Deze score is berekend op basis van 2563 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JaGodia 11-11-2013 Via de website gekocht

wat is simpeler dan online bestellen

de ene dag besteld,de andere dag uitstekend verpakt bezorgd

het assortiment beoordelen is moeilijk aangezien niet iefereen dezlfde behoefte heeft. Wanneer je direct vindt wat je zoekt dan is dat dus een 10

Gegeven bovenstaande kan ik iedereen deze winkel aanbevelen

Hoewel ongeloofwaardig, niettemin een 10 omdat hetgeen is voorgsteld direct en voortreffelijk verzorgd is geleverd.

Ivo uit Enschede 11-11-2013

K Fust 11-11-2013 Via de website gekocht

Erg duidelijke interface. Wat je zoekt is gemakkelijk te vinden.

Snelle levertijd. Direct de dag erna binnen. Heel erg fijn.

Wat ik nodig heb, vind ik ook hier. Ik hoef hierdoor niet verder het internet door te zoeken.

Zeker een aanrader! De combinatie van Gemak, Service en Assortiment maakt het de beste website voor het verkrijgen van audiovisuele producten.

Ik heb niks op of aan te merken aan deze website. Cameranu.nl is voor mij nu de site waar ik heen ga mocht ik iets nodig hebben op audiovisueel gebied. Het is gebruiksvriendelijk, heeft wat ik moet hebben en is vaak de volgende dag al binnen. Meer heb ik niet te wensen.

BartCornelis 11-11-2013

binnen een paar minuten is het geregeld

's avonds om 22:00 uur een bestelling geplaatst, de volgende morgen om 09:30 uur al in huis! Geweldig !!

Ze hadden precies de camera, waarnaar ik op zoek was en een voordelige prijs

daar moet toch iedereen naar toe, die een camera zoekt

's avonds om 22:00 uur een Canon Compact SX280 HS besteld en de volgende morgen om 09:30 uur stond de postbode al met de camera op de stoep. Dit had ik nog nooit meegemaakt! Geweldig !!

robbertalbers 11-11-2013 Via de website gekocht

5,2

Komen de beloofde levertermijn niet na. Kreeg daarover te laat een mailtje dat ik de volgende dag hierover gebeld zou worden, helaas geen telefoontje (gemiste kans). Vandaag dan eindelijk wel een berichtje, maar helaas geen eerdere levering dan woensdag (dus niet de beloofde volgende dag leveren, maar bijna 5 dagen later). Had het product dan beter bij een andere aanbieder kunnen kopen die deze wel (ook) de volgende dag zou leveren.

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-11-2013

Beste Robbert,

Hartelijk dank voor uw review. Direct na deze review, hebben wij contact met u opgenomen en alles naar eer en geweten opgelost.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Sendermender 11-11-2013

Bestellen is voor mij altijd goed gegaan. CameraNU is secuur, accuraat en de site werkt goed.

CameraNU heeft mij een keer geholpen om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie van een Sigma-camera. Sigma maakte er een potje van en CameraNU heeft me keurig op de hoogte gehouden, Sigma steeds opnieuw verzocht om antwoord. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe camera. Fijn!

Zeker, fijne winkel, goede prijzen.

Fijne webwinkel, goede ondersteunig, nette prijzen, goede en snelle (en tegenwoordig gratis) levering. Ik ben heel tevreden.

Joris 2371 10-11-2013

Iemand van canon aanwezig met geode uitleg

Prima

top

MichelleS1985 10-11-2013

Super snel geleverd! 'S avonds besteld en de volgende dag al binnen. Met zo een service ga ik zeker nog een keer bestellen bij cameranu.nl

HJM3 10-11-2013

De informatie was uitgebreid, hetgeen de keuze gemakkelijker maakt

Alles is correct uitgevoerd.

Joost de Bruijn 10-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Goede uitleg en bijzonder snelle reactie

Enorm assortiment

hark52 10-11-2013 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en alles is goed te vinden. Het bestelproces is zeer duidelijk.

De levering was zoals aangegeven op de site.

Keus genoeg.

Gelet op het bovenstaande is dat duidelijk.

Door de overzichtelijke site is dit een aanrader voor iedereen die iets zoekt op foto/film gebied.

Joost Hanofer 10-11-2013 Via de website gekocht

De website van CameraNU is zeer toegankelijk. Gezochte artikelen zijn snel gevonden. Bestellen gaat vlot en makkelijk

Prima service. Duidelijk en adequaat.

De keuze is enorm. Per artikel is er ook een ruime keuze, waarmee er voor elke portemonnee het passende artikel te vinden is.

Zeker aan te bevelen!

De website van CameraNU is zeer toegankelijk. Gezochte artikelen zijn snel gevonden en het assortiment is erg groot. Ook is er in elke prijsklasse wel iets passends te vinden. Bestellen gaat simpel en vlot. Prima service, prima afhandeling van de bestelling.

Jaap Sekeris 10-11-2013 In de winkel gekocht

Zoals een bedrijf behoort te functioneren.

Johan de S 10-11-2013

Snel en deskundige hulp!

Zelfs de prime objectieven van boven de 300 mm f/2.8 op voorraad!

Vlotte bediening met een enorme know-how! Het enige wat ontbreekt is een snlkassa voor de kleine aankopen direct in de winkel.

Vriendelijke en geinteresseerde bediening waarbij geen vraag te veel is! Wil je wat proberen zonder te kopen, is geen probleem! Zeer makkelijk te bereiken en voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Bo8by 10-11-2013 Via de website gekocht

Bestelling gaat gemakkelijk.

Ruim aanbod

Snelle en goede levering

Chipke 10-11-2013

Heldere website, groot assortiment, concurrerende prijzen, betalen via Ideal is erg gemakkelijk.

Uitstekend: snelle verzending, goed verpakt, factuur als PDF.

Zeer ruim.

LAZS 10-11-2013

De aankoop gaat makkelijk. Ik had het product in het weekend besteld en dinsdag werd het al bezorgd overzendkosten waren 1,95 en dat is redelijk voor zo iets kleins. Goede sorterig

lruizeveld 09-11-2013 Via de website gekocht

De handelingen om te kopen zijn eenvoudig en snel .
Bestelprocedure is dus prettig.

Service, voor zover ik dit heb meegemaakt, is goed. Snelle levering - keurig net.
Apparaat is goed verpakt.

Goede keuzemogelijkheden.

Bovenstaande zaken zijn aantrekkelijk -- gemakkelijk in de praktijk - vergelijkingsmogelijkheden zijn goed.

Ik ben een tevreden klant. Na een week gebruik nog geen klachten of bijzonderheden.

JohandeWit 09-11-2013

Duidelijke website, goede beschrijving van order proces.

Tot nu toe hen ik alles wat ik denk nodig te hebben bij CameraNu kunnen vinden.

Ruime keus en scherpe prijzen. Snelle levertijden.

Zondag mijn flitslamp kapot, en meteen een nieuwe besteld. Dinsdag in huis. Top!

joepipeter 09-11-2013

hoef de deur niet uit,en kan op elk gewenst moment kopen wat ik wil

snelle service

goed ,maar hier valt weinig over te zeggen

ik ben erg tevreden over het product en bij jullie was het veruit het goedkoopste

Ray4057 09-11-2013 Via de website gekocht

Na bestelling de volgende dag in huis

Er is een heel groot assortiment, maar af en toe vind je iets net niet.

Gebruiksgemak dient de mens

roos123456789 09-11-2013

marcverbeeck 09-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website met genoeg specificaties over de producten.

Reageren snel op vragen, leveren snel

Ik denk dat alle recente fotomateriaal wel op cameranu te vinden is. Hun prijzen zijn scherp.

Zeker aan te bevelen bij kenissen.

Negatieve kanten heb ik niet. Inruilen van ouder fotomateriaal ging perfect aan een eerlijke prijs. Ik ben een tevreden klant.

ast1939 09-11-2013

snel besteld, promte aflevering

Ik kon vinden wat ik nodig had met goede informatie

Zie boven

Zie boven

Jan Gouda 09-11-2013

J.J.M. Overberg 08-11-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en filters zijn direkt toegangkelijk, je kunt snel en effectief vergelijken. De produckt info is zeer uitgebreid.

Om 17.55 uur vrijdag gebeld met wat vragen, was totaal geen probleem. s'Avonds de bestelling nog geplaatst en zaterdag 14.00 uur mijn nieuwe camera in huis.

Precies de camera's die ik overwoog hadden zij in huis. De combinatie aanbiedingen zijn precies dat wat ze moeten zijn. De combinatie waar jij wat aan hebt zit er zeker bij.

Het assortiment is zeer uitgebreid en de prijs die ik betaald heb voor de camera met accessoires was zeer gunstig.

Bij de beoordeling van een website winkel als deze is het natuurlijk van belang dat het assortiment op orde is en dat de prijs gunstig is, maar bovenal is de aanschaf van een toch prijzig product als een fotocamera een kwestie van vertrouwen. Met een goed opgezette website en vriendelijk adequaat personeel aan de telefoon had ik alle vertrouwen in dit bedrijf. Samen met de snelle en goed te volgen levering ben ik zeer tevreden.

Robin Hstra 08-11-2013

Eenvoudiger kan niet, klikken en betalen. Een overzicht van mogelijke accessoires wordt geboden wat alleen maar helpt.

Prima service; kreeg per mail een bericht dat iets waar ik naar op zoek was op voorraad was. Meteen besteld en betaald, de volgende dag werd het verzonden en de dag daarop was het keurig netjes binnen.

Alles wat ik op dit gebied wil kopen hebben ze in het assortiment dus geen klachten!

Ik zie geen reden op deze winkel niet aan te bevelen.

De punten hierboven samengevat: heldere website met goed assortiment, bestellen is eenvoudig en snel waarna het product zo snel als verwacht verzonden wordt. Complimenten!

Ron uit Kerkrade 08-11-2013

Lekker vanaf de bank op een overzichtelijke site spullen voor je camera bestellen.

Snelle levering en netjes verpakt.

Veel keuze uit het assortiment , meerdere merken in huis.

De winkel / webshop is zéér aan te bevelen aan vrienden en kenissen.

Een nette webshop met veel artikelen in het assortiment. Het volgende artikel staat al op mijn verlanglijstje.

P. Maas 08-11-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke webpagina

zeer snel en onder goede conditie thuisbezorgd

was op zoek naar een weinig gangbaar product dat ik elders niet had kunnen vinden.

Tammy van den Broek 08-11-2013 Via de website gekocht

Easy to use site, good information, and available in english.

Delivery was quick after order. Confirmation email sent immediately after purchase. Thankfully have had no problems so am unable to comment on any other service.

I found this the best priced site for product and delivery. A couple of other places the product was a bit cheaper (and only a few EUR's but the delivery could be double in some places.

H Schuijt 08-11-2013

prima overzichtelijke site met alle noodzakelijke informatie

prima advies!

heel groot assortiment en veel op voorraad

prima betrouwbare winkel

ik ben zeer tevreden over deze winkel

Frans Badart 08-11-2013 In de winkel gekocht
In de geweldige winkel op Urk, Het Spijk 8, 8321 WT Urk

Even op het internet kijken om te zien welke mogelijkheden er bestaan het fotograferen tot een prachtige hobby te maken.

Even naar Urk rijden en de deskundigen staan je met raad en daad bij en het product is meteen gevonden.

Je kijkt je de ogen uit wat er allemaal in voorraad is.

De grote deskundigheid en enorme assortiment doen mij steeds weer terugkeren naar CameraNU op Urk.

André H 08-11-2013

site is overzichtelijk en betalen (via Ideal) is een makkie.

Bij foutieve bestelling wordt alles op snelle en vriendelijke wijze geregeld.

Ruime keuze en overzichtelijk gepresenteerd.

Zeker gezien de mate van service!

John1963 08-11-2013

overzichtelijke website.

Na zelf een verkeerd huisnummer opgegeven te hebben geen extra kosten 2de verzending.

ruim voldoende.

vjphoto 08-11-2013 Via de website gekocht

Supersnelle service, goed contact en bijna alles voorradig! Echt top

W.Faber 08-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Na een eerdere aankoop kwam ik voor een defect gegaan onderdeeltje. Dit was niet op voorraad en niet op korte termijn leverbaar door de leverancier. CamerNu verving het betreffende deel geheel kosteloos. Excellente service en oog voor het belang van de klant.

Zie bovenstaand onder service.

Jesg 08-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel

gedaan wat beloofd wordt

erg ruim

Zeker, maar andere hebben dat ook al ontdekt kijkend naar de diverse reviews

J.G. Jochems 08-11-2013 Via de website gekocht

Je kunt thuis op je gemak het artikel dat je wilt kopen uitzoeken en desgewenst met andere artikelen vergelijken waarna je het dan op een eenvoudige en veilige manier kan bestellen en betalen en je hoeft er niet eens de deur voor uit.

Dit is de eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan bij cameranu.nl en vond de gehele afwerking van het moment van de aankoop tot aan de thuisbezorging zeer goed geregeld.

Het assortiment is naar mijn mening heel groot en voor mij zeker meer dan genoeg

Gezien mij persoonlijke ervaringen in hoge mate.

Zie al mijn bovenstaande punten.

MarkWateringen 08-11-2013

De website is erg overzichtelijk, bestellen is erg gemakkelijk, en veel betaalmogelijkheden

Men wordt goed op de hoogte gehouden van de actuele status van de order.

Een van de weinigen met een zeer uitgebreid assortiment aan artikelen.

Ik beveel iedereen deze winkel aan, eerst even hier kijken dus.

Ik kom graag nog eens terug voor andere aankopen, ben bijzonder tevreden met cameranu.nl

Rood1 07-11-2013

Ze nemen de tijd voor je in de winkel, enige nadeel als je snel batterijen nog nodig hebt ,moet je lang wachten.
Misschien is een snelkassa voor kleine dingen een optie.

Charles50 07-11-2013

Duidelijke snelle webshop met een uitstekende zoekfunctie.
Goede presentatie van artikel en prijs

Het bestelde wordt vlot geleverd. Personeel is bekend met het product en uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Totaal collectie van Leica [Premium dealer]

Om bovengenoemde punten

Smitje21 07-11-2013 Via de website gekocht

Henk Weenk 07-11-2013 Via de website gekocht

Site is erg overzichtelijk. Goede zoekmogelijkheden.

Binnen 2 dagen alle apparatuur door koerier bezorgd. Prima service.

Enorm veel keus.

Ook ik ben via aanbeveling van collega op deze site terecht gekomen. Zal zeker ook anderen deze aanbevelen

Prima service, prima assortiment en snelle levering !

ap13 07-11-2013

normale procedure.
geen inbreuk privicy.

op tijd verzonden.
1 dag na betaling ontvangen.

ik kan vinden wat ik zoek.
goede snelle site.

altijd

vlug veilig en voordelig.

Wolfwatcher 07-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk. Alle tijd werd genomen voor advies en vergelijking. Men was niet uit om het duurste product te verkopen, maar dat product dat het meest bij ons zou passen.

Ruime vergelijkmogelijkheid, alles duidelijk uitgestald, met prijzen.

Wij zoeken eerst op de site, en als het een grote aankoop betreft komen wij 150 km rijden, juist voor het goede en duidelijke advies. Iedere keer voldoet dit weer volledig aan de verwachtingen. De behandeling blijft erg vriendelijk, ook als je besluit de beslissing nog even uit te stellen.

CarolineCam 07-11-2013

Snel gekozen en snel geleverd.

Ik had geen extra service vragen.

Genoeg alternatieven.

CameraNU heeft een groot assortiment en het is fijn te weten dat je altijd een winkel kunt binnenlopen voor extra advies.

Rubenchico 07-11-2013

Website is heel erg duidelijk en had zo gevonden wat ik nodig had.

Na bestellen meteen dag erna binnen.

Alles goed op voorraad

Erg tevreden over cameranu nog net besteld voor de tijd en dag erna al binnen

kslachter 06-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en heldere website met voldoende informatie. Betaling eenvoudig via Ideal en direct e-mail berichten van de verder afhandelingen. Het bestelproces verloopt veilig via een beveiligde verbinding.

Bestelling van een printer om 21.00 geplaatst, direct bevestiging en even later melding dat e.e.a. aangeboden was aan TNT. Tracking code en de volgende dag 's-middags al binnen. Top!!

Ik wist al wat ik wilde bestellen en een 'rondje internet' leerde dat cameranu.nl tegen zeer concurrerende prijzen aanbied.

Snelle levering, optimale communicatie over de levering - scherpe prijzen.

Henk-Jan Vinke 06-11-2013 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over het gemak van betalen, helaas is de site soms wat onoverzichtelijk

Ik werd keurig via de mail op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn bestelling en kreeg mijn lens binnen 36 uur binnen. Top!

Mooi aanbod MFT lenzen. Jammer dat vooral de SLR lenzen niet op vooorraad zijn,

Snelle service en goed aanbod

Goed aanbod en snelle service

Marc0402 06-11-2013

goede websit, met goede assesoires suggesties bij elk product.

Snelle bezorging, ook al gaf de website aan dat mijn gewenst product niet op voorraad was.

Zeer uitgebreid assortiment,
met producten(assesoires) die niet in de gangbare winkels verkrijgbaar zijn.

Goede winkel voor iedereen die in foto/video genteresseerd is.

Top, die snelle levering!