Deze score is berekend op basis van 2363 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tjardathart 16-10-2013

makkelijk via de website besteld en snel geleverd

Geweldig dat je tot 22:30 kunt bestellen en dat het de volgende dag in huis is.

Perfect snel binnen alleen doos erg beschadigd en product een klein beetje. Dit verder niet aangegeven. Wel bij mijn volgende bestelling erbij geschreven dat ze beter moeten verpakken dus ben benieuwd.

simone de vries 16-10-2013 Via de website gekocht

eerlijk is eerlijk, via internet mijn fotocamera kopen is niet mijn eerste keus.
maar...ik ontdekte in twee fotozaken dat er geen of weinig camera's op voorraad zijn. en dat een camera via internet door hen besteld zou moeten worden. ik heb mijn mening bijgesteld

de uitleg bij de camera's vind ik bij uw winkel helder en uitgebreid, gemakkelijk te begrijpen en het helpt uitstekend om tot een goede keus te komen!

is divers

alles liep gewoon heel goed, vanaf bestelling tot het aanreiken door de postbode. verzorgd en veilig ingepakt.

ik heb ervan genoten om deze camera bij u aan te schaffen, evenveel als wanneer ik in een fysieke fotozaak me had georiënteerd.

Frederique_ 16-10-2013

Ik heb een camera (Nikon D7100) gekocht bij Camera.nu. Dit bedrijf biedt niet alleen de camera + kit (wat ik zocht), maar ook combinatie-aanbiedingen met lenzen, batterij, memory-kaart, UV-lens, etc. Je vergeet daardoor niet om belangrijke zaken mee te bestellen.

Ik vind het prettig om in een "echte winkel" geholpen te worden, zodat je bij problemen ook naar deze "echte winkel" terug kan komen. 't Is zeker een mooie winkel waar je ruime keus hebt en rustig rond kunt kijken. De verkoper dacht goed mee met wat ik wou, ik heb daar een goed gevoel over.

Wat ik zocht was goed in voorraad.

Toon2013 16-10-2013

Op de site zijn de producten makkelijk te vinden en betalingen via iDeal lopen prima! Ik vind het echt helemaal top geregeld bij CameraNu.nl.

De levering liep keurig conform wat beloofd wordt op de site. Na betaling ontvang je direct een bevestigingsmail en vervolgens de link zodat je je pakket kan volgen. Ook helemaal top!!

Alles wat ik nodig had heb gemakkelijk kunnen vinden en de prijs was zeker concurrerend t.o.v. andere aanbieders.

Ik wil deze online aanbieder zeker aan iedereen die fotografeert aanbevelen!!

Al met al een zeer goede online winkel met een groot assortiment en cocurrerende prijzen. De order afhandeling loopt vlot en volgens afspraak en betalingen lopen ook prima.

fotograveergraag 16-10-2013

Problemen met defecte camera werden correct afgehandeld.

Passico 16-10-2013 Via de website gekocht

Zeer goede site, al meerdere producten gevonden en aangeschaft.

Zeer belangrijk: geen gezeur met verzendkosten. Bestellen en de volgende dag in huis; met andere webwinkels wel andere ervaringen gehad!

Zeer uitgebreid: alles wat ik nodig had gevonden: camera's, lenzen, 'SpyderPro' colourmanagement etc.

Snelle, accurate levering, goede prijzen, alles duidelijk.

Raymond uit Almere 16-10-2013

CameraNu heeft een goede website, je kan er snel vinden wat je zoekt. Daarnaast loopt het bestelproces soepel.

Snelle reactie op aanvullende vragen. Ook op een gevraagde creditering werd snel en adequaat gereageerd. Het geld stond binnen 5 werkdagen op mijn rekening!

Je kan op de website bijna alles op fotografie vinden.

Voor de derde keer een fotocamera bij CameraNu gekocht alles is zonder enig probleem geleverd. Dus aanrader.

Louise1943 16-10-2013

Website is duidelijk, alles staat erin wat je wilt weten over een camera.

Levertijd was uitstekend.
's-Avonds om half negen besteld en de volgende middag via post.nl op het afgesproken tijdatip geleverd.
Vraag per email over kabel werd prakisch direct en duidelijk beantwoord.

Assortiment is uitgebreid en wordt duidelijk beschreven.
Alle accessoires ook aanwezig en de prijs is concurerend met andere bedrijven.

Fantastische camera met geweldige resultaten. Ik ben er heel tevreden mee. Zoeker zou iets groter kunnen.

Arieson 16-10-2013

Het bestellen wijst zichzelf en je krijgt meteen via email de terugkoppeling dat de bestelling goed verlopen is. Kan eigenlijk niet simpeler.

Supersnel geleverd.

Ik heb dat inmiddels al gedaan bij vrienden en collega's...:-)

Vorige week zocht ik naar een Fuji X10. Via Googlen kwam ik al snel bij Camera.nu op de site. De camera was op voorraad, de price was right, dus bestellen maar. Dat was 's avonds rond de klok van 9. De volgende dag rond 9:00 's morgens stond het pakketje al achter mijn voordeur! Netjes verpakt, de gelijk mee bestelde extra accu en SD card er goed in het oog vallend bij verpakt. Dit soort supersnelle service kan ik goed waarderen. Camera.nu staat inmiddels dus bij mijn favoriete links.

Cornerstone 16-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke site
goede informatie

breed assortiment

Probleemloos online shoppen

directe levering, goede telefonische info gekregen, lage prijs

Joop Verhagen 16-10-2013 Via de website gekocht

Ruim aanbod en alles met een foto en beschrijving.

Ik had een zonnekap bij mijn nieuwe lens besteld. Toe ik de lens thuis had uitgepakt zat daar standaard een zonnekap bij. Hierover gebeld en zonder probleem geld terug gestort.

Ruim assortiment

Goede service en zeer snelle levering , wat ze schrijven maken ze waar. Prima webwinkel

Zie vorige omschrijvingen prima webwinkel snelle levering en zeer goede service.

GDTV 16-10-2013 Via de website gekocht

Thuis zitten, iets (direct) nodig hebben: even computeren en het komt er aan!

Dit is sneller dan zelf naar de winkel gaan. Als je die al in je eigen omgeving hebt, natuurlijk, anders ben je zelfs meer tijd kwijt. Geen onzin verkopende winkelbediende, daar ben je zelf voor verantwoordelijk.

Een iets lager cijfer, omdat ik nog niet alles geprobeerd heb. Maar het ziet er veelbelovend uit...

In dit segment, indien nodig bij vrienden of kennissen, zou ik zeker de aanbeveling doen.

DenMan78 16-10-2013

Overzichtelijke site

Duidelijk en correct over wanneer product geleverd wordt

Brede keuze in assortiment

Deskundige winkel, veel producten, goede bezorging, goede prijs

Prettige winkel met scherpe prijzen, groot assortiment en goede levering

erikdool 16-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

De website is overzichtelijk en snel te bedienen, dit mede door bijv. de zoekbalk.

Door het personeel goede uitleg gehad over de aangekochte producten. En Cameranu.nl heeft ook een snelle service, 2x een bestelling gedaan via de website en allebei de keren de volgende dag in huis.

Ik vind dat Cameranu.nl een groot assortiment heeft. Alles wat ik tot nu toe nodig heb gehad had Cameranu.nl op voorraad.

Het assortiment wordt verkocht tegen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Cameranu.nl staat bekend om zijn laagste prijs en de kwaliteit is precies hetzelfde.

2x iets besteld via de website, en 1x in de winkel zelf geweest voor het aanschaffen van een statief. Tijdens mijn bezoek aan de winkel werd ik geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel. Het statief werkt tot nu toe nog naar mijn tevredenheid. Dit statief is echt super stevig kan 8 kilo aan en de kop 4 kilo. De hoogte is voor mij ook uitstekend (ben zelf 1,90 m) en de kolom kan ook horizontaal, ideaal voor macrofotografie. Een klein nadeel van het statief is dat hij nogal zwaar is. Kortom, voor natuurfotografie een uitstekend statief

JohanVogel 16-10-2013

Het product was makkelijk te vinden op de site en de info was erg goed.

Na wat problemen met TNT perfect opgelost door de winkel die goed bereikbaar was

Er is voldoende om uit te kiezen.

betrouwbare site en goede prijzen

CameraNu.nl krijgt van mij een 10, omdat de service erg goed is, De winkel is goed telefonische bereikbaar en de prijzen zijn laag.

inimini 16-10-2013

Schuijlenburg 16-10-2013 Via de website gekocht

webshop zeer gemakkelijk te vinden

alvorens tot aankoop over te gaan heb ik via e-mail een vraag over het artikel gesteld. Deze wer per omgaande volledig beantwoord.

ruime keuze

ik ben zelf een tevreden klant

zeer goed

Ashley-Mylan 15-10-2013

Makkelijk in gebruik

Goede informatie gekregen

Voor elk wat wils

Alles verkrijgbaar voor professionele en amateur fotografen.

Tevreden Consument Camera Nu 15-10-2013

Zeer gemakkelijk om produkten te vinden.

Uitstekende service. Vragen worden vakkundig beantwoord.

Als men het hier niet kan vinden, waar dan wel?

Diverse mensen al doorverwezen naar CameraNu. Ook deze mensen zijn daar zeer over te spreken.

CameraNu is een bedrijf waar alles tot in de puntjes geregeld wordt. Ik heb het er zelfs voor over om vanuit Brabant naar Urk te rijden om daar spullen te halen. Wanneer je daar in de winkel bent dan is de uitsraling proffesioneel en vakkundig. Personeel weet waar het over praat. CameraNu is een no nonsense bedrijf.

Kooifotografie 15-10-2013

Alles is heel makkelijk te vinden, de bestellingen zijn zo gedaan en ook betaald. Misschien op rekening laten betalen zou nog een punt extra op kunnen leveren. Bestellingen zijn de volgende dag geleverd.

De enige keer dat ik email contact heb gehad waren de antwoorden van dusdanige kwaliteit dat ik niet hoef te twijfelen aan de professionaliteit van de medewerkers.

Heel uitgebreid en war nodig goed keuze in de merken. Toch zal het prettig zijn als nog meer merken verkrijgbaar zijn bij Cameranu.nl

Voor online bestellingen zeker aan te raden, het is dat Urk ver ligt van Alkmaar anders was ik zeker een keer langs gekomen.

Sugarcoated 15-10-2013

Fijne website, atikelen kunnen wellicht nog iets verder onderverdeeld worden in kopjes wat het zoeken simpeler zou maken. (Bijvoorbeeld alle korte en brede achtergrondrollen ook nog apart te selecteren)

Wat was ik blij met het belletje over de aflevering van de spullen waarin jullie al info konden geven over hoe laat ik op de planning stond en zelfs nog een belletje vooraf van de chauffeuse kreeg ter info. Super netjes en niet vanzelfsprekend!

Zeer compleet. Prettig.

Na een aantal teleurstellende ervaringen met andere fotografie webshops ben ik bijna verbaasd over jullie service. Heel erg fijn en zeker een aanrader!

Aldejo 15-10-2013

Toegankelijke website met duidelijke aanwijzingen voor zoeken en bestellen.

Ruim assortiment en makkelijk opzoeken.

Heb uitsluitend positieve ervaringen met deze website en kan deze zonder terughoudendheid aan anderen aanbevelen.

De aankopen die ik de afgelopen jaren heb gedaan waren naar volle tevredenheid!

Amrish 15-10-2013

Goede en snelle service

Scherp geprijsd. Goede en snelle service.

Jan van der Weerd fotografie 15-10-2013

direct 's avonds telefonisch te bereiken heel goed voor gelicht.

goede uitleg en zoals aangegeven op tijd bezorgd.

goede vooraad en prijstechnisch de goedkoopste!

geen twijfel mogelijk, wij gaan het rond vertellen

Een webshop die is, zoals een webshop hoort te zijn!

P. 27 15-10-2013

Wanneer je dat wat je zoekt niet kunt vinden op de site kun je contact met ze op nemen en daar word je professioneel geholpen.

Vriendelijk aan de telefoon en ze weten waar ze het over hebben. Nog een groot voordeel je word niet in de wacht gezet dus snelle afhandeling.

zie antwoord bij gemak.

zal het iedereen in mijn omgeving aanraden zie eerder gegeven antwoorden.

super nette en snelle service, daarnaast was mijn product niet van uit voorraad leverbaar maar des ondanks snelle levering. Ook prijs kwaliteitsverhoudingen erg goed.

Daman1951 15-10-2013

Van thuis uit de catalogus doorlopen en bestellen aan de scherpste prijzen. Zo simpel.

Gisteren de bestelling geplaatst (Belgie). De betaling met Visa uitgevoerd en de dag erna in de voormiddag werd reeds de bestelling geleverd.

Zeeeeer ruim assortiment

Dit is mijn 1ste aankoop bij Camernu en ik zal mijn positieve ervaring met deze winkel zeker meedelen andere amateurfotografen.

Qua gemak van bestellen, betalen, leveringstermijn en prijs: alles ok

VCU 15-10-2013 Via de website gekocht

Karin1821 15-10-2013

makkelijk de bestelling te plaatsen

Prima klantenservice, ze helpen je graag en snel

Canmeranu.nl is een prima site om je bestellingen op te plaatsen. De klantenservice is vriendelijk en wil je snel helpen. verzending was een dag later bij mij thuis. Top!!

H Elsinghorst 15-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk mee te nemen energ duidelijk beeld

heel erg snel en vriendelijk

daarvoor hartelijk dank

goed en duidelijk

WéPé Fotografie 15-10-2013 Via de website gekocht

snel gevonden, overzichtelijk

snelle afhandeling en effectieve communicatie over het afhandelingsproces

zeer uitgebreid en niet alleen de (duurdere) A-merken. Dus veel keus

In hoge mate!

Een zeer positief ervaren eerste kennismaking met dit bedrijf.

Adriaan90 15-10-2013

Snel besteld en vaak voorradig

Goede communicatie omtrent bestellingen en verzending

Breed assortiment, al mis ik soms wel wat modellen van bepaalde merken in de webshop staan.

Gewoon prima prijs/service gehalte. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Klavervier 15-10-2013 Via de website gekocht

Gerard Kl 14-10-2013

Zaterdagmiddag besteld en, ondanks een wijziging per e-mail op zondag, toch op dinsdag al bij de post.

Een foutje bij de bestelling werd n.a.v. een mail snel door Cameranu.nl recht gezet

De juiste flitser voor mijn camera was gelukkig in voorraad

Snelle service en correcte behandeling van mijn telefonische vragen

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

AdinBeek 14-10-2013

Het maken van keuzes en de manier van bestellen is eenvoudig door het volgen van het stappenplan.

Zonder problemenen razend snel thuis bezorgd.

Er is een erg ruime reuze.

Uitgaande van de bovenstaande items, kan ik tot geen andere conclusie komen dan anderen deze winkel positief te adviseren.

Ik zal een volgende aankoop weer via deze winkel doen.

Gijs Voorthuizen 14-10-2013 Via de website gekocht

Ideaal! s'avonds besteld, de volgende dag netjes in huis. Prima verpakt zo hoort een webshop te werken!

Groter assortiment dan de lokale speciaalzaak, voor ieder wat wils.

Makkelijk, snel, compleet, prima prijs.

Mijn favoriete onlineshop voor al mijn camera behoeften! Alles wat je nodig hebt is te vinden.

Amaranthstudio 14-10-2013 Via de website gekocht

goede web site snel geleverd

prima

ruim

een mono pod van 193 cm is heel fijn voor een lange fotograaf

Mathijs Boorsma 14-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig een totaalpakket samen te stellen.

De bestelling werd binnen de gestelde tijd geleverd en was tot aan de levering te volgen.

Complete sets bij de camera's.

Goed en voordelig op internet.

cb26 14-10-2013

bestelling makkelijk te plaatsen. overzichtelijke site

volgende dag bestelling in huis

ruime keuze

goed assortiment en snelle, nette levering

Auke47 14-10-2013

je belt en het wordt gedaan

dichtbij dus makkelijk. Kunt altijd ruilen

de gevraagde dingen op voorraad

altijd uitstekende service en uitstekende kwaliteit/prijs

uitstekend zie boven Je belt xxxx en hij staat voor je klaar als is het 's avonds 22.00 uur

F45 14-10-2013

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website en biedt veel informatie over de aangeboden producten. Het gecategoriseerde overzicht met specificaties bij een product is een pluspunt. Het uitvouw menu biedt snelle toegang tot de onderdelen van de site.

Wat ik als onprettig ervaar is het feit dat bij het aanklikken van een product direct het tabblad met combinatie aanbiedingen wordt getoond in plaats van de productinformatie. Dit is een begrijpelijke keuze van cameranu.nl maar het draagt naar mijn mening niet bij aan het gebruiksgemak omdat men voor het tonen van de productinformatie eerst een ander tab aan moet klikken.

Er wordt snel geleverd. Facturen en track & trace informatie wordt tijdig per email verstuurd.

Kort na het doen van mijn aankoop bleek het aangeschafte product in prijs te zijn gedaald. Per email heb ik cameranu.nl erop geattendeerd dat ik het voor een hogere prijs kocht. Mijn email werd snel beantwoord en men heeft het prijsverschil naar mij teruggeboekt. Dit heb ik erg gewaardeerd.

Cameranu.nl herinnerde mij via email aan het registreren van het aangekochte product bij de fabrikant om zo van een verlengde garantieperiode gebruik te kunnen maken. Dit is een prettige extra service!

Het assortiment is erg breed en omvat naast nieuwe apparatuur en accessoires ook gebruikte apparatuur en aan fotografie gerelateerde producten en diensten. Dit maakt cameranu.nl een goed startpunt voor diverse zaken omtrent digitale fotografie.

Cameranu.nl kan ik aan andere aanbevelen op grond van het ruime assortiment, korte levertijd en goede after-sales

Over Cameranu.nl ben ik zeer tevreden. De webshop is toegankelijk en eenvoudig te bedienen. Er wordt veel informatie getoond over de producten. De specificaties zijn ordentelijk weergegeven in een uitklapbare lijst. Bij het aanklikken van een product uit het assortiment worden helaas niet direct de kenmerken van het product getoond maar toont men eerst de combinatie-aanbiedingen hetgeen het gebruiksgemak wat vermindert als men producten wil beoordelen op basis van specificaties. De levering is snel en de informatievoorziening is goed. Mijn vraag aan de klantenservice werd snel beantwoord. Cameranu.nl kan ik van harte aanbevelen aan anderen.

anne hotmail 14-10-2013

bestellen ging easy

camera binnen no time in huis ('s avonds besteld, volgende ochtend had ik 'm al)

perfecte service

v2visueel 14-10-2013

Zie bovenstaande cijfers en motivatie.

Ria Bol 13-10-2013 Via de website gekocht

Zelden zo klantvriendelijk een bestelling op internet kunnen doen.

de camera die ik in eerste instantie head gekocht, bleek toch niet de bedoeling te zijn. Teruggestuurd en direct een ander, goedkopere, camera besteld. Via email wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling e.d.

Motiveer je beoordelingAlle soorten camera s zijn te koop het assortiment is zeer uitgebreid.

Zeer aan te bevelen.

Cameranu.nl weet exact hoe zij klanten moeten behandelen. de navigatie van de site is logisch, de service is geweldig en de prijzen zijn absoluut zeer schappelijk.

P.M. Buth 13-10-2013 Via de website gekocht

De site van CameraNu is logisch ingedeeld en het plaatsen van een bestelling verloopt soepel. De afhandeling van de bestelling met snelle en duidelijke terugkoppeling van artikelen en betaling is bijzonder prettig en geruststellend. De gekozen manier van verzending met track en trace, die overigens ook snel is opgepakt, is plezierig en accuraat.

De service heeft in dit geval alleen betrekking op de manier waarop CameraNu de bij haar bestelde artikelen afhandelt.
Dit geeft wel vertrouwen dat de serviceverlening in het algemeen OK is.

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment in voorraad met heel veel artikelen die dan ook snel geleverd kunnen worden.

Gezien mijn ervaring met de tot heden bestelde artikelen zal ik zeker bij familie, vrienden en kennissen CameraNu aanbevelen.

Een prettige, accurate en snel reagerende webwinkel die het traject van bestelling tot levering goed in de vingers heeft.

Jan Wissink 13-10-2013 Via de website gekocht

Bestelling snel verstuurd

Correcte en snelle afhandeling van bestelling

Peter Delahaye 13-10-2013 Via de website gekocht

Lens snel gevonden via kieskeurig en de site van cameranu.nl, maar er werd niet duidelijk aangegeven voor welk systeem de lens bestemd was. Hierdoor eerst de foute lens besteld.

Eerst de foute lens besteld, maar dit kon snel worden gecorrigeerd, voordat de bestelling verzonden was.

Ik bestelde een Olympus 9-18 mm lens voor Micro 4/3 - en die was op voorraad.

Levering is snel, als er iets fout loopt (verkeerde bestelling), dan wordt dat snel en probleemloos gecorrigeerd.

Rachella17 13-10-2013

Ideaal via internet, moet ik wel bekennen dat ik al wist wat ik precies nodig had.

Super snel afgeleverd....alles keurig in orde.

Goed uitgebreid

Ik zal deze winkel zeker aanbevelen, uitgebreid assortiment, veilig betalen, snelle levering.

Alles prima in orde, als ik toe ben aan iets nieuws zal ik zeker de webshop nogmaals bezoeken.

RunningBock 13-10-2013

bertus11 13-10-2013

Eenvoudig te doen

Precies op tijd bezorgd

Alles was te krijgen

Ik zou deze winkel de volgende keer weer uitkiezen.

msmedinga 13-10-2013