v.Rooijen 27-07-2013

Ik ben zelf even naar Urk gereden, ik bestel eigenlijk nooit iets voor dit soort prijzen, zonder iets gezien en getest te hebben.

zie voorgaande antwoord.

Meer dan voldoende, lijkt mij, en de prijs is zeer zeker concurrerend.

Uit eigen ervaring.

IK zocht een Bridge camera en ben zeer uitvoerig ingelicht, ook werd ik niet in een bepaalde richting gestuurd, dus uiteindelijk mijn eigen keuze gemaakt.

henk marcus 27-07-2013

alles was zeer duidelijk aangegeven,makkelijk betaalproces.supersnelle levering!

heb geen beroep op de service
hoeven doen.

zeer groot assortiment,prima.
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

zou deze winkel/webshop zeker aan bevelen.

ben voor 100% tevreden over mijn aankoop bij deze winkel/webshop

maanjaja 27-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Alles overzichtelijk in de winkel aanwezig.

Deskundig en vriendelijk personeel.

Alle artikelen staan in de winkel, deze kun je makkelijk testen en bekijken.

Online hadden wij al goede ervaringen met cameranu.nl, Vandaag in de winkel in Urk geweest. Goede deskundige hulp.

Online hadden wij al goede ervaringen met cameranu.nl, vandaag in de winkel in Urk geweest. Goede deskundige hulp.

ttheo 27-07-2013

De website is duidelijk; prijzen en levertijden/kosten zijn direct duidelijk.

De automatische emails welke verstuurd worden over de status van de bestelling zijn ook helder en duidelijk

Ik had bij de bestelling een opmerking geplaatst en hierop hebben ze duidelijk gehoor aan gegeven en op gereageerd!

Het assortiment is niet heel belangrijk voor mij daar ik specifiek op zoek was naar een bepaald model camera. Deze hadden zij, en ook nog eens op voorraad en voor de laagste prijs welke binnen NL te vinden is.

CameraNu is de goedkoopste, er zijn heel veel goede reviews over te vinden, heel weinig/geen slechte reviews (ontevreden mensen klagen veel sneller dan tevreden mensen dit uitten) en ze verzenden snel.

Op zondagmiddag heb ik een camera bij CameraNu besteld en deze met iDeal betaald. Maandag is deze verzonden en dinsdag had ik 'm in huis. Qua levering kan het bijna niet sneller. Camera zat goed verpakt in een kartonnen omdoos welke opgevuld was met een kartonnen opvulling. Persoonlijk vind ik deze manier van verpakken beter dan dat er gebruik gemaakt wordt van plastic opvulmateriaal (de bekende plastic chips of schuimpjes), het geeft minder rommel en afval bij het uitpakken en de impact op het milieu wordt ook kleiner. In de doos zaten ook nog een paar ballpoint pennen; waarvoor dank! Ik ben bij CameraNu terecht gekomen via diverse online prijsvergelijkers waarbij CameraNu telkens als goedkoopste aan stond geschreven.

G.C. de Jong 27-07-2013

goede handleiding na een paar dagen goed er mee om te gaan.

sávond om 21:00 uur besteld de volgende dag om 10:00 al
bezorgd.

Mijn lenzen van mijn vorige Canon camera zijn goed te gebruiken hierop.

De service en begeleiding tijdens bestelling en levering geweldig.Verder geen beroep op de service behoeven te doen.

Mijn beoordeling over het bedrijf is uitstekend en zal dan ook anderen het bedrijf aanbevelen.

joepie999 27-07-2013

A van Kreuningen 27-07-2013 Via de website gekocht

Bij een klein probleem (en aankoop} toch een uitstekende telefonische service

Martello 27-07-2013 Via de website gekocht

Lacerda 27-07-2013 Via de website gekocht

Peter1969E 27-07-2013

CameraNU ligt bij mij om de hoek als het ware, maar ook het afsturen is geen probleem. Erg makkelijk allemaal. Zeker als je weinig tijd hebt om te 'shoppen'

Service is prima. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven daar waar nodig prima tips.

Alles wat ik gebruik in de fotografie kan ik wel bij CameraNU bestellen of ophalen.
TOP!

Waarom zou een ander geen gemak van deze zaak mogen hebben?

CameraNU is een goed bedrijf waar ze weten wat er speelt in de fotografie. Een goed ingerichte winkel zegt al genoeg. Tot Binnekort

ronaldkamphuis 27-07-2013

Overzichtelijke website en makkelijk betalen

dmv email wordt je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

mailboxleon 26-07-2013

Fraai assortiment, concurrerende prijzen, en Nederlandse producten, waarbij altijd goede service(ook van de importeur) valt te verwachten.

Prettige site, goede toelichtingen, en positieve reacties, ook uit de hoek van een mij bekende professionele fotograaf die de winkel bezoekt.

Marloesl12 26-07-2013

De service is goed, prettige en vriendelijk personeel wat kennis van zaken heeft.

De winkel en website zijn betrouwbaar zodat ik zonder enig aarzelen via de website grote uitgaven zou verrichten. De service is prima en het personeel is vriendelijk en neemt de tijd om je te informeren ook telefonisch.

N1992 26-07-2013

6,7

Een keer eerder wat bestelt en dat afgehaald. Geen probleem. Nu echter wat met spoed bestelt via internet, een lensdop, die de volgende dag bezorgt zou worden. Gebeurde niet, kwam een dag te laat met als resultaat dat ik alsnog zonder lensdop op vakantie moest. Jammer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-08-2013

Geachte N1992,

Uw order is door ons tijdig verstuurd, zoals u ook heeft kunnen opmaken uit de ontvangen trackingmail. TNT garandeerd in 95% van de gevallen bezorging de volgende dag. Helaas bent u in de 5% categorie gevallen. Onze excuses.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Frank Catscottage 26-07-2013

Overzichtelijke website, die gesmeerd loopt!

Vooral de after sales service is uitstekend!
Bij de PostNL bleek mijn pakketje zoek. CameraNU nam het op zich e.e.a. uit te zoeken; werd binnen een 1/2 uur door hen teruggebeld en jawel het was alsnog was getraceerd!

Voor foto en video een zeer ruim assortiment.

Men maakt waar wat op de Website beloofd wordt en de afhandeling is zowel professioneel als vriendelijk!

Zie boven

306007 26-07-2013

's Avonds om 21.30 uur de Scanner besteld. De volgende ochtend om 11.00 uur de levering via Post NL aan huis bezorgd. Razendsnel dus. Tussentijds via de mail alle informatie over de bestelling, de betaling en het te volgen pakket. Ik behoor tot de meer kritische klanten, maar ben uiterst tevreden! René de Bont.

Akaatje 26-07-2013

Hogie123 26-07-2013

Vandaag besteld morgen geleverd

er ontbreekt wat in de verpakking dit is nog niet nagestuurd, verwacht hop dat dit snel wordt opgelost dan wordt het zeker weer een 8

ruim veel keus

snel, goede prijs, en erg belangrijk ruim assortiment

Tot nu erg positief, hoop dat probleem met ontbrekende handleiding snel wordt opgelost en volgend keer eerst controleren of tasje wel geschikt is voor camera, ga dez nu omruilen en ben benieuwd hoe soepel dit gaat verlopen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 05-08-2013

Beste Hogie123,

Bedankt voor je review. Vervelend dat er wat ontbrak.
Kun je aan ons aangeven of je inmiddels het ontbrekende item hebt ontvangen? Wij vernemen het graag.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.

Bart de Hoog
CameraNU.nl

Het Spijk 8
8321WT URK
Tel: 0527-690404
Mail: bart@cameranu.nl
Website: www.cameranu.nl

johnpeek 26-07-2013

De site is zeer toegankelijk, in een paar klikken ben je daar waar je wilt zijn. De bestelling is daarna eenvoudig geplaatst.

Bestellingen worden binnen een paar dagen geleverd. 24h service zou nog beter zijn (sommige concurrenten bieden dit ook)

CameraNu heeft het meest uitgebreide assortiment tegen (bijna altijd) de scherpste prijs

Als ik er goed kan shoppen, geef ik dat graag door

Het aangekochte product voldoet goed.

H.J.H.Figge sr 26-07-2013

Zeer makkelijk om een keuze te maken uit een ruim assortiment

Snelle afhandeling en verzending

ruim voldoende

Zeker in mijn kennissen kring

Fijne webshop,vertrouwd,mooi en ruim assortiment,snelle levering.Gewoon een super zaak.

Knoester48 26-07-2013

Het zoeken op de website is handig en gaat snel.

Het bestelde wordt vlot geleverd.

Assortiment is groot en er zijn vele artikelen op voorraad.

Na 1 maal een bestelling te hebben gedaan kun je eigenlijk nog geen goede beoordeling geven.
Toch komt Cameranu vertrouwd over.

Het ruime assortiment en de vlotte levering deden mij de bovenstaande cijfers geven. Bij een volgende aankoop zal ik zeker eerst op de website van Cameranu gaan kijken.

Iris 22 26-07-2013

Een fijn overzicht van producten waarna het bestellen vlot verloopt. Je hoeft geen onnodige gegevens in te vullen waardoor een bestelling snel en gemakkelijk gedaan is.

Goede service, de volgende ochtend was het product al in huis. Echter was het product dat ik wilde kopen 90 euro, terwijl je boven de 100 geen verzendkosten betaald. Dit vond ik een tegenvaller, maar heb hierdoor wel een extra product besteld wat voor jullie gunstig is.

Ik was op zoek naar een onderwatercamera en jullie assortiment bestaat uit zowel goedkope (mindere kwaliteit) camera's als dure (goede kwaliteit) camera's. Dit is erg fijn, echter is het aanbod niet supergroot.

Goed aanbod tegen een goede prijs. Daarbij is de snelle levertijd een groot pluspunt!

Ik heb het product vergeleken op internet met andere aanbieders, maar CameraNU.nl was de goedkoopste. Dit was voor mij een van de meest belangrijke aspecten om het hier te bestellen, daarbij komt de korte levertijd goed van pas tijdens de zomervakantie. Al met al, een prima assortiment tegen scherpe prijzen met een snelle levertijd!

BM Markus 26-07-2013 Via de website gekocht

Om 16 uur besteld, de volgende dag de camera al in huis!

Een zeer ruim assortiment

Ik had zelf al eens een camera besteld, ook op aanraden van een ander. En nu vertel ik het weer door aan anderen

Adriaan1411 26-07-2013

bestellen gaat gemakkelijk, in heldere stappen

ik ben na bestellen nog gebeld over verzendwijze.

zeer uitgebreid, ik 'grijp 'nooit' mis

CameraNu heeft oog voor de klant, levert snel en het assortiment is afgestemd op iedere gebruiker.

Prima webwinkel, goede keuze en kwaliteits producten

Alfred de Zoete 26-07-2013 Via de website gekocht

Het bestellen van een lens was erg eenvoudig en de informatie duidelijk.

Snel en efficiënt afgehandeld.

Alles aanwezig wat ik nodig had.

CameraNU.Nl is een duidelijke site en alles wordt keurig afgehandeld. Als ik opnieuw accesoires of een camera ga kopen dan doe ik het zeker via deze webwinkel.

MvWijk29 26-07-2013

Duidelijke website en een prachtige showroom.

Vragen werden goed beantwoord en ik werd vriendelijk geholpen. Moest wel lang wachten voor ik aan de beurt was, maar dat kwam omdat het druk was.

Zeer uitgebreide assortiment met veel op voorraad. Dus snel geleverd.

Ik zou Cameranu.nl absoluut aanbevelen.

Onlangs mijn camera bij CameraNU op Urk gekocht. Paar weken later een tas online besteld bij hun. De tas was zeer snel geleverd (zoals beloofd).

mbkoolen 26-07-2013

Zoeken en betalen. Klaar.

De gekozen manier van verzenden is achterhaald. Zeker voor een stuk dat door de brievenbus kan. Niet afleveren of afgeven bij de buren omdat voor het stuk moet worden getekend is niet meer van deze tijd. Kies voor een andere manier van verzenden zodat de klant niet meer hoeft te tekenen voor ontvangst.

Officiele reactie van CameraNU.nl 26-07-2013

Geachte heer Koolen,

Bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling nagezien en inderdaad dit artikel past door de brievenbus. Wij kennen ook de optie om een artikel per briefpost te laten bezorgen, mits het past natuurlijk. Juist om het door u geschetste probleem te voorkomen Door een fout stond deze optie voor dit artikel uitgeschakeld. Hiervoor onze excuses. De fout is inmiddels hersteld.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,

Fax: 0527-690484
E-Mail: info@cameranu.nl
Website: http://www.cameranu.nl

Canon-tje 26-07-2013 Via de website gekocht

Prima winkel, dit is al mijn 3e camera welke ik hier heb gekocht.

Jac Coumans 25-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk een product te zoeken op de website.

Sneller leveren gaat bijna niet, als je voor 10u 's avonds besteld word het de volgende dag geleverd, mits op voorraad.

Groot assortiment van camera tassen direct leverbaar, tegen een scherpe prijs incl. levering.

In het verleden meerdere camera's hier besteld, eentje defect maar geen probleem gelijk een nieuwe ontvangen.

Prima betrouwbaar bedrijf, wat de snelle levering ook waar maakt en ook nog een hele goede aftersales service.

RichardH1972 25-07-2013

Uiterst duidelijk

erg professioneel

zeer uitgebreid

Zeer goede bediening en erg uitgebreid met knappe prijzen

renedebest 25-07-2013

Ann456 25-07-2013

Duidelijk site.

Ik was 1 artikel vergeten te bestellen. Na bellen kon de 2e bestelling toch gratis bezorgd worden. Zeer snel mail ontvangen voor 2e bestelling. Keurig netjes geregeld.

Zeer ruime keuze in artikelen.

De nette service, snelle bezorging maar tevens kun je het pakket volgen. Tevens zijn de artikelen goed verpakt en vanaf een bepaald bedrag gratis aangetekend bezorgd en dat geeft zekerheid.

Ik kan geen enkele minpunt bedenken.

Huub Keulers 25-07-2013 Via de website gekocht

Om dezelfde reden als ik hieronder heb vermeld.

Reeds diverse malen artikelen besteld bij Cameranu.nl. Nooit een probleem gehad en altijd goed geholpen. Snelle betrouwbare service! Voor mij mogen jullie de naam veranderen in CameraAltijd.nl ;-)

Marco Rauwerda 25-07-2013 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke website.

Alles ging zo als het moest gaan.

Goedkoop!!

Absoluut

Dikke pluim!! Gebruikersvriendelijke duidelijke website. Geen poespas, maar veel producten en erg goedkoop. 'S middags besteld, volgende ochtend voor 10 uur in huis. Helemaal super camera.nu!!

Dhr. den Engelsman 25-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede beschrijving van de producten.

De stoel werd de volgende dag al bezorgd.

Er waren diverse modellen en veel keuze qua maten, fantastisch.

Goed zaken doen hier, snelle levertijd .

Goede service en snelle levering.

jenny atsma 25-07-2013 Via de website gekocht

Ik ben supertevreden over alles. Kwaliteit, service, producten. Heb een pocketcamera en een canvas besteld de laatste weken, supersnel in huis en de kwaliteit is geweldig. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. Ook de klantenservice is zeer goed te bereiken en erg prettig in de communicatie!

Kwin 25-07-2013

Bestelling via de webshop gaat prima.

Na een fout van mijn kant bij het invullen van de gewenste gegevens, telefonisch contact gehad en binnen een minuut een nieuwe factuur met de juiste gegevens.

Voor de camera die ik heb gekocht kon ik heel makkelijk bijbehorende asseccoires bestellen zoals, accu, tas, filters etc. Met ruime keuze in verschillende prijsklassen.

Goede service, groot assortiment en één van de goedkoopste voor de camera die ik zocht!

Ik ben erg blij met de geleverde producten en de service. Daarnaast ook plezierig dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden van het verloop van de bestelling.

C. Loonstra 25-07-2013 In de winkel gekocht
Urk

Hele goede en betrouwbare service gekregen. Er werd echt de tijd voor mij genomen en dat was heel prettig. Ik ben heel goed geholpen in mijn keuze voor een camera.

Niels15987125 25-07-2013

Uitgebreid onderzoek gedaan op internet en kwam bij CameraNU.nl als beste en goedkoopste optie voor een mooie cameratas voor mijn Olympus Pen camera.

De sjieke cameratas voor de Olympus Pen is niet op veel plekken te koop, maar CameraNU biedt deze aan voor een goede prijs.

Totaal geen klachten, goedkoop en snel geleverd. Je krijgt zelfs een aantal snoepjes bij je bestelling meegeleverd. Aardige toevoeging, toch? :)

Hans56 25-07-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, 21:00uur besteld, 12:00uur de volgende dag geleverd.

DHFW 25-07-2013 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Prima, geen problemen, zoals het hoort.

Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.

Prima, niks mis mee.

Gert8888 25-07-2013

Een overzichtelijke internetwinkel zonder poespas. Duidelijke filters om in te stellen zodat het zoeken naar het gewenste product makkelijker is. Helaas werd de lens die ik bestelde een dag later bezorgd dan binnen de 24 uur, maar dat ligt aan post nl en niet aan cameranu.nl. Ik ben blij met mijn aankoop en ben positief over de (toch nog snelle) levering.

eriobb1 24-07-2013

Lied90 24-07-2013

Duidelijke omschrijving van de producten.

Keurig op tijd, in nette verpakking, zelfs met snoepjes erbij:)

De tas die ik kocht (thinktank) is bij weinig winkels te koop, ik was dan ook erg blij dat cameraNU ze verkoopt.

Mijn ervaring is erg goed.

Henk Snaterse 24-07-2013 Via de website gekocht

Tegenwoordig gaat er steeds meer via internet. Maar hoe kom je achter de juiste informatie? Welk product past het beste bij jou. Ik vond binnen een paar klikken de juiste info op de site. Selecties op bijvoorbeeld merk, prijs of product komen snel op je scherm.

Ik had iets via de webshop besteld. Het betaal menu helpt je stap voor stap van je geld af. Heel simpel en duidelijk. Wat ik prettig vind is dat je je bestelling op elk moment kan volgen. Het bericht dat de magazijn jongens in actie komen was wel leuk maar misschien iets te enthousiast.

Als er op de site staat dat iets op voorraad is wil je daar natuurlijk van op aan kunnen. Je zit eerst weken te dubben over wat je wilt maar als je dan uiteindelijk beslist wil je het ook gelijk hebben. Ja, zo zijn we nu eenmaal. Ik had in de loop van de dag iets besteld dat op voorraad was en inderdaad stond de postbode de volgende dag op de stoep met een pakje. Ja, dan scoor je als winkel!

Ik merk aan mijzelf dat een scherpe prijs een heel belangrijk argument is om iets te kopen. De fotowinkel op de hoek waar je drie keer per week voor je hobby en sociale contacten kwam. Ik geloof niet dat ze nog bestaan. Maar wat is de toegevoegde waarde als je alleen maar goedkoop bent. Emotie, gunnen, kennis van zaken. Ik merk dat ik net als velen het Net afstruin om info te vinden en de koop doe bij diegene die op dat moment het artikel op voorraad heeft en er een scherpe prijs voor vraagt. De binding met een winkel is daarom niet meer zo. Voordeel voor de winkel is dat ze nu over de hele wereld kunnen verkopen. De website moet er overzichtelijk uitzien en snel info geven die je zoekt. Nou dat ging prima.

Ik was uitermate tevreden over de aankoop. Ik kon op de site zien of het product op voorraad was. Het betaal menu ging stap voor stap en was makkelijk te volgen en de koerier stond de volgende dag voor de deur met het bestelde pakje.

Maarten de Boer 24-07-2013 Via de website gekocht

Het bestel process ging gemakkelijk en alles was duidelijk. Het enige waarom ik een 8 geef en geen 9 of 10 is omdat ik het niet altijd gemakkelijk vind om wat te vinden in de webshop, ze hebben wel alles en via de zoekmachine kun je dat wel vinden echter het menu laat zich wat afweten naar mijn idee.

Een gecategoriseerd en overzichtelijk menu zou het voor mij beter doen.

Altijd goede service, nooit problemen met ze gehad en levering ging altijd razend snel. Makkelijk is dat ze ook Pakje Gemak ondersteunen!

Ze hebben altijd alles wat ik nodig heb!

Zeer betrouwbare winkel met goede service!

MarijkedV74 24-07-2013

Duidelijke navigatie

Zeer snelle bezorging

Ik vind wat ik zoek

Snelle service, geen verzendkosten, goede site

prettige site, snelle service

Foto Wim 24-07-2013

De helpdesk staat je bij met raad en daad, zodat je niet direct naar de winkel op Urk hoeft te komen. Een gemakkelijke en klantvriendelijke manier om je te oriënteren waardoor je uiteindelijk je aankoop toch bij cameranu gaat doen

Vriendelijk, vlot en bovenal zeer kundig. Kortom een professionele organisatie

breed assortiment, het is mij nog niet overkomen dat iets niet voorradig was

deze winkel is het waard om voor in de auto te stappen

deskundigheid en onafhankelijkheid is de norm, je krijgt het beste advies dat bij jouw situatie past. Je hebt nooit het gevoel dat je iets wordt "aangepraat" waar je later spijt van kan krijgen. Een absolute aanrader

Eric de Redelijkheid 24-07-2013 Via de website gekocht

Bestellingen worden de volgende dag via PostNL geleverd. Betaling via Ideal

Levertijden zijn volgens verwachting. Gratis verzending indien duurder dan € 100,--

Ruim, maar niet zo ruim als een echte specialist.

Voldoende ruim assortiment en goederen worden volgens afspraak geleverd.

Het gemak dient de mens.

vince1234567 24-07-2013 Via de website gekocht

uiteindelijk geen bestelling hoeven doen aangezien camera.nu de papiercassette kosteloos heeft nagestuurd.

Nette service van camera.nu. Ze hebben aangegeven dat er inderdaad een fout stond op de site en aangeboden om de papiercassette kosteloos op te sturen. Deze was binnen een week binnen.

de fout (incomplete informatie) op de site is hersteld en de afhandeling is uitstekend.