Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Richard Kuiper 08-12-2013 Via de website gekocht

Niet ingewikkeld om te bestellen.

Snelle levertijd, goede informatie.

Ruim assortiment, in ieder geval mijn keuze kunnen maken.

Een hele ruime keuze, zeker voor mensen met vogels kijken als hobby. Goede informatie ook, door middel van instructie video.

Geen 10 omdat ik niet weet of de service na een probleem of mankement aan het product super is. In ieder geval geeft deze winkel mij een zeer goed gevoel. Ruim assortiment en vakbekwaam.

Cramwinckel 08-12-2013 Via de website gekocht

Het zoeken gaat eenvoudig. Je vind snel wat je zoekt.

Per ongeluk twee keer betaald, het teveel overgemaakte is meteen teruggestort.

Erg veel!

gemak en overzichtelijk. Het is gemakkelijk om contact te leggen.

Gewoon helemaal OK

Martinheng 08-12-2013

Een product waar ik niet tevreden over was. Mocht zonder gezeur terug

Daniel vd Berg 08-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

CameraNU heeft zowel een goede overzichtelijk winkel als ook een hele snelle website

Zeer kundig personeel dat uitstekend op de hoogte is van nieuwe ontwikkelingen in het werkveld

90% is gewoon altijd op voorraad of direct leverbaar. Soms mis ik een merk maar is er altijd een top alternatief.

Al vaak gedaan en ga ik ook zeker weer doen

Al mijn recente camera (gerelateerde) aankomen zijn via CameraNU gedaan. Dit is uitstekend bevallen en daarom zal ik zeker terug komen.

Ozzy2212 08-12-2013

al jaren tevreden klant

a.v.d.meer 08-12-2013 Via de website gekocht

je kun thuis op je gemak alles bekijken en vergelijken zoals prijzen en merken.

als vragen heb kun je via mail contact hier vragen over stellen of telefonisch wordt hier netjes geholpen

er is een groot assortiment via de site dit vindt je niet bij gewone foto zaken

veel keus te bekijken via site en anders kun je er altijd nog naar de winkel in urk

een groot assortiment en veel keus en voor 22.30 uur besteld volgende dag daadwerkelijk in huis dus makkelijk en rustig uitzoeken thuis en vergelijken en na je keus te hebben bepaald bestellen en via ideal betaald te hebben wordt het thuis afgeleverd zonder afleverings kosten als je boven een bepaald bedrag zit.

rjdepagter 08-12-2013

Zorg dat je een verlanglijstje toevoegd, dan kunnen mensen hier dingen in zetten die ze in de toekomst willen kopen. Mocht dit er al zijn dan moet het duidelijker naar voren komen want ik heb het niet kunnen vinden.

efens 08-12-2013 In de winkel gekocht
Op Urk

Je loopt de winkel in, pakt wat je zoekt of vraagt het even aan een personeelslid en rekent af

Erg goed, het personeel is vriendelijk, heeft verstand van de producten die ze verkopen, er is genoeg personeel, je wordt snel geholpen en ze nemen de tijd voor je.

Uitgebreid assortiment, maar kan natuurlijk altijd nog uitgebreider, daarom geen tien.

Ik zou de winkel zeker aanbevelen

Als je in een winkel zo goed geholpen wordt dan verdienen ze een goede beoordeling.

J.Mons 07-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Vlotte correcte levering

Uitgebreid assortiment

Goede ervaring

hmgtmk 07-12-2013

Op alle punten goed en duidelijk

Snelle correcte afhandeling; bestelling binnen de aangegeven tijd afgeleverd.

Beste- en afleverproces verliep prima.

zie boven

EstherM_V 07-12-2013

Bestelling was zo gedaan en kreeg direct een bevestiging van m'n bestelling. Even later ook de code waarmee ik de lens kon volgen t/m bezorging.

Prijs-kwaliteit ben ik erg over te spreken. Ik zou zeker een volgende keer ook weer hier mijn bestelling plaatsen.

Er is veel keus én, ook niet geheel onbelangrijk, de prijs is vergeleken met andere webshops erg netjes.

Ben erg te spreken over mijn aangekochte lens EF-S 55-250mm IS De lens voldoet helemaal aan mijn verwachtingen en kan haarscherp inzoomen. Ik gebruik de lens met name om paarden(sport) te fotograferen en daar is deze bij uitstek geschikt voor.

Ed20000 07-12-2013

besteld via website. website duidelijk, product snel gevonden, makkelijke bestelling, snelle feedback over afwikkeling van de order en verzending

zoals gezegd, makkelijk bestellen, snelle afwerking van de order. Heb geen verdere service nodig gehad. Product was goed verpakt.

Ik heb niet de hele winkel bekeken,omdat ik één speciaal item zocht, desondanks leek me dat er ruime keuze was

Geen klachten over de winkel, zou hem zeker aanbevelen

Motivatie betreft wat ik al geschreven heb. werkt gewoon makkelijk en goed. geen problemen

C. Reuvers 07-12-2013

Thuis op de bank je keuze maken en plaatsen.

Na reservering de mogelijkheid om artikel te bekijken en evt. te annuleren.

Ongekend.

Deskundig advies en perfecte service.

Een aantal aankopen en paar jaar ervaring met Cameranu.

hvdzwaan 07-12-2013

Alles netjes afghandeld en super snel geleverd.

HendrikJ2013 07-12-2013

Bestelling via internet verloopt prima.
Bestelling de volgende dag thuis bezorgd.

Via de telefoon wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.
Geen ervaring in de winkel.

Ruim voldoende.

Gezien bovenstaande zou ik deze winkel aan bevelen.
Ben overigens door een ander op deze winkel geattendeerd.

Bovenstaande berust op eigen ervaring en die van anderen

Fred Wn 07-12-2013

Door omstandigheden kon ik niet via internet bestellen. Een plezierig telefoontje was voldoende om de bestelling te plaatsen; 's avonds via ideal betaald en de volgende middag had ik de bestelling in huis!!

Communicatie is plezierig: snel mailantwoord, direct telefooncontact met iemand die weet waar het over gaat. Betaling van een door mij retourgezonden artikel volgde binnen enkele dagen.

Meer dan voldoende.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Scherpe prijzen.

Snel, plezierig en als het nodig is ook persoonlijk contact.

Duifjes29 07-12-2013

De bestelling is een paar klikken gedaan.

Goede service en een snelle afhandeling ze doen wat ze beloven.

A.Nonhebel 07-12-2013 In de winkel gekocht
urk

Wij hebben verchillende keren iets in uw winkel gekocht, daar werden we geweldig geholpen en daar werd ons gewezen op her feit dat we bv printerinkt via internet konden bestellen. het was gemakkelijk te vinden en de bestelling was snel in huis.

hans Theunissen 06-12-2013 In de winkel gekocht
urk

goede service vriendelijke benadering deskundig personeel alleen jammer er was weinig uit gestald (canon lenzen)

mvh02 06-12-2013

Jan Willem Broekema 06-12-2013 Via de website gekocht

De keus is ruim en omvat alle bekende merken. De functionaliteit van het online koopproces kan beter en overzichtelijker. Maar het werkt wel zoals het moet.

Door een stommiteit mijnerzijds niet volledig gekregen wat ik wilde hebben. Binnen 24 uur keurig per e-mail opgelost zonder extra kosten, met bezorging aan huis (voor een detail van €3).

Ik heb kortgeleden rondgeneusd op zoek naar nieuwe versies van mij bekende producten (spiegelreflexen en lenzen). Er was meer dan ik verwachtte.

Ik zou niet weten waarom niet. Snelle levering, makkelijk kiezen en, achteraf gezien, prima after-sales service.

Via via belangstelling gekregen voor een product. Via Google gezocht naar leveranciers (terwijl de fabrikant het ook online aanbiedt) in Nederland. Twee sprongen er uit, wegens voorraad en prijs. Uiteindelijk bleek alleen CameraNU het te kunnen leveren uit directe voorraad. Die keus was goed want een vergissing van mij leidde tot een nalevering die buiten verwachting soepel werd opgelost.

ricardo49 06-12-2013

er werd ons erop gewezen dat als we in de volgende uren bestelde de bestelling de volgende dag in huis zou zijn, en dat was correct

Oscar de Waele 06-12-2013 Via de website gekocht

Alles makelijk te vinden.

Zeer snelle levering

Een zeer uitgebreid assortiment.

Bij een ieder die fotomaterialen nodig heeft.

P. Mooij 06-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website.

Bij vragen over product: snel contact met vriendelijke, deskundige medewerker.

Snelle levering, goede service. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Webwinkel met ruim assortiment, snelle levering en prima service.

P.M. van Overbeek 06-12-2013 Via de website gekocht

Lekker vanuit thuis uit een overzichtelijke folder

's middags laat bestelt, de volgende ochtend om 09.300 uur in huis.

Voor wat ik zocht was voldoende informatie aanwezig.

Alles verliep vlotjes

L. B. 06-12-2013 Via de website gekocht

'S avonds besteld, de volgende dag in huis. Precies zoals de website aangeeft.

Hgmnwb 06-12-2013 Via de website gekocht

Om 21.30u besteld en de volgende dag in huis! En voor een scherpe prijs!

chris1313 06-12-2013

Servi Janssen 06-12-2013 Via de website gekocht

Lekker makkelijk thuis bestellen, en vandaag besteld is morgen in huis. TOP.

Prima!

Heel veel op voorraad anders snel leverbaar

Zeker de moeite waard, ook omdat de prijsstelling zeer goed is.

Ik ben zeer te spreken over het assortiment, de prijsstelling en de service van CameraNu. Ik koop al een aantal jaren zonder problemen bij hen.

Naam 19475 06-12-2013

bestellen per internet, volgende dag thuis

Iedere denkbare camera in het assortiment

Zeer snelle levering. lage prijzen.

Windtkracht 06-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk, helder!

Duidelijke communicatie

Artikelen goed te verkrijgen en een ruim assortiment

Goede service, artikelen goed op voorraad, ruim assortiment

WVV1958 06-12-2013

logische opbouw

goede bereikbaarheid en prompte levering

alle gezochte items waren te vinden

zie andere opmerkingen

Prima assortiment en afhandeling

Wonder-Fotografie.nl 06-12-2013

Duidelijke webshop

Snelle levering, spullen goed verpakt

Ik bestel vaak bij CameraNu omdat ze meestal wel de producten hebben die ik zoek en voor goede prijzen

Marije Velthuis Fotografie 05-12-2013 Via de website gekocht

ik vind de site erg overzichtelijk. Daarnaast kan je ook via het zoek venster makkelijk je product vinden. Daarnaast vind ik het erg prettig dat je bij het desbetreffende product reviews kan lezen. Vaak is dat voor mij erg belangrijk om een product aan te schaffen.

Ik vind de service echt top! Ze zeggen voor half 11 betaald is morgen in huis. Dit is ook echt zo en dat vind ik echt top! dit zie je niet veel bij winkels. Meestal heb je het pas na 2 dagen in huis. Dit vind ik echt klasse.

Ik vind dat ze een heel ruim assortiment hebben wat varieert tot verzekeringen tot camera aan toe. erg breed dus.

ik ben gewoon zeer tevreden! kan niet anders zeggen.

Zoals ik al zei: Ik ben ZEER tevreden over camera.nu. Met name de service is echt fantastisch. Ze geven een kundig advies en nemen de tijd voor je. Zelfs als je niet wilt kopen. Nou dat is vaak anders kan ik je vertellen.

DennisKK 05-12-2013

Tweemaal 's avonds voor 22:30 besteld. In beide gevallen tracktrace ontvangen met volgende dag levering. Maar uiteindelijk was de fysieke levering toch niet de volgende dag, maar een dag later.

Ik bestel al jaren bij CameraNU. Altijd goede en snelle service. Retourprocedure is ook goed gegaan. Alleen jammer dat "voor 22:30 besteld dezelfde dag verzonden" niet heeft geleid tot levering volgende dag. Het was 2x een dag later.

Hans van Tol 05-12-2013 Via de website gekocht

Prima service. Snelle afhandeling. Betrouwbaar.

redlake 05-12-2013

overzichtelijke site, stap-voor-stap bestellen

snel en correcty

Ik zocht een cameratas voor mijn videocamera: er was een ruime keuze in vele prijscategorieën.

het gehele proces is probleemloos verlopen. Goed assortiment en ruime keuze in prijzen

BigevilNL 05-12-2013

Bestelproces is makkelijk en overzichtelijk, wat je mag verwachten van een webshop. Voldoende aandacht aan de eventuele hulp tijdens het bestellen.

Service is uitmuntend, in het verleden zelfs na 21:00 contact gehad met betrekking tot een statiefkeuze, die avond nog bestelt en de volgende dag had ik het om 10:00 al in huis! Dat kan bijna niet sneller!

Genoeg verschillende camera apparatuur om iedereen tevreden te houden + het voordeel dat je alles op 1 plek kunt kopen. De prijzen zijn overal het goedkoopste waar je ze voor kunt krijgen!

Geen betere ervaring met andere winkels op het gebied van foto en/of video. Voor mij geen mediamarkt of een andere elektronica winkel meer met betrekking tot het foto en/of video gebied!

Jan-1986 05-12-2013

Overzichtelijke site, alle benodigde informatie in beeld. Het is niet nodig om bij bestelling meer velden in te vullen dan strikt noodzakelijk, geen dubbele vragen.

Bij aankoop keurig op de hoogte gehouden van de bestelling per mail. Product keurig binnen 1 dag geleverd.

Uitgebreid assortiment voor elke veeleisende (amateur) fotograaf.

Scherpe prijzen en ze komen hun afspraken na.

Ik heb gebeld met vragen over het aan te kopen product. Ik werd met verstand van zaken te woord gestaan.

HenvR 05-12-2013 Via de website gekocht

4,5

Regelmatig spullen besteld bij CameraNu, maar 2 jaar geleden ook een Macbook Pro van bijna 2000 euro. 2 maanden na garantie ging mijn Macbook kapot. Kosten van reparatie 600+ euro, terwijl dit bij Apple zelf ook nog goedkoper was. Laat je het niet repareren, kan je 60 euro gaan betalen voor 'onderzoekskosten'. Ik kon uiteindelijk het grootste deel zelf betalen, was veel tijd kwijt met heen en weer gemail en zat 2+ weken zonder hoofdcomputer. Voor een laptop van 2000 euro die net over de garantie valt, verwacht je service, maar helaas. Niet bij CameraNu.

Zie motivatie bij service. Aftersales is dus heel slecht en er zijn tegenwoordig andere winkels die meer garantie en service bieden.

Assortiment en prijzen zijn goed. Aftersales valt dus heel erg tegen. Mocht je grote aankopen doen, koop het dan elders met meer garantie of koop extra garantie erbij.

Officiele reactie van CameraNU.nl 06-12-2013

Beste Henny,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn uw servicenummer te mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij kijken de verwerking van uw schade dan even na.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

F. Lardenoye 05-12-2013 Via de website gekocht

Site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden.

Direct antwoord op vraag via E-mail en snelle bezorging

Zeer uitgebreid, vooral w.b. onderdelen.

Goede ervaring met webwinkel

Tot nu toe goede ervaring met webwinkel, ga zo door.

Peter Deurloo 05-12-2013

Zeer behulpzaam, ook telefonisch bereikbaar en zeer vriendelijk.

Een prettige winkel vooral omdat deze zeer benaderbaar is, wat veel webwinkels niet zijn, zeker niet telefonisch.

Mirjam25363 05-12-2013

mijn bestellingen zijn snel en goed geleverd

ik heb geld retour gekregen van iets wat ik waarschijnlijk verkeerd besteld had. en ik werd daar netjes via de email van op de hoogte gehouden. kortom Super Service!!!!!

je kan er echt van alles kopen

ik heb hele goeie ervaringen met CameraNu, dus ik zou het iedereen aanbevelen

Arne_01 05-12-2013

Goede en makkelijke website

Ik kon vinden wat ik nodig had en voldoende keus

Prima website en snelle levering

mammarazzi 05-12-2013

Duidelijke website. Goed overzichtelijk

Supersnelle levering! Heerlijk.
Produkt was zelfs al als kado ingepakt!

Ruim assortiment. Van goedkoop tot duur, van klein naar groot.

Alleen maar positieve ervaringen met CameraNU en veel keus.

Sebo Buitenkamp 05-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is bijzonder praktisch, goed georganiseerd met afhandeling.

De medewerker heeft mij goed te woord gestaan en geadviseerd.

Ik zou geen product kunnen noemen wat er niet zou zijn.

Absoluut een aanrader, bereikbaarheid perfect en parkeren goed. Sfeer in de winkel ok, straalt kwaliteit uit en deskundige medewerkers. Goede scheiding tussen hobby en professioneel.

Geert van Dijken 05-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke website met gemakkelijk te vinden producten.

Uutstekende service. Medewerkers nemen de tijd om vragen uit te leggen en zijn deskundig.

Goed en uitgebreid assortiment.

Ik beveel deze winkel regelmatig aan bij vrienden en bekenden.

Kom regelmatig in de winkel op Urk om producten af te halen na op de website gekeken te hebben of product in voorraad is. Worden altijd prettig geholpen en er is altijd tijd voor een kopje koffie.

storyteller 05-12-2013 Via de website gekocht

De site van Camera.nu werkt lekker snel, er wordt niets teveel gevraagd. Goede afweging mogelijk via kieskeurig.nl
Alleen is het lastig terug te gaan. Opletten dat je niet een exemplaar teveel besteld.

Snelle reactie op de bestelling, vriendelijk bericht. Bestelling is echt heel snel binnen.

Linkjes naar reviews op bijvoorbeeld youtube zou de keuze makkelijker maken

Het product - canon legria - is prima, alleen een beetje veel mogelijkheden. De bestelling en levering was top.

Canon DSLR prosumer 05-12-2013 Via de website gekocht

vergelijken prijzen met andere sites, eenvoudig bestellen en vervolgens snelle levering met een goede track&tracing

Geen oordeel over service van nu bestelde product. Op basis van een behoefte aan service nav een eerdere bestelling zeer goed en deskundig geholpen.

breed assortiment tegen scherpe prijsstelling

gemak en assortiment zijn de moeite anderen deze winkel aan te bevelen

Tevreden, terugkerende klant op basis van gemak met bestellen, ervaren serviceerlening en breed assortiment met scherpe prijsstelling.

MMJ Visser 05-12-2013 Via de website gekocht

op de website kunt u alles vinden en het is erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk

Binnen een dag na bestelling is het product zoals beschreven zonder extra verzendkosten bij je thuis per aangetekende verzending

alles wat je je zou kunnen voorstellen op gebied van fotografie is voorhanden, met scherpe prijzen

een uitermate goed en prettige winkel om je fotoaperatuur aan te schaffen

een goed overzichtelijke winkel met een breed assortiment en een scherpe prijs