Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud 25-09-2019

Ik was op zoek naar een balhoofd, bij het invoeren van de zoekopdracht kreeg ik meteen datgene te zien wat ik zocht.
Bestellen was snel en simpel. Ook het bezorgen was goed!!

Willem 25-09-2019

CameraNu levert niet alleen bliksemsnel de bestelde apparaten, maar geeft ook , bijvoorbeeld via een chatcontact, handige en ter zake doende informatie. Enkele jaren terug kocht ik bij CameraNu een camera, die mij nog steeds zeer goed bevalt. En ook aan de prijs die ik destijds betaalde, heb ik goede herinneringen. Dezer dagen schaft ik een scanner aan (EpsonV550). De levering was weer accuraat en snel. En qua prijs komt CameraNu mee met de groten.

Edwin 25-09-2019

Ik koop al meer dan 10 jaar bijna al mijn professionele apparatuur bij CameraNu. Altijd snel geleverd en veel op voorraad. Laatst ging er iets mis met een voorraad status, maar dit werd snel opgelost.

Peter 25-09-2019

Cameranu heeft een overzichtelijke ,makkelijk te doorzoeken shop met een zeer breed assortiment. de levering van de producten ging volgens afspraak binnen 24 uur. Prima !!

Arjan 24-09-2019

Goed geholpen door verschillende medewerkers, zowel telefonisch als via chat.
Goed en duidelijk advies gekregen over welke camera en accessoires het best past voor mij om productfoto's te maken.
Snelle verzending

André 24-09-2019

bij mijn laatste bestelling was er een essentieel onderdeel dat niet voorradig was en het zou 2 à 3 dagen duren eer het kon geleverd worden (+ nalevering). Ik moest echter op verplaatsing en had dit onderdeel absoluut nodig. Er werd werkelijk alles aan gedaan om dit onderdeel toch tijdig te kunnen leveren en ik kon dus met een gerust hart vertrekken. Waarvoor mijn welgemeende dank.
Je wordt er vriendelijk te woord gestaan als je een vraag hebt, er wordt zeer goede communicatie gevoerd en alles wordt uiterst snel geleverd. Bovendien zijn ze ook nog veruit de goedkoopste in hun vakgebied. Zalige winkel om te shoppen. Ik zou de winkel ZEKER aanbevelen.

Chris P. 24-09-2019

De site is prima. Ik vond een mooie aanbieding van een camera waar de doos van open was geweest. Ik bestelde het 's avonds laat en het was de volgende dag al binnen, prima verpakt, en beter dan gehoopt. De inhoud was geheel ongeopend. Allers verliep soepel, dus top!

JKW 24-09-2019

Levering was zeer snel; daadwerkelijk de volgende dag.
Bij contact over het bezorgpunt was de klantenservice vriendelijk en behulpzaam, en werd ik snel tewoord gestaan.
Product was goed verpakt, en is in nette staat gearriveerd.
Top webshop ervaring; niks op aan te merken!

Wilfred 24-09-2019

Zeer tevreden over de snelle levering en goede service. Ook vragen worden netjes en vlot beantwoord!!

Lisette 23-09-2019

Ik had woensdag een zwarte achtergrondrol nodig, maandagavond nog even snel online besteld en dinsdagmiddag had ik hem al binnen. Super snel bezorgd en netjes verpakt.

paulus 23-09-2019

Goedeavond, heb net mijn gisterenavond bestelde Canon camerarugzak ontvangen. Ik kan oprecht zeggen dat alles goed is gegaan. Ze hebben waar gemaakt wat ze beloofde. Zou ik in toekomst hier weer iets bestellen? Ja dat zou ik.

Simon Zweekhorst 23-09-2019

Goede en overzichtelijke website. Nette service. Er was iets misgegaan met de betaling. Ik heb er over gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en het probleem was binnen 5 minuten opgelost. Het product was goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Manon 23-09-2019

De shop is overzichtelijk en er is een ruim assortiment beschikbaar. Ik heb ook op vergelijkbare websites gekeken voor het artikel dat ik wilde kopen en vond dat de producten hier duidelijker vermeld waren. Dat is ook de reden waarom ik heb besloten om bij Cameranu.nl te bestellen.

De bestelling was snel gedaan en werd de volgende dag al voor het eerst aangeboden door Post NL. Ik was helaas niet thuis, dus het enige wat ik nog fijn zou vinden is als ik zelf het tijdvak zou kunnen kiezen waarin de bestelling werd bezorgd.

Tim 23-09-2019

Duidelijke en heldere webshop, mijn product had overigens de laagste prijs! Duidelijke communicatie na het bestellen, shop hier de volgende keer 100% weer

Walter 23-09-2019

Vandaag in de winkel op Urk geweest voor het reinigen de sensoren van twee Pentax body's. Bij binnenkomst uiterst vriendelijk te woord gestaan door een jongedame die met mij meeliep naar de klanten service op de 1e etage. Ook hier weer vriendelijk personeel die mij wees waar de koffie stond en met m'n camera's aan de slag ging. Na een kwartiertje was de zaak gepiept. Bij het opmaken van de rekening stond er maar 1x reiniging vermeld..... " de K3 was niet zo heel erg vuil, dus dat reken ik maar niet" was zijn verklaring.
Dat is nog eens service ! Het gaat me niet om die €30,- maar met de eerlijkheid was ik blij verrast.
Ik kom hier zeer zeker nog eens terug

Thomas 23-09-2019

Ik heb hier vorige week een DJI Mavic Air drone besteld.
Ten eerste was ik blij met de lage prijs t.o.v andere aanbieders. Ik heb de drone maandagavond besteld en dinsdagmiddag had ik hem in huis, zoals beloofd.
Kortom een fijne shop die ook goed advies weet te geven.

Sjakie 22-09-2019

Goed product. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Twee batterijen tegelijk opladen. Gemakkelijk op vakantie. Direct zoals toegezegd geleverd.

Kitty 22-09-2019

CameraNu heeft een uitstekende klantenservice/verkoop ondersteuning. Ze reageren snel en accuraat en geven prima advies. Ik kom zeker terug.

Hans den Boer 21-09-2019

Overzichtelijke website, simpel online te bestellen en de volgende dag netjes verpakt al afgeleverd. Géén extra vinkjes die je moet uitzetten om dingen geleverd te krijgen die je niet wilt bestellen. Gewoon zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn.

Jim Hogendorp 21-09-2019

De website is overzichtelijk en klantvriendelijk
De productomschrijving op de website is duidelijk. Groot aanbod van producten.
De afhandeling van de bestelling verliep goed en snel.

Bert 20-09-2019

Super service en vriendelijk. Door onverwachte file vorming spande het erom of ik 18:00 zou halen, na een telefoontje werd in ieder geval het bestelde objectief vast klaar gelegd en zou er een verkoper in ieder geval wat langer blijven aangezien ik een objectief in te ruilen had. Gelukkig was ik nog op tijd en konden de aanwezige verkopers ook het objectief nog even proberen aangezien ze het ook nog niet geprobeerd hadden. Complimenten voor deze service.

Margriet 20-09-2019

‘s Avonds laat heb ik een tafelstatief besteld en de volgende ochtend had ik het al in huis. Het statief is van een prima kwaliteit.

linda 20-09-2019

Top webshop! Online mijn bestelling gedaan, had nog een paar vragen over mijn bestelling.
Via whatsapp & via de telefoon contact gehad!
Ben super goed & vriendelijk geholpen.
Zou zeker nog een keer hier wat kopen!
Bedankt, plus ben heel blij met mijn camera!

Roos K. 20-09-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Camera. Goed advies, geleverd volgens afspraak en goed bereikbaar. Een top zaak!

Lars 19-09-2019

ik kocht 2 open box producten (canon body + canon lens) en alles werd super netjes afgeleverd. in eerste instantie was ik bang dat het product misschien een paar kleine beschadigingen zou hebben. maar in tegendeel, de producten (canon body + canon lens) zien én functioneren als gloednieuw. en dat voor een stuk lagere prijs. top!

Yvonne 19-09-2019

De mensen in de winkel nemen de tijd voor je, maakt niet uit hoe druk het is. En ze willen je niet iets verkopen als dat niet nodig is, ik bedoeld zedigen je niks op.

Wybrich 18-09-2019

Soms moet je even wachten op je beurt maar als je bij de balie geroepen wordt waar veel medewerkers staan dan nemen ze ook ruim de tijd voor je, al je vragen, vergelijken via computerscherm en tips, het is natuurlijk een kostbare aankoop en dat wil je goed doordacht doen, top!!

Raúl 18-09-2019

De site was erg gebruiksvriendelijk, met veel opties qua bezorging en betaling. De verzorging was super snel en mijn pakket was goed verpakt. Uitstekende service!

Niels 18-09-2019

Lekker en gemakkelijk te bestellen. Minpuntje was dat ik niet zeker wist of mn bezorging op tijd zou krijgen

Rickswaterstaat 17-09-2019

Omdat ik twijfelde over welke flitser ik voor mijn fotocamera moest kopen, en ik overspoeld werd met technische specificaties over flitsers op internet, heb ik contact opgenomen met de klantenservice van CameraNU.nl.

Via een berichtje via WhatsApp had ik razendsnel contact met een expert over mijn twijfels. Deze werden vakkundig van tafel geveegd en de expert heeft mij een flitser aanbevolen welke het beste aansloot op mijn wensen. Ik ben erg blij met de flitser, precies wat ik nodig had!

Marsha 17-09-2019

1ste keer en nooit meer! Ik heb de oordopjes besteld en op dezelfde dag als ontvangst gemeld als retour. De oordopjes passen niet en zal ik ook niet kunnen gebruiken. Na het product terug te hebben gestuurd krijg ik te horen dat de oordopjes niet kunnen worden geretourneerd om reden dat het product is geopend. Het lijkt me vrij logisch om de verpakking te openen om te kijken of de oordopjes passen, of het werkt naar behoren en of het naar mijn tevredenheid is, maar niet bij cameranu.nl

Daarnaast hadden ze mij vòòr ik het product terug heb verzonden al kunnen laten weten dat het geen effect zal hebben. Voor niets de retour kosten betaald.

Zal cameranu.nl zeker niet adviseren bij andere en hier zeker geen andere bestelling meer plaatsen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-09-2019

Hoi Marsha,

We vinden het erg jammer dat je zo'n teleurstellende ervaring hebt opgedaan, en dat was zeker niet onze bedoeling.
In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat sommige artikelen, zoals onder andere oordopjes, vanwege hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd. Deze producten hebben een verzegeling om de hygiëne te garanderen, en als die verbroken is kun je geen gebruik meer maken van je retourrecht.
Dat had je van tevoren kunnen weten, en die uitsluiting zul je bij elke winkel tegenkomen.

Wij hadden je bij het aanmelden van je retour al kunnen laten weten dat het geen zin had om ze terug te sturen als de verzegeling verbroken was, dus dat valt ons zeker kwalijk te nemen. Daarvoor bieden we je onze excuses aan.

We hebben van je begrepen dat je de oordopjes dan weer wilt ontvangen, dus we sturen ze aan je terug. Als gebaar van onze goed wil, en om het goed te maken, zullen we je ook de retourkosten nog vergoeden.

We hopen dat we daarmee iets van jouw vertrouwen hebben kunnen terugwinnen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Ash 16-09-2019

Simpele shop waar je makkelijk de juiste producten kan vinden. Zeer gebruiksvriendelijk! Artikel netjes op tijd de volgende werkdag geleverd.

sjef smeets 16-09-2019

Gezien de snelheid waarmee ze reageerden en de kennis die ik daar vond was het voor mij geen probleem meer om daar te bestellen. Prima service, die ik hoopte te vinden en dat kwam helemaal goed uit. Als leek heb je soms meer vragen, maar de antwoorden waren helder.

Ineke 16-09-2019

De reden waarom ik voor Camera.nl heb gekozen is omdat de prijs voor de producten die ik nodig had goed was en ik al ervaring had met de levering van een bestelling. De levering was nu ook weer goed geregeld. De bestelling was compleet en goed veilig verpakt.

Henk 13-09-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle levering van het juiste produkt.

Petra 13-09-2019

Ik ben zeer tevreden over t bestellen en leveren van het product van mijn keuze.
Helaas voldeed t niet en heb ik t vandaag retour gestuurd.. omdat ik nooit eerder iets had geretourneerd heb ik even gebeld hoe dat moest . Hierbij kreeg ik zeer duidelijke en nuttige informatie door een vriendelijke telefonist

Peter 13-09-2019

Ik koop er wel vaker, altijd goed. Prima service en de chatfunctie is gemakkelijk. Bovendien sturen ze een mail met de tekst van de chat.

Bert Kamp 13-09-2019

Al eerder een Leica camera gekocht bij deze winkel. Dat verliep prima. Dus ook nu weer "naar" 'cameranu'. Olympus OMD 10 MIII met toebehoren als tas, lenshoes en voorzetfilters en extra batterij besteld. Er was 1 artikel niet op voorraad. Daar heb ik over gebeld en werd goed en vriendelijk geholpen. Nalevering vond binnen een paar dagen plaats. Van te voren keurig daarvan op de hoogte gesteld. Cameranu is een fijne zaak om te bestellen. Na bestelling ontving ik mail met tips voor beter fotograferen met de nieuwe camera. Volgende foto-benodigsheden bestel ik weer bij Cameranu.

Joël 13-09-2019

Ik had gekozen voor cameranu.nl omdat ze als 1 van de weinige het onderdeel konden leveren wat ik zocht. En dat niet alleen. Ook prijstechnisch waren ze 1 van de betere zaken.

Echter kon ik hier kiezen voor leverering de zelfde dag nog. Dat maakte wel de doorslag! Eenmaal binnen zag alles er top uit.
Nette doos, goed dicht gemaakt. Maar ook het product erin was super beschermt.

Ben uit Almere 13-09-2019

Voor optimaal plezier van optische spullen (deze keer een telescoop van Swarovski) is CameraNU echt de beste plek. Geen snelle verkooppraatjes maar degelijk advies. Ik ben erg Vlijmen mij aankoop en weet dat ik met vragen en service altijd op ze kan rekenen. Ik zal de weg naar Urk zeker nog wel een keer afleggen.

J.vd Boon 12-09-2019

CameraNU is een prettige winkel die ook nog eens met je meedenkt! Na online contact over een bepaalde lens die niet op voorraad was werd deze door hen zelf voor mij gereserveerd toen deze wel ineens beperkt binnenkwam en ik werd hiervan via email op de hoogte gesteld. Zodoende was ik in staat de lens meteen aan te schaffen en had ik hem de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk dus!

Echt aan te bevelen 12-09-2019

De plaatsing van de bestelling ging soepel. Kreeg meteen een bevestiging. Op de afgesproken datum is de bestelling geleverd. Al met al was het een prettige ervaring

Jacob53 12-09-2019

Toch maar een beschermfilter aangeschaft voor mijn dure Sony camera met vaste lens. Uiteindelijk gekozen voor een goede kwaliteit UV filter van B&W. De nano coating zorgt er voor dat er weinig stof en ander vuil zich hecht aan het filter. Snel geleverd door Cameranu.nl voor een goede prijs!

l 12-09-2019

Veel keus, goede prijs en snel geleverd. Ook de service afdeling is waardevol gebleken.

Sjoerd 12-09-2019

Uitgebreid assortiment en in prijsvergelijking niet duur! Eenvoudig bestellen, snelle levering en duidelijke factuur. Alles altijd snel en prima voor elkaar, ook op de kleine bestellingen.

nelly 12-09-2019

Mooi artikel en een snelle levering! Mijn volgende bestelling gaat ook zeker naar CameraNu.

Merijn 11-09-2019

Prima service. Dit niet enkel in de winkel, maar ook bij de webwinkel. Steeds goed te bereiken via mail met een snel en vriendelijk antwoord.
Altijd weer opnieuw snel verzonden en goed ingepakt. Bovendien werken ze bij cameranu samen met een TOP pakjesdienst.

Anna 11-09-2019

Echt een top winkel! Heb vaak spullen besteld op het laatste moment, als ik ze echt de volgende dag in huis moest hebben en elke keer weer had ik het netjes de volgende dag in huis! Helemaal blij mee.

Niki 11-09-2019

De camera en lens die ik heb gekocht waren samen het goedkoopst bij cameranu.nl dankzij de leuke deals die ze hebben, zoals de cashback voor studenten en korting als je een camera samen met lens koopt. De levering was erg snel en alles zag er goed uit, dus heel blij met deze winkel!

Frans Swaters 11-09-2019

Zeer duidelijke uitleg over het aangeschafte product .
Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik snel een bevestiging mail, en na het verzenden ook het graf en tracé nummer