Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick Lanssens 17-11-2019

De website is zeer overzichtelijk, de menu's zitten goed in elkaar. Alhoewel je vlug en vlot geholpen wordt via de chat zou het toch leuk zijn om zelf meer te kunnen uitpluizen via een configurator; ik denk hier bijvoorbeeld aan het zoeken van een geschikte tas voor je fotomateriaal.
De bestelling, levering en administratie verlopen perfect. UPS belde mij op omdat niemand thuis was, zo geregeld.

J.vermeer 16-11-2019

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en ik heb geen klachten keurig behandeld goede service zou zeker nog een keer iets bestellen

Alize 16-11-2019

Vond de telefoon service perfect.
Maar in de winkel werden wij niet bepaald klant vriendelijk ontvangen.

Jan 16-11-2019

Vriendelijk en vakkundig personeel . Is iets niet op voorraad wordt het snel geleverd .

Raymond 15-11-2019

Zoals altijd bestel ik bij Camera.nu vanwege de uitstekende service. Netjes op tijd geleverd, en bij problemen is er ook altijd wat te regelen. topzaak!

Dick 15-11-2019

Het gaat om de aankoop van een gebruikte telelens. Voor de zekerheid even via chat contact gehad met een medewerker. Prima antwoord en ook snel gekregen.

Martijn 15-11-2019

Zeer goede winkel, over het algemeen is cameranu goedkoop en wordt het product snel geleverd.
Verder is het allemaal erg duidelijk en is het simpel om contact te leggen met de klantenservice in verband met mogelijke problemen.

Lex 15-11-2019

Fotoapparatuur op het net, tsja, maar met én een webshop én een fysieke winkel heb je natuurlijk het beste van twee werelden.
Een winkel waar je goed geadviseerd wordt en waar je de apparatuur zelf kan vasthouden dat is toch het uiteindelijk wel.
Natuurlijk helpt het dat je op het net kunt zien of die speciale camera of lens op voorraad is. En als ze dan ook nog meteen een vervangende camera afleveren bij een gebrek dan kan die zaak niet meer stuk

Theodorus 14-11-2019

Duidelijke site en ik had een vraag en deze is via de chatmail (hoe dat ook genoemd word) heel snel een duidelijk antwoord. De bestelling is de daarop volgende dag door mij ontvangen en ben blij met deze verrekijker.

bas 14-11-2019

Grote voorraad producten en een zeer snelle levering. Zelfs, mocht het nodig zijn, dezelfde dag geleverd voor een klein bedrag extra.
Regelmatig bij Cameranu besteld en altijd zeer tevreden.
Goede en betrouwbare service.

Niels 14-11-2019

Het valt mij op dat Cameranu.nl als een van de weinigen in Nederland de nieuwste producten vaak als eerste in hun assortiment heeft. Zo kreeg ik mijn GoPro MAX 360 camera al een paar dagen voor de officiele release binnen en kon de pret al extra vroeg beginnen.
Daarnaast heb ik als ZZP'er (video & fotografie) de behoefte om ook professioneel advies te kunnen vragen rondom bepaalde producten. Ook konden ze voor mij een mooi prijsje maken toen ik meerdere producten tegelijk wou bestellen. Ik ben al jaren klant en ik ben nog steeds erg tevreden. Het enige min-punt is dat ik in de kop van Noord-Holland woon en dus niet 1 2 3 even langs kan komen in de winkel. Daarvoor zal ik een dagje Amsterdam voor moeten inplannen.

Marloes 14-11-2019

De site is lekker overzichtelijk! Doorslag was de 5 jaar garantie op de Wacom.

Valentin 13-11-2019

Vroeger was deze winkel van foto Booms, nu is de winkel in Amsterdam van Cameranu.nl.
De winkel is mooi verbouwd, ik kwam ook al in de winkel op Urk.
Je word in de winkels van Cameranu.nl altijd super netjes geholpen.
Ik had iets besteld en het zou de volgende dag geleverd worden in Amsterdam, ik kreeg netjes een belletje dat het binnen was gekomen.
Zoek je een winkel in Amsterdam met kennis van zaken en een ruim assortiment moet je hier zijn.

Videofarmer 13-11-2019

Gewoon een winkel wat winkelen leuk maakt. Zelfs wachten is geen bezwaar, er is genoeg te zien en dat onder het genot van kopje koffie.

Martine 13-11-2019

Groot assortiment voor een scherpe prijs aangeboden. Daarnaast is de levering uiterst snel, ik had net voor 23.59 besteld en had mijn bestelling direct de volgende dag in huis. En daarnaast ook geen verzendkosten hoeven betalen. Zeer tevreden met mijn aankoop en de service.

J.Talstra 13-11-2019

Ik hebt er een camera microfoon gekocht. En daar ben ik heel blij mee! Heb hem al uitgeprobeerd en werkt prima.
Het artikel werd mooi op tijd geleverd en was goed verpakt.
Snelle service in de mail met track and trace en factuur.

Daphne 13-11-2019

Overzichtelijke site, duidelijke informatie en keurige prijs. Het bestelproces is overzichtelijk en duidelijk. Het product werd zeer snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen.

Claire 13-11-2019

Prima webshop. Kan gemakkelijk alles vinden in de verschillende tabs. Bestelling afronding en levering was zoals het hoort. Geen problemen gehad!

Dianne 13-11-2019

Super snelle levering en keurig verpakt. Bestel regelmatig bij cameranu.nl omdat de producten en levering erg goed zijn. Heb je een vraag dan volgt het antwoord snel. Ben er meer dan tevreden over.

Schuertje 12-11-2019

Goede kwaliteit producten die snel geleverd worden en installatie was erg duidelijk en makkelijk, had een binnenhuis camera gekocht en hij werkt prima.

Daisy 12-11-2019

Zeer snelle levering. En blij met het product advies via de klantenservice!

Blij met mn Laowa 100mm 2x macro!

In de toekomst bestel ik zeker weer bij jullie!

Piet 12-11-2019

Koop regelmatig fotografie materialen bij cameranu omdat de service prima is goede info over de producten snelle levering en concurrerende prijzen, kortom een aanrader

Gijs 12-11-2019

Na een snel en correct mailcontact, besloten om mijn keuze voor de aankoop van mij fototoestel nu te laten vallen op cameranu.nl.
De goede beoordelingen en de garantie verlenging tot 5 jaar, hebben hier ook aan bijgedrage.
Niet teleurgesteld, verwachting met correcte en snelle levering waargemaakt. Met hun aftersales
heb ik geen ervaring, maar ik ga ervan uit dat dit ook in orde is.

PietDr 11-11-2019

Betrouwbare site. met een heel ruime keuze en snelle levering en kwaliteit.

J HJ van der Zanden 11-11-2019

Uitgebreide keuze, prima kwaliteit, redelijke prijs, goede garantievoorwaarden, snelle levering volgens de afspraak en op tijd. Wat wilt u nog meer?

Gvwezel 11-11-2019

De omschrijving van het p product geeft goed weer wat het product ook echt doet .
Er zijn geen onverwachten dingen die je tegen komt .
Echt top ook de snelheid van leveren en de verpakking zijn gewoon top.
Ik zou het echt aan iedereen aanraden

H.E.Huiberts 11-11-2019

Een paar dagen geleden wilde ik graag een nieuwe lens aan schaffen. Ik had 2 lezen die ik niet veel meer gebruikte in te ruilen. Na invullen inruilformulier kreeg ik een mail met de inruil prijs. Ben naar een CameraNU vestiging gegaan en heb de lenzen ingeruild tegen de aangeboden prijs. De baliemedewerkster die mij daar te woord stond heeft heel goed advies gegeven om de juiste lens te kunnen kiezen. Ben bijna drie kwartier bezig geweest om enkele lenzen uit te proberen op mijn meegebrachte body. Op aanwijzing van de medewerkster heb ik een keuze kunnen maken die me toe nu heel goed is bevallen. Dus " CameraNu " is voor mij een zeer goede partner om mijn hobby met heel veel plezier te beleven.

Ali Kayhan 11-11-2019

Prettige winkel en websop, waar ik al jaren koop. Onlangs nog een mcc kabel voor mijn Ronin S besteld en eerder geleverd gekregen dan aangegeven. Als je belt krijg je ook netjes antwoord op al je vragen.

Daan van Gils 11-11-2019

Beetje Jammer!
De belofte van vandaag besteld morgen geleverd gaat voor cameranu helaas niet op.
Donderdag de bestelling geplaatst, zou vrijdag geleverd worden bij cityfoto.
Vrijdag geen pakket te bekennen, opgezocht gebeld etc. MAANDAG pas (4dagen later!!!) zou het pakket bezorgd worden.
Ik natuurlijk teleurgesteld naar huis maar een foutje kan gebeuren.
Een dag later krijg ik via de track en trace code te zien dat het pakket Zaterdag bezorgd zou zijn bij de winkel in Eindhoven.
Ook dit was helaas niet het geval, ik kreeg als excuus wel een waardebon van 10,- euro.
Netjes dacht ik, met de belofte dat het Maandag toch echt bezorgd zou worden.
Dus ik Maandag (vandaag) weer naar de winkel om het pakket af te halen, weer de parkeermeter volgegooid met geld en wat denk je?????????
Uhhhhh nee er is geen pakket binnengekomen :( :( :(
De 2e keer in amper 4 dagen tijd dat cameranu hun afspraken niet na kan komen.
Punt is dat ik dit voor profesioneel gebruik nodig heb en nu dus ook al 2x mijn eigen klant heb moeten teleurstellen.
De 10,- euro excuusbon is inmiddels al lang en breed op aan parkeergeld dus daar schiet ik ook weinig mee op.
Maar morgen (dinsdag) zou het pakket toch echt geleverd moeten worden.
Ben benieuwd............................
Al met al dus een nogal slechte ervaring, wellicht dat ik het gewoon bij de kameraexpress moet houden. Daar is mij zo'n flater met zoveel misbeloftes iig nog nooit voorgekomen.

Harman 11-11-2019

Ik vind dit een heel goed bedrijf levert zoals beloofd vaak ook de voordeligste aanbiedingen kom je in de winkel vriendelijk en alle tijd om je alles uit te leggen kortom een bedrijf om terug te komen.

Joran 11-11-2019

Ik had een screenprotector besteld voor een Ricoh GR3. Deze wilde ik op de camera hebben voor de eerste fototrip, die al gepland was. Gevraagd via de chat of het de juiste was. En dat werd bevestigd. Echter toen de protector binnen kwam, bleek deze alleen voor het gedeelte te zijn waar het scherm zit en niet het hele glazen deel op de achterzijde van de camera, waar het scherm onderdeel van is.

Weer even gechat met Cameranu.nl en ze begrepen me direct. Kosteloos werd de juiste screenprotector opgestuurd. De verkeerde mocht ik houden, zodat ik die tijdelijk kon gebruiken voor de geplande fototrip (de nieuwe zou niet op tijd binnen zijn namelijk). Service met een hoofdletter S!

Monique 10-11-2019

Supergoede communicatie en mooie, goede producten.
Nette en snelle levering.
Houden zich aan afspraken.

jan 10-11-2019

Heldere info prijs kwaliteit verhoudingen goed, snelle levering van het gekochte artikel.

vahistha 10-11-2019

Cameranu heeft een grote collectie voor zeer goede prijzen. Kan me niet herinneren dat ik ooit een miskoop heb gedaan bij deze winkel.

Dutchpool 10-11-2019

Op de site aangegeven om de producten op woensdag te leveren. Gemakkelijk om dat te regelen. En prima geleverd op de gevraagde datum.

Jolanda 10-11-2019

Hoi ik was in eindhoven geweest was super geholpen ging voor een tas voor mijn statief helaas niet in de winkel maar wel gezocht op internet en zo verstuurt naar huis toen nog advies gekregen over glow wat voor lens ik het beste kon gebruiken hiervoor .ben nog een beginneling met instellingen en lenzen deed alles automaties zetten vandaar maar ze heeft me daar zo goed in geholpen .ook enkele maanden terug toen ik een nieuwe camera had gekocht.dus een super winkel kom er zeker graag terug als ik weer een mooie lens wil kopen dus tot een volgende keer.👍

Eric Ingels 09-11-2019

Aankoop softbox + studioflits + statief
+ goede informatie op de gestelde vragen
+ snelle levering
+ alles werkt
Een tevreden klant...................

stroopnl 09-11-2019

Goede service, schappelijke prijzen (ook tweedehands).
Snelle reactie op vragen.

Stijn Janssens 09-11-2019

Goede service!! Snelle levering. Goede klantenservice, perfect eigenlijk! 😊

BJR 09-11-2019

Prima website, bestellen, afrekenen en levering. Product prima verpakt geleverd.

Loes 08-11-2019

Daar ik voor de vakantie een onderwatercamera wilde aanschaffen ben ik op de site van cameraNu.nl gaan kijken. Na het bestellen goede bezorgservice (snel). Zou deze winkel bij een ieder aanbevelen.

Pierre 08-11-2019

De webshop is makkelijk en overzichtelijk. Een aankoop is snel en gemakkelijk gedaan. Precies wat je van een webshop/website verwacht.

Ger en Betsie L 08-11-2019

Wij zijn zeer tevreden over Cameranu.nl winkel. Een groot assortiment voor ieders budget. De service waaronder de belservice is zeer prettig je wordt te woord gestaan op ieder moment van de dag, super. Ook wordt er met je meegedacht en gekeken of het op voorraad is. De levering is volgens afspraak en keurig verpakt.

stefke 07-11-2019

Er was iets mis gegaan met een bestelling, maar keurig opgelost door de medewerkers van Cameranu en heel snel.

Nu nog wachten op terug betaling, maar daar reken ik op dat het wel goed gaat.

Snel bereikbaar per Messenger Facebook, binnen 4 uurtjes altijd reactie.

Vincent 07-11-2019

Vorige week ben ik meet een boodschappenlijstje naar Urk getogen. Kabeltjes voor flitser en LED lamp. Softbox voor buitengebruik, een lens en een rugzak. De baliemedewerker van Cameranu heeft me perfect geholpen. Hij had had geduld en heeft me diverse opties laten zien. Ik kon alles uittesten en heb zo een weloverwogen keuze kunnen maken. Ondanks alle handige reviews op youtube is het toch fijn om met een expert te overleggen en de spullen uit te testen. Dank hiervoor.

Erika 07-11-2019

Het artikel wat ik zocht, was voorradig bij CameraNu.nl. Bij andere webshops was het er niet.
Levering gelijk de volgende dag. Prijs vergelijkbaar of zelfs iets lager dan andere winkels.

Dirk 07-11-2019

Goede service en erg klantvriendelijk en nemen erg de tijd voor je als je in de zaak komt. maar ook telefonisch als je iets online wilt bestellen.

Will 06-11-2019

Goede service, groot assortiment, snelle levering en goede producten, en in de winkel is veel kennis van alle producten, ieder op zijn eigen vakgebied. Als ik iets nodig heb op camera/verrekijker gebied ga ik naar Urk of bestellen via de site.

eg 06-11-2019

Zaken zijn op voorraad en snel afgeleverd in de winkel. Een nette winkel en goede service.

Ami Video Solutions 06-11-2019

Uitstekende opvolging van mijn leaseaanvraag. Levering en afwikkeling was ook prima. Zeer tevreden.