ReRe002 26-05-2013

De bestelling is snel gedaan in een makkelijk overzichtelijke webshop

Je wordt netjes van alles op de hoogte gehouden en weet dus exact hoe jouw bestelling verloopt

Wij hebben een camera als cadeau besteld. Echter voor onszelf missen wij nog wat keuze uit kleine compactcamera's

Perfecte bestelling en levering, complimenten!

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke webshop en is zeer klantgericht. Superafhandeling van je bestelling en je wordt van iedere ontwikkeling op de hoogte gehouden. Een erg prettige ervaring. Bijkomende verassing was dat op ieder verkocht product 2 jaar garantie wordt gegeven. Voor hetgeen wij gekocht hebben, werd bij een andere zaak maar 1 jaar gegeven. Een voorbeeld voor veel andere webwinkels!!

Klaus D. 26-05-2013

alles vanuit je luie stoel bestellen, makkelijker kan niet

prima service: goed advies, prompte verzending en heldere communicatie

uitgebreid assortiment.

ik zou er ten allen tijde weer iets bestellen en kan het alleen maar aanbevelen.

csonne 26-05-2013

duidelijke web side

nog mij besteling nagebeld voor een vraag. service ook op zaterdag uitstekend.

duidelijke side en goede producten, prijs is echter wel iets aan de hoge kant.

gemowebo 26-05-2013

Bestellen en betalen, met een paar muisklikken zo gebeurd

Snelle levertijd en goed verpakt

Een snelle en goede webwinkel, die ook nog relatief goedkoop is.

Geke Booi 26-05-2013

Na plaatsen bestelling ontvang je gelijk een bevestiging,bij verzending een versturen ze een berichtje. Snelle levering,kortom een tevreden klant

een tevreden klant987 26-05-2013

door de hoeveelheid keuzes wordt het zoeken moeilijk. met name als je niet weet (zoals bij mij) hoe het onderdeel heet wat je wilt bestellen. wrist trap????

bij het bellen werd ik snel en correct geholpen. de medewerker heeft helpen zoeken en via omwegen zijn we bij het juiste product gekomen. de tijd die hiervoor genomen werd was fijn.

eerder te veel.

goede service en grote keus.

HEfoto 26-05-2013

Swinghead uitgezocht op de website en aangekocht in de winkel. Nadeel daarvan vond ik de erg lange wachttijd totdat ik geholpen werd. Zeker een half uur wachten. Verder goede service en uitleg!

flitsgek 26-05-2013

ik kon alles makkelijk vinden
goed overzightelijk
geen problemen met betalen.

over de service ben ik zeer tevreden voor 10.30 uur besteld volgende dag in huis
mits voorradig natuurlijk.

een heel groot assortiment
en als het op is is het ook zo weer aangevuld dat vind ik heel belangrijk dat het snel weer voorradig is.

als je van fotografie iets snel wild hebben en een keuze hebt uit een groot assortiment voor een mooie prijs dan wil ik iemand graag julli winkel aanbevelen.

ik heb al verschillende spullen bij julli gekocht over geen een heb ik klachten dus als ik iets nodig heb kijk ik als eerste op julli site.

Marco JVC2013 26-05-2013

De ene dag besteld en de volgende dag al binnen! Perfect geregeld!

Bestelling is makkelijk gedaan, vervolgens krijg je meer dan voldoende mails met de vorderingen over de verzendstatus. helemaal super

Meer dan voldoende keuze..Gelukkig ben ik toch niet gek en heb ik bij Cameranu besteld.

Alles gewoon goed geregeld

E.Boelens 26-05-2013

Het is zeer gemakkelijk een bestelling te doen bij Cameranu.nl
Altijd goede behandeling

Altijd goed bereid om eventueel narigheden op te lossen,in verleden wel eens niet goed geweest maar zeer goed geluisterd en gewoon goed opgelost

Kan in sommige gevallen iets beter,maar ben zeer tevreden

Omdat ik heel goede ervaring heb met deze winkel en zal er nog wel meer kopen als ik wat nodig heb

Gewoon een zeer goede webshop en ik hoop dat velen dit kunnen zeggen, Gewoon ik heb heel goede ervaring hier mee.

Weekamp 26-05-2013

Tot nu toe alles gevonden wat ik zocht.

Het geheel is overzichtelijk en duidelijk. Ook zoekmogelijkheid werkt goed en eenvoudig. Tot nu toe alles gevonden wat ik zocht. Wanneer ik andere mensen spreek die iets zoeken vertel ik altijd over mijn goede ervaringen met CameraNU.

Eveline53 26-05-2013

Beschikbare producten zijn overzichtelijk en met goede informatie voorzien.

De service in de winkel is voortreffelijk, professioneel met een eerlijk en onafhankelijk advies. Men is er niet op uit om alleen maar zoveel mogelijk producten te verkopen.

Voldoende keuzemogelijkheid geschikt voor elke portemonnee, maar wel kwalitatief goede producten.

Zeer aan te bevelen!

Peter Lathouwers 26-05-2013

Zoekfunctie van de webshop werkt supersnel en goed !

perfekte communicatie en snelle afhandeling

JörgenG 26-05-2013

R.M. van der Linde 26-05-2013

goede en overzichtelijke website.

zeer snelle verzending, keurig verpakt, gratis verzekerde verzending.

zeer ruim assortiment, waaronder de laatste modellen.

geen problemen met deze winkel

volgens mij, de laagste prijs, goede service, snelle gratis verzekerde verzending en de laatste modellen = aanrader !!!

krab1956 26-05-2013

Site werkt prima en snel, ook het betalen verloopt soepel.

Aangekochte spullen zijn snel in je bezit en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status. En met de cadeaubon van Zalando kon ik iemand anders weer gelukkig maken.

Zeer uitgebreide site met goede toelichting bij de producten.

Schept vertrouwen door de manier van werken.

Voor de eerste keer op Camera.nu geweest. Was positief verrast door de snelheid en de nette afwikkeling van mijn aankoop.

HansvO66 26-05-2013

Overzichtelijk en snel bestellen en de volgende dag al in huis

Niets op aan te merken, telefonisch contact gehad en uitermate vriendelijk geholpen

Wat ik wilde was voorradig

Snel en makkelijk en uitstekende service

Bullet69 25-05-2013

rjave 25-05-2013

Op een vraag direct antwoord gekregen. Product netjes en goed verpakt. Factuur via email en betaling makkelijk via Ideal. Verzending gratis !

Voldoet aan mijn wensen

Product keurig verpakt, snelle service en website. Top.

Goede service, netjes verpakt, direct antwoord op een vraag. Snel verzonden, de volgende dag (zaterdagochtend) al in huis en direct in gebruik. Zeer tevreden !!!

Dirk Lahuis 25-05-2013

Volledig assortiment, medewerkers met toewijding en kennis

Defecten worden ook na de garantieperiode super opgelost.

Meer dan volledig

Zie bovenstaande

Thijs_77 25-05-2013

De site is goed ingedeeld, er bestaat de mogelijkheid tot vergelijken en de zoekfunctie werkt redelijk goed.

De bestelling wordt snel geleverd, bij verkeerd bestelde producten of problemen bij ophaalpunten wordt adequaat gehandeld en gaat men uit van mijn betrouwbaarheid

Het assortiment spullen is echt prima. De keuze uit het hogere segment en de mindere merken is gewoonweg goed.

Aanbod, service, snelheid zijn goed en de prijzen zijn scherp.

Ik heb meerdere sites gebruikt voor de aanschaf van cameramateriaal. De combinatie van scherpe prijs, goed aanbod, snelle levering en goede service maakt dat er voor mij geen andere winkel is waar ik mijn fotospullen wil kopen.

John Floor 25-05-2013

prima site

supersnelle levering

lens was in voorraad

perfecte afhandeling, reliable!!

Johan Bron 25-05-2013

Toch heerlijk vanuit je luie stoel kunnen bestellen en hiervoor niet te deur uit te hoeven.

Je word keurig op de hoogte gehouden over je bestelling

Ruime keuze ik denk voor ieder wat wils.

Snelle levering en je word keurig op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling is.

maartenklingenberg82 25-05-2013

ik geef een 7 omdat ik nog 1 ding mis en dat is het vergelijken van producten van het zelfde merk of merken door elkaar. het is niet duidelijk of aanwezig op de site om dit te kunnen doen. het liefst zou ik bij elk product een vinkje willen zien om te kunnen vergelijken.

de medewerkers in de winkel weten vaak goed uit te leggen wat het verschil is tussen producten en waarom soms het beter is om een duurdere of ook de goedkopere producten te nemen. het is een onafhankelijk advies!

Friek33 25-05-2013

Duidelijk en makkelijk te vinden.

Telefonisch goed advies ontvangen.

Breed assortiment.

Zie scores hiervoor: wat wil je nog meer?

CD Fotografie 24-05-2013

De bestelling ed gaat allemaal vlekkeloos. Ik had kon echter niet met ideal betalen, ook niet via de speciaal toegestuurde link. Er bleef dus niets anders over dan het bedrag overschrijven

Service is proma. Ik had een vraag omtrent het product waar ik de volgende dag een bevredigend antwoord op had gekregen. Ook heeft men geprobeerd het betalingsprobleem op te lossen wat door de techniek helaas niet lukte

Assortiment is prima. Geen 10 omdat er toch nog enkele, wellicht wat meer specialistische, zaken ontbreken. Maar het grootste gedeelte van de behoefte is met het huidige assortiment zeker afgedekt!

In grote mate, hoewel men nog iets concurrerender kan zijn met de prijs

Mark001 24-05-2013

Benodigde producten waren snel en eenvoudig te vinden

Goede snelle levering!

Eenvoudige en overzichtelijke webshop, gevolgd door een goede snelle levering!

kuitert 24-05-2013

Luuk F 24-05-2013

Goede en duidelijke website, vooral overzichtelijk. Ze vragen gelukkig geen overbodige dingen bij de betaling en elke stap is erg duidelijk.

Goede service, pakketje was heel snel geleverd (de volgende dag al) en bestellingen boven de €100,- zijn zonder verzendkosten.

- Overzichtelijk
- Makkelijk
- Snel

Zoals gezegd, een snelle en goedverpakte levering. De duidelijke en makkelijke site maakt het bestellen eenvoudig.

Bart Silber 24-05-2013

eenvoudige bestelmogelijkheid

snelle levering

voor mijn doeleinden voldoende

Hannah65 24-05-2013

Bestellen ging heel gemakkelijk, de website is duidelijk.

Zeer snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Niets op aan te merken. Prima service!

Tossti 24-05-2013

De website ziet er erg goed verzorgd uit, en producten zijn makkelijk te vinden.

Perfecte service. Heb om in de avond een lens besteld en de volgende dag al binnen. En ook nog een herinnering in mijn mail ontvangen voor de verlengde garantie!

Heel erg tevreden met CameraNU. Snelle levering, goede service en een mooie site!

Swalmen 24-05-2013

Goed zichtbaar op de site.

Snelle service.

Gebeld en keurig te woord gestaan. Daarna besteld en de dag erna alles keurig in huis.

Jan uit Enschede 24-05-2013

Gewoon geen poespas. Vandaag besteld, morgen geleverd en zo hoort het.

Uitgebreide keus, wat ik zocht was op voorraad

Ton Goddijn 24-05-2013

Zeer makkelijk navigeerbare webshop. Ik heb zonder problemen het gewenste artikel snel gevonden.

De service is perfect! Snelle afhandeling, goede berichtgeving en snelle levering.

Een zeer ruim assortiment waardoor er veel te kiezen en te vergelijken is.

Deze winkel is iedereen aan te bevelen. Niet alleen vanwege de kwaliteit van de webshop, maar zeer zeker ook vanwege de zeer concurrerende prijsstelling.

Ik heb verschillende webshops bezocht op zoek naar het fototoestel dat ik wilde aanschaffen. Bij CameraNU vond ik alles wat ik wilde: duidelijke prijsopgaven zonder verborgen kosten of kosten die je pas aan het van het bestelproces te zien krijgt. Als voorbeeld: een andere webshop leek in eerste instantie goedkoper, maar pas aan het eind van de bestelprocedure bleek dat er nog eens 21% BTW bovenop kwam. Bij CameraNU zijn alle prijzen inclusief BTW, zodat je gelijk ziet waar je aan toe bent.

tanja63 24-05-2013

makkelijke site, duidelijk en snelle levering.

direct reactie op een email.

Heb tot nu toe alles kunnen vinden wat ik zocht.

goede prijs en het gemak van thuis winkelen.

ik ben tevreden en heb geen klachten.

Janneke Mensink 24-05-2013

makkelijker kan niet!

tegenwoordig zegt iedereen dat er goede service is, maar camera.nu laat het écht zien!

erg veel in het assortiment, incl. goede beschrijving en advies!

plaatje compleet, dus waarom niet?!

Ben altijd achterdochtig als het gaat om online bestellingen, het gebeurd zó vaak dat er iets niet goed gaat of ontbreekt, maar camera.nu heeft het tegendeel bewezen! Info via de mail, snelle service, ruim assortiment met uitgebreide beschrijvingen en details, incl. voordeelsets etc. Wat ze beloven, komen ze ook na! Kortom: ik heb absoluut geen negatieve punten, voor mij is het de volgende keer camera.nu!

Ol' 55 24-05-2013

Overzichtelijke website

Snelle afhandeling en goede verzending

Goed ook voor profesionele apparatuur

Goed, zie vorige beoordelingen

VFKlid 24-05-2013

Op de website is uitstekend te zoeken en het gewenste is zo gevonden

Kan niet beter! Snel en zorgvuldig met goed e-mail contact inzake vragen vooraf

Is zo groot dat dit moeilijk te beoordelen is

Als ik al prima geholpen ben dan mijn videovrienden toch ook?!

Persoonlijke behandelen. Goed contact en na bestellen snel geleverd. En misschien wel het belangrijkste : geen service tot de drempel van de deur, maar een goede after sales service

Louis 52 24-05-2013

Met een paar muisklikken op je computer vinden wat je zoekt

Vandaag besteld morgen thuis

een ongelooflijk aanbod in alle prijsklassen

Ik zou jullie honderd sterretjes geven als het kan, super tevreden . Zeker voor herhaling vatbaar .

Als je heel tevreden bent kan je niet anders dan een tien geven,van kopen via internet tot thuis super. Louis

Skillet 24-05-2013

Ik wist precies wat ik wilde hebben, bij de MM was de Canon SX50 niet op voorraad, bij cameranu.nl wel, al was me de uitleg van een kleine accessoire niet helemaal duidelijk. Dus even bellen, werd snel en vriendelijk geholpen en medewerker gaf uitstekende uitleg, had duidelijk erg veel verstand van zaken.In no-time werd zonder enig opdringen of verkooptruukjes bestelling opgenomen. Kreeg daarna zeer snel een mail, via iDeal betaald en volgende dag werd SX50 met accessoires bezorgd. Binnen twaalf uur, super!

Halverwege gesprek viel telefoonverbinding weg en werd meteen teruggebeld.

Als cameranu immer zo werkt hoef je nergens anders heen!

Heb geen negatieve zaken ontdekt.

Koen34 24-05-2013

Zeer betrouwbare overzichtelijke webshop met snelle service en netjes volgens de afspraak. Kan deze shop als zeer betrouwbaar aanraden. Snel contact via e-mail en snel en netjes afgeleverd. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

RoRoRo232313 24-05-2013

Makkelijk bestellen; fijn bij spullen die niet op voorraad zijn we een mailtje kunnen krijgen als het er wel is.

Prima assortiment. Vrijwel alles is ook op voorraad.

Goedkoop

Ruud Bosch 24-05-2013

Producten zijn ruim op tijd geleverd en het bestellen werkt vlot met iDeal.

Veel producten op voorraad en een ruim assortiment.

Ik heb veel vertrouwen in deze webshop, dus zou de winkel zeker aanbevelen.

Na een zoektocht naar een internetwinkel om mijn eerste HDSLR-camera te bestellen, kwam ik door positieve berichten op enkele fora bij deze website terecht. Mijn camera met bijbehorende lens is toen in perfecte staat op tijd geleverd. Ook over de prijs en de mogelijkheid de 'body' los met een andere lens te bestellen was ik zeer te spreken. Om die reden heb ik nu ook een Manfrotto Monopod 560b-1 hier besteld, zodat ik op één plek terecht kan als ik problemen heb met mijn apparatuur. Tot op heden nog niet nodig geweest, waardoor ik over de service niet kan oordelen. Toch heb ik er vertrouwen in dat ik goed geholpen zal worden, mocht ik dit in de toekomst nodig hebben.

M.L.2013 24-05-2013

even zoeken maar als onderdeel gevonden alles zeer duidelijk.

bij onduidelijkheid telefonisch zeer prettig geholpen, levertijd met een dag dit is perfect.
Het retourneren van een product wordt keurig en snel afgewerkt.

zeer uitgebreid en compleet prijstechnisch zeer goed.

zal dit zeker bij bekenden aanraden.

Wat keuze en aankoop producten, informatie en advies, retourneren en afwerken van foutief product betreft kan men als klant niets beter wensen, zeer correct. doe al langer zaken met Cameranu.

Auke Hakvoort 24-05-2013

Op de site staat alles duidelijk en overzichtelijk. Je mist soms een 'advies'. daarom ga je naar de winkel.

Uitstekend. Er werd de tijd genomen ondanks dat er meerdere klanten aanwezig waren. Opvallend vond ik het afraden van een keus die ik maakte. Daarbij werd een duidelijke uitleg gevoegd en werd me gewezen op een beter alternatief.

Ik had ondanks het overweldigende aanbod iets anders verwacht. Het was even zoeken. Met hulp van de verkoper kwam ik er snel achter dat getoonde artikelen op de site ook in de winkel bereikbaar waren.

Prima zaak, en er is evenveel hulp voor een kleine aankoop als een extreem dure.

J.H. van Schoonneveldt 24-05-2013

duidelijk en snel

alle handelingen worden bevestigd

genoeg keuze

positieve ervaring!!!

Jos Schenk 24-05-2013

Online bestellen werkt perfect en de verzendkosten zijn lager dan naar Urk rijden bij de huidige benzineprijzen ook al is het maar 40 km heen en weer.

vrijdagavond om 22 uur besteld en zaterdag al in huis!!

Meer dan ik kan wensen

Reeds vele malen hier gekocht en altijd naar volle tevredenheid

Prima winkel, kortom, erg tevreden

hannahmoto 23-05-2013

duidelijke omschrijving, scherp geprijsd, snel besteld.

vriendelijk, maar niet teruggemaild over een lader!

keus te over, goed omschreven.

voldoende keus, prima prijs, terugberichten kan beter.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-05-2013

Beste Hannah,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig. U geeft aan geen antwoord gehad te hebben op uw mail. Kunt u deze nogmaals aan ons toesturen, zodat wij kunnen onderzoeken wat er is mis gegaan? U hoort gewoon netjes antwoord te krijgen. Ik hoor het graag van u.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

borissa 23-05-2013

de ene dag besteld de andere dag in huis makkelijker kan niet

en geen bezorgkosten

goede service,goedkoper dan de rest en de andere dag in huis als je besteld kan het iedereen aanbevelen