ynjo 24-08-2013 In de winkel gekocht
Urk

Snel en goed geholpen aan de balie, goede uitleg over de lens, deze werkt prima op mijn Sony camera,en maakt haar scherpe foto's.

Marcel Jansen 1958 23-08-2013

Gemakkelijke site om te bestellen.

's-avonds besteld en de volgende morgen in huis. Je bestellingen is goed te volgen waar hij op dat moment bevindt. Je wordt goed geinformeerd over de status.

Heb ik mij niet zo in verdiept.

Mijn eerste ervaring is prima en zal volgende keer als ik iets nodig heb zeker weer kijken CameraNu.nl het kan leveren.

De site is overzichtelijk en gemakkelijk. Er snelle en vlotte communicatie over je bestelling en maken waar wat ze zeggen. De spullen zijn snel in huis.

Arie Dijkmeijer 23-08-2013 Via de website gekocht

De website is duidelijk en de bestelling is gemakkelijk geplaatst

De service is uitmuntend, deze keer heb ik geen contact met de winkel gehad omdat het voor mij duidelijk was wat er besteld moest worden.

Een enorme sortering van aanbiedingen tegen een sterk concurrerende prijs.

Een winkel die vertrouwen uitstraalt en bovendien gunstig gesitueerd is voor de belangstellende (amateur)fotografen in heel Nederland

Een ieder die belangstelling heeft voor fotografie mag een bezoekje aan de winkel van Camera Nu niet missen.

pvandenh 23-08-2013

Marco166 23-08-2013

PeterDerks 23-08-2013

je kunt alles goed vinden!

de service is echt super. laatst een bestelling gedaan en er waren wat problemen met tnt post. ik werd echt prima op de hoogte gehouden. dat stelde ik echt op prijs. en dan, na enkele dagen wachten, ook nog een doosje met ballonnen en snoepjes. hoera!

voor mij is het assortiment altijd compleet geweest.

jullie doen wat jullie zeggen, dus ik zou het altijd aanbevelen. ps: dit doe ik al!

Marielle2013 23-08-2013

overzichtelijke website, snelle afhandeling. Heerlijk !

het gemak en assortiment is prima, de klantenservice vond ik minder. 2x iemand aan de telefoon gehad en ik werd niet echt vriendelijk en betrokken geholpen.
daar mag nog wat aan gewerkt worden.

gewoon goed

snelle service, overzichtelijke website, veel gemak met verrekening. Alleen klantenservice mag wat werken aan klantvriendelijkheid.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-08-2013

Beste Marielle,

Hartelijk dank voor uw review. Onze welgemeende excuses dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Kunt u uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl mailen zodat wij dit kunnen onderzoeken?

Michiel Fritz 23-08-2013

Bijzonder goed en snel. Ook in de winkel wordt alle tijd voor je genomen en goed geluisterd naar je wensen.

Alles wat je hartje begeert

Absoluut: Snel, goede service en goed geprijst

Ik ben al een aantal jaar een klant van CameraNu.nl en zal zeker bij hen blijven komen.

aa000122 23-08-2013

overzichtelijke site. En heel prettig dat als je er niet uitkomt je kunt bellen. De mensen aan de telefoon helpen goed.

problemen worden snel en goed opgelost. Garantie is garantie zoals het hoort, bij jullie.

ruim voldoende.

heel positief over het geheel.voor ons is het ook heel belangrijk dat er een fysieke winkel achter zit. daarop hebben we voor we de producten kochten gescreend.

InnoSportLab 's-Hertogenbosch 23-08-2013 Via de website gekocht

online met erg snelle en eenvoudige betalingsopties.

keurig de volgende dag afgeleverd, verder geen service nodig tot nu.

ruim!

zie boven!!

paul_a 22-08-2013

jsnijboer 22-08-2013 Via de website gekocht

Voor 22 uur besteld de volgende dag thuis.

Vlotte afhandeling

Ruime asortiment.En bij elk artikel goeie specificaties.

Maak wel reclame voor jullie.

Eme Ruyter 22-08-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk veel keuze

veel keuze

Mark745976 22-08-2013

knutseltuin 22-08-2013

goed omschreven producten die snel geleverd worden

toen ik iets verkeerd deed was het zo geregeld

zeker weten

Jasper van Vliet 22-08-2013

Produkten zijn makkelijk te vinden en in het winkelwagentje te plaatsen. Afrekenen gaat ook heel eenvoudig zonder al te veel extra menu's, terwijl er wel flexibiliteit is. Bijvoorbeeld bedrijfsnaam, of alternatieve bezorgadressen.

Alle producten die ik zocht, waren op voorraad

Een plezierige winkel met goed personeel wat de tijd voor je neemt, en een snelle webshop zodat je thuis nog even rustig je geplande aankoop kan overdenken.

De combinatie van een fysieke winkel met een webshop vindt ik ideaal. Je wordt in de winkel deskundig geholpen en je kan de producten(in mijn geval body's en lenzen) die je overweegt te kopen ter plekke rustig uitproberen. Dan kan je er thuis over nadenken en beslissen om via een plezierige webshop in no time (alles was op voorraad) in huis te hebben, zonder dat je nog een keer terug moet naar de winkel.

j. barten 22-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk vanachter je computer bestellen en duidelijk zonder vragen

alles compleet duidelijk uitgelegd en gemaild. Alles stelt je op je gemak dat het correct wordt afgehandeld

zeer zeker een aanrader

in 1 woord perfect

Pepsel 22-08-2013

Hele snelle levering!

frederik amsterdam 22-08-2013 Via de website gekocht

zeer goed

ik denk dat alles is tekrijgen bij cameranu

mijn zoon maakte mij er op atent

ik denk dat het een uitstekende webwinkel is

ErikH77 22-08-2013

Spreekt voor zich; duidelijke site

Ruim voldoende

winschoten 22-08-2013 Via de website gekocht

De accu die ik zocht was zo gevonden, maar de oplader niet... Na een telefoontje met de klantenservice was dit probleem ook zo opgelost. Om 22.00 uur bestelt en inderdaad de volgende ochtend bezorgd, super!

Lorenz1 22-08-2013

Producten zijn eenvoudig te vinden

Alles wat je nodig hebt is aanwezig!!

Prima winkel met snelle levering en zeker een goede prijs!

CamaeraNU.nl is een winkel waar je voor een zeer interessante prijs je producten op een eenvoudige manier kunt bestellen. Zeer snelle levering. TOP!!

Johan_06 22-08-2013

duidelijke werkwijze met nummertjes voor verkoop/advies en service.

service afdeling heeft goede kennis van problemen en geeft eerlijk antwoord op wel of niet repareren. Zij adviseerden zelf om eerst te testen of de fout in de camera zat of in de lens. Zo zijn we er achtergekomen dat een nieuwe lens voldoende was.

groot assorptoberentiment camera's welke je ook allemaal ziet en kunt uit

voor de hobby fotograaf en de semi profesional is is Cameranu een zaak om zeker langs te gaan.

Richard Bremer 22-08-2013 Via de website gekocht

De categorien in de shop zijn handig ingedeeld, producten zijn snel te vinden. Ook de zoekfunctie werkt zonder problemen. De klantenservice is goed bereikbaar, nummers en (mail)adressen zijn makkelijk te vinden.

Sommige betaalvormen worden vooraf gecontroleerd en kunnen daardoor iets later afgeleverd worden. Ik wilde het product toch de volgende dag hebben. De klantenservice dacht goed met mij mee (desondanks geen mogelijkheid gevonden). Vervolgens kreeg ik tóch de volgende dag geleverd. Na ons gesprek heeft de klantenservice toch nog verder gedacht en is mij niet direct vergeten. Topservice!

Enorm veel merken en producten in het assortiment. Hoewel er altijd meer producten op de wereld verkrijgbaar zijn is het assortiment al redelijk compleet. Zolang de shop niet álle merken van de wereld levert geen 10, maar een 9 is zeker verdiend!

Als webshop, qua assortiment en qua klantenservice een hele dikke voldoende. Alleen de afstand tot de fysieke winkel vind ik jammer. Ik ga toch graag langs als ik advies wil hebben, en dat is bij CameraNu gewoon wat lastig qua afstand.

Zoals al gezegd bij de individuele beoordelingspunten, ik vind dat CameraNu goed met mij meedenkt, een goed assortiment heeft en dat de website eenvoudig te navigeren is. Dit maakt CameraNu voor mij dé winkel om al mijn fotografiespullen aan te schaffen. Hoewel er, net als bij elke winkel, soms wel eens wat mis gaat, de klantenservice staat voor je klaar om te zoeken naar een oplossing.

Chipie2 22-08-2013

Gezocht en gevonden via internet. Een bedrijf, dat weet wat het verkoopt voor een messcherpe prijs. Zelfs de begeleiding van het traject is perfect.

Wolves fotografie 22-08-2013 In de winkel gekocht
Zijn er meerdere filialen dan? Ik ben in Urk geweest.

Prima website, duidelijk en een goed assortiment.

Telefonisch wordt je goed te woord gestaan en in de winkel in Urk word je erg prettig geholpen.

Goed assortiment, niet alles wat ik zocht, was op voorraad, maar overal is het gewoon goed.

Zeer tevreden over deze winkel en vooral ook over hoe ik geholpen ben en dat is voor mij dan ook reden om Cameranu.nl van harte aan te bevelen (en dat heb ik ook al gedaan).

Positieve punten: - in de winkel kun je met ideal betalen. Zeker bij grote aankopen is dat erg prettig; - verkoper die de tijd voor je neemt, met je mee probeert te denken en ook eerlijk toegeeft als hij iets niet weet (en dat laatste vind ik echt een grote plus). Negatief punt: - de bovenverdieping, waar veel van de professionele spullen te vinden zijn, is alleen per trap bereikbaar. Als je slecht ter been bent heb je dus een probleem!

Marije36 21-08-2013

Klaus D. 21-08-2013

gewoon besteld vanachter de computer

snelle levering

goed gesorteerd.

ik zou de winkel zeker aanbevelen.

snelle levering, duidelijk verhaal.

ScouP 21-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snelle levering, vakkundig personeel

Divers, topmerken en scherp geprijsd

Een van de beste fotozaken van NL en tegelijkertijd meestal het scherpst geprijsd

roland 2211 21-08-2013

Lekker overzichtelijk: beneden foto + accessoires en meer en dan boven video + accessoires + meer.

Zelfs eventueel aan te schaffen accessoires mocht ik eerst uit proberen alvorens te kopen/aan te schaffen/te betellen!
Ik werd zeer prettig te woord gestaan en men nam alle tijd voor mij. Geen vraag was teveel. En alles onder het genot van een prima cappuccino!

Voor een zaak van dit formaat een groot assortiment van goede tot zeer goede kwaliteit met een prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Zie mijn eerdere opmerkingen.

s.j.v. 21-08-2013

Snelle levering van een laptoptas die we zochten. Samen met een goede prijs een goede combi.

Jacques 12 21-08-2013

duidelijke site en gemakkelijk bestellen

prima berichtgeving over de bestelling, geen bezorgkosten en bestelling gemakkelijk te volgen

zeer uitgebreid en bijna alles op voorraad

geen negatieve zaken

alles prima in orde, van voorwaarden tot bestelling en ontvangst

nikonARNO1971 21-08-2013

Zeer klantvriendelijk!! Op elke mail krijg je antwoord!!

Zeer aan te bevelen!!

Ik heb een spiegelreflexcamera, objectieven , flitser, statief gekocht bij Cameranu.nl Ik krijg altijd erg goed en eerlijk advies. Voor mij alleen nog maar Cameranu.nl!!!!!!!! Producten online gekocht en in de winkel geweest!

jeewee12 21-08-2013

Om 22.00 's avonds heb ik mijn bestelling geplaatst. Dezelfde avond nog had ik al een track & trace code en de volgende dag werd mijn pakket al geleverd!

Ik was op zoek naar een populair nikor objectief. Ik ben diverse winkels (niet online) langs geweest en overal werd mij verteld dat dit product moeilijk te krijgen was en pas weken/maanden later op voorraad zou zijn. Gezien dat deze bij cameranu.nl wel op voorraad was en nog nog direct te leveren. Prima dus.

Snelle levering (rond 22.00 besteld, de volgende dag in huis) en netjes verpakt. Dit terwijl het objectief in bijna geen enkele winkel op voorraad was.

Moto Media Center 21-08-2013

Vanuit je luie stoel bestellen wat je nodig bent.

Al meer fotografie zaken gekocht en altijd prima service

Breed scala en van alle merken thuis.

Zeer snelle levering mits op voorraad. Breed assortiment en perfecte service.

Gewoon fijn winkelen voor je foto apparatuur. Prijs en service zijn gewoon goed.

Bob Hoekzema 21-08-2013 Via de website gekocht

Als webwinkel vind ik CameraNu.nl perfect: gemakkelijk bestellen en snelle levertijd. Alleen jammer dat de winkel niet in de Randstad gevestigd is, want ik zou het leuk vinden sommige spullen eerst lijfelijk uit te proberen.

Toen ik per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst had, werd dit zonder dat ik hier achterheen hoefde voor mij opgelost.

Het grootste deel van de producten waar mijn interesse naar uitgaat zijn gewoon op voorraad. De enkele keer dat een bepaald item (screen protector) niet op voorraad was, kon ik mijn interesse hierin met een enkele klik aangeven, en kreeg ik de volgende dag al bericht dat het product weer op voorraad was! Perfect!

Ik zie geen enkele reden waarom ik deze winkel niet aan vrienden of familie zou aanbevelen.

Mijn fish-eye lens heb ik bij CameraNu.nl besteld omdat hij daar het goedkoopst was. Achteraf bedacht ik me dat het ook wel grappig was dat ik juist deze lens in Urk heb besteld.

Alice Buis 21-08-2013 Via de website gekocht

Product gemakkelijk te vinden.

De volgende ochtend al bezorgd.

Het product was op voorraad.

Snel, vriendelijk, duidelijk.

E_Overbeek 21-08-2013 Via de website gekocht

Het winkelen in de webshop van CameraNU.nl is erg fijn. Goede productinformatie, voorraadindicatie en betaalproces is eenvoudig met vele mogelijkheden om te betalen.

De service van CameraNU.nl is erg goed in vergelijking met andere webshops. Snelle levering (voor 22:30 bestelling geplaatst, morgen in huis), goede informatievoorziening over bestel-, betaal en leveringsmogelijkheden.

Uitgebreid assortiment van alle bekende topmerken, op voorraad is ook echt op voorraad.

CameraNU.nl is een betrouwbare webshop met een erg uitgebreid assortiment. Het prijsniveau is daarbij ook erg concurrerend t.o.v. van andere webshops. Tot slot een erg goede serviceverlening, kortom top online winkel!

CameraNU.nl beveel ik bij iemand anders aan omdat: - uitgebreid assortiment (op voorraad is ook echt op voorraad) - concurrerende prijzen - duidelijk productomschrijvingen - veel betaalmogelijkheden - goede informatievoorziening omtrent bestelproces, betaalmogelijkheden en de uiteindelijke aflevering - altijd aangetekend versturen, boven € 100,- gratis verzending

Ronne Vinkx 21-08-2013 Via de website gekocht

De website heeft een handige, intuïtieve zoekfunctie, welke snel laat zien wat iets kost en of het op voorraad is. Daarnaast staan alle categorieën uitgesmeerd met bovenaan een snelmenu met de belangrijkste categorieën zoals camera's en objectieven. Eenmaal op de productpagina vind ik het handig dat je snel een overzicht hebt van passende accessoires.

Eigenlijk alles wat ik op cameragebied zou kunnen wensen wordt door Cameranu.nl geleverd. De beste tassen, filters, statieven, objectieven en body's. Voor mij voelt het als een speelgoedwinkel waar je urenlang naar kunt kijken. De meeste producten zijn bijna altijd op voorraad.

Cameranu.nl biedt de voor mij ideale combinatie van scherpe prijzen, een ruim assortiment en snelle levertijden. De belofte van voor 22.30u bestellen, volgende dag in huis, maken ze waar.

Voor mij de ideale combinatie die elke online winkel na zou moeten streven: een goede voorraad, snelle levertijden, scherpe prijzen en het vervullen van beloften. Al met al vind ik Cameranu.nl een topwinkel met een fijne site. Niks dan goede ervaringen.

Lenspen 21-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snel en goed geleverd. Geen klachten! Uitstekend!

Jose Carvalho 21-08-2013 Via de website gekocht

Via de web bestellen

Snel levering en goed email informatie

jhu 21-08-2013 Via de website gekocht

Via internet snel en duidelijk keuze te maken.

Snellere levering ( minder dan 24 uur ) kan ii mij niet voorstellen.

mijn voorkeur was in alle uitvoeringen te leveren.

Grote keuze, laagste prijs.

Vooral de snelle levering en voorraad is een aanbeveling.

Zefat 21-08-2013

eenvoudige web-site

Nog nooit problemen gehad en toch al een aantal keer iets gekocht.

Groot

Gemnak

anette66 21-08-2013

Overzichtelijke webshop. Duidelijke beschrijving van het product.

Zeer snelle levering.Keurig verpakt en aangetekend geleverd.Goed bereikbaar voor vragen en advies.

Uitstekend. Volgens mij verkopen ze elke camera die je wilt hebben.

Gezien mijn goede ervaring met deze winkel, zou ik zeker een aanbeveling doen.

hansvdbeukel 20-08-2013

Alle producten staan logisch in categorieën ingedeeld,waarbinnen ook gefilterd kan worden.

Het personeel is vriendelijk, weet waar het over praat en geeft deskundig advies in situaties waarin je twijfelt.

Groot assortiment alhoewel het voor kan komen dat je een specifiek gewild product moet vervangen door een ander merk.

Goede service, en de 14 dagen afkoel periode geeft zekerheid.

jokno 20-08-2013

Fijne website

Veel op voorraad.

Habekotté 20-08-2013 Via de website gekocht

Nette afhandeling van mijn foutieve bestelling. Goede retour procedure. Overzichtelijk, snelle responds

Henk Werner 20-08-2013 Via de website gekocht

Op maandag besefte dat ik niet verder kon leven zonder een negatief-diascanner, 's avonds bestelde ik het apparaat bij CameraNU.nl en dinsdagmiddag on 17.00 uur had ik het apparaat in mijn bezit!

Vooral snel: de ene dag besteld, de volgende geleverd.

Ik was op zoek naar een bepaald apparaat, dus ik heb niet echt in het hele assortiment rondgesnuffeld.

Zowel prijs als snelheid van service zijn geweldig.

Alleen maar positieve ervaringen: zie hierboven.

Hans Scheijbeler 20-08-2013 Via de website gekocht

Lastig het goede type lens bij het type camera te vinden.
Tip: is geschikt voor ....

Goed, vlotte en correcte behandeling.

Ruim.

Rutger007 20-08-2013

4,2

Dame stond mij via de telefoon duidelijk en vriendelijk te woord.

Misleidend als je belt om een product achter wilt laten houden en bij aankomst na 45 minuten rijden er alleen een versie aanwezig is die in de vitrine heeft gestaan. Erg onplezierig.

Bij soortgelijke winkels hou ik een prettiger gevoel over, qua service als klanttevredenheid. Ga er niet meer heen.

Bij aankomst bij de winkel bleek mijn product welke ik speciaal die ochtend had laten reserveren niet voorradig. Ik moest het doen met een model uit de vitrine. Ook de beoordeling van het toestel wat ik eventueel wilde verkopen duurde dermate lang en buiten mijn zicht dat dit ook niet hielp bij een prettige ervaring met de winkel. Anderhalf uur rijden voor een belofte die men niet na komt is voor mij reden genoeg om er geen zaken meer te doen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 24-08-2013

Beste Rutger,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u svp uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij kunnen dan uitzoeken wat r mis is gegaan. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-09-2013

Beste Rutger,

Wij hebben u inmiddels benaderd en een uitleg gegeven. Uiteraard ook onze excuses aangeboden en onze processen in de winkel aangepast. Wij hopen dat u de tegoedbon inmiddels heeft ontvangen en dat wij u snel weer in onze winkel zien.