Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

esbr 07-07-2013

6,8

niet slecht, ook niet uitmuntend

puchie2003 07-07-2013

gemakelijk

snel

wat ik zoek is er

goed snel en gemakelijk

Natascha EHV 07-07-2013

duidelijke site met genoeg informatie

sjoertje 07-07-2013

makkelijk om online te bestellen goede foto's en duidelijke uitleg

zeer snelle verzending

voor mij een goed assortiment, met de nieuwste toestellen

makkelijk en overzichtelijke producten

Een snelle service voor 10.30 uur besteld en de volgende dag al in huis, ondanks de staking bij tnt pakketdienst, wist niet wat ik zag toen het de volgende dag al werd bezorgd,

Diederik58 07-07-2013

Prima website.
Product snel in huis.

Goed bereikbaar. Vriendelijk en snel geholpen. Betrouwbaar.

De extra's die je kunt bestellen vind ik niet altijd goed passen bij het product.

AL meerdere malen bij hun besteld en altijd goed verlopen.

R . Tammer 07-07-2013

via de website heb ik gevonden wat ik wilde hebben. Daarna na de winkel gegaan om het artikel te kopen

ik werd telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Als we kwamen stond de koffie klaar. Dat klopte ook

het was net een snoepwinkel, waar wij voor kwamen was er keuze zat

De winkel is goed bereikbaar, het assortiment is goed en je wordt zeer vriendelijk geholpen. We hebben goede uitleg gehad.

Ik ben zeer tevrede over Camera.nl Als ik weer iets wil nieuws wil ga ik zeker weer naar Camera.nl

PALAVER2013 07-07-2013

GOEDE AANWIJZINGEN HOE TE HANDELEN BIJ EEN ADVIES OF KOPER.

CAMERA AANKOOP GEDAAN MAAR PROBLEMEN MET ACCU.
2E ACCU AANGESCHAFT EN BIJGELEVERDE GELATEN. NA PLM 14 DAGEN BERICHT GRATIS NIEUWE
ACCU, WELKE WERD GECREDITEERD.

OP ALLE DOOR CAMERA NU GEVOERDE ARTIKELEN UITSTEKENDE PRESENTATIE EN VOORLICHTING. BIJNA VAN ALLE GROTE MERKEN ALLES IN VOORRAAD

KIJK EERST BIJ CAMERA NU VOOR JE ELDERS IETS GAAT KOPEN.

Marjolein88 06-07-2013

Nog nooit problemen ondervonden. Kan prima zaken doen met cameranu.nl

Hezzy 06-07-2013

Ze staan er allemaal, camera's te 'kust en te keur'. Geen file, gratis parkeren en koffie...

In de winkel moet je soms even wachten, maar dat is het logisch gevolg als je goed geholpen wilt worden.

Heb ik geen verstand van, maar volgens mij té groot en té veel... waar moet je beginnen?

Ja, wat moet je dan nog zeggen... gewoon naar toe gaan en dan kijken, luisteren en opnieuw kijken!

Gerrit op Urk 06-07-2013

Groot assortiment in de winkel. Goede uitleg door het personeel. Men dringt niets op.

Men vertelde veel over de mogelijkheden van het toestel.

In de winkel staan de meest representatieve toestellen opgesteld. Op de site staan er nog veel meer.

Goed geholpen voor een scherpe prijs. CameraNu is beslist geen "Dozenschuiver"

Rianne27 06-07-2013

Je hoeft er de deur niet voor uit!

Het was binnen 1 dag al geleverd!!

Genoeg keuzemogelijkheden

Wij hebben zeer goede ervaring met het bestellen via cameranu.nl!

Daylih 06-07-2013

hjpvideo te holten 06-07-2013

Alles loopt zoals je 't wenst; uitleg v. produkten etc.

Op de bovenverdieping kreeg ik goede uitleg mbt mijn vragen; daarna met'verwijsbrief'naar beneden; afwachten op oproep van mijn nr en verder alles naar wens.

niet goed te beoordelen. Wat ik wenste was aanwezig.

Reeds via internet eenmaal ervaring en nu in de winkel. Prima, dus ja positief in 't verwijzen v. anderen n.de winkel

Slashhead 06-07-2013

Mijn bestelling stond klaar en was lekker snel aan de beurt, hoewel ik denk dat het afhaal systeem nog wel efficiënter kan. Je staat toch nog best wel te wachten op klanten die nog voorlichting moeten hebben.

Enkel email en telefonisch contact gehad over een bestelling en dat verliep lekker vlot.

Voldoende te krijgen, mis alleen wat user guidance voor bepaalde artikelen. Moest daardoor een tweede bestelling plaatsen... een wat slimmer systeem had mij geattendeerd op bepaalde accessoires.

Urk is voor mij niet al te ver weg en ze hebben er lekkere vis om even van de gelegenheid gebruik te maken. Mijn dure aangekochte objectieven zie ik liever niet per stuk over de post naar mij verzonden worden.

Anton Barendregt 06-07-2013

Geen probleem met het vinden wat je zoekt!

Eén van de bestelde accessoires bleek niet voorradig, ondanks de duidelijke aanduiding 'op voorraad' op de website - een beetje slordig. Kreeg echter onmiddellijk bericht daarvan en kon de accessoire laten vervangen door iets anders - wat wél weer vlot ging. Bestelling kwam uiteindelijk één dag later aan.

Er is weinig dat ze níet hebben. En vaak op voorraad ook!

Het blijft altijd een beetje riskant - honderden euro's betalen vóórdat je de goederen ontvangt. Maar deze jongens hebben de routine die zorgt dat het allemaal soepel verloopt.

E. Lanting 06-07-2013

De producten die ik nodig had (Canon Pro-100 cartridgeset) was op voorraad en CameraNu.nl was de voordeligste. De keuze was dus snel gemaakt zoals u kunt begrijpen.

Na het bestellen ontving ik al snel een bevestigings en verzendingsmail (zaterdagavond besteld en maandag in de brievenbus), kortom....superservice

CameraNu.nl heeft de meeste zaken welke ik nodig heb voor mijn fotografie op voorraad en kan dit dan ook supersnel leveren, ik ga hier zeker nog een keertje bestellen!

Groot assortiment, kundig personeel en indien besteld via internet: supersnelle levertijden.
Daarnaast kun je natuurlijk altijd genieten van verse vismaaltijd in de buurt van de winkel na het aanschaffen van een item bij CameraNu.nl om zo de nieuwe aankoop te vieren

Ik had supersnel een cartridgeset nodig voor mijn Canon Pro-100 printer en niet alleen had CameraNu.nl de set op voorraad maar ze waren ook nog eens de goedkoopste en snelste met verzenden.

Paul 1960 06-07-2013

Snel en eenvoudig te bestellen

Retourzending netjes afgahandeld. Goed geinformeerd.

Kan ik niet beoordelen.

Betrouwbare indruk.

adverd 05-07-2013

Snel ,betrouwbaar.En een ruime keuze

1 klein min puntje:beschrijving in het nederlands. Want niet iedereen kent vloeiend engels. Verders klasse!

kasszz 05-07-2013

Het invullen van mijn gegevens ging super simpel en cameranu vroeg meteen of ik een account aan wilde maken en dat vind ik ideaal.

Het assortiment is goed, maar niet super uitgebreid. Dan moet ik wel zeggen dat ik naar de laptop tassen keek, dus dat is eigenlijk wel goed dat ze die hebben.

Ik heb nog maar één ding van Cameranu heb gekocht, maar ik vond dat alles gewoon soepel verliep dus ik raad het wel aan bij andere!

In het algemeen ben ik zeer tevreden over CameraNu.nl. Ik houd ook van fotografie/filmen dus ik houd deze site zeker in mijn achterhoofd

Gilles1947 05-07-2013

zonder problemen was mijn artikel te vinden en te bestellen

duidelijke informatie via email vanaf bestellen tot bezorgen

Het artikel wat ik zocht was op voorraad, terwijl dit bij andere aanbieders niet het geval was.

Gezien mijn positieve ervaring zou ik de winkel bij anderen aanbevelen.

Positieve ervaring bij mijn aankoop.

bertkamp.nl 05-07-2013

CameraNU werkt met een prettige en overzichtelijke website. Bestellen gaat eenvoudig en een bevestiging wordt vriendelijk en snel teruggekoppeld naar de e-mail.

Door een poststaking bij postNL, kwam het pakket niet op de verwachte datum aan. Omdat ik niet op de hoogte was van de actualiteit, belde ik met CamerNU. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Al snel daarna verscheen het pakket. Camera en toebehoren waren uitstekend verpakt.

CameraNu was de enige online shop die de cameratas in voorraad had. Dit deed mij besluiten de camera bij CameraNU te bestellen.

Door het vriendelijke contact en goede service kan ik CameraNU van harte aanbevelen.

Marja Fafiani 05-07-2013

Het is omdat ik op maandag niet werk daarom geen tien. Af levering in overeenkomst met telefonische overeenkomst.

Eerst telefonisch overleg of de levering op afgesproken tijdstip uitkomt.

Ruime assortiment

Goede verkoop prijst zich vanzelf

Harley-Henk 05-07-2013

De site van Camera.nl bevat heldere zoekcriteria met een snelle response voor het zoeken van een product. Toelichtingen zijn volledig geformuleerd, en de optie inzake " andere klanten kochten ook" is nuttig.

De verschafte emails tijdens het process van bestellen en betalen zijn duidelijk en tijdig.

Tot op heden nog niet tegen de situatie aangelopen dat een product niet gevonden kan worden.

Bovenstaande argumenten zijn mi voldoende om cameravrienden/dinnen te wijzen op cameranu.nl.

Naast de bovengenoemde vaststellingen is ook de wekelijkse nieuwsbrief nuttig/waardevol. Deze staat niet vol met aanbiedingen maar ook tips over gebruik of events die voor (beginnende) fotograven zinvol zijn.

sylvia538 05-07-2013

Snel en zonder ingewikkelde toestanden.

Binnen 24 uur hadden we het product aangetekend binnen zonder verzendkosten.

zeer uitgebreid. Zoveel heb ik nog nooit bij elkaar gezien

Als iemand iets nodig heeft op het gebied van foto en film dan zou ik zeker cameraNu aanraden

Het product is perfect, alleen de houder van de microfoon is stuk en hebben we met plakband vast gezet. Vind dat wel erg jammer. Voor de rest is het een prima camera en zijn we erg tevreden

gery de 05-07-2013 Via de website gekocht

Kort en bondig: - zeer goede website, erg volledig - prima prijs kwaliteit - zeer goede communicatie, alles op to date - snelle levering Besluit: - doe zo verder

Z.Tevreden 05-07-2013

klantvriendelijke site, uitstekend!

had nog telefonisch contact gehad, werd keurig geholpen en heel vriendelijk. de bestelling werd de volgende dag al afgeleverd

genoeg keus.

gewoon, alles is goed geregeld! Het kan natiir;ijk voorkomen dat wat je wilt, niet in voorraad is, maar dat kom je overal weleens tegen.

fr.haasewinkel 05-07-2013

goede site

van bestelling tot bezorging gewoon perfect

top

gewoon een zeer prettige ervaring

zeer vlotte bezorging n.l in een dag geleverd

Jolanda Kuipers 05-07-2013

Artikel snel gevonden. Duidelijke specificaties en uitleg.

Ondanks mijn eigen fout(verkeerde accu bestelt), netjes te woord gestaan en juiste artikel zonder gedoe snel omgeruild en ontvangen.

Zowel breed als diep assortiment.

Zeer aanbevolen.

We werden netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot de status van de bestelling. Duidelijk en netjes te woord gestaan over vragen. Artikel werd de volgende dag al bezorgd.

Thamar van der linde 04-07-2013

online huren alleen even afhalen en terugbrengen.

extra telefoontje allervriendelijkst,als was ik even vergeten de lens terug te brengen.

genoeg

doe ik al! vakkundige mensen en hele fijne sfeer

ronald 18 04-07-2013

de site is heel duidelijk opgesteld en alles is makkelijk te vinden

ruime winkel met veel producten vriendelijk en deskundig personeel

ruime asortiment en veel keus

ik zou iedereen adviseren neem een kijkje bij camera.nu

albert117 04-07-2013

Eenvoudig te bestellen en snel thuis

Alles correct en snel afgehandeld en je krijgt het snel en goed beschermd aangeleverd

veel keuzemogelijkheden en snel te vinden

wij zouden hier zo weer bestellen en iedereen dit aanraden

Wij hebben hier een camera besteld, de mogelijkheden hiervan waren duidelijk omschreven zodat je duidelijk weet wat de mogelijkheden van de camera zijn

e.hensens 04-07-2013

Makkelijke, overzichtelijke website en webwinkel.
De webwinkel werkt zeer intuïtief

ik heb mijn camera 's avonds om 21.00u besteld en de volgende morgen stond de pakketdienst al voor de deur.
(bovendien duidelijke feedback/aftersales via email)

praktisch alles op foto gebied is op voorraad

100%!

Zeer snelle levering. Zeer uitgebreid assortiment. Goede communicatie

De fotograaf en koekebakker 04-07-2013

een paar klikken en je bent klaar

Camera Nu is goed en snel. met geweldige service

ik kan er kopen wat ik nodig heb, tegen de juiste prijs

het gemak en he assortiment spreken voorzicht

b.j.tukker 04-07-2013

Eenvoudig te zoeken en vinden

Snel geleverd (als TNT niet had gestaakt)

Zeer groot assortiment dat makkelijk te doorzoeken is en voor goede prijzen.

Ideaal voor het zoeken van apparatuur, dan kijken of het elders goedkoper is EN op voorraad en dan toch weer CameraNU omdat ze het daar wel hebben!

Zeer groot assortiment dat makkelijk te doorzoeken is en voor goede prijzen.

Liselotje23 04-07-2013

Gemakkelijk te bestellen. Alleen moet je 2x naar dezelfde pagina voordat je je foto kan uploaden.

Snelle service voor foto op canvas. Tip is om bestelstatus of verzendstatus bekend te maken want was onduidelijk wanneer ik het kon verwachten.

Veel keuze. Misschien als tip meer opmaak- en bewerkmogelijkheden.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

P.Kuntkes 04-07-2013

super site en de levering is supersnel.

Hooisma 04-07-2013

Goed advies omtrent mijn nieuwe cameraband zodat ik deze vanuit mijn handicap niet meer om de nek kan dragen. Ook de optie tot proberen is in dit geval enorm belangrijk en die stelde ze zelf voor. Ook vele verschillende maten en soorten hebben ze in de winkel dus je kan direct kijken en passen. Als je wat wilt moet je daar zijn..

roberto picolo 04-07-2013

Zeer eenvoudige site om artikelen te bestellen

zeeer uitvoerig

snelle afhandeling van alle zaken

Rosa14 04-07-2013

Het is een duidelijke webwinkel op categorie gesorteerd, keuze bij betaling hoe je wilt betalen met duidelijke uitleg.

De levertijd duurde door staking post nl wat langer, kreeg hierover een mailtje van de winkel dat dit kon gebeuren, was erg netjes.

Veel keuze en prijzen zijn goed.

webwinkel is betrouwbaar, duidelijk en service is goed.

webwinkel cameranu.nl is betrouwbaar, mooie indeling van de website daardoor makkelijk zoeken.

cwinkler 04-07-2013 Via de website gekocht

Zeer professionele web-site. Duidelijke en heldere informatie per product. Betaling: simpel en effektief

Geen ervaring met helpdesk. Levering top: producten staan in mijn kamer precies 20 uur na bestelling.

Heb alles kunnen vinden.

Uitstekend. Zeker een aanbeveling waard

joshond 04-07-2013

snelle afwerking en goede link naar volgen van de bestelling .

Goede voorlichting over de ophande zijnde staking bij het postbedrijf .

Grote keus en voorlichting over de aangeboden producten .

Naar eigen ervaring goede prijs-kwaliteit verhouding .
Mogelijk is ook een bezoek aan de winkel om het product van je keuze te bekijken en direct te kopen .

Ria-Ubud2014 04-07-2013

Een nummer trekken bij binnenkomst maakte dat we rustig konden rond kijken zonder op je beurt te hoeven letten.

Wij vroegen om een bepaalde video camera. Degene die ons hielp wist gelijk welke wij bedoelde, wist er veel van en de vraag die hij niet wist te beantwoorden haalde hij het antwoord uit de begeleidende beschrijving.

Heel veel en mooi uitgestald

Om hierboven beschrevene zullen wij zeker aanbevelen.

Een mooie winkel met professionele, vriendelijke en behulpzame mensen die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben. Ook was er weinig tot geen wachttijd. Prima assortiment en billijke prijzen.

RRitzen82 04-07-2013

Duidelijke site

Super klantenservice en ultra snelle levering

Veel op voorraad en vaak het goedkoopste van het net

Zeker!

Wederom een top ervaring gehad via Cameranu.nl. Artikel om 21:29 besteld en de dag erna geleverd, en dat tijdens de TNT-staking! Chapeau...

G. de Ruijter 04-07-2013

site is overzichtelijk en vriendelijk ook het afrekenen is simpel.

Super snelle afleveren voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis
de snoepjes waren lekker die meegezonden waren.

Rijkelijk gevulde webshop en voor een interessante prijs

Ik zal bij iedereen de winkel aanbevelen

Het product was voorradig voor een leuke prijs en de volgende dag kon ik de Gopro Hero 3 gebruiken bij een sport evenement.

Bert van de Belt 04-07-2013

Makkelijk te bestellen

Ik vond direct wat ik zocht

Ik was tevreden

Boven reeds genoemde punten was de prijs ook lager dan bij andere webshops.

ilmar 72 04-07-2013

overzichtelijk

veel keus voor een goede prijs

in goede mate er is veel keus goede en vriendelijke mensen die weten waar ze over praten

Richard Rood 04-07-2013

site werkt goed en snel is overzichtelijk

Snelle levering, nog nooit het verkeerde artikel gehad

alles aanwezig

zeer goede zaak, laatst belde ik voor een vraag, en zou terug gebeld worden, en dat werd ik ook zelf na 5 uur, dat doen de meeste niet. dan hoor je helemaal niks meer

Goed geprijsde zaak, snelle levering, goede service!

gonneke en willemein 04-07-2013

Erg duidelijk en overzichtelijk, om snel keuze te maken

Geweldig hoe snel je de camera in bezit hebt!

Heel handig hoe compleet je alles kunt koper, zodat je nergens meer achteraan moet en je meteen klaar bent.

Je kunt het thuis doen, de website is overzichtelijk en makkelijk, veel keuze en alles compleet en supersnel in huis!

EdBrocks 04-07-2013

In drie klikken klaar...

Had wat vragen, werden telefonisch goed beantwoord.

Dat wat ik op vergelijkigssites had vergeleken, was allemaal aanwezig.

Ja, zonder twijfel.

fam. Wezenberg 03-07-2013

Eigenlijk is commentaar overbodig. Gewoon goed zoals je van dit bedrijf verwacht. Klasse!