Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HG65 21-07-2013

Heldere duidelijke en overzichtelijke site

Ze zeggen 'voor 22:30 besteld is de volgende dag in huis'. En ja, ze doen wat ze zeggen. Ik bestelde een nieuwe camera om 22:15 en deze werd de volgende dag om 16:00 geleverd. Super!

Ze hebben alle producten en merken van mijn voorkeur.

Zelf al meerdere keren tevreden als klant. Dus prima aan te bevelen.

In 2010 een nieuwe digitale videocamera gekocht en nu een nieuwe digitale fotocamera. Beide keren ben ik tevreden over het product en de dienstverlening.

viba 21-07-2013

tjerk zandburg 21-07-2013

alles ver liep zo als ik het graag zie kreeg nog snoep toe

had dit van mijn zwager.die is er heel erg over tespreken zo doende.ik kom in de vakantie nog een keer langs.

BradLemon 21-07-2013

M'n vorige camera en lens ook hier gekocht. Duidelijke site.

Camera werd netjes op tijd geleverd.

Om m'n bestaande lens nog te kunnen gebruiken was ik in elk geval weer op zoek naar een Nikon camera. Genoeg keus.

Voor mij inmiddels een vertrouwd adres en een voordelige keus.

mavuutje 21-07-2013

Snel geleverd. Meerdere betalingsmogelijkheden.

Snel en deskundig antwoord op mijn vragen per mail.

Heel veel in het assortiment. De camera die ik heb gekocht is uit te breiden met enorm veel objectieven en bij cameranu.nl hebben ze veel objectieven in het assortiment. Niet alleen van het merk van de camera zelf maar van allerlei merken.

Positieve ervaring met deze winkel. Ik zou er zeker weer kopen. Deskundig mensen die snel antwoord geven per mail. Veel te koop rondom mijn camera, lenzen, objectieven tassen etc. Fijn dat er diverse merken te koop zijn zodat je uit diverse prijsklassen kunt kiezen. zo is er voor iedere beurs iets te koop. Snel thuis geleverd.

Astro Piet 21-07-2013 Via de website gekocht

Snel gevonden. Makkelijk bestellen. Laagste prijs, gemakkelijke betaling via PayPal.

Supersnelle levering zonder problemen.

Ik zocht maar 1 speciale lens. En die hadden ze.

Zou ik zeker doen

Zie boven.

AJvdB-67 21-07-2013

Een site met een heldere opbouw en je kan eenvoudig de zoekopdrachten verfijnen door gebruik te maken van het drop down menu.

Na het plaatsen van de bestelling word je bestelling (bijna) direct afgehandeld, klaargemaakt voor verzending en verzonden. Over al deze fases van je bestelling word je middels e-mail geïnformeerd. Persoonlijk vind ik dat niet noodzakelijk.

Groot en breed assortiment van alle gebruikelijke minder gebruikelijke merken. Tegen zeer concurrerende prijzen. Daarbij is bijna alles op voorraad. Klasse!

Het cijfer zegt genoeg over de webshop. De winkel in Urk heb ik nog niet bezocht en kan ik niet beoordelen.

Zie bovenstaande uitgebreidere antwoorden. Kort samengevat: Een goede webshop met een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen en een snelle service.

V.Son 21-07-2013 Via de website gekocht

Het hele proces werd duidelijk uitgelegd. Je kon alle informatie goed nalezen en vergelijken met andere producten.

Levertijd prima, zoals was beloofd en dus heel snel.

Prima, ook in verhouding met andere winkels.

Duidelijke site, goede materialen, duidelijke levering, snelle levering. Prima product!

dick236 21-07-2013

In de winkel geweest en daar een prima service ontvangen

Technische beschrijvingen zijn soms te summier op de website

Absoluut. Goede producten tegen een prima prijs.

Zelf al vaker een goede aankoop gedaan en prima service gehad, ook na een verstoring.

Wardy 21-07-2013

makkelijke web-site. Alles goed overzichtelijk weggezet en prima zoekfunctie.

Eerder wel eens wat teruggestuurd en zonder vragen keurig aankoopbedrag teruggestort gekregen.

Ik zou niet weten wat ze niet hebben

Je vindt het wel eens goedkoper en uiteindelijk heb je overal fabrieksgarantie. Maar ja, het is wel een goed bedrijf hoor.

Ik heb er acht jaar geleden op een zolder in Urk mijn eerste camera gekocht. Deze mensen zijn erg goed bezig, mooi nieuw pand op het industrieterrein, goed advies, efficiente afhandeling van vragen. Zitten wat mij betreft al jaren in de top samen met een andere in de Ham.

C.E. 20-07-2013 Via de website gekocht

Goede service! De bestellling bleek eerst niet bezorgd te zijn, toen is er meteen een nieuwe opgestuurd!

Music Media Holland 20-07-2013

Goed overzicht van de op de markt aangeboden producten.

Deskundig, professioneel, betrokken en enthousiast om mee te denken met materiaal die in aanvang niet compatibele zijn.

Van hobbyist tot professional

Goede en aangename ambiance en keuzemogelijkheid

Een goed advies op basis het gewenste mogelijkheden. Om vervolgens de tijd te nemen voor verdieping en detail. Kortom; een professionele en deskundige benadering, met als resultaat een zeer geslaagde aankoop. Mijn complementen aan de videoafdeling. En de vragen na aankoop, wederom ruimte voor service en oplossingsgerichtheid.

1Jacqueline3 20-07-2013

het was erg eenvoudig om de camera te bestellen

ik kreeg direct een bevestiging en ook het tracken van de bestelling ging eenvoudig

ik vond wat ik zocht, met goede uitleg over de specificaties. Er was volop keuze

goede specificaties, gemakkelijk bestellen, prima!!!

Ik ben tevreden en zal een volgende keer zeker hier beginnen met kijken

Odyssefs Lampropoulos 20-07-2013 Via de website gekocht

Ruud baltus 20-07-2013 Via de website gekocht

de Nikon 1 j1 is heel makkelijk om mee om tegaan het resultaat is hele mooie en scherpe heldere foto's

ik ben via uw medewerkster uitstekend geholpen met het uitzoeken van een camera ( nikon )via het internet
( alsnog bedankt hier voor )

cameranu.nl is zeker een website die zeer goedkoop hun produkten verkoopt!!! ik ga zeker deze website aan vrienden en bekenden aanbevelen.!!

Superray123 20-07-2013

De website is goed en verzending is gratis.

De videocamera die ik gekocht heb, was veruit het goedkoopst en ook supersnel binnen.

Volgens mij zijn zo'n beetje alle grote merken wel aanwezig

De goedkoopste winkel die ik heb kunnen vinden en supersnel binnen met gratis verzending. Lijkt me duidelijk!

Sander-fy 20-07-2013

6,5

De inhoud van de doos was niet correct, de opnieuw opgestuurde handleding was wederom de verkeerde

Annemieke Zwart 20-07-2013

Overzichtelijke website met makkelijk bestelformulier. Geen overbodige handelingen.

Snelle levering, vlotte bevestiging van de bestelling. Ik moest iets retourneren, daarvoor eerst de winkel gebeld. Zeer aardig te woord gestaan en er werd niet moeilijk gedaan. Duidelijke communicatie per mail. Product is goed verpakt.

Alles wat ik wilde hebben was aanwezig. Voor wat ik heb gezien ruim assortiment.

Vriendelijk geholpen aan de telefoon, duidelijke communicatie en snelle levering.

198888 20-07-2013

Ik had mijn camera om 2100 besteld en de volgende dag al in huis.

Snelle bezorging

Het was erg fijn om op de vergelijkingssite een camera uit te kiezen en binnen 12u had ik hem al in huis via cameraNu.

A. van der Schaaf 20-07-2013

nvt

spreekt voor zich

nvt

prima service

spreekt voor zich

Tijs Borgers 20-07-2013

Na het online zoeken van enkele reviews heb ik de keuze latan vallen op de Nikon Coolpix L610. Toen deze niet in de winkel verkrijgbaar bleek ben ik in CameraNU.nl terecht gekomen. Op vrijdagavond besteld en de volgende morgen was de camera al in huis. Zeer nette en super vlotte service.

Rudo2 20-07-2013

snelle en correcte levering

Dick Luiten 20-07-2013 Via de website gekocht

Dat alle knoppen naast elkaar staan, dat is makkelijk te vinden, dan bij vorige scanner
type Canoscan 5200 F, die nog uitstekend deed.

Dat je het product de andere dag al in huis had.

goed.

Dorien Bierings 19-07-2013

duidelijke website, makkelijk bestellen, geen rare fratsen

Had kapot mp3 ontvangen, super snelle reactie en super snel een nieuwe ontvangen, top

Duidelijk en veel, ook duidelijke uitleg er bij

Zou meteen aanbevelen. Service staat bij mij hoog in het vaandel en dat is hier zeker een 10

snoeck1970 19-07-2013

Ik kwam met een reparatie van mijn afstandsbediening die het niet naar behoren deed en werd door de juiste medewerker geholpen.

De afstandsbediening deed het weer na de juiste instelling en er werd mij uitgelegd dat ik zelf mijn camera kun schoonmaken.

Ruim assortiment in merken op het gebied van ftografie.

Goede service,leuke acties en het personeel neemt de tijd.

marleen47 19-07-2013

De site is overzichtelijk en het product was gemakkelijk te vinden. Ook het betalen ging gemakkelijk

's middags besteld, de de andere morgen netjes verpakt in huis.

Ik wist waar ik naar op zoek was en had het ook snel gevonden. De prijs was goed.

Een webwinkel waar je het gevoel hebt dat de klant koning is, als ik weer wat nodig heb zal ik zeker eerst hier gaan kijken.

Overzichtelijk en voldoende aanbod.

Wiedes 19-07-2013

Ze komen er bij prijsvergelijking heel vaak als voordeligst uit. Bestellingen komen goed verpakt en op de afgesproken tijd aan. Ook bestellingen 's avonds tot half 11 al de volgende dag binnen. Verbeterpuntje voor de website: Bij objectieven zie je aanbiedingen van zgn. voordeelsets met filters, lensdoekjes etc., maar voor een nuttig accessoire als een zonnekap moet je zelf zoeken onder een apart tabje accessoires. Had van mij ook meteen bij de aanbiedingen gemogen.

klant60 19-07-2013 Via de website gekocht

Wij bestelden 's avonds,en de dag erna hadden wij de camera al in huis. Erg fijn, zo'n snelle levering. Ook werden we goed geinformeerd over de status van ons pakket.

Snelle levering, duidelijke informatie.

BasDB 19-07-2013

Handige site

Het was handig dat ik nog tot laat kon bestellen en de volgende dag al geleverd kon krijgen. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang (verzonden, aankomst TNT, verwachtte aflevertijd.)

Ze hadden als een van de weinigen de lens die ik nodig had en konden direct de volgende dag leveren.

Goede service, goede prijs, goede afhandeling van de levering na de aankoop.

ver achteraf 19-07-2013 Via de website gekocht

camera goed te vinden en duidelijke site

afspraak goed nagekomen

geod prijs kwaliteit

joopie12345 19-07-2013

Gewoon een goede winkel met goede service en snel thuisbezorgt voor een mooie prijs.

Roderic K 19-07-2013

Op de site staat niet heel duidelijk aangegeven of een product wel of niet op voorraad is.

Zo gauw het product op voorraad was, werd het gelijk opgestuurd in een doos met ruim voldoende vulling. Er waren tussendoor ook voldoende status updates en een nette, duidelijke factuur. Prima dus!

Er is veel keuze tegen een over het algemeen goede prijs. Maar het kan altijd meer.

Geen reden om deze winkel niet aan te raden.

Waterjuffer 19-07-2013

De site is duidelijk en bestelling loopt soepeltjes
in stappen.Goede uitleg op de site van de eventuele aankoop.

Door onze fout hadden wij 2x dezelfde accu besteld, werd door CameraNu.nl netjes 1x
geannuleerd.

Veel keuze van camera's voor amateur en professioneel. Ook voor telescopen en accessoires

Goede uitleg op de site en in de winkel deskundig, vriendelijk personeel,

Wij hadden een camera op het oog wat we na enige maanden voorbereiding ons wel wat leek, maar bij de CameraNu de fysieke winkel hebben we na goede, deskundig advies, en uitleg van verschillende camera's uiteindelijk een andere camera gekocht dan we in eerste instantie voor gingen in dezelfde prijsklasse. Op dat moment en achteraf zijn wij heel blij met deze aankoop.

Miss Ms 19-07-2013 Via de website gekocht

Goede omschrijving van het product op de site, duidelijke specificaties.

De bestelling was binnen 17 uur geleverd

Product was het goedkoopst op cameranu.nl, vergeleken met hetzelfde product op andere sites.

Vanwege de goede service en de duidelijke site zou ik cameranu.nl zeker aanbevelen!

6336 19-07-2013

6,8

Bestelling geplaatst en na 10 minuten wilde ik nog iets bij bestellen, dit was niet mogelijk met de zelfde verzendkosten.

Justin de Rijke 19-07-2013 Via de website gekocht

De website is super duidelijk , heel overzichtelijk. Het vinden van de juiste producten is heel gemakkelijk. Bij het betalen stond ik ervan versteld hoe makkelijk het was en hoe weinig gegevens je moest invullen.

Ik kan het niet anders uitdrukken dan perfect. De bestelling is geplaatst voor half 11, je krijg een paar mailtjes over hoe en wat met de bezorging, en je hebt het de volgende dag in huis!

Hierbij moet ik eerlijk zeggen dat ik niet altijd alles op deze site heb kunnen vinden, maar het assortiment is zo groot dat ik van te voren kijk wat ik wil kopen en dan kijk of ze het op deze site ook hebben. En dat is bijna altijd het geval geweest tot nu toe.

Deze site is geweldig op het gebied van foto en video apparatuur en als er iemand in geinterseerd is zal ik zeker deze site aanbevelen.

De cijfers hierboven liegen niet! Ik heb super goede ervaringen met cameranu.nl en zal ook zeker meerdere malen terugkomen. De prijs is eerlijk, de producten zijn uitstekend en de service is fantastisch!

Danielle-tralala 19-07-2013

Snelle service, vrijdag besteld en zaterdag al in huis!

Snelle service.

alexrij 19-07-2013

Cameranu heeft een hele duidelijker website. Als je het product nog wilt bekijken en/of wilt afhalen kun je het reserveren zodat het voor je klaar ligt in de winkel.

Je wordt goed geholpen bij aankoop en toen ik eerst nog even belde snel en goed antwoord gekregen.

Veel modellen op voorraad en grote showroom

Zonder meer aanbevolen.

Brujoy 19-07-2013 Via de website gekocht

Handige website waarop je snel producten kunt vergelijken. Voor 22.30 uur besteld en de volgende dag net na de middag in huis.

Prima keuze

Duidelijke heldere website met snelle levering en tegen laag tarief

Handige, duidelijke en heldere website waarop je snel producten kunt vergelijken. Snelle levering tegen laag tarief: voor 22.30 uur besteld en inderdaad de volgende dag net na de middag in huis. Assortiment is dusdanig dat je niet zoek raakt, vergelijkingsmogelijkheden zijn erg prettig. Ik heb geen gebruik hoeven maken van de service want ben zeer tevreden.

karin.hageman1 18-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site.

Bestelling werd later als normaal geleverd dus heb zelf moeten bellen wat hier de rede van was...uiteindelijk was de order toen alsnog binnen twee dagen in huis.Vind het jammer dat er bij betaling van Pay-pal en credit-card een toeslag wordt berekend.

Zeker voor een fanatieke amateur fotograaf zoals ik een fantastisch assortiment voor een prijs die in vergelijking met andere webwinkels gewoon goed is.

Groot assortiment..niet alleen als webwinkel opererend.Voor een goed advies kan je hier ook terecht.

Laan431 18-07-2013

Snel

Adequaat

ruim

Prima eerste ervaring!

opdenkamp 18-07-2013

kamera functioneerde niet bij aankomst; geen probleem, kosteloos teruggestuurd. Tot nu toe alles prima service

snelle verzending, uitstekende service, betrouwbaar

Ik wacht nog op de toezending van een nieuwe kamera, maar tot nu uitstekende service, snelle verzending, kortom, geen enkele negatieve ervaring.

Jillis Godlieb 18-07-2013 Via de website gekocht

Goed overzicht van assortiment.Duidelijke detail informatie.

Altijd aanspreekbaar via email of telefoon.

Langlopende en nieuwe artikelen in voorraad.

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service.

Nog meer? Zie bovenstaande.

AngelaKok 18-07-2013

de winkel was goed bereikbaar, de medewerkers aardig en toegankelijk en de keuze uitgebreid

Ik werd met aandacht en serieus geholpen, waar ook nog uit bleek dat er veel kennis van zaken was!

teveel keus, waarbij door de juiste begeleiding de beste keus kon worden gemaakt.

zie bovenstaande

Beste mensen van CameraNu.nl; Bedankt voor jullie deskundige hulp bij keuze en service bij de aankoop van mijn nieuwe camera! Ik heb er veel plezier van. Ik hoop dit ook nog lang te hebben. Ik kom wel graag terug!

l.scheven 18-07-2013 Via de website gekocht

camera is goed

Pimpelkees 18-07-2013 Via de website gekocht

's avonds laat een verrekijker besteld en de volgende middag zonder verzendkosten al geleverd

Hebben groot aanbod van hoog kwalitatieve verrekijkers voor zeer concurrerende prijs.

prima ervaring

Thuiswerker Frans 18-07-2013 Via de website gekocht

De informatie is overzichtelijk en daardoor duidelijk

Ik ben tevreden en het gaf een veilig gevoel bij jullie iets te kopen

Alles ging volgens afspraak, er waren geen addertjes onder het gras. Willigt kom ik weer bij jullie terecht bij mijn volgende aankoop.

Liekem 18-07-2013

intuitieve webshop; veel betalingsmogelijkheden; geen lastige links die je moet bevestigen per e-mailadres

de behuizing die ik zocht is alleen bij goed gesorteerde fotospeciaalzaken te koop, waaronder cameranu.nl. Voor specifiekere accesoires voor onderwaterfotografie, zoals het merk Ikelite, wordt niet verkocht op cameranu.nl

De prijs is scherp, levering is snel. Ik heb geen ervaring met het terugsturen van producten, maar heb daar wel op gegoogled en daar blijkt dat ze ook een nette afterservice hebben

genrow 18-07-2013

Eenvoudig een keus te maken en te bestellen.

Snelle bevestiging na de betaling en prima uitlevering van het aangeschafte product.

Voor mijn wensen is het assortiment compleet.

Op bases van bovenstaand commentaar.

Carol Heij - Van Wezel 18-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Lekker op je gemak rond shoppen onder het genot van een kopje koffie!

Heel goede uitleg gekregen van de verkoper.

Wauw! Wat een assortiment!

Ik heb al verschillende bekenden verteld van Camera.nl. Helaas kende nog niemand dit bedrijf.

Ik was eigenlijk niet van plan om een camera te kopen maar ging met mijn zoon mee die een lens voor zijn camera wilde aanschaffen. Bij het rondkijken werd mijn oog getrokken naar een leuk fototoestelletje en ging ik daar een paar vragen over stellen. Uiteindelijk adviseerde de verkoper mij een ander product en vertelde met zoveel enthousiasme wat dit toestel allemaal kon en vooral bij mij goed zou passen. Ik was meteen om en heeft zijn aanbevolen camera gekocht.