Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

snowfreak 17-06-2013

Gemakkelijk en voor een goede prijs mijn camera besteld. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd en ik ben er tot nu toe erg blij mee.

decnet 17-06-2013

I've ordered the same camera I already had. Because it was cheaper to buy it on cameranu than what I got selling mine on eBay used. And it also included an extra. Ordered on Saturday, arrived on Monday. In a different country (just Germany, but still...). I'm absolutely amazed. Will recommend cameranu.nl to all my friends!!!

tedjac 17-06-2013

duidelijke en overzichtelijke website; "what you see is what you get".

vlotte orderstatus, snelle levering met track en trace

veel artikelen in voorraad

een betrouwbare partner voor de consument.

Julie Sweelssen 17-06-2013

Goede beschrijving van artikelen en jullie site is goed vindbaar.

Duidelijke beschrijving van hoe te handelen bij aankoop van producten.

Ruime sortering in door mij gezochte producten.

Hele traject van aankoop zelfs door een computer-leek als ik, goed te volgen en uit te voeren.

Ben van a tot z prima door jullie geholpen en heb jullie adres inmiddels bij mijn favorieten opgeslagen.

Zeewolde1 17-06-2013

Hele proces was appeltje - eitje voor me.

Ben naar de winkel gegaan, omdat ik persoonlijk contact wilde. Werd uitstekend, vakkundig geholpen. ik maakte een kritische opmerking, die ter plekke werd gecorrigeerd. Sterk!!

Ik zou niet weten wat ze niet hebben.

Gewoon goed.

Camera Nu is voor mij een ideale winkel. Ik koop er mijn fotospullen (Canon) en mijn verrekijker (Zeiss) Het gevoel een fysieke winkel achter de digitale webwinkel te hebben en af en toe gebruik te kunnen maken van persoonlijke deskundigheid is voor mij doorslaggevend.

charro 17-06-2013

Prettige site, zoekt makkelijk alles op.

Makkelijk bestellen, snelle en goede levering.

Ik heb de gorillapod besteld en de volgende dag was hij al in huis. TOP!

Yvon de Bruijn 16-06-2013

alles zeer overzichtelijk en goed gedocumenteerd. Voldoende productinfo, goede zoekopties, heldere weergave van producten per categorie. Prettige website, makkelijk doorbladeren

snelle levering, duidelijke weergave van prijs en levertijd, keurige verzending en verpakking van het bestelde item.

uiterst volledig

ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen omdat er een ruime keuze is, alles is goed te vinden, prijzen staan duidelijk weergegeven, prima prijs / kwaliteitsverhouding, snelle levering, duidelijke factuur en diverse opties tot betalen en thuiswinkel waarborg

Françoise D. 16-06-2013

via de zoekoptie heb ik gemakkelijk alles gevonden wat ik zocht.

de service vond ik werkelijk een 10 meer dan waard. 's namiddags besteld en 's anderendaags geleverd. Wat kan een mens meer wensen.

het assortiment vond ik zeker voldoende. Heb alles gevonden wat ik zocht en de volgende bestelling gebeurt zeker weer bij CameraNu.

als iets goed is dan zeg ik het zeker door!!!

Zocht de lensbaby en na wat zoekwerk vond ik toch dat jullie een zeer ruim assortiment hadden waardoor ik echt dat kon kiezen wat ik nodig had. Nu terug wat sparen en dan bestel ik nog enkele gadgets. De lenzen zijn namelijk prima, ook de kwaliteit van de foto's zijn uitstekend, en het beantwoordt zeker aan hetgeen ik altijd al gezocht heb; zo'n beetje feeërieke foto's, dat net ietsje meer! De levering had ik slechts na toch minstens twee dagen verwacht, het moest toch van Nederland komen maar neen, 's anderendaags stond de leverancier hier met mijn pakje; dit maakt het natuurlijk nog eens superleuk. Een dikke pluim voor jullie werknemers!!! Is zeker verdiend! groetjes, -

Aron73 16-06-2013

Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu, altijd tevreden met de kwaliteit en de service. Producten worden snel en correct geleverd, en ik weet uit eerdere ervaring dat de afhandeling van garantie ook perfect in orde is.

Rjong 15-06-2013

Overzichtelijk!

Zelf veel informatie kunnen winnen over het aangeschafte product op het net, maar toch in de winkel nog wat extra adviezen gekregen!

rob07041960 15-06-2013

selle handeling

snel geleverd en keurig verpakt met extra snoepjes bravo

Wipe74 15-06-2013

Webshop erg duidelijk, zoek-functie erg accuraat. Duidelijke kosten overzicht. Prima!

Helaas was mijn gekozen product niet op voorraad.

Ik kreeg een e-mailbericht van een medewerker dat CameraNU.nl het product speciaal moest bestellen en de levering langer kon duren. Echter was mijn gewenste product snel binnen. Helemaal top!

Ruime keus en zeer scherp geprijsd.

Inmiddels drie producten besteld bij CameraNU.nl zonder enig probleem. Ik blijf klant!

Mijn algemene indruk van CamerNU.nl is erg goed. Geen enkele probleem gehad met leveringen. Altijd netjes en behoorlijk verpakt.

P.C. van Mourik 14-06-2013

mlyczba 14-06-2013

Alle aspecten een 10, dus gemiddeld ook een 10! Ik zou nie weten wat ze nog konden verbeteren!

Site is overzichtelijk en je kan makkelijk navigeren

Je kan zowel telefonisch als per e-mail vragen stelen die dan ook snel en vakkundig worden beantwoord.

Ik ken geen andere fotoshop dat een uitgebreidere assortiment heeft!

Zal het ieder aanbevelen!

Toen ik een supersnelle waterdichte en stootvaste camera nodig had, die ook nog full-HD kon filmen en waarmee ik ook slowmotion films mee kon maken, en ook nog eens voor een zeer betaalbare prijs, maar toch van een vertrouwd merk, toen kwam ik al snel op de Olympus TG-2 uit. Een webshop vinden waar ik deze kon scoren was niet zo moeilijk. maar liefst 31 stuks. Het liefst had ik wel een webshop dat gespecialiseerd is in camera's omdat ik er ook terecht wil kunnen voor advies en accesoires en dergelijke. Maar de prijs was voor mij het belangrijkste! 16 winkels konden hem leveren voor de laagste prijs van 349 euro. 14 daarvan waren zelfs bereid om hem kostenloos te bezorgen! Echter, 10 hiervan beloofden dat ze dit binnen 24 uur konden doen. Ik wilde een betrouwbare shop, dus ik zocht op Kieskeurig een webwinkel uit met minimaal 4 sterren, en toen viel weer de helft af. Ik vond het vrij moeilijk om uit de laatste 5 webshops te kiezen. Ik heb ze allemaal bezocht, beoordeeld op gemak, camera-accesoires en dergelijke. Waarom ik toch voor cameranu.nl koos? Deze site viel me positief op door het assortiment, overzichtelijkheid, en de diverse keuzes van leveren. En de bestelling? Ze hebben hun belofte waargemaakt en de camera binnen 1 dag geleverd! Uitstekend verpakt, dit is natuurlijk ook belangrijk. Camera bevalt overigens prima! Bedankt! Ik heb er zelfs een Blog over gemaakt op visualhiker com!

janine60 14-06-2013

Jolanda03 14-06-2013

Lekker vanuit mijn luie stoel kunnen bestellen. Alles werkt eenvoudig, bestelling is dan zo de deur uit, zonder dat ik de deur uit hoef.

Zelfde dag verzonden en volgende dag al in huis.

Van de fotocamera alle beschikbare kleuren op voorraad. En goed omschreven.

Vero-peter 14-06-2013

Precies wat ik zocht, en keurig de volgende dag al bezorgd.

martmarbus 14-06-2013

duidelijke website, overzichtelijk en de zoekfunctie werkt prima.

Zeer goede service
Klantvriendelijk
Voor 21.30 besteld de volgende dag in huis. (mits voorradig

De winkel is heel gemakkelijk te vinden. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Bij het binnengaan in de winkel staat niet direct een bediende in je nek te hijgen. Maar observeert de klant op afstand en op verzoek zal deze bij de klant komen. De klant wordt persoonlijk geholpen en dat blijft zo totdat de klant tevreden is. O ja, en de koffie is ook erg goed.

E. Fraase Storm 14-06-2013

duidelijke website, overzichtelijk en de zoekfunctie werkt prima.

Bij vragen kun je heel simpel een medewerkers aan de lijn krijgen. Tot nu toe heb ik nooit een probleem gehad met reparaties, omruilen of advies over producten. De medewerkers zijn vriendelijk, hulpvaardig en deskundig.

Het uitgebreide assortiment bevat alles wat ik me als model fotograaf kan wensen.

Absoluut, en dat doe ik dus ook!

MLLGD 14-06-2013

Website is helder en duidelijk. Informatie is eenvoudig te vinden en bestellingen + retouren zijn gemakkelijk te plaatsen.

Snelle & correcte levering, Snelle & correcte retourafhandeling. Wel matige reactie op e-mail / retourformulier.

Embrace 14-06-2013

Bestelgemak is uitstekend, het bestellen zelf duurde nog geen tien minuten

De levering was erg snel, ik had het de volgende dag al in huis. Het was goed verpakt de verzendkosten vielen me mee.

Ik kocht een lcdvf viewfinder en dit is één van de weinige webshops waar die te krijgen zijn.

Prima winkel, snelle levering, zou ik iedereen aanraden.

Over het algeheel ben ik zeer tevreden met mijn bestelling en de manier waarop die is verlopen!

M. Bes 14-06-2013

Producten waren snel gevonden via website, en simpel te bestellen.

VOor bestelling nog even telefonisch contact gehad, en perfect advies gekregen.
Ook levering zeer snel, en mogelijkheid tot retouneren mocht het niet goed zijn, is geweldig.

Bijna alles wat ik zoek, hebben ze hier wel.

Beste foto apparatuur webwinkel die ik tot nu toe heb gebruikt.

Irene S. 14-06-2013

Website is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. De informatie is helder

In geval van vragen is de hulp prima in orde.
Snelle en keurige levering.

Ruim assortiment. Volop keuze om te vergelijken.

Ik ben gewoon erg tevreden.

Heb verschillende producten gekocht en vindt het zeer prettig dat je online kunt vergelijken en beslissen. Je hoeft de deur niet uit om je slag te slaan. Dat scheelt enorm veel tijd. De snelle levering, aanwezige informatie en goede service heb ik als zeer positief ervaren.

Erwin 3920 14-06-2013

Snelle levering en product moet ik nog eens uitgebreid testen

Amalphi 13-06-2013

Website is overzichtelijk

Ruim assortiment

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering, keuze uit wijze van leveren (verschillende tarieven)

Ik heb al verschillende malen via de website van CameraNU.nl een bestelling gedaan en iedere keer werd het bestelde product zeer snel geleverd. CameraNU heeft een ruim assortiment en komt regelmatig als de goedkoopste uit de bus.

Jan van Asveldt 13-06-2013

Moest even zoeken omdat ik de juiste omschrijving niet wist

Razendsnel toegezonden!

Groot assortiment tegen redelijke prijzen

Snel, voordelig, service

Via Google kwam ik bij CameraNU.nl terecht. Dir was mijn eerste koop bij hen maar gezien de snelheid en de goede service (verpakking) kom ik zeker nog eens terug als ik iets voor mijn fotogebeuren nodig mocht hebben (en natuurlijk kan het ook zijn dat ik iets anders zoek)

rkrythe 13-06-2013

Eenvoudig en snel via de website te bestellen en tot 22:30 de volgende dag bezorgd

Het product was aanwezig

Snel eenvoudig en goed

Prima website waar eenvoudig de producten te bestellen zijn. De service om tot 22:30 te kunnen bestellen (en de volgende dag bezorgd) is perfect.

Ruud van Schaijk 13-06-2013

Makkelijke site voor te bestellen

Bij vragen direkte en duidelijke antwoorden

In mijn gebied voldoende aanbod

Paar keer besteld hier en iedere keer perfekt afgehandeld

Ga zoe door zekern een aanrader

Zef Vankan 13-06-2013

Website is gemakkelijk en duidelijk. Alles is goed te vinden. De afhandeling van de bestelling door de schermen heen gaat snel..

Bereikbaarheid is goed
je wordt klantvriendelijk te woord gestaan. Wanneer het product niet tijdig om wat
voor reden ook, bezorgd kan worden, wordt je hierover geinformeerd.

Het aangeboden assortiment is ruim voldoende, incl de nieuwe dngen die op de markt zijn gekomen. De prijs is concurrerend met andere webwinkels

Enkele vrienden gaan nog steeds naar een fotozaak. Dit voornamelijk voor de service en vakkennis. Maar ik denk dat deze aspecten ook duidelijk bij CameraNU aanwezig zijn, alhoewel je dan niet persoonlijkcontact hebt. Ik zou ze dus wel aanraden om deze webwinkel eens te bekijken op internet.

JokidokieB 13-06-2013

Ik kon het product gemakkelijk vinden, gegevens invullen ging vlot en ik had m'n pakketje de volgende dag in huis! Helemaal makkelijk!

Dezelfe toelichting als bij gemak! Echter vond ik het erg fijn dat er extra productinformatie werd aangeboden, althans dat die functie er was. En ik werd prima op de hoogte gehouden over de levering/betaling e.d.

Alles wat ik zocht heb ik kunnen vinden. Ruim aanbod, ook gemakkelijk in de webshop te vinden. Prijs ligt wel iets hoger dan anderen, maar dat maakt de service weer goed!

Fijne, duidelijke webshop met ruim assortiment. Leveringen gaan snel, zijn ook duidelijk doordat je goed op de hoogte wordt gehouden. Snoepjes die bij het product zijn meegeleverd waren overigens lekker, haha!

Ik ben erg blij met m'n product dankzij jullie fijne en snelle service!

Hans Engel 13-06-2013

Gemakkelijk zoeken, eenvoudig bestellen en betalen.

's avonds om 21:20 bestelling geplaatst en betaalt, de volgende dag werd het artikel al geleverd, perfect.

Veel keuze, geen 10 omdat ik niet weet of het assortiment in zijn geheel zo compleet is maar wat ik zocht prima keuzes te maken en veel aanbod

Goede ervaring! prima prijs en levering

kkrullebol 13-06-2013

's avonds om acht besteld, volgende morgen, had net gedoucht,9:30 stond de postbode al aan de deur

simpel zoeken op website wat je nodig hebt

ben in bezit van canon 600d,ruime keuze canon artikelen

zelden iets besteld dat zo snel de volgende morgen al in huis is

heb nog even overwogen om de difuser zelf op te halen in Urk, maar zeer tevreden over snelle leverantie

a diepstra 13-06-2013

Website zou een beter zoekfunctie en filterfunctie kunnen hebben. Verder goed geregeld; snelle verzending, alles klopt, goed product.

Zeau 13-06-2013

Vanuit je 'luie stoel' shoppen is altijd prettig en helemaal als dat op een overzichtelijke site kan.

Omdat ik naar het buitenland moest en er in postland nog wel eens een steekje valt heb ik de bestelling door de koerier van CameraNU laten bezorgen. Die stond op het afgesproken tijdstip, conform afspraak, op de stoep. Top!

Een van de weinige zaken in Nederland die ook echt specifieke spullen in het assortiment hebben en meestal ook gewoon op voorraad.

Gewoon een prima zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel dat tevens voldoende kennis in huis had om mij goed te adviseren.

Nadat ik besloot om over te stappen heb ik bij CameraNU.nl een complete set van Nikon aangeschaft met enkele moeilijk te vinden accessoires zoals quick-releaseplates van RRS. Als enige bedrijf in Nederland hadden ze alles in huis wat ik nodig had met de garantie dat het op tijd in huis was voor een geplande reis. Voor mij verdienen ze een dikke 10!

withagen-attractieverhuur 13-06-2013

S'Avonds besteld de volgende dag al in huis

2 keer besteld al elke keer oke

grotere keuze dan ik dacht

zeer te vrede

Robert Stienstra 13-06-2013

Bestellen in de webshop is een eitje, gemakkelijk duidelijk en overzichtelijk.

De service van Camera nu is hartstikke goed. 's avonds om kwart over 10 bestelde ik een nikon d7000 en de volgende dag om 12 uur in huis, echt super

Eigenlijk gewoon te veel om te kiezen

Super winkel, Ik heb de winkel al bij veel van mijn kenissen aangeraden

Cameranu is een geweldige winkel, personeel met kennis van zaken en no nonsense. superservice, snelle levering. als camera nu het niet heeft..

Iris Vierhout 13-06-2013

Gemakkelijk te gebruiken website.

Snel antwoord op vragen

Prima, niet te weinig.

Prima winkel, snelle service en erg duidelijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2013

Beste Iris,

Hartelijk dank voor uw lovende review. U geeft ook aan het assortiment van meer dan 15.000 artikelen prima te vinden, maar beoordeeld dit met een zes. Is hier een reden voor of mist u nog het één en ander?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

novi 13-06-2013

Snelle levering volgens belofte.

Reeds vaker wat gekocht.

De camera voldoet aan de verwachtingen, na de nodige reviews gelezen te hebben voor deze camera gekozen. Een zeer leuke instelling is om met 200fps te filmen en dit weer met 25 fps terug te zien. Het zogenaamde slow motion.

shooter1969 13-06-2013

Site werkt snel en is overzichtelijk.

Echt supersnelle service, tevens bevestiging van bestelling en status van de verzending.

Ruime keuze

Mijn ervaring is tot op heden erg goed; snel, communicatief goed en prima materiaal.

Zeer de moeite waard om bij CameraNU je licht op te steken.

klapdoor 13-06-2013

De bestelprocedure verloopt uitstekend en vooral over de administratieve afhandeling ben ik zeer tevreden.

Zonder enige moeite was het aan te schaffen product te traceren. Bovendien was het product tegen de voordeligste prijs verkrijgbaar

zie bij motivering beoordeling

gezien de ervaringen opgedaan bij de aankoop zowel vwb bestelprocedure, administratieve afhandeling,levering en informatie-mogelijkheden niets op aan te merken. Gewoon een aanrader!

frugte 13-06-2013

keus erg groot, wel gemakkelijke vergelijking

Snelle en correcte afhandeling

Arno De Parno 13-06-2013

's Avonds voor 22:30 besteld, de dag erna gratis geleverd. Dat is te gek!

1x gebeld, snel (geen wachttijd) en vriendelijk te woord gestaan.

Ik zou graag zien dat het assortiment Photography & Cinema wordt uitgebreidt. Ik had graag een betere en duurdere dolly, plus toebehoren besteld.

Edfried 13-06-2013

overzichtelijke webshop, snel je product gevonden

Hele snelle actie! top

Eigenlijk valt er weinig te zeggen. Er wordt gewoon nagekomen wat wordt gesteld. En alles duidelijk en eenvoudig te bestellen. Precies wat je verwacht van een webshop.

Lies Siepel 13-06-2013

ik ben niet online bezig geweest maar was zeer verbaasd over de tijd die de medewerkers voor je nemen ook al was het bijzonder druk

ik kreeg alle (en meer)informatie omtrent het product

de winkel is overzichtelijk en het personeel erg vriendelijk en de prijs is prima

Ik ben zeer tevreden over de prijs/product/kwaliteit verhouding. En zeer tevreden over de medewerkers

R.J. Meijer 13-06-2013

Zeer duidelijke webside

's-avonds om ca. 20.00 uur besteld, de volgende ochtend in mijn bezit.

Zeer ruim gesorteerd

Goede service, ook wat de berichtgeving , via de mail, na de bestelling betreft

De printer van Canon de IP7250 was hier leverbaar en scherp geprijst. De levering besteld en de volgende dag in uw bezit is geen loze kreet. "super".

Zuidhorn2013 13-06-2013

Vanuit je luie stoel zoeken, bgestellen en betalen

Snelle levertijd.

Zeer ruim

Esté 13-06-2013

Heel overzichtelijke website waar je snel je gewenst product kunt vinden. De stapsgewijze bestelling maakt het eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Het gegevensformulier is daarbij kort en bondig.

Snelle levertijd en het product werd keurig verpakt bezorgd

Het assortiment biedt een ruime keuze. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

Ruime keuze aan producten voor wat ik zoek op het gebied van digitale fotografie. Ik heb al meerdere malen bij Cameranu.nl besteld en tot nu toe wordt alles keurig afgeleverd. Ik vind deze site dan ook erg betrouwbaar.

J. Wetzels 13-06-2013

Als ZZP´er ben ik gebaat bij snelheid en service. Cameranu.nl maakt alle beloftes waar. Supervriendelijke medewerkers hebben ervoor gezorgd dat ik binnen 24 uur de dringend benodigde producten kon inzetten voor mijn werk.

Jan 123345 13-06-2013

Gewoon sávonds bestellen en betalen ,en tot nu toe altijd anderdags al afgeleverd.

Ik had een keer een 16 gb C.F kaart besteld. deed het niet .
Gebeld : ik zou een ander krijgen en kon de oude terugsturen. Ik had de oude in huis anderdaags, en moest de oude nog terugsturen. Top service.

Alles wat ik bedacht heb te gaan kopen was ten tijde van bestellen altijd op voorraad.

Koop hier bijna al mijn fotografie benodigheden.
Van harte aanbevolen.

Al heel veel lenzen enz. gekocht de laatste jaren.

Mieke Sterk 12-06-2013

Bestellen en de volgende dag al binnen! Geweldig!

Veilig en stdvig verpakt, zodat ik mijn artikel zonder vervoersschade direct kan gebruiken.

Alles wat ik nog nodig had voor mijn camerain 1x bestellen

Wil je alles wat je nodig hebt bij 1 winkel bestellen? Camera.nu is the place to be! Veilig en snel je gewenste artikel in huis. Dat is toch wat iedereen wil!?