Deze score is berekend op basis van 2360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron 30-05-2019

Nette klant behandeling waarbij er goed geluisterd wordt naar de wensen van de klant en een zeer goed professioneel advies.

Wil 30-05-2019

Goede prijs en vlotte levering van het artikel, waardoor het kort voor de vakantie toch op tijd binnen was.

Anneke 29-05-2019

Alles is uitstekend verlopen. Ik was op zoek naar een compactcamera en heb veel informatie gezocht. Ik kwam door deze zoektocht op deze webshop uit. Zij zijn specialist in camera's. Dat straalt de website uit. Ook vertrouwen. Duidelijke omschrijving. Ook hoeveel garantie. Garanderen snelle levertijd. Ook heel persoonlijk. Ze belden mij om een
Aantal dingen af te stemmen. Camera is snel geleverd. Goed verpakt. Betaling is gebruiksvriendelijk. Ben heel blij met de fotocamera.

ferrr 29-05-2019

fijn geholpen door een medewerker die mij tot de keuze liet uitkomen van de Canon 77d.
Erg fijne camera die mij goed in de hand ligt en vollop instellingen mogelijk die geschikt zijn voor het gebruik wat bij mij past. Wat tevens fijn is is dat erg een hulpfunctie in zit voor de beginnende fotograaf. Canon heeft een goede inhaalslag gemaakt ten opzichte van andere merken. Voorheen Nikon maar ga niet meer terug. Ongekend hoe zij dit aanpakken bij canon. Tevens fijn dat cameranu de tijd neemt om tot de juiste keuze uit te komen.
Overigens werkt de camera ook goed met de grip van jupio. Mocht je net wat extra capaciteit willen erg handig om deze erbij aan te schaffen (het is dezelfde grip als de 800d) camera is gelijk aan de 800d, maar wat fijner afgewerkt

de Jong 29-05-2019

Makkelijk en snel online besteld, zonder gedoe, lekker vlot de bestelling in huis. Bestelling is goed aangekomen, zat mooi stevig en goed beschermd verpakt met niet teveel verpakkingsmateriaal (in kader van duurzaamheid). Helemaal goeie service. Zou hier een volgende keer zeker weer bestellen! Snel, en veilig in huis zonder gezeur :)

Bas Koole 29-05-2019

Naar aanleiding van mijn vraag aan de balie beneden werd ik meegenomen naar het professionele gedeelte boven, waar goed mee werd gedacht met mijn vraag en hierdoor het juiste product heb aangeschaft.

Peter 29-05-2019

Mooie duidelijke website met een groot assortiment en veel op voorraad.

Duidelijke leveringsvoorwaarden en morgen al in huis.

John 29-05-2019

Snelle levering, goede website, goed verpakt en goede track and tracé. Ontvangst mail en verzend mail heel overzichtelijk.

Wouter 28-05-2019

Website is erg duidelijk en de levering snel en zorgvuldig verpakt. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Kelly Hartog 28-05-2019

Top winkel, om 22:30 besteld en keurig volgende dag in huis. Van te voren advies gevraagd over mijn aankoop en heel vriendelijk te woord gestaan.

MR. Jan van den Dikkenberg 28-05-2019

Goede service , snelle behandeling van de bestelling. En nog nooit iets hoeven terugsturen. Wat wil een mens nog meer :)

janny de v 28-05-2019

mooie gemakkelijke compact camera voor mijn vrouw om foto's te maken van de kleinkinderen.

snelle levering en ontvangen wat werd belooft top zaak.

Hennie 28-05-2019

Fijne winkel, als ik een camera nodig heb kom ik altijd hier. Mijn vorige camera was stuk en die hebben ze zeer snel gemaakt. De lens zat vast en werd gemaakt waar ik bij stond. De volgende twee camera's heb ik daardoor ook hier gekocht.

De vriendelijke en geduldige medewerkers kunnen je heel goed adviseren in welke camera bij je past en wat je ermee wilt doen. De camera wordt stap voor stap uitgelegd.

1 Tip: Ga op een doordeweekse dag, want in het weekend (vrij/za) is het vaak ontzettend druk.

Heike 28-05-2019

Cameranu.nl, ik zag de naam voor het eerst in het stadion van PEC Zwolle. Als supporter, ga je dan natuurlijk eens kijken op de site van de sponsor. We hebben nu al diverse keren wat besteld bij Cameranu, en zijn zeer tevreden over de snelle levering en klantvriendelijkheid.

Charles 28-05-2019

Goede informatie, levering snel en zonder problemen. Camera voldoet prima , goede keuze mogelijkheden.

olav lijzenga 27-05-2019

Ik heb al meerdere objectieven en camera accessoires bij cameranu aangeschaft en ga dat ook zeker bij mijn volgende aankopen weer doen,het stukje service en aandacht voor de klant vind ik erg belangrijk en daarin voldoet het personeel van cameranu perfect.Hier neemt men nog de Tijd om uitleg te geven bij de aan te schaffen producten en heeft het personeel ruime kennis van fotografie.Ook online bestellen gaat erg makkelijk in de zeer overzichtelijke webshop en de aangekochte items worden snel geleverd. kortom een aanrader voor uw film en foto materiaal.

Wil 27-05-2019

Robin 27-05-2019

Al een paar keer besteld bij camera nu.nl. Iedere keer was de bestelling mooi op tijd zoals aangegeven. Daarnaast kwalitatief goede producten en mails gericht op interesses.

Dukie 26-05-2019

Prima afgehandeld s’avonds besteld volgende dag in huis ,betrouwbaar en goed verpakt

Marga van den Brink 26-05-2019

Allereerst gebeld naar de winkel in Urk voor informatie . Daar werd ik netjes te woord gestaan met alle vragen die ik stelde. Ik had het fijne gevoel dat er tijd en aandacht voor mijn gesprek was. Daarna bestelde ik de lang gewenste camera. Via een mail werd ik op de hoogte gehouden dat de camera werd verstuurd, aangetekend. Helaas was de camera bij mij thuis via de gewone post afgeleverd. Dat is voor mij het enige minpunt dat ik kan bedenken want stel als hij zoek was geraakt? Gaat wel over een bedrag van bijna 1500 euro.

Corinne 26-05-2019

Levering verliep snel maar rommelig. Maar goed, dat besteedt CameraNU uit. Dus dat is hen niet echt aan te rekenen. Verder prima service en goed product.

Heleen 26-05-2019

Ik koop al mijn camerabenodigdheden bij Camera Nu. Via de winkel en via internet. Super goede ondersteuning van het personeel. Zeer tevreden!

Benjamin 25-05-2019

Cameranu.nl heeft een snelle en klantvriendelijke service! erg tevreden! Van de kleinste producten tot gehele studio aankleding. Alles is er te vinden. TOP!!

Debora 25-05-2019

Ik heb een 10 gegeven omdat ik gewoon geen klachten kan bedenken! De website is handig met vergelijken en is duidelijk. In vergelijking met andere websites was de prijs perfect. Ik heb via chatcontact gemakkelijk en snel een vraag kunnen stellen. Het bestellen ging duidelijk en ik heb een goed product geleverd gekregen, binnen de gestelde tijd en goed ingepakt. ....Bedankt Cameranu.nl

Kaya 24-05-2019

Top bedrijf doet wat het beloofd. Alles was netjes verpakt en snel bezorgd zoals aangegeven.

Alex 24-05-2019

Ben hier al 22 jaar klant en zeer tevreden. Denken goed mee. Als je appt om iets te vragen over een product wat ze niet hebben, vragen ze bijvoorbeeld om een foto te maken en komen tot een oplossing of conclusie. Uiteindelijk wat ik wou hebben niet gekocht maar op aanraden van deze site een betere. En dat kan ik waarderen. Ook bij eerdere aankopen nooit problemen gehad.

Jan van Heijst 24-05-2019

Ik kreeg na bestelling en betaling het bericht dat het product niet voorradig was. Maar de volgende dag kwam de bevestiging dat de camera toch geleverd werd de volgende dag. Deze oplossing kwam van cameranu. Dit vindt ik snelle en een goede oplossing erg klantvriendelijk.

Tjark 24-05-2019

Indertijd mijn vorige camera ook bij cameraNU gekocht. Duidelijke site, duidelijk de laagste prijs, in Nederland geïmporteerde camera (dus garantie), correcte en snelle afhandeling. Nu de veel gebruikte camera buiten garantieperiode een mankement kreeg en ik graag extra opties wilde, ben ik weer gaan zoeken. Opnieuw was cameraNU mede goedkoopste, maar nu met extra lange garantie. Keuze was makkelijk. De volgende dag de camera in huis. Volledig tevreden.

R. Mol 24-05-2019

Snelle levering, goede communicatie. Precies wat je mag verwachten van een webshop.

george 24-05-2019

Cameranu.nl heeft alles wat ik wil hebben en voor goede prijzen. Bestellen gaat eenvoudig en overzichtelijk. Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

A gols 23-05-2019

Ik vind Cameranu.nl een super goede service hebben. Bij vragen heb je binnen een dag antwoord. De levering is erg snel, en alles wordt netjes afgehandeld. Veel verschillende materialen waardoor de keuze ruim is. Ik ben een trouwe klant, en dat blijf ik!

Luc 23-05-2019

DE bestelling ging allemaal supervlug en de levering was ook zo geregeld . Alleen jammer dat de zonnekap zo duur is .

Mark 23-05-2019

Airpods rond 23.30 uur besteld en de volgende dag in huis. Echt top. Prijs was ook prima dus ik heb geen klagen

Harrie Bours 23-05-2019

Ongelooflijk goede service, fantastisch geholpen geworden, zelfs bij een probleem dat bij mezelf lag
op een heel vriendelijke manier!

Beka 23-05-2019

Zeer uitgebreide webshop, goede klantenservice en snel geleverd. Oh ja, ook nog tegen een goede prijs.

Arthur van Orden 23-05-2019

Ik heb bij jullie een statief van Sirui gekocht. Ik had hierover een vraag over er een tas bij zat. Immers dit statief kun je uitschuiven tot 2 meter. De dame aan de lijn ik dacht Silvia wist het niet. Ze heeft voor mij de leverancier gebeld met deze vraag. Vervolgens kreeg ik te horen dat er een tas bij zat. Dit vind ik top. Ze dacht in eerste instantie van niet maar ging toch bellen.

WULPHERT LUSTIG 23-05-2019

het pakje begeleiding op internet,en af halen op door mijn aan gegeven adres.

yzerman76 23-05-2019

Brilliant product (Sony A6300) at a great price. Easy to navigate, informative website and very quick delivery. This is my second purchase from Cameranu.nl and they will remain my first stop on the internet for camera purchases.

Ineke 22-05-2019

Ik heb hier een keer een iPod gekocht waar ik na een periode problemen mee kreeg. Maar dit hebben ze zo bijzonder eerlijk afgehandeld dat ik besloot om hier ook de camera te kopen.
Ook moet ik vermelden dat ik op iedere mail die ik naar hun stuurde altijd binnen zeer korte tijd een reactie van hun kreeg. Ik heb dan ook voor deze mensen enorm veel waardering!

Hielke 22-05-2019

Er was een klein probleem met de ideal procedure bij mijn bank, dus de koop kon niet door gaan. Nadat het probleem was opgelost met de bank, kon via de email link de koop geactiveerd worden en had ik het product alsnog de volgende dag in huis. Dat is hoe het kan zijn of beter zou moeten zijn!

Martin Bos 22-05-2019

CameraNu biedt razendsnelle en duidelijke service. Bij mijn bestelling werd door eigen fout mijn oude en nieuwe adres door elkaar gegooid, dit aangegeven en CameraNu heeft uit zichzelf gelijk PostNL gebeld en het probleem opgelost! Super fijn! Verder kwam alles netjes binnen en goed verpakt. Aanrader!!

Gerrie 22-05-2019

Super snelle levering ! De volgende dag voor 8.00 uur binnen.
En de PRIJS heel concurrerend.

Hanneke 22-05-2019

Voor de digitale camera van mijn keuze had cameranu.nl de beste aanbieding, met gratis accessoires. 1 onderdeel was per ongeluk niet op de pakbon terecht gekomen, maar werd probleemloos en kosteloos nagezonden. Vriendelijke en snelle klantenservice.

Gerrit De vogelman 21-05-2019

Ik heb al verschillende keren zaken gedaan met Cameranu.nl. Ze verkopen geen rotzooi. De service is perfect. Ze maken waar wat ze beloven. Ze hebben diverse experts in dienst. Bijvoorbeeld voor fotocamera's en verrekijkers enzovoort. Als je een vraag hebt, dan wordt die altijd door de expert beantwoord. Is de expert er niet, wordt je terug gebeld. Ik heb ook een scoop besteld, en Cameranu.nl ging nog onder de prijs door van het internet. Dan hadden ze niet hoeven doen !!! Ik koop sowieso bij hun, want dan zit je safe. Meerdere kijkers en fotoapparatuur daar gekocht,. Altijd tevreden geweest.

Julius 21-05-2019

Goeie service, ook de webshop is erg duidelijk en ze hebben een mooi assortiment van producten, snelle levering!

KoningMusic 21-05-2019

Doordat hier het aanbod beduidend ruimer was dan elders, was de keus niet moeilijk. Tevens bleek het bestellen en betalen heel erg snel en simpel te werken. En bleek de bestelling bijzonder snel geleverd te zijn. Kortom, een aanwinst op de internet markt.

Roxanne 21-05-2019

Er waren wat vragen bij mij over mijn bestelling, ik ben keurig geholpen en mijn bestelling kwam keurig en heel aan, het was zorgvuldig ingepakt, ik ben dolblij met mijn nieuwe camera, filmpjes op de website over de voor en nadelen van het product en hoe te gebruiken is ook fijn.

Jeroen 21-05-2019

Perfecte service en snelle verzending! Product is precies zoals omschreven en in goede staat ontvangen.

Niels 21-05-2019

Cameranu is een fijne en betrouwbare online webshop met een goed bereikbare klanten service. Hierdoor meerdere malen goed geholpen en geïnformeerd over producten of levertijden

Rob Nobel 21-05-2019

Het was best een eind rijden van Amsterdam naar Urk, maar daar was de warmtebeeld camera in voorraad.Daar werd ik aangenaam verrast door de professionele uistraling en werden ook adequaat geholpen zonder het idee te krijgen dat ik maar snel even moesten beslissen.
Een heel fijne zaak.