Ann456 25-07-2013

Duidelijk site.

Ik was 1 artikel vergeten te bestellen. Na bellen kon de 2e bestelling toch gratis bezorgd worden. Zeer snel mail ontvangen voor 2e bestelling. Keurig netjes geregeld.

Zeer ruime keuze in artikelen.

De nette service, snelle bezorging maar tevens kun je het pakket volgen. Tevens zijn de artikelen goed verpakt en vanaf een bepaald bedrag gratis aangetekend bezorgd en dat geeft zekerheid.

Ik kan geen enkele minpunt bedenken.

Huub Keulers 25-07-2013 Via de website gekocht

Om dezelfde reden als ik hieronder heb vermeld.

Reeds diverse malen artikelen besteld bij Cameranu.nl. Nooit een probleem gehad en altijd goed geholpen. Snelle betrouwbare service! Voor mij mogen jullie de naam veranderen in CameraAltijd.nl ;-)

Marco Rauwerda 25-07-2013 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke website.

Alles ging zo als het moest gaan.

Goedkoop!!

Absoluut

Dikke pluim!! Gebruikersvriendelijke duidelijke website. Geen poespas, maar veel producten en erg goedkoop. 'S middags besteld, volgende ochtend voor 10 uur in huis. Helemaal super camera.nu!!

Dhr. den Engelsman 25-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede beschrijving van de producten.

De stoel werd de volgende dag al bezorgd.

Er waren diverse modellen en veel keuze qua maten, fantastisch.

Goed zaken doen hier, snelle levertijd .

Goede service en snelle levering.

jenny atsma 25-07-2013 Via de website gekocht

Ik ben supertevreden over alles. Kwaliteit, service, producten. Heb een pocketcamera en een canvas besteld de laatste weken, supersnel in huis en de kwaliteit is geweldig. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. Ook de klantenservice is zeer goed te bereiken en erg prettig in de communicatie!

Kwin 25-07-2013

Bestelling via de webshop gaat prima.

Na een fout van mijn kant bij het invullen van de gewenste gegevens, telefonisch contact gehad en binnen een minuut een nieuwe factuur met de juiste gegevens.

Voor de camera die ik heb gekocht kon ik heel makkelijk bijbehorende asseccoires bestellen zoals, accu, tas, filters etc. Met ruime keuze in verschillende prijsklassen.

Goede service, groot assortiment en één van de goedkoopste voor de camera die ik zocht!

Ik ben erg blij met de geleverde producten en de service. Daarnaast ook plezierig dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden van het verloop van de bestelling.

C. Loonstra 25-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Hele goede en betrouwbare service gekregen. Er werd echt de tijd voor mij genomen en dat was heel prettig. Ik ben heel goed geholpen in mijn keuze voor een camera.

Niels15987125 25-07-2013

Uitgebreid onderzoek gedaan op internet en kwam bij CameraNU.nl als beste en goedkoopste optie voor een mooie cameratas voor mijn Olympus Pen camera.

De sjieke cameratas voor de Olympus Pen is niet op veel plekken te koop, maar CameraNU biedt deze aan voor een goede prijs.

Totaal geen klachten, goedkoop en snel geleverd. Je krijgt zelfs een aantal snoepjes bij je bestelling meegeleverd. Aardige toevoeging, toch? :)

Hans56 25-07-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, 21:00uur besteld, 12:00uur de volgende dag geleverd.

DHFW 25-07-2013 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Prima, geen problemen, zoals het hoort.

Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.

Prima, niks mis mee.

Gert8888 25-07-2013

Een overzichtelijke internetwinkel zonder poespas. Duidelijke filters om in te stellen zodat het zoeken naar het gewenste product makkelijker is. Helaas werd de lens die ik bestelde een dag later bezorgd dan binnen de 24 uur, maar dat ligt aan post nl en niet aan cameranu.nl. Ik ben blij met mijn aankoop en ben positief over de (toch nog snelle) levering.

eriobb1 24-07-2013

Lied90 24-07-2013

Duidelijke omschrijving van de producten.

Keurig op tijd, in nette verpakking, zelfs met snoepjes erbij:)

De tas die ik kocht (thinktank) is bij weinig winkels te koop, ik was dan ook erg blij dat cameraNU ze verkoopt.

Mijn ervaring is erg goed.

Henk Snaterse 24-07-2013 Via de website gekocht

Tegenwoordig gaat er steeds meer via internet. Maar hoe kom je achter de juiste informatie? Welk product past het beste bij jou. Ik vond binnen een paar klikken de juiste info op de site. Selecties op bijvoorbeeld merk, prijs of product komen snel op je scherm.

Ik had iets via de webshop besteld. Het betaal menu helpt je stap voor stap van je geld af. Heel simpel en duidelijk. Wat ik prettig vind is dat je je bestelling op elk moment kan volgen. Het bericht dat de magazijn jongens in actie komen was wel leuk maar misschien iets te enthousiast.

Als er op de site staat dat iets op voorraad is wil je daar natuurlijk van op aan kunnen. Je zit eerst weken te dubben over wat je wilt maar als je dan uiteindelijk beslist wil je het ook gelijk hebben. Ja, zo zijn we nu eenmaal. Ik had in de loop van de dag iets besteld dat op voorraad was en inderdaad stond de postbode de volgende dag op de stoep met een pakje. Ja, dan scoor je als winkel!

Ik merk aan mijzelf dat een scherpe prijs een heel belangrijk argument is om iets te kopen. De fotowinkel op de hoek waar je drie keer per week voor je hobby en sociale contacten kwam. Ik geloof niet dat ze nog bestaan. Maar wat is de toegevoegde waarde als je alleen maar goedkoop bent. Emotie, gunnen, kennis van zaken. Ik merk dat ik net als velen het Net afstruin om info te vinden en de koop doe bij diegene die op dat moment het artikel op voorraad heeft en er een scherpe prijs voor vraagt. De binding met een winkel is daarom niet meer zo. Voordeel voor de winkel is dat ze nu over de hele wereld kunnen verkopen. De website moet er overzichtelijk uitzien en snel info geven die je zoekt. Nou dat ging prima.

Ik was uitermate tevreden over de aankoop. Ik kon op de site zien of het product op voorraad was. Het betaal menu ging stap voor stap en was makkelijk te volgen en de koerier stond de volgende dag voor de deur met het bestelde pakje.

Maarten de Boer 24-07-2013 Via de website gekocht

Het bestel process ging gemakkelijk en alles was duidelijk. Het enige waarom ik een 8 geef en geen 9 of 10 is omdat ik het niet altijd gemakkelijk vind om wat te vinden in de webshop, ze hebben wel alles en via de zoekmachine kun je dat wel vinden echter het menu laat zich wat afweten naar mijn idee.

Een gecategoriseerd en overzichtelijk menu zou het voor mij beter doen.

Altijd goede service, nooit problemen met ze gehad en levering ging altijd razend snel. Makkelijk is dat ze ook Pakje Gemak ondersteunen!

Ze hebben altijd alles wat ik nodig heb!

Zeer betrouwbare winkel met goede service!

MarijkedV74 24-07-2013

Duidelijke navigatie

Zeer snelle bezorging

Ik vind wat ik zoek

Snelle service, geen verzendkosten, goede site

prettige site, snelle service

Foto Wim 24-07-2013

De helpdesk staat je bij met raad en daad, zodat je niet direct naar de winkel op Urk hoeft te komen. Een gemakkelijke en klantvriendelijke manier om je te oriënteren waardoor je uiteindelijk je aankoop toch bij cameranu gaat doen

Vriendelijk, vlot en bovenal zeer kundig. Kortom een professionele organisatie

breed assortiment, het is mij nog niet overkomen dat iets niet voorradig was

deze winkel is het waard om voor in de auto te stappen

deskundigheid en onafhankelijkheid is de norm, je krijgt het beste advies dat bij jouw situatie past. Je hebt nooit het gevoel dat je iets wordt "aangepraat" waar je later spijt van kan krijgen. Een absolute aanrader

Eric de Redelijkheid 24-07-2013 Via de website gekocht

Bestellingen worden de volgende dag via PostNL geleverd. Betaling via Ideal

Levertijden zijn volgens verwachting. Gratis verzending indien duurder dan € 100,--

Ruim, maar niet zo ruim als een echte specialist.

Voldoende ruim assortiment en goederen worden volgens afspraak geleverd.

Het gemak dient de mens.

vince1234567 24-07-2013 Via de website gekocht

uiteindelijk geen bestelling hoeven doen aangezien camera.nu de papiercassette kosteloos heeft nagestuurd.

Nette service van camera.nu. Ze hebben aangegeven dat er inderdaad een fout stond op de site en aangeboden om de papiercassette kosteloos op te sturen. Deze was binnen een week binnen.

de fout (incomplete informatie) op de site is hersteld en de afhandeling is uitstekend.

FJdH 24-07-2013

site is duidelijk en overzichtelijk

betrouwbaar, accuraat, snel en ze staan klaar met raad en daad. Zowel telefonisch als per mail

is zeer uitgebreid en compleet

cameranu.nl is zeer zeker aan te bevelen

heb hier al vaker iets aangeschaft dit tot aller tevredenheid

daggggggggggg 24-07-2013

eenvoudig bestellingen te doen

zonder problemen snel binnen

ruime keuze aanwezig

Zou ik zeker doen. Heb vertrouwen in een goede afhandeling

JPF67 24-07-2013

Vanuit je luie stoel kiezen, klikken, kopen!

s' Avonds besteld en de volgende ochtend al in huis.

Appie2013 24-07-2013

Duikelijke site eenvoudig betellen

Snelle levering, verder geen service nodiggehad

De camera die ik wilde voor de beste prijs

gewoon goed

Snelle levering van de canon powershot SX260 HS, verder heb ik gelukkig geen gebruik hoeven maken van de service van cameranu. Ik twijfelde tussen de canon powershot SX260 HS en de TZ30 van Panasonic. Ik heb voor de canon powershot SX260 HS gekozen naar aanleiding van een vergelijkende test door tweakers waarbij de Canon het best uit kwam. Inmiddels heb ik zo'n 200 foto gemaakt, voornamelijk in de auto stand. Hierin is het eigenlijk niet mogelijk om een foto te laten mislukken. Zeer scherpe heldere foto's met mooie levensechte kleuren. De andere mogelijkheden met deze camera, en dat zijn er veel, ben ik nog aan het ontdekken. Ik ben er erg tevreden over.

JT65 24-07-2013

Duidelijke website, snelle levering

Prima telefonisch advies.Snelle levering, geen verzend kosten

Zeer ruim assortiment

Geen negatief punt te melden. Snelle levering, scherpe prijzen.Genoeg voorraad, geen verzend kosten.

IwanB 24-07-2013

Ik belde om voorraad te checken van een gebruikte lens. Bianca kon direct een order voor me aanmaken en een iDeal link sturen. Vind ik top!

Zie bovenstaande, dat reken ik daar ook onder.

Voorheen deed ik veel bij Cameraland, maar dat gaat hard achteruit en de website is een drama om iets te vinden.

Hoe anders is dat bij Cameranu.nl! Mooi assortiment, duidelijke voorraad indicator en mijn verlanglijstje puilt inmiddels uit ;-(

Zie bovenstaande motivaties.

onnes13 24-07-2013

Gejo Koldewijn 24-07-2013 Via de website gekocht

Prima website
Snel en handig werkbaar zinder toeters en bellen.

Op een vraag werd snel antwoord gegeven.

Zeer breed assortiment en overzichtelijk weergegeven. Prima prijsstelling.

Gezien de website, het gemak van het plaatsen bestelling, lvertijd en prijsstelling en prima webwinkel.

In totaal een prima webwinkel met een dikke 9 ( bijna 10) op alle gebieden. Prima website, eenvoudig bestellingen plaatsen, korte levertijd producten en een goede service. Al met al goed dus.

fransschilderman 24-07-2013 Via de website gekocht

Ben ontzettend goed en behulpzaam door het personeel geholpen bij een bestelling,men dacht zelfs oplossend mee over de manier van betalen,erg prettig,ben uitermate te vreden.

Guus_99 24-07-2013

Goede website, makkelijk alles te vinden en te betalen

alles gevonden wat ik zocht

prima website

Freek Lamsbergen 24-07-2013

Via de site kun je gemakkelijk de producten vinden die je nodig hebt. Ook is het gemakkelijk om producten te vergelijken.

Na een bestelling wordt je via de mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Doorgaans krijg je de volgende dag al je producten. Ik moest mijn bestelling, die men al aan het verwerken was, wijzigen. Een telefoontje was genoeg en tijdens het gesprek kreeg ik een aanvullende iDeal betaling die ik meteen kon overboeken. Erg snel en erg prettig.

Zeer ruime keuze.

Gezien het assortiment en de service, zou ik deze site aan iedereen willen aanbevelen.

Via de website kun je heel goed in het zeer ruime assortiment de producten vinden die je nodig hebt. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, die doorgaans de volgende dag geleverd wordt. Last minute wijzigingen van je bestelling worden zeer snel en accuraat doorgevoerd.

Peter Engelen 24-07-2013 Via de website gekocht

Site met een zeer uitgebreide keuze, bijna alle artikelen ook op voorraad. Ik had door een vergissing mijn bestelling 2 keer ingevoerd, maar er werd meegedacht en de foutieve bestelling was snel verwijderd. Niet mijn eerste bestelling bij cameranu.nl en ook zeker niet mijn laatste.

hoebestaathet 23-07-2013

Ik was eerst bij de mediamarkt geweest, maar die troep van hun werkte niet dus besteld via cameranu.nl en de volgende dag de goede spullen in huis. Echt super!

Erwin Vermeire 23-07-2013

Makelijk te bestellen, overzichtelijke site.

Levering per bezorgdienst was op tijd en goed verzorgt.

Een ruime keuze aan een scherpe prijs.

Niet verder zoeken hier bestellen.

Ik heb al vaak op internet gekocht en gereserveerd. Deze site is heel overzichtelijk makelijk in gebruik. De aangekochte produkten voldoen aan mijn verwachtingen. Het is ook nog eens scherp geprijst. Niet verder zoeken.

Erik801 23-07-2013 Via de website gekocht

3,3

Ik had het verkeerde product ontvangen. Ze probeerden me eerst te overtuigen dat ik wel het juiste product had. Na veel mail verkeer en het terugsturen van het product op eigen kosten gaven ze toe dat ze idd het verkeerde product hadden geleverd. Uiteindelijk konden ze het geadverteerde product niet leveren en werd er een zeer geringe korting gegeven op en 4x zo duur product...

Geen vertrouwen in winkel vanwege de vermelde service.

Ik had het verkeerde product ontvangen. Ze probeerden me eerst te overtuigen dat ik wel het juiste product had. Na veel mail verkeer en het terugsturen van het product op eigen kosten gaven ze toe dat ze idd het verkeerde product hadden geleverd. Uiteindelijk konden ze het geadverteerde product niet leveren en werd er 5 euro korting gegeven op een product dat 4x zo duur was als het oorspronkelijk product.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-07-2013

Beste Erik,

We betreuren het dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Wij willen graag onderzoeken waarom dit op deze manier gelopen is zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zou je je gegevens willen mailen naar Bart@cameranu.nl?

Met vriendelijke groeten,

E-Mail: info@cameranu.nl
Website: http://www.cameranu.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-09-2013

Beste Erik,

Ondanks herhaaldelijke pogingen om via Kieskeurig met u in contact te komen, wenst u geen enkel contact. Voor ons zeer jammer, omdat wij nu geen idee hebben wat er mis is gegaan en dat wij u geen enkele oplossing kunnen bieden.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Arjan vdB 23-07-2013

Goede heldere site. Goed doorzoekbaar door sub categorieën.

Snelle en correcte levering.

Zeer uitgebreid en meestal een scherpe prijs

Heb inmiddels verschillende producten gekocht bij Cameranu.nl. Een prettige webwinkel door het grote assortiment en fijne zoek- en sorteerfunctie. Kan tot laat bestellen om het de volgende dag nog geleverd te hebben.

astrix1972 23-07-2013

Een duidelijk menu waar je gemakkelijk door heen navigeert. Betalen via ideal en je hebt het bestelde product zeer snel in huis.

het team van cameranu.nl is gemakkelijk te benaderen. Duidelijk in haar communicatie. klantvriendelijk.

Een ruime keuze.

Prettig winkelen en snelle service. Een goeie en betrouwbare winkel.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen bij cameranu.nl. Snelle levering en een vriendelijke klantenservice. Ruim voldoende producten in de winkel.

MulderNL 23-07-2013

Soepele bestelling, vlot via post ontvangen

Snelle afhandeling en bezorging

GoedMotiveer je beoordeling

Snel en makkelijk

Prima gegaan bij deze bestelling

MarianneSK 23-07-2013

Snel gevonden wat ik zocht.

's Avonds besteld en volgende dag al bezorgd.

Hier was ik het voordeligste uit vergeleken met veel andere webshops.

Veilig, betrouwbaar, snel en goedkoop.

Een webshop zoals een webshop hoort te zijn. Kom er vast en zeker nog een keer terug!

An0niem 23-07-2013

Simpel bestellen, duidelijk

Gewoonweg keurig. Niks meer, niks minder.

Al mijn lievelingsmerken bij elkaar! En leuke prijzen.

Altijd.

Nico 1939 23-07-2013

Allles kan men leveren en alles is op voorraad

Reeds vele malen fotovrienden op camera nu gewezen, als een goede zaak

Men is altijd bereid te helpen en de service is ouderwets. Het is erg persoonlijk gericht. Je voelt je echt klant

remo66 23-07-2013

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Bij vragen snelle reactie en eerlijk advies.

Zeer uitgebreid assortiment en nette prijzen.

Reeds meerdere malen hier producten besteld. Altijd snel geleverd en vaak de laagste prijzen. Snelle reactie op eventuele vragen die je per mail stelt.

F.Lahaije 23-07-2013 Via de website gekocht

Via internet gaat alles vlug en gemakkelijk

Alles loopt gesmeerd

Goede keuze mogelijkheid

Vooral het gemak en overzichtelijkheid

Winkel is duidelijk en overzichtelijk, zodat je gauw je gewenst artikel kunt bekijken.

Frans Kieckens 23-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Super snel en simpel

Zowel in de winkel als via de servicedesk goed en klantvriendelijk geholpen.

Veel keuze. Is er iets dan niet op voorraad dan is er vaak wel een alternatief door het ruime assortiment.

Waarom zou je niet willen profiteren van al dit goeds.

Een top winkel met een dito service.

Harry Linker 23-07-2013 Via de website gekocht

menu met winkelwagentje werkt erg eenvoudig en is duidelijk m.b.t. betalingsmogelijheden en verzending.

heb oor de bestelling nog even gebeld met een verkoper. men schakelde mij door naar een specialist die mijn vragen m.b.t. Eizo monitor goed kon beantwoorden.

Er zijn maar een heel beperkt aantal monitor-bouwers die geschikte apparaten voor kleurenmanagment van de digitale fotografie leveren.
Ik kwam steeds bij Eizo en eventueel NEC terecht. Van Eizo heeft u een ruim assortiment.

ALs je je huiswerk doet en toch nog een technische vraag hebt, dan is het van belang een deskundig iemand aan de lijn te krijgen. Dat was bij u het geval.

Wastebin 23-07-2013 Via de website gekocht

Alles ging erg eenvoudig en snel.

Vragen vooraf werden snel beantwoord.

Vond wat ik wilde hebben. Heb uiteindelijk alleen de camera gekocht en niet een van de voordeelpakketten.

Soepel doen wat gevraagd wordt is wat ik van een (web)winkel verwacht.

cheetafriekje 23-07-2013 Via de website gekocht

snelle bestelling, supersnelle levering

ruim assortiment, mogelijkheid tot vergelijken producten

Snelle service, duidelijk overzicht

jzhao 23-07-2013

W. Hobbel 23-07-2013

snelle levering en goed service.
`s avonds besteld andere dag al in huis.

Digitale fotolijst deed het niet goed maar kon hem gelijk om ruilen.

Erwin G 23-07-2013

Mooie en overzichtelijke webstore waar producten makkelijk te vinden zijn.
Producten zijn duidelijk omschreven.

Iets wat me verder opvalt aan deze winkel is dat bij de meeste artikelen ook de accessoires staan die bij het betreffende producten te gebruiken zijn. Specificaties zijn duidelijk omschreven en vaak staat er ook bij op welke specificaties je verder nog moet letten. Wat dat betreft blinkt deze winkel hier wel in uit t.o.v. andere aanbieders. Misschien iets om uit te bereiden aangezien niet iedere koper altijd even veel kennis van zaken heeft en deze info erg nuttig kan zijn. Of om zelfs de meer ervaren klant op een idee te brengen hierdoor.

Service kan ik eigenlijk niet goed beoordelen. Na bestelling met heldere bevestiging. 1 artikel niet op voorraad maar dit stond er netjes in. Beloofde levertijden op website werden gehaald en heb verder niet extra hoeven te communiceren.

Ruim voldoende en divers aanbod in verschillende prijsklassen.
Ik heb alles wat ik zocht bij deze winkel kunnen vinden en vaak ook nog goedkoper dan bij andere aanbieders.

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Zowel het aanbod, de prijs als de levertijden zijn ruim voldoende. Bovendien is de winkel mooi overzichtelijk.

Over-all ben ik meer dan tevreden over deze winkel en kan iedereen aanraden hier zeker eens te kijken.

W. Kock 23-07-2013 Via de website gekocht

Alles eenvoudig te vinden op de site.

Zeer snelle levering en goede communicatie aangaande de bestelling en de verzending.
Geen verzendkosten!

Enorm assortiment, grootste van NL?