Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marianne1966 11-07-2013

Het uploaden van een foto lukte niet. Maar toen ik naar de winkel mailde werd ik meteen geholpen!

De service was gewoon TOP! Een medewerker van de winkel heeft mijn foto geupload en de bestelling verder afgehandeld.

Uitstekende service, snel geleverd, prachtige kwaliteit en niet duur.

Ik was heel tevreden over de services, de kwalitiet van het product dta ik aangeschaft had (foto op canvas)en de snelheid waarmee alles geleverd werd. En dat voor heel heel aantrekkelijk prijsje! Complimenten!

Coudray PHL 11-07-2013

Very good / excellent service / service oriented

Very nice professionnal and service oriented company, well recommended.

Jeroen Swart 11-07-2013

je hoeft niet naar een winkel omdat je met zekerheid koopt vanuit je luie stoel.

Supersnelle levering

Alles wat je zoekt

overzichtelijke winkel met goede service en snelheid

Binnen 1 dag geleverd!

Henkjantn 10-07-2013

Duidelijke webshop bestellen via logische stappen

RobertGeenidee 10-07-2013

Perfecte webshop: directe bevestiging per e-mail, snelle accurate bezorging, geen bezorgkosten & factuur per e-mail! helemaal top.

Geen ervaring met service eigenlijk: Juiste artikelen geleverd & de spullen waren altijd in orde.

Ze hebben bijna alles, maar helaas niet de Sony SLT-A57 + 18-135MM SAM, die ik graag wilde hebben :(

De site heb ik al meermalen geadviseerd bij collega`s en ze hebben er ook besteld natuurlijk.

De fotozaak waar ik het eerste kijk en meestal ook bestel.

Peter Borren 10-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. Dus makkelijk product van mijn keuze te vinden.
Makkelijke en eenvoudige bestel- en betaalprocedure.

Levering voldeed volledig aan de verwachting. Artikel 's avonds besteld en de volgende dag om 12:00 uur in huis.
Ook de informatie over het levertraject was perfect.

Zeer tevreden over de aankoop- en bestelprocedure.

Dick Kooren 10-07-2013 Via de website gekocht

Het bedrijf zegt wat het doet en doet wat het zegt!

Bestelling wordt direct in behandeling genomen en het verdere verloop wordt steeds gecommuniceerd.

Mijn te betellen producten zitten steeds in het assortiment.

Zeer correcte werkwijze!

Ik zou graag zien dat alle bedrijven zo werkte!

HarmKiel 10-07-2013 Via de website gekocht

1 x een mail en de zaak is snel en keurig afgewerkt.

Bij het stellen van een vraag gelijk een duidelijk antwoord . Naar volle tevredenheid.

Het assortiment is uit de kunst . Kan niet beter,

Naar aanleiding van bovenstaande antwoorden kan ik niet anders dan een 9 als cijfer geven

Geweldig.

corlcam 10-07-2013

Kon winkel goed vinden, kreeg direct volgnummer en aanbod voor koffie. Was binnen 1 minuut aan de beurt.
Ging naar winkel omdat aanbod zo groot is dat ik persoonlijk advies wilde m.b.t. de eisen dit ik stelde aan een camera. Heb ik goed en uitvoerig gehad.
Heb in verleden via site camera gekocht, werkte handig, snel, duidelijk en bestelling werd prima afgewerkt.

Werd deskundig, vriendelijk en met humor geholpen. Persoon had alle geduld.
Persoon gaf ook goede tips t.a.v. aanvullende zaken, zonder deze op te dringen.

Groot.Wel was voorraad van door mij gewenste camera klein, maar aanwezig. Dus prima.
Heb vooraf geprobeerd prijzen te vergelijken, maar dat is nog niet zo eenvoudig omdat je dan ook alle technische details van producten mee moet nemen. Prijs leek me echter vrijwel idem als elders.

Heb ik al wel eens gedaan. Persoon was zeer tevreden over service via internet.

Ik ben zeer tevreden met het advies dat ik kreeg, zowel wat betreft inhoud als wijze waarop deze gegeven werd.

legeneck 10-07-2013 Via de website gekocht

makkelijke bestelling via een goede site.
zeer snelle levering

voor mij moeilijk te beoordelen daar ik alleen naar een van te voren uitgezocht artikel heb gekeken.

gezien mijn ervaring zou ik CAMERA NU bij al mijn bekenden aanbevelen

m van delft 1957 10-07-2013

heel overzichtelijke site
je hebt de bijbehorende acc
zo gevonden

ik had een camera gekocht die
de week erop ineens €40 goedkoper was
toen ik erover belde kreeg ik gelijk de helft van het bedrag terug gestort
super toch
ze hoeven het niet te doen

ze hebben letterlijk alles

F.H. Blom 10-07-2013 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te bestellen via de site

Zeer snel in huis

Een zeer ruime assortiment en de keuze is reuze

Ik vertel dat de winkel zeer is aan te bevelen

Een dikke 10 en zeer verdient voor alle correcte verleende diensten. Ga zo door.

Channah Rombouts 10-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en goed!

Het is even niet helemaal duidelijk geweest, maar daarna wel weer.

Het is een hele goede winkel en ook nog eens goedkoop!

Top site!

kimmy-07 10-07-2013 Via de website gekocht

je kunt goed filteren aan de linkerkant van je scherm

super snel, iets 22:30 besteld via Ideal, de volgende morgen al in huis.

ik denk wel goed, maar ik heb niet verder gezocht want ik wilde deze camera

gemak, service en assortiment

Liesbeth1966 10-07-2013

Hele snelle levering! Handig als je snel iets wilt hebben!

saweli 09-07-2013 Via de website gekocht

Het bestellen gaat zoals het hoort, gemakkelijk en snel.

De levertijd is super snel. Voor de rest nog geen ervaringen.

Het assortiment is groot en de prijzen zijn goed.

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Prima winkel met een groot assortiment en lage prijzen dat spreekt toch iedereen aan.

Gerard Homma 09-07-2013

Goede omschrijving op de uitgebreide website

Snelle aflevering

Uitgebreid assortiment

Prima winkel met een uitgebreide website

Een winkel waar ik snel weer naar toe zou gaan, omdat de bediening correct, gemotiveerd en kennis van zaken heeft. Het assortiment is uitgebreid en goede website! De bestelling verliep vlot en werd snel geleverd.

Chr Maas 09-07-2013 Via de website gekocht

Hele snelle levering , binnen 24 uur

Veel accesoires voor betaalbare prijs.

Zowiezo de snelheid

Ik zal beslist eerst naar de website van cameranu bekijken voordat ik verder ga zoeken.

dickterlouw 09-07-2013

Duidelijke website met veel informatie, ruim assortiment. Bestellen ging eenvoudig en snel. Canvas van prima kwaliteit.

JournalistCisca 09-07-2013

Site is prima in orde.

Keurige afhandeling. Op tijd geleverd.

Een nogal bijzonder apparaat bleek gewoon op voorraad te zijn. Super!

Uitstekende webwinkel.

StefDrop 09-07-2013

Op de site is makkelijk te vinden naar waar je op zoek bent. duidelijk aangegeven in de verschillende categorieën

Snel en duidelijk antwoord op je vragen. Vriendelijke toon in het antwoord. Dus vermoedelijk ook gemotiveerd personeel. Levering geschiedde binnen de beloofde termijn.

Er is voldoende keuze tegen een mooie prijs zeker in vergelijking met andere bedrijven

Met de ervaring die ik heb met CameraNu kan ik zonder problemen deze webwinkel aanbevelen aan vrienden en familie.

Fijne webwinkel war ik zeker zal terug komen wanneer ik weer iets nodig heb op het gebied van fotografie.

Anoniem 09-07-2013 Via de website gekocht

Alles wijst zich vanzelf.....

Tot nu toe nooit problemen gehad, als iets op voorraad is heb je het ook de volgende dag!

Erg veel keuze, voor iedereen is er wel wat te vinden

Prima, nooit problemen gehad!
Enkel een 9 omdat alles altijd nog wat beter kan.....

Regelmatig iets besteld, nooit problemen gehad. Op voorraad betekent dat je het bestelde artikel ook werkelijk de volgende dag in huis hebt. Prijzen zijn vaak lager als op een ander!

leonmunstergeleen 09-07-2013

supersnel en eenvoudig

perfect vandaag bestellen morgen aan de deur

enorm en veelzijdig

in elk opzicht

Een snelle en perfecte service , alles direct per mail bevestigd . Een aanrader

J Vliegendhart 09-07-2013 Via de website gekocht

laat in de avond nog bestellen en je bestelling wordt die dag nog op de bus gedaan zodat je het de volgende dag in huis hebt.

Ik had wat problemen met postNL ivm de staking na 1 telefoontje zochten ze het voor mij uit en kon ik alsnog mijn bestelling op het postkantoor ophalen ( terwijl ik bij postNL eerst te horen kreeg dat ik het maar met cameraNU moest oplossen )

Ik heb nog geen producten gevonden die ze niet kunnen leveren. Wel zijn ze niet altijd de goedkoopste maar de prijs is over het algemeen wel goed. Als ze met alles de goedkoopste zouden zijn zouden ze een 10 krijgen! ( maar service is ook wat waard )

Zeker! niet alleen online makkelijk bestellen ver buiten de openingstijden maar ook in de winkel krijg je goed advies!

Cijfers zijn hoog, maar dat verdienen ze ook! Soms heb je van die webshops van moet ik die nou vertrouwen of niet. webshops waar ik zeker geen dure bestelling zou durven te plaatsten. Bij CameraNU durf ik dit zeker wel. Dat ik zo positief ben hebben ze alleen maar aan hunzelf te danken. Ik werk niet voor CameraNU maar vind het gewoon een fijne (web)shop.

Jeroen van der Kallen 09-07-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen, snelle levering

helpdesk die goed en snel helpt

kan de locale fotografiezaak niet aan tippen

goede prijzen, snelle levering en goede service

zeer tevreden over camera nu, als ik wat nodig heb bestel ik het altijd hier. De levering is snel, goed en gratis. Assortiment meer dan ok en een goede service

R 007 09-07-2013

Duidelijk wat je moest doen

Erg snel en netjes verpakt

voldoende keus

Zeker de moeite van het bekijken.

errol20 09-07-2013

Lucca1975 09-07-2013

Hele snelle service, goede producten!

R.Johanna 09-07-2013

Ik had de bestelling besteld en de volgende dag kwam het al binnen! Het zat heel goed verpakt, zodat het niet zou kunnen beschadigen. Ik ben dus zeer tevreden over CameraNU.nl.

KarinvD 09-07-2013

Makkelijke website en zeer gemakkelijk bestelproces.

Ik kon niet kiezen welke kleur Ik zou nemen, want de andere kleur was uitverkocht.

ronjansenarkel 08-07-2013

Duidelijke site

Eerder in de winkel geweest om camera te laten schoonmaken, aardig personeel en goede uitleg

Hoeveel meer keuze wil je?

Zie bovenstaande antwoorden.

Inge B123. 08-07-2013

goede site. Als er staat 'op voorraad' dan is het er ook.

Door down zijn van IDEAL heb ik twee keer besteld. Was snel geregeld via de mail. En de betaling kon achteraf toch nog via IDEAL.

Duidelijk welk accessoire bij het toestel hoort.

prima winkel, prima geleverd.

Site up-to-date en snelle levering. Gewacht totdat het op voorraad was en toen besteld. prima.

Judith_1988 08-07-2013

Catharina van Laan 08-07-2013

De website is zeer toegankelijk en het bestellen is gemakkelijk.

Vriendelijk te woord gestaan en, voor zover ik dat kan beoordelen, deskundig geholpen.

Ik heb een systeemcamera gekocht, er was een ruime keuze beschikbaar en ook direct leverbaar

De bovenstaande punten geven weer dat ik de winkel graag zou aanbevelen. Ook toen mijn pakket te laat kwam door een fout bij TNT werd ik zeer snel geholpen. De medewerkster heeft voor elkaar gekregen dat de pakketdienst speciaal nog dezelfde dag ik gekomen.

Deskundig, klantvriendelijk, gunstige prijzen.

grietje romkes 08-07-2013

Starchild02 08-07-2013

De website is zeer duidelijk. De artikelen zijn makkelijk en op verschillende manieren te vinden. Verder is er een duidelijk productinformatie. Betalen en levering gaat perfect.

In het aankoopproces kun je hulp zoeken op site hier vindt je bijvoorbeeld product informatie maar je kunt ook met de zaak bellen en dan krijg je een zeer deskundig iemand aan de lijn die je prettig te woord staat. advies is zeer duidelijk.

Het assortiment is zeer groot. verder kun je in verschillende prijsklassen en kwaliteit een keuze maken. Verder als je eenmaal een keuze hebt gemaakt kun je bij dit product een voordeelset kopen met verschillende soorten accessoires natuurlijk met een korting

Cameranu.nl heeft meestal de goedkoopste prijs, een hele goede service met zeer deskundig personeel.

Wernertjuh 08-07-2013

CameraNU.nl heeft een zeer overzichtelijke website waar je met enkele drukken op de knoppen je producten moeiteloos kan bestellen.

Helaas ging door een storing de betaling via ideal niet goed. Dit betekende dat mijn product niet betaald was, maar dat ik dat ook niet meer kon doen. Door een simpel en snel telefoontje kreeg ik opnieuw een link en kon ik als nog de betaling afronden.

CameraNU.nl heeft zeer ruime keuze in de diverse categorieen op de haar website. Er is altijd wel een alternatief product voor handen dat mogelijk beter aansluit op je persoonlijke wensen.

Bij mijn laatste bestelling ging het erg makkelijk en ook snel, de volgende dag kreeg ik het product netjes en veilig verpakt thuis geleverd.
In het verleden heb ik ook een compactcamera gekocht en zelfs na 1,5 jaar geven ze erg goede service! Wekelijks kregen wij een update en alles is erg netjes afghandeld en daarom beveel ik CameraNU.nl zeker aan als het gaat om camera's en assesoires!

Ik had erg goede ervaringen met het oplossen van een defecte compactcamera, dit zorgde ervoor dat ik zonder te twijfelen de laatste keer direct naar CameraNU.nl ben gegaan om het product, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, daar aan te schaffen en ook deze keer ben ik super geholpen en hebben ze weer alles netjes geleverd!

Mevr. R.A. Kox 08-07-2013

Ook telefonisch heb ik aanvullende informatie gekregen

Een onderdeel werkte niet. Heb onmiddellijk een nieuwe ontvangen en de kapotte teruggestuurd.

Uitgebreid assortiment en goede informatie op de website

Ik zou zeker (dat doe ik trouwens al) uw winkel aanbevelen. Grote deskundigheid en antwoord op alle vragen.

Vroeger kwam ik met mijn man wel eens naar Urk om b.v. een objectief te kopen. Momenteel is dat wat moeilijker voor mij naar Urk te komen, maar via internet is het prima gegaan

shgo 08-07-2013

Overzichtelijke website met goede voorraadstatus en zoekmogelijkheden.

'S Avonds besteld s'ochtends binnen.

Kon veel vinden maar niet alle gewenste accessoires.

Aanbevelen had ik inmiddels al gedaan.

Eppo1980 08-07-2013

Alles was heel gemakkelijk in te vullen, alles wees zich vanzelf. Binnen 3 min was de bestelling gemaakt.

Snelle levering. Binnen 2 dagen was het pakketje geleverd, in tegenstelling van andere sites.

Een zeer ruim assortiment.
Alles wat ik nodig had voor mijn spiegelreflex kon ik terug vinden op jullie site.

Ik zou deze winkel zeker aanraden, Camera.nl heeft zijn producten goed scherp geprijsd.

Ik ben bewust wezen shoppen op het internet voor een spiegelreflex. En Camera.nl sprong er steeds uit als beste geprijsd. En de reviews waren erg handig om de knoop door te hakken, wat betreft mijn aankoop.

Jackie1958 08-07-2013

Bestelling ging makkelijk en levering was snel.

Omajantje 08-07-2013

lekker vanuit je luie stoel kiezen en bestellen, ook buiten winkeltijden.

keurig meteen een antwoord op mijn vraag/opmerking bij het bestelde artikel via de mail ontvangen. En pakket volgende dag in huis.

GertjeV 08-07-2013

Duidelijk ingedeelde site, logisch opgebouwd. Zoeken wordt daardoor lekker gemakkelijk.

Prima shop: heb vaak het zoekvenster gebruikt, en alles gevonden wat ik zocht.

Prima camera, vooral de resolutie is OK. Foto's en films geprobeerd, en geen problemen. Heb enkel nog geen landschapsfotos gemaakt.

stege 08-07-2013

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Top.

Prima, geen onduidelijkheden en alles wordt via e-mail gecommuniceerd

Super uitgebreid

ellie55 08-07-2013

powercom 08-07-2013

Perfecte service! Zeer snel geleverd.

j.morren 08-07-2013

ik zou niet weten wat er beter kan/moet

yvonne Heijmink 08-07-2013

Komt de beloften super nauwkeurig na

het bestelde Perfect op tijd en in topvorm aangekomen. Via de telefoon ook erg klantvriendelijk

Erg overzichtelijk en prima om een goede persoonlijke keuze te kunnen maken

Na twee slechte ervaringen bij Medion en Scheer en Foppen
is Cameranu.nl een topkeuze

Cameranu.nl, bestel er en u ervaart het wel

Newfoundlander Bo 08-07-2013

overzichtelijke site

snelle levering

groot

snel , correct , en vriendelijk

Tuanke 08-07-2013

Even kijken op de site welke camera voldoet aan je eisen om vervolgens snel te kunnen bestellen. Twee dagen later heb je het bestelde in huis.

Heb vorig jaar een telelens gekocht en dit jaar een camerabody. Je kunt de levering goed volgen via internet. Tot nu toe werkt alles nog goed.

Het aanbod is groot genoeg om er je keuze uit te maken. Alles is state of the art.

Aangezien de spullen die ik heb besteld altijd op tijd werden afgeleverd en CamerNu zich aan haar afspraken heeft gehouden, zie ik geen reden om dit bedrijf niet aan te bevelen bij vrienden.

CameraNu heeft zich prima gehouden aan haar eigen regels. Dus heb ik niet te klagen. Hun prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Hopelijk maak ik wat goede foto's met mijn laatste aankoop.