Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rem71 03-09-2013

Ik kon vinden wat ik zocht, het was op voorraad. Om 1930 savonds besteld, de volgende dag bezorgd. Super!

Ina Frens-Hoogendoorn 03-09-2013 Via de website gekocht

Site duidelijk, snelle levering, pakketje prima te volgen, snel bezorgd!

snelle aflevering toppie!

Top materiaal voor top service!

Samuelditri 03-09-2013

Ik wist al welke camera ik wilde, en deze was eenvoudig te vinden.

Gunstige prijzen. Overzichtelijke website

Bluem 02-09-2013 Via de website gekocht

goed gevulde website met zeer toegankelijke informatie

staan snel klaar om (in mijn geval een probleempje met pakketpost) nog even die extra stappen te maken die mij binden.

nog geen zaken gevonden die niet in het assortiment zitten

uitstekende winkel (voor het geval je ernaar toe gaat) uitstekende website en prima prijsgaranties. snelle afhnadeling

Het was heel jammer dat pakketpost zijn werk niet gedaan heeft. Camera.nu heeft er alles aan gedaan om mij te helpen "chapeau"

GPA 59 02-09-2013

prima

prima

penmb 02-09-2013

Duidelijke site .

Alle merken en soorten beschikbaar

Ben voor eerdere aankoop in de winkel geweest. Gaf veel vertrouwen om nu via de webwinkel aankopen te doen

Alice93 02-09-2013

Snel op internet gezocht, gevonden en volgende dag in huis!

Netjes afgeleverd, ook met extra garantiepapieren waar ik om gevraagd had.

!Precies in huis wat ik zocht!

Snel en goed geregeld!

Macro Mike 02-09-2013 Via de website gekocht

Online bestellen bij CameraNU.nl is erg gebruiksvriendelijk en duidelijk.

Voor ik mijn bestelling heb geplaatst eerst per mail een aantal vragen over het betreffende product gesteld. Het antwoord kwam direct de volgende dag en was duidelijk.

Bij CameraNU.nl is het aanbod qua producten erg uitgebreid en is er veel keuze. Voor elk is er echt wat wils

Snel antwoord per mail, erg gebruiksvriendelijke site, uitgebreid assortiment en duidelijke informatie op de webshop

Paul Heineman 02-09-2013 Via de website gekocht

Heel goede service, snel bezorgd en ruime keuze

1965 Groningen 02-09-2013 Via de website gekocht

Betaald via afschrift, geen probleem, op het moment dat het geld gestort is, is je product al onderweg.

Wanneer je een mail verstuurt met een vraag krijg je snel en correct antwoord.

CamaraNu heeft een groot assortiment,
Wat ik ook mooi vind ook een eigen winkel.
Hier hecht ik ook wel waarde aan, koop je er toch veiliger.

De winkel beveel ik rustig aan andere mensen omdat je er veilig kunt kopen.

CamaraNu heeft een eigen winkel en via internet wat ik eerlijker concurrentie vind. Omdat men ook een eigen winkel heeft koop ik voor mijzelf er veiliger. Hun adres staat vermeld op de site. Bij vragen via mail heb je zo antwoord waar je tevreden over kunt zijn.

Wietse36 02-09-2013

Duidelijke website met een eenvoudige bestelprocedure. Verschillende betaalmogelijkheden.

Veel uit voorraad leverbaar, snelle 24-uurs levering

Ruim assortiment met concurrerende prijzen. Het gekochte product was bij Camera.nu het goedkoopst

Al vaker bij deze winkel besteld naar volle tevredenheid. Concurrerende prijzen, snelle 24-uurs levering en een ruim assortiment

Ik ben zeer positief over Camera.nu wegens de goede prijzen, het ruime assortiment en de snelle levering

Thijs 1 02-09-2013

Simpel

Snel

Ruim

Ten zeerste

Ruim assortiment Snelle verzending Perfect verpakt

egbert11 02-09-2013

je logt in en plaatst je bestelling

Ik had vorig jaar een defect aan mijn camera. Na contact met CameraNu heb ik hem naar hun opgestuurd en zij hebben het contact met Nikon onderhouden.

Ik vind altijd wat ik zoek, het assortiment is compleet

goede prijsstelling en uitmuntende service

ik ben elke keer weer zeer tevreden

aaroncanon5dm2 02-09-2013

Precies zoals een webwinkel hoort te werken, makkelijk te betalen met iDeal, volgende dag in huis

Defecte scanner ontvangen, volgende dag verstuurd, dag erop cameranu.nl ontvangen en de nieuwe opgestuurd die werkte!

Alles in huis, kijk altijd bij kieskeurig voor de goedkoopste en meestal komt daar cameranu.nl als een van de goedkopere uit

Als je camera spullen nodig hebt zeker niet aarzelen

L.J Hopman 02-09-2013 Via de website gekocht

Goede en duidelijk webshop.
Waarin de klant goed kan kiezen.

Snelle levering, geen klachten.

Ruim assortiment in elke gewenste prijsklasse.

Uitgebreid assortiment, snelle levering, duidelijke website.

Dik tevreden

Iris N. 02-09-2013 Via de website gekocht

De site is duidelijk ingedeeld met alle nodige informatie en specificaties bijdehand.

Er is een snelle levering en je krijgt bericht wanneer de bestelling wordt geleverd.

Door het grote assortiment, de goede service en de lage prijzen zou ik wanneer ik weet dat iemand opzoek is naar een specifiek product de website zeker aanraden: het is mij ook aangeraden nadat op een andere plek een item al was uitverkocht.

Een heerlijk overzichtelijke sites met veel reacties, informatie en lage prijzen. Bedankt voor de snelle service.

Joshoon 02-09-2013 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden op de website.

De service is snel en vriendelijk.
Ik had bij een eerdere bestelling een vraag omdat er een kleine fout was op de site.

Ik nam telefonisch contact met ze op, had snel een mevrouw aan de lijn die me gelijk hielp, en het probleem was binnen 3 minuten opgelost.

Assortiment is groot en erg uitgebreid.

Met de ervaringen die ik nu heb met CameraNu, kan ik het iedereen aanraden.

moontje78 02-09-2013

kwamen netjes vragen of ze monden helpen

snel en moi zo op nummer, geen voordringers

hans niezen 02-09-2013

om 22.15 besteld, 14 uur later in huis! (12 uur 's-middags)

retour zenden geen probleem

ruime keuze, echt alles te krijgen...

al jaren heel goed en betrouwbaar!

Dick van Duin 02-09-2013

heel gemakkelijk om iets te vinden en te bestellen.

is gewoon erg goed, als er maar iets twijfel is dan wordt je door het personeel gebeld en wordt het besproken en evt. bestelfouten hersteld.

gewoon goed.

Omdat alles goed is geregeld en als er telefonisch contact is verloopt dit uiterst plezierig.

Een prima internet winkel waar je goed en direct geholpen wordt. Bij vragen direct of heel snel antwoord krijg en het personeel is zeer correct.

Hans Mastbergen 02-09-2013

Op De DBF voor bijna 300 euro gekocht, was de actie van bioscoopkaarten voor
" De Nieuwe Wildernis" vergeten. Na tel. contact op dinsdag 27/08 keurig nagestuurd en woensdag 28/08 had ik ze in huis. Heeeel goed.

zhuravski 02-09-2013 Via de website gekocht

Richard0987654321 02-09-2013

Duidelijke site, goede service en advies en uitgebreid assortiment.

Perfect, ze proberen altijd met jou tot de juiste aanschaf te komen en geven daarbij ook duidelijke alternatieven aan.

Wat moet ik zeggen, hebben ze iets niet?

Ik zou zeggen, bekijk mijn antwoorden hierboven.

Smittendick 01-09-2013

Op vragen duidelijk antwoord gekregen in een voorafgaand telefoongesprek. Daarna via internet besteld.

Via mail duidelijk de status van de bestelling door gekregen dag voor de levering gebeld dat de zending volgende dag afgeleverd zou worden.

Tot op heden ben ik met mijn aankopen nog steeds goed geslaagd bij cameranu.nl zowel via de website als in Urk in de winkel.

t.karel. 01-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke informatie

alles duidelijk weergegeven kom je er niet uit altijd telefonich contact mogelijk

groot assortiment en altijd een alternatief

goede prijs en kwaliteit verhouding

komt bij eerste aankoop super betrouwbaar over en eerlijke uitleg en betalings gemak met uitleg

rcvisee 01-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke website

snel en volledig antwoord op alle vragen

spreekt voor zich

levert op tijd ruime keuze zeer klantvriendelijk

ebdierenfotografie 01-09-2013

DUIDELIJK OVERZICHT OP DE WEBSITE

WORD SNEL OPGENOMEN EN ZIJN ALTIJD VRIENDELIJK. ZELFS ALS IK STOMME VRAGEN STEL.

ZE HEBBEN ALLES WAT IK TOT NU TOE NODIG HEB EN WIL HEBBEN

ALTIJD.. TOP WINKEL.. SERVICE GOED. ASSORTIMENT GOED. EN ZE HEBBEN VERSTAND VAN WAT ZE IN DE WINKEL HEBBEN

TOP WINKEL.. SERVICE GOED. ASSORTIMENT GOED. EN ZE HEBBEN VERSTAND VAN WAT ZE IN DE WINKEL HEBBEN. EN GEZELLIGE VERKOPERS

redpet 01-09-2013

via internet.

snelle service.

zeer ruim.

het is zo makkelijk via internet,snelle service,ruim assortiment,discrete service helemaal top!

top lens meer heb je niet nodig!!

Swiers 01-09-2013

Eenvoudig keuze maken en doorgeven, alles wordt voor je geregeld

Prima, goede uitleg gehad, veel zelf kunnen ondervinden met toestel uit de voorraad

Ruim voldoende keuze

Zeker

CameraNu was aanwezig op de Dutch Birdfair aan de Oostvaardersplassen. Heb daar een goed, uitgebreid en informatief gesprek gehad met een van de verkopers. Met groot gemak werd een extra toestel gepakt (dat niet aan de ketting lag) om zelf het toestel uit te kunnen proberen. Klasse! Aankoop kon snel worden geregeld, geen aanbetaling nodig. Prima.

Jaap261982 01-09-2013

Duidelijke site met de spullen in logische categorieen ingedeeld. Ook de zoekfunctie per type toestel is erg handig.

Groot assortiment en duidelijke beschrijvingen bij de producten

Henco5831 01-09-2013

Cameranu.nl is een duidelijke webshop overzichtelijke webpage,en een groot assortiment. bestellen gaat makkelijk en je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. de levering is oke,even als de aftersales die ik nodig had,met een klein probleempje! maar dit werd werkelijk snel en acuraat opgelost shapo ik zou CameraNu.nl zeker aanraden .

Ruud Dam 01-09-2013 In de winkel gekocht
Lelystad/Urk

uitgebreide winkel, makkelijk bereikbaar, parkeren probleemloos

Men neemt alle moeite voor je, denkt mee als je iets wil wijzigen

alles wat ik zoek op het gebied van fotografie is in de winkel aanwezig en ook direct voorradig

Mijn tevredenheid over deze winkel zou ik zeker aan anderen aanbevelen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop die tot stand is gekomen: namelijk een kadobon van forse waarde (€ 100,-) bij aankoop van een bepaald product en de daaruit voortvloeiende zeer snelle levering

Igno v H. 01-09-2013

deskundig advies, samen de voor en nadelen van de producten onder ogen zien en dan beslissen wat je wilt hebben.

Grote voorraad, veel dingen kun je direct meenemen.

Grote keuze mogelijkheden, met echte verschillen, zodat de voor en nadelen goed tegenover elkaar gezet kunnen worden en je de beste keus hebt om te kiezen wat voor jou de beste keus is.

Goede verkopers, die verstand hebben van wat ze verkopen. En de tijd nemen om samen uit te zoeken wat het beste is voor jou.

Fijnen mensen die je helpen bij de goede keuze van materiaal. Ze laten je de bomen zien in het bos.... Dus je kunt voor jezelf de beste keuze maken.

Igno v H. 01-09-2013

In de winkel is de telescoop uitgebreid gedemonstreerd met mijn eigen camera. We hebben buiten opnames gemaakt en alles werd uitvoerig verteld hoe het werkte en er was ruimte voor al mijn vragen. Er is zeer uitgebreid de tijd voor me genomen. Echt fantastisch. En men kon me ook alle technische vragen deskundig beantwoorden.

Na de koop had ik wat vragen die ik per mail stelde. Ik ben terug gebeld door de specialist van deze kijker en nam weer alle tijd om alle vragen te beantwoorden. Geweldig, dus ook na de koop volledige service.

Aanvankelijk werd mij een kijker geadviseerd, maar toe ik ging twijfelen kon ik zo uit het assortiment een andere (betere) aanschaffen.

Iedereen heeft een specialisme waar ze echt alles weten en met je meedenken wat voor jou de beste keus is.

Geweldige winkel met geweldig personeel. Ze zijn allemaal even aardig, wat je ze ook vraagt. Het wordt gedaan met deskundigheid, de tijd nemend en een brede lach. Echt fijn winkelen. En daarna heb je dus ook geen spijt van je bewuste keuze die je gemaakt hebt.

Karliene 01-09-2013

Duidelijke site, veel informatie over zowel product als bezorging.

Goed geholpen door helpdesk bij een technische vraag, snelle levering en goede informatieverstrekking.

Wat betreft de aanschaf van deze camera zou ik deze winkel aanraden omwille van de goede helpdesk, de snelle levering en de goede informatieverstrekking.

Wij hadden eerst een nieuwe lens en cameratas besteld voor onze oude Nikon D50, destijds goed geholpen door de helpdesk omdat wij een vraag hadden over het matchen van de nieuwe lens met de oude camera. Helaas is onze camera (inclusief nieuwe lens en cameratas) gestolen op vakantie en hebben wij nu een hele nieuwe moeten kopen. Toch ook wel weer erg blij met deze! De snelle levering, de duidelijke en volledige informatieverstrekking op de site en de wetenschap dat we geholpen kunnen worden door de helpdesk als dat nodig is gaf de doorslag om de camera hier te komen! Wanneer wij straks een nieuwe cameratas gaan bestellen doen we dat zeker hier!

oostvaarders 01-09-2013

deskundig advies wat mij ook het vertrouwen geeft dat de service goed is.

xoooxsanne 01-09-2013

Vond het erg fijn, dee verzending was vlot en goed verpakt. Ook krijg je allemaal extra's erbij, zoals snoepjes en een keycord :') super..

SeN 01-09-2013

Lekker makkelijk op de bank bestellen

Aardige bezorger en snel geleverd

Divers maar soms kan ik iets niet vinden

Vanwege de service en snelle bezorging

Goede webwinkel die staat voor wat ze verkoopt

dekazerie 01-09-2013 Via de website gekocht

Webshop duidelijk en overzichtelijk.

Uitmuntend.

Alles wat ik nodig heb/ga hebben.

Dik tevreden.

Ze zeggen wat ze doen EN ze doen wat ze zeggen!Kom je niet vaak meer tegen, chapeau!

Elena-J 01-09-2013

Alle informatie is overzichtelijk.

Het personeel is deskundig.

Een ruim assortiment.

Camera.nu is mijn favoriet.

Ik heb Godox QL1000K Quartz Light Kit gekocht en het is precies wat ik nodig had.

Tevreden klant 1957 31-08-2013

het uitzoeken was via de keuzemogelijkheid heel goed te doen

Je kreeg meteen bericht van je aankoop, ook het volgsysteem werd prima uitgelegd. Het product was prima op tijd volgens afsprak

een groot assortiment, en mijn keuze was makkelijk te vinden

Ik heb veel sites bezocht voor mijn wens.
prima prijsklasse voor in elk geval mij product.

Ik had al het voorgaande model en was zeer tevreden over het gebruik en de kwaliteit van de foto's en films. ik heb mijn toestel aan iemand cadeau gedaan en de opvolger gekocht

gdn 31-08-2013

Het is gemakkelijk, opzoeken wat je wilt hebben.

Ik had vooraf wat vragen, allemaal keurig beantwoordt.
En vlot-*

Goed tot zeer goed

Zeker weten, Camera komt zijn verplichtingen na.

Ik ben zeer tevreden over mijn laatste bestelling. Goed en zeer vlot verlopen

Joan Knijpstra 31-08-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website .

Goed assortiment met goede modellen camera's en duidelijkheid.

Aan iedereen die ik ken, uit voorraad leverbaar voor een goede concurrerende prijs met snelle levering.

Niks anders dan goed!

Arie van der Kaaden 31-08-2013 Via de website gekocht

bijzonder dat ze de adapter konden leveren

ik had een tussenstukje nodig tussen mijn camera en microfoon. CameraNu heeft voor mij uitgezocht wat ik waarschijnlijk nodig had, zodat ik het makkelijk kon bestellen. Op mijn vraag of het produkt retour kon als het onverhoopt niet zou passen werd geantwoord dat naatuurlijk altijd kan. Het produkt paste en wrd snel geleverd. ben zeer tevreden over de klantvriendleijke wijze van communicatie en de snelle levering

Ruud Scherpenisse 31-08-2013 Via de website gekocht

Voor het eerst iets online besteld. Overzichtelijke gebruiksvriendelijke site. Binnen 2 dagen had ik het artikel binnen.

KareltjeKaboel 31-08-2013

Bart0285 31-08-2013 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide website met volop keus. Gemakkelijk keuzemenu op onderwerp/soort.

Zeer snelle levering; om 22u besteld en de volgende middag in huis en in perfecte staat ontvangen!

Zeer ruim assortiment, met mooie aanbiedingen in vergelijking met concurrenten.

Zeer groot assortiment, snelle levering. Perfecte service!

Ger4545 31-08-2013

Zeer snelle levering . 's avonds 21.00u besteld volgende dag in huis.

willem steenis 30-08-2013

Website is goed toegankelijk, eenvoudig in gebruik. Duidelijk wat er op voorraad is en wat niet.

Uitstekend geholpen, ruim de tijd om aantal zaken uit te leggen in de winkel.

Uitgebreid assortiment.

Prima zaak!

Adrianus Tripel 30-08-2013

Is heel makkelijk zoeken op de site door de betreffende rubrieken

Is ruim op fotogeniek.

Gewoon goed