Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Guus_99 24-07-2013

Goede website, makkelijk alles te vinden en te betalen

alles gevonden wat ik zocht

prima website

Freek Lamsbergen 24-07-2013

Via de site kun je gemakkelijk de producten vinden die je nodig hebt. Ook is het gemakkelijk om producten te vergelijken.

Na een bestelling wordt je via de mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Doorgaans krijg je de volgende dag al je producten. Ik moest mijn bestelling, die men al aan het verwerken was, wijzigen. Een telefoontje was genoeg en tijdens het gesprek kreeg ik een aanvullende iDeal betaling die ik meteen kon overboeken. Erg snel en erg prettig.

Zeer ruime keuze.

Gezien het assortiment en de service, zou ik deze site aan iedereen willen aanbevelen.

Via de website kun je heel goed in het zeer ruime assortiment de producten vinden die je nodig hebt. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, die doorgaans de volgende dag geleverd wordt. Last minute wijzigingen van je bestelling worden zeer snel en accuraat doorgevoerd.

Peter Engelen 24-07-2013 Via de website gekocht

Site met een zeer uitgebreide keuze, bijna alle artikelen ook op voorraad. Ik had door een vergissing mijn bestelling 2 keer ingevoerd, maar er werd meegedacht en de foutieve bestelling was snel verwijderd. Niet mijn eerste bestelling bij cameranu.nl en ook zeker niet mijn laatste.

hoebestaathet 23-07-2013

Ik was eerst bij de mediamarkt geweest, maar die troep van hun werkte niet dus besteld via cameranu.nl en de volgende dag de goede spullen in huis. Echt super!

Erwin Vermeire 23-07-2013

Makelijk te bestellen, overzichtelijke site.

Levering per bezorgdienst was op tijd en goed verzorgt.

Een ruime keuze aan een scherpe prijs.

Niet verder zoeken hier bestellen.

Ik heb al vaak op internet gekocht en gereserveerd. Deze site is heel overzichtelijk makelijk in gebruik. De aangekochte produkten voldoen aan mijn verwachtingen. Het is ook nog eens scherp geprijst. Niet verder zoeken.

Erik801 23-07-2013 Via de website gekocht

3,3

Ik had het verkeerde product ontvangen. Ze probeerden me eerst te overtuigen dat ik wel het juiste product had. Na veel mail verkeer en het terugsturen van het product op eigen kosten gaven ze toe dat ze idd het verkeerde product hadden geleverd. Uiteindelijk konden ze het geadverteerde product niet leveren en werd er een zeer geringe korting gegeven op en 4x zo duur product...

Geen vertrouwen in winkel vanwege de vermelde service.

Ik had het verkeerde product ontvangen. Ze probeerden me eerst te overtuigen dat ik wel het juiste product had. Na veel mail verkeer en het terugsturen van het product op eigen kosten gaven ze toe dat ze idd het verkeerde product hadden geleverd. Uiteindelijk konden ze het geadverteerde product niet leveren en werd er 5 euro korting gegeven op een product dat 4x zo duur was als het oorspronkelijk product.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-07-2013

Beste Erik,

We betreuren het dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Wij willen graag onderzoeken waarom dit op deze manier gelopen is zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zou je je gegevens willen mailen naar Bart@cameranu.nl?

Met vriendelijke groeten,

E-Mail: info@cameranu.nl
Website: http://www.cameranu.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 19-09-2013

Beste Erik,

Ondanks herhaaldelijke pogingen om via Kieskeurig met u in contact te komen, wenst u geen enkel contact. Voor ons zeer jammer, omdat wij nu geen idee hebben wat er mis is gegaan en dat wij u geen enkele oplossing kunnen bieden.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Arjan vdB 23-07-2013

Goede heldere site. Goed doorzoekbaar door sub categorieën.

Snelle en correcte levering.

Zeer uitgebreid en meestal een scherpe prijs

Heb inmiddels verschillende producten gekocht bij Cameranu.nl. Een prettige webwinkel door het grote assortiment en fijne zoek- en sorteerfunctie. Kan tot laat bestellen om het de volgende dag nog geleverd te hebben.

astrix1972 23-07-2013

Een duidelijk menu waar je gemakkelijk door heen navigeert. Betalen via ideal en je hebt het bestelde product zeer snel in huis.

het team van cameranu.nl is gemakkelijk te benaderen. Duidelijk in haar communicatie. klantvriendelijk.

Een ruime keuze.

Prettig winkelen en snelle service. Een goeie en betrouwbare winkel.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen bij cameranu.nl. Snelle levering en een vriendelijke klantenservice. Ruim voldoende producten in de winkel.

MulderNL 23-07-2013

Soepele bestelling, vlot via post ontvangen

Snelle afhandeling en bezorging

GoedMotiveer je beoordeling

Snel en makkelijk

Prima gegaan bij deze bestelling

MarianneSK 23-07-2013

Snel gevonden wat ik zocht.

's Avonds besteld en volgende dag al bezorgd.

Hier was ik het voordeligste uit vergeleken met veel andere webshops.

Veilig, betrouwbaar, snel en goedkoop.

Een webshop zoals een webshop hoort te zijn. Kom er vast en zeker nog een keer terug!

An0niem 23-07-2013

Simpel bestellen, duidelijk

Gewoonweg keurig. Niks meer, niks minder.

Al mijn lievelingsmerken bij elkaar! En leuke prijzen.

Altijd.

Nico 1939 23-07-2013

Allles kan men leveren en alles is op voorraad

Reeds vele malen fotovrienden op camera nu gewezen, als een goede zaak

Men is altijd bereid te helpen en de service is ouderwets. Het is erg persoonlijk gericht. Je voelt je echt klant

remo66 23-07-2013

Overzichtelijke webshop, snelle levering.

Bij vragen snelle reactie en eerlijk advies.

Zeer uitgebreid assortiment en nette prijzen.

Reeds meerdere malen hier producten besteld. Altijd snel geleverd en vaak de laagste prijzen. Snelle reactie op eventuele vragen die je per mail stelt.

F.Lahaije 23-07-2013 Via de website gekocht

Via internet gaat alles vlug en gemakkelijk

Alles loopt gesmeerd

Goede keuze mogelijkheid

Vooral het gemak en overzichtelijkheid

Winkel is duidelijk en overzichtelijk, zodat je gauw je gewenst artikel kunt bekijken.

Frans Kieckens 23-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Super snel en simpel

Zowel in de winkel als via de servicedesk goed en klantvriendelijk geholpen.

Veel keuze. Is er iets dan niet op voorraad dan is er vaak wel een alternatief door het ruime assortiment.

Waarom zou je niet willen profiteren van al dit goeds.

Een top winkel met een dito service.

Harry Linker 23-07-2013 Via de website gekocht

menu met winkelwagentje werkt erg eenvoudig en is duidelijk m.b.t. betalingsmogelijheden en verzending.

heb oor de bestelling nog even gebeld met een verkoper. men schakelde mij door naar een specialist die mijn vragen m.b.t. Eizo monitor goed kon beantwoorden.

Er zijn maar een heel beperkt aantal monitor-bouwers die geschikte apparaten voor kleurenmanagment van de digitale fotografie leveren.
Ik kwam steeds bij Eizo en eventueel NEC terecht. Van Eizo heeft u een ruim assortiment.

ALs je je huiswerk doet en toch nog een technische vraag hebt, dan is het van belang een deskundig iemand aan de lijn te krijgen. Dat was bij u het geval.

Wastebin 23-07-2013 Via de website gekocht

Alles ging erg eenvoudig en snel.

Vragen vooraf werden snel beantwoord.

Vond wat ik wilde hebben. Heb uiteindelijk alleen de camera gekocht en niet een van de voordeelpakketten.

Soepel doen wat gevraagd wordt is wat ik van een (web)winkel verwacht.

cheetafriekje 23-07-2013 Via de website gekocht

snelle bestelling, supersnelle levering

ruim assortiment, mogelijkheid tot vergelijken producten

Snelle service, duidelijk overzicht

jzhao 23-07-2013

W. Hobbel 23-07-2013

snelle levering en goed service.
`s avonds besteld andere dag al in huis.

Digitale fotolijst deed het niet goed maar kon hem gelijk om ruilen.

Erwin G 23-07-2013

Mooie en overzichtelijke webstore waar producten makkelijk te vinden zijn.
Producten zijn duidelijk omschreven.

Iets wat me verder opvalt aan deze winkel is dat bij de meeste artikelen ook de accessoires staan die bij het betreffende producten te gebruiken zijn. Specificaties zijn duidelijk omschreven en vaak staat er ook bij op welke specificaties je verder nog moet letten. Wat dat betreft blinkt deze winkel hier wel in uit t.o.v. andere aanbieders. Misschien iets om uit te bereiden aangezien niet iedere koper altijd even veel kennis van zaken heeft en deze info erg nuttig kan zijn. Of om zelfs de meer ervaren klant op een idee te brengen hierdoor.

Service kan ik eigenlijk niet goed beoordelen. Na bestelling met heldere bevestiging. 1 artikel niet op voorraad maar dit stond er netjes in. Beloofde levertijden op website werden gehaald en heb verder niet extra hoeven te communiceren.

Ruim voldoende en divers aanbod in verschillende prijsklassen.
Ik heb alles wat ik zocht bij deze winkel kunnen vinden en vaak ook nog goedkoper dan bij andere aanbieders.

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Zowel het aanbod, de prijs als de levertijden zijn ruim voldoende. Bovendien is de winkel mooi overzichtelijk.

Over-all ben ik meer dan tevreden over deze winkel en kan iedereen aanraden hier zeker eens te kijken.

W. Kock 23-07-2013 Via de website gekocht

Alles eenvoudig te vinden op de site.

Zeer snelle levering en goede communicatie aangaande de bestelling en de verzending.
Geen verzendkosten!

Enorm assortiment, grootste van NL?

reebok65 23-07-2013

Alles is gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Ik had enkele vragen over het aan te schaffen product en via de servicebalie kreeg ik goede antwoorden en tips ten aan zien van mijn vragen.

Bij CameraNu.nl vind je alles wat je als (amateur) fotograaf nodig hebt. Dit alles in een goede prijs/ kwaliteit verhouding met en prima service.

Snelle afhandeling van je bestelling en een zeer breed assortiment!

Ik doe al veel langer zaken bij CameraNu.nl. zowel in de winkel als via de website. Ik kan hierover alleen maar positief zijn. daar komt ook nog eens bij dat zij een goede service hebben en hun afspraken na komen.

Pollo46 23-07-2013

Artikel makelijk te vinden.

Duidelijke informatie.

ArjanFoto 22-07-2013

Super werkende webshop.

Klei probleem met voorraad die klopte werd meteen opgelost, en geld teruggestort. (moest er wel om vragen)

Kan niks anders bedenken wat ik nodig heb

H.Olthuis 22-07-2013 Via de website gekocht

goede voorligting

Het product werkt perfect zoals beschreven stond plus de levering was snel gedaan

pyr1 22-07-2013

Het is heel gemakkelijk en lekker op je doooie gemak thuis een bestelling te doen

de service is uitstekend

camera nu heeft een ruime assortiment in zaken op fotografie

ik zou zeer zeker de winkel aanbevelen

ik ben zeer tevreden over deze shop ik kan op mijn gemak de zaken die ik nodig heb gaan bekijken en dat maakt mijn keuze dan ook makkelijker.

espressoboer 22-07-2013

Eenvoudige website met duidelijke informatie.

Om 21:00 uur besteld, andere dag om 13:00 uur geleverd. Binnen 16 uur dus!

al vaker besteld bij Cameranu.nl, dus voor mij ruim voldoende

Zie bovenstaande

Snelle levering, keurig verpakt, scherpe prijs. Wat wens je nog meer?

David Sproekmosterd 22-07-2013 Via de website gekocht

Absurd snelle levering. Slapen deze mensen ooit..?

appeltje103 22-07-2013 Via de website gekocht

makkelijk zoeken, makkelijk kiezen, makkelijk bestellen, snel ontvangen. Kijk: zo moet het!

N1946 22-07-2013

Van achter mijn tafel binnen 5 minuten geregeld, klasse.

Zoals geadverteerd de volgende middag in huis. Ook het telefonische contact was zeer professioneel.

Aanvankelijk verwacht je niet dat de aangekochte foto apparatuur, "prosumer" product, via CameraNu te koop is.

De eerdere waardering spreekt voor zich, top.

Ik zal zeker meer gebruik gaan maken van CameraNu.

ghost33 22-07-2013

via internet zeer snel ruime sortering

zeer duidelijke site
maar in de winkel nemen ze goed de tijd om je te helpen

zeer groot

aan al mijn vrienden en kennissen

Toetje1 22-07-2013

goede prijs, snelle levering

Olaf en Ilona 22-07-2013

Heerlijk op je gemak shoppen door de overzichtelijke webwinkel. Makkelijk zoeken naar detail specificaties.

Snel, volledig, vriendelijk. Het contact is bijna alsof je gewoon in de winkel bent. Ook na aankoop is de service top.

Wat heeft CameraNU.nl niet op voorraad?

Ik raad winkelen in deze webshop aan iedereen aan.

Gerardhoofddorp 22-07-2013

Je kan op de tijden die jij wildt

Vandaag bestellen morgen in huis

Keuze in overvloed

Op de drie punten hier boven

Snel goed en vooral gemakkelijk

woutstefan 21-07-2013

handig thuis vergelijken en kiezen

aanvankelijk geen informatie (na betaling ) over uitblijven van levering

prima assortiment

Na een paar dagen wachten op een bestelling heb ik enigszins bezorgd een mailtje gestuurd aan klantenservice. Er kwam op mijn vraag onmiddelijk een geruststellend antwoord over tijdelijke niet leverbaarheid. Twee dagen later is het bezorgd. In prima staat.

BoFoTo80 21-07-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk. Bestel en betaalprocedure is goed voor elkaar.

Een product retour gestuurd. De procedure is duidelijk beschreven in op website en wordt zoals beschreven vlot uitgevoerd. Prima!

Ruime keus in objectieven. Voor Sony is vaak minder te krijgen. Bij CameraNu is er genoeg te kiezen.

Vanwege het grote assortiment, goede prijs, goede service, en 14 dagen zichttermijn beveel ik CameraNu bij andere fotografie-liefhebbers.

Richard 48 21-07-2013

product waar ik naar op zoek was , was makkelijk op de site te vinden en met 1 klik te bestellen

werd goed op de hoogte gehouden van de levering en meteen de volgende dag geleverd

mijn bevindingen zijn zeer positief en dus een reden om anderen deze winkel aan te bevelen zonder het idee te hebben dat er iets verkeerd zal gaan.

Het product dat geleverd is was een product uit de lagere prijsklasse. Toch werd op de vragen die ik over dit product had zeer adequaat gereageerd wat mij dus tot grote tevredenheid stemde.

HG65 21-07-2013

Heldere duidelijke en overzichtelijke site

Ze zeggen 'voor 22:30 besteld is de volgende dag in huis'. En ja, ze doen wat ze zeggen. Ik bestelde een nieuwe camera om 22:15 en deze werd de volgende dag om 16:00 geleverd. Super!

Ze hebben alle producten en merken van mijn voorkeur.

Zelf al meerdere keren tevreden als klant. Dus prima aan te bevelen.

In 2010 een nieuwe digitale videocamera gekocht en nu een nieuwe digitale fotocamera. Beide keren ben ik tevreden over het product en de dienstverlening.

viba 21-07-2013

tjerk zandburg 21-07-2013

alles ver liep zo als ik het graag zie kreeg nog snoep toe

had dit van mijn zwager.die is er heel erg over tespreken zo doende.ik kom in de vakantie nog een keer langs.

BradLemon 21-07-2013

M'n vorige camera en lens ook hier gekocht. Duidelijke site.

Camera werd netjes op tijd geleverd.

Om m'n bestaande lens nog te kunnen gebruiken was ik in elk geval weer op zoek naar een Nikon camera. Genoeg keus.

Voor mij inmiddels een vertrouwd adres en een voordelige keus.

mavuutje 21-07-2013

Snel geleverd. Meerdere betalingsmogelijkheden.

Snel en deskundig antwoord op mijn vragen per mail.

Heel veel in het assortiment. De camera die ik heb gekocht is uit te breiden met enorm veel objectieven en bij cameranu.nl hebben ze veel objectieven in het assortiment. Niet alleen van het merk van de camera zelf maar van allerlei merken.

Positieve ervaring met deze winkel. Ik zou er zeker weer kopen. Deskundig mensen die snel antwoord geven per mail. Veel te koop rondom mijn camera, lenzen, objectieven tassen etc. Fijn dat er diverse merken te koop zijn zodat je uit diverse prijsklassen kunt kiezen. zo is er voor iedere beurs iets te koop. Snel thuis geleverd.

Astro Piet 21-07-2013 Via de website gekocht

Snel gevonden. Makkelijk bestellen. Laagste prijs, gemakkelijke betaling via PayPal.

Supersnelle levering zonder problemen.

Ik zocht maar 1 speciale lens. En die hadden ze.

Zou ik zeker doen

Zie boven.

AJvdB-67 21-07-2013

Een site met een heldere opbouw en je kan eenvoudig de zoekopdrachten verfijnen door gebruik te maken van het drop down menu.

Na het plaatsen van de bestelling word je bestelling (bijna) direct afgehandeld, klaargemaakt voor verzending en verzonden. Over al deze fases van je bestelling word je middels e-mail geïnformeerd. Persoonlijk vind ik dat niet noodzakelijk.

Groot en breed assortiment van alle gebruikelijke minder gebruikelijke merken. Tegen zeer concurrerende prijzen. Daarbij is bijna alles op voorraad. Klasse!

Het cijfer zegt genoeg over de webshop. De winkel in Urk heb ik nog niet bezocht en kan ik niet beoordelen.

Zie bovenstaande uitgebreidere antwoorden. Kort samengevat: Een goede webshop met een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen en een snelle service.

V.Son 21-07-2013 Via de website gekocht

Het hele proces werd duidelijk uitgelegd. Je kon alle informatie goed nalezen en vergelijken met andere producten.

Levertijd prima, zoals was beloofd en dus heel snel.

Prima, ook in verhouding met andere winkels.

Duidelijke site, goede materialen, duidelijke levering, snelle levering. Prima product!

dick236 21-07-2013

In de winkel geweest en daar een prima service ontvangen

Technische beschrijvingen zijn soms te summier op de website

Absoluut. Goede producten tegen een prima prijs.

Zelf al vaker een goede aankoop gedaan en prima service gehad, ook na een verstoring.

Wardy 21-07-2013

makkelijke web-site. Alles goed overzichtelijk weggezet en prima zoekfunctie.

Eerder wel eens wat teruggestuurd en zonder vragen keurig aankoopbedrag teruggestort gekregen.

Ik zou niet weten wat ze niet hebben

Je vindt het wel eens goedkoper en uiteindelijk heb je overal fabrieksgarantie. Maar ja, het is wel een goed bedrijf hoor.

Ik heb er acht jaar geleden op een zolder in Urk mijn eerste camera gekocht. Deze mensen zijn erg goed bezig, mooi nieuw pand op het industrieterrein, goed advies, efficiente afhandeling van vragen. Zitten wat mij betreft al jaren in de top samen met een andere in de Ham.

C.E. 20-07-2013 Via de website gekocht

Goede service! De bestellling bleek eerst niet bezorgd te zijn, toen is er meteen een nieuwe opgestuurd!

Music Media Holland 20-07-2013

Goed overzicht van de op de markt aangeboden producten.

Deskundig, professioneel, betrokken en enthousiast om mee te denken met materiaal die in aanvang niet compatibele zijn.

Van hobbyist tot professional

Goede en aangename ambiance en keuzemogelijkheid

Een goed advies op basis het gewenste mogelijkheden. Om vervolgens de tijd te nemen voor verdieping en detail. Kortom; een professionele en deskundige benadering, met als resultaat een zeer geslaagde aankoop. Mijn complementen aan de videoafdeling. En de vragen na aankoop, wederom ruimte voor service en oplossingsgerichtheid.