Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ovation 10462 28-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke site veel keus goede omschrijvingen vd producten

goede afhandeling met veel know how

mega

service /prijs technisch/ snelheid/ en eigen bezorg service

zeer goede webshop, veel keus scherp geprijsd!!!

michiel1975234234 28-08-2013

prima levering

snelle levering

scherpste prijs

zie bovenstaande ;)

TT Deventer 28-08-2013

Een probleem wat ik constateerde bij het product werd snel en degelijk onderzocht en mij werden direct een aantal mogelijkheden geboden om het te verhelpen. Super aardige en behulpzame mensen!

RuthD 28-08-2013

Zeer overzichtelijke website. Goede prijzen. Aflevering loopt goed mits de bezorger meewerkt, wegens de vakantie periode heeft dat toch 2 dagen langer geduurt dan verwacht.

flevohof 28-08-2013

schokkery 27-08-2013

Heleboel keus. Samengestelde voordeel pakketen. En gratis thuis bezorgt. Een droom toch. Heerlijk

HarLaNL 27-08-2013

Gewoon een top winkel!

M. Groot 27-08-2013 Via de website gekocht

thuis achter de pc produkten opzoeken, beoordelen en bestellen. Gemakkelijker kan niet.

Levering is top, goed verpakt en snel geleverd. Advies vragen geeft altijd een oplossing en blijk van kennis.

Assortiment is groot, misschien wel "te groot" om nog een keuze te kunnen maken.

Met de antwoorden op de vorige vragen kom je uit bij CameraNu waar anders.

Berichten van andere mensen zijn ook altijd positief en mijn contacten met vragen en de bestellingen verlopen ook zeer positief.

Driessen P.S. 27-08-2013 Via de website gekocht

Beste mensen, Ik heb alleen kaarten gekocht via u voor de Dutch Birding Fair in Leley stad. Dat ging allemaal fantastisch. Ook uw reactie op mijn dubbele bestelling werd snel gecorrigeerd. Misschien nog een tip!!: tegenwoordig is het mogelijk dat je je toegangskaart direct na betaling thuis kunt uitprinten. Scheelt in de kosten en in arbeidskosten. Met een vriendelijke groet en heel goede zaken toegewenst.

Arjen3000 27-08-2013

Prima winkel: groot assortiment, gemakkelijk af te rekenen en snel geleverd, goederen zijn altijd goed ingepakt. Al vaker besteld en nooit problemen.

wt7 27-08-2013

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen.

Hebben ook vrij zeldzame onderdelen die ik anders via Nikon zelf zou moeten bestellen.

Snelle levering, groot assortiment, scherpe prijzen.

Ik heb al een paar keer via cameranu.nl besteld en elke keer keuze uit een groot assortiment, scherpe prijzen en snelle en correcte levering. Niets op aan te merken dus.

Patricia W. 27-08-2013

Scubalina 27-08-2013 Via de website gekocht

squizur 27-08-2013 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website en de volgende dag geleverd

Ze hebben alles m.b.t. camera's en toebehoren, allen voor een goede prijs.

Ik heb dit zelfs al meerdere malen gedaan

Ik ben een zeer tevreden klant van Cameranu en heb al jaren ervaring met hun.

Just G 27-08-2013

Prima site waarop je snel een keuze kunt maken d.m.v. verschillende zoek parameters.

De reactie was snel en uiterst klantvriendelijk. Ook was men erg behulpzaam bij het zoeken van een product dat nog niet in het assortiment was opgenomen.

Ruime keus in alle typen camera's en accessoires tegen een scherpe prijs.

Ik zal (heb) de winkel aanbevolen aan anderen.

Ik ben erg tevreden over het aankoopproces, de afhandeling/ dienstverlening van CameraNu.nl. Zal in het vervolg zeker de site bezoeken bij de aankoop van camera (accessoires)

Medianerd 27-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Prima 'etalage' van de aangeboden producten in de winkel. Fijn om de verschillende camera's te bekijken en te gebruiken.

Bij het afrekenen van de camera & accessoires betaalde ik met creditcard. Na de betaling vertelde verkoper Ron dat ik nog een extra 2% over het totaal bedrag moest afrekenen over het totaalbedrag omdat ik met een creditcard had afgerekend. Dit had hij mij echter niet van te voren vermeld en ik ging hiermee niet akkoord. Dit resulteerde in een situatie dat R.mijn reeds betaalde spullen niet mee wilde geven. Ik werd doorverwezen naar de klantenservice op de 1e etage. Daar is de zaak weliswaar opgelost, maar ik vond de situatie zeer klantonvriendelijk.
Geef duidelijk aan bij het afrekenen dat er extra kosten zijn verbonden aan het betalen met een creditcard! Niet verwijzen naar de voorwaarden op de website als ik fysiek in de winkel sta!

Mijn aankoop van de Canon 650D is ernstig teleurstellend verlopen dankzij R. Zijn klantonvriendelijke houding richting de klant heeft ervoor gezorgd dat ik niet weer bij Cameranu terugkom. Voor de rest een prima winkel met een groot assortiment en kennis, maar nogmaals, jammer van R.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-09-2013

Beste Medianerd,

Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en de procedures in de winkel aangepast. Uiteraard hebben wij ook onze excuses aangeboden. Wij hopen dat u de toegezonden tegoedbon inmiddels heeft ontvangen en dat wij u snel weer in de winkel mogen verwelkomen.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

R.E. Turkstra 26-08-2013

bestelling was zeer makkelijk te plaatsen, geen gedoe maar simpelheid

super snelle levering

ruim assortiment met zeer geschikte prijzen

goed, goedkoop, betrouwbaar en snel, wat wil je nog meer van een internetshop

goed, goedkoop, betrouwbaar en snel, wat wil je nog meer van een internetshop

willemw61 26-08-2013

Duidelijke website. Groot en compleet aanbod

Korte lijnen. Duidelijk. Goede informatie over de voortgang.

Compleet assortiment. Vrijwel alles uit voorraad leverbaar.

Betrouwbaar en uitermate goede service, snelle levering

Zie voorgaande punten, samengevat: - deskundig, vriendelijk, accuraat, goede website, veel gerichte informatie, komen afspraken na, groot en volledig aanbod.

CvSt 26-08-2013

Produkten makkelijk te vinden. Duidelijke groepen

Op mail wordt vlot gereageerd. Goed geholpen in de winkel. Verder nog geen problemen gehad dus kan de service bij problemen niet beoordelen.

Heel veel keuze. Prijs in orde, hoewel niet altijd de goedkoopste maar dat mag als de service maar uitstekend is.

Ruime keuze, goed personeel. Winkel makkelijk bereikbaar (afhankelijk waar je woont) nemen de tijd voor e. Koffie gratis.

Na redelijk wat speurwerk op internet is de keus toch gevallen op Cameranu. Aanschaf in de winkel had mijn voorkeur. Camera toch even in de hand houden. Bij duurdere aankopen gefeft dat toch een beter gevoel. Een uur rijden heb ik er graag voor over. Eerdere ervaring met een gekozen camera, in de winkel was het toch niet de juiste keuze.

Nienkeipod 26-08-2013

We bestelden de i-pod 's avonds en hadden 'm de volgende ochtend al in huis. Camera.nu is ook scherp geprijsd!

janssen.geert 26-08-2013

In 2007 mijn eerste aankoop gedaan bij CameraNU en nog steeds mijn favoriete webwinkel. Snelle betrouwbare levering en goede service!! Kortom een aanrader!

Jacq1945 26-08-2013

webpagina's zijn overzichtelijk, snel vinden wat je zoekt.

was zeer lastige klant, vaak klantenservice nodig gehad, bleven zeer vriendelijk en behulpzaam.
Aankopen tegen de 2000,- gedaan het verschil met wat ik thuis had vond ik niet opwegen tegen het aankoopbedrag > geen probleem < geld terug gekregen.( spaarperiode te lang om weer aan zo'n bedrag te komen )

uitgebreid, eerder te veel keus, dan te weinig

Goed technisch advies, ruime keus, klant is koning, klinkt ouderwets > werkelijkheid is een overzichtelijke goed opgezette moderne winkel.

Was gewend compact camara's canon G11 en later Samsung WB850 en voor tele de Lumix 200, ( door kleine sensor ( later uitgelegd ) dichtbij scherp en verder weg ook scherp. Aan koop Full-frame Nikon D600 richt onderwerp zeer scherp rest minder, dat vond ik tegenvallen. Panasonic Lumix DMC-GH3 zou beter bij mij passen, klopt. Uiteindelijk het bedrag was voor mij te groot om het verschil in de dan verkregen meer scherpte te compenseren.

Erik Helmond 26-08-2013

Het bestellen is eenvoudig en je hoeft je niet per se te registereren.

Topservice, lekker snel binnen en de communicatie via e-mail is duidelijk.

Ik heb meteen gevonden waar ik naar op zoek was.

Omdat het gewoon goed werkt en snel gaat.

klant2010 26-08-2013

Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Prima levertijd: lekker snel!

Aantrekkelijke prijs.

Na verschillende webshops met elkaar vergeleken te hebben, heb ik besloten hier te kopen. Geen spijt van! Snelle levering! Keurig verpakt.

pascalvilt 26-08-2013 Via de website gekocht

Website is zeer makkelijk in gebruik en logisch ingedeeld. Geen verstopte pagina's maar alles helder en overzichtelijk. Bestellingen worden keurig verpakt geleverd.

Alle vele malen hier iets besteld , steeds de volgende werkdag in huis. Aftersales nog niet hoeven te gebruiken , heb nog niets hoeven te retourneren.

Assortiment dubbel en dik in orde. Vrijwel alle cameramodellen en objectieven en accecoires zijn er te vinden. Vind je een camera of objectief ergens anders niet meer ? Grote kans dat het hier wel nog verkrijgbaar is. Ook leuk zijn de uitstende occasions wat ze te koop aanbieden. Scheelt soms enorm op de nieuwprijs.

Veel beter dan een opdringere verkoper in een winkel die niet weet wat hij zegt. Hier kun je in alle rust kijken en eventueel om goed advies vragen. Alleen al vanwege de snoepjes die bij elke bestelling in de doos zitten (die zouden ze serieus los op de website moeten verkopen :-)

CameraNu is een winkel zoals iedere winkel (online of fysiek) zou moeten zijn. Soms een paar tientjes duurder maar de zekerheid, gemak en service telt dusdanig zwaar mee dat het geen bezwaar is. Je hebt meteen het gevoel dat je veilig zit en dat je niet in de steek gelaten wordt.

Bentota 26-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden en heel gebruiksvriendelijk

snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en zal ook zelf wel meer hier bestellen.

een heel breed assortiment
met hele goede prijzen.

aan gezien ik zelf hier heel tevreden ben zal ik dit zeker ook aan andere melden.

janenjannydevries 26-08-2013

voor ons dichtbij

werden keurig geholpen

zeer ruim

geen reden waarom niet

heb gehuurd

Lanita 26-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en helder, je hoeft niet per se een account aan te maken, vind ik zelf wel zo prettig.

Supersnelle levering, zoals aangegeven. Ik heb (helaas) gebruik moeten maken van de after sales service ivm retournering van het product. Dat is ook de reden waarom ik toch deze review schrijf, want de afhandeling is prima verlopen (behalve dan dat je de verzendkosten voor eigen rekening moet nemen) en ik had het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen terug op mijn rekening.

Goede keus en scherpe prijzen.

Snel en geen probleem wanneer je iets terug wilt sturen.

E.J. Westera 25-08-2013 Via de website gekocht

Gewoon goed in assortiment, bestelling en levering

Zigid 25-08-2013 Via de website gekocht

Alles goed kunnen vinden, duidelijke omschrijvingen van het product

Goede service van bestellen en versturen.

Lijkt op dit moment beter dan de twee grote (internet) concurrenten. Apparatuur allemaal op voorraad

Waarom niet, gezien het bovenstaande

stef93 25-08-2013

bestellen ging 'met de ogen dicht', de keuze van artikel was ook snel gemaakt

ik heb alleen ervaring met de levertijd en die was fantastisch! de snoepjes en de keycord waren een origineel en gewaardeerd aardigheidje

wij waren op naar een specifiek artikel op zoek. Via Kieskeurig dook jullie winkel op; en met succes.

100%

Brutal Red 25-08-2013

Bert Heijkoop 25-08-2013 In de winkel gekocht
Op Urk

Prettige bediening

Snel en vakkundig

Voor mij voldoende

Zonder meer

Snelle en vakkundige hulp aan de balie, het was wel jammer dat de camera niet als model in de winkel staat. van te voren wel veel over gelezen op internet.

Raymond van Vliet 25-08-2013 Via de website gekocht

goede service, word precies op de hoogte gehouden via de mail waar je product zich bevind. netjes verpakt en goed opgesloten in de doos voor het voorkomen van beschadigingen e.d.

Michel1946 25-08-2013

Ik ben zeer tevreden over de lenzen en het effect dat deze hebben op mijn foto's. En zeer tevreden over de gang van zaken bij uitzoeken, bestellen, betalen en snelle levering van het bestelde.

Ruby2000 25-08-2013

duidelijke website, ook fijn dat je direct uit verschillende pakketten kon kiezen bijhorend voor bij deze camera,zoals acu,opslagkaart,camera etui.

super, s'middags om 16.30 besteld,volgende dag om 11.15 in huis.tel.nr vd klantenservice is ook goed bereikbaar en medewerkers erg behulpzaam.

ruim assortiment

alles was duidelijk,fijne website,snelle bezorging, goed product

duidelijke website, veel producten, snelle service. als ik iemand ken die een camera wil kopen zou ik jullie aanbevelen

markla59 25-08-2013

Duidelijke webshop met goede indeling

Bij mij bestelling was ik vergeten een noodzakelijk ander item te kopen. Men maakte mij hier op attent en dezelfde dag stuurde men het zonder verzendkosten na!!

Er is veel keuze en wat je ook zoekt ze hebben het.

Zeker weten de keuze en service zijn boven verwachting

Dit was de eerste keer dat ik iets bij cameranu.nl kocht en de service was top. De bestelling was zoals belooft de volgende dag binnen inclusief de nalevering van de het door mij vergeten artikel.

hayu601 25-08-2013

The website is very customer-friendly, easy to find what you're looking for

Fast delivery. Good customer service.
I was not sure about the specification and sent them email about it, it replied almost immediately

Highly recommended

Highly recommended

Olympus 2013 24-08-2013

binnen enkele minuten kunnen kiezen welke camera bij mij past

snel besteld en snel binnen.
mis de persoonlijke uitleg, maar daar staat snelheid tegen over!

enorm assortiment

voor een digitale winkel helemaal ok.

had snel een camera nodig i.v.m. vakantie. Is prima bevallen.

angel1982 24-08-2013

makkelijk ideal betalen en snelle levering

goede service en levering

goede merken en keuzes

veel keuzes

een goed ingedeelde online winkel en goede levering en garantie geen operking

ERODUS 24-08-2013

Gewoon goed, zoals het moet gaan.

Niet echt in de shop gekeken, maar wat ik zocht was bij hun het goedkoopste waardoor ik bij hun terecht ben gekomen en heb gokocht.

Geen gebruik. Gemaakt van de service, dus kan ik niet beoordelen. Verzending is door PostNL 1 dag vertraagd op het laatste moment dus dat was vervelend. Verpakking was wel erg amateuristisch. Dozen waren met veel plakband in plastic gewikkeld waardoor de dozen zelf gedeukt aan kwamen. Zou dit niet met dure aparaten willen hebben...!!! Verder in het algemeen gewoon goed, snel en goedkoop.

ynjo 24-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Snel en goed geholpen aan de balie, goede uitleg over de lens, deze werkt prima op mijn Sony camera,en maakt haar scherpe foto's.

Marcel Jansen 1958 23-08-2013

Gemakkelijke site om te bestellen.

's-avonds besteld en de volgende morgen in huis. Je bestellingen is goed te volgen waar hij op dat moment bevindt. Je wordt goed geinformeerd over de status.

Heb ik mij niet zo in verdiept.

Mijn eerste ervaring is prima en zal volgende keer als ik iets nodig heb zeker weer kijken CameraNu.nl het kan leveren.

De site is overzichtelijk en gemakkelijk. Er snelle en vlotte communicatie over je bestelling en maken waar wat ze zeggen. De spullen zijn snel in huis.

Arie Dijkmeijer 23-08-2013 Via de website gekocht

De website is duidelijk en de bestelling is gemakkelijk geplaatst

De service is uitmuntend, deze keer heb ik geen contact met de winkel gehad omdat het voor mij duidelijk was wat er besteld moest worden.

Een enorme sortering van aanbiedingen tegen een sterk concurrerende prijs.

Een winkel die vertrouwen uitstraalt en bovendien gunstig gesitueerd is voor de belangstellende (amateur)fotografen in heel Nederland

Een ieder die belangstelling heeft voor fotografie mag een bezoekje aan de winkel van Camera Nu niet missen.

pvandenh 23-08-2013

Marco166 23-08-2013

PeterDerks 23-08-2013

je kunt alles goed vinden!

de service is echt super. laatst een bestelling gedaan en er waren wat problemen met tnt post. ik werd echt prima op de hoogte gehouden. dat stelde ik echt op prijs. en dan, na enkele dagen wachten, ook nog een doosje met ballonnen en snoepjes. hoera!

voor mij is het assortiment altijd compleet geweest.

jullie doen wat jullie zeggen, dus ik zou het altijd aanbevelen. ps: dit doe ik al!

Marielle2013 23-08-2013

overzichtelijke website, snelle afhandeling. Heerlijk !

het gemak en assortiment is prima, de klantenservice vond ik minder. 2x iemand aan de telefoon gehad en ik werd niet echt vriendelijk en betrokken geholpen.
daar mag nog wat aan gewerkt worden.

gewoon goed

snelle service, overzichtelijke website, veel gemak met verrekening. Alleen klantenservice mag wat werken aan klantvriendelijkheid.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-08-2013

Beste Marielle,

Hartelijk dank voor uw review. Onze welgemeende excuses dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Kunt u uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl mailen zodat wij dit kunnen onderzoeken?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Michiel Fritz 23-08-2013

Bijzonder goed en snel. Ook in de winkel wordt alle tijd voor je genomen en goed geluisterd naar je wensen.

Alles wat je hartje begeert

Absoluut: Snel, goede service en goed geprijst

Ik ben al een aantal jaar een klant van CameraNu.nl en zal zeker bij hen blijven komen.

aa000122 23-08-2013

overzichtelijke site. En heel prettig dat als je er niet uitkomt je kunt bellen. De mensen aan de telefoon helpen goed.

problemen worden snel en goed opgelost. Garantie is garantie zoals het hoort, bij jullie.

ruim voldoende.

heel positief over het geheel.voor ons is het ook heel belangrijk dat er een fysieke winkel achter zit. daarop hebben we voor we de producten kochten gescreend.