pietlies 29-07-2013

de ene dag bestellen, de volgende dag geleverd.
De bestelprocedure wordt helder per stap doorlopen.

er miste een onderdeel van mijn bestelling. Na een telefoontje en een mailtje had ik het ontbrekende deel drie dagen later in huis.

er is een assortiment in alle prijsklassen. Assortiment is concurerend.

Heb deze winkel bij mede fotohobbyisten al aanbevolen

Het motief voor deze beoordeling is dat het handig is voor andere consumenten om te weten hoe een internet winkel aangeschreven staat bij haar klanten en omdt ik er 100 euro mee kan winnen

INE SUIJKERBUIJK 29-07-2013 Via de website gekocht

LEKKER VANUIT JE STOEL EEN CAMERA KIEZEN. vERVOLGENS DE BESTE WEBSHOP ERBIJ ZOEKEN, BESTELLEN, BETALEN EN KLAAR IS DE AANKOOP.

DE VOLGENDE DAG ROND DE MIDDAG WAS DE CAMERA AL BEZORGD, KLASSE.

dE WEBSHOP IS ZEER UITGEBREID, MET OOK NOG EENS LAGERE PRIJZEN, DAN BIJ ANDERE WEBSHOPS.

aLLES KLOPTE, WAT BELOOFD WAS, DUS EEN PRIMA ADRES.

ALLES WAT WERD GEOPPERD, KLOPTE, DE LEVERING WAS SNEL EN CORRECT. DE PRIJS WAS SCHERP, DE AANGEKONDIGDE ACTIE VIA CANON KLOPTE OOK, KORTOM IK BEN EEN ZEER TEVREDEN KLANT.

Els Bakker 29-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, zodat je zeker weet dat je het goede product bestelt.

Ik had mijn bestelling binnen enkele dagen in huis.

De oplaadbare batterijen waren aanzienlijk goedkoper dan andere webwinkels.

Tot nu toe erg tevreden over het aanbod, prijs en verzending.

Hetzelfde product nergens goedkoper gevonden. De site is overzichtelijke, er is een groot aanbod en wordt snel en goed verpakt verzonden.

Bullet-proof 29-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

erg veel op voorraad

grote deskundigheid en waardering en respect voor de klant.

Torvald 29-07-2013

Producten vinden en bestellen ging heel gemakkelijk.

Je ontvangt duidelijke meldingen met waar in het verzendproces je bestelling zit.

Duidelijk en ruim assortiment.

Prima betrouwbare winkel

bruin22 29-07-2013

Bijna altijd de volgende dag in huis.

Ook zaken die niet in het assortiment zitten zijn snel besteld en geleverd

Goede service, snelle levering en concurrerende prijzen

nancyim 29-07-2013

Marie66 28-07-2013

Duidelijke bevestigingsmail, later nog gebeld omdat iets mij niet duidelijk was. Prima beantwoord.

Kan ik eigenlijk niet heel goed beoordelen, want ik zocht precies deze camera. Maar die was bijna nergens op voorraad. Dus toch hoog cijfer.

Betrouwbaar, goede communicatie

Umor_me 28-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke, informatieve website. Bestelprocedure gaat efficiënt zoals het hoort, zonder dat je perse een account o.i.d. moet aanmaken.

Goede beoordeling omdat de website attent maakt op cashback actie van de fabrikant, met uitleg en links waarmee je gedeelte van het aankoopbedrag terug kan krijgen. Netjes. Voor de rest (nog) geen aftersales nodig gehad.

Deze shop heeft een vrij uitgebreid assortiment aan fotografie gerelateerde producte.

Over het algemeen heeft deze shop vrij scherpe prijzen, met uitzondering van de accessoires waarbij het kan lonen om elders te kijken.

Over het algemeen scherpe prijzen, duidelijke informatieve website en vlotte afhandeling van de bestelling. Het enigste minpuntje was dat mijn expliciete instructie om de bestelling NIET bij de buren af te leveren genegeerd is, gelukkig ging het deze keer goed.

Nicolien van Dam 28-07-2013 Via de website gekocht

alle maten en afmetingen zijn genoemd, makkelijk

keuring per e-mail de status van bestelling

perfecte service, kwalitatief goede spullen!

makkelijk via internet, kwalitatief goede spullen en perfecte afhandeling.

serendipity 28-07-2013

Ik kon heel snel vinden waar ik naar op zoek was.

Met mijn gezin hebben we al vaker spullen via de website besteld. Maar ook in de winkel op Urk komen we regelmatig.

Wij laten de naam CameraNU vaak vallen, ook in gezelschap van anderen.

Ik had en mooie macro foto gemaakt en was benieuwd hoe dat er op canvas uit zou zien. Kon heel gemakkelijk de foto uploaden en zien wat het resultaat zou worden. Ik heb het op zondag via de website besteld en het zou 3-5 dagen duren.Ik was blij verrast toen het pakketje op dinsdag al binnen kwam. En werd ook blij van het resultaat. Een echte blikvanger. Heb al veel complimenten gehad.

Geert1995 28-07-2013

Erg makkelijk om te bestellen en erg snel in huis. Op zaterdag avond besteld en had het dinsdag al in huis!

Erg simpele webshop met vriendelijke interface.
Moest erg lachen om de snoepjes die in de verpakking zaten. Echt Urks!

Erg veel keuze, ik had een Suction cup mount voor me GoPro nodig en had deze hier snel gevonden.

Simpel, snel en vriendelijk!

Bij mijn eerstvolgende bestelling zal ik eerst bij Cameranu.nl kijken.

Ricardo85 28-07-2013

De website was goed overzichtelijk met veel informatie over het artikel.

Alles werd netjes en snel afgehandeld en bezorgd. Zeker een aanrader

Ik was op zoek naar een goede winkel die snel en netjes een camera kon leveren dat ik zocht. Via tweakers op Cameranu.nl gekomen en hier uiteindelijk besteld. Item was op voorraad en werd dezelfde dag nog verzonden. De dag erna al netjes op tijd ontvangen.

fotograafje52 28-07-2013

Makkelijke bestelling met alle bevestigingen via email

snelle afhandeling en levering

precies wat ik zoek in een blik gevonden en besteld

goede zaak

Goedkoper dan de andere winkels, snelle complete levering zonder extra kosten, ideaal!

matthijs001 28-07-2013

Website is makkelijk. Dit gaat om een ervaring in de winkel. De winkel is systematisch opgebouwd en met een nummertje direct duidelijk wie aan de beurt is om geholpen te worden.

Wij waren op zoek naar een verrekijker. De medewerker heeft uitgebreid de tijd genomen om ons goed te informeren. 1 1/2 uur laten liepen we zeer tevreden de winkel uit.

Genoeg keus en van alles wat.

Zeer breed assortiment, goede prijzen. Plezierige hulp

In zijn totaliteit zeer tevreden over de ervaring in de winkel in Urk.

Viktor Blum 28-07-2013 Via de website gekocht

tevredenklant1963 28-07-2013

Smiddags besteld, volgende dag in huis!

Perfect geregeld, en ook nog ns de laagste prijs voor een orginele nikon batterij. Volgende dag in huis, tot op een half uur nauwkeurig. Hier kom ik zeker terug!

Canon 500D gebruiker 28-07-2013 Via de website gekocht

Alles goed en netjes verpakt. Vrouw aan telefoon zou iets vriendelijker mogen zijn.

Kon bijna alles vinden wat ik nodig had tegen een goede prijs.

Natasja Meersman 27-07-2013 Via de website gekocht

Zocht kap voor op mijn camera zo de juiste gevonden

Beschermkap zat vrij los, gemaild of dit normaal was bij de winkel, kreeg ongevraagd een andere opgestuurd zonder verdere kosten, echt super!

Kan hem iedereen aanraden, goede service, goede prijzen, snel verzonden!

v.Rooijen 27-07-2013

Ik ben zelf even naar Urk gereden, ik bestel eigenlijk nooit iets voor dit soort prijzen, zonder iets gezien en getest te hebben.

zie voorgaande antwoord.

Meer dan voldoende, lijkt mij, en de prijs is zeer zeker concurrerend.

Uit eigen ervaring.

IK zocht een Bridge camera en ben zeer uitvoerig ingelicht, ook werd ik niet in een bepaalde richting gestuurd, dus uiteindelijk mijn eigen keuze gemaakt.

henk marcus 27-07-2013

alles was zeer duidelijk aangegeven,makkelijk betaalproces.supersnelle levering!

heb geen beroep op de service
hoeven doen.

zeer groot assortiment,prima.
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

zou deze winkel/webshop zeker aan bevelen.

ben voor 100% tevreden over mijn aankoop bij deze winkel/webshop

maanjaja 27-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Alles overzichtelijk in de winkel aanwezig.

Deskundig en vriendelijk personeel.

Alle artikelen staan in de winkel, deze kun je makkelijk testen en bekijken.

Online hadden wij al goede ervaringen met cameranu.nl, Vandaag in de winkel in Urk geweest. Goede deskundige hulp.

Online hadden wij al goede ervaringen met cameranu.nl, vandaag in de winkel in Urk geweest. Goede deskundige hulp.

ttheo 27-07-2013

De website is duidelijk; prijzen en levertijden/kosten zijn direct duidelijk.

De automatische emails welke verstuurd worden over de status van de bestelling zijn ook helder en duidelijk

Ik had bij de bestelling een opmerking geplaatst en hierop hebben ze duidelijk gehoor aan gegeven en op gereageerd!

Het assortiment is niet heel belangrijk voor mij daar ik specifiek op zoek was naar een bepaald model camera. Deze hadden zij, en ook nog eens op voorraad en voor de laagste prijs welke binnen NL te vinden is.

CameraNu is de goedkoopste, er zijn heel veel goede reviews over te vinden, heel weinig/geen slechte reviews (ontevreden mensen klagen veel sneller dan tevreden mensen dit uitten) en ze verzenden snel.

Op zondagmiddag heb ik een camera bij CameraNu besteld en deze met iDeal betaald. Maandag is deze verzonden en dinsdag had ik 'm in huis. Qua levering kan het bijna niet sneller. Camera zat goed verpakt in een kartonnen omdoos welke opgevuld was met een kartonnen opvulling. Persoonlijk vind ik deze manier van verpakken beter dan dat er gebruik gemaakt wordt van plastic opvulmateriaal (de bekende plastic chips of schuimpjes), het geeft minder rommel en afval bij het uitpakken en de impact op het milieu wordt ook kleiner. In de doos zaten ook nog een paar ballpoint pennen; waarvoor dank! Ik ben bij CameraNu terecht gekomen via diverse online prijsvergelijkers waarbij CameraNu telkens als goedkoopste aan stond geschreven.

G.C. de Jong 27-07-2013

goede handleiding na een paar dagen goed er mee om te gaan.

sávond om 21:00 uur besteld de volgende dag om 10:00 al
bezorgd.

Mijn lenzen van mijn vorige Canon camera zijn goed te gebruiken hierop.

De service en begeleiding tijdens bestelling en levering geweldig.Verder geen beroep op de service behoeven te doen.

Mijn beoordeling over het bedrijf is uitstekend en zal dan ook anderen het bedrijf aanbevelen.

joepie999 27-07-2013

A van Kreuningen 27-07-2013 Via de website gekocht

Bij een klein probleem (en aankoop} toch een uitstekende telefonische service

Martello 27-07-2013 Via de website gekocht

Lacerda 27-07-2013 Via de website gekocht

Peter1969E 27-07-2013

CameraNU ligt bij mij om de hoek als het ware, maar ook het afsturen is geen probleem. Erg makkelijk allemaal. Zeker als je weinig tijd hebt om te 'shoppen'

Service is prima. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven daar waar nodig prima tips.

Alles wat ik gebruik in de fotografie kan ik wel bij CameraNU bestellen of ophalen.
TOP!

Waarom zou een ander geen gemak van deze zaak mogen hebben?

CameraNU is een goed bedrijf waar ze weten wat er speelt in de fotografie. Een goed ingerichte winkel zegt al genoeg. Tot Binnekort

ronaldkamphuis 27-07-2013

Overzichtelijke website en makkelijk betalen

dmv email wordt je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

mailboxleon 26-07-2013

Fraai assortiment, concurrerende prijzen, en Nederlandse producten, waarbij altijd goede service(ook van de importeur) valt te verwachten.

Prettige site, goede toelichtingen, en positieve reacties, ook uit de hoek van een mij bekende professionele fotograaf die de winkel bezoekt.

Marloesl12 26-07-2013

De service is goed, prettige en vriendelijk personeel wat kennis van zaken heeft.

De winkel en website zijn betrouwbaar zodat ik zonder enig aarzelen via de website grote uitgaven zou verrichten. De service is prima en het personeel is vriendelijk en neemt de tijd om je te informeren ook telefonisch.

N1992 26-07-2013

6,7

Een keer eerder wat bestelt en dat afgehaald. Geen probleem. Nu echter wat met spoed bestelt via internet, een lensdop, die de volgende dag bezorgt zou worden. Gebeurde niet, kwam een dag te laat met als resultaat dat ik alsnog zonder lensdop op vakantie moest. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-08-2013

Geachte N1992,

Uw order is door ons tijdig verstuurd, zoals u ook heeft kunnen opmaken uit de ontvangen trackingmail. TNT garandeerd in 95% van de gevallen bezorging de volgende dag. Helaas bent u in de 5% categorie gevallen. Onze excuses.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Frank Catscottage 26-07-2013

Overzichtelijke website, die gesmeerd loopt!

Vooral de after sales service is uitstekend!
Bij de PostNL bleek mijn pakketje zoek. CameraNU nam het op zich e.e.a. uit te zoeken; werd binnen een 1/2 uur door hen teruggebeld en jawel het was alsnog was getraceerd!

Voor foto en video een zeer ruim assortiment.

Men maakt waar wat op de Website beloofd wordt en de afhandeling is zowel professioneel als vriendelijk!

Zie boven

306007 26-07-2013

's Avonds om 21.30 uur de Scanner besteld. De volgende ochtend om 11.00 uur de levering via Post NL aan huis bezorgd. Razendsnel dus. Tussentijds via de mail alle informatie over de bestelling, de betaling en het te volgen pakket. Ik behoor tot de meer kritische klanten, maar ben uiterst tevreden! René de Bont.

Akaatje 26-07-2013

Hogie123 26-07-2013

Vandaag besteld morgen geleverd

er ontbreekt wat in de verpakking dit is nog niet nagestuurd, verwacht hop dat dit snel wordt opgelost dan wordt het zeker weer een 8

ruim veel keus

snel, goede prijs, en erg belangrijk ruim assortiment

Tot nu erg positief, hoop dat probleem met ontbrekende handleiding snel wordt opgelost en volgend keer eerst controleren of tasje wel geschikt is voor camera, ga dez nu omruilen en ben benieuwd hoe soepel dit gaat verlopen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 05-08-2013

Beste Hogie123,

Bedankt voor je review. Vervelend dat er wat ontbrak.
Kun je aan ons aangeven of je inmiddels het ontbrekende item hebt ontvangen? Wij vernemen het graag.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.

Bart de Hoog
CameraNU.nl

Het Spijk 8
8321WT URK
Tel: 0527-690404
Mail: bart@cameranu.nl
Website: www.cameranu.nl

johnpeek 26-07-2013

De site is zeer toegankelijk, in een paar klikken ben je daar waar je wilt zijn. De bestelling is daarna eenvoudig geplaatst.

Bestellingen worden binnen een paar dagen geleverd. 24h service zou nog beter zijn (sommige concurrenten bieden dit ook)

CameraNu heeft het meest uitgebreide assortiment tegen (bijna altijd) de scherpste prijs

Als ik er goed kan shoppen, geef ik dat graag door

Het aangekochte product voldoet goed.

H.J.H.Figge sr 26-07-2013

Zeer makkelijk om een keuze te maken uit een ruim assortiment

Snelle afhandeling en verzending

ruim voldoende

Zeker in mijn kennissen kring

Fijne webshop,vertrouwd,mooi en ruim assortiment,snelle levering.Gewoon een super zaak.

Knoester48 26-07-2013

Het zoeken op de website is handig en gaat snel.

Het bestelde wordt vlot geleverd.

Assortiment is groot en er zijn vele artikelen op voorraad.

Na 1 maal een bestelling te hebben gedaan kun je eigenlijk nog geen goede beoordeling geven.
Toch komt Cameranu vertrouwd over.

Het ruime assortiment en de vlotte levering deden mij de bovenstaande cijfers geven. Bij een volgende aankoop zal ik zeker eerst op de website van Cameranu gaan kijken.

Iris 22 26-07-2013

Een fijn overzicht van producten waarna het bestellen vlot verloopt. Je hoeft geen onnodige gegevens in te vullen waardoor een bestelling snel en gemakkelijk gedaan is.

Goede service, de volgende ochtend was het product al in huis. Echter was het product dat ik wilde kopen 90 euro, terwijl je boven de 100 geen verzendkosten betaald. Dit vond ik een tegenvaller, maar heb hierdoor wel een extra product besteld wat voor jullie gunstig is.

Ik was op zoek naar een onderwatercamera en jullie assortiment bestaat uit zowel goedkope (mindere kwaliteit) camera's als dure (goede kwaliteit) camera's. Dit is erg fijn, echter is het aanbod niet supergroot.

Goed aanbod tegen een goede prijs. Daarbij is de snelle levertijd een groot pluspunt!

Ik heb het product vergeleken op internet met andere aanbieders, maar CameraNU.nl was de goedkoopste. Dit was voor mij een van de meest belangrijke aspecten om het hier te bestellen, daarbij komt de korte levertijd goed van pas tijdens de zomervakantie. Al met al, een prima assortiment tegen scherpe prijzen met een snelle levertijd!

BM Markus 26-07-2013 Via de website gekocht

Om 16 uur besteld, de volgende dag de camera al in huis!

Een zeer ruim assortiment

Ik had zelf al eens een camera besteld, ook op aanraden van een ander. En nu vertel ik het weer door aan anderen

Adriaan1411 26-07-2013

bestellen gaat gemakkelijk, in heldere stappen

ik ben na bestellen nog gebeld over verzendwijze.

zeer uitgebreid, ik 'grijp 'nooit' mis

CameraNu heeft oog voor de klant, levert snel en het assortiment is afgestemd op iedere gebruiker.

Prima webwinkel, goede keuze en kwaliteits producten

Alfred de Zoete 26-07-2013 Via de website gekocht

Het bestellen van een lens was erg eenvoudig en de informatie duidelijk.

Snel en efficiënt afgehandeld.

Alles aanwezig wat ik nodig had.

CameraNU.Nl is een duidelijke site en alles wordt keurig afgehandeld. Als ik opnieuw accesoires of een camera ga kopen dan doe ik het zeker via deze webwinkel.

MvWijk29 26-07-2013

Duidelijke website en een prachtige showroom.

Vragen werden goed beantwoord en ik werd vriendelijk geholpen. Moest wel lang wachten voor ik aan de beurt was, maar dat kwam omdat het druk was.

Zeer uitgebreide assortiment met veel op voorraad. Dus snel geleverd.

Ik zou Cameranu.nl absoluut aanbevelen.

Onlangs mijn camera bij CameraNU op Urk gekocht. Paar weken later een tas online besteld bij hun. De tas was zeer snel geleverd (zoals beloofd).

mbkoolen 26-07-2013

Zoeken en betalen. Klaar.

De gekozen manier van verzenden is achterhaald. Zeker voor een stuk dat door de brievenbus kan. Niet afleveren of afgeven bij de buren omdat voor het stuk moet worden getekend is niet meer van deze tijd. Kies voor een andere manier van verzenden zodat de klant niet meer hoeft te tekenen voor ontvangst.

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-07-2013

Geachte heer Koolen,

Bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling nagezien en inderdaad dit artikel past door de brievenbus. Wij kennen ook de optie om een artikel per briefpost te laten bezorgen, mits het past natuurlijk. Juist om het door u geschetste probleem te voorkomen Door een fout stond deze optie voor dit artikel uitgeschakeld. Hiervoor onze excuses. De fout is inmiddels hersteld.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,

Fax: 0527-690484
E-Mail: info@cameranu.nl
Website: http://www.cameranu.nl

Canon-tje 26-07-2013 Via de website gekocht

Prima winkel, dit is al mijn 3e camera welke ik hier heb gekocht.

Jac Coumans 25-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk een product te zoeken op de website.

Sneller leveren gaat bijna niet, als je voor 10u 's avonds besteld word het de volgende dag geleverd, mits op voorraad.

Groot assortiment van camera tassen direct leverbaar, tegen een scherpe prijs incl. levering.

In het verleden meerdere camera's hier besteld, eentje defect maar geen probleem gelijk een nieuwe ontvangen.

Prima betrouwbaar bedrijf, wat de snelle levering ook waar maakt en ook nog een hele goede aftersales service.

RichardH1972 25-07-2013

Uiterst duidelijk

erg professioneel

zeer uitgebreid

Zeer goede bediening en erg uitgebreid met knappe prijzen

renedebest 25-07-2013