Wim Vrooland 04-08-2013 In de winkel gekocht
industrie terein

Goed bereikbaar makelijk te vinden

De manier waarop je geholpen wordt

ruim voldoende

De mensen die in de winkel werken weten waar over ze het hebben

loes smits 04-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over de camera.

Vorige voor de derde keer een camera gekocht, de andere twee waren kapot gegaan. Ik vind de service, goed en persoonlijk. Ik heb een hele mailwisseling over mijn vorige camera's meegestuurd en een brief, ik kreeg een mail terug dat deze waren ontvangen en dat er begrip was. Vond ik zelf erg prettig, toen ik doorgaf dat ik niet nogmaals dezelfde camera wilde (2x kapot gegaan) was hier ook begrip voor en kreeg ik korting op een andere. Perfect.

Genoeg keuze.

Mijn vader heeft hier ook zijn camera aangeschaft na mijn advies.

Zeer tevreden, hoewel twee van mijn camera's kapot zijn gegaan. Ik ben overtuigd dat dit niet de fout is van camera.nu, maar van NIkon. Een snelle, persoonlijke afhandeling van mijn klacht, en direct een nieuwe camera. Dat zijn we hier in Nederland niet meer gewend! Super service.

Luuk2305 04-08-2013

Toen bleek dat het door mij bestelde fototoestel het niet deed is er op de laatste dag voor mijn vakantie nog en koerier langsgekomen om een nieuw toestel te bezrogen. Top!

Erna Booij 04-08-2013 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk

Er was meteen na ontvangst een probleem met het toestel. Prima reactie en service.

Betrouwbaar

Beoordeling na de ervaringen van de laatste dagen. Prima service.

Ronald40D 04-08-2013

Goede duidelijke site

Snel en correct

Veel

Kleun 03-08-2013

Middels een goeie internetsite kun je relaxed vanuit je luie stoel je keuze bepalen en dat tegen scherpe prijzen.

Na bestelling volgde de dag erop al de levering. Netjes.

Zeer kompleet.

Cameranu heeft alles wat een goeie internetzaak moet hebben dus waarom verder zoeken.

Zie hierboven.

Teergram 03-08-2013

Overzichtelijk en duidelijk wat je moet doen bij bv retourzending

Ik kwam voor een andere camera, maar men liet mij ook de keuze maken uit andere camera die niet onder deden van degene die ik wou. Besparing van 200 euro.

Alles wat ik nodig had was op voorraad

Vriendelijk personeel, ruim aanbod.

Norm 03-08-2013

Gewoon een goed ingedeelde site waar je snel tot een keuze kunt komen. Online betalen gaat ook erg vlot.

De bevestigingsmail kwam snel na mijn aankoop inclusief track&trace link

Zeer ruime keus inclusief de nieuwste modellen en vaak tegen een scherpe prijs

Prima winkel als je een nieuwe camera of objectief nodig hebt

Ben zeer tevreden over mijn aankoop, een Olympus Pen E-PM1 body voor 99 euro is zijn geld meer dan waard. Samen met het Panasonic 20 mm 1,7 pancake objectief heb ik een zeer compacte camera die ik overal mee naartoe kan nemen.

Rohuis 03-08-2013

makkelijk te bestellen

Prima

alles goed voorradig

Hoogvliet 03-08-2013

Duidelijke site, hoef niet te "zoeken" hoe nu verder te gaan na keuze bijvoorbeeld

I.v.m. een "op is op" aanbieding bij mijn product even gebeld met cameraNU om zeker te weten dat de extra's niet op waren op het moment dat ik mijn artikel zou bestellen. Ben snel en zeer vriendelijk te woord gestaan, waarbij ook nog uitgelegd werd hoe dit systeem werkt en geen enkele klant "misleid" kan worden doordat de actie vd site zou vervallen op moment dat de extra ook daadwerkelijk op zou zijn vanuit de voorraad. Is een automatisch bewakingssysteem voor.

Ik heb gericht naar "mijn" artikel gezocht en gevonden. Had wel de indruk dat er veel en actuele producten te bestellen zijn.

Ben alleen maar tevreden. Waarom niet dus?

H Heb mijn bestelling, incl. de gratis extra's, de volgende dag al ontvangen. Ook al was mijn bestelling pas ruim na 16.00 uur gedaan. Keurig. Daarbij heb ik eerst het internet afgezocht naar mijn product en een uitgebreide prijsvergelijking gedaan, waarbij dit bedrijf er zeer goed uitkwam.

klant987 03-08-2013

J-D 03-08-2013

de info over zonnekapjes op lenzen kan beter.

een verkeerde bestelling werd binnen de kortste keren omgeruild. Chapeau.

Goed, snel en uitstekende service.

Naam2099 03-08-2013

Makkelijk berijdbaar, overzichtelijke winkel. Kof

Overzichtelijke wachttijden via nummer, zeer ervaren en vriendelijke medewerkers, die je alle tijd en info bieden die nodig is om een overwogen besluit te nemen. Goeie koffie, thee en water faciliteiten.

Van alle merken en prijs klassen is er om uit te kiezen.

Zekerzou ik deze winkel aanbevelen, vanwege voorgaande redenen.

Heel te vreden over service en vooral de ervaren medewerkers, met heel veel geuld.

Nick987654 03-08-2013

Zeer ruim assortiment en alles is op voorraad. Hierdoor wordt je optimaal bediend.

Uitgebreid advies waardoor je een goede keuze kunt maken zonder twijfel

Van klein tot groot, van de topmerken tot de minder bekende merken, overal is een alternatief voor beschikbaar

Met zeer veel plezier geslaagd voor een D-SLR. Advies was top, beschikbaarheid was top, alles was top.

bslaman 03-08-2013

De website van Cameranu is overzichtelijk en bestellen gaat ook gemakkelijk. Alles is meteen duidelijk voor mij.

Een tien geef ik niet snel, maar ze zitten er dicht tegen aan. Service is goed en supersnel. Er wordt vrij snel gereageerd op een vraag via de email en leveringen zijn echt de volgende dag binnen.

Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en lijkt net de AH. Ze hebben dure goede spullen en goedkope goede alternatieven. Perfect gewoon.

Dit is gewoon een goede winkel. Ik heb hier besteld vanwege het assortiment, maar de service en snelheid zijn ook nog eens super.

Ik was opzoek naar yongnuo RF-603 triggers voor mijn Sony. Er bestaan alleen Nikon en Canon triggers, maar die zijn om te bouwen naar Sony. Doordat bij CameraNu de prijs zo aantrekkelijk was heb ik de stap gemaakt ze te bestellen en de volgende ochtend stond de chauffeur al op de stoep. Dit is echt service! CameraNu! Mijn petje af!

Rienmulch 03-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

snelle afwikkeling van het product als je het zelfs laat in de avond bestelt

Rinus Veldhuizen 02-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Een goede en informatieve site gecombineerd met een prettige winkel, maar je moet er wel even voor reizen. Ondaks dat ik de camera voor dezelfde prijs bij de mediamarkt (voorbeeld) kan kopen verkies ik het toch naar Urk af te reizen.

Werkelijk uitstekend advies. Uitstekende uitleg en zeer klantgerichte medewerkers.

Keuze te over. Ik zie die dingen waarvan ik het bestaan niet eens afwist.

Zie alle voorgaande opmerkingen en beoordelingen

Ik werk graag aan deze beoordeling mee omdat ik er volledig achtersta dat potentiële klanten worden geïnformeerd over de topwinkel CameraNu.nl

John van der Zwaan 02-08-2013

overzichtelijke site, snelle levering en dat voor redelijke prijzen.

gewoon prima

Veel keus in diverse artikelen

gewoon een goede zaak, dus geen rompslomp en snelle levering en gemakkelijk afrekenen.

Had een macro lens nodig, en vond hier voor een mooie prijs een lens en de afhandeling was prima !

Aart Blokker 02-08-2013 Via de website gekocht

pretige website waar je makkelijk alles kan vinden en bestellen.

snelle levering

veel te vinden

goede ervaringen

zie bovenstaande. verder vertrouwde indruk. thuis winkel waarborg. aangetekende versturing.

B.Willemsen1 02-08-2013

Heldere site en prima telefonische ondersteuning

Een dagje Urk gecombineerd met het testen (huren) van een camera, de accu bleek snel leeg, kreeg een andere accu en kon verder, prima service dus.

Tijdens het huren van de camera ben ik prima geholpen, geen gedoe toen ik terug kwam toen de accu leeg was.

cevaga2013 02-08-2013

De website heeft goede zoekfunkties, waarbij veel nuttige toegevoegde info te vinden is. Bestellen en betalen verlopen zeer vlot. Alleen nuttige gegevens hoeven ingevuld te worden.

Er wordt telefonisch of per mail op een positieve manier aanvullende informatie gegeven en uitstekend gereageerd op vervolgvragen. Levering verloopt vlekkeloos. Spullen zijn prima verpakt en er wordt niet moeilijk gedaan over omruilen van foutieve spullen. Wekt veel vertrouwen. Dus de service houdt zeker niet op na de aankoop.

Zeer aan te bevelen door de betrouwbaarheid, die ik inmiddels persoonlijk heb ervaren.

Door het ruime assortiment, eenvoudige en overzichtelijke manier van zoeken, gemakkelijke manier van betalen en de betrouwbaarheid en goede service is het mijn favoriete webwinkel.

JePeRo 02-08-2013

Overzichtelijke site

Snelle accurate levering, bijzonder goede en adequate nazorg

Ruime, meer dan voldoende keus

Zie eerdere opmerkingen

Uitgebreid assortiment, goede beschrijving van artikelen, gunstige prijsstelling, uitstekende, snelle afhandeling en goede nazorg

H.M.Langkemper 02-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Je wordt duidelijk naar de juiste keuze ondersteund.

Ze houden je goed op de hoogte van het verloop van je bestelling

Alleen maar positieve ervaringen.

Goede informatie bij aankoop

Marcel Heeren 02-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, en gemakkelijk bestellen.

Levering was perfect volgens afspraak, heldere communicatie.

Ik had al aardig lopen zoeken, maar vond bij CameraNu alles wat ik vond.

Gewoon goed en snel!

Cameranu is een complete, overzichtelijke webshop. Met een uitgebreid assortiment, goede voorraadindicatie, en ze doen wat ze beloven. Hulde!

Peter Touw 02-08-2013

CameraNu.nl heeft een website die zeer toegankelijk is en heel transparant. Het was een fluitje van een cent om het product dat ik wilde aanschaffen in het enorme assortiment te vinden. De betaling was reuze makkelijk en de benodigde gegevens waren simpel in te voeren. Kortom een goed proces om te bestellen. De volgende dag had ik het bestelde al in huis. Goed verpakt en keurig verzonden en afgeleverd.

Met de winkel heb ik geen contact opgenomen omdat ik op de website precies vond wat ik wilde hebben. Gezien de simpele ervaring met het bestelproces en de uitvoering daarvan verwacht ik dat als ik onverhoopt een beroep moet doen op garantievoorwaarden, dat dit geen enkel probleem zal geven.

Hoewel ik zocht naar een specifiek product zag ik dat het geboden assortiment bijzonder groot is. De prijzen zijn t.o.v. andere webwinkels en bedrijven in de meeste gevallen goedkoper.

Door het eenvoudige bestel proces, de simpele manier van betalen maar bovenal de perfecte levering heb ik dit in mijn omgeving al laten weten. Anderen zou ik beslist aanbevelen deze website te bekijken en producten hier te kopen

CameraNu.nl doet wat zij beloven. Ik ben uitermate tevreden met de ontvangst van de door mij bestelde producten, de dag na bestellen. Top! Ook de verpakking voldeed aan de hoge eisen die ik zelf stel als ik een postpakket verzend. Daarom alles in goede orde ontvangen. CameraNu.nl mensen, ontzettend bedankt voor de uitvoering van de bestelling. Ongetwijfeld hebben jullie hart voor de zaak en begrijpen wat jullie klanten willen. Proficiat

1947-Ton 02-08-2013

Met dit lamp statief is het makkelijk om onderwerpen goed belicht te krijgen.

De service is uitmuntend

Het assortiment is heel groot.
Wat je ook nodig hebt er is er.

Bovenstaande antwoorden zeggen genoeg.

Bij CamaraNu is het assortiment heel groot. En de service sluit daar goed op aan.

Arie Dijkmeijer 02-08-2013

zeer duidelijke website, weinig zoekwerk

prima, je kunt je bestelling volgen tot op het laatste uur

keuze t.o.v. de concurrent zeer uitgebreid

zeer aan te bevelen, betrouwbaar en snel

volkomen naar wens, groot assortiment, de bestelling kan duidelijk worden ingevuld en het bezorgen van het product is snel en betrouwbaar

betakarel 02-08-2013

Eenvoudige bestel procedure. Producten met beschrijvingen en reviews zijn eenvoudig te vinden.

Eigenlijk geen service nodig gehad. CameraNU doet wat ze zegt. Betrouwbaar.

Ruim voldoende op het gebied van fotografie

Ik beveel niet zo snel iets aan, maar als iemand aan mij zou vragen waar iets online te bestellen dan komt CameraNU wel aan bod.

Truida van Maar-kooi 02-08-2013 Via de website gekocht

per koerier laten bezorgen kost wel 20 euro maar je weet precies wanneer het wordt bezorgd

Ben 100 procent tevreden

Site is gemakkelijk, ook voor een ouder iemand

Goarre 02-08-2013

je kunt gemakkelijk iets uitzoeken en gelijk bestellen,en morgen heb je het "in huis"

Ook de service is prima!
Binnen drie dagen heb je een verkeerd besteld product teruggestuurd en weer in huis.

ruim voldoende

Prima winkel en een goede service!

WR Koster 02-08-2013 Via de website gekocht

Webwinkel is overzichtelijk en eenvoudig om er doorheen te surfen.
Alles werkt perfect. Bovendien is de afhandeling snel.
Al jaren ben ik een tevreden klant.

Reparaties worden correct en snel uitgevoerd. Evt telefonisch contact of per email, er is altijd iemand bereikbaar.
Orders blijven online beschikbaar.

Groot assortiment met scherpe prijzen.

Ik kan Cameranu aan iedereen aanbevelen. Het kijkt net een winkel naast de deur en voel me altijd een gewaardeerde klant.

Een prima shop!

Ton Oosterhuis 02-08-2013 Via de website gekocht

Snel kunnen bestellen uit een overzichtelijk assortiment, duidelijke aanwijzingen hoe het bestel proces verloopt

Tijdens het bestel en afleverproces wordt je tijdig geinformeerd over de status van je bestellingen.

Volledig assortiment kan ik niet beoordelen. Maar lijkt me meer dan voldoende.

Voordelig assortiment, goede prijs en kwaliteit verhouding.

Product besteld tegen 21 uur, daarna direct een bericht dat de bestelling in behandeling was. Regelmatige updates wanneer er een verandering van status was en het product is de volgende dag afgeleverd. Perfect!

Tching 02-08-2013

Prima

Snelle Levering

Uitgebreid

Sterke Prijs / Kwaliteit

Snelle verwerking

Regina Westra 01-08-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig om het product te vinden en de bestelling te plaatsen en af te ronden

Ik wilde de camera op tijd in huis hebben omdat het een kado was maar bestelde op het laatste nippertje. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wat de status van mijn bestelling was en hoefde me dus niet druk te maken of het wel op tijd aankwam. Het was er zelfs ruim op tijd!

Betrouwbaar, makkelijk en snel. Ik zal zeker deze webwinkel aanbevelen aan anderen

Het is ook zo fijn dat je een factuur krijgt opgestuurd waarin vermeld dat het aangetekend is verstuurd en ook de trackingcode erbij vermeld, en wie het aanspreekpunt is ofwel jouw bestelling heft afgehandeld (in dit geval; W Ik ben echt heel dik tevreden!

Dick-xxl 01-08-2013

Prima website en prettige telefoniste die mijn vragen afhandelde

Op verzoek alleen de rode Nikon body kunnen kopen.Dit viel aanvankelijk buiten het assortiment. Het werd perfect geregeld en verrekend.

De keuze is enorm. Ik viel voor een Nikon-camera met Tamron lens.

De website en telefoniste ondersteunen elkaar prima. Snelle afhandeling. Als je al weet wat je wil hebben is het helemaal snel gefixt.

CameraNu.nl vind ik een echte aanrader. Ruim assortiment en ook wat buiten het assortiment valt wordt geregeld. Hoewel het een hele uitgave blijft prima prijs -kwaliteit verhouding. Vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Geppie59 01-08-2013

De site is overzichtelijk, selecties zijn eenvoudig te maken.

Snelle levering, 's avonds bestellen, volgende dag geleverd.

Ze verkopen alle camera's die er te koop zijn, inclusief alle objectieven van de camera's. Veel accessoires van battery packs tot aan polarisatiefilters, tassen, statieven, bijna alles op voorraad. De prijzen zijn vaak de laagste.

Betrouwbaar, snel, heeft alles, goedkoop.

Degelijke website met uitgebreide selectie. Heeft daarnaast nog een winkel waar je goed wordt geholpen, jammer dat Urk niet naast de deur ligt.

donlang 01-08-2013

Nadat je een account hebt aangemaakt is het bestellen en betalen zeer eenvoudig. Je kan ook je bestel geschiedenis opvragen, handig als je eraan twijfeld waar je iets gekocht hebt.

Bij telefonische informatie over een product wordt je snel en goed geholpen.

Na de voorgaande argumentatie kom je via kieskeurig.nl vaak bij cameranu.nl terecht.

In de meeste gevallen is cameranu.nl de goekoopste en efficient in de levering.

Ed1941 01-08-2013 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke schriftelijke reactie en voortgangsmeldingen. Stipte levering.

plutargus 01-08-2013

snel te vinden

snelle verzending

voldoende

duidelijke omschrijvingen, makkelijk zoeken, redelijke prijzen

Jantje C 01-08-2013 Via de website gekocht

Producten zij makkelijk te vinden; bestellen is eenvoudig en zonder poespas. Ook betalen kan op verschillende manieren en is duidelijk en vlot.

Uitermate tevreden over communicatie mbt het bestelproces en datum + tijdstip van levering. Problemen heb ik nog niet gehad. Spullen komen netjes verpakt aan en voldoen aan de verwachtte kwaliteit.

Kan altijd beter maar is zeker in mijn geval voldoende ruim.

Ben erg tevreden. Hoop dat dit hoge serviceniveau ook in de toekomst zo zal blijven!
Top mensen... ga zo door!

Niets dan lof!

I AM sanne 01-08-2013

De website was heel duidelijk en alles was goed te vinden. Wat ze vragen aan gegevens, is gewoon het nodige. Alle stappen waren heel duidelijk aangegeven.

Super snel thuisbezorgd! De namiddag had ik besteld en de volgende ochtend rond tienen werd het al bezorgd, gratis!

Een heel ruim assortiment met alles was ik nodig had. Ik heb hier zowel mijn camera als een goede, passende case gekocht. Met de prijzen heb ik natuurlijk wat winkels vergeleken en cameranu.nl was steeds weer de goedkoopste winkel, voor zowel mijn camera als mijn case.

Het was snel geregeld en de webwinkel heeft een ruim assortiment. De producten worden bovendien voor een prima (lage) prijs aangeboden.

Ik vind de cameranu.nl een prima webwinkel met voor mij alleen maar voordelen. Ze verdienen wat mij betreft een dikke 10!

harry_eos 01-08-2013

Duidelijke website, snelle bestelprocedure. Ik ben eerder een aantal keer in de fysieke winkel geweest, maar heb nu voor verstuur gemak gekozen.

Ik begon om 21:20 met het maken van een account en om 21:42 ik ik een melding dat mijn bestelling verstuurd was.

De spullen die ik wilde hebben, zitten in het assortiment. Prijs is goed (misschien niet het allerlaagst, maar dat neem ik bij Cameranu voor lief).

J. Kikkert 01-08-2013

Zeer snelle levering, de volgende dag al in huis

Fonsieee 01-08-2013

Bestelt en binnen 2 dagen in huis!

Het product voor half 11 bestelt. Helaas niet de volgende dag binnen, maar wel binnen 2 dagen. Prima service!

Groot assortiment.

Zeker weten. Sommige producten zijn relatief goedkoop ten opzichte van andere sites.

H.Lammers 2011 01-08-2013

Goede duidelijke website en na bestelling zeer snelle levering.

fabianrobroek 01-08-2013

Het is een uitsekende winkel vol met gemakkelijkheid! De service is ook zeer netjes je hebt het al snel in huis. Ik raad iedereen dit aan en koop uw camera spullen voortaan op: www.camera.nu Topppiii!!!!

Mojo144 01-08-2013

De site is overzichtelijk en het is makkelijk om iets te bestellen

Gemaild met een vraag, binnen een dag een reactie met het juiste antwoord.

Ik ben een beginnende fotograaf maar alles wat je nodig hebt is terug te vinden. Ook de prijs is duidelijk lager dan bij andere.

Ik heb m'n camera ergens anders gekocht maar ik kan mensen adviseren deze site te bezoeken. Je moet wel enigszins weten wat je zoekt. Voor dure aankopen zou ik iedereen adviseren de winkel te bezoeken.

Al met al een goede site, duidelijkheid over de levering, goede prijsstelling en goed advies

watermancleo 01-08-2013

Je kunt direct vanachter de opc alles vinden, en bestellen wat je wilt. De keuze is enorm

Het is vebazingwekkend hoe snel je het bestelde op je bureau verschijnt!

Zeer groot assotiment. Je ziet niet snel een"hebben we niet"in onze winkel!

Zal iedereen aanbevelen om eerst bij jullie te zoeken. Tien tegen een dat je slaagt.

Mijn bevindingen zijn gestoeld op wat ik persoonlijk ondervonden heb

C.C.H. Producties 01-08-2013 Via de website gekocht

Thuis heb ik een keuze kunnen maken en vervolgens heb ik de scanner besteld.

Nadat ik de scanner besteld had, kreeg ik een bevestiging.
Daarna kreeg ik een mail waarop de levertijd werd aangegeven. Alles klopte, ook het tijdstip van aflevering!

Ik mis nog wel artikelen, die mijn belangstelling hebben, in uw assortiment.

In mijn vriendenkring heb ik mijn ervaringen gedeeld; zij waren onder de indruk van mijn enthousiasme!

Uit mijn cijfergeving en de daarbij behorende motivatie moge duidelijk zijn, dat ik uitermate tevreden ben over uw bedrijf én medewerkers.

marcel021083 01-08-2013

Makkelijk te bestellen en je weet precies wanneer het bezorgd wordt

Geen problemen gehad.

Ruim assortiment en voor leuke prijzen

Zeer tevreden over bestelling en levering

Ik ben tevreden over de bestelling en levering. De site heeft een goed assortiment en voor een leuke prijs! Ik kom hier zeker nog een keer terug!