Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gianni 21-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik aangetrokken werd door hun ruime assortiment van producten. Daarnaast zijn deze producten ook van uitstekende kwaliteit. Ik heb nu al een aantal keer producten besteld via cameranu, en ik ben nooit ontevreden geweest van mijn aankopen.

Wat ik ook een mooi aandachtspunt vind, is dat cameranu het product perfect beschrijft op hun website. U bent dus altijd genoeg geïnformeerd voordat um het product aankoopt.

Perfect op tijd aan huis geleverd zoals afgesproken via mail en heel veel aandacht geschonken aan de veiligheid van het product in de doos.

Ik zal dus nooit een andere shop kiezen om mijn camera materiaal aan te kopen en ik raad deze shop daarom sterk aan. U zult niet teleurgesteld zijn.

Ruud 21-08-2020

Met behulp van de klantenservice (I.) is het gelukt om een 2e hands 7D MK ii, die in Urk lag, en een 2e hands 24-105 f/4.0 L die in A’dam lag binnen 2 dagen bij mij te bezorgen. Geweldige service!

Frans 21-08-2020

Snelle reactie op een vraag om advies, daarna een snelle levering van het gewenste product en vervolgens een naar tevredenheid werkend systeem.

EK 21-08-2020

Goede bereikbaarheid. Mooie overzichtelijke winkel. Uitstekend geholpen door de medewerker. Vakkennis maar ook meedenken in de te maken keuzes.

Ron 21-08-2020

Goed uitleg en de mogelijkheid om de lens uit te proberen!
Daarnaast goede uitleg betreft verschillende filters te gebruiken voor deze lens.

Patrick 20-08-2020

Bij de aankoop was er een probleem met de verzendingskosten naar Belgie maar na een paar telefoontjes is dit heel vlot gregeld.

Verder ben ik heel tevreden van de aangekochte lens.

C Poppelaars 20-08-2020

Na wat online onderzoek uiteindelijk bij cameranu.nl uitgekomen. Naast een scherpe prijs hebben ze ook een erg uitgebreid assortiment. Ook als je op zoek bent naar accessoires voor wat oudere camera’s kunnen ze je helpen. Verder is de service ook dik in orde.

J C te Harderwijk 20-08-2020

Had een vraag over een waardebon, kreeg zeer snel duidelijk antwoord . Heb direct de waardebon besteld en volgende dag in huis.

G. van Noorden 20-08-2020

De camera werd super snel geleverd, hij was de volgende dag al binnen. Ook was het erg goed verpakt.

Mieke 20-08-2020

Ik vond mijn bezoek aan deze winkel erg prettig. Er werd meegedacht en duidelijk een product aangeraden dat paste bij mijn wensen en budget. Daar kom je dus graag weer terug...

Bert V 20-08-2020

Ik raad deze webwinkel heel sterk aan door de zeer goede service. Eens een product besteld de dag nadien netjes verpakt thuis geleverd en dat zelfs tot in België. Ik heb al enkele keren op deze site besteld en raad dat iedereen aan wie op deze site een product naar eigen wens vind.

Bramsnor 20-08-2020

Netjes en prima op tijd het “groene scherm” geleverd.
Scherm is volgens verwachting en voor een nette concurrerende prijs. Nu er mee aan de gang.

Gerco 20-08-2020

super goede camera heel erg tevreden!!
1 pin puntje, als 1 artikel niet op voorraad is kom alles pas als dat artikel er ook is, maar het artiel komt wel snel,

super winkel

frans 20-08-2020

Al een tijdje zoekende naar een goede en betaalbare Olympus OM-D E-M1 II zag ik bij CameraNU plots een aanbieding van een toestel dat wat prijs/ beschreven kwaliteit wel aan mijn eisen scheen te voldoen. Vermits ik bij vorige aankopen bij CameraNU steeds zeer goede ervaringen had besloot ik de knoop door te hakken en te bestellen. Ik betaalde online via bancontact maar ik kreeg geen bevestiging van CameraNU. Zaterdagmorgen nog geen bevestiging en ik kreeg argwaan, was er ergens info onderschept ?
Na een aantal zeer snel en zeer correct afgehandelde mails met de vriendelijke medewerksters van de klantendienst kwam alles toch snel in orde. Ik betaalde dan per overschrijving en nu 2 dagen later heb ik mijn aankoop in handen. Het toestel is nauwelijks van nieuw te onderscheiden en het schijnt ook perfect te werken. Ik ben weer maar eens zeer tevreden met de service van CameraNU en die fijne contacten die ik hier ervaar dat vind je nergens. Voldoende reden om deze winkel als mijn leverancier van fotomateriaal bij uitstek te bestempelen! Bedankt aan al die mensen van CameraNU waar ik contact mee had want ze hebben mij letterlijk op mijn gemak gesteld.

Martijn Bonkenburg 19-08-2020

Ik als onwetende "fotograaf" had veel vragen die ik eerst via de site en later per mail had verstuurd. Steeds snel, eerlijk en duidelijk antwoord en advies ontvangen. Snelle levering. Laat in de middag besteld en volgende dag in huis. Erg blij mee.

Folkert Folkers 19-08-2020

Ik ben door anderen geattendeerd op CameraNu omdat de levering en service op een heel hoog niveau zaten. Zoals ik heb kunnen zien is CameraNu niet de goedkoopste maar wel de beste en betrouwbaarste. Dit heeft mij doen kiezen voor CameraNu. De bestelling die ik heb gedaan was vlot te bestellen, snel geleverd en in onberispelijke staat afgeleverd. Dus niets dan lof.

Bert 19-08-2020

Ik zat al een tijd te denken of ik mijn spiegelreflexcamera zou gaan vervangen door een systeemcamera. Nadat ik in de vakantie weer veel gesjouwd had met een zware rugzak was ik om: ik ging voor spiegelloos! Na verschillende websites geraadpleegd te hebben zag ik bij cameranu een mooie aanbieding: Panasonic dc g9 met een Panasonic leica 100-400 lens. Ideaal voor mijn vogelfotografie! Eerst eens gebeld met de klantenservice of ik mijn oude spullen kon inruilen. De klantenservice was een verademing. Ze waren deskundig en dachten mee in mijn keuze. In ruilen kon uiteraard en als de nieuwe aankoop niet beviel dan kon die binnen 30 dagen retour. Kijk dat geeft vertrouwen! Spullen gepakt en naar Urk gereden. Daar werd ik prettig ontvangen, mijn spullen werden getaxeerd en met de complimenten hoe ze er uit zagen werd er een heel reële prijs geboden. Wat ik prettig vond is dat dit een vaste prijs was, geen handjeklap of zo. Verder alle ruimte om de nieuwe combi te proberen. Waarbij er een eerlijk en deskundig advies werd gegeven. Y Tja en als je dan zo’n moderne lichte combi in handen hebt, dan laat je die niet meer los natuurlijk. Met achterlating van mijn oude zware spullen en wat bijbetaling ging ik naar huis met de Panasonic en bijbehorende lens. Ik ben er heel blij mee!

Peter 19-08-2020

Hele duidelijke website, ruime keuze, gemakkelijk bestelproces en snel geleverd.

d'Ouwe 19-08-2020

Prima levering binnen de gestelde tijd en en grote keuze aan materialen. Ik bestel mijn Ilford printerpapier graag bij CameraNu.
Ze zouden een 10 gekregen hebben als de bezorgdienst het pakket aan huis hadden afgeleverd en niet bij een buurman hadden achtergelaten. Onnodig te zeggen, dat ik thuis was!

Harrie 18-08-2020

Winkel in Groningen. Vriendelijk behulpzaam personeel. De keus in de winkel is natuurlijk een stuk kleiner dan in Urk, maar genoeg om een keus te kunnen maken. Prima geholpen.

Cor Groenendijk 18-08-2020

Ik heb bewust voor CameraNu.nl gekozen omdat zij aangaven het door mij gezochte specifieke artikel te kunnen leveren. Zij stelden me niet teleur: Binnen 1 dag had ik de scanner ontvangen,
Prima service !

Onno von Meijenfeldt 18-08-2020

Ik ben al een tijdje bekend met Cameranu.nl
De site werkt ontzettend makkelijk en snel, tevens zit de site boordevol nuttige informatie en tips.
Heb ook al eens te maken gehad met de klantenservice ivm een issue.
Ben hierbij optimaal geholpen en gunde ik Cameranu.nl de aanschaf van mijn Canon EOS 90D, waar ik nu ontzettend veel plezier aan beleef.

De mensen zijn allemaal klantvriendelijk en helpen je graag.
Leveringen zijn supersnel en goed.
Materialen prima verpakt, de meeste apparaten zijn natuurlijk kwetsbaar.
Daarbij hanteren zij prijzen die absoluut marktcomform zijn.
Dus mijn credits gaan naar Cameranu.nl omdat ze veel toegevoegde waarde bieden !

Ik blijf in ieder geval klant.

Gert 18-08-2020

Ik zocht een item voor mijn lens2scope. Jullie hebben dit nagevraagd bij de importeur en binnen 2 dagen kreeg ik antwoord en heb het toen besteld.
Echt actieve houding hulde

Jessica 18-08-2020

Ik was op zoek naar een bepaalde harde schijf. Na wat prijsvergelijkingen ben ik bij CameraNU.nl uitgekomen. Het prijsverschil met de andere aanbieders was vrij groot en dus erg interessant.

Hun klantenservice is uitstekend. Bij het invoeren van mijn gegevens had ik een typfout gemaakt. Helaas kwam ik daar pas achter na ontvangst van mijn factuur en bestelbevestiging. Buiten kantooruren een mail gestuurd naar CameraNU.nl en letterlijk binnen enkele minuten een bevestiging dat de correctie was doorgevoerd.

Het bestellen en het daarna volgen van het bestelproces ging makkelijk en goed. Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis.

Voldoende redenen om de volgende keer ook mijn bestelling bij CameraNU.nl te plaatsen.

E. van der Veer 17-08-2020

Vorige week maandag op de valreep een Canon 850D body besteld en betaald via de website.
Ging allemaal vrij simpel, en 20 minuten later kreeg ik de bevestiging dat de camera klaar lag (had gekozen voor afhalen in Apeldoorn).
Wat overigens een mooie winkel is, met een heel breed assortiment, en waar het aan kennis niet ontbreekt.

Wat voor mij iig telt, is dat het gehele bestelproces simpel en snel verliep. Inmiddels al meerdere accessoires besteld, dus dat zegt genoeg. :-)

Staas Nelus 17-08-2020

Duidelijke productbeschrijving en hele snelle levering. Goed en veilig verpakt.

Liesbeth - Zaak van Interactie 17-08-2020

makkelijk, snel, vriendelijk. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht, levering is snel en hulp wordt actief aangeboden.

Eelco 16-08-2020

Tijdens het zoeken naar een fotocamera lens kwam ik op de website van Cameranu.nl waar ik zeer snel de lens kon vinden waar ik naar opzoek was, prijs was gunstig waarna ik de lens online bestelde, zoals beschreven was de lens niet op voorraad maar netjes zoals vermeld binnen 3 dagen geleverd in een stevige doos, zeker een aanrader voor de volgende keer wanneer ik fotomateriaal zoek.

Roeland Lenoir 16-08-2020

Ik had een scanner besteld, handschoenen en een blazer voor het verwijderen van stof. Bij het bestellen gaf ik aan dat ik de producten die leverbaar waren meteen geleverd wilde hebben. Ik had de scanner namelijk snel nodig. Echter werd de scanner niet de volgende dag geleverd maar later geleverd omdat de handschoenen niet op voorraad waren.
Ik heb toen (na 3 dagen) ook nog eens zelf contact op moeten zoeken omdat ik niks meer gehoord had over de levering. Toen ik dit deed werd er belooft de volgende dag te leveren (donderdag) maar dit werd pas zaterdag. Erg slechte communicatie en lange levertijden.

Manuel 16-08-2020

Overzichtelijke site , prijstechnisch goed voor elkaar.
Ik heb gebruik kunnen maken mbt de aanbieding van de Gopro Hero 8 .
Prijs was erg goed ol dat moment , en gecombineerd met de 5 jaar garantie heel gunstig.
Afgehaald in het filiaal Apeldoorn , zeer klantvriendelijk , goed service .
Kortom , een zeer tevreden klant 👍

Frans 16-08-2020

De site is dik in orde, de assistentie bij de keuze van de camera uiterst correct, en accuraat . Dat is, vooral in vakantie tijd en hittegolf , zeker een grote pluim waard. De kwaliteit van camera voldoet ruim voldoende en ik hoop zeker nog meer nu U te bestellen

Lumix bridgecamera 15-08-2020

Prijs en kwaliteit. Ben blij met deze bridgecamera. Stevige body, past bij mijn andere lumix 📸

Nick 14-08-2020

Ontzettend snelle levering na bestelling! Keurig verpakt. Bestelling voldeed aan de verwachtingen. Nu genieten we van het printgemak met onze Canon Selphy 1300 printer. Voordeliger ten opzichte van de concurrentie! Aanrader.

Geesje 14-08-2020

Een vriendin zei van he daar moet je eens kijken.was nog nooit binnen geweest. Zeer vriendelijk personeel, uit stekend goed geholpen e volgende keer dat Ik iets nodig heb ga ik hier weer heen.
Camera tas gekocht erg fijne goede uitleg gekregen en ook nog voor de oude prijs die toen net een uur was veranderd
Zeer tevredsn

Gofer 14-08-2020

Camera nu heeft snel gereageerd, bestelling is accuraat verwerkt, concurrerende prijs.

Jan 14-08-2020

Heb hier een statief gekocht, was niet op voorraad, maar na drie dagen is het toch geleverd. Alles volgens de verwachtingen. Eerder hier een tweedehands flitser gekocht welke een storing had. Kosteloos terug kunnen sturen waarna de flitser terug naar de fabriek is gestuurd en daar is voorzien van een nieuw binnenwerk. Eenmaal weer terug werkte de flitser perfect en dat alles kosteloos vanwege de garantie. ook geen gezeur van heb wel dit of heeft u wel dat gedaan, gewoon netjes afgehandeld zo als het hoort. Dan pas weet je dat je met een goede shop te maken hebt, als er iets niet goed en het goed wordt opgelost. Een zeer tevreden klant.

Ron Geppaart 14-08-2020

Ik was op zoek naar een verrekijker en ja welke ga je nemen. Eerst wat zelfonderzoek en dan rond kijken. Ik kwam bij cameranu.nl en hebben mij goed geholpen. Ik kwam met wat ideeen en vanuit daar samen besloten om tot een aanschaf te komen.

Ik was niet in de gelegenheid om naar een winkel te gaan maar de service via telefoon en email is bij cameranu.nl net zo goed. Trouwens geduld hebben ze ook, want dat moet wel met mij.

En wat ik nog wil toevoegen is, vandaag besteld morgen in huis, die klopt!

Niek 13-08-2020

Cameranu.nl is een erg fijne winkel. Ze hebben een overzichtelijke webshop, snelle service en zijn erg klantgericht. Ik heb enkele malen contact gehad met hun klantenservice en ben daar uitstekend geholpen. Als ze beloven om terug te bellen dan doen ze dat ook. Tevens zijn ze ook proactief. Ik had een grote bestelling geplaatst, waarvan enkele producten pas later zouden kunnen worden bezorgd. Ik kreeg direct een belletje met het voorstel om de andere producten al eerder te sturen. Kortom, een fijne winkel met goede klantenservice!

Maarten 13-08-2020

Al vaker spullen gekocht bij CAMERANU.nl. Bij twijfel vooraf even bellen en ze helpen je prima op weg want ze hebben kennis van zaken. Altijd prima geholpen. Levering is supersnel.

Harm Harbers 13-08-2020

Zeldzaam artikel uiteindelijk gevonden bij Camera-Nu. Volgende dag in huis !
Klopt en past precies ! Prima kwaliteit, zoals beloofd.

Jan Steketee 13-08-2020

Goede parate kennis van zaken, zeer hulpvaardig, grote klantvriendelijkheid, snelle levering en goede service bij het aanschaffen van mijn nieuwe Nikon Macro lens 105 mm f 2.8.

Dielquo 13-08-2020

CameraNU is altijd betrouwbaar, snel en vriendelijk. Het is één van de camerawinkels die ik kan aanraden.

Frans 13-08-2020

Wim Stam 13-08-2020

De winkels in Urk en Apeldoorn ken ik goed. Het grote voordeel is dat de mensen uiterst deskundig zijn. Het aanbod van artikelen is overweldigend.
De webshop is goed en overzichtelijk. Levering altijd zoals beloofd.

Dirk 13-08-2020

Professioneel. Efficient. Vakmanschap. :) goede koffie. Goed advies. Begrijpen de vraag van de klant en gaan daar goed mee om en op in met het advies.

Lynn 13-08-2020

CameraNU is steeds de voordeligste in vergelijking met andere websites.
Had 2 zaken besteld waarvan slechts 1 in voorraad waardoor ik gekozen had om het ene later op te sturen maar de computer had dit verkeerd verwerkt waardoor ik mijn andere item ook niet had ontvangen. Na contact met de klantendienst, werd mijn item in voorraad meteen opgestuurd en had ik deze daags nadien.

Stefpo87 13-08-2020

In de avond rond 23 uur besteld en 12 uur later al in huis. Naast de camera kreeg ik er ook nog een voucher bij om de camera schoon te laten maken. Top service!

Philippe 12-08-2020

Ik heb de shop gevonden via google en moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de aankoop,zeer vlugge levertermijn,kortom een prima service!

Mijn volgende aankoop zal ongetwijfeld terug bij jullie zijn!

Kraan 12-08-2020

Lens voor mijn spiegelreflex besteld. Snelle service en bezorging. Netjes verpakt en geleverd.

Diber 12-08-2020

Snelle actie en reactie. Super snelle levering en 'n topproduct!
Kortom een aanrader!