Jeroen van der Kallen 09-07-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen, snelle levering

helpdesk die goed en snel helpt

kan de locale fotografiezaak niet aan tippen

goede prijzen, snelle levering en goede service

zeer tevreden over camera nu, als ik wat nodig heb bestel ik het altijd hier. De levering is snel, goed en gratis. Assortiment meer dan ok en een goede service

R 007 09-07-2013

Duidelijk wat je moest doen

Erg snel en netjes verpakt

voldoende keus

Zeker de moeite van het bekijken.

errol20 09-07-2013

Lucca1975 09-07-2013

Hele snelle service, goede producten!

R.Johanna 09-07-2013

Ik had de bestelling besteld en de volgende dag kwam het al binnen! Het zat heel goed verpakt, zodat het niet zou kunnen beschadigen. Ik ben dus zeer tevreden over CameraNU.nl.

KarinvD 09-07-2013

Makkelijke website en zeer gemakkelijk bestelproces.

Ik kon niet kiezen welke kleur Ik zou nemen, want de andere kleur was uitverkocht.

ronjansenarkel 08-07-2013

Duidelijke site

Eerder in de winkel geweest om camera te laten schoonmaken, aardig personeel en goede uitleg

Hoeveel meer keuze wil je?

Zie bovenstaande antwoorden.

Inge B123. 08-07-2013

goede site. Als er staat 'op voorraad' dan is het er ook.

Door down zijn van IDEAL heb ik twee keer besteld. Was snel geregeld via de mail. En de betaling kon achteraf toch nog via IDEAL.

Duidelijk welk accessoire bij het toestel hoort.

prima winkel, prima geleverd.

Site up-to-date en snelle levering. Gewacht totdat het op voorraad was en toen besteld. prima.

Judith_1988 08-07-2013

Catharina van Laan 08-07-2013

De website is zeer toegankelijk en het bestellen is gemakkelijk.

Vriendelijk te woord gestaan en, voor zover ik dat kan beoordelen, deskundig geholpen.

Ik heb een systeemcamera gekocht, er was een ruime keuze beschikbaar en ook direct leverbaar

De bovenstaande punten geven weer dat ik de winkel graag zou aanbevelen. Ook toen mijn pakket te laat kwam door een fout bij TNT werd ik zeer snel geholpen. De medewerkster heeft voor elkaar gekregen dat de pakketdienst speciaal nog dezelfde dag ik gekomen.

Deskundig, klantvriendelijk, gunstige prijzen.

grietje romkes 08-07-2013

Starchild02 08-07-2013

De website is zeer duidelijk. De artikelen zijn makkelijk en op verschillende manieren te vinden. Verder is er een duidelijk productinformatie. Betalen en levering gaat perfect.

In het aankoopproces kun je hulp zoeken op site hier vindt je bijvoorbeeld product informatie maar je kunt ook met de zaak bellen en dan krijg je een zeer deskundig iemand aan de lijn die je prettig te woord staat. advies is zeer duidelijk.

Het assortiment is zeer groot. verder kun je in verschillende prijsklassen en kwaliteit een keuze maken. Verder als je eenmaal een keuze hebt gemaakt kun je bij dit product een voordeelset kopen met verschillende soorten accessoires natuurlijk met een korting

Cameranu.nl heeft meestal de goedkoopste prijs, een hele goede service met zeer deskundig personeel.

Wernertjuh 08-07-2013

CameraNU.nl heeft een zeer overzichtelijke website waar je met enkele drukken op de knoppen je producten moeiteloos kan bestellen.

Helaas ging door een storing de betaling via ideal niet goed. Dit betekende dat mijn product niet betaald was, maar dat ik dat ook niet meer kon doen. Door een simpel en snel telefoontje kreeg ik opnieuw een link en kon ik als nog de betaling afronden.

CameraNU.nl heeft zeer ruime keuze in de diverse categorieen op de haar website. Er is altijd wel een alternatief product voor handen dat mogelijk beter aansluit op je persoonlijke wensen.

Bij mijn laatste bestelling ging het erg makkelijk en ook snel, de volgende dag kreeg ik het product netjes en veilig verpakt thuis geleverd.
In het verleden heb ik ook een compactcamera gekocht en zelfs na 1,5 jaar geven ze erg goede service! Wekelijks kregen wij een update en alles is erg netjes afghandeld en daarom beveel ik CameraNU.nl zeker aan als het gaat om camera's en assesoires!

Ik had erg goede ervaringen met het oplossen van een defecte compactcamera, dit zorgde ervoor dat ik zonder te twijfelen de laatste keer direct naar CameraNU.nl ben gegaan om het product, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, daar aan te schaffen en ook deze keer ben ik super geholpen en hebben ze weer alles netjes geleverd!

Mevr. R.A. Kox 08-07-2013

Ook telefonisch heb ik aanvullende informatie gekregen

Een onderdeel werkte niet. Heb onmiddellijk een nieuwe ontvangen en de kapotte teruggestuurd.

Uitgebreid assortiment en goede informatie op de website

Ik zou zeker (dat doe ik trouwens al) uw winkel aanbevelen. Grote deskundigheid en antwoord op alle vragen.

Vroeger kwam ik met mijn man wel eens naar Urk om b.v. een objectief te kopen. Momenteel is dat wat moeilijker voor mij naar Urk te komen, maar via internet is het prima gegaan

shgo 08-07-2013

Overzichtelijke website met goede voorraadstatus en zoekmogelijkheden.

'S Avonds besteld s'ochtends binnen.

Kon veel vinden maar niet alle gewenste accessoires.

Aanbevelen had ik inmiddels al gedaan.

Eppo1980 08-07-2013

Alles was heel gemakkelijk in te vullen, alles wees zich vanzelf. Binnen 3 min was de bestelling gemaakt.

Snelle levering. Binnen 2 dagen was het pakketje geleverd, in tegenstelling van andere sites.

Een zeer ruim assortiment.
Alles wat ik nodig had voor mijn spiegelreflex kon ik terug vinden op jullie site.

Ik zou deze winkel zeker aanraden, Camera.nl heeft zijn producten goed scherp geprijsd.

Ik ben bewust wezen shoppen op het internet voor een spiegelreflex. En Camera.nl sprong er steeds uit als beste geprijsd. En de reviews waren erg handig om de knoop door te hakken, wat betreft mijn aankoop.

Jackie1958 08-07-2013

Bestelling ging makkelijk en levering was snel.

Omajantje 08-07-2013

lekker vanuit je luie stoel kiezen en bestellen, ook buiten winkeltijden.

keurig meteen een antwoord op mijn vraag/opmerking bij het bestelde artikel via de mail ontvangen. En pakket volgende dag in huis.

GertjeV 08-07-2013

Duidelijk ingedeelde site, logisch opgebouwd. Zoeken wordt daardoor lekker gemakkelijk.

Prima shop: heb vaak het zoekvenster gebruikt, en alles gevonden wat ik zocht.

Prima camera, vooral de resolutie is OK. Foto's en films geprobeerd, en geen problemen. Heb enkel nog geen landschapsfotos gemaakt.

stege 08-07-2013

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Top.

Prima, geen onduidelijkheden en alles wordt via e-mail gecommuniceerd

Super uitgebreid

ellie55 08-07-2013

powercom 08-07-2013

Perfecte service! Zeer snel geleverd.

j.morren 08-07-2013

ik zou niet weten wat er beter kan/moet

yvonne Heijmink 08-07-2013

Komt de beloften super nauwkeurig na

het bestelde Perfect op tijd en in topvorm aangekomen. Via de telefoon ook erg klantvriendelijk

Erg overzichtelijk en prima om een goede persoonlijke keuze te kunnen maken

Na twee slechte ervaringen bij Medion en Scheer en Foppen
is Cameranu.nl een topkeuze

Cameranu.nl, bestel er en u ervaart het wel

Newfoundlander Bo 08-07-2013

overzichtelijke site

snelle levering

groot

snel , correct , en vriendelijk

Tuanke 08-07-2013

Even kijken op de site welke camera voldoet aan je eisen om vervolgens snel te kunnen bestellen. Twee dagen later heb je het bestelde in huis.

Heb vorig jaar een telelens gekocht en dit jaar een camerabody. Je kunt de levering goed volgen via internet. Tot nu toe werkt alles nog goed.

Het aanbod is groot genoeg om er je keuze uit te maken. Alles is state of the art.

Aangezien de spullen die ik heb besteld altijd op tijd werden afgeleverd en CamerNu zich aan haar afspraken heeft gehouden, zie ik geen reden om dit bedrijf niet aan te bevelen bij vrienden.

CameraNu heeft zich prima gehouden aan haar eigen regels. Dus heb ik niet te klagen. Hun prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Hopelijk maak ik wat goede foto's met mijn laatste aankoop.

Joost de Wildt 08-07-2013

Gewoon een winkel die goed werkt. Ziet er simple uit.

Als er iets is dat goed is, is de service. Snelle leveringen, professioneel verpakt spul. Tja... Wat moet je er nog meer over zeggen. Geen aanmerkingen.

Gewoon wat je verwacht van een winkel als deze.

Als de prijzen goed blijven ga ik nergens anders meer bestellen.

Helma Benedic 08-07-2013

De bestelling is binnen no time afgehandeld.

Het bestelde artikel werd na 1 dag geleverd.Na mijn bestelling kreeg ik onmiddellijk een leuke mail terug.Alles is duidelijk op de site te vinden.Er bleven voor mij geen vragen open.

Er is voor ieder wat wils, voor proffesioneel alswel voor hobbygebruik.

Eenvoudiger en sneller dan bij CameraNU.nl kan niet.

Dit was voor mij de beste inkoop via een webshop.

vingcomm 08-07-2013

gewoon goed: geen gedoe en een duidelijke beschrijving

camera.nu doet wat het belooft

ik had maar één product nodig, maar heb een poos rond gesurfd

doen, want je weet waar je aan toe bent

ik ben altijd enigszins achterdochtig bij kopen via internet, maar heb al verschillende malen bovenstaande ervaringen opgedaan

M.Gallas 08-07-2013

Heb een "Lacie harde schijf" besteld en ontving dit product in de tijd z.a. beloofd is.

Had moeite met het gebruiksklaar maken en na een telefoontje naar CameraNu, kon ik zonder kosten de schijf terug sturen, zodat zij dit voor mij in orde maakten en 3 dagen later had ik mijn schijf weer terug en ook deze keer werd dit kosteloos gedaan. Zo'n service verdient voor mij een 10!

Zeer groot assortiment. Je grijpt niet gauw mis.

De service die deze winkel kosteloos biedt zul je niet gauw bij een ander winkel zien. En door deze service zou ik een ieder CameraNu aanbevelen. Bij "Radar" zou deze service voor een "Warme Douche"in aanmerking komen.

Paul Bermon 08-07-2013

Webshop navigeert makkelijk.
Bestellen is zo gepiept en word (indien uiteraard voorraad aanwezig is) snel verstuurd!

Een super aanbod, kan niet anders oordelen. Ze hebben bijna alles wel ook de nieuwste artikelen.

Zeer goede ervaringen met deze winkel, de webshop.

Zeer tevreden over leveringen, Service (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven maken. Bestellingen zijn keurig verpakt en vlot opgestuurd. top shop!

coen1964 08-07-2013

bijna alles via internet is gemak

erg goed

gewoon goed

zeer zeker

piet2411 07-07-2013

Prima, snelle afhandeling van bestelling!

gleeuw 07-07-2013

Goed toegankelijke website, goede filtermogelijkheden voor o.a. objectieven, zowel op merk, soort als mount-type.

Zeer snelle levering, op telefonische vragen wordt direct gereageerd en teruggebeld wanneer de vraag niet direct kan worden beantwoord.

Zeer veel, maar niet alle canon objectieven zijn opgenomen in het assortiment.

Niet alleen een webshop, maar ook een echte winkel. Louter positieve ervaringen met cameranu.nl gedurende meerdere jaren.

Tot nu toe zijn alle bestellingen die ik bij camera.nu geplaatst heb naar volle tevredenheid afgehandeld. Ook de prijzen zijn scherp, en op occasions wordt een jaar garantie gegeven. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat op het display van de gekochte occasion canon body nog wat vingerafdrukken te zien waren, deze hadden ze er wel even af kunnen vegen.

Sytze Blaauw 07-07-2013

Via internet is een keus te maken uit alle op voorraad aanwezige producten

In de winkel te Urk ben ik voortreffelijk geholpen en geadviseerd door de betreffende baliemedewerker.

Er is een geweldig groot en uitgebreid assortiment op voorraad aanwezig. Ruime keuze uit diverse merken, fabrikaten.

Op basis van service/snelle toezending van internetbestellingen/beschikbaar assortiment en prijs.

Twee keer een bezoek aan de winkel en een internetbestelling hebben mij tot bovenstaande conclusies gebracht.

esbr 07-07-2013

6,8

niet slecht, ook niet uitmuntend

puchie2003 07-07-2013

gemakelijk

snel

wat ik zoek is er

goed snel en gemakelijk

Natascha EHV 07-07-2013

duidelijke site met genoeg informatie

sjoertje 07-07-2013

makkelijk om online te bestellen goede foto's en duidelijke uitleg

zeer snelle verzending

voor mij een goed assortiment, met de nieuwste toestellen

makkelijk en overzichtelijke producten

Een snelle service voor 10.30 uur besteld en de volgende dag al in huis, ondanks de staking bij tnt pakketdienst, wist niet wat ik zag toen het de volgende dag al werd bezorgd,

Diederik58 07-07-2013

Prima website.
Product snel in huis.

Goed bereikbaar. Vriendelijk en snel geholpen. Betrouwbaar.

De extra's die je kunt bestellen vind ik niet altijd goed passen bij het product.

AL meerdere malen bij hun besteld en altijd goed verlopen.

R . Tammer 07-07-2013

via de website heb ik gevonden wat ik wilde hebben. Daarna na de winkel gegaan om het artikel te kopen

ik werd telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Als we kwamen stond de koffie klaar. Dat klopte ook

het was net een snoepwinkel, waar wij voor kwamen was er keuze zat

De winkel is goed bereikbaar, het assortiment is goed en je wordt zeer vriendelijk geholpen. We hebben goede uitleg gehad.

Ik ben zeer tevrede over Camera.nl Als ik weer iets wil nieuws wil ga ik zeker weer naar Camera.nl

PALAVER2013 07-07-2013

GOEDE AANWIJZINGEN HOE TE HANDELEN BIJ EEN ADVIES OF KOPER.

CAMERA AANKOOP GEDAAN MAAR PROBLEMEN MET ACCU.
2E ACCU AANGESCHAFT EN BIJGELEVERDE GELATEN. NA PLM 14 DAGEN BERICHT GRATIS NIEUWE
ACCU, WELKE WERD GECREDITEERD.

OP ALLE DOOR CAMERA NU GEVOERDE ARTIKELEN UITSTEKENDE PRESENTATIE EN VOORLICHTING. BIJNA VAN ALLE GROTE MERKEN ALLES IN VOORRAAD

KIJK EERST BIJ CAMERA NU VOOR JE ELDERS IETS GAAT KOPEN.

Marjolein88 06-07-2013

Nog nooit problemen ondervonden. Kan prima zaken doen met cameranu.nl

Hezzy 06-07-2013

Ze staan er allemaal, camera's te 'kust en te keur'. Geen file, gratis parkeren en koffie...

In de winkel moet je soms even wachten, maar dat is het logisch gevolg als je goed geholpen wilt worden.

Heb ik geen verstand van, maar volgens mij té groot en té veel... waar moet je beginnen?

Ja, wat moet je dan nog zeggen... gewoon naar toe gaan en dan kijken, luisteren en opnieuw kijken!

Gerrit op Urk 06-07-2013

Groot assortiment in de winkel. Goede uitleg door het personeel. Men dringt niets op.

Men vertelde veel over de mogelijkheden van het toestel.

In de winkel staan de meest representatieve toestellen opgesteld. Op de site staan er nog veel meer.

Goed geholpen voor een scherpe prijs. CameraNu is beslist geen "Dozenschuiver"

Rianne27 06-07-2013

Je hoeft er de deur niet voor uit!

Het was binnen 1 dag al geleverd!!

Genoeg keuzemogelijkheden

Wij hebben zeer goede ervaring met het bestellen via cameranu.nl!

Daylih 06-07-2013

hjpvideo te holten 06-07-2013

Alles loopt zoals je 't wenst; uitleg v. produkten etc.

Op de bovenverdieping kreeg ik goede uitleg mbt mijn vragen; daarna met'verwijsbrief'naar beneden; afwachten op oproep van mijn nr en verder alles naar wens.

niet goed te beoordelen. Wat ik wenste was aanwezig.

Reeds via internet eenmaal ervaring en nu in de winkel. Prima, dus ja positief in 't verwijzen v. anderen n.de winkel

Slashhead 06-07-2013

Mijn bestelling stond klaar en was lekker snel aan de beurt, hoewel ik denk dat het afhaal systeem nog wel efficiënter kan. Je staat toch nog best wel te wachten op klanten die nog voorlichting moeten hebben.

Enkel email en telefonisch contact gehad over een bestelling en dat verliep lekker vlot.

Voldoende te krijgen, mis alleen wat user guidance voor bepaalde artikelen. Moest daardoor een tweede bestelling plaatsen... een wat slimmer systeem had mij geattendeerd op bepaalde accessoires.

Urk is voor mij niet al te ver weg en ze hebben er lekkere vis om even van de gelegenheid gebruik te maken. Mijn dure aangekochte objectieven zie ik liever niet per stuk over de post naar mij verzonden worden.

Anton Barendregt 06-07-2013

Geen probleem met het vinden wat je zoekt!

Eén van de bestelde accessoires bleek niet voorradig, ondanks de duidelijke aanduiding 'op voorraad' op de website - een beetje slordig. Kreeg echter onmiddellijk bericht daarvan en kon de accessoire laten vervangen door iets anders - wat wél weer vlot ging. Bestelling kwam uiteindelijk één dag later aan.

Er is weinig dat ze níet hebben. En vaak op voorraad ook!

Het blijft altijd een beetje riskant - honderden euro's betalen vóórdat je de goederen ontvangt. Maar deze jongens hebben de routine die zorgt dat het allemaal soepel verloopt.