G. Tsobekhia 20-06-2013

Makkelijk te zoeken dankzij doordachte filters in het menu online; Ik zie iets wat ik wil en meteen ook alle info; Voor 22:30 besteld volgende dag in huis.

Personeel in de fysieke winkel weet van wanten; Telefonisch goed bereikbaar en zeer goede service bij de helpdesk, geen wachttijden; Bestellingen tot nu toe 100% stipt en op tijd.

Ze hebben alles.

Dit is mijn eerste keuze. Bijna altijd ook tegen de scherpste prijs en mocht het een keer voorkomen dat het paar euro scheelt, bestel ik het alsnog liever hier vanwege de service en de zorgzaamheid.

So far, the best. Enough said.

Mark_89 20-06-2013

Snel en makkelijk te bestellen, duidelijk overzicht van de producten

Snel bezorgd (binnen 24 uur) en goed verpakt. Via tracking kon ik goed volgens wanneer het pakketje bezorgd zou worden

Chyron 20-06-2013

Binnen enkele muisklikken het juiste product kunnen bestellen (tegen een scherpe prijs.)

Ruim voldoende voor hetgeen ik waar naar op zoek was.

Voor wat betreft camera's wordt voldoende relevante informatie verstrekt om een bevredigende keuze te kunnen maken waarbij je voor je eigen gevoel/overtuiging van value-for-money hebt verkregen.

Straya 20-06-2013

Ruime assortiment, er is volgens mij weinig wat je bij camera's niet zult vinden.

Goedkoop, snelle levering en vertrouwd.

Zie boven

mvanheusden 20-06-2013

Gisterenavond om 20:00 2 statieven besteld, zojuist om 15:00 geleverd. Goed verpakt. Top!

frankh45 20-06-2013

's avonds rustig uitzoeken en bekijken, 's morgens bestellen..volgende dag in huis!

Altijd correct en goed!

Je kunt zo gek niet bedenken of ze hebben het op fotografie gebied

Iedereen die niet teveel wil betalen maar toch de zekerheid van een betrouwbare foto/videozaak wilt, moet hierheeen!

Gewoon perfect

Remmy 20-06-2013

Goeie duidelijke site. Veel vergelijkings mogelijkheden.

Helpdesk gebeld i.v.m. op=op actie. Eerste info was niet voldoende, daarna perfect verder geholpen.

Alle camera's op voorraad.

Duidelijk, goedkoop en een echte winkel in Urk. Wat wil je nog meer?

Prima geholpen door de telefoon, goedkoop en gedaan wat ze hadden beloofd. TOP

Emiel Koestal 20-06-2013

Het bestellen via internet maar ook het omruilen gaat erg makkelijk en is een inzichtelijk proces.

De medewerkers zijn altijd bereid je te informeren over de producten.

ruim voldoende

zie boven en zij zijn betrouwbaar.

Een klantgericht bedrijf fat transparant en betrouwbaar handelt.

KasperABC 20-06-2013

Zoals je hoopt dat een moderne webwinkelwebsite werkt. Zo min mogelijk handelingen en de weg naar de uitgang is duidelijk, zonder obstakels en goed aangegegeven.

Bij een camera wil ik een reserve batterij. Die is er en is ook makkelijk te bestellen

Prijs, gemak en snelheid levering maken CameraNU.nl aanbevelenswaardig.

Dat ik geen ervaring met de "service" van CameraNU.nl heb wil zeggen dat de website duidelijk en voldoende informatief is en de aanschaf en levering soepel zijn verlopen.

HLHaveman 20-06-2013

Had het artikel van mijn keuze zeer snel gevonden.

Goed verloop bestelling en pakketje is snel geleverd

Ruim assortiment

Ben erg te spreken over deze winkel. Prettig zaken doen.

Rico8 19-06-2013

Het is een helle mooie site die ook meteen heel goed overzichtelijke is.

Alles staat netjes vermeld op de website van http://www.cameranu.nl .

Ik heb helaas niet alle producten kunnen vinden die ik zou willen kopen. De producten die ze hadden waren ook in verschillende prijs klasses. De prijzen zijn bijna altijd de goedkoopste van alle webshops op enkele producten na.

Ik zou het zeer aanraden aan mate die iets nodig hebben voor hun camera. Dit door de snelle en goede levering. En een goeie prijskwaliteit voor je product.

Ik dacht eerst dat het veel te goedkoop was voor het echte merk. Maar naar veel op Google te zoeken veel goeie reacties gevonden over deze webwinkel. En daarom toch maar een gokje gewaagd en het product besteld. En het was gewoon een dag later al bezorgd geweest als Post NL niets verkeerds had gedaan in het sorteercenter. Dus moet je iets hebben voor je camera en wil je het zo goedkoop mogelijk hebben. Ga naar http://www.cameranu.nl en doe je aankoop!

F.Spaans 19-06-2013

overzichtelijke site

goede snelle respons op e-mail , beloofde levering op tijd

ruime keuze

zeer tevreden , betrouwbaar

beetje huiverig om via internet te kopen maar door deze koop bij deze firma ben ik om

Fysicus 19-06-2013

Prima webshop en makkelijk een bestelling te doen

De sortering verrekijkers was ruim voldoende om tot een gefundeerde selectie tekomen

Snelle en gemakkelijke bestelwijze en zeer snelle levering

gugten 19-06-2013

Goede service!!! Ik had iets verkeerd gedaan bij mijn bestelling. Via mail contact gehad daarover. Snel reactie terug met een geweldige oplossing! Op een woensdagavond besteld en vrijdag was mijn bestelling al binnen!

alleen al vanwege de service!

Frank928 19-06-2013

Een paar keer klikken met je muis en klaar..

's avonds besteld, volgende morgen bezorgd

Voor de veeleisende hobby fotograaf meer dan genoeg keuze

Prima assortiment, prima site, prijs is goed, service prima.

mrijken 19-06-2013

Goedkoop en ruime keuze

karel54 19-06-2013

is goed en snel

goed en professional en weten waar ze het overhebben Top en klant vriendelijk.

je kijkt je ogen uit!!!! er is genoeg. /iets meer Nikon..geintje. nee ik ben te Vreden. klassen

is gewoon goed ik loop al reclame te maken 10+

RogierA 19-06-2013

Snelle afhandeling en traject uitstekend via link te volgen

Volop keus

Want betrouwbaar, snel en groot assortiment voor concurrerende prijzen

Duidelijke info, zou alleen graag ook via de site alternatieven voor het bestelde product willen krijgen. Volop keus betrouwbaar, snel en groot assortiment voor concurrerende prijzen Snelle afhandeling en traject uitstekend via link te volgen

Il Fiammingo 19-06-2013

De bestelprocedure is zeer helder en eenvoudig. De site geeft ruim voldoende informatie. Telefonisch is Cameranu zeer snel te bereiken en het personeel geeft snel en adequaat antwoord op eventuele vragen.

Ik heb nog geen gebrui hoeven maken van eventuele service omdat al mijn bestellingen in het verleden snel, correct en zonder problemen geleverd zijn.

Tot nu toe kon ik alle foto- en videocamera's die ik zocht bij Cameranu direct bestellen en werden ze binnen 24 uur geleverd.

Goede webshopwinkel met uitgebreid assortiment, vakbekwaam en vriendelijk personeel wat ook nog eens de tijd voor je neemt bij vragen en snelle en correcte leveringen binnen 24 uur

Ik koop bij Cameranu al vele jaren mijn foto- en videocamera's en heb nog nooit geen problemen gehad.

Barbara de Waele 19-06-2013

site navigeert makkelijk en een goede zoeker

snel antwoord op vragen via mail, weten waar ze het over hebben. snelle levering

Tja groooot assorti

goede service, snelle levering, uitgebreid aanbod, dus zeker aan te bevelen

Jasper1972 19-06-2013

Erg snelle levering.

Mv.S 19-06-2013

'sMiddags via internet besteld en de volgende ochtend werd 't al thuis bezorgd!

Bijna alles wat ik zoek op foto-gebied is aanwezig op de site. Ruime keuze en goede beschrijvingen

Het is altijd leuk om via Facebook of CameraNu.nl je vrienden te informeren... op deze mogelijkheid.

Snelle levering en bijna alles op Foto-gebied aanwezig op de site van CameraNu.nl. Voor de volgende bestelling ga ik weer naar CameraNu!!!

FK Fotografie 19-06-2013

makkelijk parkeren, ruime keuze, rustig kijken en mogen proberen.

Werd geholpen en mocht alles proberen. Maar tijdens helpen werd verkoper aangesproken door een bedrijfsleider over een sleuteltje in een vitrinekast. De verkoper werd afgeleid tijdens de verkoop en assistentie die hij verleende. We spraken over twee verschillende lenzen waaruit ik ging kiezen en over de voor- en nadelen

Dus verkoper was aan werk en verkopen maar werd daarbij gestoord door bedrijfsleider.

ruime keuze uit goede producten.

Chris Wezenbeek 19-06-2013

Goede zoek functie. Helder overzicht.

Mijn product bleek een fout in de lens te hebben. zonder problemen retour gezonden en via een prima mail communicatie op de hoogte gehouden van de acties. Binnen een redelijke termijn een nieuw apparaat ontvangen.

Naast het product wat ik wilde aanschaffen ook ruim voldoende alternatieven om te "sparren" zodat mijn keuze niet achteraf een verkeerde zou zijn.

Cameranu is mijn eerste keuze. prijsbewust als ik ben zijn ze ook vaak de goedkoopste.

Ik koop al vanaf 2005 bijna al mijn foto spullen en aanverwante artikelen bij cameranu.nl zelden bij een ander. Goede service en wat vooral belangrijk is vragen kun je direct stellen je hoeft geen uren te spenderen aan het zoeken van een communicatie methode. Anderen schermen dat vaak helemaal af. Prima van jullie vraag stellen en binnen een halve dag per mail antwoord. Zelfs met een telefoon nummer er bij om persoonlijk geholpen te worden. PRIMA

johannus5689 19-06-2013

De pproducten makkelijk en snel gevonden

om 22:25 de producten besteld en de volgende dag netjes in huis

assortiment is best groot, alleen de prijs niet altijd concurerend

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering en manier van in pakken van de producten

Hanjol63 19-06-2013

Ook in de "fysieke" winkel kun je terecht om je keus te vereenvoudigen.

Ik, als redelijk onervaren fotograaf, heb middels gerichte vragen en goede voorlichting een goede keus kunnen maken.

Veel mogelijkheden in allerlei prijsklassen. zowel de "gevorderde als de beginnende fotograaf heeft voldoende keus.

De werknemers van CameraNu helpen je verder zonder je wat "aan te willen smeren". Ze luisteren goed naar je wensen en mogelijkheden.

Jaap1994 19-06-2013

's-avonds via de site besteld en de volgende dag in huis !

Prima

Een ruime keuze uit artikelen

Positief, de site is heel duidelijk en het product werd snel geleverd.

Marlous Smit 19-06-2013

Camera was bijna nergens leverbaar vanwege grote belangstelling, maar via CameraNU had ik hem toch heel snel in huis. Prima, vlotte service!

Trapleuning 18-06-2013

's avonds om 22:15 besteld op de website, en de volgende ochtend kwamen ze het al thuis bezorgen.
Zo snel kan ik het in de winkel niet krijgen!

Alles zat in de doos, netjes helemaal goed.
Precies zoals ik graag winkel .. geen gedoe, en snel geregeld.

betrouwbare winkel en goedkoop, en ook gemakkelijk om bijbehorende spullen te kopen.

Dutchy 2013 18-06-2013

Makkelijk om te bestellen en inlichtingen te verkrijgen over het product(compact camera)

Kreeg meteen een bevestiging van de bestelling per email.
Verder werd ik prima op de hoogte gehouden wat het verloop van de bestelling en verzending betrof (per email)plus wanneer de bestelling afgeleverd zou worden

Zou de winkel van harte aanbevelen omdat alles naar wens was.

Zie bovenstaande beoordelingen

mariekevang 18-06-2013

Makkelijk te bestellen.

Ik zou hier zeker nogmaals kopen.

Enorm snel geleverd, goedkoopste en makkelijke site!

Suuz13 18-06-2013

De site is overzichtelijk, en je kunt goed zien of het product voorradig is!

Ik had de bestelling na 1 dag al in huis, supersnel!

Ik wilde een digitale camera voor mijn dochter, en ze wilde heel graag een 'blauwe'.... Hierin was een ruime keuze en de prijs was vergeleken met andere sites ook goedkoper! Dus onze keuze was snel gemaakt!

Wij hebben al eerder een camera voor onszelf gekocht en toen vonden we de service ook top! Nu een camera voor onze dochter en het verloopt gewoon heel soepel, site is duidelijk, voorraad is up to date, snelle levering en scherpe prijs. Deze redenen zijn zeker een aanbeveling waard aan andere!

Ik geef cameranu.nl een hoog cijfer, omdat mijn ervaring tot zover heel gunstig is, niets op aan te merken!

CornelisJ 18-06-2013

Website werkt snel en goed

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord

Zeer ruim

Betrouwbaar en snel en goed

Goede zaak die al lang bestaat en kwaliteit levert

Kryten 18-06-2013

Duidelijke rubrieken en producten zijn eenvoudig te vinden.

Goede communicatie en informatie over de verzending

Goede keuze mogelijkheden en actuele voorraad informatie

Goede prijs en snelle verzending

Handige webwinkel met snelle verzending

Henk Roos 18-06-2013

Mijn product had een fabricagefoutje. Ik kon deze snel en kostenloos omruilen.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk te plaatsen en snel op te bergen. Doordat hij inklapbaar is neemt hij weinig ruimte in.

Berta38 18-06-2013

Belde, omdat ik en bepaald product niet kon vinden op de site. De verkoper keek met me mee en nam de tijd om me te adviseren.

Dacht dat het merm polarisatiefilter niet op de site stond, maar het stond er toch. Veel keus.

Martin058 18-06-2013

fotoan 18-06-2013

thuis vanuit je luie stoel

in een woord geweldig! Bestellen, betalen en binnen 2 dagen bezorgd. Uitstekend verpakt en geadresseerd. complimenten

qua camera, lenzen etc. ruime keuze

omdat alles zo goed verloopt

ik vind het echt prima. kreeg de site door van mijn zoon die ook regelmatig besteld.

Toon o 17-06-2013

snowfreak 17-06-2013

Gemakkelijk en voor een goede prijs mijn camera besteld. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd en ik ben er tot nu toe erg blij mee.

decnet 17-06-2013

I've ordered the same camera I already had. Because it was cheaper to buy it on cameranu than what I got selling mine on eBay used. And it also included an extra. Ordered on Saturday, arrived on Monday. In a different country (just Germany, but still...). I'm absolutely amazed. Will recommend cameranu.nl to all my friends!!!

tedjac 17-06-2013

duidelijke en overzichtelijke website; "what you see is what you get".

vlotte orderstatus, snelle levering met track en trace

veel artikelen in voorraad

een betrouwbare partner voor de consument.

Julie Sweelssen 17-06-2013

Goede beschrijving van artikelen en jullie site is goed vindbaar.

Duidelijke beschrijving van hoe te handelen bij aankoop van producten.

Ruime sortering in door mij gezochte producten.

Hele traject van aankoop zelfs door een computer-leek als ik, goed te volgen en uit te voeren.

Ben van a tot z prima door jullie geholpen en heb jullie adres inmiddels bij mijn favorieten opgeslagen.

Zeewolde1 17-06-2013

Hele proces was appeltje - eitje voor me.

Ben naar de winkel gegaan, omdat ik persoonlijk contact wilde. Werd uitstekend, vakkundig geholpen. ik maakte een kritische opmerking, die ter plekke werd gecorrigeerd. Sterk!!

Ik zou niet weten wat ze niet hebben.

Gewoon goed.

Camera Nu is voor mij een ideale winkel. Ik koop er mijn fotospullen (Canon) en mijn verrekijker (Zeiss) Het gevoel een fysieke winkel achter de digitale webwinkel te hebben en af en toe gebruik te kunnen maken van persoonlijke deskundigheid is voor mij doorslaggevend.

charro 17-06-2013

Prettige site, zoekt makkelijk alles op.

Makkelijk bestellen, snelle en goede levering.

Ik heb de gorillapod besteld en de volgende dag was hij al in huis. TOP!

Yvon de Bruijn 16-06-2013

alles zeer overzichtelijk en goed gedocumenteerd. Voldoende productinfo, goede zoekopties, heldere weergave van producten per categorie. Prettige website, makkelijk doorbladeren

snelle levering, duidelijke weergave van prijs en levertijd, keurige verzending en verpakking van het bestelde item.

uiterst volledig

ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen omdat er een ruime keuze is, alles is goed te vinden, prijzen staan duidelijk weergegeven, prima prijs / kwaliteitsverhouding, snelle levering, duidelijke factuur en diverse opties tot betalen en thuiswinkel waarborg

Françoise D. 16-06-2013

via de zoekoptie heb ik gemakkelijk alles gevonden wat ik zocht.

de service vond ik werkelijk een 10 meer dan waard. 's namiddags besteld en 's anderendaags geleverd. Wat kan een mens meer wensen.

het assortiment vond ik zeker voldoende. Heb alles gevonden wat ik zocht en de volgende bestelling gebeurt zeker weer bij CameraNu.

als iets goed is dan zeg ik het zeker door!!!

Zocht de lensbaby en na wat zoekwerk vond ik toch dat jullie een zeer ruim assortiment hadden waardoor ik echt dat kon kiezen wat ik nodig had. Nu terug wat sparen en dan bestel ik nog enkele gadgets. De lenzen zijn namelijk prima, ook de kwaliteit van de foto's zijn uitstekend, en het beantwoordt zeker aan hetgeen ik altijd al gezocht heb; zo'n beetje feeërieke foto's, dat net ietsje meer! De levering had ik slechts na toch minstens twee dagen verwacht, het moest toch van Nederland komen maar neen, 's anderendaags stond de leverancier hier met mijn pakje; dit maakt het natuurlijk nog eens superleuk. Een dikke pluim voor jullie werknemers!!! Is zeker verdiend! groetjes, -

Aron73 16-06-2013

Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu, altijd tevreden met de kwaliteit en de service. Producten worden snel en correct geleverd, en ik weet uit eerdere ervaring dat de afhandeling van garantie ook perfect in orde is.

Rjong 15-06-2013

Overzichtelijk!

Zelf veel informatie kunnen winnen over het aangeschafte product op het net, maar toch in de winkel nog wat extra adviezen gekregen!

rob07041960 15-06-2013

selle handeling

snel geleverd en keurig verpakt met extra snoepjes bravo