Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sjopun 20-11-2013

Handige overzichtelijke website.

Na een telefonische vraag over de cash back actie van Canon over afgeplakte barcode sticker kwam er ongevraagd nog een e-mail met een uitleg hoe te handelen met telefoonnummers en linkjes.

Behulpzaam en goede service.
Blijkbaar doen ze niet aan "grijze" import, tenminste de Canon 6D niet. (De cash back actie gold bijvoorbeeld niet bij een andere grote winkel.)

MartF 20-11-2013 Via de website gekocht

Prettige website. Makkelijk dingen te vinden.

Ik kreeg zelfs bericht dat er een storing was bij Post NL en dat mijn zending vertraagd was. Prima service

Wat is zoek is meestal aanwezig.

Ik heb ervaring met diverse soorten fotowebwinkels maar camera.nu heeft sterk mijn voorkeur.

NiceWatches.nl 20-11-2013 Via de website gekocht

Goeie duidelijke site

Duidelijke site met goede prijs/ kwaliteit

van Gilst 20-11-2013

Prima, snel, vrij gemakkelijk, altijd op tijd.

Jan Pel 20-11-2013 Via de website gekocht

Kon het artikel snel vinden en bestellen

Mijn vraag werd snel en volledig beantwoord via de telefoon. Binnen 3 keer overgaan opgenomen door medewerkster en oplossing gegeven.

Voor mij prima assortiment. Ik was op zoek naar Sony compact camera en gevonden.

Bestellingsgemak, duidelijk, terugkoppeling via mail uitstekend. Men doet wat beloofd wordt. En bestelling de volgende dag in huis.

Eenvoudig, duidelijk, duidelijke communicatie, bellofd wat men toezegd

ToonJR 20-11-2013

Ik vond het een prettige manier van bestellen bij cameranu.nl erg eenvoudig en duidelijk.

je word netjes op de hoogte gesteld van hoe het er voor staat met je pakketje,bv of het vertraging heeft bij post NL .

een erg breed assortiment

Gewoon prettig en betrouwbaar bij cameranu.nl ,geeft een vertrouwd gevoel.

Prettige manier van bestellen, je krijgt netjes bevestegingen hoe het er voor staat met je bestelling, en snelle levering als er geen vertraging is bij post nl.

hallo2014 20-11-2013

heldere website

idd 's avonds besteld volgende dag in huis.. super

Mirka Koot 20-11-2013 Via de website gekocht

CameraNU.nl is makkelijk te bereiken via de mail. Wanneer ik een vraag heb, zoals laatst over een nieuwe camera en hierbij mijn wensen vermeld. Dan krijg ik dezelfde dag gelijk het advies met onderbouwing in de mail beantwoord.

Ik had advies gevraagd over een softbox die op mijn flitser zou passen, hierna een bestelling geplaatst. Helaas paste de softbox helemaal niet, na een mailtje kreeg ik gelijk antwoord. Het klopte dat het niet paste, ik kon het via een antwoordnummer retour sturen, binnen 3 dagen had ik ook gelijk mijn geld terug.

In de winkel zelf vond ik het jammer dat er weinig stond uitgestald, ik had de winkel veel groter voorgesteld. Echter de webshop heeft werkelijk waar bijna alles. En anders kan je dus altijd even bellen of mailen, de service en snelheid van reageren is perfect te noemen.

CameraNU is mij ook door verschillende mensen aangeraden. Gezien het snelle reageren en de service adviseer ik ook altijd mensen om fotografiespullen bij cameraNu te halen, en bij vragen over spullen even te mailen. Je krijgt altijd en snel antwoord.

Voor mijn vragen over spullen mail ik geregeld even naar cameraNU. Op internet zelf zie je soms door alle forums door de bomen het bos niet meer. En je krijgt snel en duidelijk antwoord. Spullen die ik bestel komen goed verpakt aan en snel. Toen ik wat besteld had, wat niet bleek te passen op mijn flitser kon ik het zonder problemen via een antwoordnummer terugsturen en mijn geld kreeg ik heel snel terug. Degelijk en helder advies, passend bij de vragen die vanuit mij komen. Het advies is aangepast op de kennis die bij de klant aanwezig is.

Jacqueline48 20-11-2013

alles makkelijk te vinden

goede telefonische hulp

brede sortering

snelle service en bezorging

een camera besteld voor het afscheid van een collega, deze was snel op de site te vinden en na een vraag, die goed beantwoord is supersnel in huis met als extra cadeau nog een waardebon van 50 euro ook, om op de site te besteden. Dat was nog eens een verrassing!

frans derks 20-11-2013 Via de website gekocht

alles via de website gedaan; no problems

snelle levering; goede info via mail over stand van zaken aflevering

als iemand mij daarnaar vraagt, zal ik eerlijk antwoorden dat CaneraNu mij een goed product tegen een scherpe prijs op een goede en snelle manier in huis heeft bezorgd.

Robert Stoesser 19-11-2013 In de winkel gekocht
urk

super snel geholpen

perfect aankoopadvies. geen commercieel praatje om je alleen maar geld uit je zak te kloppen. we gingen met een prachtig nieuw fototoestel naar huis en wisten gelijk ook een heleboel gebruikersfuncties

zoveel foto-apparatuur heb ik nog nooit bij elkaar gezien

Dit is echt een aanrader. en klik niet alleen op de website maar ga is kijken.

Ik was al bekend met cameranu. Heb 3 jaar geleden ook al een camera daar gekocht. Maar wilde nu een kwaliteitsstapje hoger gaan. Ik had al op de website rond gesnuffeld en een idee voor een camera. In de winkel vertelde ik wat ik met de camera wilde doen. Een raar verhaal eigenlijk.... de kerstman fotograferen. De verkoper gaf ons een zeer goed advies voor de camera en alle toebehoren. we gingen zeer tevreden naar huis. Nu een paar weken later zitten we bij hun op de abc-fotocursus. zeeeeeeer aan te bevelen. je steekt er heel wat van op.

b_gerritsen 19-11-2013 Via de website gekocht

6,5

Bestelproces kan eenvoudiger. Ik vind de website persoonlijk een beetje onoverzichtelijk

Aantal Apple producten tijdelijk uitverkocht

Had goede verhalen over CameraNu gehoord en wilde hier een Ipad Air 32GB bestellen, helaas was deze uitverkocht/niet leverbaar

Officiele reactie van CameraNU.nl 20-11-2013

Geachte B-Gerritsen,

Hartelijk dank voor uw review. Apple iPad Air is een nieuw artikel, welke net op de markt is en zeer slecht leverbaar. iPad is nergens voorradig. Als u op onze website aanvinkt, ontvangt u bericht zodra deze weer voorradig is.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

mhvangiffen 19-11-2013 Via de website gekocht

Al veel en kostbare foto apparatuur bij cameranu.nl gekocht en ze hebben me nog nooit teleurgesteld .
Je wordt er zeer kundig geholpen. Super.

Marthove 19-11-2013

Duidelijke site, goede prijzen, makkelijk bestellen

Laat in de middag besteld, volgende dag in huis.
Ook ervaring in het verleden met artikel dat niet naar het zin was: probleemloos geregeld.

prima

Uitstekende webwinkel

Roel Lemstra 19-11-2013 Via de website gekocht

Invullen, betalen en de dag erna heb je het product in huis.

Keurig verpakt afgeleverd.

Meer heb je niet nodig.

Alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

De aangekochte lens is niet direct een prime lens, zoals m'n andere lenzen, maar doet exact wat men beloofd. Heb deze nu een paar maal gebruikt en ben volledig tevreden. Een echte aanrader.

Agnes65 19-11-2013

had het product per se de volgende dag nodig. Na één telefoontje kreeg ik de bevestiging dat het op voorraad was en die dag nog de deur uitging. Het was er de volgende dag.

RobZelf 19-11-2013

Het zoeken naar producten en de achterliggende informatie raadplegen is erg handig.

Snelle en vriendelijke reactie bij elke email-vraag (over acties, verzending enz enz)

Uitstekend. Veel alternatieve producten en heele rg breed gesorteerd.

Ik weet niet of de prijzen super zijn maar de betrouwbaarheid en degelijkheid van afhandeling wekken voldoende vertrouwen om weer eens te bestellen.

Als ik een advies mag geven (en ik weet dat het veel, heel veel werk betekent) zorg voor gemakkelijke toegang tot onafhankelijke beoordelingen van de producten. Jullie gebruiken vooral prodcut informatie van de leverancier - dus is alles geweldig natuurlijk. Er zijn talloze plaatsen waar zeer uitgebreide beoordelingen worden weergegeven. Een link ernaartoe zou verrijkend zijn.

jeroenajax 19-11-2013

makkelijk goede informatie

prima

zeer ruim assortiment en voordeelacties

prima aankoop en betrouwbaar

5b5 19-11-2013 Via de website gekocht

Even bellen met de vraag of bestelling nog dezelfde dag verzonden kon worden. We worden telefonisch vriendelijk te woord gestaan, erg prettig na een vervelende ervaring bij Redcoon.

Levering is verzonden na enkele uren bestelling.

Klantvriendelijk en stuurt bestelling direct op van artikelen die in voorraad zijn.

Wij hebben vaker bestellingen gedaan bij CameraNU. We hebben nog nooit defecte apparaten gehad, after sales kunnen we dus niet beoordelen.

jacobaj 19-11-2013

snel en betrouwbaar

goed

jan schreurs 19-11-2013

online ruim assortiment fotoboeken, die niet in boekhandel voorradig zijn. site werkt snel en goed.

conform beloofde: om 2100 uur besteld, volgende ochtend 10 uur in huis.

ruim assortiment

niets mis mee!

Patrijske 19-11-2013

Overzichtelijke website met een makkelijk bestelproces. En wat voor mij het belangrijkste is s'avonds besteld de volgende dag in huis!!

De beloofde service wordt volledig nagekomen.

Ik zoek zelf erg gericht en CameraNU.nl was voor mij de goedkoopste en snelste.

japiofoto 18-11-2013

nav. retourneren aankoop systeemcamera ivm. andere keuze kamera, via de mail direct en plezierige, informatieve respons van CameraNu. No problem.

Bijna alles op voorraad, alleen sommige onderdelen alleen als demo, zodat dit nabesteld moest worden.

Buiten de "drukke" dagen om Alle tijd, ruimte en aandacht voor de potentiële klant. Op andere dagen even een volgnummertje nemen. Overigens ook niets mis mee, kun je even lekker rondkijken met een bakje koffie.

Een hele rit vanuit Oost-Groningen, maar de moeite waard. Bakje koffie, lekker rondneuzen, een praatje met andere fotoliefhebbers/sters. Hier heb je tussen het hedendaagse digitale nog het ouderwetse klantengevoel. Er wordt niet geprobeerd je een kamera te verkopen maar je van een goed advies te voorzien. Dat de eerste kamera en ik het in de praktijk niet met elkaar konden vinden doet daar niets aan af. Met m'n 2e keuze (ja, gezellig weer naar Urk!) ben ik nu zeer tevreden. Kom in het begin van de week, dan is er alle tijd voor je.

sndfilms 18-11-2013

Ze doen wat ze beloven: overdag besteld, en volgende morgen met TNT bezorgd. Prima dus!

Wouters i 18-11-2013

Duidelijke site

Onderdeel kwam kapot aan kreeg gelijk een ander exemplaar opgestuurd

Prima winkel goede keuze en goede service

Bart Roelands 18-11-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig bestelproces.

Op mijn vraag vrijwel direct een antwoord gekregen.

Voldoende keuze voor iedereen.

Scherp geprijsd en de volgende dag geleverd. Prima service, zou deze winkel zeker aanraden aan anderen.

Ik vond het bestelproces eenvoudig, prijs was scherp en het product netjes op tijd verzonden.

K. Bakx 18-11-2013

Als je weet wat je zoekt, kun je prima vinden wat je zoekt. Als je niet precies weet wat je zoekt, dan is het (net als bij andere webshops) wat moeilijk om 'advies' te krijgen. Er zijn productreviews, maar je kunt je afvragen hoe objectief die zijn. Natuurlijk kun je ze ook bellen of langsgaan in Urk.

Er werd op tijd geleverd. Toch is het raar dat er anno 2013 niet op maandag wordt geleverd als je in het weekend besteld. Maar dat ligt misschien vooral aan de koerier PostNL.

Het assortiment is ruim, vergelijkbaar met de andere grote fotografie-webshops.

Ruim assortiment, scherp geprijsd, gratis verzending boven €100, snelle levering.

Als je weet wat je zoekt, dan kun je prima vinden wat je zoekt. CamerNu heeft is ruim gesorteerd, scherp geprijsd, gratis verzending boven €100 en de levering is snel.

Gerardo_53 17-11-2013

Doordat technische gegevens zijn beschikbaar. Daardoor is het makkelijk te bepalen of dat is wat ik wil en bij mijn camera past,

Uigebreid assortiment in allerlei prijs klassen

Zou ik zeker aanbevelen.
- Was goedkoper as BOL
- Voldoende informatie.
- zeer groot assortiment met allerlei accessoires

Lijkt het goed te gaan doen. Hen dit nu enkele dagen in huis en de eerste experimenten (foto's) zien er goed uit.

henklogeerbed 17-11-2013

Makkelijke keuze uit een ruim assortiment

Snelle afhandeling bestelling

Assortiment is ruim voldoende

Snelle en acurate levering

Aanrader !

H Fleuren 17-11-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Enorm groot en mochten ze het niet hebben dan bestellen ze het!

Zeer ingesteld op service.

Reinier2013 17-11-2013

Snel besteld, snel verzonden. Scherpe prijzen.

Alles goed: snelheid, verpakking, factuur, etc. Waarom geen 10? Een 10 krijgt een firma die geen nieuwsbrief heeft of er een aanbiedt. Ik weet zelf wat ik wil kopen en heb daar geen spam voor nodig.

Alles wat ik zocht van Nikon kon ik vinden.

Soepele webwinkel met snelle service

Alles gaat erg gemakkelijk en vooral super snel. Op voorraad is ook echt op voorraad. Gewoon prettige no-nonsens webwinkel.

kishla 17-11-2013

Overzichtelijke website, goede informatie en snelle levering

ruim assortiment, genoeg keus en mogelijkheid tot vergelijken

overzichtelijke website, ruime keus en snelle levering

De website is overzichtelijk en er is mogelijkheid om te vergelijken. Er kan snel worden geleverd en het product komt goed verpakt aan.

Ace01 17-11-2013

Overzichtelijke website

op tijd bezorgt

Alles direct uit voorraad leverbaar

Als iemand iets nodig heeft op fotografie gebied verwijs ik ze altijd door naar Cameranu.nl

wmschram 16-11-2013

De website is kwa opmaak gebruiksvriendelijk opgezet door het menu zonder submenu's aan de linkerkant te plaatsen. Daarbij komt dat bij ieder product een goede omgeschrijving en foto is.

Voor ik de bestelling deed had ik eerst gemaild met een vraag over de afmetingen. Hier kreeg ik de volgende dag een duidelijk antwoord op terug. Vervolgens heb ik de bestelling gedaan die de dag erop werdt geleverd. Aangetekend en wel!

Er zijn enorm veel producten te vinden, en er is een grote verspreiding in het assortiment. Ik vond het alleen jammer dat er geen Menik flitsers werden verkocht.

Kijkend naar de service, assortiment en ook zeker de prijs, zal ik zeker cameranu.nl aanraden. Want op iedere punt scoort het als een van de beste, of misschien zelfs wel DE beste!

Als je iets snel en gemakkelijk wilt bestellen, ga je gewoon naar cameranu.nl

l. 1976 16-11-2013

Snel bezorgd, alle in orde, goede informatie

arie dub 16-11-2013

je wordt goed en netjes geholpen

zeer groot assortiment

zeer aantebevelen

ben er prima geholpen!!

Pinkelpa 16-11-2013 Via de website gekocht

In het verleden (2008) was het niet meer dan een 6.5, nu is de toegankelijheid (ook het zoeken) sterk verbeterd.

Ik had hoger willen geven, maar de laatste ervaring was minder (Het verzoek om een vernieuwde uitvoering van een product ook in het assortiment op te nemen)

Bijna alles wat ik op dit terrein wil bekijken voor een prijsindikatie, vind ik bij jullie. Een enkele keer wijk ik uit naar Konijnenberg (In Turnhout)

Altijd als het webshoppen ter strake komt en het gaat over fotografie/film.

Niks mis mee.

Wulphert Lustig 16-11-2013 In de winkel gekocht

vriendelijk te woord gestaan
niets was te veel.

belofte na komen

nog nooit teleur gesteld

om de boven genoemde redenen

Lennart-Omega 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Alle artikelen zijn zowel in de winkel als op internet duidelijk beschreven. De bijgeplaatste foto's op internet geven een duidelijk beeld van de artikelen.

In de winkel, via de mail of via de telefoon altijd een zeer vakkundig, snel en vriendelijk antwoord. Alles willen ze wel voor je opzoeken of uitleggen. Één van de weinige winkels waar ik met mijn merk camera niet half uitgelachen word aangezien het niet Canon of Nikon is.

Van een simpel schroefje tot een telelens van ruim 6000 euro. Alles wat je maar kan bedenken is bij Cameranu te vinden. Als iets niet aanwezig is geven ze je een mail zodra het weer op voorraad is. Mocht je tussen de 38000 artikelen nog niet kunnen vinden wat je nodig hebt willen ze altijd wel opzoek naar net dat onderdeeltje of artikel.

Ik raad al mijn vrienden en kennissen altijd Cameranu aan. (als ik toch voor ieder persoon die ik heen stuur 10 euro shopcredit kreeg...). Het is een prachtige winkel met zeer aardig personeel. Voor mij geeft het toch wel een heel speciaal gevoel als het personeel me groet met mijn naam nadat ik in een periode er wekelijks kwam. Ze hebben duizenden klanten en toch letten ze op dat soort details.

Voor mij is dit de perfecte winkel. In tijden dat er steeds meer winkels omvallen en minder service willen geven is Cameranu het positieve tegenovergestelde. Je hebt snel antwoord op je vragen met zeer kundig advies. Ik maak al jaren foto's met Pentax wat tegenwoordig een klein merkje is. De camera's zijn echter zeer goed. Bij de gemiddelde fotowinkel lachen ze je half uit. Bij Cameranu niet. Daar hebben ze echte passie voor de fotografie.

Japanlove 15-11-2013

Alles was duidelijk en helder.

Geleverd zoals het hoort.

Top notch !

Ik ben zeer tevreden met het product en service

Hermanarm 15-11-2013 Via de website gekocht

alles binnen je bereik en uitstekende indeling van de bedienings knoppen.

De meest gebruikte en nieuwste camera's op voorraad

Omdat aan de beloofde snelheid van leveren is voldaan.

Vandaag bestellen en morgen leveren maakt cameranu.nl waar.

NooijerN 15-11-2013

Eenvoudig te bestellen, over het algemeen overzichtelijk genoeg. Veel keuze wat het soms iets lastiger maakt de juiste te kiezen.

Telefonisch advies gevraagd, de persoon aan de lijn had er verstand van en heeft me prima geadviseerd.

Erg ruime keuze, dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn. In mijn geval wist ik niet zo goed wat ik nodig had, dus teveel keuze was lastig. Gelukkig telefonisch prima geholpen.

Ik zou ze zeker aanbevelen bij anderen. Alles was netjes geregeld, geen enkel minpunt.

Prima winkel, niks op aan te merken. Ruime keuze, prima hulp via de telefoon van iemand die er verstand van had. Levering snel en alles met duidelijke factuur.

John1411 15-11-2013

Makkelijke en overzichtelijke webshop.

Super snelle levering: vrijdag avond om 9 uur besteld en op zaterdag morgen rond 11 uur kon ik met mijn aankoop aan de slag.

Prima aanbod voor een goede prijs; zeker gezien de service die geleverd wordt!

Overzichtelijk, duidelijk, groot assortiment, goede service en dat allemaal voor een zeer concurrerende prijs.

Jitze de Jong 15-11-2013

Duidelijke site, meerdere bataalmogelijkheden.

Snelle levering.

Behoorlijk uitgebreid

Zie bovenstaande

johoo42 15-11-2013 Via de website gekocht

redelijk snel spullen te vinden

prima service op vragen

erg veel te vinden op de website

mocht men fotospullen nodig hebben,

perfecte service zowel qua assortiment als after sales, snelle levering

MerelC48 15-11-2013

Gemakkelijk om te bestellen, snel bezorgd, niets op aan te merken!

Martin Korteweg 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Erg toegankelijk en makkelijk.

Medewerkers nemen veel de tijd om alles uit te leggen en heeft me goed kunnen informeren.

Groot assortiment!

Omdat het simpelweg op elk vlak een goede winkel is.

De service die ze geven is uitermate goed. Ik ben naar de winkel gegaan met in me hoofd een aantal camera's die ik wilde aanschaffen om te filmen. Na veel informatie verkregen te hebben van de medewerkers heb ik gekozen voor de Panasonic Lumix G6 en dit is achteraf zeker een juiste keuze geweest.

G. Zijlstra 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Heb vele malen de winkel bezocht omdat k erg twijfelde welke camera te kopen. Ideaal is het dat je in de winkel de meeste camera's ter hand kan nemen en uit kan proberen. Uiteindelijk in de winkel de Fuji X100 aangeschaft. Ik had nog mazzel dat het de laatste was. Bij de volgende keer kreeg ik als advies mee een product te reserveren om een teleurstelling te voorkomen. Ik heb er ook direct een geheugenkaart bijgekocht.

De winkel kan ik van harte aanbevelen. Voor mij goed te bereiken, prima parkeergelegenheid; deskundig personeel; de prijzen zijn goed; gratis koffie en bij het verlaten van de winkel kun je, als ze er liggen, ook nog een blad van Focus gratis meenemen.

EdJ69 15-11-2013

Voor 22 uur stellen = volgende dag geleverd! Super service mits natuurlijk op voorraad.

Goede terugkoppeling betreft orderstatus en factuur.

Goed overzichtelijk assortiment met eerlijke prijzen

Mooie overzichtelijke webshop met eerlijke prijzen en een goede service.Top!

hheemsb 15-11-2013

Website navigeert makkelijk en probleemloos. Bestelling plaatsen en betalen gaat bijna vanzelfsprekend.

Accuraat en effectief. Bijzonder vriendelijk en direct geholpen bij de vragen die ik had.

Breedte en diepte van het assortiment zijn prima. Soms zouden de foto's wat duidelijker kunnen zijn zodat ik iets meer van het product kan zien.
Bij mijn bestelling ontbrak een gebruiksaanwijzing van de fabrikant.

Betrouwbaar, snel en deskundig.

Mijn algehele indruk is zeer positief.