Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JePeRo 02-08-2013

Overzichtelijke site

Snelle accurate levering, bijzonder goede en adequate nazorg

Ruime, meer dan voldoende keus

Zie eerdere opmerkingen

Uitgebreid assortiment, goede beschrijving van artikelen, gunstige prijsstelling, uitstekende, snelle afhandeling en goede nazorg

H.M.Langkemper 02-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Je wordt duidelijk naar de juiste keuze ondersteund.

Ze houden je goed op de hoogte van het verloop van je bestelling

Alleen maar positieve ervaringen.

Goede informatie bij aankoop

Marcel Heeren 02-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, en gemakkelijk bestellen.

Levering was perfect volgens afspraak, heldere communicatie.

Ik had al aardig lopen zoeken, maar vond bij CameraNu alles wat ik vond.

Gewoon goed en snel!

Cameranu is een complete, overzichtelijke webshop. Met een uitgebreid assortiment, goede voorraadindicatie, en ze doen wat ze beloven. Hulde!

Peter Touw 02-08-2013

CameraNu.nl heeft een website die zeer toegankelijk is en heel transparant. Het was een fluitje van een cent om het product dat ik wilde aanschaffen in het enorme assortiment te vinden. De betaling was reuze makkelijk en de benodigde gegevens waren simpel in te voeren. Kortom een goed proces om te bestellen. De volgende dag had ik het bestelde al in huis. Goed verpakt en keurig verzonden en afgeleverd.

Met de winkel heb ik geen contact opgenomen omdat ik op de website precies vond wat ik wilde hebben. Gezien de simpele ervaring met het bestelproces en de uitvoering daarvan verwacht ik dat als ik onverhoopt een beroep moet doen op garantievoorwaarden, dat dit geen enkel probleem zal geven.

Hoewel ik zocht naar een specifiek product zag ik dat het geboden assortiment bijzonder groot is. De prijzen zijn t.o.v. andere webwinkels en bedrijven in de meeste gevallen goedkoper.

Door het eenvoudige bestel proces, de simpele manier van betalen maar bovenal de perfecte levering heb ik dit in mijn omgeving al laten weten. Anderen zou ik beslist aanbevelen deze website te bekijken en producten hier te kopen

CameraNu.nl doet wat zij beloven. Ik ben uitermate tevreden met de ontvangst van de door mij bestelde producten, de dag na bestellen. Top! Ook de verpakking voldeed aan de hoge eisen die ik zelf stel als ik een postpakket verzend. Daarom alles in goede orde ontvangen. CameraNu.nl mensen, ontzettend bedankt voor de uitvoering van de bestelling. Ongetwijfeld hebben jullie hart voor de zaak en begrijpen wat jullie klanten willen. Proficiat

1947-Ton 02-08-2013

Met dit lamp statief is het makkelijk om onderwerpen goed belicht te krijgen.

De service is uitmuntend

Het assortiment is heel groot.
Wat je ook nodig hebt er is er.

Bovenstaande antwoorden zeggen genoeg.

Bij CamaraNu is het assortiment heel groot. En de service sluit daar goed op aan.

Arie Dijkmeijer 02-08-2013

zeer duidelijke website, weinig zoekwerk

prima, je kunt je bestelling volgen tot op het laatste uur

keuze t.o.v. de concurrent zeer uitgebreid

zeer aan te bevelen, betrouwbaar en snel

volkomen naar wens, groot assortiment, de bestelling kan duidelijk worden ingevuld en het bezorgen van het product is snel en betrouwbaar

betakarel 02-08-2013

Eenvoudige bestel procedure. Producten met beschrijvingen en reviews zijn eenvoudig te vinden.

Eigenlijk geen service nodig gehad. CameraNU doet wat ze zegt. Betrouwbaar.

Ruim voldoende op het gebied van fotografie

Ik beveel niet zo snel iets aan, maar als iemand aan mij zou vragen waar iets online te bestellen dan komt CameraNU wel aan bod.

Truida van Maar-kooi 02-08-2013 Via de website gekocht

per koerier laten bezorgen kost wel 20 euro maar je weet precies wanneer het wordt bezorgd

Ben 100 procent tevreden

Site is gemakkelijk, ook voor een ouder iemand

Goarre 02-08-2013

je kunt gemakkelijk iets uitzoeken en gelijk bestellen,en morgen heb je het "in huis"

Ook de service is prima!
Binnen drie dagen heb je een verkeerd besteld product teruggestuurd en weer in huis.

ruim voldoende

Prima winkel en een goede service!

WR Koster 02-08-2013 Via de website gekocht

Webwinkel is overzichtelijk en eenvoudig om er doorheen te surfen.
Alles werkt perfect. Bovendien is de afhandeling snel.
Al jaren ben ik een tevreden klant.

Reparaties worden correct en snel uitgevoerd. Evt telefonisch contact of per email, er is altijd iemand bereikbaar.
Orders blijven online beschikbaar.

Groot assortiment met scherpe prijzen.

Ik kan Cameranu aan iedereen aanbevelen. Het kijkt net een winkel naast de deur en voel me altijd een gewaardeerde klant.

Een prima shop!

Ton Oosterhuis 02-08-2013 Via de website gekocht

Snel kunnen bestellen uit een overzichtelijk assortiment, duidelijke aanwijzingen hoe het bestel proces verloopt

Tijdens het bestel en afleverproces wordt je tijdig geinformeerd over de status van je bestellingen.

Volledig assortiment kan ik niet beoordelen. Maar lijkt me meer dan voldoende.

Voordelig assortiment, goede prijs en kwaliteit verhouding.

Product besteld tegen 21 uur, daarna direct een bericht dat de bestelling in behandeling was. Regelmatige updates wanneer er een verandering van status was en het product is de volgende dag afgeleverd. Perfect!

Tching 02-08-2013

Prima

Snelle Levering

Uitgebreid

Sterke Prijs / Kwaliteit

Snelle verwerking

Regina Westra 01-08-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig om het product te vinden en de bestelling te plaatsen en af te ronden

Ik wilde de camera op tijd in huis hebben omdat het een kado was maar bestelde op het laatste nippertje. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wat de status van mijn bestelling was en hoefde me dus niet druk te maken of het wel op tijd aankwam. Het was er zelfs ruim op tijd!

Betrouwbaar, makkelijk en snel. Ik zal zeker deze webwinkel aanbevelen aan anderen

Het is ook zo fijn dat je een factuur krijgt opgestuurd waarin vermeld dat het aangetekend is verstuurd en ook de trackingcode erbij vermeld, en wie het aanspreekpunt is ofwel jouw bestelling heft afgehandeld (in dit geval; W Ik ben echt heel dik tevreden!

Dick-xxl 01-08-2013

Prima website en prettige telefoniste die mijn vragen afhandelde

Op verzoek alleen de rode Nikon body kunnen kopen.Dit viel aanvankelijk buiten het assortiment. Het werd perfect geregeld en verrekend.

De keuze is enorm. Ik viel voor een Nikon-camera met Tamron lens.

De website en telefoniste ondersteunen elkaar prima. Snelle afhandeling. Als je al weet wat je wil hebben is het helemaal snel gefixt.

CameraNu.nl vind ik een echte aanrader. Ruim assortiment en ook wat buiten het assortiment valt wordt geregeld. Hoewel het een hele uitgave blijft prima prijs -kwaliteit verhouding. Vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Geppie59 01-08-2013

De site is overzichtelijk, selecties zijn eenvoudig te maken.

Snelle levering, 's avonds bestellen, volgende dag geleverd.

Ze verkopen alle camera's die er te koop zijn, inclusief alle objectieven van de camera's. Veel accessoires van battery packs tot aan polarisatiefilters, tassen, statieven, bijna alles op voorraad. De prijzen zijn vaak de laagste.

Betrouwbaar, snel, heeft alles, goedkoop.

Degelijke website met uitgebreide selectie. Heeft daarnaast nog een winkel waar je goed wordt geholpen, jammer dat Urk niet naast de deur ligt.

donlang 01-08-2013

Nadat je een account hebt aangemaakt is het bestellen en betalen zeer eenvoudig. Je kan ook je bestel geschiedenis opvragen, handig als je eraan twijfeld waar je iets gekocht hebt.

Bij telefonische informatie over een product wordt je snel en goed geholpen.

Na de voorgaande argumentatie kom je via kieskeurig.nl vaak bij cameranu.nl terecht.

In de meeste gevallen is cameranu.nl de goekoopste en efficient in de levering.

Ed1941 01-08-2013 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke schriftelijke reactie en voortgangsmeldingen. Stipte levering.

plutargus 01-08-2013

snel te vinden

snelle verzending

voldoende

duidelijke omschrijvingen, makkelijk zoeken, redelijke prijzen

Jantje C 01-08-2013 Via de website gekocht

Producten zij makkelijk te vinden; bestellen is eenvoudig en zonder poespas. Ook betalen kan op verschillende manieren en is duidelijk en vlot.

Uitermate tevreden over communicatie mbt het bestelproces en datum + tijdstip van levering. Problemen heb ik nog niet gehad. Spullen komen netjes verpakt aan en voldoen aan de verwachtte kwaliteit.

Kan altijd beter maar is zeker in mijn geval voldoende ruim.

Ben erg tevreden. Hoop dat dit hoge serviceniveau ook in de toekomst zo zal blijven!
Top mensen... ga zo door!

Niets dan lof!

I AM sanne 01-08-2013

De website was heel duidelijk en alles was goed te vinden. Wat ze vragen aan gegevens, is gewoon het nodige. Alle stappen waren heel duidelijk aangegeven.

Super snel thuisbezorgd! De namiddag had ik besteld en de volgende ochtend rond tienen werd het al bezorgd, gratis!

Een heel ruim assortiment met alles was ik nodig had. Ik heb hier zowel mijn camera als een goede, passende case gekocht. Met de prijzen heb ik natuurlijk wat winkels vergeleken en cameranu.nl was steeds weer de goedkoopste winkel, voor zowel mijn camera als mijn case.

Het was snel geregeld en de webwinkel heeft een ruim assortiment. De producten worden bovendien voor een prima (lage) prijs aangeboden.

Ik vind de cameranu.nl een prima webwinkel met voor mij alleen maar voordelen. Ze verdienen wat mij betreft een dikke 10!

harry_eos 01-08-2013

Duidelijke website, snelle bestelprocedure. Ik ben eerder een aantal keer in de fysieke winkel geweest, maar heb nu voor verstuur gemak gekozen.

Ik begon om 21:20 met het maken van een account en om 21:42 ik ik een melding dat mijn bestelling verstuurd was.

De spullen die ik wilde hebben, zitten in het assortiment. Prijs is goed (misschien niet het allerlaagst, maar dat neem ik bij Cameranu voor lief).

J. Kikkert 01-08-2013

Zeer snelle levering, de volgende dag al in huis

Fonsieee 01-08-2013

Bestelt en binnen 2 dagen in huis!

Het product voor half 11 bestelt. Helaas niet de volgende dag binnen, maar wel binnen 2 dagen. Prima service!

Groot assortiment.

Zeker weten. Sommige producten zijn relatief goedkoop ten opzichte van andere sites.

H.Lammers 2011 01-08-2013

Goede duidelijke website en na bestelling zeer snelle levering.

fabianrobroek 01-08-2013

Het is een uitsekende winkel vol met gemakkelijkheid! De service is ook zeer netjes je hebt het al snel in huis. Ik raad iedereen dit aan en koop uw camera spullen voortaan op: www.camera.nu Topppiii!!!!

Mojo144 01-08-2013

De site is overzichtelijk en het is makkelijk om iets te bestellen

Gemaild met een vraag, binnen een dag een reactie met het juiste antwoord.

Ik ben een beginnende fotograaf maar alles wat je nodig hebt is terug te vinden. Ook de prijs is duidelijk lager dan bij andere.

Ik heb m'n camera ergens anders gekocht maar ik kan mensen adviseren deze site te bezoeken. Je moet wel enigszins weten wat je zoekt. Voor dure aankopen zou ik iedereen adviseren de winkel te bezoeken.

Al met al een goede site, duidelijkheid over de levering, goede prijsstelling en goed advies

watermancleo 01-08-2013

Je kunt direct vanachter de opc alles vinden, en bestellen wat je wilt. De keuze is enorm

Het is vebazingwekkend hoe snel je het bestelde op je bureau verschijnt!

Zeer groot assotiment. Je ziet niet snel een"hebben we niet"in onze winkel!

Zal iedereen aanbevelen om eerst bij jullie te zoeken. Tien tegen een dat je slaagt.

Mijn bevindingen zijn gestoeld op wat ik persoonlijk ondervonden heb

C.C.H. Producties 01-08-2013 Via de website gekocht

Thuis heb ik een keuze kunnen maken en vervolgens heb ik de scanner besteld.

Nadat ik de scanner besteld had, kreeg ik een bevestiging.
Daarna kreeg ik een mail waarop de levertijd werd aangegeven. Alles klopte, ook het tijdstip van aflevering!

Ik mis nog wel artikelen, die mijn belangstelling hebben, in uw assortiment.

In mijn vriendenkring heb ik mijn ervaringen gedeeld; zij waren onder de indruk van mijn enthousiasme!

Uit mijn cijfergeving en de daarbij behorende motivatie moge duidelijk zijn, dat ik uitermate tevreden ben over uw bedrijf én medewerkers.

marcel021083 01-08-2013

Makkelijk te bestellen en je weet precies wanneer het bezorgd wordt

Geen problemen gehad.

Ruim assortiment en voor leuke prijzen

Zeer tevreden over bestelling en levering

Ik ben tevreden over de bestelling en levering. De site heeft een goed assortiment en voor een leuke prijs! Ik kom hier zeker nog een keer terug!

weetniethoe 01-08-2013

Duidelijk en makkelijke website

Zeer snelle levering

Te vinden wat ik op ander websites niet kon vinden

Gewoon een goede winkel, goede producten, nette en snelle behandeling

Keientrekker 01-08-2013

Duidelijke site met eenvoudige navigatie. Zo moet het. Bestelproces zoals je mag verwachten, snel klaar.

Direct contact met telefoon en prima geholpen. Jammer vd relatief hoge bijdrage in verzendkosten en vd 2% credit card bijdrage.

Zo te zien was het aanbod prima in orde. Los vd extra kosten is de prijs goed te noemen.

Zeker aanbevelingswaardig. Maar houd rekening met de extra kosten bij kleine bestellingen.

Gewoon een duidelijke website. Prima informatie verstrekking. Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk. Jammer vd credit card kosten en verzendkosten. Anderen doen geen credit card bijdrage en geen verzendkosten bij lagere bestellingen. Maar aanbevelingswaardig deze online shop. Gewoon goed.

Pierre Mertens 01-08-2013 Via de website gekocht

Een Canon camera type 600 EOS D gekocht. Veel keuzein de winkel en zeer goede afhandeling van de bestelling. Service is perfect.

Jaap 01-08-2013 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk navigeren en de producten zijn goed vindbaar.

in het weekend besteld en de eerstvolgende werkdag reeds binnen.

Alles te vinden, super assortiment.

Jutta de Jong 01-08-2013 Via de website gekocht

de communicatie en bestelling kon geheel voor de e-mail. Geweldig!

mijn vragen werden binnen een korte termijn goed beantwoord.
Als je advies nodig hebt via de telefoon wordt je goed geholpen.

je hebt veel keus en goede keus.

in het verleden ook zaken gedaan en nu zelf weer, tot ten volle tevredenheid.

in alles uitstekend, snel, goed advies en goede services.

Pierre1986 31-07-2013

Duidelijke en snelle website.
Duidelijke berichtgeving bij aankoop en betaling via mail.

s avonds gekocht en betaald.
De volgende dag al aan huis.
Sneller kan niet. Top!!!

voor ieder wat wils

het gemak van bestellen
snelle service
uitgebreid assortiment

dit is de tweede keer dat ik op deze manier iets gekocht heb, en het gemak en de snelle service bevallen mij goed.

M. Engel 31-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige website, bestellen gaat snel en simpel

Retourzending is prima verlopen; het geld is snel terugbetaald.

Ruime keuze voor alle cameramerken, ook accessoires van third-party merken.

Goede winkel, goedkoop, snelle en correcte service

Voor mijn volgende aankoop zal ik eerst de site van CameraNU.nl bekijken.

Alex2258 31-07-2013

Erg overzichtelijke site

Verkeerde item besteld, mijn eigen fout. Heb gemaild werd meteen hersteld.

Nette service, goede prijzen

BenG Fotograaf 31-07-2013

Al eerder besteld bij CameraNU.nl, bestelling fluitje van een cent

Levertijd is ok, mijn lens werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. Wel wat duurder dan een aantal andere webshops, maar prijs was ok.

Breed assortiment, ze hebben wat ik nodig heb (ook een filter voor mijn lens en lensdoekje meebesteld).

Aantal keer besteld, gaat prima.

Deze lens (Canon 100mm 2.8 macro is usm) is ECHT GEWELDIG! Ik maak zo uit de hand (zonder statief) prachtige foto's van vlinders, bijen, libellen, lieveheersbeestjes, enz. Dit is mijn eerste ervaring met macro maar hier ga ik echt nog heel veel plezier aan beleven!

schuur16 31-07-2013

Correct geholpen door deskundig personeel

De persoon die mij hielp was zeer deskundig en gemoedelijk. Het was prettig om zaken met hem te doen.

olywolle 31-07-2013 Via de website gekocht

De winkel heeft een goed sortiment, het bestellen is extreem eenvoudig en de service over het algemeen gewoon goed. Bijzonder goed vind ik de informatie via mail zodra een artikel weer op voorraad is.

Margaretha 1969 31-07-2013

Snelle service

Henry Robben 31-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen en bestellen.

Levering keurig op tijd, net als de communicatie naar mij.

Leek me goed, maar ik wist al wat ik wilde hebben.

Men doet wat men belooft. Voor mij was het belangrijk dat mijn camera vóór mijn vakantie zou arriveren. Met een persoonlijk mailtje liet men mij weten dat dit zou gebeuren. Heel fijn!

Grebbegoos 31-07-2013

Redelijk overzichtelijke webwinkel. Redelijk informatief. Uitstekende afhandeling. Samen gewogen een 7.

Zie het antwoord bij de eerste vraag.

Jeeës 31-07-2013 Via de website gekocht

in enkele tellen in elkaar te zetten en simpel maar sterk

snelle service en daags na bestelling thuisbezorgd

uitgebreid

voor elk wat wils

Martijntje1981 31-07-2013

Ideaal alles bestellen via de webshop

Doet wat ze zegt, voor 23;00 besteld volgende dag in huis. Netjes een mail dezelfde dag dat de zaken op de post zijn gegaan

Perfecte service, prima klantenservice ook via de telefoon.

Fijne overzichtelijke website waar te snel producten te vinden zijn. Dezelfde avond bestellen voor 23:00 betekent ook echt de volgende dag in huis. Op de dag van bestelling krijg je een e-mail met de factuur en dat het product verpakt en verzonden gaat worden. In de avond komt de track en trace code die direct gelinkt wordt aan PostNL, de zending is zo live te volgen. Prima winkel, mensen aan de telefoon hebben kennis van zaken.

Iris12 31-07-2013

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling en een goede telefonische service.

Klukklauckluk 31-07-2013

Goede winkel en dito personeel

Kennis aanwezig van het personeel

Op het moment dat ik er was weinig Canon lenzen op voorraad...

Goede winkel, dito personeel en uitermate bereid je van nadere informatie en dergelijke te voorzien!

axelterpstra 31-07-2013 Via de website gekocht

Je word op je wenken bediend. Je moet er wel even voor thuis blijven, maar het hele traject is goed te volgen.

Gewoon goed!

Ruime keuze en ook erg overzichtelijk.

Betrouwbaarheid.

Een zeer tevreden klant. Meermalen iets besteld bij cameraNu en de volgende dag wordt het geleverd.

Henk098 31-07-2013

snel en duidelijk

Veel keus ( Voor een redelijke prijs )

Tot nu toe geen klachten

Alles ging zo als afgesproken ( snelle levering )