Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jet 11-01-2019

Ideaal, 's middags een Epson printer besteld en zonder meerkosten wordt deze 's avonds al bij mij thuis afgeleverd door de pakketdienst. Snelle service, scherpe prijzen, prima.

Hetty 11-01-2019

Duidelijke site en erg snelle levering. Goede leveringsvoorwaarde en het product was goed verpakt.

Stella 11-01-2019

Hele fijne site, groot aanbod, snelle service en contact wanneer nodig. Ik bestel er vaak en tot nu toe altijd goede ervaringen.

Dennis W 11-01-2019

Hoi Allen, ik bestel niet veel maar als ik wat wilt bestellen kom ik toch elke keer weer bij Cameranu.nl uit. Het is gewoon een duidelijke nette site met geen poespas er om heen, goed verpakt, scherpe prijs en snelle levering. Gewoon wat er nodig is om een klant tevreden te houden. Ga zo door. Vr groet ****

Nol Geurts 11-01-2019

Perfecte scanner voor negatieven en dia's gevonden bij cameranu.nl ontvangen

Brouwer 11-01-2019

Cameranu doet wat het belooft. Voor 23.59 besteld is daadwerkelijk volgende dag geleverd. En dat zonder verzendkosten.

Roy van Leeuwen 11-01-2019

Product is goed snel afgeleverd en klantvriendelijk. Ik zou cameranu zeker aanraden 🙌

Inge 11-01-2019

Super snel en goed verpakt geleverd. Breed assortiment met aantrekkelijke prijzen en een klantenservice die snel en op een fijne manier je vragen beantwoord en/of het probleem oplost. Al meerdere keren besteld bij cameranu.nl en dus een tevreden terugkerende klant hier :-)

jlu 11-01-2019

cameranu.nl is goed tot zeer goed , levering was super snel
ik zou de volgen keer bij cameranu weer producten bestellen

Albert van def Wolf 11-01-2019

Ik had een objectief besteld maar deze bleek defect te zijn ik ben heel snel en goed geholpen. Zijn s'avond ook telefonisch te bereiken
Buitengewoon klantvriendelijk en snelle levering

Henk Boonstra 11-01-2019

Het is niet de eerste keer dat ik een camera koop bij cameranu.nl . Ik ben zeer tevreden over de web-site, maar het is zeker de moeite waard om bij aanschaf een camera naar 1 van de vestigen te gaan.
Je krijgt een deskundig advies en neem de tijd voor je. Zeker als je twijfelt tussen de aanschaf van de ene of andere camera's wordt er deskundig uitleg gegeven over de verschillen.
Uiteindelijk ben jij de gene die een keuze maakt, maar dan wel overwogen.
Cameranu ga zo door.

Wim 11-01-2019

Ik was zeer aangenaam verrast door het serviceniveau van CameraNu.
Heel vriendelijk, adequaat en heel soepel.
Ik zal zeker terugkomen!

Water 11-01-2019

Bestelling ging snel en makkelijk. En dezelfde dag bezorgen is werkelijk ideaal.

Kanters 11-01-2019

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat het een overzichtelijke site heeft en in tegenstelling tot Kameraexpress heeft cameranu een gratis levering. Dit was voor mij de voornaamste keuze om bij cameranu.nl mijn product te kopen

Blom 11-01-2019

Snelle levering, Klantvriendelijk en goede service! Camera nu is inmiddels mijn favoriete winkel geworden. Niet alleen omdat ze een groot assortiment hebben maar ook omdat ze zeer fijn met hun klanten omgaan.

Joost 10-01-2019

Deze shop verdient een pluim. Er waren wat problemen ontstaan waardoor het leveren wat langer duurde. Er is zo snel mogelijk een nieuw product toegestuurd zonder af te wachten of het reeds bij post.nl verloren gegane product nog teruggevonden kon worden.

Luke Kleijnendorst 10-01-2019

Zeer tevreden met de producten, Helaas heb ik wel 3x aan de telefoon moeten hangen omdat de beloofde levertijd niet waar gemaakt kon worden. Na een aantal keer gebeld te hebben heb ik toch alles keurig netjes op tijd ontvangen!

Saskia 10-01-2019

Ik had veel vragen over welke camera het beste bij mij past. Ik werd goed geholpen op de facebookchat. Er werd uitgebreid geantwoord op mijn vragen over de camera's. Dit heeft mij geholpen om een goede keuze te maken. De levering was snel, bedankt!

Brenda 10-01-2019

Ik heb een cadeaubon gekocht voor een vriendin, wat ze er blij mee!
Meer omdat het op het laatste moment was besteld, supersnel in huis!

Everh 10-01-2019

Omdat ikzelf een verkeerd huisnummer had opgegeven, kwam de zending niet bij mij aan.
Dit heb ik doorgegeven en vrijwel onmiddellijk was er een reactie dat aan een oplossing werd gewerkt. Uiteindelijk kwam het product precies op tijd (voor een verjaardag) aan. Klasse!

Jan Lagendijk 10-01-2019

Bestelling correct en op de toegezegde dag keurig ontvangen. Kon eigenlijk ook niet anders gezien de reeds goede ervaringen met Cameranu in het verleden

Brigitte 10-01-2019

Zeer snelle levering en goed contact via de chat. Pakketje was goed ingepakt.

Bram Martens 10-01-2019

Voor het eerst hier iets besteld.
Overzichtelijke website, levering was zeer goed, kreeg op tijd de verzendmailtjes met track en trace.

Pakketje met zorg ingepakt en genoeg bescherming in de verpakking aanwezig.

Gelijk maar een 2e bestelling gedaan 👍🏻

Jack 10-01-2019

Precies wat je mag verwachten bij een top webshop. Complete levering en op tijd. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

HenkS 10-01-2019

Duidelijke website. Makkelijke wijze van bestellen. Prijsopbouw is helder inzichtelijk. Geen verborgen kleine lettertjes. En daarnaast is de snelle levering perfect!

Jan V. 10-01-2019

Goede service! Geen gezeur als er iets mis gaat. Hulp bieden bij het zoeken.

ab 10-01-2019

Mooie winkel veel keus en gemotiveerd personeel met kennis van zaken. Goede uitleg en weet wat je het over hebt.

An 10-01-2019

Cameranu is heel betrouwbaar. Altijd snelle levering en veel variatie aan producten. Ik zou Cameranu zeker aanbevelen van amateur tot professioneel kan je hier alles vinden. Ik ben erg tevreden met al mijn aankopen van Camernu.

Jaap Zwitser 10-01-2019

Ik ben heel tevreden met de overzichtelijke weergave van de website. De omschrijvingen bij de producten zijn to the point. Het is heel plezierig om ook de reviews te kunnen lezen. Zij hebben uiteindelijk veel bijgedragen aan mijn uiteindelijke keuze. De verzending en ontvangst verliepen zoals beloofd op de website. Telefonisch contact voorafgaand aan de bestelling had duidelijk meerwaarde; er werd vakkundig advies gegeven en bijzonder klantvriendelijk gehandeld. Het product werkt naar volle tevredenheid. Prima aankoop dus.

will 09-01-2019

ik was opzoek naar een camera die actief gebruikt kan worden, die kan tegen een stootje en ook nog is 4k filmt. ik had al het een en ander op het oog. cameranu.nl bood me de beste prijs en heb aan de serves geen verschil gemerkt. mij Olympus though tg-tracker is inmiddels binnen en bevalt goed. hij was er op tijd en de informatie en specificatie en filmpjes waren accurate en informatief. daarom heb ik cameranu.nl een 9 gegeven. moet er dan wel bij zeggen dat een tien is ge reserveert voor webshops waar alles ook nog gratis is.

HJ 09-01-2019

Goede informatie voorziening, snelle levering en een heldere website. Fijne klantenservice ook!

rob 09-01-2019

mooie goede website printer besteld en geleverd gekregen keurig op tijd
volgens afspraak ik beveel deze webshop zeker aan gr rob

Louis 09-01-2019

Een Super shop, alles voor camera's en nog veel meer, vandaag besteld morgen in huis in een dubbele verpakking en belangrijk een stuk goedkoper dan andere shops.
Als er iets niet op voorraad is krijg je bericht zodra het weer beschikbaar is.
in 1 woord SUPER.

Ineke 09-01-2019

Prima zaak, zowel de winkel als de webshop. Mensen hebben verstand van camera's en er is ruime keus.
Camera en lens bij de webshop besteld en de volgende dag keurig in huis. Super!

JDP 09-01-2019

Goede service, snelle levering. Chat voor klantenservice is goed op orde

Lars Rustenburg 09-01-2019

Op Google gezocht naar een Go Pro 6 black session. Cameranu kwam daarbij voor mij als beste uit de bus. Bezorging ging ook heel snel. Als ik de volgende keer weer wat nodig heb, heeft dit wel een streepje voor.

Marike 09-01-2019

Hallo,
Wij hebben rond de feestdagen een product besteld bij cameranu en zelfs in deze drukke tijden werd het snel bezorgd zonder vertraging. De website is duidelijk en de bestelling verliep vlekkeloos.

Dave 08-01-2019

Prettige website, zelfs online kundige ondersteuning op lastige vragen.
De fysieke winkel nog nooit bezocht, maar vaker online besteld en dat blijven we doen!

Peter G. 08-01-2019

Altijd weer een fijne ervaring als een product scherp geprijst is, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Overzichtelijke website met een ruime sortering.

Mikke 08-01-2019

Prima service en aanbod; een aanrader voor allerlei camera-aankopen, altijd snel en goed geleverd!

Johan 08-01-2019

Artikel snel en in prima staat ontvangen, ben er meteen mee aan de slag gegaan en ben bijzonder blij met de cd met de gebruiksaanwijzing

Heather 08-01-2019

Ik heb deze winkel gekozen voor de uitgebreide keuzen van camera's en camera accessoires. Deze shop heeft ook de beste prijzen die ik kon vinden, en de levering en gebruiksvriendelijkheid van de shop waren ook top! Al met al, een heel goed ervaring!

Frank 08-01-2019

Ik moest een kabeltje hebben om foto's van mijn camera naar mijn pc over te zetten maar wist niet precies welke. Een medewerker gevraagd en een dag later had ik het kabeltje in huis. Toen bleek het toch niet te passen. Nadat ik weer contact had gehad kreeg ik een paar dagen later het bedrag weer op mijn rekening bijgeschreven. Perfect! Toen hebben ze verder gezocht voor me maar ik kreeg toen via de email het advies om een kabel te kopen van 5,5 meter. Een beetje veel kabel voor een camera die naast een laptop op tafel ligt :-)

Albert 08-01-2019

Fijne website
Goede product informatie
Geen account aanmaken

Leo 08-01-2019

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl. Had al meerdere sites bezocht waar de Nikon p 1000 werd aangeboden. Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat er een deskundig en ervaren team aanwezig is. Wat de bestelling betreft heeft men zich perfect aan de afspraak gehouden. Ik ben zeer tevreden over de levering en de camera. Nu nog wachten op mooier weer om hem nog meer uit te proberen. De accessoires die ik nog wil hebben zal ik zeker bij cameranu.nl bestellen. In alle eerlijkheid; zij zijn gewoon een aanrader!!

D. Jacobs 07-01-2019

Ontzettend tevreden met deze webwinkel. Snelle levering: nog nooit teleurgesteld en producten worden goed verpakt. Ook duidelijke communicatie en adviezen via chat of telefoon. Vooral heel eerlijk: wat past bij mijn wensen en behoeften. Al met al dik tevreden en ik blijf hier vaste klant.

Natuurliefhebber 07-01-2019

Producten zijn goed vindbaar en selecteren op bepaalde eigenschappen werkt in de meeste gevallen ook uitstekend. De website oogt rustig en komt niet schreeuwerig over, gewoon die informatie die je nodig hebt voor een goede aankoop en geen irritante opdringerige aanbiedingen van dingen die je achteraf niet nodig bleek te hebben. Bij vragen wordt er vlot gereageerd door iemand met verstand van zaken. Service van dit bedrijf is uitstekend en heeft in mijn beleving een persoonlijk karakter. Ook nog een opmerking bij kleinere artikelen zou het tonen van een voorraad aantal handig zijn b.v. als je meerdere batterijen wil bestellen.

Hogenberg 07-01-2019

Uitstekende shop snelle levering en goede service
Extra accu’s besteld voor camera en ben er zeer tevreden over
Geen originele aangeschaft maar alternatief merk welke grotere capaciteit heeft dan de originele

Tessa 07-01-2019

Overzichtelijke website, snelle en goede levering (veilig verpakt). Ik ben tevreden!

Frans de Bie 07-01-2019

Deze maand een Canon EOS 5D mark iv gekocht. Een perfecte fullframe camera! Helaas bleek mijn 6 mnd eerder aangeschafte (en gebruikte) TAMRON groothoeklens niet te functioneren met fullframe. Met slechts een kleine waardevermindering kon dit objectief worden omgeruild voor de fullframe versie. Geweldige service!