Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eddies38 04-06-2013

De site van CameraNu is ondanks het zeer ruime aanbod zeer overzichtelijk.

Producten worden geleverd op de afgesproken tijd.

Ik heb in de afgelopen jaren bij meerdere online winkels foto equipement besteld maar CameraNu heeft veruit het grootste aanbod.

Aj jaren klant bij CameraNu en naar volle tevredenheid.

Ik heb door de jaren meerdere producten via CameraNu besteld. Alles wordt altijd op de afgesproken tijd geleverd. CameraNu heeft van alle aanbieders van foto apparatuur het ruimste aanbod en veelal tegen de scherpste prijs.

lilianroos 04-06-2013

Voor 22:30 uur de volgende of dag er na in huis.
Ander postadres is mogelijk.

Alle kleuren van het product wat ik wilde.

Als ik keuze heb, dan gaat mijn voorkeur meestal naar Camera.NU, tot nu toe altijd goede ervaring qua service (snel antwoorden van e-mail) en gemak.

geest62 04-06-2013

geest213 04-06-2013

Thuis voor de p.c. uitzoeken en bestellen. Uitgebreide info per product.

Mits op tijd besteld en op voorraad, is de levering keurig op tijd.

Ruim en tegen goede prijzen.

Zoekt en gij zult goed en goedkoop vinden.

Prima webwinkel.

mrjoene 04-06-2013

Opzoeken, bestellen en vlot ontvangen!

Zeer snelle service!

Jeetje, wat een keus!

Is het product hier te krijgen, bestel hem dan gewoon maar hier. Probleemloos!

rd67 04-06-2013

Niet alles , maar genoeg om te kiezen

Scholtzz 04-06-2013

Trommelmeisje 04-06-2013

site werkt goed--eenvoudig producten te vinden--super snelle levering.

Hele snelle levering..

wat ik zocht heb ik gevonden.. dus ik ben heel tevreden

Dit is de 2e maal dat ik dringend iets nodig had.. en julie hebben een goede site.. en een super snelle levering..dus dikke pluim

Lex Kassenberg 04-06-2013

De site is goed overzichtbaar en goed georganiseerd. Verschillende artikelen zijn makkelijk te vinden

Ik heb verschillende malen via CameraNU besteld en ben steeds zeer tevreden over de service. Deze keer moest ik na de bestelling wat veranderingen maken, was geen probleem nadat ik ze een email had gestuurd.

Voor de fotografiese benodigdheden die ik heb is het aanbod hier meer dan voldoende

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met CameraNU. Ik woon in het buitenland en kan daarom de BTW terug vragen. Dat gaat ook zeer soepel en zonder problemen!

Henk123579855 04-06-2013

Alles prima.

Sophie29 04-06-2013

Met een paar klikken en het invullen van een aantal gegevens, is alles zo geregeld.

's Avonds besteld en volgende dag in huis. Verder geen klachten of negatieve puntjes.

ik zou cameranu.nl iedereen aanbevelen, en zou zelf mijn volgende aankoop ook weer daar verrichten.

Top service, zou deze site iedereen aanbevelen!

Robbert_Thomas 04-06-2013

Duidelijke website
Mogenlijkheid om de bestelling af te halen

Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.
Bereikbaarheid was wat minder door opbrekingen.
Heb een half uur voor een gesloten deur gestaan i.v.m. een personeeltraining. Dit veroorzaakte was iritatie bij meerder klanten die ook stonden te wachten. Dit was niet vermeld op de website

Zeer uitgebreid assortiement met korte levertijden.

CameraNU heeft een zeer groot assortiment met korte levertijden. Het feit dat ik een artikel via de webwinkel kon reserveren en in de winkel op kon halen heeft mij doen besluiten hier mijn objectief te bestellen. Ook het feit dat een groot aantal OLYMPUS objectieven op voorraad zijn, voor een schappelijke prijs, heeft mijn keuze mede bepaald.

ChantalvdDool 04-06-2013

Alles zeer snel en makkelijk te vinden op de website. Vooral de vergelijkingsmethode is erg handig voor het geval dat je bepaalde producten in een oogopslag nog eens samen wilt bekijken voordat je een keuze maakt welk product uitgekozen wordt.

Levertijd was zeer snel, ik stond er van te kijken hoe snel iets geleverd werd. De dag na de bestelling stond de bezorgdienst al voor de deur.

Veel keuze, per productsoort meerdere merken, kleuren, prijzen, enzovoorts.

Voor mensen die net als mij te ver van de winkel wonen om even heen te gaan is de webshop een zeer goede uitkomst.

Ik had nog nooit eerder bij deze winkel besteld, maar dit was zeker niet de laatste keer.

M&M Sweet Flavours 04-06-2013

Makkelijk en snel bestellen

Top service

Groot aanbod

Zeer aan te bevelen goede en snelle service.

Maarten__1979 04-06-2013

Alles overzichtelijk in een goede website te vinden en te bestellen

Vandaag besteld is morgen in huis :)

Veel heel veel...

Als je iets nodig hebt, ze hebben het wel

Zeer uitgebreide winkel. makkelijk te zoeken wat je nodig hebt. ga hier zeker vaker wat kopen. Goede snelle levering!

henny v.d.heijden 04-06-2013

in de winkel werd er niets gezegd ,ik dacht dat de geheugenkaart er bij zat. Vrij gemakkelijk jullie gevonden en het werkte ook nog

op mijn vraag of het in het aangekochte toestel paste kreeg ik netjes antwoord, zelden meegemaakt

daar kan ik niet veel over zeggen,dan zou ik het opnieuw moeten bekijken,voor mij was dat ene kaartje genoeg voorlopig

zie de teksten hierboven.En dat service en zo werkt blijkt wel toen ik in een servicegerichte garage een auto kocht, van de week kocht mijn broer daar eennieuwe auto
door mij aanbevolen, ga zo door

Duidelijk,helder geen dure verzendkosten en antwoord op je vraag,snelle levering

HLHaveman 04-06-2013

Webshop is overzichtelijk, bestel proces is kort en simpel. B.v. geen haperingen in omschakelen naar iDeal.

Informatie voorziening na bestellen is goed. Pakket was snel en schadeloos binnen, zelfs met PostNL.

De enige shop met een aanbiedings/accesoirepakket dat wel zinnig was. Goed samengesteld.

CameraNU is een webshop waar ik naar alle tevredenheid besteld heb.Ik zal hen dan ook zeker aanraden bij mensen met eenzelfde hobby.

CameraNu heeft bewezen snel en correct de bestellingen af te handelen. Producten waren goed, netjes en orderlijk verpakt. Er is niet bezuinigd op de verpakking van het pakket, zodat goede aflevering verzekerd is. Zonder aarzeling ga ik zeker vervolg aankopen bij hen doen. Ze hebben er voor nu een tevreden klant bij.

ArnoNiehof 04-06-2013

Snelle levering, makkelijk betalen! Prima!

Janneke Vos 04-06-2013

van uit de stoel iets kopen

super snelle service, goed en deskundig advies gekregen

is iedereen aan te beveleden deskundig advies , supersnelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Uxorius 04-06-2013

Duidelijke site waar je makkelijk je gezochte product kunt vinden en bestellen. Even betalen en volgende dag al thuis

Ze hebben meer dan voldoende voor mij als amateurfotograaf en van wat ik er van kan zien ook voor de profesional

Een goede fijne site die vertrouwen geeft en waar je snel en makkelijk kan shoppen tegen concurrerende prijzen.

wdoornik 04-06-2013

besteld via internet voor 22.30 de volgende dag ontvangen

zie beoordeling boven

homeopaat 03-06-2013

Mooie winkel, goede service, goede prijs.

baakien 03-06-2013

Eenvoudig zoeken en vinden wat er is en wat je nodig hebt.

service is goed met keuze-mogelijkheden over bezorging.
Ook in de winkel wordt je duidelijk en proffesioneel geholpen. Ze stunten niet als 'n produkt niet op voorraad is of niet meer leverbaar is om hoog in "kieskeurig" te komen.

Lijkt mij ruim voldoende en héél veel op voorraad.
Duidelijke indeling in groepen en merken.

De redenen zoals duidelijkheid, service en assortiment.
Prettig dat je ook in de winkel terecht kunt om iets te vragen, iets te zien of je proffesioneel te laten adviseren.

de site en winkel komen betrouwbaar en proffesioneel over terwijl de produkt-prijzen vaak bij de voordeligste behoren!

Rivale 03-06-2013

Een duidelijk keuze menu, als je tenminste weet wat je wilt.
Mocht je daar niet uit zijn, dan is er veel te zien en te lezen.

Bereikbaarheid is wel goed. Ik kreeg snel antwoord via de mail. In het Nederlands en Engels in 1 mail. een beetje door elkaar, dat staat niet zo professioneel.
Kosteloos werd en nog een boekje nagestuurd, dan wel weer in het Engels, terwijl ik toch echt in het Nederlands communiceer.

Breed assortiment in diverse prijsklassen. Leuk om een aanbod te krijgen in een combinatiepakket, bijv. met diverse filters.

Snelle service en geen verzendkostne, maken het extra aantrekkelijk om hier iets te kopen.

Camera nu, is de zaak die winkel voor goede service, kwaliteitsproducten en voldoende informatie om de juiste keuze te maken.

piet234113 03-06-2013

snel bestellen via website

OmaMagda 03-06-2013

Makkelijk bestellen

Super snel geleverd. Goede service via @mail en met humor.

Ik ben zeer tevreden en Thuiswinkel waarborg vind ik belangrijk.

Snelle, vriendelijke en betrouwbare site.

marja 45 03-06-2013

duidelijke webshop,makkelijk te kiezen en snel te betalen

prima service en snelle levering zeker voor herhaling vatbaar !

veel keuze en duidelijke uitleg.

lekker dichtbij,snelle levering,prima side.

het was de eerste keer dat ik hier heb besteld,maar zeker goede service !

bakkerzes 03-06-2013

Duidelijke website en een goede overzichtelijke indeling. en uiteraard voorzien van i deal zodat betalen ook geen gedoe meer is

bij vragen via de mail geven ze binnen zeer korte tijd antwoord ( binnen een uurtje )

zeer ruim assortiment , maar alles hebben is gewoon niet mogelijk

ze hebben veel tegen een normale prijs de hulp en afhandeling is helemaal oke

Ze hebben een breed assortiment en voor iedere portomone , bij vragen via de mail reageren ze snel en correct . en uiteraard niet te vergeten ze leveren snel. Ik zou deze webwinkel aanraden aan andere klanten omdat ze je ook gewoon helpen en je vragen beantwoorden. aftersale is net zo belangrijk al dan niet belangrijker.

jimmybobsa 03-06-2013

Kon gewoon online bestellen, en kiezen uit afhalen of bezorgen. Dat ik een keus had, kwam me in dit geval erg goed uit.

Uitstekende service. gelukkig heb ik nog geen gebreken met de aankoop gehad, maar ben goed voorgelicht en bijzonder vriendelijk geholpen.

Ik geef op dit punt ruim voldoende. Wat ik in de webshop aantrof, hadden ze ook in de winkel. Een ruim assortiment en zou cameranu.nl zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Zou ik niet over twijfelen. De producten die mijn interesse hadden, waren bij cameranu goedkoper dan elders. Tel hier de klantvriendlijkheid bij op, en de snelheid waarmee geleverd wordt, zou ik met en gerust hart de winkel aanbevelen.

Ik was op zoek naar een Canon 17-40 L lens welke hier ruim voorradig was, en ook goedkoper dan soortgelijke winkels. Ik heb gekozen voor bestellen, en afhalen in de shop daar we graag eens in de haven van Urk wilden kijken (en fotograferen). Dit was geen probleem. Eenmaal in de winkel ben ik prima geholpen door vriendelijk personeel. Voor een volgende aankoop zal ik eerst bij cameranu te rade gaan. Cameranu ga zo door, een zeer tevreden klant!

fokkehofstra 03-06-2013

Alles is helder geformuleerd

Snelle service

Er is genoeg keuze.

nvt.

Alles was helemaal goed geregeld. Afspraken zijn tot nu toe nagekomen.

Dakpan66 03-06-2013

Makkelijke website en duidelijke stappen.

Levering volgens afspraak.

Wij wisten waar we naar op zoek waren dus de rest van het assortiment niet echt bekeken.

Alles wat hier boven is beschreven.

PetraSp 03-06-2013

Het is een overzichtelijke site en je kan goed je wensen aangeven, waardoor snel de juiste producten naar boven komen.

Bij vragen nemen ze rustig de tijd om deze te beantwoorden en denken mee naar mogelijkheden en oplossingen.

Een breed assortiment voor verschillende budgetten.

Een winkel waar mensen werken met kennis en de klanttevredenheid hoog in het vaandel.

Cameranu is een winkel waar men de tijd voor je neemt. Of je nu een hobbyfotograaf bent die net fotografie ontdekt heeft of al langer fotografeert. Daarnaast een ruim assortiment voor de verschillende ervaringen en budgetten.

Berry61 03-06-2013

Overzichtelijke website.
Veel extra product info

Zeer vriendelijke helpdesk.Deel levering werd op verzoek kosteloos toegestuurd!!! TOP!!

Ruim assortiment met concurrerende prijzen

Top webwinkel met dito service!! AANRADER!!

fredz 03-06-2013

Prima webshop. Ik vond makkelijk mijn weg.

Gebruik/bediening van de webshop is helemaal zoals ik verwacht. Met andere woorden: de usability is heel goed..

Onder de indruk van het grote en brede assortiment. Veel meer dan de naam 'cameranu' doet vermoeden.

Grote kans dat je hier vindt wat je zoekt tegen een goede prijs. Qua prijsstelling concurrerend!

Ik laat anderen graag weten wat mijn ervaring met cameranu.nl was zodat men er zijn voordeel mee kan doen.

Beeldend Kunstenaar 03-06-2013

Ruime winkel_overzichtelijk_
Praktisch ingedeeld

Accuraat en zeer vriendelijk Personeel en Kundig _
Heel behulpzaam en meedenkend !

Redelijk Assortiment .

Zeer aan te Bevelen .
Leuke Workshops met Aparte
ruimte voor Besprekingen ,
annex Showroom .

Ik kom zeker graag terug !!!

Bas62 03-06-2013

Duidelijke webshop en bestelproces.

Zeer snelle afhandeling en levering! Ook bij vooruitbetaling alles supersnel geleverd!

Zowel op de webshop maar ook in de winkel enorm assortiment en goede advisering.

Zelf bijzonder goede ervaringen met dit bedrijf, durf dit gerust aan te bevelen en aan te raden bij anderen.

Alles bij elkaar al paar jaar zeer goede ervaring met CameraNu. Vooral door hun uitgebreide assortiment, advisering en serviceafhandeling!

RichardH1972 03-06-2013

Alles staat duidelijk aangegeven met een link naar de site van de leverancier en ook een overzicht met alle accessoires

Nog niet veel ervaring met de service online, maar als die net zo goed is als in de winkel, krijgen jullie een 8

Genoeg keus ook in prijsverhouding

Als ik iets nodig heb voor het fotograferen, ga ik zelf naar cameranu, zowel qua aanbod als prijs, dus dat raad ik dan ook andere mensen aan.

Ben erg tevreden over de kalibratie set van Xrite, erg gebruiksvriendelijk en na het kalibreren van mijn monitor mooi beeld, ga binnenkort een knappe printer aanschaffen en ga hem dan daar ook voor gebruiken.

Adrievg 02-06-2013

Website is eenvoudig en een en ander snel geregeld

De spullen gevonden waarnaar ik zocht.

wijnand v Doorn 02-06-2013

keuze genoeg

bij vragen gelijk duidelijk antwoord

veel keus

tevreden

Pcorni 02-06-2013

De stappen voor de aankoop op de website zijn eenvoudig en zeer logisch.

De aankoop bevestiging en de berichtgeving over de levering zijn zeer goed

Een breed assortiment en het assortiment is goed gedocumenteerd

Een nette correcte levering. Je krijgt wat je volgens de website mag verwachten

CameraNU.nl levert het product netjes verpakt en op tijd. Daarbij wordt je netjes op de hoogte gehouden van de levering. Ook wordt er netjes in een aparte mail een factuur gestuurd. Ik zal zeker ook in de toekomst weer gebruik maken van de diensten van CameraNU.nl

Lara2011 02-06-2013

Overzichtelijke site

Snelle en accurate service.

Theus van Vliet 02-06-2013

Na enig speurwerk was mijn keuze bepaald: CameraNu.nl

Fabeltastisch.....zonder problemen, op tijd en met zorg.

Groot!!!

Ik ben getipt door een vriend en ... ik zal al mijn andere vrienden nu 'tippen' om zonder angst te bestellen bij CameraNu.nl.

CameraNu.nl verdient een 10 voor de betrouwbare afhandeling van de bestelling van mijn Ipad4. Ik ben een zeer tevreden klant en zal iedereen adviseren om te bestellen bij CameraNu.nl vanwege de lage prijs en de voortreffelijke service.

C van Dijk-Wielders 02-06-2013

eenvoudige site.

snelle levering. zaterdag avond besteld dinsdag geleverd

eigenlijk is alles mbt fotografie aanwezig

scherpe prijs

1carUs1 02-06-2013

Genoeg

Yes!

Rein Helmink 02-06-2013

Goede website

Gewoon prima

Carla Eijhuisen 02-06-2013

Goede informatie over de producten

Prima service en advies

Veel producten en accessoires op voorraad

Deskundig personeel met goede service

rick 1956 02-06-2013

gemakkelijk zoeken wat je nodig hebt,en direckt te zien of het op voorraad is.betalen op div.manieren

geen vragen nodig gehad en verzending was kosteloos

preis is zonder verzendkosten een van de goedkoopste.
binnen 24 uur afgeleverd

veel keus snelle levering goed stevig verpakt

wormpi 02-06-2013

kunt eenvoudig items vinden op website (mits je de juiste trefwoorden gebruikt).

Accu's van new type sdlr mag sneller ook het goed kopper segment aangeboden worden. En niet alleen het merk artikel.wat naar mijn in ziens te duur is (algemeen in Nederland).

Aanbevelen om er te kijken en vergelijken met andere. Levering is normaal binnen 2 dagen.

2 maal al iets besteld, was allebei binnen 2 dagen geleverd.

Perfo 02-06-2013

Duidelijke website en makkelijk te bestellen en te betalen

snelle levering (de volgende dag)

Ruim aanbod en ook een concurrerende prijs.

Prima! ik werd op de website ook nog gewezen op de cash-back actie van Canon.
Dus uiteindelijk nog voordeliger uit.

Goed product, snel geleverd en de laagste prijs.