Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daman1951 15-10-2013

Van thuis uit de catalogus doorlopen en bestellen aan de scherpste prijzen. Zo simpel.

Gisteren de bestelling geplaatst (Belgie). De betaling met Visa uitgevoerd en de dag erna in de voormiddag werd reeds de bestelling geleverd.

Zeeeeer ruim assortiment

Dit is mijn 1ste aankoop bij Camernu en ik zal mijn positieve ervaring met deze winkel zeker meedelen andere amateurfotografen.

Qua gemak van bestellen, betalen, leveringstermijn en prijs: alles ok

VCU 15-10-2013 Via de website gekocht

Karin1821 15-10-2013

makkelijk de bestelling te plaatsen

Prima klantenservice, ze helpen je graag en snel

Canmeranu.nl is een prima site om je bestellingen op te plaatsen. De klantenservice is vriendelijk en wil je snel helpen. verzending was een dag later bij mij thuis. Top!!

H Elsinghorst 15-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk mee te nemen energ duidelijk beeld

heel erg snel en vriendelijk

daarvoor hartelijk dank

goed en duidelijk

WéPé Fotografie 15-10-2013 Via de website gekocht

snel gevonden, overzichtelijk

snelle afhandeling en effectieve communicatie over het afhandelingsproces

zeer uitgebreid en niet alleen de (duurdere) A-merken. Dus veel keus

In hoge mate!

Een zeer positief ervaren eerste kennismaking met dit bedrijf.

Adriaan90 15-10-2013

Snel besteld en vaak voorradig

Goede communicatie omtrent bestellingen en verzending

Breed assortiment, al mis ik soms wel wat modellen van bepaalde merken in de webshop staan.

Gewoon prima prijs/service gehalte. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Klavervier 15-10-2013 Via de website gekocht

Gerard Kl 14-10-2013

Zaterdagmiddag besteld en, ondanks een wijziging per e-mail op zondag, toch op dinsdag al bij de post.

Een foutje bij de bestelling werd n.a.v. een mail snel door Cameranu.nl recht gezet

De juiste flitser voor mijn camera was gelukkig in voorraad

Snelle service en correcte behandeling van mijn telefonische vragen

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

AdinBeek 14-10-2013

Het maken van keuzes en de manier van bestellen is eenvoudig door het volgen van het stappenplan.

Zonder problemenen razend snel thuis bezorgd.

Er is een erg ruime reuze.

Uitgaande van de bovenstaande items, kan ik tot geen andere conclusie komen dan anderen deze winkel positief te adviseren.

Ik zal een volgende aankoop weer via deze winkel doen.

Gijs Voorthuizen 14-10-2013 Via de website gekocht

Ideaal! s'avonds besteld, de volgende dag netjes in huis. Prima verpakt zo hoort een webshop te werken!

Groter assortiment dan de lokale speciaalzaak, voor ieder wat wils.

Makkelijk, snel, compleet, prima prijs.

Mijn favoriete onlineshop voor al mijn camera behoeften! Alles wat je nodig hebt is te vinden.

Amaranthstudio 14-10-2013 Via de website gekocht

goede web site snel geleverd

prima

ruim

een mono pod van 193 cm is heel fijn voor een lange fotograaf

Mathijs Boorsma 14-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig een totaalpakket samen te stellen.

De bestelling werd binnen de gestelde tijd geleverd en was tot aan de levering te volgen.

Complete sets bij de camera's.

Goed en voordelig op internet.

cb26 14-10-2013

bestelling makkelijk te plaatsen. overzichtelijke site

volgende dag bestelling in huis

ruime keuze

goed assortiment en snelle, nette levering

Auke47 14-10-2013

je belt en het wordt gedaan

dichtbij dus makkelijk. Kunt altijd ruilen

de gevraagde dingen op voorraad

altijd uitstekende service en uitstekende kwaliteit/prijs

uitstekend zie boven Je belt xxxx en hij staat voor je klaar als is het 's avonds 22.00 uur

F45 14-10-2013

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke website en biedt veel informatie over de aangeboden producten. Het gecategoriseerde overzicht met specificaties bij een product is een pluspunt. Het uitvouw menu biedt snelle toegang tot de onderdelen van de site.

Wat ik als onprettig ervaar is het feit dat bij het aanklikken van een product direct het tabblad met combinatie aanbiedingen wordt getoond in plaats van de productinformatie. Dit is een begrijpelijke keuze van cameranu.nl maar het draagt naar mijn mening niet bij aan het gebruiksgemak omdat men voor het tonen van de productinformatie eerst een ander tab aan moet klikken.

Er wordt snel geleverd. Facturen en track & trace informatie wordt tijdig per email verstuurd.

Kort na het doen van mijn aankoop bleek het aangeschafte product in prijs te zijn gedaald. Per email heb ik cameranu.nl erop geattendeerd dat ik het voor een hogere prijs kocht. Mijn email werd snel beantwoord en men heeft het prijsverschil naar mij teruggeboekt. Dit heb ik erg gewaardeerd.

Cameranu.nl herinnerde mij via email aan het registreren van het aangekochte product bij de fabrikant om zo van een verlengde garantieperiode gebruik te kunnen maken. Dit is een prettige extra service!

Het assortiment is erg breed en omvat naast nieuwe apparatuur en accessoires ook gebruikte apparatuur en aan fotografie gerelateerde producten en diensten. Dit maakt cameranu.nl een goed startpunt voor diverse zaken omtrent digitale fotografie.

Cameranu.nl kan ik aan andere aanbevelen op grond van het ruime assortiment, korte levertijd en goede after-sales

Over Cameranu.nl ben ik zeer tevreden. De webshop is toegankelijk en eenvoudig te bedienen. Er wordt veel informatie getoond over de producten. De specificaties zijn ordentelijk weergegeven in een uitklapbare lijst. Bij het aanklikken van een product uit het assortiment worden helaas niet direct de kenmerken van het product getoond maar toont men eerst de combinatie-aanbiedingen hetgeen het gebruiksgemak wat vermindert als men producten wil beoordelen op basis van specificaties. De levering is snel en de informatievoorziening is goed. Mijn vraag aan de klantenservice werd snel beantwoord. Cameranu.nl kan ik van harte aanbevelen aan anderen.

anne hotmail 14-10-2013

bestellen ging easy

camera binnen no time in huis ('s avonds besteld, volgende ochtend had ik 'm al)

perfecte service

v2visueel 14-10-2013

Zie bovenstaande cijfers en motivatie.

Ria Bol 13-10-2013 Via de website gekocht

Zelden zo klantvriendelijk een bestelling op internet kunnen doen.

de camera die ik in eerste instantie head gekocht, bleek toch niet de bedoeling te zijn. Teruggestuurd en direct een ander, goedkopere, camera besteld. Via email wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling e.d.

Motiveer je beoordelingAlle soorten camera s zijn te koop het assortiment is zeer uitgebreid.

Zeer aan te bevelen.

Cameranu.nl weet exact hoe zij klanten moeten behandelen. de navigatie van de site is logisch, de service is geweldig en de prijzen zijn absoluut zeer schappelijk.

P.M. Buth 13-10-2013 Via de website gekocht

De site van CameraNu is logisch ingedeeld en het plaatsen van een bestelling verloopt soepel. De afhandeling van de bestelling met snelle en duidelijke terugkoppeling van artikelen en betaling is bijzonder prettig en geruststellend. De gekozen manier van verzending met track en trace, die overigens ook snel is opgepakt, is plezierig en accuraat.

De service heeft in dit geval alleen betrekking op de manier waarop CameraNu de bij haar bestelde artikelen afhandelt.
Dit geeft wel vertrouwen dat de serviceverlening in het algemeen OK is.

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment in voorraad met heel veel artikelen die dan ook snel geleverd kunnen worden.

Gezien mijn ervaring met de tot heden bestelde artikelen zal ik zeker bij familie, vrienden en kennissen CameraNu aanbevelen.

Een prettige, accurate en snel reagerende webwinkel die het traject van bestelling tot levering goed in de vingers heeft.

Jan Wissink 13-10-2013 Via de website gekocht

Bestelling snel verstuurd

Correcte en snelle afhandeling van bestelling

Peter Delahaye 13-10-2013 Via de website gekocht

Lens snel gevonden via kieskeurig en de site van cameranu.nl, maar er werd niet duidelijk aangegeven voor welk systeem de lens bestemd was. Hierdoor eerst de foute lens besteld.

Eerst de foute lens besteld, maar dit kon snel worden gecorrigeerd, voordat de bestelling verzonden was.

Ik bestelde een Olympus 9-18 mm lens voor Micro 4/3 - en die was op voorraad.

Levering is snel, als er iets fout loopt (verkeerde bestelling), dan wordt dat snel en probleemloos gecorrigeerd.

Rachella17 13-10-2013

Ideaal via internet, moet ik wel bekennen dat ik al wist wat ik precies nodig had.

Super snel afgeleverd....alles keurig in orde.

Goed uitgebreid

Ik zal deze winkel zeker aanbevelen, uitgebreid assortiment, veilig betalen, snelle levering.

Alles prima in orde, als ik toe ben aan iets nieuws zal ik zeker de webshop nogmaals bezoeken.

RunningBock 13-10-2013

bertus11 13-10-2013

Eenvoudig te doen

Precies op tijd bezorgd

Alles was te krijgen

Ik zou deze winkel de volgende keer weer uitkiezen.

msmedinga 13-10-2013

MdB59 12-10-2013

Krijgen wat je hebben wilt en binnen al dan niet letterlijk handbereik

Aandacht voor je vragen, de tijd voor overleg

Heel veel op voorraad

trynke 12-10-2013

De winkel is goed te bereiken.

Daar mijn camera het plotseling liet afweten ging ik met een Help vraag naar CameraNu.
Na een nauwkeurig onderzoek kreeg ik helaas te horen dat mijn camera zou moeten worden opgestuurd. Er werd mij goed uitgelegd wat daar de consequenties van waren.
Ik besloot de camera weer mee te nemen en mij in de winkel maar eens te laten voorlichten: "Als ik een nieuwe camera zou willen kopen, welk advies men dan voor mij had"
Ik werd behoorlijk bestormd met vragen zoals: Is fotografie jouw hobby?
Wat fotografeer je ?
Gebruik je de automatische stand?
Bewerk je foto's?
Wat zou je uit willen geven voor een nieuwe camera? Wij kunnen niet in jouw portemonee kijken.
Wil je op dezelfde voet door gaan met fotograferen als met je oude camera of wil je een stapje hoger.
Wat is voor jouw belangrijk aan een nieuwe camera?
Zoveel vragen....... !
Eerst maar weer terug naar huis.
Sites bekijken en nog eens bellen met CameraNu. Weer werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik duidelijke uitleg op al mijn vragen.
Na 14 dagen terug naar de winkel.
De verkoper had alle tijd voor me.
1 1/2 uur later verliet ik met een goed gevoel en mijn nieuwe aanwinst de winkel

Alles voor mijn camera was op voorraad.

In deze winkel gaat men niet alleen voor de verkoop.
Advies en service staat hier hoog in het vaandel.

CameraNu....een winkel waar je serieus wordt genomen.

Adri de Groot 12-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht, prima op tijd (snel!) geleverd, goede prijs, dus een 9!

LucasSeuren 12-10-2013

Benodigde product was eenvoudig te vinden, al was het nog even verifiëren of het pakket inderdaad omvatte wat ik dacht dat het omvatte.

Betaling en verzending snel geregeld.

Mijn eerste keus was helaas niet verkrijgbaar, maar het alternatief was gewoon op voorraad en deed er amper voor onder

Meerdere keren een product gekocht en altijd dik tevreden.

Breed assortiment, alles voor een goede prijs, snelle verzending die ook nog eens gratis aangetekend is. Product in perfecte staat ontvangen.

Gerard Oonk 12-10-2013

De winkel is erg overzichtelijk ingedeeld. De verkopers hebben verstand van zaken en hebben op de meeste vragen een antwoord.

Je wordt prima geholpen. Ik heb geen ervaring met spullen die stuk zijn, of garantieperiodes. Daar hoop ik ook geen gebruik van te hoeven maken.

Specialistisch, maar toch breed.

Xena D 12-10-2013 Via de website gekocht

Het gemak van de site is eigenlijk de professionaliteit in alles wat je zoekt de afhandeling

Heb alleen de bestelling en aflevering
Mogen meemaken en die was geweldig. o.a. Snel en volgbaar bij post.nl

Assortiment geweldig.
Keuze geweldig
De prijzen zijn zeker concurrent
Het zelfde product kan ergens anders geodkoper zijjn maar wil niet zeggen dat de serves net zo goed is.

Vanwege de ėėnvoud van bestellen en gemak

Dick Middelkoop 12-10-2013 Via de website gekocht

Mike Bennink 12-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle site, ik had zo gevonden wat ik zocht.

de afspraken zijn nagekomen: De volgende dag stond de postbode aan de deur! (ik was er alleen zelf niet ;))Maar de dag erna kon ik met de producten aan de slag.

Het is een groot assortiment wat cameranu.nl aanbiedt! Super dus om nog een keer tussen de spullen te kijken!

Zeker weten! geen twijfel over mogelijk!

volgende bestelling zeker weten weer bij cameranu.nl!!

Zeevaarder 11-10-2013

Bestelling geplaatst via de website alsook de betaling, confirmatie in de mail en continue op de hoogte gehouden.

Product geruild, binnen 1 werkdag nieuwe product in huis, verschil in geld teruggestort en continue informatie via mail!

Alles en meer!

Top!

Jan Bouma 11-10-2013 Via de website gekocht

Website is zeer overzichtelijk. Bestellen gaat eenvoudig met aansluiten snelle levering.

Bij bestellen zelfs later op de avond is de bezorging al de volgende dag.

Zeer ruim assortiment waarvan het grootste deel ook nog eens op voorraad.

Website en verzending uitstekend voor elkaar. Zeker een aanrader voor een ieder die op zoek is naar vlotte levering.

F.A. de Ruiter 11-10-2013 Via de website gekocht

Thea Beemster 11-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Nadat we onze eerste kijker hebben kunnen uitzoeken; was de keuze voor de tweede kijker snel gemaakt. Digitaal Bestellen en de volgende dag werd de pracht kijker keurig bezorgd.

Gelukkig hebben we nog geen gebruik hoeven te maken van de service. Maar de garantietermijn van 25 jaar is veelbelovend.

Enorm veel kijkers waren er te bewonderen.

We denken dat deze winkel uitkomst biedt voor veel mensen die graag even een verrekijker willen beoordelen.

In de winkel wordt je geholpen door een specialist; die je door verschillende kijkers laat kijken. Daarbij geeft hij veel praktische achtergrondinformatie. Een kopje koffie of thee is er om even na te denken.

Jeroen 1236 11-10-2013

bestellen in de luie stoel

voor de service hoop ik op een
10 mocht ik hier gebruik van moeten maken. Tijdens de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden

lekker ruim assortiment

reuze makkelijk bestellen en groot assortiment!

lekker makkelijk bestellen en niet duur

jaapio89 11-10-2013

Tussen de ring en de lens zit net even te veel speling. En aangezien je handmatig focust merk je het duidelijk.

N. Andries 11-10-2013 Via de website gekocht

Vlotte levering. Goed opgezette website. Klantvriendelijke uitstraling

Toon van Leur 11-10-2013 Via de website gekocht

Het product wat ik zocht was gemakkelijk te vinden op de site.

Service betreft meestal aftershaves, maar de shop doet wat er beloofd is.

Ik had maar 1 product nodig dus heb ik daar eerlijk gezegd niet zo op gelet

Alle facetten zijn goed geregeld.

Er is nog ruimte om het nog beter te doen, maar niet veel, kortom zeer tevreden!

Thoas.nl 11-10-2013

Website is overzichtelijk en het assortiment is zeer compleet.

Canon G15 's avonds om 21.00 uur besteld, de volgende dag om 11.00 uur stond TNT op de stoep met mijn nieuwe camera. Het hoesje dat niet aan mijn verwachting voldeed kon ik moeiteloos terug sturen met een duidelijke beschrijving hoe dit proces verloopt.

Alles wat je nodig hebt, zowel het consumenten gedeelte als het prof spul!

Doe ik regelmatig!

Lylet 11-10-2013

goede site, prima administratieve afhandeling

snelle aflevering
goede reactie op vraag

prima ervaring

RuSa 11-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Werd in de winkel deskundig geholpen en geadviseerd.

Voldoende, omdat ik vooraf al onderzoek had gedaan naar wensen en mogelijkheden.

Personeel is deskundig en neemt voldoende tijd,ondanks wachtenden in de winkel.

zie boven.

AAAPEX Peter J. Reese Photography 11-10-2013 Via de website gekocht

Voor een professional als ik mist er een en ander op het gebied van studioflitslicht, jammer...

Gemakkelijk, snel.

luna7 11-10-2013

de site is duidelijk en alles wijst zich vanzelf

de bestelling was binnen 24 uur in huis

een groot assortiment

ben zeer tevreden over het geheel

Stichting Arq 11-10-2013 Via de website gekocht

Ik heb de bestelling via de email gedaan omdat wij een instelling zijn.

Prima service ook nadat ik er nog wat bij wilde hebben zorgde zij voor een aangepaste proforma factuur.

Ruim assortiment .

Zowel zakelijk als prive prima winkel. Ook als je bij hun op Urk in de winkel staat wordt je goed geholpen.

Ik werkzaam als facilitair inkoper blijf bij deze winkel kopen.

Zefat 11-10-2013

Online de spullen gereserveerd. Later mooi ophalen in de winkel.

"Klaar" terwijl u koffie drinkt :-)

Uitgebreid, in verhouding op de door mij gekozen producten ietwat goedkoper. Alles in "one-go" mee kunnen nemen,

Mkichel Ruijter 11-10-2013 Via de website gekocht

Vandaag bestelt, morgen in huis! Bleek inderdaad het geval. Top dus.

Prijs artikel was goed, bestellen ging eenvoudig, levering de volgende dag

Vandaag bestelt, morgen in huis! Bleek inderdaad het geval. Prijs artikel was goed, bestellen ging eenvoudig, levering de volgende dag. Top dus!

piscatortje 10-10-2013

Je kunt gemakkelijk dingen vinden op de site.

Goed geholpen aan de telefoon bij een vraag over welke spullen ik nodig heb bij portretfoto's.

Voor amateur en professional is van alles te krijgen.

De afwikkeling op de website is duidelijk; na bestelling worden prima e-mails verstuurd.
Artikel was de volgende dag in huis! Top.

Prima (web)winkel; prettige voortgang; goede afwikkeling. Gemakkelijk iemand aan de telefoon gekregen voor advies. Snelle levering.