Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sieger 24 12-03-2014

gemakkelijk toegankelijke en overzichtelijke site

snelle levering

goed assortiment

zie voorgaande opmerkingen

ik heb nog niet zo lang ervaring CameraNU maar de eerste indruk is goed

N. van 't Hof 12-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak van online bestellen via een overzichtelijke website

zeer uitgebreid assortiment

Ik zou camera nu aan iedereen aanbevelen!

Duidelijke website met goede productinfo, snelle orderbevestiging en levering. Product is keurig verpakt (in mijn geval een lens) zodat beschadiging uitgesloten is.

rwoud83 12-03-2014

via internet direkt toegang. Overzicht produkten prima. Keuze makkelijk te maken.

belofte de volgende dag binnen wordt waar gemaakt.

NatasO 12-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen

Online advies gehad

Breed

Tot heden alleen maar positieve ervaringen

Website eenvoudig in gebruik, makkelijk te bestellen, duidelijk

GrootE59 12-03-2014

De afhandeling en informatieverstrekking (volgen bestelling en levering) zijn perfect

Alles voorradig.

Grote aankopen zijn altijd een beetje spannend, maar deze shop geeft veel vertrouwen, niet alleen door waarborg maar ook door prima informatie en supersnelle levering

Ben uiterst tevreden, kan geen enkel minpunt bedenken.

Madeleine21 11-03-2014

Vriendelijke telefonische hulp, direct amtwoord op schriftelijke vraag. Beats volgende dag al bezorgd! Prima.

Zie biven

Prima

Uitstekende service

Prima Beats van dr. dre, goede prijs, op mijn vraag of de microfoon er wel bij zat, kreeg ik direct antwoord. Erg tevreden

Plien73 11-03-2014

Erik1242523523 11-03-2014

EB89 11-03-2014

Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, via track&trace-code kan je precies zien waar je pakketje is en hoe laat het ong. geleverd wordt. En dit zonder verzendkosten!!

Het product dat ik wou hebben, was op voorraad.

Goede website, goede (snelle) service!

Gemak: Makkelijk te zoeken op website, product plaatsen in winkelmandje en afrekenen. Het is erg overzichtelijk. Service: Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, via track&trace-code kan je precies zien waar je pakketje is en wanneer en hoe laat het ong. geleverd wordt. Binnen twee dagen geleverd, en dit zonder verzendkosten!!

Geert Beulen 11-03-2014 Via de website gekocht

Snel en zeker

Nog niet nodig gehad

Goed en snel tevinden

Omdat hij gewoon goed in

Ben correct behandeld

O. Bodemeijer 11-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van de artikelen. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Kon het artikel niet vinden. Via de mail keurig linkjes toegestuurd gekregen naar te te bestellen artikelen.

Tot nu toe alles dat ik nodig had kunnen vinden op de webshop. Dus naar mijn mening voldoende aanbod voor een concurrerende prijs.

Op vragen via de mail een snel antwoord, voldoende keuze aan artikelen en snelle levering

Zie bovenstaande.

Amy Nakdai 11-03-2014 Via de website gekocht

Ik kon alles heel makkelijk vinden, met de "zoekfunctie" maar ook door gewoon te kijken.

Mijn bestelling was ontzettend snel binnen, zo snel had ik hem niet eens verwacht. En wat is er nou leuke dan je bestelling ineens binnen krijgen?

Breed, prima voor mij. Ik heb alles kunnen vinden wat ik wilde vinden.

Ik heb hem zelfs al aanbevelen, ik was gewoon heel blij met de snelle service.

Zoals hierboven al gemeld, snelle levering, fijne website. Gewoon niks om te klagen!

cjhnp 11-03-2014

Bestellen en betalen gaat makkelijk. site is erg duidelijk en geeft voldoende informatie over de producten.

Na probleem met bestelling werd ik gelijk geholpen en werd het probleem direct opgelost.

teunhuis 11-03-2014

Altijd correct en snel. Zo hoort het en zo doen ze het.

Ronald2014 11-03-2014

- Uitstekende telefonische klantondersteuning. - Uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. - Snelle levering.

E. Feiken 11-03-2014

goed geregeld

Is altijd prettig zaken doen met CameraNU

Ruim aanbod

Vakkundig personeel

Je word altijd goed geïnformeerd en serieus behandelt ook de beginner in fotografie

Josine1975 11-03-2014

Snelle beantwoording van mails

Kundioge en hulpvaardige bediening.

Jojessie 11-03-2014

Alles wijst voor zich!

Of je nu online besteld of in de winkel bent, tis altijd goed.

Wat we nodig hebben is er, dus voor ons ruim voldoende, misschien wel iets te veel keus;-)

Duidelijke site en in de winkel deskundig advies.

Peet48 10-03-2014

Overzichtelijke website

Snelle reactie op vraag via de mail over product en duidelijke informatie over wanneer er gereageerd zou worden.

Voor mij meer dan genoeg producten en ook aanbeveling van alternatieve producten met korting t.o.v. origineel

Ik zal de webshop zeker aanbevelen aan anderen.

Gekochte producten voldoen aan mijn wensen. Snelle levering en goede kwaliteit.

Marco7342 10-03-2014

Producten zijn makkelijk te zoeken op website

snelle levering

Uitgebreid assortiment van veel verschillende merken

Alles op het gebied van fotografie of film kun je eenvoudig bestellen via de webshop met een snelle levering en makkelijke betaling.

Op zoek naar een artikel dat nergens meer te krijgen was. Cameranu had het artikel gelukkig wel. Besteld en de volgende dag netjes bezorgd.

JaapKoudstaal 10-03-2014

Alles ging soepel en zeer simpel

Al voor de tweede keer ging de bestelling vlekkeloos

Alles ging soepel en is keurig op tijd geleverd

Hendrik52 10-03-2014

Duidelijke omschrijving, eenvoudig te vinden wat ik zocht

Via de mail wordt duidelijk gemaakt wanneer het pakket wordt bezorgd, sneele en goede service

Het assortiment is zeker groot te noemen, ruime keuze van meerdere merken

Ik heb meerdere malen een aankoop bioj Cameranu gedaan en ben nog nooit teleurgesteld wat betreft de levering of het product. Zal het adres zeker aanbevelen

BREEZAND 10-03-2014

De bestelling via Internet gaat zeer eenvoudig door het goede stap-voor-stap winkelprogramma.

Het antwoord op de bestelling komt zeer snel en de telefonische ondersteuning wordt door ter zake kundige mensen gedaan.

Je kunt niet bedenken wat er aan assortiment is, zowel merkgericht als een tweede lijn aan accessoires.

zonder aarzelen aan iedereen. Tot nu toe, naast de goede service, ook steeds de goedkoopste in de markt. Als er één was met een zelfde prijs, kwamen er alsnog bezorgkosten bij.

Door een vervelend ongeluk mijn vorige camera onder water verspeeld. Zeven jaar oud, dus op zoek naar iest nieuws. Ik had reeds kennis gemaamt met een bezitter van een Panasonic Lumix voor onderwaterfotografie. Ik was onder de indruk van de scherpte en de nagenoeg traploze scherpstelling van 3 cm tot oneindig! Onmisbaar onder water!!

Frederieke94 10-03-2014

Na een paar klikken was ik al in het bezit van een camera. Dit proces was zeer gemakkelijk en verliep moeiteloos. Ik denk dat zelfs mensen die minder handig zijn met computers makkelijk een camera oid via deze website kunnen bestellen, de uitleg is namelijk erg duidelijk.

Op maandag heb ik om 5 uur 's middags de camera besteld en de volgende ochtend om 9 uur was hij al op mijn bezorgadres, beter kan eigenlijk niet! Erg fijn vond ik de samenwerking met PAK JE GEMAK, hierdoor hoefde ik op het moment van bezorging niet aanwezig te zijn en kon ik zelf uitkiezen op welk moment ik mijn pakketje zou ophalen. De camera zat netjes ingepakt in een doos en daarbij kreeg ik nog lekker veel snoepjes van cameranu.nl. In een woord: geweldige service!

Ik zou deze website zeker aanraden aan andere mensen. Cameranu.nl maakt al zijn beloftes waar.

Ik heb geen enkel nadeel kunnen vinden wat betreft deze site. De levering was stipt en je krijgt na je bestelling nette mails met duidelijke uitleg.

StanJanssen 10-03-2014

Ik geef niet zo snel een 10, maar heb nu al enkele bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en is altijd erg goed gegaan. Mail ook snel beantwoord.

Ik zocht iets wat bijna alleen in 't buitenland te koop is en kwam het via Google ineens op Cameranu.nl tegen en nog snel geleverd ook! Top :-)

Sowieso! Snel, professioneel en gewoon een kwaliteit-winkel.

Altijd al goede leveringen gehad, snel geleverd en in goede verpakking. Snoepjes er bij als herinnering; geweldig. Hier kan menig webwinkel iets van leren!

Mike125 10-03-2014

Overzichtelijke site met voldoende informatie.

Binnen 24 uur geleverd.

Bekende en minder bekende merken. Noem een artikel wat ze niet hebben.

Dit is toch wel de meest complete webshop. De winkel in Urk is makkelijk te bereiken en de koffie staat altijd klaar.

DIGIDeurne 10-03-2014

Makkelijke website en geheel duidelijk

Altijd goede service en eerlijk

Zeer uitgebreid en keuze genoeg

AAN IEDEREEN, doe het reeds als op de fotoclub waar ik actief ben

Gewoon super store, geen nadelen te bekenen

Jongde 10-03-2014

Gebruiksvriendelijke webshop, alles wijst zich vanzelf, artikelen zijn ook makkelijk vindbaar.

Ruime aanbod, alle artikelen die ik op mijn verlanglijstje had staan kon ik in de Webshop terug vinden.

Zeer tevreden, alhoewel dat misschien moeilijk te zeggen is na 1 opdracht, maar een eerste goede indruk geeft in ieder geval een goed gevoel en op de vraag of ik Cameranu.nl zou aanbevelen kan ik duidelijk ja zeggen, heb ze namelijk al aan een aantal kennissen en collega's geadviseerd.

Ben erg tevreden over mijn eerste aankoop, alles werkt simpel en eenvoudig en is het handig dat je de zending zelf kunt volgen voordat deze geleverd wordt. Prijs was net flink gedaald voor mijn aanschaf en was Cameranu 1 van de eersten die de lagere Fuji prijzen actueel op de site hadden staan.

Steven Kramer 10-03-2014

Zeer gemakkelijk te gebruiken

Altijd de volgende dag geleverd

Altijd op voorraad en zo niet duidelijk aangegeven. Bij concurrentie ook geen lagere prijzen nog gevonden van producten die ik wilde.

Nooit problemen mee gehad dus zou ze zeker aanraden

rinazoet 10-03-2014

alles van uit huis

Bij vragen krijg je gelijk antwoord op je mail

Alles voor fotografie is aanwezig

W.F. Portier 10-03-2014 Via de website gekocht

Je hoeft nergens naar toe en kan dus uit je bureaustoel de boodschap doen

De service is UITMUNTEND!! dat is buiten kijf.

Nagenoeg alle foto uitrusting is er te verkrijgen.

Ik zal en wil het iedereen aanraden als ze wat zoeken vast en zeker eerst bij "CameraNU" te kijken.

Ik kan alleen maar zeggen:" Alle lof voor CameraNU". De service en de behandeling mag geroemd worden, vooral in deze tijd, waar (heel)veel bedrijven veel te wensen overlaten en het letterlijk niet zo nauwkeurig nemen met "service".

Missput 10-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Bestelling werd binnen 24 uur geleverd

Uitgebreid assortiment

Overzichtelijke site, de accesoires konden direct meebesteld worden, geen verzendkosten en een supersnelle bezorging!

gait golbach 10-03-2014 Via de website gekocht

De te volgen route voor mijn bestelling was kort en bondig

Mijn vragen over het te leveren product werden duidelijk beantwoord, bij onduidelijkheid van mijn kant werd er doorgevraagd.
Dit alles op een prettige correcte wijze.

Wat is er niet te koop bij Cameranu.nl ?

Vanwege de prettige, correcte manier van omgang.
Krijg als klant het gevoel "thuis"te zijn.

Een paar keer telefonisch contact gehad met iemand van de winkel. Er werd doorgevraagd bij onduidelijkheid van mijn kant. Uitleg en afhandeling van mijn vragen, kort en bondig. Geeft mij als klant een vertrouwd gevoel.

Tineke100 10-03-2014

Uitzoeken - selecteren - bestellen - en met Ideal betalen. Fluitje van een cent.

Gosteren besteld en vandaag al in huis!

Had van te voren al bepaald wat ik wilde hebben, heb dus niet verder gekeken.

Alles is goed gegaan, dus ik ben heel positief.

Alles is goed gegaan, dus ik ben heel positief.

Gert-Jan van Wezel 10-03-2014 Via de website gekocht

Site is gewoon duidelijk met goede zoekfunktie

Doen wat ze zeggen en is goed verpakt dus betrouwbaar

Ze hebben echt volgens mij alles

Altijd sinds ik nu zelf al meerdere malen positieve ervaringen ermee heb zal ik cameranu als eerste noemen als men wat wil aanschaven

Alleen maar lof ik kan niet anders want het is gewoon goed en duidelijk

Eric uit Zwolle 10-03-2014 In de winkel gekocht
Urk

op de website staat alles duidelijk vermeld. Hier al het nodige voorwerk gedaan,voorafgaand aan het bezoek.

goede sortering, goede prijs, goed advies.

Enthousiaste, deskundige en geduldige verkoper die goed meedacht met mij en van wie ik niet het gevoel kreeg dat hij zo nodig moest'verkopen'. Heb het gevoel precies de camera gekocht te hebben die bij mij past en die voor mijn doel geschikt is.

Hanny01 09-03-2014

alles was goed en snel te vinden. Ook over een bepaald product was er voldoende info.

Goede en zeer snelle levering!!!

Alles gevonden wat ik nodig had

Duidelijk en snel

Zie hierboven

Joahn Schoot 09-03-2014 In de winkel gekocht

overzichtelijke en complete winkel

zeer goede en uitgebteide informatie

uitgebreid assortiment en veel keus

alhoewel het redelijk uit de buurt is, is het zeker de moeite waard om het aanbod te bekijken

De informtie over een aankoop van een balhoofd en een statief waren echt super alle tijd werd er voor genomen, en de uitleg was echt goed!

Gert1951Photography 09-03-2014

Website is goed overzichtelijk

Ze zijn snel bereikbaar en meewerkend om tot een goede oplossing van het probleem te komen.

Heel ruim

Goede kennis van zaken en uitgebreid assortimeny.

Ben heel tevreden over CameraNu vanwege de kennis, assortiment en service.

Renier Izeboud 09-03-2014

Bestellen is bij CameraNu snel en eenvoudig. Gee lange menu's of door te lopen stappen.

Prima service. Bij vragen een prima telefonische uitleg!

Ruim opgezet assortiment. De keuze is iedereen ruim opgezet. Professional of hobbyist, je kan voor alle spullen terecht!

Absoluut aan te bevelen voor een ander!

Wederom een zeer snelle levering van het door mij gekochte product. Daarbij was de prijs fors lager dan bij andere internet shops.

Anneke 11 09-03-2014

Je kunt op je gemak, vergelijken.

Deskundig advies.

Van lage naar hoge prijsklassen heb je de keus.

Goede service. Duidelijke site, waar je alle merken kunt vinden.

Dit is de tweede keer dat wij via camaranu.nl kopen. Bij vragen, word je aan de telefoon, deskundig geholpen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Broos Ka 09-03-2014

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan en mijn vragen werden duidelijk en deskundig beantwoord.

Ruime keuze, en overzichtelijke website waar ik alles kan vinden op merk en/of produktgroep.

Diverse keren al spullen besteld en gekocht. Handig "nummer" systeem in de winkel waardoor je snel geholpen wordt.

Michel1994 09-03-2014

Handige, overzichtelijke keuze op de site!

Service is perfect, mails met trackingnummer om je pakket te volgen en mails met informatie over je bestelling.

Breed assortiment in fotocamera's en associares

Goede site en alles te vinden wat je nodig hebt!

Kijk vooral op de site!

a.v.d.meer 08-03-2014

mooi statief makkelijk in gebruiken een mooie hoogte ben zelf 1.80

D. Boele 08-03-2014

De wachttijden zijn wat mij betreft te lang.

Keurig te woord gestaan en de tijd voor ons genomen.

Prachtige winkel, geholpen door iemand die begrijpt waar het over gaat. De wachttijden zijn lang op zaterdagochtend, das het enige minpuntje

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-03-2014

Geachte D. Boele,

Hartelijk dank voor uw review. Wachttijden zijn helaas soms iets langer. Dit vooral op de piekdagen vrijdag en zaterdag. Hier wordt hard aan gewerkt, maar planning is helaas lastig.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Abdunno 08-03-2014

Duidelijke website, duidelijke productspecificaties. Ik had een bepaalde accu nodig en wist zeker dat ik de juiste aan het bestellen was.

De bestelling werd op het moment geleverd dat beloofd werd op de website (zondag besteld, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen).

De webshop werkt zoals je van een webshop verwacht. Snelle service voor versturen. Scherp geprijsd.

J. Haverkate 08-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en goede propositie van de artikelen

Ik had een aanvullende vraag gesteld over het artikel, waarop ik keurig via mail een antwoord heb ontvangen.

Meer dan voldoende. Ruim assortiment.

Snelle levering en antwoord op mijn vraag.

Ik ben erg tevreden over aanbod, service, kwaliteit en snelheid van levering.

Marc Kamutzki 08-03-2014

Webshop doorzocht op mijn iPad. Alle producten zijn mooi gepresenteerd en te vinden.

Makkelijke betaling via iDeal, duidelijke bevestiging van de aankoop. Komen belofte van bestelling de volgende werkdag waar. Een webwinkel die ik volledig vertrouw.

Ruim asortiment, waar andere shops het soms laten liggen; cameranu.nl is altijd mijn eerste stop in mijn zoektocht.

Betrouwbaar, goede service, ruim assortiment.

Koop al jaren mijn camera spullen bij cameranu.nl. Van alle webshops waar ik gewinkeld heb, weet ik waar ik bij cameranu.nl altijd aan toe ben: snelle en betrouwbare service van producten die ik vaak allean bij cameranu vind.

WGHME 07-03-2014

Ik had een kadootje nodig voor zaterdag. Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Ik had eerst nog naar een winkel gebeld, deze had niet de camera op voorraad die ik wilde hebben. Ze konden wel een zwarte uit een andere winkel laten komen. Maar die ik graag wilde hebben was uitverkocht en de zwarte was ook nog eens € 40,- duurder.

Vrijdag bestel en zaterdag al in huis.
Netjes ingepakt, want ik had aangegeven dat het voor een kadootje was, keurig!

Daar kan ik niet veel over zeggen omdat ik naar een canon 132 opzoek was. Heb ik alleen maar naar dat type gezocht.

Ik vond het gewoon heel prettig vrijdag besteld zaterdag in huis en ook nog eens keurig ingepakt!

Als ik weer een camera nodig zou hebben zou ik eerst weer op deze site kijken.

WR71 07-03-2014

'S avonds om 21 uur besteld, volgende dag voor 14 uur in huis! Echt super met mailing over de status van de bestelling.

Snelle levering, bevestiging in je mailbox! Goede duidelijke website.

Wat ik zoek steeds in het assortiment en op voorraad.

Super snelle levering, overzichtelijke website en alles uit voorraad leverbaar. Per mail goed geïnformeerd over de status van je bestelling.