Deze score is berekend op basis van 2679 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick van der Ven 06-12-2019

Duidelijke shop, super scherpe prijs en de bestelde lens binnen een dag ontvangen. Top!

Vincent de Kort 06-12-2019

Het artikel wat ik wilde was op vergelijkingsites het goedkoopste bij hun. Was goed ingepakt. Werd goed op de hoogte gehouden hoe, en waar mijn bestelling was.

Jack 06-12-2019

Ik was me aan het oriënteren voor een GoPro Action cam. Mijn keus was op de GoPro Black 7 gevallen omdat deze prijstechnisch interessant was en toch ook de hypersmooth functie heeft die voorgaande modellen niet hebben. Een kennis van mij, die al geruime tijd klant is bij jullie, attendeerde mij de dag voor black friday dat hij in jullie nieuwsbrief een tijdelijke prijsverlaging voor de GoPro hero Black 8 voorbij zag komen. Toen was het voor mij snel duidelijk om die te nemen. Ik had goede recensies over jullie gehoord en ook de verlengde garantie van 5 jaar was voor mij doorslaggevend. Binnen 1 dag geleverd, super.

Pieter Jan 06-12-2019

Overzichtelijk en in duidelijke categorieën aangegeven website met goede kwaliteit-prijsverhoudingen.

Ralph Knijn 06-12-2019

Ik heb hier een drone gekocht. Ook hiervoor kun je bij CameraNU.nl voor terecht. Het is een mooie en uitgebreide winkel. Ontzettend grote showroom en heel veel keus voor waar je naar opzoek bent. Ik ben netjes geholpen, personeel is erg vriendelijk en weten waar ze het over hebben. En ik heb nog een gratis CameraNU armbandje meegenomen.

EdK 05-12-2019

Mooie eenvoudige site, ruim aanbod, eenvoudig te bestellen. En op de afgesproken datum bezorgd. Gewoon goed dus.

Kris 05-12-2019

Fijne winkel met uitgebreide collectie op zowel nieuw als tweedehands. Ik kon gemakkelijk vinden waar ik naar op zoek was en het werd de volgende dag al bezorgd.

De tweedehands lens die ik besteld had doet het goed, was goed beschermd verpakt. Ik ben er heel blij mee. CameraNU.nl is zeker een winkel waar ik vaker bij ga kopen.

Frans H.J. N'kerk ad IJssel 05-12-2019

Heb vanwege eerdere zeer goede ervaringen mondeling in Urk maar ook al 5 tal keer telefonisch en per mail zeer deskundige medewerkers getroffen, die mij naast het leveren van Olympus (nieuwe) apparatuur, ook zeer goed bekend waren met dit merk en type camera Olympus OM-D E-M5 mkII en naast verkoop ook een aantal goede tips gaven. Mijn voorlaatste bestelling was een externe microfoon van Sennheiser tbv deze camera en nu eind november '19 heb ik een 2e identieke camera (zonder lenzen) gekocht tegen een wel heel erg aansprekende prijs !! (en vanwege noodzaak voor 2e identieke camera van wereldmerk voor toegenomen amateurfotowerk)

Johan Pijlman 05-12-2019

Ik word altijd prettig en snel geholpen. Garantie wordt echt waargemaakt. Waar de post in de fout ging, heeft Cameranu me uitstekend geholpen.

Corinne 05-12-2019

Een prettige winkel waar je deskundig advies krijgt.
Ik had een bepaald type lens voor mijn systeemcamera in gedachten maar het advies was toch om voor een lens te gaan die gemaakt is voor mijn Sony A6000 ipv een lens van een spiegelreflex i.c.m. een adapter. Goed advies voor zover ik nu kan beoordelen want je levert niets qua snelheid en kwaliteit in. Ook nog de mooie set Sony A6500 met een 16-70mm objectief gekocht (deze stond al een tijd op m'n wensenlijstje).
Super blij mee en Ron nogmaals bedankt voor je goede uitleg en geduld!

Jos Engelen 05-12-2019

Ik was aangenaam verrast toen ik onmiddellijk werd gecontacteerd met verontschuldiging toen er iets mis ging met de levering. Correct, vriendelijk en zeer snel opgelost. Iedere vraag krijgt zeer snel een antwoord. Winkel is zonder meer een aanrader.

Sophie Dixon 05-12-2019

Geweldige shop! Door drukte kon mijn pakketje dezelfde avond niet verstuurd worden, hier baalde ik in eerste instantie van want ik had de artikelen spoedig nodig voor opnames. Dit is keurig opgelost, gratis en voor niets werd mijn pakketje ‘s ochtends verstuurd en dezelfde avond nog geleverd. Fantastische service en hele vriendelijke werknemers!

Denis2800 05-12-2019

CameraNu.nl doet wat het moet doen: materiaal betaalbaar en snel leveren. Daarom dat ik daar regelmatig bij bestel.

Ernst 05-12-2019

Bij CameraNu in Apeldoorn is de service altijd dik in orde.

Product online besteld en dezelfde opgehaald. Team staat altijd klaar en je wordt snel geholpen. Ze hebben allemaal veel kennis van de producten die ze verkopen en dat maakt dat ik al jaren een tevreden klant ben.

Dus kortom een top winkel met goed personeel en de beste producten.

Pieter 05-12-2019

Duidelijke website, goede prijzen, snelle verzending, goed verpakt, track-en-trace code beschikbaar zodat je het pakket kan volgen. Artikel exact ontvangen zoals beschreven.

JJJLLL 05-12-2019

Heb bij cameranu.nl in Eindhoven een Panasonic FZ1000 II gekocht. De prijs was goed, en ook de inruilprijs voor mijn oude Canon600D met toebehoren
Nog belangrijker, ze hebben verstand van zaken, dat is wel zo prettig.
Vervolgens nog een keer terug geweest voor twee filter doosjes , die kreeg ik zo mee.
Erg prettig.

Mooie camera trouwens, 25-400mm zoomlens, uit het handje scherpe maanfoto's fotograferen

GertHG 05-12-2019

Ik ben al jaren klant en werd ook nu weer prettig en deskundig geadviseerd.
Omdat het objectief niet voorradig was in de winkel werd mij verteld dat ik gebeld zou worden als ie binnen zou zijn. Dit kon wel 3 a 4 werkdagen duren.
De volgende dag kreeg ik al een belletje met de mededeling dat het objectief binnen was.
Toen ik deze ging ophalen lag ie keurig klaar.

H.Eshuis 05-12-2019

Prima online winkel goed advies en bij problemen snelle afwikkeling van evt retour zendingen!

Marike 05-12-2019

De site van cameraNU.nl is erg overzichtelijk en je vindt gemakkelijk wat je zoekt. Je krijgt ook te zien wat je nog aan het extra losse artikelen nodig hebt voor gebruik van je artikel in je winkelmandje. Snelle levering! Helemaal tevreden!

Kevin Hermens 05-12-2019

Ik heb laatst een statief gekocht in de winkel op Urk. Ik kwam blanco binnen ik ben rustig en vakkundig geholpen en te woord gestaan. De verkoper heeft verschillende statieven laten zien met tekst en uitleg. Geen opdringerig verkoop gedrag maar alles rustig!

Ik ben goed geholpen mijn zien ze vaker terug!!

Peter W 05-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouden. Service is goed. In mijn geval was het bestelde artikel niet op voorraad. Levertijd zou 2-4 werkdagen zijn. Na 3 werkdagen bleek het artikel weer op voorraad te zijn echter ontving ik geen bericht dat ik mijn bestelde artikel in één van de winkels kon ophalen. Op de 5 werkdag hierover een mail gestuurd en daarop werd korte tijd later gereageerd dat er iets fout was gegaan en dat het artikel voor mij af te halen was. Overal worden foutjes gemaakt, maar hier werd het correct gecorrigeerd.
Alleen de winkel in Apeldoorn heeft vrij krappe openingstijden (tot 17:00 uur)

Dirk 04-12-2019

Het bestellen via de website lukte niet .vervolgens telefonisch zeer goed geholpen het bestelde product was inderdaad na tweedagen in huis

Eva 04-12-2019

Ik had met Black Friday een lens gereserveerd en kwam in een bomvolle winkel te staan. Gelukkig waren ze heel snel met het helpen van iedereen die al besteld had via de website. Goede service!

Mike 04-12-2019

Snelle en betrouwbare service. Had mijn camera telefonisch besteld en kreeg een ideal linkje per mail. 's avonds afgerekend en de volgende dag al in huis. Top winkel.

Ed 04-12-2019

Een accu lader gekocht voor een zeer schappelijke prijs. Door de december drukte toch volgens afspraak snel geleverd. Top!

Evelyne 03-12-2019

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van producten, klantenservice reageert ook heel snel!

Teun 03-12-2019

Zeer snelle en betrouwbare service!
Vriendelijke medewerkers die graag met je meedenken!

Roy 03-12-2019

Mooie overzichtelijker webshop met ruim assortiment. Producten zijn voorzien van duidelijke omschrijving. Bestellen gaat makkelijk en levering kan de eerstvolgende (werk) dag al bij je thuis afgeleverd worden. Helaas door de grote drukte van Black friday en naderende feestdagen was mijn bestelling blijven liggen. Dit werd op een voor mij zeer klantvriendelijke manier opgelost. Ik kreeg een mailbericht waarin werd uitgelegd dat de bestelling nog niet verwerkt was en dus niet aan de pakket service mee was gegeven. Daarbij werd mij gevraagd of het goed was als het dezelfde dag nog bezorgd werd in de late avond. Hierop telefonisch contact gehad met een van de medewerksters. Ook hierbij werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd afgesproken dat de bestelling met de koerier mee zou gaan. Dit met gevolg dat mijn bestelling diezelfde avond nog werd afgeleverd bij mij thuis.
Al met al zeer tevreden over de hele gang van zaken, bij deze webshop zal ik in de toekomst zonder enige twijfel weer een of meerdere bestellingen doen.

P. Provoost 03-12-2019

Winkelen bij CameraNu.nl is prettig. De website is duidelijk, de informatie goed en overzichtelijk. CameraNu.nl heeft vaak mooie aanbiedingen. Ondanks de ongetwijfeld enorme drukte op maandag 2 december 2019, de laatste dag van Black Friday / Cyber Monday, werd mijn bestelling de volgende dag al bezorgd! Ook de informatievoorziening via de mail was uitstekend.
Hulde!

Sander 03-12-2019

Goede klantenservice, producten volgende dag in huis. Wel jammer dat er niet winkels zijn zodat je daadwerkelijk de producten kan testen, maar wie weet in de toekomst!

Wilma 03-12-2019

Duidelijke site, goede prijzen en ze hadden alles wat ik wilde. Vanwege Black Friday nog extra korting gekregen op hun toch al vrij lage prijs. Gekozen voor bezorging dezelfde avond en dat werd ook waargemaakt

LJ 03-12-2019

Alles in orde, ze hadden de beste prijs en snelle/goed verpakte verzending!

Jolanda Reyers- Koolwijk 03-12-2019

Ik was in gesprek met een beroeps fotograaf en dat ging natuurlijk over foto’s maken, omdat ik een nieuwe lens wilde gaf hij aan een keer bij Cameranu.nl te gaan kijken, hij super goede service en advies. Toen heb ik via de site van Cameranu.nl de lens besteld die ik graag wilde super blij met mijn mooie lens. De lens was twee dagen te laat, maar je word via de mail perfect op de hoogte gehouden.

Raf Decombel 03-12-2019

Ik kocht bij Cameratools, nu Cameranu :-)
Schitterend aanbod aan fotomateriaal voor competitieve prijzen.
vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij aankoop als problemen !

Jos 03-12-2019

Zocht quick release plate voor een geekoto- cameranu.nl een systeem aangeraden van een ander merk- past perfect. Goede service en kennis

Jan Wiefferink 02-12-2019

Cameranu heeft een originele lader en batterij voor mijn oude Fuji X70 geleverd waar ik al 2 jaar naar op zoek was, voor de prijs van een namaaklader en levering binnen een week.
Daardoor kan ik het fototoestel nu nog lang gebruiken omdat het poortje voor de laadkabel steeds slechter werd.
Mijn email vraag antwoordden ze binnen 24 uur met een goed advies, ik kon een originele batterij negens vinden, maar ook deze konden ze leveren.

Jan uit Diemen 02-12-2019

Groot assortiment, vakkundige verkopers. Alles snel en goed verpakt bezorgd. Scherpe aanbiedingen.

Lize Verhoef 02-12-2019

Ik heb zeer positieve ervaringen met Cameranu.nl. In verschillende situaties ben ik zeer adequaat geholpen; de klantenservice is servicegericht en er wordt in mogelijkheden gedacht, in plaats van in problemen. Zo kon ik de lens die ik online gekocht had, ook omruilen in de winkel. Toen er iets mis ging met de bezorging werd er direct een goede oplossing aangeboden. En telefonisch werd ik goed te woord gestaan. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen!

Stefan 02-12-2019

De GoPro die ik heb besteld werd de volgende dag al snel geleverd en perfect verpakt. De aanbieding van blackfriday kwam precies op het goede moment. Hij was goedkoper en vele extra’s er bij. Bedankt voor de goede services.

Corne 02-12-2019

Achtergrondpapier en houder besteld. Binnen vierentwintig uur geleverd! Mooi verpakt geen beschadigingen.Toppie!

Bram 02-12-2019

Ik heb mijn Gopro 8 set gekocht bij Cameranu.nl voor de laagste prijs en super snel geleverd! Ze hebben een heel groot assortiment voor een scherpe prijs. Maar daarbij geven ze ook heel veel informatie om tot de juiste keuze te komen.

Chris van Bochove 02-12-2019

Fantastisch geholpen door de klantenservice en levering was sneller dan gedacht. Ik zal hier zeker in de nabije toekomst weer een order plaatsen.

Wim 02-12-2019

Gewoon een super zaak met prima prijsen kwaliteit verhouding,, koop er al jaren al mn fotospullen aalleen hier. Houden zo.

Marc 02-12-2019

Meestal...heel waarschijnlijk altijd de beste prijs op het internet en ver daar buiten. Ik vergelijk meestal verschillende e-shops met mekaar wanneer ik fotomateriaal wil aanschaffen en kom steeds terug bij CameraNu.nl terecht.
Ben ik niet zeker van een geplande aankoop dan mail ik mijn vraag naar de klantenservice en even later (duurt niet lang hoor !) heb ik antwoord op mijn vraag.
Ik kan ECHT CameraNu.nl aanraden voor zijn goede prijs EN service !

karen 01-12-2019

de site van cameraNU.nl is heel overzichtelijk met een uitgebreid gamma aan producten aan eerlijke prijzen. de service die zij aanbieden is fantastisch; bij vragen heb je effectief binnen de 24:00u een duidelijk antwoord en is men heel bereidwillig. ik heb al een aantal zaken online besteld die correct geleverd werden op de vooropgestelde datum. CameraNU.nl is mijn uitverkoren site , ik kan geen enkele reden aanhalen waarom ik nog op een andere site zou gaan zoeken, enkel spijtig dat er in België geen fysieke winkel is! ik raad iedereen deze zaak/site aan!!!! een héél tevreden klant :)

Myla Labee 30-11-2019

Ik had de fujifilm x-t30 + 15-45mm camera besteld op vrijdag na 17:00 met credit card en had niet goed gezien dat dit na 17:00 (op werkdagen) niet geregistreerd kan worden en dus niet op zaterdag bezorgd ou worden , dus heb ik contact opgenomen via whatsapp (echt top dat dit mogelijk is btw) en er werd snel gereageerd met een oplossing dat ik hem wel de volgende dag zou kunnen krijgen. zo heeft degene met wie ik heb gesproken er voor georgd dat mijn credit card bestelling geannuleerd werd en ook meteen een mail verstuurd naar mij zodat ik hem met ideal kon betalen waardoor de camera de volgende dag werd geleverd, echt top service en erg vriendelijk. Product spreekt voor zich als je onderzoek hebt gedaan weet je wat je krijgt en wat je kan verwachten top dus.

Marc 30-11-2019

Veel aanbod. Gemakkelijk te bestellen en correcte prijs. Had nog leveringsadres aangepast en dit werd perfect opgevolgd.

Léon 30-11-2019

na bestellen van een lens kreeg ik netjes een mailtje dat ze binnen 1 tot 2 werkdagen weer op voorraad zouden zijn en dan tot verzending zou worden overgegaan. Daarna had ik de lens snel in huis.

Alex 29-11-2019

Goede en snelle levering. Betrouwbaar. Fijn product, goede beschrijving ervan

Stef Visser 29-11-2019

Wat heb ik intussen hier al niet gekocht? Via de webshop altijd prima in orde en volgens de levertijd en op Urk altijd meer dan goed advies. Nu voor de tweede maal een gebruikt objectief gekocht wat niet van nieuw is te onderscheiden.
Blij dat ik destijds CameraNU heb gevonden.