Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yv0n 17-07-2013

Duidelijke site.

Samen met een vriendin een cameratas gekocht, bleek dat er maar eentje op voorraad was. Ze hebben meteen contact met me gezocht. Prima.

Ze hebben voor mij genoeg.

Makkelijke site, goede service, vriendelijk geholpen aan de telefoon, dus waarom niet. Alleen maar pluspunten.

groos 17-07-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis

Niet goed, retourneren geen probleem

Groot assortiment en meeste artikelen in voorraad

Het is gewoonweg een aanrader

Ik kocht mijn camera nikon 1 j1 bij Cameranu, omdat ik Uit het verleden zeer goede service ontvangen heb, Dit gaf me het vertrouwen om weer bij CameraNu een bestelling te plaatsen

O. de Zwart 17-07-2013

Gebruiksvriendelijke website.

Heldere klantenservice die de zaken correct afhandelt.

Mooi uitgebreid assortiment behalve bij de sterrenkijkers.

Heb al vaker producten gekocht bij dit bedrijf, snelle levering. Bij vragen over het product of bestelling wordt je goed en deskundig te woord gestaan door het personeel wat erg gemotiveerd bij mij overkwam.

Yash22 17-07-2013

Duidelijke site, waarbij de producten makkelijk te vinden zijn. De betaling ging gemakkelijk en goed.

De levertijden en de manier van leveren waren volgens mijn verwachting.

Webwinkel heeft een zeer ruim assortiment, voldoet zeker aan verwachtingen, en heeft goede, in mijn geval zelfs de goedkoopste, prijzen.

Iemand die camera en/of accessoires nodig heeft, zal ik deze webwinkel aanbevelen, omdat deze webwinkel een ruim assortiment heeft met goede prijzen en snelle levering.

ouolof 17-07-2013 Via de website gekocht

webshop

item werd niet geleverd maar werd prima op de hoogte gehouden en alternatief werd aangeboden

Jaap Brand 17-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijke webshop en duidelijk overzicht

Snelle service en afhandeling

Ruime keuze voor ieder wat wils

Iedereen die het zou vragen aan mij

Was op zoek naar dit product en cameranu.nl kon het leveren. En de prijs was ook normaal wat vaak op het internet alle kanten uit gaat. En de webshop kwam mij ook vertrouwd over en dat is wel het belangrijkste bij aankopen online.

Vincent25 17-07-2013

Goede en gebruikersvriendelijke website. Ze verschaffen duidelijke en volledige informatie.

Snel bezorgd en genoeg informatie over de verzending en track & trace code.

Een goed breed assortiment. Het zou voor mij persoonlijk wel dieper mogen zijn.

Duidelijke en snelle service. Goede prijzen en assortiment.

Goede website met een breed assortiment. Duidelijke informatie zowel over de producten als over het verzenden van de bestelling.

Kilogram 17-07-2013 Via de website gekocht

Alles is snel te vinden, mocht het toch niet lukken kunt u via de zoekfunctie op de site het zeker alsnog vinden.

Zeer groot assortiment, ook in verscheidene combinaties. Ook is het prijsniveau zeer concurrerend met andere webshops.

Heb hier voor de laagste prijs van Nederland een systeemcamera gekocht, alles kom zeer goed en stevig verpakt binnen, dit binnen 1 werkdag.

KrielkipNL 17-07-2013 Via de website gekocht

De webshop van de winkel is duidelijk. Via het zoeken op de website kan je eenvoudig de producten. Tevens geeft het ook direct aan welke op voorraad zijn. Ook al zijn er verschillende versies.

Bij het model waar ik naar keek bleek er meerdere kleuren beschikbaar te zijn. Echter bij 1 kleur bleek veel extra meegeleverd te worden vanuit CameraNu. Na een mailtje te sturen of dit ook mogelijk was bij andere modellen, werd het direct aangepast en mogelijk gemaakt voor de andere kleuren. Geweldig!

Zeer ruim. Linker menu staat (overvol) met producten in categorieën. Het fijne was dat bij het product wat ik nodig had, direct ook aangaf welke accessoires er bij CameraNU beschikbaar zijn en geschikt zijn voor het apparaat.

Fijne support en overzichtelijke website. Tevens houden ze hun belofte aan van bezorging

Een betrouwbare zaak die ook klanten willen helpen ipv enkel verdienen! Tevens ook kijkt naar de wensen van de klant en adviseert wat de klant nodig heeft. Top! Mede door de uitwerking van de website behaalt het goede punten. Laatste natuurlijk ook dat de bezorging mooi op tijd is. De producten zijn dus echt op voorraad!

kom62 17-07-2013

Makkelijk te gebruiken website. Bestel regelmatig bij CameraNU. Uitgebreid assortiment, maar duidelijk gepresenteerd en daarom makkelijk te vinden wat ik zocht.

Had de bestelde goederen de volgende dag al in huis. Super.

Een zeer breed assortiment toegesneden op de doelgroep.

Elementen al aangegeven. Breed assortiment, goede prijs en snelle levering.

Frank Eek 17-07-2013 Via de website gekocht

handig en eenvoudig

snelle levering

ruime keuze

prachtige beelden goed geluid en handzaam.

Debbie Buis 17-07-2013

Bestellen ging erg makkelijk

Prima service en geleerd binnen het opgegeven tijdsbestek.

Uitgebreid assortiment voor nette prijzen.

Ynke 17-07-2013

Heb niet via de webshop gekocht, maar ben in de winkel in Urk geweest.
VAn tevoren wel gekeken op in de webshop.
Info is goed te vinden.
Een prettige zaak, en meer dan uitstekend geholpen!
Wist van tevoren al wat ik wilde hebben, dus was de boodschap snel gedaan.

Goed geholpen, en gekocht waar ik voor kwam! Uitstekende hulp daarbij van William.

Volop keus, en veel op voorraad.

Had al ervaring met cameranu.nl.,
had er jaren geleden al gewinkeld.
Dat was de aanleiding om collega's te verwijzen naar cameranu.nl, ook zij kochten naar volle tevredenheid.
Ook recent nog iemand 'doorgestuurd' naar Urk, ook zij kwam tevreden terug.
Dus: Zegt het voort!!!

Cameranu.nl is een zeer professionele zaak met keus te over. Ikzelf ben vooral in het fotogebied geinteresseerd en kan op de site en in de winkel in Urk mijn hart ophalen. Wil je er hulp bij, dan zijn er mensen met kennis van zaken. Ik zal niet gauw ergens anders mijn camera en eventuele toebehoren gaan kopen!

Ellendekok 17-07-2013

makkelijke overzichtelijke site.

snelle zending, verschillende manieren van betalen, geen verzend kosten.

Snufje10 17-07-2013

Hoe uitgebreid alles wordt uitgelegd welke mogelijkheden de camera heeft.

Binnen 24 uur geleverd.

Ruime keuze

Bij een goede ervaring is het makkelijk om iemand anders naar jullie site en of winkel te verwijzen.

Bedankt voor de service en snelle levering. Ga vooral zo door.

Jan-Willem65 17-07-2013

Ruime duidelijk keuze. Web site geeft goede product inhoudelijke informatie

Tijdlijn van " direct leverbaar" werd gewoon gehaald. Goed alles te volgen. Product (fragiel dus kwetsbaar voor breuk) was goed ingepakt.

Kon zelf een doordachte afweging maken tussen verschillende producten met dezelfde functionaliteiten van verschillende aanbieders.

Goed overzicht...ook als je in de orienterende fase bent kan je je menign vormen. Het is mijn tweede aankoop en zeker niet de laatste.

Helder aanbod. Site helpt bij de productkeuze met aanvullende info, meerdere producten. Snelheid van levering, aandacht voor de verpakking van het pakketje laten zien dat er met zorg wordt gewerkt.

JGvNrm 16-07-2013 Via de website gekocht

HennyL 16-07-2013 Via de website gekocht

site is eenvoudig en snel et navigeren, bestellen is ook erg makkelijk

alle door mij geselecteerde camera's uit de test vd consumentenbond kon ik vinden op Cameranu

makkelijke site, snelle levering, netjes verpakt.

J.v. Oostveen 16-07-2013

In één dag garantie op een defect onderdeel geregeld en een nieuw binnen twee dagen in huis.

Zie zelfde motivering als bij gemak.

In principe is alles wat je wenst te koop.

Snel, houdt zich aan de afspraken, goede prijsstelling.

Officieel was de garantieperiode van de oude GPS meter verlopen, ondanks dat werd direct na ontvangst in Urk van de oude meter, een nieuwe opgestuurt en was de verlopen garantie geen punt.

A. Oosterink 16-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met een ruime keuze aan producten. Snel winkelen op basis van de gewenste producten.
Eenvoudige betaling middels ideal.

Eigen koerier is een goed initiatief! Hierdoor besteld bij cameranu.nl. E.e.a. wordt door een medewerker persoonlijk afgegeven bij je eigen voordeur. Aanrader!

Zeer ruim!
Alle benodigdheden besteld bij cameranu.nl

Snel, betrouwbaar, ruime keuze, goede service en correcte levering/afhandeling.

Zeer tevreden, met name over het persoonlijke contact middels de eigen koeriersdienst.

hveluwen 16-07-2013 Via de website gekocht

Toegankelijke site, uitgebreid assortiment

Product werd snel geleverd

Ruime keus

Betrouwbare winkel, makkelijk betalen via Ideal.

Ik heb hier al eerder gekocht en zou het een volgende keer weer doen.

daan meeusen 16-07-2013

duidelijke website, makkelijk navigeren

Je zou bijna zeggen teveel op om te noemen.

prijs prestatie is dik in orde,

duidelijke website, makkelijk navigeren bij afhalen prima service gekregen. vriendelijk te woord gestaan en antwoord op al mijn vragen. prijs prestatie is dik in orde.

nbohemen 16-07-2013

riklola 16-07-2013

duidelijke website met alle info die je nodig hebt

supersnelle verzending alles keurig geregeld

zeer uitgebreide webwinkel

ik kan iedereen een aankoop bij cameraNU aanbevelen

Bart-P 16-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via de webshop op een overzichtelijke site.

Voor 22.30 besteld dezelfde dag nog verzonden, geweldig! Bovendien worden de producten aangetekend verzonden dus je kunt zonder zorgen shoppen. Alle producten waren degelijk verpakt

Een van de grootste assortimenten in Nederland, tegen een goede prijs

Groot assortiment tegen goede prijzen met snelle (aangetekende en goed verpakte) verzending. Helemaal top !

Ik heb rond 22.00 besteld op de overzichtelijke website en kreeg binnen 1 minuut al mijn track&trace informatie met een venstertijd van slechts 2 uur, zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven. Erg tevreden over deze winkel en zal hier zeker vaker dingen bestellen.

a tevreden koper 16-07-2013

overzichtelijk site, accessoires duidelijk gelinked
eenvoudig te bedienen

binnen 12 uur na bestelling camera thuis afgeleverd.
Eventuele extra garantie opties direct behandeld

ruime keuze, niet duur, overzichtelijk, makkelijk vergelijking tussen verschillende producten

eenvoudig maar een ruime keuze van camera's van diverse pluimage

een goede site, waarborg snelle aflevering goede prijsstelling

1935eb 16-07-2013

duidelijk

of ik een mail wilde sturen met mijn wensen en hierop de reactie

goede service,duidelijke website

goed en vriendelijk bedrijf

bstollman 16-07-2013 Via de website gekocht

Snelle service, goede communicatie en top prijzen. Ik raad iedereen deze winkel aan!

Marcel2050 16-07-2013

overzichtelijke site

snelle levering

uitgebreid assortiment

sabrinasanders1978 15-07-2013 Via de website gekocht

Voor half 11 's avonds besteld ,volgende dag in huis!

Computerkleurstalen kwamen niet overeen.Kleurstalen toegetuurd gekregen.

Achtergrondrollen geruild.Ondanks schade aan een van de verpakkingen,werd er geen probleem gemaakt.

Ze hebben veel!!

Snel en altijd alles prima in orde!

Feline1985 15-07-2013

Je kunt thuis alles op internet alvast bekijken, vragen opschrijven en dan op naar Urk voor uitleg en eventueel een demonstratie.

Vanaf het prille begin komen we al bij cameraNU en de service is uitmuntend! Men geeft professioneel advies, neemt de tijd voor je en als er iets aan mankeert doet men niet moeilijk maar gaat serieus aan de slag om het euvel samen op te lossen.

Een groot assortiment aanwezig: Jammer dat er geen "merkloze" artikelen in de showroom tentoongesteld staan.

We hebben alleen maar positieve ervaringen met cameraNU.nl. Dit gunnen we iedereen die serieus genomen wil worden en tevreden naar huis wil gaan. Men geeft eerlijk advies.

janlooy 15-07-2013 Via de website gekocht

Zeer goede, duidelijke en nette website

Diverse mails gestuurd met vragen en werden zeer snel, netjes en juist beantwoord

Zeer ruim tegen nette concurrerende prijzen

Zeer aan te bevelen en een voorbeeld voor velen

Zoals aangegeven in de bovenstaande onderwerpen kan ik duidelijk stellen dat Cameranu.nl een voorbeeld is voor vele internet bedrijven. Ruim assortiment tegen nette concurrerende prijzen, snelle afhandeling van vragen. Compliment

mesloo 15-07-2013 Via de website gekocht

Complete en overzichtelijke site, zeer snelle levering en prima prijzen!

E.Boivin 15-07-2013

Goede overzichtelijke website,producten zijn snel gevonden en makkelijk te bestellen.

Bij het bestellen van 2 SD geheugenkaarten vroeg ik of ze zodanig verpakt konden worden zodat ze door de brievenbus konden, dit is gebeurd, binnen no-time lagen ze op de mat ! Super !

Mooie ruime sortering.

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding, goed assortiment.

Prima zaak, goede website, bestelgemak en prima bezorging, aanrader !

janenjannydevries 15-07-2013

Lekker dichtbij voor mij, eerst via de web shop iets uitzoeken, dan evt direct naar de winkel om het aan te schaffen.

Ik vind de service bij tijd en wijle zeer matig, moet vaak lang wachten tot je aan de beurt bent, ondanks een redelijk aantal desks die jullie beschikbaar hebben, deze zijn lang niet altijd bemand.

Een zeer uitgebreid assortiment

in principe aan iedereen. mits hij heel veel geduld heeft

dit heeft misschien niets met de beoordeling te maken, maar er moet me wel iets van het hart, ik heb vorige week een camera canon EOS7d gehuurd, thuis kwam ik er achter dat de camera verhuurd wordt zonder geheugen kaart, dit staat op de website nergens vermeld, of ik moet er overheen gelezen hebben. dit leest ik op Internet:Huren van camera's en objectieven "Uw huurcamera wordt compleet geleverd met accu, lader en riem. Uw objectief wordt met de originele zonnekap en de beschermdoppen geleverd. Zowel camera’s als objectieven krijgt u mee in een uitstekend beschermende koffer. De accu is volledig opgeladen als u de camera komt ophalen; u kunt dus direct met de camera aan de slag!" Nou sorry hoor je kunt niet direct met je camera aan de slag, je moet weer terug naar Urk om een geheugenkaart te kopen, nog eens €65,- totaal koste me een dagje huur €130,- camera €40,- Objectief €25,- en een niet verwachte aanschaf geheugen kaart €65,- de keus voor de huur maak je zelf, dat weet ik. maar de aanschaf geheugen kaart daar had ik niet op gerekend, opdat moment sta je dus voor het blok, je camera heb je gepland die huur je niet voor niets en ga je dan op dat moment ook niet terugbrengen, dus schaf je maar een kaart aan. Bij het terug brengen maakt ik hier een opmerking over, "ik zal het meenemen meneer". Niet echt klantvriendelijk.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2013

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review. U heeft zeer zeker een punt en de website zal gewijzigd worden op dit punt. Wij gaan duidelijk vermelden dat er geen geheugenkaart wordt meegeleverd met verhuur. Onze service medewerker had op uw opmerking moeten ingaan. Deze zal hierop worden aangesproken. Wachttijden in de winkel staat hoog op de agenda en wordt aan hard aan gewerkt. Wij willen u ter compensatie een cadeaubon van euro 25,- aanbieden. Wilt u svp een mail sturen naar wilco@cameranu.nl met als onderwerp (cadeaubon 7D) Ik zal het dan verder afhandelen. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

PeterJanB 15-07-2013

overzichtelijke site, duidelijkheid inzake de bestelprocedure

levering de volgende dag gegarandeerd

ze hebben alle goede spullen

Beste site, goede producten, topservice

vince1234567 15-07-2013

5,5

bij de canon selpy cp900 werd papier/inkt aangebevolen dat niet past in de standaard meegeleverde papiercassette. Hier werd niks over vermeld. Achteraf (thuis) blijkt dat er een extra papiercassette voor nodig a 25,-. Cameranu zou ook papier/inkt kunnen aanbevelen waar je wel meteen mee aan de slag kan.

bij de aanschaf van een product wordt een aanbeveling gedaan waarbij niet de volledige informatie wordt gegeven.

levering was snel. Informatie over de levering etc was ook oke. Minpunten, er wordt een produkt aanbevolen zonder te melden dat je hiervoor nog extra accessoires nodig hebt.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2013

Beste Vince,

De informatie staat inderdaad fout op onze website. Heeft u dit ook aan onze klantenservice gemeld zodat wij actie hadden kunnen ondernemen? Voor het door u bestelde papier heeft u de Canon PCC-CP400 papierlade nodig. Deze willen wij u gratis aanbieden. Wilt u svp mailen naar wilco@cameranu.nl met als onderwerp (papierlade selphy). Laat u dan even weten of u de lade al heeft aangeschaft of het papier al geretourneerd heeft. Wij horen het graag van u.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Rene_1965 15-07-2013

Bestelling zondag avond gedaan en dinsdag in huis. Lekker snel binnen.

PieterJan51 15-07-2013

CameraNU is goed bereikbaar vanaf de snelweg en bevat een aparte afdeling voor (semi-)professionals.

De pro-medewerker stelde de goede vragen: naar mijn soort fotografie, naar mijn huidige uitrusting en naar mogelijk al aanwezige voorkeuren. Het gaat om de keuze tussen vaste brandpunt objectieven en zooms. Op basis van zijn eigen kennis en ervaring krijg ik vervolgens advies op maat. Het belang van de klant gaat daarbij boven die van het bedrijf op korte termijn. Klasse! Zo kom ik terug, wat CN uiteindelijk meer oplevert.

Alles is op voorraad, óók de noodzakelijke accessoires. De prijzen zijn concurrerend. De afhandeling is snel en zorgvuldig.

Ik zou deze winkel van harte aanbevelen aan een ander

Dit is de eerste keer dat ik hier spulen voor mijn fotografie aanschaf. Service op de eerste plaats, prijs en keuzemogelijkheden zijn prima op orde en nodigen uit om bij een volgende aanschaf eerst naar deze zaak terug te gaan.

Ad Stedema 15-07-2013

Thuis even inloggen en kijken of het artikel in voorraad is en natuurlijk de prijs vergelijken.

Had een probleem met een tele zoom lens van Tamron.

Via de mail contact op genomen en opgestuurd , de service afdeling heeft hem nagekeken en ik kreeg hem als nieuw terug

Wat je nodig hebt heeft Cameranu.

Niet verder surfen maar kijken en of kopen bij Cameranu

Zie bovenstaand

Kanofoto 15-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige procedure; duidelijke website; produkt vlot gevonden; afhandeling stapsgewijs goed aangegeven.

Zeer vlotte levering.

Direkt gevonden wat ik zocht tegen de laagste prijs. Produkt in voorraad, in tegenstelling tot elders.

ltro 15-07-2013

Duidelijke site, die zich gemakkelijk laat doorzoeken. Duidelijk en juist overzicht van de betalingsmogelijkheden en verzendkosten. Dus geen verrassing aan het einde van het bestel/betaal proces.

snelle levering (volgende dag)en vooral makkelijk telefonisch bereikbaar (nagenoeg geen wachttijd) en kundig advies. met retournering van een artikel heb ik geen ervaring.

Voor mij is het assortiment en de voorraad ruim voldoende met een concurrerende prijs

In de winkel zelf ben ik nog niet geweest. ivm afstand, maar de webwinkel voldoet aan alle eisen die je mag verwachten.

Ik heb een paar negatieve ervaringen met ander webwinkels gehad om een paar euro goedkoper uit te zijn, maar vaak was dat uiteindelijk toch een wassen-neus. Vooral het makkelijk telefonisch contact verkrijgen en het kundig advies, zijn naast de snelle levering en assortiment voor mij belangrijk.

stranger40 15-07-2013

Snel en gemakkelijk bestellen, goede webwinkel

Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven, waardoor de bestelling niet bezorgd kon worden en weer retour is gegaan. Na een mailtje is de bestelling kosteloos opnieuw verzonden. Hulde!

Keus genoeg

Prima webwinkel en erg goede service

Prima webwinkel en erg goede service

Theo.Mediacradle 15-07-2013 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk: Super snel en goede kwaliteit.

Theo.Mediacradle 15-07-2013

Zoals ik hier gewend ben supersnel en goede kwaliteit!

J. Hermsen 15-07-2013 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Bestellen, gaan slapen, vroeg op om het pakket aan te nemen!!!

Ik wist welk artikel ik zoeken moest, dus eigenlijk: nvt

Goede winkels hebben het meest aan mondelinge reclame

Afgezien van het exorbitant hoge inktverbruik, slechte software en helpdesk van Canon printers, heeft dit merk ook uitstekende producten. Daarom kocht ik de CanoScan 5600F. Bij sommige instellingen een beetje langzaam, maar de resultaten zijn super.

rosaliehansen 15-07-2013 Via de website gekocht

Geen enkel probleem

Geen enkel probleem

ruim, alles gevonden wat ik zocht

ik heb alles gevonden, het is netjes en snel bezorgd.

Nel Slik 15-07-2013 Via de website gekocht

fijne website en makkelijk de produkten te vinden

goede service, ik had gekozen en betaald voor verzending zonder aantekenen maar de zending werd toch aangetekend verstuurd zonder dat ik hiervoor moest betalen.

veel keuze en geode prijs

CameraNu.nl werd mij aangeraden vanwege het assortiment en de prijzen en ik zal deze site ook zeker aanraden aan anderen.

gewoon goed!!!

Rovaman 15-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Via de zeer uitgebreide website al een voorkeuze gemaakt, daarna in de winkel een definitieve keus gemaakt na advies van verkoper.

Ik kreeg de indruk dat de verkoper wist waar over hij het had en gaf mij een goed advies.

Meer dan voldoende keus en zeker voldoende informatie over de artikelen.

Doordat je alle informatie kunt vinden en vergelijken op de website en daarna in de winkel de artikelen kunt zien en voelen, is er geen betere keuze te maken.

wernie48 15-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Product is gemakkelijk te vinden

Na kortstondig contact met klantenservice, snelle levering. Super

Kon uit groot assortiment mijn product gauw vinden.

Alles gin van een leien dakje en de prijs was meer dan goed.