Nightmoth 17-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Simpel en makkelijk, geen problemen

Je wordt er echt goed geholpen

Groot assortiment, heel tevreden!

Heb ik al gedaan bij veel vrienden en familie

Alles wordt goed afgehandeld, je wordt goed geholpen, zowel op internet, in de winkel of aan de telefoon. Prima!!

Tstb 17-08-2013 In de winkel gekocht
urk

er wordt uitgebreid de tijd genomen om naar jouw v raag te luisteren en een oplossing te zoeken die voor jouw probleem goed werkt

Tessiebessie 17-08-2013

Navigeren, plaatsen in winkelmand, afrekenen en een dag later in huis. Verbaasd over het gemak, maar vooral heeeeel erg blij met de snelheid!

Levertijden zijn echt super.

Ik zocht een glidecam. Bij andere winkels kon ik deze niet vinden en bij de winkel waar dit wel kon, was deze erg duur. Bij Cameranu.nl was deze op voorraad en de volgende dag in huis. Top!

Assortiment en levering dik in orde. Daar wil je vaker iets bestellen!

Niets dan lof. Ik verbaasde me echt over de snelheid van levering. Ik was skeptisch, maar onterecht. Hier ga ik vaker bestellen!

Richard-g 17-08-2013

artikelen goed te vinden in het ruime assortiment produkten

Genoeg keuze voor iedereen, goed in duidelijke groepen verdeeld

Eigen ervaring alijd goed geweest, dus zeker aan te bevelen voor een ander.

Nog geen problemen met Cameranu.nl Alle bestellingen netjes optijd afgeleverd en in goede staat.

ttr 17-08-2013

zeer goede uitleg en bereidwillig ondanks de drukte 10 augustus

snel binnen

nieuwste camera op voorraad

eerlijk uitleg en snelle service

ik vind de site overzichtelijk en duidelijk met levering en prijzen mooie pakket deals

JVTuannn04 17-08-2013

Makkelijk overzichtelijk. En ziet er goed uit.

Snelle versturing van de bestelling.

Genoeg producten waaruit je kunt kiezen en genoeg in de assortiment. Je hoeft geen weken te wachten.

Snelle service. Goed ingerichte site en snelle versturing.

Ziet er keurig uit en ben blij met mijn aankoop.

marzzz69 17-08-2013

Bestellen is simpel via de website. Vragen die ik vooraf had werden heel snel en vriendelijk beantwoord

Ik kon nog gebruik maken van een actie die eigenlijk al een dag was afgelopen, door een computerstoring kon ik niet eerder bestellen, na daarvan melding te hebben gemaakt bij cameraNU kreeg ik alsnog de actieprijs.

ruime keus en op vooraad

Goed gevoel voor en na de aankoop.

Prima winkel, heb hier voor het eerst gekocht na positieve verhalen van kennissen.

Rob Rokven 17-08-2013 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden op de site. Dus gewoon vanaf je bank bestellen.

De service is prima niks op aan te merken

Het assortiment is compleet ze hebben alles.

Zeer goed ik heb al enkele vrienden naar deze site gestuurd als ze iets nodig hadden voor de camera.

Al met al heb ik alleen maar positieven berichten gemeld over deze winkel (site). Of het nu om iets kleins gaat of groot alles word keurig bezorgt en op tijd geleverd. Dus je kan gerust een bestelling doen bij CameraNU.nl,

Eddie van Loon 16-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site gebruiksvriendelijk en doeltreffend

Product wat ik zocht was niet op voorraad maar ik kon mezelf laten verwittigen als het weer op voorraad was, maar aangezien dat overal was toch even telefonisch contact gezocht , hele aardige dame heeft me eea uitgelegd en me gewezen op het feit dat ik me op de hoogte kon laten stellen als het weer binnen was.
Zo gezegd zo gedaan 2 weken later kreeg ik een mail dat het product op voorraad was, savond's om 20:00 besteld en betaald, volgende dag om 14:00 was het binnen ...

assortiment is zeer uitgebreid, maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik erg gericht de site bezocht heb vanwege dat ene product, maar zal zeker mijn volgende bestelling ook weer daar doen.

dit is moeilijk te motiveren, dit is het gevoel wat ik heb...

lex005 16-08-2013

ruim assortiment

tot nu toe zijn alle gekochte producten snel en goed geleverd

G.Rakers 16-08-2013 Via de website gekocht

Om het artikel te vinden moet je wel de juiste benaming weten daarna ging alles t/m de betaling volgens een logische en duidelijke volgorde.

De winkel is voor vragen goed bereikbaar en ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Als men niet direct een antwoord werd er bij een collega even navraag gedaan.

het door ons gezochte artikel was eenvoudig te vinden mits je de juiste benaming weet

Het gekochte ziet er goed uit, voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. Telefonische vragen over het artikel werden netjes en keurig behandeld. Telefonisch goed bereikbaar. De site ziet er netjes uit en goed leesbaar. Roept in het totaal geen vraagtekens op. Voelt zeer betrouwbaar.

Arend de Roo 16-08-2013 Via de website gekocht

M. Grooten 16-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Niets mis mee.

Ontzettend snelle levering. Vrijdagavond laat besteld, op zaterdagochtend in huis.

Ontzettend snelle levering en lage prijs.

Via tweakers.net kwam ik bij deze winkel vanwege de lage prijs. Meteen besteld en de volgende ochtend had ik de camera in huis. Ik stond versteld. Perfect.

Sharky57 16-08-2013

Site is overzichtelijk en heeft bovendien een perfect werkende zoekfunctie.
Levering is bloedje snel, 3X
besteld, telkens binnen 12-14 uur binnen

Gewoon prima

Zeer uitgebreid, hoef nooit ergens anders nog te zoeken

Gemakkelijk, betrouwbaar en snel.

Als ik weer iets nodig heb, is dit de eerste site waar ik ga kijken en het zal me zeer verwonderen als ze het niet hebben.

Henk10011955 16-08-2013

van achter de pc zaken doen geweldig

geweldig, was een adapterring kwijt die besteld moest worden deze had ik na 4 dagen in huis.
werd via mail op de hoogte gehouden van de bestelling.
prima service

ruime keuze voor elk merk en elke beurs

prima geen gezeur service

snel makkelijk en informatief

Focus44 16-08-2013

De volgende dag al in huis, en nog eens grais verzendkosten.

Prima feedback na bestelling en verzending.

Zeer gevarieerd.

Perfecte webshop van deze winkel. Nog nooit een probleem ondervonden.

Voor mij is dit een van de beste, zo niet de beste camera webwinkel. Een zeer gevarieerd aanbod, scherpe prijzen en ook nog leuke nevenactiviteiten voor fotografen.

Piet uit Den Bosch 16-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk bestellen

snel bezorgd de volgende dag al in huis

net voldoende

te ver weg en voor grote aankopen daarom te duur

Ik heb een negatieve ervaring met de aankoop van een product van Canon waar eeen cashback aan vast zat ik heb gedaan wat er van mij verlangt werd maar helemaal niets van Canon gehoord, dit vindt ik valse reclame.

Monty5 16-08-2013

gemakkelijk gevonden wat ik zocht

gegevens op de site kloppen, snelle levering.

goede keuze mogelijkheden

goedkoop, snelle levering en geen verzendkosten.

prima webshop, genoeg keuze snelle levering en goede prijzen.

domineetje 16-08-2013

Snel,deskundige en vriendelijk geholpen

Goede prijsstelling en voor ons slechts 3 km rijden.

Goedkoper dan elders en goed gesorteerd, woon je verder weg bestel je via internet.

Photobility 16-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijk overzicht en uitleg van de producten

Goed geholpen in de winkel zelf op Urk

Voldoende assortiment voor provisionele en amateur fotografen.

Leuke winkel met uitgebreid assortiment, aanbevolen voor elke fotograaf om eens een kijkje in de winkel op Urk te nemen.

Gewoon leuk en goed geholpen tijdens de aankoop van mijn Canon EOS 6D.

Cornelis van der Laan 16-08-2013 Via de website gekocht

Groot aanbod visueel op internet, geen gezeur met winkelwagens

Ruim voldoende!! En alle bekende merken

De manier om online je foto/filmspullen aan te schaffen

Richtje 16-08-2013 Via de website gekocht

Het is duidelijk dat je in alle rust thuis kunt bepalen wat je op welk moment wilt bekijken en bestellen. Je kunt het artikel thuis via de website in alle rust bekijken en bestuderen. Ook kun je verschillende artikelen met elkaar vergelijken indien gewenst.

Dat wat je besteld hebt, wordt op correcte manier afgehandeld d.m.v. mailcontact. Je weet dat een bestelling is aangekomen en je krijgt bericht dat het bestelde artikel is verzonden.

Er is een ruime keus uit artikelen. Dat wat je zoekt, is goed te vinden doordat er gezocht kan worden op cathegorie. En het is heel fijn om te weten welke assessoires je erbij kunt bestellen. De prijs is vaak lager dan bij vele andere winkels waar je hetzelfde artikel kunt kopen. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Het is een prima winkel voor wie zich graag bezighoudt met fotografie en videofilmen. Je kunt er vinden wat je wilt. Het assortiment is over het algemeen upto date. Komt er iets nieuws op de markt, dan is het bij CameraNu in de regel wel te vinden.

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met CameraNu. Het is een betrouwwbaar bedrijf.

Anouk Pom 16-08-2013

Duidelijke website, snel en makkelijk bestellen.

Niet veel ervaring met de service, want alles was in orde. En zelfs de levertermijn van een dag klopte.

uitgebreid assortiment, ik kon hier alles vinden wat ik nodig had, en ook tegen een redelijke prijs vergeleken met andere websites. Ik vind het altijd wel prettig als je alles in 1 keer bij 1 winkel kan bestellen, in plaats van verschillende webwinkels.

Ik ben erg tevreden over het hele bestelproces, en ik vind het ook altijd een fijn idee als een website de thuiswinkel waarborg heeft.

De producten die ik heb ontvangen zijn van goede kwaliteit, en ik had ze meteen de volgende dag in huis.

Samsung SSD 840 16-08-2013

Gewoon doen wat je belooft is helemaal goed.

jhbos 16-08-2013

ik zou het afhalen vanuit de haven van Urk. Die bleek veel verder dan de mdw van Camera.nu had gezegd. Toen is hij de camera na werktijd komen brengen...
Goed opgelost.

FotoEva 15-08-2013

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk.

Ruim assortiment camera's en accessoires.

Prima winkel, scherpe prijzen. Camera snel in huis.

mondriaan 15-08-2013 Via de website gekocht

Geen probleem om op de website iets te vinden

Uitstekend! Er wordt gedaan wat wordt beloofd.

Duidelijk, eerlijk en geen verborgen "kleine lettertjes"

Duidelijk, eerlijk en to-the-point.

DeFotograaf 15-08-2013

Overzichtelijke website en dito bestelproces.

Snel geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Ze verkopen hier zeker niet alles, maar daarvoor is de markt van fotografie-goederen wellicht ook te groot. Als ondernemer moet je ook keuzes (durven) maken.

Zeker. Goed geprijst, overzichtelijk, snelle levering en duidelijke communicatie. Er zijn wel webwinkels waar dit minder goed geregeld is.

Behalve de webwinkel is ook het gekochte artikel prima in orde. Aangegeven beschrijving klopt volledig en bovendien een goede prijs-kwaliteitverhouding.

nynker 15-08-2013 Via de website gekocht

heb telefonisch contact gehad en werd netjes en duidelijk te woord gestaan, en kreeg eerlijke antwoorden op mijn vragen.
Zo ben ik overgegaan tot aankoop van ons toestel

heel tevreden over deze winkel. Ze staan ook goed bekend en nu weet ik uit eigen ervaring waarom.

Henk Taris 15-08-2013 Via de website gekocht

Ik hoef alleen maar even achter de computer te gaan zitten en het product wordt me thuis bezorgd.

Op basis van goed advies laten verzenden en cartridges waren snel in huis. De cartridges zijn goed gevuld maar wel vuil van de toner. Mogelijk omdat het tweedehands cartridges zijn.

Voor mij voldoende keuze.

Voor een mooie prijs goed gevulde cartridges.

thom1234 15-08-2013

snel geld terug na foute bestelling,

veel keus, goede prijzen

Wim van Yperen 15-08-2013 In de winkel gekocht

5,3

De verkoper heeft niet gecheckt of in de meegegeven camerabody-verpakking zat wat erin hoorde te zitten. Thuisgekomen na een rit(je) Scheveningen - Urk v.v., bleek alleen de camera erin te zitten + de gebruiksaanwijzing. Zaken als oogschelp, batterij + lader, snoertjes en draagriem ontbraken.
Ook de suggestie dat ik geen nieuwe lensplaat nodig zou hebben voor mijn nieuw gekochte schommelkop bleek thuis onjuist.
In de telefoontjes en mailwisseling om e.e.a. op te lossen was ook sprake van half luisteren/lezen.
Kortom: een slapeloze nacht en frustratie, maar uiteindelijk kwam alles na twee dagen toch nog goed.

Fraaie winkel daar in Urk en ruim gesorteerde webwinkel.

Als je in de winkel zelf goed bij de les blijft en ze een tweede of zelfs derde kans gunt, dan kom je uiteindelijk best wel behoorlijk goedkoop aan je uitrusting.

Sandra18575 15-08-2013

Eenvoudig bestelling te plaatsen ook als je nog geen klant bent.

Zeer vriendelijk te woord gestaan en nog belangrijker heel goed geholpen. duidelijke uitleg.

Top

Geen negatieve ervaringen. beloftes nagekomen duidelijke communicatie en alles netjes verpakt.

DWO Otis 15-08-2013

De mensen die er werken hebben verstand van zaken en geven een eerlijk advies.

Over ALLES zeer tevreden,zeker door de tijd die er voor je wordt genomen ook via de telefoon.

Gernanda 15-08-2013 In de winkel gekocht
urk

Je voelt je in de winkel op je gemak; je kan een kopje koffie pakken en eerst zelf even rondlopen

Er is voldoende personeel aanwezig en is erg ervaringsdeskundig en kan je dus goed helpen bij het maken van een keuze

heel veel camera's, veel merken, te veel om uit te kiezen...haha

veel deskundigheid, groot assortiment

sr23 15-08-2013

alles verliep naar verwachting. Duidelijke site en snelle levering.

Snelle en nette reacties op mailtjes.

Hebben niet alleen het standaard spul.

Prima winkel.

Goede website, snelle levering, snelle en nette reactie op vragen.

Ger1241 14-08-2013

Gebruiksvriendelijke website

Gewoon, wat ik verwacht van een e-shop

Ik kwam voor één bepaald product. Ik heb verder niet rondgekeken.

Goede website, snelle levering

Boelseye 14-08-2013 Via de website gekocht

Snel en efficiënt

Vanzelfsprekend

Bijna alles op voorraad

Zonder enige reserve

De beste online winkel op dit gebied

J.P. van Popta 14-08-2013 Via de website gekocht

Had Atomos Ninja besteld, bleek niet goed. Teruggestuurd, en gevraagd of ik de betere Samurai kon krijgen ipv Ninja... alles keurig afgehandeld, prima.

accessoires voor nieuwe camera's niet altijd aanwezig (ie. Canon 5DmkIII / 1DmkIV)

Karel Noy 14-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op jullie site !
Weinig in te vullen en het was duidelijk wat ik moest doen.

De Service van jullie zijn perfect !
De levertijd zijn boven mijn verwachting.
De retourprocedure is ook geweldig.
Verkeerd bezorg door de firma een belletje en de volgende dag is het goede product gebracht via de post.

Er is genoeg te koop bij Camera.nl en erg overzichtelijk en als je iets niet snap vraag je aan het personeel of zij kunnen helpen En dat is het fijne van deze winkel.
Concurrerende prijzen hebben zij zeker diverse artikelen zijn bij Camera.nl een stuk goed koper !

Ik zou zeker ieder die wat met fotografie te maken heeft bij Camera.nl aanbevelen !

Van de week bij CameraNU.nl een beschermkapje van 14 euro gekocht voor mijn Sony A200. Het beschermkapje paste voor geen meter dus ik een belletje gedaan naar CameraNU.nl De dame aan de telefoon was erg vriendelijk en na een gesprekje en wat foto's gestuurd (van het kapje op het fototoestel niet passend)te hebben was het probleem gelijk geregeld en zonder kosten werd er een nieuwe beschermkapje bezorgd op mijn adres binnen 2 dagen. Dus daarom wil ik ieder motiveren om eens naar Urk te gaan om gezellig te gaan winkelen. En de koffie staat altijd klaar bij CameraNU.nl

Flitser3 14-08-2013

duidelijke en overzichtelijke indeling van de winkel

Prima begeleiding bij de koop of informatie van een bepaald artikel, winkel personeel goed op de hoogte met apparatuur en mogelijkheden hiervan.

Ruime keuze van alle merken.

Goed en gespecialiseerd in foto apparatuur.

Het is prima reclame om zo een winkel van deze kwaliteit aan te prijzen.

Gomishan 14-08-2013 Via de website gekocht

Alle info van het product was te vinden op de site, zelfs een filmpje over het product.

Duidelijk en supersnel geleverd!

Waar vind je meer?

Het hele pakket klopt gewoon.

Jos Blanke 14-08-2013 Via de website gekocht

2 x een bestelling geplaatst. Het bestellen is een peace of cake en de feedback die je krijgt vind ik persoonlijk geweldig. Nadat de bestelling is geplaatst krijg je meteen op de site te zien dat ze onmiddelijk het product uit de schappen zullen halen om klaar te maken voor verzending. Dat is echt super. Vervolgens kreeg ik binnen een minuut na betaling via Ideal, een mail dat deze ook ontvangen was en dat het product verzonden zou gaan worden. De volgende dag binnen. Heerlijk! Ik ga niet gauw meer ergens anders kijken.

amyk 14-08-2013 Via de website gekocht

simpel een mailtje sturen en toen kreeg ik de link van het artikel

zie boven

in veel winkels gezocht, maar hier gevonden

ruime sortering en snelle levering

gpmvdb 14-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Tijdens het wachten in de winkel kun je rustig rondkijken en een bakje warme thee of koffie pakken.

Ik kwam voor een camera en wilde graag advies over een regenhoes. Dit werd duidelijk gegeven en ook werd het model uit het magazijn gehaald om eerst te laten zien.

Er is geen nee te koop in Urk

Ik was door anderen eens geattendeerd op deze winkel. Zo attendeer ik nu ook weer anderen op deze winkel. Keurige shop en webshop. Altijd goede adviezen!

Fokje1 14-08-2013

In een paar klikken is je product besteld, superhandig!

Vandaag besteld morgen in huis, en dat is ook écht zo!

Een negen, omdat ik weleens iets zoek wat heel af en toe niet in het assortiment zit

Goede service, vriendelijke en correcte afhandeling. Ook telefonisch goed bereikbaar met deskundige mensen

Vind je een goede service fijn, dan moet je bij CameraNu zijn

T_Zwart 14-08-2013

Duidelijke site

snelle levering, goed verpakt, gratis aangetekend verstuurd

Groot aanbod

MarcelP1985 14-08-2013

klant12345 14-08-2013

web site is overzichtelijk en er is veel informatie over de producten.

snel geleverd.

er is heel veel te vinden op de web site.

veel producten, goede prijzen, snelle levering.

zie boven

Simon49 14-08-2013

Bestellen gaat eenvoudig via de website.

Veel artikelen, maar je weet nooit of alles op fotogebied wordt aangeboden.

vanwege de snelle levering, het bestelgemak, de concurrerende prijzen en de duidelijke omschrijving van de artikelen, is deze webshop een echte aanrader!

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij CameraNU en ben steeds zeer tevreden over het gebodene. Duidelijke voorlichting, concurrerende prijzen en zeer snelle levering maken, dat ik steeds terug kom.