Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kalynda 23-10-2013

Alles is makkelijk vindbaar, wordt goed en duidelijk aangegeven, heeft voldoende informatie (ook technisch). Er is een vergelijk functie wat ideaal is. En je kan redelijk goed filteren.

Het krijgt net geen 10 omdat de lay-out nog ietsje beter zou kunnen.

Alles wordt snel geregeld. Het krijgt enkel een 8 omdat het via PostNL gaat, en ik daar totaal geen voorstander van ben. Gelukkig tot nu toe niets mis gegaan.

Ik kom toch vaak uit bij cameranu voor de spullen die ik nodig heb. Kost en beschikbaarheid is hier toch wel een van de beste.

Kosten zijn goed, Beschikbaarheid is vaak hoog, factuur wordt duidelijk verstuurd wat voor bedrijven/zzpers fijn is, en je kunt zelfs huren als je wilt. Een echte aanrader.

Ik heb nu zelf een aantal spullen besteld bij CameraNu. Ik moest de volgende avond filmen en merkte dat ik een aantal spullen miste. Het was voor 22:30 dus, ben snel gaan zoeken op internet. Kwam toch weer uit op cameranu.nl. Bestelde het en de volgende dag was het binnen. Ik kon meteen aan de slag en had zelfs tijd om alles uit te testen. Dat is wat ik wil. Volgende keer ga ik gewoon als eerste bij cameranu kijken.

Snuf on Tour 23-10-2013 Via de website gekocht

Het winkel systeem is overzichtelijk en makkelijk, bij de producten staat een duidelijke beschrijving waardoor de keuze voor een soort product gemakkelijker wordt.

Snelle en goede levering. Nog niet persoonlijk iets terug moeten sturen wegens defect, maar van kennissen hoorde ik dat dit vrij gemakkelijk en fijn verlopen was.

Ruime keuze, en er worden adviezen gegeven over wat je mogelijk nog bij je productkeuze nodig kan hebben.

Alle punten bij elkaar zijn zeer positief, met andere soortgelijke winkels minder tevreden resultaat.

vogelaar1958 23-10-2013

Goede website en groot assortiment

vriendelijk geholpen

ruimer dan conculega's vandaar dat ik bij Camera nu terecht kwam

Was ook de enige waar nog een (geringe) korting te bedingen was

Filmmaker2 23-10-2013

goed zoekssyteem, makkelijk bestellen, snelle service

Elisabeth1990 23-10-2013

Overzichtelijke, duidelijke website

Volgende dag in huis, keurig verpakt

Eindelijk de tas gevonden die ik wou, in de kleur die ik niet kon vinden

Fijne webwinkel. Ontzettend ruim assortiment, scherp geprijsd.

E. Hems 23-10-2013 Via de website gekocht

Het is makkelijk de artikelen op te zoeken op de site en ook vrij overzichtelijk

Het beantwoorden van de correspondentie en afhandeling van de order was snel en vooral het meedenken is erg gewaardeerd

Het ruime assortiment nodigt uit om nog meer te bestellen en goed op de consument gericht

Ik zal de winkel (site) zeker aanbevelen gezien de goede service

De beoordeling is zeker een 9/8 waard gezien alle lof zoals boven beschreven

dani van es 23-10-2013 Via de website gekocht

maria1008 22-10-2013

goed en strak ingerichte pagina. geen afleidende reclames e.d.

snelle verzending(1 dag) en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen aan de telefoon. chapeau!

goed

100%

Ik ben gewoon goed geholpen. geen bla, bla enz, maar een luisterend oor toen het nodig was en ook mijn probleem opgelost. Ik kan deze winkel een ieder aanraden.

robert0412 22-10-2013

Duidelijke website voor een snelle bestelling. Ook de samengestelde pakketten zijn een pré. Hoewel een optie om zelf een pakket samen te stellen nog meer mijn voorkeur zou hebben.

Uitstekende service. Zeker ook de optie om te kiezen voor een koeriersservice voor een levering die goed te plannen is.

Ik heb niet het hele assortiment gecheckt,
maar het maakt een uitgebreide indruk.
Het model camera dat ik zocht hadden ze in ieder geval. De Panasonic DMC FZ200.

W. Kruit 22-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te begrijpen link naar de website. Geen reeds afgevinkte vakjes voor, bijvoorbeeld een klantenkaart oid.

Bij de afwerking van de bestelling ging iets mis -mijn schuld, gebeld en de bestelling werd direct geannuleerd, zodat ik snel opnieuw kon bestellen. Op vragen via email werd direct geantwoord. Snelle levering. Top!!

Wat ik nodig had, was direct voorradig.

Goede service, concurrerende prijs, snelle, complete levering.

Een goede zaak, die goede service levert en het bestelde snel opstuurt. Aanrader!!

DanielHerter 22-10-2013

Volgende dag in huis!

Voor alles wat met camera te maken heeft de beste webwinkel van Nederland

s_t_e_e_f 22-10-2013

makkelijke overzichtelijke webshop

de service is perfect had helaas een doa die werd netjes omgeruilt. als je mail heb je bijna meteen een andwoord super.

top service antwoorden bijna meteen via de mail. en als je belt word je aardig te woord gestaan. snelle levering voor half 11 besteld en betaald volgende dag in huis

AaGeBe 22-10-2013

Voor mij is het assortiment en de prijsklasse uitstekend en concurrerend ten opzichte van andere aanbieders.

Ruime keus goede ontvangst vrij om te kijken en indien nodig uitleg.

PattyT 22-10-2013

Transparant, duidelijk en overzichtelijk

Ik heb uitgebreid antwoord gekregen bij de vragen die ik had over verschillende camera's. Uiteindelijk heb ik in overleg met een medewerker een camera uitgekozen die mij meer dan bevalt. Nu mijn camera kapot is krijg ik ook goede service.

Ik heb alleen gekeken naar camera's. Alle soorten en maten zijn beschikbaar voor een leuke prijs.

Ik vind het een fijne website omdat je alle camera's kunt bestellen, in alle soorten, maten en kleuren. Ook hebben de camera's een goede prijs. Service vind ik super goed! En de medewerkers weten waar zij over praten. Hierdoor kunnen ze goed en passend advies geven.

Sj44k13 22-10-2013 Via de website gekocht

De cameranu website is erg overzichtelijk, waardoor je snel vindt wat je zoekt. Het enige nadeel vind ik dat de mobiele website wat minder handig is.

Mijn aankopen heb ik rond 22 uur 's avonds besteld en ik had ze de dag erna al binnen. Het klopt dus dat als je voor half 11 besteld je de dag daarna je bestelling al binnen hebt! Ook zijn de aangekochte spullen goed verpakt, zodat ze niet beschadigen. Natuurlijk erg belangrijk bij cameraspullen die erg kwetsbaar zijn.

Cameranu heeft een erg uitvoerig assortiment en de prijzen zijn scherp. Zeker als ik wat meer spullen koop doe ik dat bij Cameranu, omdat je dan gemiddeld meestal het beste uitkomt.

Ik zou Cameranu zeker aanbevelen aan andere mensen vanwege de duidelijke website, de snelle levertijd en het feit dat je bijna alles bij Cameranu kunt krijgen.

Cameranu is een goede winkel, met een groot assortiment en een snelle verzending. De spullen worden goed en duurzaam verpakt en zijn de volgende dag al in huis.

Monster27 21-10-2013

Vandaag besteld, morgen in huis.

Prima, persoonlijke banadering

Uitgebreid assortiment

danielv9 21-10-2013

Geweldige winkel. De Canon S120 was nog maar een paar dagen uit en hij werd binnen een dag geleverd voor de scherpste prijs die online te vinden was en zonder verzendkosten. Aanrader!!

Pim80 21-10-2013 Via de website gekocht

Had 's avonds na 22:00 besteld. De gekochte camera was hier even goedkoop dan op enkele andere webshops, en vanwege het 'voor 22:30 besteld, die dag nog verzonden' besloten bij CameraNU.nl de camera te kopen. Prima informatie per mail ontvangen, en die avond inderdaad al een 3S... traceercode. En inderdaad, volgende dag geleverd! Keurig!

Sanneke86 21-10-2013

makkelijk te vinden en snel besteld

Snel geregeld zonder problemen

wat omschreven staat was ook te vinden

zal ik zo doorgeven aan vrienden en kennissen omdat het zo goed is verlopen

Het werkt goed snel en probleemloos dat is wat je wil als consument.

Charles Capello 21-10-2013 Via de website gekocht

Voeld me als een jarenlange klant

Snel, vakkundig, profesioneel,
wisten precies waarover ik het had

Mijn camera was direct voorradig.

Conclusie van bovenstaande

Vakkundig, profesioneel en vriendelijk personeel zorgden ervoor, dat ik mij, telefonisch, op mij gemak voelde, leek net alsof ik in de winkel was.

MC47 21-10-2013

Overzichtelijke site met goed assortiment,goede prijzen en duidelijke produktbeschrijvingen

Produkt was binnen no time in huis,keurig verpakt.

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen

Ik heb nog maar 1 keer gebruik gemaakt van de webwinkel maar zou het zeker weer doen en beveel dat dan ook van harte aan andere aan

Al met al snel en prettig gewinkeld,ook rond geshopt op internet maar kwam toch bij cameranu.nl uit.

Janvangastel 21-10-2013

Ik kon gemakkelijk vinden wat er in het online assortiment zit. Ook contactinformatie was snel te vinden.

Het contact via email en telefoon was uitstekend. Al mijn vragen werden beantwoord door terzake kundige personen.Ik had het product de andere dag al in huis.

Gezien de service zal ik de winkel absoluut aanbevelen.

Ik zou niet weten wat ik aan het bovenstaande nog toe zou kunnen voegen.

Leon van Iersel 21-10-2013

snel en gemakkelijk geplaatste bestelling

duidelijke en makkelijke site en snel en probleemloos geleverd

zeer uitgebreid assortiment wat makkelijk en overzichtelijk wordt gepresenteerd

gewoon doen en makkelijk bestellen zonder poespas

snelle, makkelijke site met uitgebreid assortiment en in enkele klikken te bestellen

Lile 21-10-2013 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel "kopen".
Zeker als je niet altijd tijd heb.

In een woord, SUPER!! Had problemen met betalen via Ideal. Zij zorgden voor een oplossing zodat ik toch nog t weekend mijn objectief in huis had.

Zeer breed. Heb nog alles kunnen krijgen bij CameraNU.

Sowieso aan iedereen, omdat ze klantvriendelijk zijn, overzichtelijke internetsite en een ruime keuze en een goede service.

maan1 21-10-2013

Het kan van huis uit en er is heel veel informatie waardoor je de producten goed met elkaar kan vergelijken.

Snelle bezorging en goede verpakking.

Zeer groot assortiment met uitgebreide en overzichtelijke informatie en juiste prijzen.

Zie bovenstaand commentaar

Het ruime assortiment, de veelheid aan geordende informatie en dus genoeg vergelijkingsmateriaal en de juiste prijzen, maakt dat het van huis uit shoppen wel als erg luxe wordt ervaren.

Yvet1 21-10-2013

Goede uitleg, zeker omdat ik geen expert ben en geen moeilijke woorden die ik niet begrijp

perfect!

Van alles heb je gewoon keus, en ze helpen je ook de keuze te maken door goede uitleg en kijken naar wat ik nodig had.

Super winkel! zowel online als in de winkel op urk zelf! en een tip, like ze eens op facebook, dankzij camera nu heb ik een gratis nieuwe fiets gewonnen door een facebook actie!

hielemedia 21-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met compleet aanbod

Netjes op de hoogte gehouden over gedane bestelling

Prettige winkel online en altijd deskundigen achter de schermen en in de 'echte' winkel in Urk

Daandriaan 20-10-2013 Via de website gekocht

Ik zocht het product en heb het zeer snel en met een grote zekerheid gekocht

Zeer uitgebreid en van grote kwaliteit

Vanwege de betrouwbaarheid en de professionaliteit over de producten

Daandriaan 20-10-2013 Via de website gekocht

Ik kon alles snel en goed vinden. Dankzij de goeie filters kon ik snel een keuze maken over mijn aankoop.

Bestellen ging helemaal goed. Het is helemaal fijn dat de verzendkosten vaak gratis is. Toen ik een vraag had over een accu, werd die vraag direct en goed beantwoord.

Deze winkel heeft redelijk veel verscheidene producten, en de prijs is ook goed, alhoewel er wel webwinkels zijn met lagere prijzen.

Gewoon omdat deze winkel goed is, en alles goed werkt.

pauldevreugd 20-10-2013

makkelijk je producten vinden en afrekenen

een vraag ? gewoon een mailtje sturen en het wordt de zelfde dag nog beantwoord

ze hebben veel, nog net niet alles maar altijd wel wat te vinden wat je zoekt

leuke mensen aan de balie die je vakundig helpen en adviseren, online bestellen net zo makkelijk en snel bezorgd en heb je nog vragen gewon een mailtje sturen en deze wordt zeer snel beantwoord

ToonPanasonic 20-10-2013

Rene_1978 20-10-2013

Duidelijk en overzichtelijke site.

Snelle en duidelijke afwikkeling van de bestelling. Je wordt zeer zorgvuldig geholpen.

In de soort producten die ze aanbieden hebben ze een ruim assortiment.

Prima firma om ook online je bestellingen bij te doen. Aangesloten bij thuiswinkel waarborg wat ook een zeker gevoel geeft.

gomby 20-10-2013 Via de website gekocht

Gert Gelmers 20-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik ben weer zeer tevreden over de advisering bij een aankoop. Aleen jammer dat ik 100 km voor moet rijden.

Ruim voldoende keus om tot een goede aankoop te komen.

Vrinedenelijk en behulpzaam personeel. Groot assortiment van de bekende merken.

Zie bovenstaande

SsmrH 20-10-2013

het is allemaal duidelijk omschreven op de site

wanneer je online besteld hebt, en je in de winkel een nummer trekt ben je vlot aan de beurt. Ook vragen ze nog of er aanvullende info nodig is

Veel meer assortiment dan mijn beurs betalen kan, geen nee te koop

gemakkelijk toegang via buitenwegen, overzichtelijk per merk, goed advies

Blom63 20-10-2013

Prima website

Uitgebreide keuze

Betrouwbare leverancier met goede afhandeling

GCu 20-10-2013

Duidelijke informatie om te kunnen bestellen. Een paar klikken, betalen en je ontvangt je product.

Snel geleverd, geen problemen, dus uitstekend.

Als prima ervaren, goedkoop en snel: kijk zelf maar eens.

Duidelijk product, goede ervaring met Panasonic, nieuwe nodig en dit is een gemakkelijk en uitstekende opvolger.

Airam 20-10-2013

Nadat ik een verkeerde lens had besteld mocht ik hem gratis retourneren. In de mail naar mij zat een link naar de goede lens, hoefde ik niet meer te zoeken.

Snelle bezorging en goede service!

Edwin Broeks 19-10-2013 Via de website gekocht

Het product is eenvoudig op de site te vinden met een eenvoudige betaalprocedure. Er wordt niet meer gevaagd dan nodig is.

Vragen die via de mail gesteld zijn over het aan te schaffen product werden zeer adequaat beantwoord. Omdat het hier ging om een aparte setting mocht ik het apparaat volledig testen en indien het apparaat niet voldeed aan de verwachtingen mocht het geretourneerd worden. Na ontvangst bleek een onderdeel te missen welke ik 2 dagen later al in huis had.

Zeer ruime keuze aan producten tegen acceptabele tarieven.

Ik heb meermalen producten besteld met een zeer grote tevredenheid.

Cameranu staat voor wat ze zeggen waarbij de service hoog in het vaandel staat. Leveringen verlopen vlot en correct. Eventuele vragen worden snel en correct beantwoord, zelfs als het antwoord niet gegeven kan worden dan krijg je dat ook eerlijk te horen.

Evert Onink 19-10-2013

Je kunt zelf kiezen, een volgnummer pakken, en je wordt snel en keurig afgehandeld.

Er wordt gevraagd of alles duidelijk is en of er nog vragen zijn over het product of over andere producten.

Voldoende keuze.

Gewoon een goede winkel voor foto-apparatuur en toebehoren.

Gewoon een goede winkel voor foto-apparatuur en toebehoren.

Knilesse 19-10-2013

Eerder al eens online gekocht, maar de winkel bezoeken is een aanrader. Veel te zien (wordt je hebberig van :-)) Als het druk is ff wachten maar er zijn voldoende verkoopbalies en verkopers. ++++++

WimM1382 19-10-2013

Vergelijkbaar met andere webshops

Defect product werd zonder vragen geruild

Service goed en gemak gemiddeld

Jan Nauta 19-10-2013 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site met uitstekende zoek functie.

Vandaag bestelt morgen in huis. En de telefonische ondersteuning is uitstekend

Ik heb nog geen nee ontdekt in de voorraad.

Gewoon doen zou ik zeggen.

Heb de afgelopen periode veel besteld bij cameranu.nl en ben zeer tevreden

shanna1996 19-10-2013

in 2 minuten alles gevonde

na 2 dagen in de bus

teveel om op te noemen

Mischa1989 19-10-2013

Ruim assortiment, snelle service!

Joshua van Niekerk 19-10-2013 Via de website gekocht

KaWoutertje 19-10-2013

Duidelijke en eenvoudige manier van zoeken, bekijken en bestellen.

Prettig contact en informatie gehad over mijn vraag over de Canon lens. Duidelijk antwoordt en gereserveerd voor mij. Toen ik hem kwam ophalen lag de lens al klaar met het juiste bedrag wat telefonisch overeen gekomen was. Verder kreeg ik nog een leuke kleine attentie mee bij het afrekenen.

Duidelijk gerangschikt en overzichtelijk. Wat op voorraad wordt aangegeven is er ook. Nette service bij vragen over producten en duidelijke afspraken, die ook nagekomen worden.

Goede service en AFSPRAAK is AFSPRAAK.

Goede service en AFSPRAAK is AFSPRAAK.

Edwin Tensen 19-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Veel keuze en goede vergelijkingen te maken

Zowel via de mail als in de winkel deskundig en vriendelijk te woord gestaan

Er zit voor ieder wat wils tussen

Alleen naar deze camerawinkel geweest, maar er een goed gevoel aan overgehouden

Na vriendelijk geholpen te zijn in de winkel door een van de verkopers nog een rondje gelopen en diverse camera's bekeken. Na de aankoop bij een andere verkoper kwam de eerste nog even langs om te zeggen dat het een goede keuze was.

Erikfalke43 19-10-2013

overzichtelijke website, zoeken gaat snel

bestelling heel snel ontvangen, terwijl er een weekend tussen zat.

De site is zeer overzichtelijk en de afhandeling van de bestelling was heel goed. Snel geleverd tegen en concurrerende prijs, goed verpakt verzonden.

JoopS56 19-10-2013

Ik kijk kritisch naar wat ik bestel en of de betaling veilig verloopt. Bij deze aankoop verliep dat vlot (< 30 min.) en naar tevredenheid.

De levering verliep vlot en conform de informatie die ik erover kreeg.

Ik wist wat ik wou (hoefde dus niet het hele assortiment door te zoeken) en vond het meteen.

Zie bovenstaande antwoorden. En verder vind ik de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Zie bovenstaande toelichtingen