Deze score is berekend op basis van 2325 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Qtc 29-07-2020

Het product wat ik wilde kopen stond op uitverkocht heb toen contact gezocht met de klantenservice die mij informeerden dat ze er toch nog een hadden en die hebben ze meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had!

Daniëlle 29-07-2020

Ik heb voor deze online shop gekozen omdat ik duidelijk te zien kreeg wat ik wilde zien en de informatie erbij die ik belangrijk vind. Ik ga niet snel naar een online shop maar deze was gelijk duidelijk en hoefde ik dus ook niet lang verder te zoeken. Kwalitatief ook zeer goed de levering netjes en op tijd! Een aanrader.

Rob Bronsdijk 29-07-2020

Super fijne winkel duidelijke website. artikelen goed omschreven. De Klantenservice en winkelmedewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook de administratie . Het een en ander ging door mijn toedoen niet vlekkeloos maar werd zonder enig probleem opgelost.

Jan van der Spree 29-07-2020

Een prima duidelijke website.
Artikel van keuze makkelijk te vinden.
Snelle levering.

Een artikel wat niet in het voorraad systeem zit.
Na telefonische contact goed geholpen en kon apart besteld worden voor een goede prijs.
Fijn dat die moeite genomen wordt.
Ik kan cameranu aanbevelen.

Eveline 29-07-2020

Ongelooflijk snelle levering (om 20u besteld en de volgende ochtend al ontvangen) en vriendelijke reactie op mijn vraag per mail. Zo’n persoonlijke aanpak is echt top!

Arnoud 28-07-2020

Goed geholpen, maar ik wist eigenlijk al waarvoor ik kwam. Intussen wacht ik al ruim een week op de nalevering van de DJI care&refresh kaart. Om die kaart heb ik juist voor deze winkel gekozen anders had ik net zo goed ergens online kunnen bestellen. Kunnen ze niets aan doen, maar ik had bij de aankoop graag gehoord dat dit minstens een week zou gaan duren.

Johan Groot Jebbink 28-07-2020

Ik geniet er altijd van om online of offline te winkelen bij Cameranu.nl
Ze weten veel over de dingen waar ik wat van wil weten. Hebben veel producten, en een goede prijs. Ik raad Cameranu bij iedereen aan!

Cees 28-07-2020

Heel attente medewerkers! Ik ondervond een probleempje met de bestel procedure op de website en contact via whatsApp leidde heel snel tot een oplossing. Eerder zijn de geleverde artikelen van uitstekende kwaliteit. Snel verzonden en goed verpakt!

Justus 28-07-2020

Levert voor erg weinig geld. Na aankoop kom je erachter waarom. Een op fotocel en litium batterij accubank werkte niet op de zonnecellen.

Reactie op: RMA 1305615 - Xtorm Hybrid Solar Bank 4x (10.000mAh) [Ticket:28a00b68
Ik hoor hier van verschillende collega's dat dat heel goed kan kloppen hoor. Mooi dat het kan , maar gaat inderdaad bar traag .....
Gewoon lekker aan de stroom ;-)

Nu na net een jaar houdt de accubank er helemaal mee op. De 4 led indicatoren staan op vol maar de accu capaciteit is nu helemaal weg. Laad mijn mobiel niet meer op. Ben benieuwd naar het volgende lullige antwoord. Gerechtelijke stappen 2 jaar garantie obv eu recht en als Nalatigheid van de leverancier
onzorgvuldigheid in de verkoop tekst dat het wordt opgeladen.
Dus onrechtmatige daad en daarmee een nietig koop overeenkomst.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-07-2020

Goedemiddag Ludwig, Ik heb geprobeerd om je te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. De rma waar je naar verwijst is zoals ik zie vorig jaar opgelost, je hebt toen een nieuwe lader ontvangen. Dat het product nu defect is mag zeker niet. Hierover zie ik alleen geen mail of telefonisch contact behalve deze review. Wil je ons bellen zodat we een gepaste oplossing voor je kunnen bieden. alvast bedankt

Samira Roubiou 28-07-2020

Super blij met mijn aankopen op aanraden van een van de medewerkers.
Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en ook mocht ik de apparatuur eerst uitproberen op locatie.
Zeker een dikke pluim voor jullie.

Henny 28-07-2020

Medewerkers zijn klantvriendelijk en doen hun uiterste best om ook artikelen die bij hen (en anderen) niet bekend zijn, bv een klein onderdeel van mijn hoekzoeker, toch te kunnen leveren.

HvdB 28-07-2020

Zeer duidelijke informatie gekregen over de camera die ik op het oog had. Uiteindelijk liep ik met een andere camera deur de uit die veel beter bij mijn wensen bleek te passen. Ik ben hier zeer tevreden mee.

Sanne 27-07-2020

Winkel met ruim assortiment online. Bij vragen telefonisch of in de winkel vriendelijk en zeer vakkundige advies

herman 27-07-2020

Koop al jaren mijn camera outfit bij Camera-Nu. Ten eerste omdat deze dichtbij huis ligt, en ze hebben alles in huis. Tevens is hun service uitmuntend te noemen. Staan altijd open met suggesties, en zo niet dan kun je je gekochte app. gewoon weer terugbrengen, mits goed en netjes uit en ingepakt in de juiste verpakking.

Matthias 27-07-2020

cameranu.nl is top, gemakkelijk, overzichtelijk en gemakkelijk en een grote keuze aan fototoestellen. Zeker een aanrader als je een nieuwe fototoestel nodig heb. Je moet dan zeker bij cameranu.nl zijn.

Elvira 27-07-2020

Is een fijne winkel met professioneel personeel. Ik had nu een acculader besteld voor de batterij en dat vond ik best lastig en voor mij best onduidelijk, waardoor ik in 2 gedeeltes de acculader compleet in huis.

Joop Borg 27-07-2020

Heldere site , snelle levering en goede, behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Jans 27-07-2020

Kwam in eerste instantie voor alleen een nieuw balhoofd. Echter een goed alternatief was door mijn handicap niet praktisch. Ik moest dus uitwijken naar een andere optie.
De verkoopster probeerde met mij mee te denken en ik kon ter plekke een aantal opties uitproberen.
Uiteindelijk iets gevonden wat goed bij mij paste en prijstechnisch een redelijk alternatief was.
De dame verdient een 10 voor haar geduld en uitleg.

Jelske 27-07-2020

Hele goede afhandeling van de bestelling. Bestelling om 22.00 uur geplaatst en werd de volgende dag al geleverd. Goede prijzen en verrast door de snelle levering!

Lucas van Loenhout 27-07-2020

Ik heb een Yongnuo YN600EX-RTII speedlite flitser gekocht via de website van Cameranu.nl.
Helaas ging het batterijdeksel stuk en bleef het klepje openstaan.
De flitser was 1,5 jaar oud en ik bracht hem naar de winkel in de Van Woustraat 242 1073 NC Amsterdam.

Geen probleem, zei de vriendelijke verkoper, ik stuur hem op en dan repareren we hem voor u en deze reparatie valt onder de garantie.
Vandaag kwam Post.Nl met de zorgvuldig verpakte gerepareerde flitser.
Het batterijdeksel was vervangen en de flitser was gejusteerd en getest.

Complimenten voor deze snelle en adequate service en ik zal dit aan al mijn collega-fotografen melden.

Zeer teleurgestelde klant 27-07-2020

Beste mensen,

Let heel goed wanneer u een nieuw product koopt u daadwerkelijk ook een nieuw product krijgt.
Check aub het aantal 'clicks' wat uw camera gemaakt heeft. Check minuscule slijtages op de vatting van een objectief.
Mijn ervaring is dat men er niet voor schroomt om demo / gebruikte apparatuur als nieuw te verkopen.

Ab 27-07-2020

Goede service en alles snel bezorgd, er wordt op de site goede informatie gegeven over algemene info en product specifieke info. Het is prettig winkelen en je wordt op een klantvriendelijke wijze door de website heen geholpen. Prima allemaal

ron 27-07-2020

Voor de aankoop van mijn camera heb ik liever dat ik tekst en uitleg krijg en het produkt ook in handen heb. Een speciaalzaak zoals CameraNU is voor mij dan voor de hand, deskundig personeel en dus vakkundige uitleg. Daarnaast werd door de verkoper alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en goed te luisteren. Dit laatste gebeurd niet veel meer. Dus een dikke 9 een 10 geef ik eigenlijk nooit.

DESOETE Paul 27-07-2020

De webshop bied een duidelijke en ruime aanbieding van alle mogelijkheden van elk beschikbaar merk en ook nog eens aangevuld met tweedehands van duidelijk vermelde kwaliteit en eventuele bemerkingen.

Frank 27-07-2020

Vlot verloop. Duidelijke uit op de site. Binnen de 2 dagen ontvangen. Alles werkt perfect. 👍🏼

Spooky 26-07-2020

Ik was op zoek naar een camera speciaalzaak, na wat gegoogle kwam ik Cameranu.nl tegen en heb toen het filiaal in Apeldoorn bezocht. Zeer goed geholpen. Verkoper met veel kennis van zaken en dat was erg fijn als 'starter'. Er wordt goed gekeken naar voor welk doeleind je de camera wilt gaan gebruiken. Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Diverse camera's worden met elkaar vergeleken zodat je tot de juiste keuze komt. Echt een aanrader!

victor 26-07-2020

Cameranu heeft gewoon superveel in huis. Ik heb uit de outlet een gimbal gekocht en had de keuze tussen de volgende werkdag bezorgen of zelf ophalen. Ik ben m zelf op wezen halen, alles perfect in orde, vriendelijke mensen.

Laura Henzen 26-07-2020

Duidelijke en goed site! Veel producten en snelle levering!

Laatst een extra accu gekocht voor mijn camera, hiervoor waren goede en goedkopere opties dan het echte merk van mijn camera! Die ik bij andere webshops niet kon vinden.

Oftewel erg tevreden met het aanbod op jullie webshop.

Alexandra 26-07-2020

CameraNu heeft een uitgebreid aanbod, waardoor je goed je opties kan afwegen. Ze zijn in de meeste gevallen ook de goedkoopste. De productdetails zijn goed en uitgebreid omschreven. De levering is snel en het is goed verpakt.

Diana Standaar 26-07-2020

Op basis van de reviews gekozen voor deze winkel. Het is ook prettig dat je de producten ter plekke kunt zien. In Groningen goed geholpen, goede voorlichting en oplossingsgericht.

Simon 26-07-2020

Op voorraad, goede prijs en geschikt voor Nikon. Supersnel verstuurd met track & trace

Wim 25-07-2020

Hier een monopod gekocht voor mobiele telefoon om foto’s te maken snel geleverd en voor een goede prijs

Jan 25-07-2020

Na lang zoeken heb ik een reserve batterij voor mijn Nikon Z50 gevonden. Deze was nergens te verkrijgen. De prijs bij CameraNu was het voordeligste van alle concurrenten. De levering verliep correct en vlot. Goede service.

Katja 25-07-2020

Veel keus op de website, ik ben langs de winkel gegaan voor advies en ben heel goed en leuk geholpen! Ik ben superblij met m'n nieuwe verrekijker!

JAcobS 24-07-2020

Eerste ervaring met camera nu is als de eerste klap is een daalder waard. En dat ook nog eens letterlijk en figuurlijk, want ook de prijzen zijn concurrerend aantrekkelijk. De scanner inmiddels in gebruik en alweer; dankzij de internetservice van cameranu. Doorgaan !!

Kruispunt Linschoten 24-07-2020

Erg goede online service in toelichting op streaming-producten en wat beste past bij het beoogde gebruik.
Vervolgens in de winkel gehaald en daar goede uitgebreide toelichting op gebruik en de benodigde connectoren en kabels.
Daarna was het voor ons erg snel in elkaar te zetten en de camera's te koppelen en aan te sturen.

D. van den Brom 24-07-2020

Supergoed geholpen door Wifred in jullie winkel te Apeldoorn. Uiteindelijk juiste aankoop gedaan.

Gerard Niese 24-07-2020

Ik heb hier mijn beide Nikon camera`s en zojuist het fotoprogramma Elements 2020 gekocht en ben jaren zeer tevreden.

Danique 24-07-2020

Ik heb een lens geleend bij cameranu.nl in Apeldoorn. Ik ben goed geholpen door professionele en flexibele medewerkers die goed met je meedenken!

dries 24-07-2020

Goede tweede hands lens alleen jammer dat de zonbekap er niet bij was apart mieten bestellen op internet

han 24-07-2020

GoPro Hero 8 gekocht. Kreeg van Camera nu een berichtje over Gopro Quick. Dat is goed want bij de website van Gopro kon ik daar niets over vinden. Als je een Gopro koopt (en dat is een machtig mooi apparaatje, zelfs mijn vrouw kan er direct mee overweg) koop dan ook een goede externe microfoon die het windgeruis onderdrukt. Wij filmen op de motor en dan kun je niet zonder.

Cojan 24-07-2020

Een super snelle levering. Binnen 12 uur na bestelling, was de drone in huis.

Adelita 23-07-2020

Ik hou van de canon EOS 2000D, ben al gauw foto's gaan trekken en het is echt pracht resultaat! De camera zelf koste niet zo veel en is echt ideaal als je begint met fotografie. De 75-300 mm lens is allesinds mijn favoriet 😄!

Ronald Kooijman 23-07-2020

CameraNU is een geweldige winkel.
Een breed assortiment op het gebied van fotografie en film.
Zowel voor de beginner als de professional.
Deskundig personeel die de tijd voor je neemt om een event. keuze te kunnen maken.
Maar ook voor het geven van advies.
Heb je daar iets gekocht wat niet goed werkt,dan lossen ze het op.
De website is overzichtelijk en geeft ook informatie over workshops, evenementen en productvideo`s.
Deskundigheid en klantvriendelijkheid ten top en de koffie staat altijd klaar.

Iris Brummelman 23-07-2020

Hele goede en klantvriendelijke winkelervaring met cameranu.nl.
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie portretlens voor mijn nikon D3300 camera maar vond het lastig om een keuze te maken. Ik heb de klantenservice benaderd en zij hebben mij voorzien van een goed en deskundig advies waardoor ik nu volop geniet van het maken van prachtige en scherpe portretfoto's!
Daarnaast nog een financiële meevaller doordat ik ook nog mijn telelens heb kunnen inruilen. Ik had nog een goede telelens in mijn bezit welke ik eerder bij camera.nu had aangeschaft. Deze heb ik uiteindelijk weinig gebruikt omdat mijn voorkeur toch uit gaat naar portretfotografie, ik zag op de website dat camera.nu ook de mogelijkheid biedt om apparatuur in te ruilen waardoor ik met mijn telelens weer iemand anders blij heb kunnen maken. Voor dit alles hoefde ik niet eens op pad naar de winkel, dit allemaal op afstand kunnen regelen, top service!

Klaas 23-07-2020

Met terugwerkende kracht een toestel ingeruild. Ik had eerder online een nieuwe camera gekocht maar kon wegens corona niet langskomen voor de inruil. Dat dit een paar maanden later alsnog mogelijk was vind ik service.

Davert 23-07-2020

Camera nu is altijd mijn go to als het gaat om camera apparatuur. Ook dit keer, een simpele adapter. Had de verkeerde besteld, deze was al opgestuurd maar na een app'je kon deze terug worden gehaald en de juiste gestuurd worden. Top!

Theo 23-07-2020

Ze leveren zeer snel en de communicatie tussen CAMERANU en mij was zeer lovend .
Ik ben wel wat anders gewend tussen mij en een andere grote internet aan bieders o.a IKEA, LEEN BAKKER de moeite die je moet doen om iemand te spreken over je bestelling is zeer bedroevend.
Zo zijn er wel meer op te noemen , ze zouden eens in de leer moeten gaan bij CAMERANL .
Bij andere kun je een sajet maken denk je maar dat zijn computer robots als je een eenvoudige vraag stelt begrijpen ze je nog geeneens en vragen ze kunt U , Uw vraag op nieuw stellen .
Daar mag wel eens wat aan gedaan worden van het bovenste kunnen ze nog wat leren voor mij niets dan lof voor CAMERNU

Joost 23-07-2020

Heldere site en prima levering: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Pakketje kwam keurig op tijd.

Nelly 23-07-2020

De Website is overzichtelijk en duidelijk. In de winkel krijg je heel goed en eerlijk advies