de juiste keuze te maken.

piet234113 03-06-2013

snel bestellen via website

OmaMagda 03-06-2013

Makkelijk bestellen

Super snel geleverd. Goede service via @mail en met humor.

Ik ben zeer tevreden en Thuiswinkel waarborg vind ik belangrijk.

Snelle, vriendelijke en betrouwbare site.

marja 45 03-06-2013

duidelijke webshop,makkelijk te kiezen en snel te betalen

prima service en snelle levering zeker voor herhaling vatbaar !

veel keuze en duidelijke uitleg.

lekker dichtbij,snelle levering,prima side.

het was de eerste keer dat ik hier heb besteld,maar zeker goede service !

bakkerzes 03-06-2013

Duidelijke website en een goede overzichtelijke indeling. en uiteraard voorzien van i deal zodat betalen ook geen gedoe meer is

bij vragen via de mail geven ze binnen zeer korte tijd antwoord ( binnen een uurtje )

zeer ruim assortiment , maar alles hebben is gewoon niet mogelijk

ze hebben veel tegen een normale prijs de hulp en afhandeling is helemaal oke

Ze hebben een breed assortiment en voor iedere portomone , bij vragen via de mail reageren ze snel en correct . en uiteraard niet te vergeten ze leveren snel. Ik zou deze webwinkel aanraden aan andere klanten omdat ze je ook gewoon helpen en je vragen beantwoorden. aftersale is net zo belangrijk al dan niet belangrijker.