Deze score is berekend op basis van 2262 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karel Noy 14-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op jullie site !
Weinig in te vullen en het was duidelijk wat ik moest doen.

De Service van jullie zijn perfect !
De levertijd zijn boven mijn verwachting.
De retourprocedure is ook geweldig.
Verkeerd bezorg door de firma een belletje en de volgende dag is het goede product gebracht via de post.

Er is genoeg te koop bij Camera.nl en erg overzichtelijk en als je iets niet snap vraag je aan het personeel of zij kunnen helpen En dat is het fijne van deze winkel.
Concurrerende prijzen hebben zij zeker diverse artikelen zijn bij Camera.nl een stuk goed koper !

Ik zou zeker ieder die wat met fotografie te maken heeft bij Camera.nl aanbevelen !

Van de week bij CameraNU.nl een beschermkapje van 14 euro gekocht voor mijn Sony A200. Het beschermkapje paste voor geen meter dus ik een belletje gedaan naar CameraNU.nl De dame aan de telefoon was erg vriendelijk en na een gesprekje en wat foto's gestuurd (van het kapje op het fototoestel niet passend)te hebben was het probleem gelijk geregeld en zonder kosten werd er een nieuwe beschermkapje bezorgd op mijn adres binnen 2 dagen. Dus daarom wil ik ieder motiveren om eens naar Urk te gaan om gezellig te gaan winkelen. En de koffie staat altijd klaar bij CameraNU.nl

Flitser3 14-08-2013

duidelijke en overzichtelijke indeling van de winkel

Prima begeleiding bij de koop of informatie van een bepaald artikel, winkel personeel goed op de hoogte met apparatuur en mogelijkheden hiervan.

Ruime keuze van alle merken.

Goed en gespecialiseerd in foto apparatuur.

Het is prima reclame om zo een winkel van deze kwaliteit aan te prijzen.

Gomishan 14-08-2013 Via de website gekocht

Alle info van het product was te vinden op de site, zelfs een filmpje over het product.

Duidelijk en supersnel geleverd!

Waar vind je meer?

Het hele pakket klopt gewoon.

Jos Blanke 14-08-2013 Via de website gekocht

2 x een bestelling geplaatst. Het bestellen is een peace of cake en de feedback die je krijgt vind ik persoonlijk geweldig. Nadat de bestelling is geplaatst krijg je meteen op de site te zien dat ze onmiddelijk het product uit de schappen zullen halen om klaar te maken voor verzending. Dat is echt super. Vervolgens kreeg ik binnen een minuut na betaling via Ideal, een mail dat deze ook ontvangen was en dat het product verzonden zou gaan worden. De volgende dag binnen. Heerlijk! Ik ga niet gauw meer ergens anders kijken.

amyk 14-08-2013 Via de website gekocht

simpel een mailtje sturen en toen kreeg ik de link van het artikel

zie boven

in veel winkels gezocht, maar hier gevonden

ruime sortering en snelle levering

gpmvdb 14-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Tijdens het wachten in de winkel kun je rustig rondkijken en een bakje warme thee of koffie pakken.

Ik kwam voor een camera en wilde graag advies over een regenhoes. Dit werd duidelijk gegeven en ook werd het model uit het magazijn gehaald om eerst te laten zien.

Er is geen nee te koop in Urk

Ik was door anderen eens geattendeerd op deze winkel. Zo attendeer ik nu ook weer anderen op deze winkel. Keurige shop en webshop. Altijd goede adviezen!

Fokje1 14-08-2013

In een paar klikken is je product besteld, superhandig!

Vandaag besteld morgen in huis, en dat is ook écht zo!

Een negen, omdat ik weleens iets zoek wat heel af en toe niet in het assortiment zit

Goede service, vriendelijke en correcte afhandeling. Ook telefonisch goed bereikbaar met deskundige mensen

Vind je een goede service fijn, dan moet je bij CameraNu zijn

T_Zwart 14-08-2013

Duidelijke site

snelle levering, goed verpakt, gratis aangetekend verstuurd

Groot aanbod

MarcelP1985 14-08-2013

klant12345 14-08-2013

web site is overzichtelijk en er is veel informatie over de producten.

snel geleverd.

er is heel veel te vinden op de web site.

veel producten, goede prijzen, snelle levering.

zie boven

Simon49 14-08-2013

Bestellen gaat eenvoudig via de website.

Veel artikelen, maar je weet nooit of alles op fotogebied wordt aangeboden.

vanwege de snelle levering, het bestelgemak, de concurrerende prijzen en de duidelijke omschrijving van de artikelen, is deze webshop een echte aanrader!

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij CameraNU en ben steeds zeer tevreden over het gebodene. Duidelijke voorlichting, concurrerende prijzen en zeer snelle levering maken, dat ik steeds terug kom.

Edwin van Alfen 14-08-2013 Via de website gekocht

Hele duidelijke site!

Op tijd bestellen is de volgende dag geleverd (Mits post NL meewerkt!!!!!

Gewoon goed, snelen simpel! DOEN!

Thomas Jan 13-08-2013

De website is overzichtelijk, duidelijk gemaakt met de gedachte staatjes van de klant in ogenschouw genomen.

Kom je er even niet uit of heb je hulp nodig. Via contact wordt je snel telefonische geholpen.Ook hebben ze snel jou gegevens in beeld zodat je niet alles opnieuw hoeft op te lepelen

Er is gewoon heel veel keus. En minstens zo belangrijk, voorraad.

Snel, goed en simpel kopen.

AdX 13-08-2013

De omschrijving was goed, helder en bestelling relatief eenvoudig

Tja, service. Rond 22 uur met ideal betaald, volgende dag rond 12 uur binnen.

Camera gekocht met "advies" kaart en "advies" fototas. Deze laatste is eigenlijk te groot voor het type camera. In een echte winkel zou je zelf gepast hebben. Niet echt storend, maar nu wel een relatief grote tas

Het overzicht en de toelichting is goed en de snelheid is super.

Ben Harris 13-08-2013 Via de website gekocht

PeterPan1960 13-08-2013

Direct aangeschaft tijdens bezoek winkel

Zeer goede uitleg van diverse camera's en de (on)mogelijkheden

Ze hebben veel op voorraad, top !

Goede en snelle service. klantgericht handelen

Esther Aleman 13-08-2013 Via de website gekocht

Op de webshop van CameraNu kon ik direct mijn bestelling plaatsen. Zonder veel gedoe.

Was de volgende dag zoals beloofd in huis. Het werd aangetekend per post verzonden. En ik kon het volgen via track en trace.

CameraNU heeft een groot assortiment en kunnen hun beloftes waar maken.l

Prima winkel voor zowel zakelijk als privé gebruik. En goede service.

Ik heb online mijn product besteld bij CameraNU ze waren één van de goedkoopste winkels en ook nog is de één van de snelste. Zoals beloofd had ik het aangetekend de volgende dag in huis.

jwnieuwenhuizen 13-08-2013 Via de website gekocht

Snel en goed

Jan v.d. Kruyk 13-08-2013

Ik had de camera besteld en anderhalf uur later kreeg ik al de melding dat de bestelling met de post mee was. Dat vind ik snelle service.

Dennis van de Schootbrugge 13-08-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig registreren, winkelmandje werkt goed. duidelijk overzicht van bestelling

Snelle levering, geen verzendkosten boven €100,-

Het gekochte product, is heel specifiek, en maar voor een kleine doelgroep.

Als je bij cameranu koopt heb je het product vlot in huis, een leuke verrassing bij het openmaken van het pakketje, snoepjes een een handige sleutelhanger voor om de nek.bij het uitpakken van zo'n pakketje krijg je een lach op je gezicht

RSwijghuizen 13-08-2013 Via de website gekocht

Camera stuk? Voor een fotograaf die voor de media 24 uur per inzetbaar moet zijn met de camera geen probleem! Bestellen voor 22:30 uur, en je hebt de volgende dag je camera keurig in huis!

Gemakkelijk bestellen, gegevens invoeren en afrekenen. Simpel, en snel, iets waar de klant voor terugkomt!

Wat je nodig hebt op cameragebied, vind je bij Cameranu.nl!
En voor accessoires? Wil je het A, B of C merk? Alles is aanwezig!

En voor de prijs al helemaal!Scheelde toch even bijna €100,- op een nieuwe camera bij Bol.com! Zoals ik hierboven melde, snel, simpel en goedkoop bestellen doe ik voortaan bij CameraNu.nl

wpj201 13-08-2013

Veel keus, goede uitleg/beschrijving.

Snelle en prima verpakte verzending

Heb tot op heden alles wat ik nodig had kunnen vinden

Zie bovenstaande. Behoeft geen verdere uitleg

Bestel regelmatig bij CameraNU.nl en heb tot op heden geen enkele klacht of verkeerd artikel ontvangen. Alle bestellingen voldeden volledig aan mijn verwachtingen.

wilw 13-08-2013

Snelle levering, nooit problemen gehad. De enige klacht dieik ooit had is snel en afdoende afgehandeld

Makkelijk navigeerbare site Artikelen zijn snel te vinden Snelle afhandeling van bestelling Goede klachtenafhandeling. Misschien niet in alles de goedkoopste, maar goede serviceverlening is me ook wat waard

Linda986 13-08-2013

De site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Je krijgt direct een mail met verzendbevestiging en nadere toelichting over de status van je product. Het was inderdaad de volgende dag in huis.

Ik heb een camera besteld en ik kon direct alle toebehoren bestellen. Ook kon ik hierbij gebruik maken van voordeel deals.

Arthuur 13-08-2013

Overzichtelijke en heldere website

Afspraken worden eenvoudig weg nagekomen.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Dick van Pelt 13-08-2013

HetSpul 13-08-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen binnen. Ook via pakje gemakje. Is ideaal.

Levering heeft altijd netjes plaatsgevonden. Voldoende verpakt en snel geleverd. Heb nog niet problemen meegemaakt.

Ruim assortiment. Ik bestel al m'n camera spullen bij cameranu.nl

Ik heb recentelijk gedaan aan m'n schoonzus. Ook zij was onder de indruk van de scherpe prijzen en snelle levertijden.

DaanPhoto 12-08-2013

Overzichtelijke webshop waar de producten makkelijk zijn te vinden.

Goed assortiment maar nog niet compleet dus vandaar een 8

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Conclusie een aanbeveling voor iedereen

Klaas Fidom 12-08-2013 Via de website gekocht

Voor ieder objectief kan ik hier een goede keus maken voor een scherpe prijs!

Direct een bevestigingsmail ontvangen dat mijn order ontvangen was. En hier opvolgend een mail om je post pakket te volgen maar deze was niet nodig want de volgende ochtend was het pakket al bezorgd! Helemaal top!

Een super breed assortiment met een geweldige concurrerende prijs. En je aankoop de volgende dag thuis. Dat wil je toch!!!

DOEN! Heerlijk gemakkelijk shoppen op de bank en lekker de tijd om een review te bekijken dus geen overhaaste beslissingen nemen die je in een fotozaak wel vaak doet! En natuurlijk een geweldig aanbod voor een scherpe prijs.

Voor mij is CameraNu mijn fotowinkel, staat tussen mijn favorieten en mijn volgende aankoop zal ik ook zeker bij CameraNu doen. Wat een aanbod, wat een service en voor wat een prijs! Helemaal TOP!

pelgrim51 12-08-2013

Duidelijke website

snelle verzending

Zeer uitgebreid

Ik vind het een betrouwbaar bedrijf. Goede website, makkelijk producten te vinden. Duidelijke leveringsvoorwaarden en snel.

E. Verwey 12-08-2013 Via de website gekocht

Zo besteld. Snel in huis!

Niks aan te merken. goed en netjes geregeld. Met Track&Trace precies op de hoogte.

erg uitgebreid en overzichtelijk.

Al aanbevolen aan anderen. om alle bovengenoemde redenen.

Betrouwbare, overzichtelijke site! Snel in huis en met Track&trace alles onder controle! Internetshoppen volgens het boekje!!

Diabolo 12-08-2013 Via de website gekocht

Ik zocht mijn ding en kreeg CamaraNu.nl in beeld.

Ik bestel en kreeg direct daarna in een dag mijn artikel thuis.

Ik zocht rood.....en ik kreeg rood.

Ik zeg voortaan.....kijk eens bij CameraNU.nl

Zeer tevreden zoals u ziet. Precies wat ik zocht. Mijn oude was stuk dus ben ik blkij met deze snelle vervanging.

Simon Pieter 12-08-2013

Ik had iets verkeerd gedaan bij de besteling. Er werd die middag onmidelijk tel gereageerd,wat leide tot een positive wijziging voor wat betreft de transport kosten. De levering vond de andere ochtend plaats Transport kosteloos.

J.G.Feenstra 12-08-2013 Via de website gekocht

DE KEUS IS GEWOON GEWELDIG EN HET GEMAK OM ACHTER DE PC THUIS TE ZITTEN EN ALLES KUNNEN NA KIJKEN IS GEWOON GEWELDIG

IK HEB OM 19 UUR MIJN BESTELLING GEPLAATST EN DE VOLGENDE OCHTEND OM 9.30 STOND
DE BEZORGER VAN POST NL AL BIJ MIJ AAN DE DEUR

IN EEN WOORD GEWELDIG EIGENLIJK IS HET TEVEEL OM UIT TE KIEZEN.INTUSSEN HEB IK AAN MIJN NICHT OOK EEN CAMERA VIA CAMERA NU VERKOCHT ZE ZAG DE MIJNE EN MOEST HET OOK HEBBEN

VOOR MIJ GEEN WINKEL MEER

IK BEN ZEER GOED TEVREDEN OVER HET HELE PAKKET WAT ZE ONS AANBIEDEN

Vincent 19 75 12-08-2013

Bij ons zit zo'n winkel niet en vanuit je eigen omgeving toch de spullen snel in huis.

Super snelle service en zeer klant vriendelijk.

Zeer breed assortiment voor de meeste camera's.

Zeker aan te bevelen.

Zeer fijne web winkel met een breed assortiment voor de meeste camera's,ook de prijzen vallen mee. De web winkel en de bestelling en de betaal mogelijk heden zijn een dikke tien waard. En je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelde artikelen.

Echo K H 12-08-2013

De site is overzichtelijk,komt zo al vertrouwd over,en extra met het keurmerk.

De service is heel goed
Bij een kleine onduidelijkheid over de verschillende paketten van de Sony HDR-AS15 actioncam werd ik zeer vriendelijk tewoord gestaan.

Alles wat de actioncam aan extra,s heeft,heeft de webwinkel in huis.

Niets negatiefs te melden en zeker de moeite waard om eens rond te neuzen.

C. Wetzels 12-08-2013 Via de website gekocht

Site is heel duidelijk in alle fronten. Alleen de verzendkosten kwamen wat laat aan bod.

Goeie producten, mooie prijzen en een goeie service

Patrick van der Putten 12-08-2013

Erg overzichtelijke website, prima toelichtingen, bestellen gaat zeer gemakkelijk! En is dan ook zeer verleidelijk ;))

Je krijgt wat je vraagt, volgens toezegging op de site. Bestellingen zijn prima te volgen en keurig op tijd.

Er zijn er maar weinig in Nederland die zo'n uitgebreid aanbod hebben en vooral: veel op voorraad, derhalve snel binnen !

Waar moet ik ze anders naar toe sturen?

Pim_ 12-08-2013

Het bestelproces is overzichtelijk en eenvoudig.

De automatische e-mails bevatten informatie voor alle mogelijk (specifieke) bestelprocessen, terwijl ik er maar een heb doorlopen. Dat kan dus meer op maat.

Boven verwachting heeft CameraNU.nl niet alleen camera's / -accessoires)

Prima shop, maar prijs is toch altijd leidend.

CameraNU.nl heeft wat ik nodig heb, voor een goede prijs en levert dat razendsnel.

wolbert 12-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website.

Goede productkennis en objectief advies

Laatste set, maar hij was er wel!

Dat was prima zakendoen.

De medewerkster had nog bij de post of het product de volgende dag op het eiland geleverd kon worden i.v.m. vakantie en, jawel, dat was gelukt!

Zaw 12-08-2013

Ondanks een dat het een webwinkel betreft is er een heel persoonlijke benadering.

Op de site was het gemakkelijk zoeken en besluiten welke de aankoop zou worden. Via mail kreeg ik persoonlijke support, die welkom en goed was.

Jacquelien_ 12-08-2013

Grad Pansier 12-08-2013

Zeer overzichtelijke site met logische indeling.

Levering zoals aangegeven binnen 24 uur dus prima

Zeer ruim assortiment dus hadden ook wat ik zocht.

Geen problemen gehad tijdens de bestelling en belangrijk is ook voor een prima prijs

Als alle internet winkels op deze manier zouden leveren super !!!!!!

Joris 1988 12-08-2013

snelle levering

breed

geen mening

Krehalon 12-08-2013 Via de website gekocht

Goed gemak, ik zou het zakelijk gezien prettiger vinden om op rekening te kunnen betalen.

bert642 11-08-2013

bediening is door de automatiche instelling gekombineerd met de zoom geweldig, even wennen

heeft waargemaakt wat betreft hun leverings voorwaarde

vind ik zeer uitgebreid zie zoveel dat het moeielijk is om een goede keus te maken

iets wat voldoet en zonder problemen wordt geleverd, dat is volgens mij belangrijk of je een ander deze winkel aanbeveeld, hebben hieraan voldaan

zeer tevreden

guja 11-08-2013 Via de website gekocht

Goed afhandeling en levering op de afgesproken tijd

als via de mail duidelijk te volgen en goede afspraken

Ruime keuze

als fotograaf zie ik cameranu.nl als een goede leverancier

Dit product werkt fantasties, je ziet goed het verschil tussen niet gecalibreerd scherm en wel. Gemakkelijke interface, gemakkelijk te volgen.

JonR 11-08-2013

bolio 11-08-2013 Via de website gekocht

Perfecte webshop, navigeren door producten zou iets makkelijker kunnen

Ben Vos 11-08-2013 Via de website gekocht

Het meeste werkt automatisch