Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yavuz Tuncer 18-01-2019

Perfect shop, snel levering. Antwoord snel aan un vraag. En de prijs is redelijk.
TOP!!!

hansi 18-01-2019

Duidelijke webshop en ook ervaring met fysieke winkel ,klantvriendelijk en specialistische kennis aanwezig, goed geholpen bij aanschaf gopro gymbal bij bestelling ook supersnel geleverd gekregen.

Michelle 17-01-2019

Wat een super service !! Savonds om 22.00 besteld en sochtends om 09.45 ging de deurbel en werd mijn pakje al bezorgd! Kan niets anders zeggen dan een top service!

Christiaan Krop 17-01-2019

In tegenstelling tot veel andere winkels was de lens die ik wilde aanschaffen bij CameraNU wel op voorraad. Het gaat om de Nikon AF-S 20mm f/1.8G ED. Een prachtig en betaalbaar objectief. De volgende dag in huis, top!

Frank 17-01-2019

Artikel was snel geleverd, prima verpakt, ik ben heel blij met CameraNu.nl!

Plexat 17-01-2019

Lang gezocht naar een fototas als rugzak. Ik wist welke ik wilde hebben maar kon hem nergens meer vinden. Uiteindelijk heb ik hem toch bij jullie gevonden en besteld. Hij werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

richard 17-01-2019

Levering was de volgende dag al, snel dus !
Correcte berichtgeving via de mail voor verzending dus al met al snel en correct geleverd, en erg blij mee
tot gauw weer

S. Borst 17-01-2019

Het artikel werd niet binnen 24 uur afgeleverd, maar keurig binnen 2 dagen. En aangezien ik die supersnelle service van tegenwoordig absurd vind, ben ik zeer tevreden.

Amber 17-01-2019

Ik heb de canon m50 gekocht super snel geleverd en heb er veel plezier van ik had wel wat kleinen isseus bij instellen maar daar voor moet ik naar canon zelf overgens super goede klanten service !

Hannah 16-01-2019

Tijdens de aanschaf van mijn camera werd ik heel goed geholpen met de verschillende keuzes tussen de modellen en waar dan precies het verschil in ligt. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles aan mij goed duidelijk te maken waardoor ik na lang overwegen toch mijn keus heb gemaakt. En daar ben ik nu echt heel blij mee! Omdat wij uiteindelijk wel iets van 3 uur in de winkel zijn geweest was het fijn dat je even kon zitten en er gratis koffie thee en chocomelk kon halen. Wel duurde het soms lang met het wachten tot je aan de beurt was, maar dat was het helemaal waard.

FW.Joosten 16-01-2019

Goede site, makkelijk te bestellen artikelen, snelle levering, netjes verpakt👍

Sebastian96 16-01-2019

Altijd scherp geprijsd, overzichtelijke winkel in Urk en Webshop. Al meer dan 10 aankopen gedaan, nooit problemen mee gehad. Ik kan het met hun aanbod in combinatie met hun service gerust de beste camera winkels van Nederland kunnen noemen.

Kiara 16-01-2019

Snelle verzending en vriendelijk personeel. Mijn achter grond rollen werden persoonlijk gebracht door een medewerker van cameranu.nl erg fijn.

Hans 16-01-2019

Duidelijke website, producten goed te vinden. Snelle afhandeling en levering. Producten goed verpakt. Prima keuzes voor wat betreft betaal- en aflevermogelijkheden. Aanrader voor het kopen van fotografie artikelen.

Agnes 16-01-2019

Uitgebreid assortiment, zeer duidelijke beschrijvingen en supersnelle levering. Zij beloven een snelle levering en het gebeurt allemaal heel correct. Zorgvuldig verpakt, gewoon perfect.

Nico 16-01-2019

Zeer goede en snelle service!
Bij vragen wordt je goed en snel geholpen, dit is tegenwoordig steeds meer een eis..
Perfect dat jullie zo cool blijven en alles netjes regelen.

Maren 16-01-2019

Goede en snelle levering. Wanneer er iets mist of niet werkt, wordt er direct een nieuwe gestuurd. Ik had dit met een triggerset die niet werkte, uiteindelijk kwam dit door de meegeleverde batterij en kreeg ik dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd.

Guusje 16-01-2019

Altijd goede service en klantvriendelijk. Een vertrouwde webshop waar ik graag mijn bestellingen doe. Zeer goed benaderbaar via de mail met een snelle reactie.

dbuijsen 16-01-2019

Ik besloot na lange tijd niets met mijn hobby gedaan te hebben, weer een DSLR camera te kopen. Dankzij de overzichtelijke en uitgebreide informatie op de website en de uitgebreide zoekfucties (keuze in filters), was de keuze snel gemaakt. De volgende dag was mijn camera al binnen (in het weekend!).
Daarna was het ook gemakkelijk om via de website van cameranu.nl bij de cashback-actie van mijn camera terecht te komen. Alles bij elkaar dus een fijne ervaring!

Gert 16-01-2019

Prima webshop met groot assortiment en snelle levering. Ook retour wordt snel afgehandeld, prima hoor.

Anita 16-01-2019

Absoluut De winkel voor alles wat met camera's te maken heeft! Prettige website met uitgebreide omschrijvingen van de producten en snelle levering, vaak ook gratis als het kleinere producten betreft. En zeker ook de moeite waard om ze op facebook te hebben, door de vele tips voor fotografie.

Peter Canters 16-01-2019

Eerst een paar online vragen gesteld en dadelijk antwoord op gekregen tot ik tot de aankoop van een camera met accessoires over ben gegaan , na 's avonds laat de knoop doorgehakt te hebben ,besteld en de dag erna al levering gekregen. Topwinkel met mensen die op de hoogte zijn .100/100

Dirk 16-01-2019

De mensen van deze winkel staan je graag en snel met raad en daad bij, als je vragen hebt.
Je vragen worden professioneel behandelt.
De levering van je goederen gebeurt supersnel.
Prima service :-)

Prutsie 15-01-2019

Via diverse sites voor printers kwam ik als goedkoopste uit bij CameraNU . nl Wat reviews gelezen en direct besteld op hun site. Deze site was duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Betalen ook gemakkelijk en snel. Opgegeven levertijd was exact en het pakket is netje aangekomen zonder beschadigingen. Uitgepakt, beschrijving gelezen en toen installeren.
Dit alles is prima verlopen en heb een goed werkende printer met 2 inktcartridges. Hopelijk bevalt dit beter, goedkoper, dan met 5 inkt cartridges.

Paul Ouddeken 15-01-2019

Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst bij CameraNU. Geen misverstanden over het product omdat het goed omschreven is. En de snelheid van levering... indrukwekkend! Mijn laatste buit, een mooie alternatieve zonnekap van JJC met adapter voor mijn Fuji 100F tegen een heel scherpe prijs. Alle vertrouwen in CameraNU en ik blijf er bestellen als het om fotobehoeften gaat!

S 15-01-2019

CameraNU is een ontzettend prettige winkel: snelle levering, een mooi en zeer ruim assortiment en goede service!

Lumic 15-01-2019

Nog niet zoveel besteld maar wat ik al bestelde werd snel en correct afgeleverd. Nog geen beroep moeten doen op servicedienst, wel een extra vraag over een produkt gesteld en die werd snel en to the point beantwoord. Informatie via de website vrij volledig en ruim aanbod. Vond er een oplossing als aanvulling voor de camera waar ik al een hele tijd naar op zoek was.

Adrie 15-01-2019

Goed assortiment, snelle levering, en ik hoop bij eventuele aanschaf van een nieuwe Camera een goed advies krijg.
Met een goede prijs.

Han vd Berg 15-01-2019

Bij CameraNU vond ik wèl wat ik zocht, voor een goede prijs en gratis verstuurd!

Visserman 15-01-2019

Op zo,n laat tijdstip besteld en toch de volgende dag in huis.Geweldig,zij verdienen gewoon een pluim.

Roos 15-01-2019

Supersnelle levering. Ik heb een canon 5D mark IV body gekocht met open doos. Dit scheelde aanzienlijk in prijs. De camera body is perfect evenals de overige bijgevoegde zaken als bv batterij en lader.

Parcival 14-01-2019

Alles verlopen zoals verwacht en vermeldt op de website (welke overigens goed werkte en overzichtelijk was). Verzending liep één dag uit, dat is echter niet te wijten aan camaranu.

Vandenbroucke rik 14-01-2019

de site is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk , men eerste bestelling ( statief ) besteld op een vrijdag en de zaterdag reeds bij mij thuis afgeleverd ( Belgie ) , bij tweede bestelling bleek een stock verschil bij een artikel , maar kreeg daar omtrent binnen de 4 H al een mail over , en op de tweede dag na bestelling werd alles keurig afgeleverd bij mij thuis , ben uiterst tevreden van de service die jullie leveren , binnen kort bestel ik men flits daar een tevreden klant steeds terug komt , met beleefde groeten uit Belgie

Arjan 14-01-2019

Het bestelde artikel was op voorraad. Supersnel geleverd (nog dezelfde avond!) en was goed verpakt, zonder overdaad aan verpakkingsmateriaal. Artikel komt precies overeen met de omschrijving op de website. Betaalproces is overzichtelijk, voldoende keuze uit betaalmogelijkheden. Kortom, een aanrader.

Astrid 14-01-2019

De medewerkster aan de telefoon was uiterst behulpzaam en deskundig, en nam alle tijd. Een heel fijn gesprek dus. De schoonmaakdoekjes die ik besteld heb kwamen inderdaad de volgende dag al binnen, zonder verzendkosten. Heel prettig, uitstekende service!

Marion 14-01-2019

We hebben bij Cameranu een verrekijker gekocht. De verkopen nam alle tijd voor ons en hielp ons bij het kiezen. We zijn erg tevreden!

André 14-01-2019

Fijne webshop. Je wordt er als klant meer dan correct behandeld. Op vragen wordt er steevast snel een adequaat antwoord gegeven. De leveringen gebeuren altijd sneller dan verwacht. Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Jan 14-01-2019

Eindelijk nu eens een site die de passende informatie snel geeft. Ik heb mijn Manfrotto statief snel gevonden en omdat deze in de markt de goedkoopste was meteen besteld. De bestelling, tracking systeem en levering ging soepel, correct en snel. Ik beveel cameranu.nl uiteraard aan al mijn vriende en familie aan!!

Nielsie94 14-01-2019

Duidelijke communicatie en product snel geleverd (de volgende dag)!
Product werd door Apple aangeraden (externe harde schijf voor ‘TimeMachine’) op haar eigen website, echter was hij hier veel goedkoper en ik kreeg er een handige opbergcase bij!
Super tevreden!

Chantal 14-01-2019

Ik heb een screenprotector voor mijn camera besteld en was al binnen 24 uur afgeleverd bij de postnl locatie! Je krijgt netjes via mail de facturen en garantie bijlage. Het fijne is ook dat alle assortimenten 2 jaar garantie heeft.

john 14-01-2019

Razendsnellle bezorging en reactie op mail. Bestelling dezelfde dag nog in huis op een zaterdag.

Monique 13-01-2019

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering. Artikel is precies wat ik er van verwacht had, ik had een rugtas voor mijn fototoestel en objectieven besteld.

Dyan Blezer 13-01-2019

Hele fijne site. Bijna alle producten voorraad. Altijd de nieuwste producten online. En een Snelle levering. Als je vragen heb kun je heel gemakkelijk bellen en krijg je goed advies.

Rob Tol 13-01-2019

Zeer vriendelijk/vrolijk personeel. Lekkere koffie. En altijd de bereidheid tot super service. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn ervaringen met de mooie shop.

Mark Ipenbur 13-01-2019

Cameranu had de beste prijs. De door mij bestelde scanner kreeg ik een dag later keurig binnen.

Deltre 12-01-2019

‭Camera.nl claimt te leveren de volgende dag als je voor 23:59 besteld en als het product op voorraad is. Zo heb ik mijn exemplaar van Lightroom 6 besteld om 23:45, op voorraad, en betaald via iDeal. Niets aan de hand en de software zou zaterdag bezorgd worden. Maar om 00:12 krijg ik mail dat er onverwachts vertraging is en dat er met mij de volgende ochtend contact wordt opgenomen. Dat gebeurt niet, wel krijg ik een track & trace dat de bestelling dezelfde dag nog wordt bezorgd. Alleen is deze nog niet bij de sorteermachine aangemeld en dat blijft de gehele dag zo. Er komt geen bezorging en niemand heeft contact opgenomen. Als ik uiteindelijk zelf rond 16:00 bel krijg ik niemand meer aan de lijn. Zondag en maandag wordt er niet bezorgd, dinsdag werk ik dus dat wordt pas woensdag voordat ik het pakje kan ontvangen. Wat een waardeloze belofte. Als ik dat had geweten dan had ik elders de aankoop kunnen doen. Claim dan niet dat je kan bezorgen.
Nielsie94 14-01-2019

Sorry hoor, dit is gewoon je eigen domme fout.
Dat men op zondag en maandag niet levert is an sich logisch.

Maar jij kan zelf ook gewoon eerder bestellen.
Iets last minute bestellen../ kan alleen maar fout gaan.

deltre 14-01-2019

Als zij claimen dat als je het voor 23:59 besteld dan heb je het de volgende dag in huis, dan moeten ze dat ook waarmaken. En als ik vrijdag bestel dan kunnen ze het zaterdag bezorgen. Verder zouden ze contact opnemen wat ze niet deden. Hadden ze dat wel gedaan dan was het anders, maar dat was de tweede loze belofte. Verder was het pakker wel aangemeld maar niet verstuurd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-01-2019

Goedendag,

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en hierbij onze excuses aangeboden voor het niet terugbellen in de ochtend. We zullen hier in de toekomst beter op letten dat dit wel gedaan wordt, want dat is iets dat we beloven.

In de levering de volgende dag gaat het in 98% van de gevallen goed, bij jou is het helaas niet goed gegaan, en dat betreuren we. We zien dat het pakketje uiteindelijk maandag toch nog in goede orde ontvangen is.

Bedankt voor de feedback en wie weet tot gauw!

Groeten,
CameraNU.nl

Peter D. 12-01-2019

Ook dit keer weet uitstekend geholpen bij de keuze van een product. Hey blijft een aanrader

Jules 12-01-2019

Had mijn Canon lens middels diverse reviews op internet bekeken en beoordeeld en de keuze van cameranu.nl was snel gemaakt. Op de site was het meteen overzichtelijk en duidelijk. Supersnelle levering (de lens was op voorraad) en goede afhandeling. Product was goed verpakt en werd persoonlijk overhandigd.

P.Westerveld 12-01-2019

De website is zeer duidelijk. Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel en goed.

M 12-01-2019

Eerste en goede ervaring met camera.nl. Op vrijdagavond laat een tas besteld, zaterdagochtend al mee op pad kunnen gaan. Prijs/kwaliteit van het product geef ik een 10, was al langere tijd naar een specifiek kenmerk van de tas en die kon ik nergens anders vinden. Tevens een leuk en betaalbaar bedrag voor een beginnende fotograaf.