Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dordrecht078 14-01-2014 Via de website gekocht

Bij ontvangst flitser stuk na telefonisch contact perfect geholpen met excuus en snelle afhandeling

Wat een service

w-e-n-n 14-01-2014

Goede usability, makkelijk zoeken en bestellen.

Levertijd niet helemaal nagekomen, maar wel netjes een mail gehad van de servicedesk met de reden hiervoor.

Breed assortiment voor een goede prijs. Was voor het product wat ik besteld heb de goedkoopste.

loekatje 14-01-2014

overzichtelijke site

mooi op tijd geleverd, met 1 dag vertraging i.v.m. de benodigde handtekening. dit was wel duidelijk aangegeven in track en trace

alles prima

Goede service, duidelijk.

gvdzwan 14-01-2014

ik zocht een flitser voor mijn camera en wist al waar ik naar zocht dus bij de zoekfunctie ingevoerd

kan gelijk zien of het product op voorraad is en na betaling het product binnen 1 dag in huis.

in dit geval wist ik waar ik naar zocht maar al vaker op de site geweest en altijd gevonden wat ik nodig had

overzichtelijke website. prijs/kwaliteit verhouding is ook goed

J.Spierings 14-01-2014 Via de website gekocht

errie001 14-01-2014

Je kan eenvoudig verschillende oplossingen testen op je eigen camera.

Kundig personeel, bieden mogelijkheid tot inruilen.

Meeste producten op voorraad.

gientje70 14-01-2014

heel makkelijk bestellen en duidelijke website

Ik had eerst een Blue-ray besteld, die bleek toch niet meer op voorraad. Hier hebben ze over geprobeerd te bellen en toen dat niet lukte, kreeg ik een mail. Ik heb al met al 2 keer gebeld met ze en kreeg prima service

Ik vind het alleen raar dat, ook nadat ik contact met ze heb gehad dat de blu-ray niet leverbaar was, deze wel nog steeds als leverbaar op de site stond.

snelle levering, goed telefonisch contact mogelijk.

Tineke van Eeuwen 13-01-2014 Via de website gekocht

Super!

Prima!

Goed en lekker breed georriënteerd

aan iedereen die het maar horen wil!

Geweldig snelle levering van mijn Canon 100 mm, Macro objectief, gelijk van de week mee aan de slag gegaan, weliswaar binnenshuis, maar resultaat is super te noemen! Ik kan iedereen aanbevelen bij CameraNu.nl te bestellen, mij is het in ieder geval heel goed bevallen!

Lars1972 13-01-2014

Duidelijk en overzichtelijk

Goede service en snelle afhandeling

Ruim assortiment ook voor de kleinere beurs

ruime keus en snelle levering of ter plekke af te halen.

Marja van Stee 13-01-2014 Via de website gekocht

Het spreekt allemaal voor zich, de site is duidelijk!

Er was een probleem met de set flitsers die ik had besteld. Er zouden statieven bij zitten en dat was niet het geval. Onmiddelijk werd een set opgestuurd en ik had het de volgende dag in huis, zonder extra kosten!

Heel uitgebreid, fijn!

Over de hele linie tevreden. Heel snel, goede service! Ik hoop hier zeker terug te komen!

tasman55 13-01-2014 Via de website gekocht

zeer overzichtelijk

je hoeft maar te kikken en
ze staan voor je klaar met
raad en daad

geweldig assortiment zo mooi
en uitgebreid dat je gaat
dagdromen

uitgebreid, gunstige prijs,
zeer vlotte levering

fijn om een bedrijf tegen te komen waar ze uiterst gemotiveerd zijn

Duck33 13-01-2014

Goed en snel bereikbaar. Overzichtelijke site

Ik wilde wat extra informatie over het artikel dat ik wilde aanschaffen. Ik belde en weer heel persoonlijk en deskundig te woord gestaan.

Voor zover ik kan beoordelen is het assortiment heel uitgebreid.

Betrouwbare firma die snel levert en alle gemaakte afspraken punctueel nakomt.

Ik geef CameraNu een zeer goede beoordeling. Ik heb er nu voor de tweede keer een artikel gekocht. Voel me als klant heel serieus genomen. Vind het erg prettig dat er goed en persoonlijk telefonisch contact mogelijk is

Alex2014 13-01-2014

Keer op keer een fijne webwinkel om bij te bestellen. Ik kan alles snel en makkelijk vinden. De verschillende betaal methodes en in het bijzonder PayPal is een groot plus punt voor mij.

Het feit dat ik 's avonds iets bestel en de volgende morgen om 11:00 de PostNL voor de deur heb staan is de eerste keer een hele fijne ervaring. En keer op keer ligt het niet aan CameraNu.nl als hij iets later binnen komt. De track and trace werkt goed om te zien dat PostNL wat steekjes laat liggen.

Het enige nadeel aan de site is dat ik af en toe de weg een beetje kwijt ben. Dan ben ik ergens een afslag in gegaan en kan niet niet goed meer alles vinden op de site. Dan klik ik op het Logo, en beginnen we opnieuw.

Het assortiment is redelijk breed en ik kan eigenlijk altijd alles op de site vinden wat ik nodig heb. En meestal ook nog voor de beste prijs volgens een aantal sites.

Ik heb niets anders dan goede ervaringen met deze webwinkel, en zou hem zonder te aarzelen aan iedereen aanbevelen. Voor mij DE site waar ik mijn camera spullen koop.

Al met al een hele fijne webwinkel en voor mij geen ander. Goede prijzen, snelle levering. En over de service kan ik niets zeggen, want daar heb ik nog geen ervaring mee. Alles producten werken nog goed.

Sparetime 13-01-2014

De webshop is goed bereikbaar en helder.

De mensen aan de bali zijn klantvriendelijk, kundig, eerlijk en objectief

In elk segment is er voldoende keuze aan merken en types in meerder prijsklassen.

De prijzen zijn concurerend, de bediening is prima. Daardoor is het wel vaak erg druk en zijn de wachttijden soms wat lang.

Een prima store waar ik vrijwel al mijn aankopen op het gebied van fotografie doe.

w.geijtenbeek 13-01-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig

Snel en doorzichtig proces

Zeer uitgebreid

Zeer aan te bevelen

Een eenvoudige, snelle en doeltreffende behandeling. De shop geeft een vertrouwd gevoel, waardoor je makkelijker een beslissing neemt tot aankoop. Volledige informatie over de aflevering. Ik zou niet weten hoe het nog beter moest.

Jan Td 13-01-2014 In de winkel gekocht
Op Urk

werk op hetzelfde industrie terrein

altijd top

azsandiz 12-01-2014

Structuur van de site is duidelijk genoeg, maar door grote assortiment is het af en toe zoeken.

Supersnelle levering! Verder geen nazorg nodig gehad.

Alles wat je maar kan bedenken op fotogebied.

Absoluut 1 van de winkels die je moet checken voor een aankoop.

Op zoek naar een specifieke fototas kwam ik via google bij CameraNu als goedkoopste aanbieder. Aanschaf via de webwinkel ging heel intuitief en hoewel ik op vrijdag bestelde, werd de tas al op zaterdagochtend geleverd. Verassing! Dat noem ik nou supersnel.

Bossie 12-01-2014 Via de website gekocht

Via website bestellen zonder bezorgkosten.

Foto toestel was gaf error melding (e23). Ik kon de camera terugsturen, volgende dag een mailtje dat ze de fout ook hadden geconstateerd en meteen een nieuwe gestuurd.

Inge B123. 12-01-2014 Via de website gekocht

vergeklijken van produkten is makkelijk.

keurig op tijd geleverd en tussentijds bericht

ok

indien er staat 'in voorraad' dan is dat ook zo.

H.Brands jr 12-01-2014

Goede site. overzichtelijk.

Prima afhandeling van de koop.

Alles te koop, dus prima assortiment.

Zelf goed behandeld dus zeker aan te bevelen bij anderen.

Prima winkel en site.

André Weima 12-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke/vakkundige uitleg op de Pro-Afdeling heeft mij geholpen bij de keuze van mijn studio/locatie apparatuur.

Bij het uitpakken van mijn nieuwe Bowens Stuido-flitsset bleek een instel-lamp stuk te zijn. Na één telefoontje, werd een extra lamp binnen een paar dagen thuis gestuurd. Zo hoort het.

Naar mijn mening een aanwinst voor de vakfotograaf. Het personeel weet waarover het praat en kan u goed van advies dienen en zodoende helpen bij het kiezen van uw aankoop.

nelayan 12-01-2014

fantastisch geholpen in de winkel

goede service en ze nemen de tijd voor je

Edyard 11-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en gemakkelijk, snelle levering, goede prijzen. Zou er zo nog een keer bestellen!

Eize Pieter Ypma 11-01-2014 In de winkel gekocht

alles overzichtelijk bij elkaar

geweldig geholpen en voor gelicht

Ruim voldoende

zie punt service

ik ben geweldig geholpen door een nummer te trekken wisten we waar we aan toe waren niemand dringt op deze manier voor

Gerrit Bikker 11-01-2014 Via de website gekocht

goed werkende site, prima afhandeling

garantie afhandeling werdt perfect afgewikkeld (enkele jaren geleden)

prima voor wat ik zoek

goede prijs/kwal verhouding

Ik kwam jaren geleden al bij cameranu.nl toen ze nog op een zolder boven de oliehandel zaten. werd toen heel plezierig geholpen en het was een setting die ik niet had verwacht. Sindsdien met enige regelmaat spullen gekocht. Ondertussen kopen we voor het bedrijf waar ik werk ook alle spullen bij cameranu.nl en dat loopt altijd prima

Eukendei62 11-01-2014

Makkelijk te navigeren site

Item wat niet op voorraad bleek vervangen door duurder artikel voor de lagere prijs

Alles te vinden op fotogebied..

Prima service

Prima en accurate service!

Whizon 11-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

De site is helder en overzichtelijk. Via de zoekfunctie kom je vlot bij artikelen. Zowel betaling als bestelling is duidelijk en snel via e-mail ter bevestiging/informatie. De stapsgewijze manier van bestellen voorkomt onduidelijkheden.

Voorbeeld uit eigen ervaring: lens bevatte een fabrieksfout. Contact opgenomen. Snel bericht terug gehad. Lens opgestuurd, wederom contact gehad en een nieuwe lens opgestuurd. Kort maar krachtig: uitstekende service waarbij helder gecommuniceerd wordt, en goed wordt meegedacht met de klant. Top!

Voor zowel camera's als camera accessoires een prima assortiment. Qua prijzen goed in lijn met de concurrentie.

Dankzij de uitstekende service zeer zeker aan te bevelen bij vrienden, en reden om bij deze winkel te kopen in de toekomst.

Goede service + prima assortiment = topwinkel

Elly D. 11-01-2014

Op de website staan de artikelen duidelijk omschreven zodat toelichting nauwelijks nodig is.
Bestellen gaat eenvoudig, evenals de betaalprocedure.

Verzending was snel en artikel was keurig verpakt! Geen verzendkosten... waar zie je dát nog?

De daglichtlamp die ik heb aangeschaft was nergens anders goedkoper, scheelde me toch 20 euro.
Ruim assortiment!

Bach1935 11-01-2014

Efficiënte website

Zoals beloofd de volgende dag product in huis.
Vergeten sd kaart te bestellen. Telefoontje was voldoende en ook dat de volgende dag in huis.

Prima eerste ervaring

Photomaarten 11-01-2014

vergelijken is erg makkelijk

volgende dag had ik het product al in huis en kon gelijk aan de slag

Ik had de keuze uit drie merken

Al mijn collegas kopen bij cameranu.nl

Het vergelijken was erg makkelijk en kon snel mijn keuze maken uit de drie aangeboden merken. De volgende dag had ik het al in huis en kon het gelijk gaan uitproberen, ik ben blij!

Johnny48 11-01-2014

De website is overzichtelijk en duidelijk. Als ik dan iets zou mogen toevoegen; zou het mooi zijn dat er een iets uitgebreidere filtering bij de statieven beschikbaar zou zijn.

Ik zou eigenlijk een 10 moeten zeggen maar het kan altijd nog net iets beter. Ik ben uiterst tevreden met de service en ook de kennis bij cameranu. Ik ben in de winkel geweest en ben zelden zo geduldig en vakkundig geholpen. Ik zal niet zo heel snel naar een andere shop gaan.

Voor het geen ik wilde kopen ben ik steeds geslaagd bij Cameranu

Tja, als je zelf elke keer fijn geholpen bent, is het logisch dat je jouw ervaring met andere deelt.

naam6januari 11-01-2014

gewoon goed, gemakkelijk en snel!

Arie Arends 11-01-2014 Via de website gekocht

Her56 11-01-2014 Via de website gekocht

Door zoekfunctie direct juiste artikel. Het bestelproces is in duidelijke stappen en er zijn diverse betaalmogelijkheden

Snelle levering tegen een goede prijs.

Snelle en complete levering zonder verzendkosten.

Entropy69 11-01-2014

makkelijk besteld en erg snel geleverd

steijnerick 11-01-2014 Via de website gekocht

Gebruikelijke standaard montage met een korte, maar duidelijke handleiding.

Correcte behandeling van de aankoop en afwerking van de betaling.
Heldere follow-up bij de verzending met een opgaven van de leverings tijdbestek en herziening bij afwijking.

Onvoorstelbaar veel producten en een overzichtelijke zoek routine.

Op basis van eigen ervaringen.

Ik heb een aantal keren materiaal gekocht bij Cameranu en zowel de bestel- en betaal procedure zijn helder. De levering is prima in termijn en verpakking. Schade aan de producten door transport zijn niet vastgesteld.

Claudia C 11-01-2014

Je kunt zowel naar de winkel in Urk als via de site bestellen. Voor de levering kun je ook kiezen voor de (gratis) koeriersservice van Cameranu zelf, dit vind ik toch stukken prettiger dan verzending via PostNL (ook een gratis optie trouwens).

Ze zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam, zowel in de winkel, als via de telefoon als per mail. Ze geven ook eerlijk advies, dat heb ik uit eigen ervaring gemerkt toen ik er een keer voor een camera van een vriendin was. Ze praten je hier niet zomaar dure producten aan, maar écht de producten die jij nodig hebt, of bij je passen. Eerlijk advies dus. En uitgebreid.

Qua camera's en accessoires (zelfs MacBooks!) hebben ze hier álles.

Ik heb zelf bij Cameranu mijn nieuwe spiegelreflex plus toebehoren besteld, omdat ik zo te spreken was over hun (eerlijke!) service aan een vriendin van me die haar camera bij Cameranu kocht. En zelf ben ik ook echt helemaal tevreden met hun service aan mij. En bevriende professionele fotografen kopen ook bij Cameranu. Ik zou ze echt aanbevelen aan iedereen die een camera of accecoires wil kopen. En als je de kans hebt, bij ze langs te gaan in de winkel. :)

Echt een goede, professionele winkel met vriendelijke, behulpzame en vooral kundige bediening. Verzending gebeurt snel en in overleg.

thijs 28 11-01-2014 In de winkel gekocht
urk

veel en overzichtelijk

adequaat, deskundig oplossingen zoeken op maat

voldoende en te zien via de website

geweldige ervaringen tot nu toe

goed advies prettige sfeer en lekker kopje koffie

Vorie 11-01-2014

terwijl er 2 stellen erg twijfelden over een aankoop, liepen de baliemedewerkers continue met deze mensen mee, terwijl er anderen (waaronder ikzelf) meer dan een uur moesten wachten. als toppunt besloot een van de medewerkers op dit moment ook nog eens lunchpauze te nemen! ik kom niet meer in de winkel, maar bestel wel via internet.

de webshop wel, en als je zeer uitgebreid advies wil de winkel ook wel, maar als je wat kleins nodig hebt zou ik gewoon via internet bestellen

Officiele reactie van CameraNU.nl 12-01-2014

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn uw factuurnummer te mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij gaan dan onderzoeken wat er fout is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

marcel darkblue 10-01-2014

Veel te vinden in de categorieen

Net nog aanbevolen aan ouders

Topbedrijf.

KNRM Hoek van Holland 10-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Goede contacten via mail en snel in huis.

Meeste wat je zoekt vind je er wel

goede ervaring

Op de rembours / pakketkosten na een directe hit.

Boetje1607 10-01-2014

Makkelijk om vanuit huis je voorwerp te bestellen

Ruim assortiment wanneer je op gewenst onderdeel zoekt

Goede voorwaarden en snelle levering.

Patrick Blom 10-01-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen via de website gaat bijzonder eenvoudig. De volgende dag wordt het pakje netjes afgeleverd! Compleet natuurlijk.

Je wordt prima geïnformeerd over de bestelstatus!

Ik heb precies kunnen vinden wat ik zocht. Een heldere productbeschrijving.

Gewoon doen! deze winkel is betrouwbaar!

B.Ponjee 10-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Paar keer vraag gesteld via e-mail. Snel antwoord gekregen. Met de camera én een vraag langsgegaan toen ik in de buurt was, goed geholpen.

Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. Nooit geweten dat er zoveel accessoires bestonden!

Ze weten waar ze het over hebben als je een inhoudelijke vraag over je camera hebt, vriendelijke medewerkers.

Mooie winkel met groot assortiment, mooie website, vriendelijke en deskundige medewerkers, voldoende parkeergelegenheid, schoon toilet

Anna 1703 10-01-2014

ik kon snel het product vinden wat ik zocht. Ook kon ik snel andere soortgelijke producten vinden en direct vergelijken.

Product werd niet conform de afleveringsvoorwaarden geleverd. Werd wel via de mail gecommuniceerd. Volgens de website bestellen voor 22:30 kon niet worden nagekomen

zeer uitgebreid

ja, maar als het product echt de volgende dag nodig hebben dan eerst telefonisch contact opnemen.

MB1987 10-01-2014

Veel betaalmogelijkheden, geen verplichting tot het aanmaken van een account, duidelijke website.

Geen ongevraagde extra informatie, wél gevraagde extra informatie. Snelle, kosteloze levering.

Precies gevonden wat ik zocht.

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering.

Voor herhaling vatbaar.

babedwin 10-01-2014 Via de website gekocht

's avonds 21.30 uur bestelling gedaan, volgende middag al in huis!

Jan Zoodsma 10-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en ook voor afhalen mooie lokatie. Goed en steeds groeiend assortiment. Goede service met bestellingen maar ook met klachten afhandeling. Aanbevelingen: zelfs klein kinderen zijn bekend met cameranu en doen bestellingen hier. Succes.

J. Poortstra 10-01-2014 Via de website gekocht

Alles is op de website gemakkelijk te vinden en het bestellen is supereenvoudig.

Goede communicatie, zeer snelle verzending van de bestelling.

Ja, goed, compleet aanbod voor de beginnende en de gevorderde natuurfotograaf

Snel, voordeling en goed.

Coen1981 10-01-2014

Eenvoudig bestelproces.

Bestelling werd snel geleverd, volledig volgens afspraak.

Erg tevreden over de aankoop bij deze winkel

Erg tevreden over de aankoop bij deze winkel vanwege een eenvoudig bestelproces en de bestelling werd snel geleverd zoals was beloofd.