Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Micha 21-02-2020

Nadat het product niet precies zo leverbaar was als besteld - en er zat tijdsdruk op - heeft CamaraNU zelf de bestelling in een pakket 'light' omgezet en het resterende bedrag geretourneerd. Dit alles binnen twee dagen. Dat is keurig.

RRichard 21-02-2020

Nette service en snelle levering waardoor je met goed gevoel nog eens terug zo komen fysiek ( winkel /advies) of gewoon via de website het gaat opzoeken.

Paul 20-02-2020

gezocht naar (ik durf het bijna niet te zeggen) negatief bladen. CameraNu had een mooi aantal liggen en de levering was vlot en tijdig over moment van levering. Prima dus.

Floortje 20-02-2020

Zeer tevreden, goede afhandeling, snelle levering, niet goed geld terug ook snel afgehandeld, snel geld retour.

Peter G. 20-02-2020

Ik ken dit bedrijf door een heel adequate levering enkele jaren geleden van een camera die het prima doet en toen ik onlangs een extra batterij nodig had, bleek er een winkel van hetzelfde bedrijf in de buurt te zijn waar men mij een goede vervanging voor de originele batterij kon leveren. Daarbij maakte het personeel een deskundige indruk. Kortom: prettige site en winkel. Ik kom er wel terug als dat nodig is.

Kruismuis 20-02-2020

Supersnel. Prima harde schijf voor een beste prijs. Ben er goed blij mee. Bestellen ging prima. Geen fouten. Geen vergissingen. Geen nawerk.

NoenkelMi 20-02-2020

heb hier al meerdere malen gekocht - zowel online als tijdens de Professional Image beurs. Telkens goeie ervaringen gehad en tegen een goeie prijs

EJdB 20-02-2020

Je krijgt goede kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering, correcte verpakking en persoonlijke noot maken het plaatje compleet.

Anneke Hoeksma 20-02-2020

Ruime sortering, goed prijzen, snelle levering.
Krijg veel informatie en ze bieden veel op het gebied van fotografie

Christiaan 20-02-2020

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met de service van Cameranu.nl. Voor mijn oude camera hebben ze mij nog een schappelijke prijs terug gegeven en het tegoed heb ik meteen gebruikt om een nieuwe lens bij ze aan te schaffen. Alle communicatie verliep moeiteloos en de beloften zijn allemaal goed en proactief nagekomen. Uitstekend!!

Harry 20-02-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle bezorging. Artikel werkt naar behoren

HanJ 20-02-2020

Snel geleverd, bedrijf doet echt moeite om zijn klanten goed te bedienen, bijvoorbeeld door desgewenst contact op te nemen.

Chipke 20-02-2020

Laagste prijs, supersnelle levering en uitstekend verpakt! En wanneer het -zoals in mijn geval- om een EIZO monitor gaat, hoef je je over de kwaliteit geen zorgen te maken.

Lot 20-02-2020

Duidelijk site, de chat is handig en reageren snel. Uiteindelijk met behulp van de chat medewerker mijn keuze gemaakt welke camera. Dit werd dan ook snel bezorgt. En belangrijkste ik ben erg blij met mijn aankoop.

W.T. Jonker 20-02-2020

Ik ben een beginnende vogelaar en was opzoek naar een kleine verrekijker. Tijdens het oriënteren ben ik bij cameranuf.nl terechtgekomen.

Ik vind de website erg prettig.
Om mij goed te oriënteren had ik informatie nodig over de verschillende soorten verrekijkers en mogelijkheden. Door de artikelen/informatie op de website ben ik meer te weten gekomen over verrekijkers. Welke ik moet kopen, wat het verschil is tussen een dure en goedkope verrekijker en waar je op moet letten. Zo kon ik een goede keuze maken.

Het verstrekken van extra informatie is bij een uitgebreid assortiment erg belangrijk. Anders zie je door de bomen het bos niet meer. Cameranu.nl doet dit erg goed!

Sammy 20-02-2020

Eerst goede service gehad in de winkel, mbt oriënteren op welke camera ik zou kopen, daarna online snelle service, en toen er iets mis was, weer hele goede, snelle service in de winkel

Ruud Duk 19-02-2020

Sportief bedrijf dat producten ondanks een foute prijs op de website het toch uitlevert voor die prijs.👍

Hans Groos 19-02-2020

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Het was precies wat ik had besteld.
Echt klasse hoe snel en goed dit gebeurt.
Zeer tevreden

Rond 19-02-2020

Ik kwam met een probleem met een camcorder microfoon.
Dat is deskundig en op een betrokken wijze opgelost.

Marino 19-02-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat ik een bestelling wilde doen en toevallig had ik voor mijn verjaardag een mailtje met gelukwensen en een kortingsbon van 5€ ontvangen.
Prima service

Johan 19-02-2020

Snelle en correcte service, verpakking zoals het hoort te zijn bij verzending

Meyer 19-02-2020

Na rondzoeken, informeren en oriënteren een 14mm vast brandpunt objectief besteld bij CameraNu.nl. De levering was snel, de dag na mijn bestelling.

De informatieverstrekking was goed, de site goed te gebruiken en verder verliep alles vlekkeloos.

Ik heb mijn oog ook al laten vallen op een ander objectief, grote kans dat ik deze bij deze winkel bestel.

Rijn Bécude 19-02-2020

Prettige winkel, fijn geholpen door mensen met verstand van zaken die de tijd voor je nemen. Top!

Herbert 19-02-2020

Top service, goede raad en supersnelle levering!
Een aanrader voor iedereen.

Kees 19-02-2020

De medewerker nam echt alle tijd om op basis van mijn wensen goede uitleg en adviezen te geven.
Ook de omruil regeling is perfect. Ik heb zonder problemen de camera een dag later omgeruild voor een andere omdat ik bij nader inzien een camera met groothoeklens nodig had. De aangeschafte camera (Canon EOS M50) is helemaal naar mijn zijn. Super tevreden dus.

Luc Vervliet 19-02-2020

Een uitgebreide keuze, snelle levering uit voorraad, uitstekende na-verkoop-service

Ellen 19-02-2020

Of je nu iets duurs koopt of net als ik iets van nog geen 15 € je wordt met de zelfde zorgvuldigheid geholpen.
Je wordt op de hoogte gehouden waar het pakketje is en hoe laat geleverd.
Zeer tevreden.

Frank Nagtegaal 19-02-2020

Ik heb bij Cameranu.nl een lens gekocht. Op de website waren duidelijke foto's geplaatst van het artikel en de omschrijving was zeer duidelijk. Na de bestelling een email gestuurd met aanvullende wensen, die zijn naar complete tevredenheid nagekomen. TOP service.

lebara 19-02-2020

wij als bedrijf Lebara zijn super blij met de camera.
we hebben foto's voor een fotoboek genomen en en de foto zijn super.
de site is oké.

Leon Sterk 19-02-2020

Een goede winkel met een zeer toegankelijke site. CameraNu is ook goed telefonisch te bereiken. Mijn vraag werd snel en professioneel beantwoord en de bestelde lens was binnen 2 dagen bij mij in Duitsland bezorgt. Zelfs werd voor mij als klant uit Duitsland de Duitse BTW berekend. TOP

Roel8 19-02-2020

Deskundige voorlichting die mij heeft geholpen in de keuze van een compact camera. Daarvoor werd de tijd genomen. De Nikon Coolpix p950 die ik voornemens was te kopen kon ik uitgebreid proberen in en buiten de winkel.

Wil 19-02-2020

Ik zocht een canon printer ter vervanging van mijn oude. Dat werd de Canon MG3650S in de witte uitvoering. Hij was in voorraad en de volgende dag precies volgens afspraak door postnl afgeleverd. De website is goed opgebouwd en je kunt eenvoudig door het assortiment gaan. In het verleden gemerkt dat de service van Camera Nu prima voor elkaar is dus dat sterkt het vertrouwen in deze webshop.

Fred Schuurhuis 18-02-2020

Ongekend ruime keus en voorraad. En als het niet voorradig is zorgen ze dat het er in no-time wel is. Bovendien scherpe prijzen.

Coese 18-02-2020

Blinkt uit in het productaanbod aan zeer correcte prijzen in vergelijking met andere aanbieders.
Interessante en gebruikersvriendelijke site die, naar mijn gevoel, iets performance is dan gelijkaardige sites.
Vlugge levering!
Voor herhaling vatbaar....

van deynze conny 18-02-2020

een heel mooi overzicht op de site correcte en verzorgde service ook heelvriendelijk om inlichtingen te verschaffen aan de foon .

Atje 18-02-2020

Prima service en geleverd zoals afgesproken. Met aangetekende post dus geen risico

Charles 18-02-2020

Epson scanner voor mijn Mac besteld. Eerst door jullie technische dienst uit laten zoeken of deze scanner voorzien was van een actuele driver, voor je het weet is de software weer achterhaald door een nieuwer besturingssysteem. Prima en snel uitgezocht

Loep.nu 18-02-2020

Logistiek hebben ze het goed voor elkaar: vandaag besteld, morgen of overmorgen binnen. Als daar enige vertraging is, dan ligt dat meestal bij de bezorging.

Elvira 18-02-2020

Professionele, zorgvuldige personeel. Echt een fijn bedrijf waar ik graag kom

Harro Lowie 17-02-2020

Ik wilde de JVC HM360E Full HD videocamera kopen, deze bleek niet voorradig op vrijdag 7 februari , aangeboden werd mij te informeren wanneer de camera was aangekomen.
Dinsdag kreeg ik bericht dat dinsdag de camera in de van Woustraat zou liggen.
Prima uitleg en duidelijke informatie.

Filip Mansens 17-02-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat de verschillende accessoires die ik zocht, allen in het zeer ruime assortiment van CameraNu voorkwamen, gunstig geprijsd en direct leverbaar waren. Daarnaast was de kwaliteits info op de site, bijzonder helder en compleet. De artikelen voldoen aan mijn verwachtingen, waren goed verpakt en het pakket werd snel bezorgd. Artikelen en service zijn gewoon top.

M. Masséus 17-02-2020

ik zat te denken welk cijfer ik zou geven en realiseerde me dat ik in al die jaren niet één iets aan te merken heb gehad. De service is uitstekend, levering snel en voorraadinfo altijd correct.

mar 17-02-2020

Voor een luttel bedrag geleverd op zondag! Dat was heel fijn, want ik had deze lens die ik bestelde nodig voor een opdracht met een dead line. Goed verpakt. Ik kon nog diezelfde zondag aan de slag.

John 17-02-2020

ik zocht een epsonprinter en kwam bij cameranu terecht ik had van deze winkel vaker gehoord en vond precies wat ik zocht ik kom uit Apeldoorn maar hier was die niet in voorraad zou van ergens anders opgestuurd worden de volgende dag had ik hem al in huis prima snelle levering ook nog 50 euro cashback van epson gelijk aangevraagd 3 dagen later al op de rekening geweldig. ps kreeg van cameranu.nl ook nog eens 50euro kassakorting nog een keer geweldig

Kees 17-02-2020

Super goede en vriendelijke bediening. Goede garantie en service. Geweldig concurrerende prijs.

Vrancken 17-02-2020

Ik wilde snel een tweede batterij voor mijn nieuwe camera. In de winkel waar ik mijn camera heb gekocht konden ze mij niet onmiddellijk helpen.

Els 17-02-2020

De site van CameraNU.nl is zeer gebruiksvriendelijk. Als niet-fotograaf kon ik toch snel het gezochte product vinden, met de prijs. De keuze voor CameraNU.nl is ook gemaakt omdat je hier kadobonnen kunt kopen, altijd een goed idee. Deze werden snel besteld en supersnel geleverd!

Anne 17-02-2020

Uitstekende service. ‘s Avonds 3 producten besteld, de volgende ochtend geleverd. Het bestelde ministatief, filterset en lensring waren goed verpakt.

Jan 17-02-2020

Duidelijke omschrijving van te koop gestelde producten.
Perfecte service. Ultrasnelle antwoorden op mijn vragen. Uitstekende communicatie.
Ik zou echt niet weten welke puntje van eventuele kritiek ik kan bedenken.

Wouter 17-02-2020

De 8 had wat deze service betreft wel meer kunnen zijn maar dat is niet eerlijk denk ik. Pas als er een issue was geweest dan had de manier van oplossen een hogere score kunnen geven.
Maar niets te klagen dus, snel gekozen, besteld en geleverd.