Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nel Slik 15-07-2013 Via de website gekocht

fijne website en makkelijk de produkten te vinden

goede service, ik had gekozen en betaald voor verzending zonder aantekenen maar de zending werd toch aangetekend verstuurd zonder dat ik hiervoor moest betalen.

veel keuze en geode prijs

CameraNu.nl werd mij aangeraden vanwege het assortiment en de prijzen en ik zal deze site ook zeker aanraden aan anderen.

gewoon goed!!!

Rovaman 15-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Via de zeer uitgebreide website al een voorkeuze gemaakt, daarna in de winkel een definitieve keus gemaakt na advies van verkoper.

Ik kreeg de indruk dat de verkoper wist waar over hij het had en gaf mij een goed advies.

Meer dan voldoende keus en zeker voldoende informatie over de artikelen.

Doordat je alle informatie kunt vinden en vergelijken op de website en daarna in de winkel de artikelen kunt zien en voelen, is er geen betere keuze te maken.

wernie48 15-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Product is gemakkelijk te vinden

Na kortstondig contact met klantenservice, snelle levering. Super

Kon uit groot assortiment mijn product gauw vinden.

Alles gin van een leien dakje en de prijs was meer dan goed.

Gemma1980 15-07-2013

Koop hier zowel prive als zakelijk veel van mijn spullen. Erg fijne shop!

julesv 15-07-2013

snel, makkelijk, goede service!

Gerald Hermes 15-07-2013

Makkelijk en duidelijke bestelmogelijkheid

Snelle en juiste leveringsmogelijkheden

Ruime keuze

Goed, duidelijk, veel keuze.

Omdat we eerder fysiek een camera hebben gekocht in de winkel te Urk, de toenmalige bediening, kennis en service was erg goed. Dit leidde er toe dat ik een compactcamera online heb besteld.

Henk TS 15-07-2013

Een goede overzichtelijke site.

Razendsnelle levering voor aantrekkelijke prijzen.

Volop keuze en goed vergelijkings materiaal

Ik beveel deze site zeker aan, reeds vaker wat gekocht en steeds weer goede ervaringen.

Goede web shop met goede prijzen en uitstekende service.

Famke út Fryslân 15-07-2013

Alles maar werkelijk alles staat klaar om te proberen. Geen camera waar de batterij van leeg is, heerlijk!

Ik moest even wachten op mijn beurt maar toen ik aan de beurt was werd ook echt alle tijd voor mij genomen. Zelfs nadat ik had aangegeven welke camera ik wilde kopen nam de vriendelijke verkoper nog even de tijd mij de handigste functies uit te leggen.

Voor mij, beginnend fotograaf, is alle te verkrijgen en alles op voorraad!

Ik doe niet anders :). Dit is voor mij zoals meer winkels zouden moeten zijn. Ik voelde me een prinsesje in een grote snoepwinkel. Ik twijfelde of ik helemaal uit Friesland naar Urk moest rijden maar ik kan het werkelijk iedereen aanraden, fantastisch!!!

Een oud collega van mij ging vroeger altijd naar Urk als hij wat voor zijn camera nodig had. Nu was ik op zoek naar een camera en na vele uurtjes googelen besloot ik, vanuit Friesland, naar Urk te rijden. Als ik ooit weer wat nodig heb rijd ik er meteen heen. Alle camera's zijn opgeladen, je kunt ze testen. Het assortiment is zeer uitgebreid en de adviseurs zijn deskundig, vriendelijk en ze nemen de tijd voor je, hoeveel vragen je ook hebt. Prijstechnisch is Cameranu zeer concurrerent. Ik heb al heel wat mensen geadviseerd naar Urk te gaan als ze wat zoeken en kom er zelf zeker terug! Fantastisch, echt een winkel die je met een grote glimlach weer uitloopt!! (en die zat er zelf nog toen ik thuis kwam :)

Bram2Camera 14-07-2013

Prima website en snel geleverd.

Nadat de verkeerde adapter was geleverd heeft CameraNu het omgeruild en snel geleverd.

Goede Camera winkel met prima service en goede prijs-kwaliteit verhouding

Roelof Hoving 14-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik heb de site bezocht om een aantal tassen te bekijken en vervolgens naar Urk gereden om de tassen 'live' te zien

Goed geholpen in de winkel. Behulpzaam. Gelijk ook abonnement op nieuwsbrief aangeboden. Leuk.

Heel veel tassen (en andere spullen) kom vast nog een keer weer

Zie hierboven en makkelijk bereikbaar (vanuit Drenthe)

Zie hierboven. Prima winkel

Yolo45 14-07-2013

Duidelijke procedure, eenvoudig.

Snelle levering, op tijd. Nog geen garantie ervaring oid.

Arnt Haanappel 14-07-2013 Via de website gekocht

Een meer dan uitstekende winkel met een ruim assortiment. Het bestelde objectief werd binnen de afgesproken tijd afgeleverd en was bijzonder goed verpakt. Per e-mail continue op de hoogte gehouden van de bestelling en de verzending via track-and-trace prima te volgen.

marretje1956 14-07-2013

heerlijke winkel lekker kopje koffie met koekje

fijn personeel en zeer kundig
dikke 9

genoeg keuze als je hier niet slaagt

prima winkel zeker vanuit Friesland best te doen

we werden er fijn geholpen wachttijd was nog geen half uur dikke pluim

LA75 14-07-2013

Helder en overzichtelijke site.

Snelle, correcte levering.

Erg ruim assortiment, ook voldoende accessoires voor het gekochte product.

Els van leening 14-07-2013 In de winkel gekocht
urk

Martin Roeleveld 14-07-2013 Via de website gekocht

Alles was duidelijk en makkelijk om te volgen.

De levering was heel snel (twee dagen).

De prijs was concurrend

De online webshop is heel goed.

Ik was op zoek voor een verrekijker van goed kwaliteit en waarde. Via CameraNu.nl heb ik de Nikon Aculon 8x42 gekocht en vindt dat het voldoed aan alle eisen. Ik ben heel blij met me aankoop.

JRD2013 14-07-2013

duidelijke site waar alles makkelijk is te vinden

snelle levering en goede facturen , per email. Dus duidelijk en overzichtelijk

op foto gebied een zeer ruim assortiment

groot assortiment, snelle levering. en goede prijs.

als webshop voor fotografie is dit een uitstekende webshop. Snelle levering, goede prijzen, overzichtelijke factuur en ruime sortering. Meer wensen ?? ik niet.

aza 13-07-2013 Via de website gekocht

alles goed op de site kunnen vinden.

tel goed te woord gestaan

goed

als een goede winkel met een snelle levering.

Alleen heel jammer dat wij zelf nog 6.75 moesten betalen om een artikel te willen ruilen.Zou beter naar een antwoordnummer kunnen.

Jan E - Emmer Compascuum 13-07-2013

Produktinformatie vinden is eenvoudig. Nadat je een keuze hebt gemaakt is het bestelproces eveneens op een kinderlijk eenvoudige manier te doorlopen.

Dit is een echte gemeende 10. Had een camera gekocht welke exact conform belofte werd geleverd. Nadien had ik een klein semi administratief probleempje welke na een mailtje in zeer korte tijd werd beantwoord met een passende oplossing.
Helemaal top, dit is Service met een hoofdletter. (Jan, Emmer Compascuum)

Tja alles binnen mijn interessegebied is aanwezig en op voorraad. In dit geval zelfs in meerdere kleuren.

Ik zit al vele jaren in de fotografie en kom voor de eerste keer bij CameraNU en dan toch een top service verlenen.

Altijd wat angstig voor internetbedrijven. Je moet maar zien of het goed komt nadat je hebt betaald. In dit geval ongegrond. Een volgende aankoop gaat zeker weer via dit kanaal.

Ad Doeleman 13-07-2013 Via de website gekocht

Ik koop eigenlijk niets via internet maar dit ging super eenvoudig.

Bestellen, betalen, het ging allemaal vliegensvlug en correct.

De keuze is werkelijk enorm.

Aangezien ik alleen positieve dingen kan bedenken is de keuze voor CameraNU eenvoudig verklaard.

Als je een camera zoekt ga dan liever gelijk naar CameraNu want de behandeling, service en keuzemogelijkheid is perfect.

H-10 13-07-2013 Via de website gekocht

Simpel online te bestellen

Snel en duidelijk antwoord na bestelling.
Duidelijkheid over levering ed

Prima, voldoende keus

prima prijs-kwaliteit verhouding

An Ominous 13-07-2013

CameraNU stuurt razendsnel op, verpakt z'n spullen goed en heeft scherpe prijzen.

Jouke7 13-07-2013 Via de website gekocht

Snelle site en redelijk overzichtelijk

Mail bij activiteiten op de site, alleen mis ik het ordernummer bij een annulering.

Groot, niet alleen voor de pro maar vaak ook goedkopere producten.

Goede site, goed bereikbaar, snel en betaalbaar. Ook een bereikbare klantenservice. Erg fijn!

Tessa03 13-07-2013

Duidelijke site. Producten makkelijk te vinden via de zoekbalk. Bij sommige artikelen wordt echter geen extra informatie gegeven en dat is wat minder.

Zeer snelle levering, zonder problemen.

Zeer uitgebreid en voor een voordelige prijs.

Ik zou het zeker aanraden als iemand een product zoekt, wat jullie in het assortiment hebben.

Ben1465 13-07-2013

Op mijn vrije dag veel te lang in de winkel moeten wachten op mijn beurt, en het was niet eens druk.

Groot assortiment, veel apparatuur achter glas.

Mooie winkel met veel keuze

Enkele malen de winkel bezocht, ik ga me toch ergeren aan het lange wachten. Zelfs als ik het besteld heb en het kom halen duurt het soms lang. Het gekochte product valt tegen en is minder goed dan de info op het internet deed voorkomen, over eerder gekochte producten ben ik wel tevreden. Prijzen zijn goed al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig goedkoper uit ben bij mijn fotovakhandel in Zwolle dus zal ik minder vaak de reis naar Urk maken.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2013

Beste Ben,

Hartelijk dank voor uw review. Als u niet tevreden bent over het aangekochte product kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. Dat is geen enkel probleem. Kunt u aangeven op welke dag u in de winkel bent geweest? Afhalen mag nooit lang duren en als dat toch het geval is, moeten wij de procedure aanpassen. Wij willen u ter compensatie een cadeaubon van euro 25,- aanbieden. Wilt u svp een mail sturen naar wilco@cameranu.nl met als onderwerp (wachttijden winkel) Ik zal het dan verder afhandelen. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Maurice Hertog 12-07-2013

goed uitgeruste winkel met snelle verzendservice!

ebdierenfotografie 12-07-2013

website is overzichtelijk. je kan alles zo vinden. en bestellen en je hebt het zo in huis

hoe dom me vraag ook is. Ik word altijd vriendelijk te word gestaan, en altijd een prima uitleg.. telefoon word snel opgenomen. top dus

tot nu toe hebben jullie altijd meer dan ik nodig heb ;)

Ik zou jullie site zeker aanbevelen bij andere en heb dit ook al gedaan.

CameraNu.nl staat altijd voor je klaar. klant voelt zich echt koning. En ze hebben bijna altijd alles in huis.

hugegerard 12-07-2013

vandaag beslist, via internet besteld middels een heldere website, morgen in huis

zie boven m.b.t. de presales service. Met aftersalesservice heb ik geen ervaring

er is zo'n beetje alles wat je als serieuze fotograaf nodig hebt, en nog in voorraad ook!

zie boven

zie boven

B NH 12-07-2013

Duidelijke "bestelknop", ik kwam via Google search meteen op de juiste pagina.

Op vrijdag besteld voor 22:30, zaterdag al in huis

Alle benodigdheden die een amateur DLSR fotograaf nodig heeft, zittn in het assortiment

Goede service en uitgebreid assortiment, bovendien is de prijs ook goed

Ik heb een Nikon SG-3IR gekocht, bij Cameranu.nl was deze accessoire een stuk goedkoper dan bij andere (web)winkels.

a. jeheer 12-07-2013 In de winkel gekocht
URK

in de winkel een nieuwe canon 700d en tamron 18-270mm gekocht. Door het nummertjes trekken hoef je niet continue in de rij te staan. je kan rustig even koffie gaan drinken en je hoeft alleen maar te wachten tot je aan de beurt bent.

verkopers met kennis van zaken die niet van alles proberen aan te smeren.

volgens mij uitgebreid. ik heb van te voren wel op internet gecontroleerd of datgene wat ik wilde hebben op voorraad was.

ik vond dat ik prettig geholpen ben door een kundige medewerker. met name het nummertjes trekken was een goede ervaring waardoor je niet steeds in een rij hoeft te blijven staan. bij andere grote fotozaken heb ik het anders meegemaakt. wanneer je pech hebt sta je zo een uur in de rij. dit was mijn eerste bezoek mocht ik nieuwe fotospullen willen aanschaffen dan is deze winkel de moeite waard.

CPI 12-07-2013 Via de website gekocht

vrijdag besteld, zaterdag in huis. geweldig!

ouderwets, dus goed!

ruim assortiment.

omdat je indien gewenst ook een kijkje in de winkel kunt nemen is dat als je via internet geen keuze kunt maken, heel klantvriendelijk.

in prijs wel iets duurder, maar service is ook belangrijk.

acces4 12-07-2013

Makkelijk bestellen. account aanmaken is niet nodig.

Zeer snel geleverd en heel attent omgegaan met het verzoek om een neutrale verpakking te sturen omdat het een cadeau is.

Frank194711 12-07-2013

Frankpals 12-07-2013

dit is hoe het hoort.

goede service, vriendelijk personeel en uitstkende kennis van de produkten

heb nog nooit maagemaakt dat er iets wat ik nodig had niet verkocht werd bij cameranu

voor wie goed geiinformeerd wil worden, goede service wil en ook nog eens een goede prijs wil betalen moet je bi cameranu zijn

gewoon top! was alles maar zo makkelijk

Bianca van Emmerik 12-07-2013 Via de website gekocht

ik vond in 1 keer wat ik zocht

handig dat je pakketten aangeboden krijgt

binnen hele korte tijd in huis, zoals beloofd

al meerdere keren gedaan

Helena_90 12-07-2013

Hele mooie overzichtelijke site. Het zoeken naar producten gaat erg makkelijk, ook staat er bij de producten alle informatie die je nodig hebt.

Supersnelle levering. Wat je vandaag besteld heb je de volgende dag al in huis.

Ruim assortiment, alle producten die je nodig hebt om te fotograferen kun je hier vinden. Ook de prijzen zijn vergeleken met concurrenten hetzelfde of goedkoper.

Snelle service, groot assortiment, mooie en overzichtelijke site.

Gino1969 12-07-2013

duidelijk en overzichtlijk, we konden meteen de gewenste artikelen vinden en supersnel bestellen!

zeer ruime assortiment, voor ieder wel wat te vinden.

zeer, omdat zowel de website als de winkel een grote keuze heeft en een goede service

wij vinden CameraNU een fijne webwinkel/winkel(Urk) waar je op het gebied van camera's en toebehoren zeker kunt slagen, tevens hanteren ze zeer gunstige prijzen.Een aanrader dus!!

beejee524 12-07-2013

Uitgebreid assortiment, snelle levering, concurrerende prijs. Nog geen problemen met product ondervonden dus kan service nog niet goed beoordelen.

DirkIII 12-07-2013

Glasheldere bestelprocedure van webshop.

Uitstekende terugkoppeling over status bestelling. Artikel volgende dag in huis, zoals beloofd.

Een van de goedkoopste webshops voor wat ik zocht.

Zie bovenstaande motivaties.

Glasheldere bestelprocedure van webshop, uitstekende terugkoppeling over status bestelling en snelle levering volgende dag.

Urvin32 12-07-2013

Voor 22:30 besteld de volgende dag in huis. Ik had mijn bestelling 22:25 afgerond en jawel volgende dag in huis. Wat een gemak

Éen van de weinige shops die mijn gewenste product (Canon 650d) nog op voorraad had

Zoals veel webshops een prima omgeving om lekker te shoppen. Het gemak waarmee je tot laat kan bestellen en het de volgende dag al kunnen leveren is wel iets unieks!

biklam 12-07-2013 Via de website gekocht

supersnel geleverde camera, zonder verzendkosten

Stephanie Haenen 12-07-2013

Makkelijk zoeken en snel gevonden wat ik zocht

Snelle service en levering, en alles zat goed verpakt.

Meer producten van het betreffende merk hier kunnen vinden als ergens anders

Op het gebied van camera's kan je hier genoeg vinden en door de snelle service ben ik zeer tevreden

beamer-013 11-07-2013

site navigeert makkelijk, waardoor je snel en effectief kunt zoeken

het assortiment is zeer ruim en erg uitgebreid, als je het hier niet kunt vinden dan weet ik niet meer waar je wel moet gaan zoeken

ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen, dus zal de site zeker aanraden. Ik heb gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van de service afdeling en daar kan ik dus niet over oordelen. Maar gezien het feit dat verder alles goed geregeld is en dat alles wat beloofd wordt ook nagekomen is, ik er op vertrouw dat ook de service goed is. Vandaar dat ik met een gerust hart deze site aan durf te raden bij vrienden.

snAboR 11-07-2013

Schuif achter je computer, selecteer het gewenste object, nog wat klikken en klaar. Makkelijker kan het niet.

CameraNU heeft een zeer ruim assortiment. Bovendien is zowat alles op voorraad. Geweldig.

Gezien het assortiment, het bestel gemak en de snelle levering zou ik zeggen : Ga naar CameraNU.nl

Probleemloos besteld, 's avonds rond 21:30. De volgende morgen voor 10:00 uur in huis. Alles compleet, goed ingepakt en dat alles voor de laagste prijs.

lissie_m 11-07-2013

rard nederhoff 11-07-2013 Via de website gekocht

thuis het juiste product uitzoeken en al snel het juiste product in huis hebben

snelle, nette levering. Ook aan de telefoon goed geholpen met vragen.

in een gewone fotozaak kunnen ze nooit een dergelijk assortiment bieden.

snelle, goede en deskundige afhandeling van bestellen, betalen en ontvangen.

snel, goed, netjes en betaalbaar

Michiel Janse 11-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk en snel zoeken op prijs/merk enz.
Snelle service!

Zeer snelle service. volgende dag in huis.

ruim assortiment.. alleen stond er een camera op van 2012 die niet meer in de handel is...

gewoon goed.

mooie duidelijke overzichtelijke site. snelle levering van product. ga zo door!

Peter van Grinsven 11-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen zonder dat je eerst een inlogcode moet maken en je kunt er op verschillende manieren betalen.

Artikel ruilen is eenvoudig, retour formulier invullen op de site, opsturen en de volgende dag had ik al bericht en kon een ander artikel uitzoeken of mijn geld terug krijgen

Veel keus en de meeste artikelen hebben ze op voorraad

Deze winkel is zeker aan te bevelen. Groot assortiment prima service en natuurlijk het belangrijkste de prijzen goed.

micha77 11-07-2013

Prima website. Lekker overzichtelijk. Fijn ook dat ze complete pakketjes aanbieden. Dan heb je meteen de juiste maat UV filter bij je lens.

Keurig op tijd. Goed verzorgd. Kan niet beter.

Alles in huis. Complete webshop.

Als je een betrouwbare webshop zoekt voor je camera's ga dan naar CameraNu.nl. Goede service tegen de best denkbare prijs.

Gerrit Verhoef 11-07-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site

Goede service en snelle levering

Ze hebben werkelijk alles op het gebied van fotografie

Ruim assortiment. Goede service en snelle levering

Site geeft een professionele indruk. Overzichtelijk en makkelijk zoeken.