Deze score is berekend op basis van 2257 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

frankvanmanen 03-07-2013

6,8

Duidelijke website. Alles is snel te vinden. Zoekfunctie werkt ook erg prettig.

Ik maak er eigenlijk nauwelijks gebruik van, maar de laatste keer dus wel om het volgende; In de omschrijving en op de afbeelding van het product stond namelijk een handige verstelling greep bevestigd aan de Genus ND Fader Filter. Deze bleek er achteraf dus niet bij te zitten. Ik dus contact gezocht met CameraNU, en vrij snel een reactie terug. Echter zou deze greep niet worden geleverd bij een filter onder de 72mm. Totaal verkeerd op de website dus, gezien het op de afbeelding en in de omschrijving verkeerd stond. Dus dat was dan maar jammer voor mij. Die greepjes konden niet los worden geleverd.

Assortiment is breed maar niet diep. Regelmatig zie ik producten staan die niet op voorraad zijn. Prijzen zijn scherp, maar kan goedkoper als je niet zoveel om service geeft.

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-07-2013

Geachte heer van Manen,

Hartelijk dank voor uw review. U w klacht is niet opgelost zoals u dat van CameraNU.nl zou mogen verwachten. Wilt u svp een mail met ordernummer sturen naar inkoop@cameranu.nl en ik ga u een passende oplossing bieden.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

caveman75 03-07-2013

Goede site met veel informatie en prima bestelproces.

Levertijd was enorm snel, 21:30 besteld de volgende ochtend om 9:45 in huis! Hoe is het mogelijk! top!

Volgens mij prima

Giovanna11 03-07-2013

Bestellen via webshop gaat snel.

Geleverd op de tijd zoals beloofd.

Ik vond wat ik zocht.

Bestelling soepel en vlot verlopen.

Canon Powershot S100 via internet besteld en volgende dag geleverd mèt introductiehandleiding in het Nederlands. Lijkt normaal maar bij een andere webshop lukte het tot 4x toe niet om een Nederlandstalige handleiding bij de camera te krijgen.

kay2020 03-07-2013

makkelijke site

lens was bij binnenkomst beschadigd. na het melden hiervan binnen twee dagen een nieuwe gekregen. top.

heel veel keuzen ook onbekende merken.

Snel, veel keuzen en goede service

Henri W 03-07-2013

Inge H 03-07-2013

Eenvoudige, simpele en duidelijke website met een breed scala aan producten

Supersnel. Zelfs 's avonds besteld is volgende dag in huis.

Breed scala aan producten, veel keuze, duidelijk geordend en daardoor te vinden

Duidelijk, snel, simpel. Alles wat je wilt van een online webshop.

LvdB1982 03-07-2013

Duidelijke website, betaling via iDeal.

Goed geleverd binnen 1 dag.

De body die ik kocht was het goedkoopst van alle sites die ik vinden kon. Snelle levering, keurig verpakt.

FictieveNaam1234 03-07-2013

Usability kan beter. Zoals bijv. bij dit scherm (getypte tekst verdwijnt bij het selecteren van een ander punt). Haal die irritante bewegende banners eens weg.

Super-snel mijn product in huis

Mijn product is op veel plaatsen niet te vinden.

Goede webwinkel met snelle service, maar niet beter dan andere websites.

Rafael63 02-07-2013

Goede service, snel bezorging.

NielsLu 02-07-2013

Ideaal, 's avonds voor 22.30 uur besteld, de volgende dag daadwerkelijk in huis.

Ik had een Olympus Pen E-PM1 besteld, hiervan stond op de website dat deze direct leverbaar is.
In de bevestiging van de mail stond dat de camera tijdelijk was uitverkocht. 's Ochtends gebeld, de camera bleek al verzonden te zijn.

De actuele voorraad is correct aangegeven op de site, je weet dus direct of het op voorraad is.
Het assortiment is zeer ruim, met goede scherpe prijzen.

Gezien mijn ervaring een absolute aanrader. Als ik weer wat moet bestellen voor de camera, doe ik het absoluut bij Cameranu.nl.

Rick de Visser 02-07-2013

Na alle gegevens op de website ingevuld te hebben en een betaalmethode ingevoerd te hebben, kon ik deze niet meer wijzigen. Vanwege cookies moest ik de bestelling vervolgens op een andere pc doen.

De bestelling was zoals op de website beloofd al na één dag binnen. De bestelwijze was ook erg makkelijk.

Ik was op zoek naar een specifiek producttype en deze was direct leverbaar. Ik heb de rest van het assortiment niet bekeken.

Ik zou persoonlijk na 'één' goede ervaring niet vanuit mezelf iets of iemand aan mij omgeving adviseren, maar mocht er naar gevraagd worden, dan zou ik mijn positieve ervaring wel delen.

verboon 02-07-2013

zoals gebruikelijk, gemakkelijk en snel.

ik had m'n printer om 22.00 uur besteld en 12.00 uur later had ik hem in huis.
Grandioos.

voor elk budget wat wils.

prettig winkelen, betrouwbaar, snelle levering.

G.J.Kocken 02-07-2013

web site is duidelijk

ruime assortiment

ruime assortiment met een goedkope prijs

Al een paar keer bij dit bedrijf iets gekocht tegen een goedkope prijs en de bestelling is bezorgd zoals afgesroken

naamGJP 02-07-2013

geen winkels aflopen maar direct vanachter je pc bestellen

in 1 dag lag de camera al in de brievenbus, heel netjes afgeleverd en perfecte service

Kon uit vele modellen en merken en prijsklasse een keuze maken en de informatie per toestel was overzichtelijk en goed te lezen

Snelle levering binnen 24 uur, vele keuze in toestellen en informatie over de camera's, prijzen.

Mijn ervaring is dat het een goede keuze is geweest om dit toestel aan te schaffen, en een snelle levering via CameraNu.nl in de avond besteld en de volgende dag al geleverd, met andere woorden zou ik het zo weer doen, gemakkelijk en overzichtelijk met een zeer goede service.

Christina 1965 02-07-2013

Goede overzichtelijke site

Fantastisch telefonisch geholpen

Wat ik heb aangeschaft was voorradig dus snel in huis

Werkt perfect en snel

egrandia 02-07-2013

ALles onder 1 dak

Gewoon goed

Ruim

Op fotogebied ruime keus, concurerende prijs, goede service

Geslaagt voor meerdere aankopen, achteraf juiste prijs betaalt, goed voorgelicht

Hans uit HiA 02-07-2013

Via de website van Kieskeurig kwam ik op goedkoopste leverancier CameraNU.nl. De website was overzichtelijk en ruim voldoende met informatie en foto's. Savonds om 20.00 uur besteld en jawel 11.00 uur via Post.nl

Ik was opzoek naar de nieuwe camera. Het moest een Olympus worden, maar da wel de geodkoopste in zijn soort. Via Kieskeurig.nl kwam ik op goedkoopste leverancier CameraNU.nl. De website was overzichtelijk en ruim voldoende met informatie en foto's. Savonds om 20.00 uur besteld en jawel 11.00 uur via Post.nl. Voortaan kijk ik eerst op camera.NU of die aan mijn wens kan voldoen.

cadiche 02-07-2013

Heel makkelijk te bestellen en heel snel je product in huis

Heel veel verschillende producten

Ja zeker het is een overzichtelijke site en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede site erg overzichtelijk en vele soorten producten en snelle levering

Johan2707 02-07-2013

Goede zoekfunctie

website werkt goed, in de avond bestelling geplaats en de volgende dag geleverd

veel keuze (objectief gekocht voor Nikon camera)

Goed werkende site met groot assortiment en snelle levering

BlackSmokey 02-07-2013

Duidelijke, overzichtelijke website. Actueel voorraadsysteem. Op voorraad is ook echt de volgende dag in huis.

Berichtgeving omtrent bestelling erg goed. Mailtjes voor elke fase van het proces. in de mail wordt ook direct aangegeven of het een envelopzending of pakketzending is (indien pakketzending, meteen voorzien van track-and-trace).

Ruim assortiment voor nette prijzen.

3e bestelling in korte tijd. Wederom binnen gestelde tijd geleverd.

Wederom tot grote tevredenheid besteld bij cameranu.nl De levertijden zijn opnieuw gehaald. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Het betrof een relatief klein product waardoor deze per noppenenvelop is verstuurd. Voor het product, biedt dit voldoende bescherming. Netjes per mail op de hoogte gehouden over de betaling en verzending. Voor het volgende product is cameranu.nl weer de eerste waar ik ga kijken.

Nils Nijenhuis 02-07-2013

overzichtelijke en duidelijke website.

In verband met vakantie had ik in de bestelling gevraagd of ze deze z.s.m. konden versturen. binnen 2 uur had ik een mailtje terug dat dit geen probleem was en dat het fototoestel die dag met de pakketservice zou meegaan en zoals beloofd werd de camera ook netjes de dag erna afgeleverd.

Ik wist al welke camera ik wilde hebben dus deze keuze was al gemaakt, maar aan accesoires was de keuze ruim voldoende. ik heb een 16GB geheugenkaartje en een camera tas erbij besteld en beide waren ook op voorraad.

nette service, afspraak werd netjes nagekomen. verder een overzichtelijke website!

Henk van EL 02-07-2013

winkelen vanuit je stoel

goede telefonische uitleg

prima

heb wijnig vrienden maar die ik heb krijgen mijn oordeel
Prima

fdinjens 02-07-2013 Via de website gekocht

heldere site, goede informatie , uitgebreid.

mijn eerder gekochte camera ging stuk. Hele snelle reactie in de garantieperiode en zeer nette afhandeling. Nieuw product gekregen.

Absolute aanrader. Service als hier, kom ik helaas zelden meer tegen. Dus erg blij mee!

Gerrit uit Limburg 02-07-2013

alles is makkelijk op de site te vinden geen moeilijk gedoe ofzo

veiligi betalingen en snelle verzending

eigelijk alles wat een fotograaf nodig zou lkunnen hebben is bij cameranu wel te vinden

waarom zou ik kwaliteit en service alleen voor mijzelf houden

alles bij elkaar zeker een aanrader voor een ieder

Ben Wolfraad 02-07-2013 Via de website gekocht

Zeker overzichtelijk

S'avonds om jullie18.30 uur besteld en volgende dag om 09.30 uur in huis. Toppie service

Keuze is reuze

Ik zou het iedereen aanraden .

Goede service en goedkoopste web-winkel . Vandaag besteld en morgen in huis

wimbijkieskeurig 02-07-2013

Duidelijke site, goed productoverzicht

Assortiment is ruim, veel keuze uit diverse merken en typen

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Gewoon een goede en betrouwbare internet winkel voor al je foto-benodigdheden

driessen joop 56 02-07-2013

binnen 5 minuten gepiept

met 1 telefoontje goed op weg geholpen

volop keuze

goed en vriendelijk

gewoon prima

194619 02-07-2013

Duidelijke site en bestelsoftware

Tot op heden alle leveringen correct

breed gesorteerd

Betrouwbaar en vakkennis, ook bij telefonische informatie.

Prettig om zaken mee te doen

just_e_nough 02-07-2013

goede navigatie

voorziet in mijn behoeften

snelle levering, goed assortiment, scherpe prijzen

snelle levering, goed assortiment, scherpe prijzen

M.Varkevisser 02-07-2013

De bestelling verliep vlot, is duidelijk voordeliger dan in de winkel en de aflevering vond heel snel plaats. Kortom prima service

eReview 01-07-2013

Groot assortiment duidelijk gerangschikt en filtreerbaar. Zodoende zijn gezochte items gemakkelijk vindbaar en te vergelijken.

Toelevering verloopt vlot en de aftersales service is uitstekend.

Het assortiment is zeer groot en er is bovendien veel keuze uit diverse merken.

Geen (web-)winkel is perfect, maar CameraNu.nl kan ik zeer aanbevelen.

De webwinkel van CameraNu.nl ervaar ik als zeer prettig en gebruiksvriendelijk. De informatie en service is uitstekend.

tulpje 01-07-2013

De website is duidelijk.
Het bestelproces gaat heel snel.

Als je niet thuis bent om het af te leveren, wordt het de volgende dag weer aangeboden.
Mijn pakket heb ik geretourneerd en ik kreeg een e-mail van jullie dat jullie het hebben ontvangen en het geld teruggestort wordt. Dit vind ik klasse.

Er is genoeg keuze.

Bij deze winkel is overal goed over nagedacht zowel voor de klant als winkelier.

Dimo DSLR 01-07-2013

Bestellen is heel gemakkelijk en overzichtelijk.

Supersnelle afhandeling en levering. Vandaag besteld is echt morgen geleverd. Al bij 2 bestellingen vlekkeloos!

Kan alles wat ik nodig heb voor mijn camera. Wellicht nog wat filters van Akira aan het het assortiment toevoegen.

Helemaal tevreden!

Markwa 01-07-2013

Alles ging makkelijk

toen mijn gewenste camera even niet leverbaar was kreeg ik een mail dat hij er weer was. Ik ging langs en ze hebben hem voor mij achter gehouden zodat ik niet voor niets ging. De medewerkers daar waren zeer servicegericht!!

Alles wat ik nodig had was er, ook een super goed passende tas. Er was ook nog veel vergelijkbaars.

Prima zaak, zeer aanbevelenswaardig.

goede service, gezellig kundig personeel, had op alle vragen antwoord. via mail goed te bereiken, reageerden snel op mijn mails. Deden wat ze beloofden. Zeer klant vriendelijk

P.C.J.M. van der Linden 01-07-2013

Als je weet wat je zoekt is het een eitje om het artikel te vinden op de website en bestellen gaat ook gemakkelijk en vlot evenals het afrekenen.

Cameranu.nl heeft een goed assortiment artikelen en bijna altijd in voorraad.

Je kunt tig webshops bezoeken om de laagste prijs te krijgen. Cameranu.nl zit daar nooit ver van af.

straaljager 01-07-2013

goede webshop duidelijke foto's en link naar bijbehorende accessoires en informatie

men reageert snel op vragen per mail of via de website. geeft aan wanneer er artikelen weer voorradig zijn.

ruim assortiment, met duidelijke beschrijvingen. daarnaast concurrerend in prijs!

Ik koop al jaren onderdelen en cammera's bij Cameranu.nl en ben erg tevreden over de service en klantgerichtheid.

zie bovenstaande opmerking, lijkt me duidelijk

Nicole en Peter 01-07-2013

Lens laten reserveren, en opgehaald in de winkel. Tot mijn verbazing kon ik ook direct mijn camera laten schoonmaken, en ik kon er nog op wachten ook! Dat was erg prettig.

Werd prima geholpen, deskundige medewerkers, heerlijke koffie.

Ik werd hebberig van het assortiment. Ik dacht dat ik alles had wat ik wilde hebben maar na even rondneuzen in de winkel heb ik weer heel wat nieuwe wensen! Erg compleet, van verrekijkers, tot camouflage tenten en tijdschriften en alles wat je nodig kunt hebben voor je hobby :-)

Ik vertel het aan iedereen die het horen wil. Urk is wat afgelegen, maar als je de moeite neemt om erheen te gaan kun je je daarna leuk uitleven op alles wat er te zien is in Friesland!

Ik ben zeer tevreden, niet alleen werd ik snel en vakkundig geholpen, ik kreeg er nieuwe ideeen bij :-)

de vries 1995 01-07-2013

gemakkelijk op te zoeken op internet, en de rest volgt vanzelf

ik kreeg keurig netjes een melding dat het niet helemaal goed gegaan was met mijn bestelling, en als ik de bestelling nog voor 22:30 goed plaatste dan zou het nog die zelfde dag verzonden worden, en dit ging perfect

heel uitgebreid assortiment

aangezien het assortiment uitgebreid is, en je ook alles nog eens heel snel thuis gezonden krijgt, kan ik het een ieder aanbevelen.

gewoonweg top

Pieter8321 01-07-2013

Het gezochte artikel was makkelijk te vinden in de webshop

In de winkel werd ik goed geadviseerd, door de grote keuze wist ik niet welk UV filter het beste was.

Eerder teveel dan te weinig

Ruim assortiment met goed advies.

Goed geholpen. Het was alleen wel druk in de winkel, ik moest ongeveer 40 minuten wachten maar omdat dat met nummertjes werkt word je ook geholpen als het je beurt is en onder tussen kun je koffie of thee nemen en wat rondkijken in de winkel en wat dingen proberen.

Arjen1961 01-07-2013

On-line bestelling heel gemakkelijk.

iDeal betaling had storing.
Winkel bood de mogelijkheid de betaling opnieuw te doen.
Duidelijk, snel en efficiënt met betalingsverwerking en versturen artikelen.

Prima; wat ik nodig had was op voorraad. Eén artikel van een (mij) onbekend merk, maar geen probleem.

Makkelijk, snel en efficiënt.

Liani 01-07-2013

Ik kreeg uitgebreid en professioneel advies om tot een weloverwogen keuze te komen voor het product wat ik wilde kopen

Voldoende voor het maken van een keuze op maat.

persoonlijke benadering, professioneel en kwaliteits merken.

zie bovenstaande

Berend joling 01-07-2013

bestellen en betaling is makkelijk

de service is goed tijdens de staking van postnl netjes een mail gekregen over het vervoer

groot assortiment en ook scherp geprijsd

ik zou anderen deze winkel echt aanbevelen vanwege de service de kosten en het ruime assortiment

M. Regensburg 01-07-2013

Andreas 39 01-07-2013

Alles wees vanzelf, vrij laat in de avond besteld, (maar nog wel voor 22.00 u); betaling ging gemakkelijk en de andere middag keurig de bestelling in huis.

De ochtend van de levering nog even het "track- en trace" systeem geprobeerd om een idee te krijgen hoe laat er ongev. afgeleverd zou worden. De site gaf alleen aan: zending onderweg, niets nieuws dus want dat wist ik al van de vorige avond.

Voor de 2e of 3e keer gebruik gemaakt van CameraNU en wederom is vrijwel alles snel, punctueel en vlekkeloos verlopen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2013

Beste Andreas,

Hartelijk dank voor uw review. De tracking info wordt door TNT verstrekt. Wij hebben hierop helaas geen enkele invloed. Hopelijk wordt deze service in de toekomst door TNT verbeterd.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

gemmetje 01-07-2013

het was via CameraNU erg makkelijk vinden wat je zoekt, de website zit logisch in elkaar

Ik kreeg direct een mailtje met een bevesitiging en vlak erna een track en trace nummer, het ging allemaal erg vlot en soepel

er was voldoende keuze in wat ik zocht

De website was erg makkelijk in gebruik en mijn product had ik een dag later binnen. helemaal super!

Thucydides 01-07-2013

Jurien Minke 01-07-2013

Overzichtelijke website, ruim assortiment en een snelle en goede levering.

E. van Raaij 01-07-2013

Het zoeken naar producten is erg eenvoudig. Wat helemaal prettig is, zijn de voordeelsets die getoond worden bij je product waarmee je extra korting krijgt.
De (technische) productinformatie is ook overvloedig en goed.

Uitstekende service. Ik had een filter besteld waar iets mee mis was. Mailtje gestuurd, waarop dezelfde dag nog werd gereageerd en er een nieuwe werd toegestuurd. Snel en servicegericht dus.

Wat hebben ze niet?

ik zou niet snel een betere en goedkopere winkel weten.

Goed, goedkoop, uitstekende service, gratis levering, mensen met passie voor fotografie (maar dat merk je natuurlijk het best in als je naar hun winkel gaat)

P vd B 01-07-2013

Veel keus en duidelijke beschrijvingen van de producten.

zeker een aanbeveling om hier terug te komen.

Ben sinds kort klant bij CameraNu.nl en ben zeer tevreden! Ruime keus, scherpe prijzen en snelle levering. Een vertrouwd adres.

John Adelaar 01-07-2013

Altijd op voorraad, duidelijke site, gebruikersgemak

Snelle afwikkeling, telefonische ondersteuning, vriendelijke adviseurs

ruime keuze, veel accessoires

Snelle levering, duidelijke aankoopbevestiging snelle levering

CameraNu levert een ruim assortiment snel en met heldere betalingsvoorwaarden, indien niet op voorraad melding als het artikel weer binnen is.