Deze score is berekend op basis van 2380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yeb 19-09-2013

Via de website is het heel makkelijk om een artikel te bestellen.

's middags een bestelling geplaatst. ik kreeg snel een email dat mijn bestelling zou worden verzonden. De volgende ochtend had ik m'n telefoon al in huis.

ik zocht een bepaald merk en type telefoon en zo was ik op de website gekomen. assortiment telefoons is beperkt.

levering snel

Yven vd S 19-09-2013

Duidelijke en gebruikersvriendelijke website

Duidelijke mail na de bestelling. Ik had het in de winkel afgehaald en kreeg nog netjes uitgelegd hoe sommige dingen werkte en wat de + en - punten waren/konden zijn van de producten. De tijd werd er voor genomen.

Volgens mij hebben ze echt alles en heel veel op voorraad.

Zeker als je er enigszins in de buurt woont. Prachtige winkel voor mensen die geïnteresseerd zijn in fotografie

Erg tevreden over alles eigenlijk (site, winkel en advies). Als ik weer wat nodig heb of advies nodig heb ga ik zeker naar deze winkel terug

Geert_P 19-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede service.

Snel, persoonlijk antwoord op e-mail.

Wat ik zocht was aanwezig.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Prima webwinkel met goede prijzen en uitstekende service.

Charret 19-09-2013 Via de website gekocht

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis, perfect verpakt.

Ik heb de Canon Selphy CP900 gekocht, maar ik had graag gezien dat jullie wbt het papier/inkt meer te bieden hadden.

Prettige webshop, snel en veilig.

S.Rozema 19-09-2013 Via de website gekocht

Met iDEAL geen problemen

Zeer goed

Zeer Goed

C.M.Dijkstra 19-09-2013

Je kunt op je gemak winkelen en als je het product wil zien kun je naar de winkel.

Het product is echt in dag in huis, ook als je belt voor informatie wordt je goed geholpen.

Assortiment is erg groot en makkelijk te vinden.De prijs is erg concurrerend, alleen geheugenkaartjes zijn erg duur!

Aan iedereen voor een aankoop.

Ik heb al 2 camera's -2 lenzen -flitser en veel andere dingen gekocht bij cameranu dat zegt genoeg dacht ik.

Frans Makelaar 19-09-2013

Goede site, vanachter je buro. Verzending goed geregeld via PostNL.

Telefonische assistentie gehad bij het bepalen van met name de accessoires. Snel en goed advies gekregen.

Kan ik als amateur moeilijk over oordelen. Mijn producten waren bij CameraNu.nl op voorraad. Bij diverse andere leveranciers moesten ze nog besteld worden.

Zeker gezien de goede aanvullende telefonische service en kennis die mij prima geholpen heeft bij de keuze.

Een hele dikke voldoende. Prettig zakendoen, veilig betalen. Zeker aan te bevelen.

John van der starre 19-09-2013 In de winkel gekocht

5,7

Redelijk dichtbij voor mij
Makkelijk parkeren voor de deur

Iets besteld via de site
En ik wou t zelf ophalen,nog geen probleem
Kom ik daar ,is t artikel wat ik bestel heel wat anders dan wat op de site staat
Namelijk de dji phantom naza v-2 module
Geel met zwart kastje wat de vliegeigenschappen verbeterd ten opzichte van de naza 1 module
Dit is echter nog steeds niet aangepast op de site
Dus helemaal voor niets daar heen gegaan
Ze konden mij dat kastje niet leveren
Ze zouden mij nog een mail sturen hoe of wat
Niets meer van hun ontvangen
Inmiddels elders de naza v2 module besteld
Was trouwens wel een stuk duurder als bij cameranu,maar ik heb wel waar ik om vroeg

Op foto en film gebied super
Alleen op dji phantom gebied missen ze nog
Wel iemand die er echt verstand van heeft
En de onderdelen of upgrade benodigdheden
Is erg minimaal,beter naar een specialist hiervoor gaan

Nette en keurige zaak,alleen met de dji phantom hebben ze weinig ervaring En staan er producten op hun site wat niet klopt met het product wat ze uitleveren Naza v2 module

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-09-2013

Beste John,

Afgelopen week heb ik u gesproken over de foutjes die wij gemaakt hadden op onze website met betrekking tot de DJI Phantom accessoires, met in het bijzonder de Naza M-V2 module.

Ik heb na ons gesprek ervoor gezorgd dat alle data nu correct bij ons op de website staat, en ik heb aan mijn collega's van de winkel nieuwe uitleg gegeven over de Phantom helikopter, om te voorkomen dat deze fout opnieuw gemaakt wordt. Bovendien hebben wij sinds 2 maanden een Phantom in gebruik op onze Pro afdeling, zodat we werkelijk uit eigen ervaring kunnen adviseren, iets wat wij daarvoor helaas nog niet konden.

In ons telefoongesprek gaf u aan de review op de site van Kieskeurig te zullen verwijderen, iets wat ik zeer op prijs stelde van u aangezien we de fout echt zelf gemaakt hadden waardoor u voor niets naar onze winkel was gekomen. Ik heb dit dan ook doorgegeven aan mijn collega's van de winkel en van onze content afdeling, die al benaderd waren door Kieskeurig, waar wij verder juist als een heel behulpzame en correcte winkel te boek staan.

Vanmorgen zag ik dat de review nog op kieskeurig stond, vandaar mijn vraag aan u of er mogelijk toch nog iets van onduidelijkheid is waardoor u heeft besloten de review toch te laten staan? Als dit zo is wil ik u graag helpen om te zorgen dat ook de laatste onduidelijkheid weg genomen wordt.

Brian Dragstra
CameraNU.nl

RS 911 19-09-2013

Mooie overzichtelijke winkel. Vakkundig personeel, goede adviezen. Snelle levering bij bestellingen via de webside.

gerkoos 18-09-2013

Overzichtelijke website en eenvoudig bestelproces.

Vandaag besteld, morgen in huis. Perfect!

Uitgebreide keuze

Zeker! Scherpe prijs icm goed assortiment en snelle levering.

Scherpe prijs icm uitgebreid assortiment en snelle levering.

rpvanoyen 18-09-2013

Deze website/-shop werkt zoals het hoort;
- logische en duidelijke indeling waardoor je je er direct thuis voelt
- effectief filteren op de gewenste eigenschappen/kenmerken van de artikelen
- ruim voldoende correcte productinformatie
- bestellen en betalen gaat vlekkeloos

Onder service versta ik ook orderafhandeling, verpakking en eventuele probleemoplossing.
Orderafhandeling is zeer correct verlopen en ik ben meermaals per e-mail op de hoogte gebracht met de status van mijn bestelling.
Verpakking was ook top: een eigenlijk veel te grote doos, zorgvuldig dichtgetaped en met veel vulmateriaal, zodat het artikel uitstekend beschermd is tegen onheil van buitenaf. In mijn geval een compacte dakkantkijker.
Probleemoplossing: geen ervaring mee.

Men biedt een erg breed assortiment aan met voldoende diepte. Alles wat met beeldvastlegging/-waarneming te maken heeft, is aanwezig. Wellicht dat extreme fanaten toch nog wat extra keus wensen, maar ik heb sterk de indruk dat men zich graag inzet om voor iedere klant zo gezegd maatwerk te kunnen leveren.

Mijn ervaring is uitstekend en zal graag anderen hierheen verwijzen.

Volgens mij ben ik niets vergeten in mijn prettige eerste kennismaking met cameranu. Enne, nog van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarig jubileum!

Roy_M 18-09-2013

zeer snelle levering, goed verpakt, prima

Boswachter Sjors 18-09-2013

snel gevonden en besteld

perfecte pro-active service

meer dan genoeg keus

Snelle service, bestelgemak en prettige medewerkers

CameraNu.nl maakt waar wat ze op hun site beloven. Dat is altijd fijn!

keemink 18-09-2013

Duidelijke site

Snel verstuurd.

Breed assortiment met scherpe prijzen. Pakketaanbieding is goed

Voor fotocamera's e.d. een mooie winkel

Eerste ervaring zeer positief. Snel en goede aanbiedingen

voor123accu 18-09-2013 Via de website gekocht

Snel bestellen na een advies van één van uw medewerkers

Alhoewel mijn bestelling niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, was de service perfect

Moeilijk te beoordelen, maar lijkt prima

Was door familie al op de hoogte van uw bedrijf en zal het zeker weten aan te bevelen.

Men heeft werkelijk alle moeite gedaan om een oplossing te vinden voor mijn probleem. Ik zou vandaag echter gebeld worden om een oplossing te bewerkstelligen, maar dat is helaas niet gebeurd. Minpuntje

Sjarel123 18-09-2013

perfect.

Doen wat ze beloven

zeer uitgebreid

Zou weer in deze webshop kopen en zeker aanbevelen aan derden

Bomirma 18-09-2013

Duidelijk, makkelijk, snel

Vriendelijk, extra tips, denken met de klant mee.

Precies goed.

Ben heel tevreden met deze webshop en winkel. Beide zijn super in service, snelheid en gemak.
Bedankt.

SjorsGG 18-09-2013 Via de website gekocht

Ik ben een zeer tevreden klant, dusja

ik vond alles goed aan deze winkel, snelle levering, prima service en een zeer groot assortiment

H.Jager 18-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website overzichtelijk

voor mij voldoende

Ik ben een tevreden klant dat zal ik uitdragen

Heb ook wel in de winkel bezocht maar via internet bespaar je op je autokosten en spaar je het milieu.

Hanneke11 18-09-2013

artikelen zijn goed en gemakkelijk te vinden.

duidelijke uitleg op een vraag per telefoon. vervolgens bestelling binnen 24 uur ontvangen. Ook was het pakket te volgen!

ruime keus. Goede uitleg ver artikelen.

geen negatieve opmerkingen

Pim klaver 18-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Website is makkelijk toegankelijk en gaf vlot informatie. Op naar de goed bereikbare winkel met voldoende parkeerruimte.

Deskundige medewerkers en geen moeite is teveel om je te helpen een goede keuze te maken. Men neemt werkelijk alle tijd voor je ongeacht de drukte.

De keuze is gewoon overweldigend ook in de accessoires. Mocht er iets niet zijn dan wordt dat vlot besteld en afgeleverd.

Top bediening, uitstekend assortiment en goede adviezen.

We zijn gewoon heel tevreden over de afhandeling en hulp bij de keuze van onze camera.

peter ten have 18-09-2013 Via de website gekocht

ok

U was zo tolerant de geleverde printer retour te accepteren en het bedrag gemoeid met de aanschaf terug te boeken. Ondergetekende kreeg van een kennis een printer uit Viet-Nam.

G.G. Rothuis 18-09-2013 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk.Het product wat ik zocht heb ik gezocht via Google/kieskeurig/cameraNU en dat was goed te doen.De betaling via Ideal liep goed. Er is een ruime keuze aan betaalmogelijkheden.Er werd de normale hoeveelheid aan gegevens gevraagd.De bestelprocedure verliep gladjes en het is fijn dat je een track en trace per mail toegestuurd krijgt. De levering was snel zoals beloofd was.

Het was een snelle levering (de volgende dag) zoals beloofd werd. Verder heb ik van de service geen gebruik hoeven te maken.

Ik vind het assortiment ruim voldoende. Ik heb in ieder geval voor mijn aankoop kunnen slagen bij cameraNU.nl

Ik ben zeer tevreden over cameraNU.nl en kan het iedereen aanraden.

Zoals ik hierboven al omschreven heb ben ik zeer tevreden over cameraNU.nl. Snelle levering overzichtelijke duidelijke website. Goede service.

Raive 17-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, snel gevonden wat ik nodig had.

Bestelling was de volgende dag al thuis. :-)

Hetgene wat ik moest hebben was zeer beperkt leverbaar, maar CameraNu had het gewoon op voorraad.

Jeroen737 17-09-2013

Eenvoudig klikken van keuze naar betalen

Doen precies wat ze beloven, perfecte kwaliteit

Marrit1984 17-09-2013

Geen 10, omddat ik bij het bestellen/reserveren van een tijdelijk uitverkocht product, toch nog een aantal keren moest bellen. Verder heel goed geregeld.

Super snel, klantvriendelijk en er werd erg goed meegedacht.

Alles wat ik nodig had was er, met daarbij een ruime keuze aan extra producten.

Vooral vanwege de goede en snelle service en leering.

J.Schuijren 17-09-2013 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk zelfs, even de site op en je daar is alles duidelijk en overzichtelijk te zien.
Het bestellen is ook duidelijk, veilig en snel.

nadat ik het product besteld had, was het binnen de verzendtijd netjes bij mij thuis afgeleverd

een breed assortiment is het

Onlangs was ik op naar een tweede quick-release plaatje voor mijn camera statief. Nergens meer te koop. Gelukkig vond ik het hier op CameraNU.nl. De prijs was goed, dus gelijk besteld. En voordat ik het wist was het bij mij thuis afgeleverd.

wouter 1987 17-09-2013

garantie makkelijk te activeren en snelle levering.

alles was op voorraad.

gewoon goed!!

Jos Scholten 17-09-2013

Vanuit luie stoel " winkelen" ,

Afwikkeling bestelling conform afspraak, helaas was het artikel net iets te klein, afwikkeling van mijn retour is schoolvoorbeeld hoe zoiets moet. Compliment!

Het gevoel dat de klant voorop staat!

g.griesheimer 17-09-2013 In de winkel gekocht
te urk

bestellen gelijk ophalen prima

netjes geholpen en snel
heel goed weten ook waar ze het over hebben

uitgebreiden winkel alles op camera en printers enz aanwezig

enwel om het volgende,bestellen en de volgendedag al bij je thuis.
anders op tehelen nog sneller
prima

heb voor het eerst wat bij de firma iets gekocht via internet dit ga ik dan ook vaker doen als ik iets weer nodig heb.een prima bedrijf

riekjeenkoos 17-09-2013

Snel en efficiënt. Duidelijke en zorgvuldige informatie

Goede feedback

Wat i want, i find

Het een uitstekend geroutineerde webwinkel. Van alle gemakken en service voorzien.

jaapdee 17-09-2013

Alles is overzichtelijk in afdelingen geplaatst waardoor e.e.a. makkelijk is te vinden.

Tijdens en na de koop wordt u keurig geïnformeerd aangaande de status van de procedure.

Ik ben nog niets tegengekomen dat ik op fotografie gebied niet bij Cameranu.nl kan aanschaffen.

Ik gun anderen ook de voordelen van kopen bij Cameranu.nl

Tonny99 17-09-2013

Ik vond het lastig om te bepalen of de neopreen paraattas die ik wilde bestellen wel geschikt was voor mijn camera, omdat niet consequent de afmetingen vermeld worden.

Dit was mijn eerste bestelling en alles verliep naar wens. Alleen, ik kreeg en cadeautje waarvan ik absoluut niet weet wat het is!

Zeer ruim, verder zie opmerking bij "gemak". Consequente vermelding van de eigenschappen/specificaties zou bijdragen aan meer duidelijkheid en zekerheid voor de klant.

Qua service en assortiment zou ik Cameranu zondermeer aanbevelen. T.a.v. het gemak zou ik voorbehouden maken.

Prima service en assortiment. T.a.v. het gemak stel ik voor om de consequente vermelding van de eigenschappen/specificaties te verbeteren zodat er voor de klant meer duidelijkheid en zekerheid ontstaat.

patrickvanloon 17-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen.

Telefonisch, per mail en zelfs via social media word er service verleend. Echt top! Kan niet beter.

Veel keuze en een goede prijskwaliteit verhouding!

Ik zou Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen!

Ik heb verder niks aan toe tevoegen. Alles hier is top en zeer betrouwbaar!

Bart1802 17-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Duurt erg lang, terugkoppeling tegenstrijdig. Eerst mail dat ze geen probleem zien dan weer wordt de lens naar andere reparateur gestuurd.

Prima winkel met goede spullen voor redelijke prijs en over het algemeen deskundig personeel

In 2012 wordt na lang onderhandelen defecte lens vervangen voor een nieuwe, deze blijkt na jaartje ook defect. Eind juni hebben ze defecte lens ontvangen die nog in garantie periode zit. Nu na ruim 2 en halve maand komen ze met voorstel voor reparatie en moet ik Eur 80,- betalen?!

Susan Oosterlaar 17-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Aankoop heeft in de winkel op Urk plaatsgevonden, er werd alle tijd genomen om een goed advies te geven en het overzichtelijk voor mij te maken welke volgende stap ik het beste kan doen.
De stap is inmiddels gezet en heb een nieuwe body en lens aangeschaft waar ik erg blij mee ben!

Het assortiment is ruim voldoende, wat ik ook vroeg het was aanwezig.

met een gerust hart naar winkel en je door de deskundigheid van het personeel laten leiden. Er wordt niets opgedrongen.

Ik ben zeer tevreden met deze aankopen en de volgende aankopen gaan ook via hen. Dat kan zeer goed via de website omdat ik er het volste vertrouwen in heb dat zij altijd service gericht en voor vragen bereikbaar zijn.

Anita Verberkt 17-09-2013 Via de website gekocht

gemak= gemakkelijk...

Mooi, fijn toestel. Goede zoom, scherpe beelden.

Han de Jong 17-09-2013 Via de website gekocht

snel, duidelijk en betrouwbaar

reeds meerdere producten afgenomen, tot nu toe altijd goed

Wag2 17-09-2013

Snel te vinden in de database en voorraad aanduiding, snelle site ook!

Ik werd meteen gebeld toen bleek dat ik 'per koerier'aangevinkt had, terwijl het door de brievenbus kon en dus goedkoper. Het teveel betaalde stond binnen 24 uur weer op onze rekening.

Veel, heel veel en zoals gezegd goed te vinden op zoektermen.

Als heel betrouwbaar, makkelijk en goede service

Snelle 'winkel', snel geleverd. Voorraad aanduiding is fijn.

Ylfva 17-09-2013

Eenmaal in de winkel goed, maar er eerst 30 min. naar toe rijden. Soms lang wachten in de winkel

Tot nu toe goed maar geen ervaring met als er dingen mis zijn met de aankopen

Alles wat ik nodig had was aanwezig, maar betaalde op een aankoop van € 3750,- € 20 meer voor uvfilter dan bijv. bol.com

Personeel vriendelijk, deskundig en professioneel. Mooie ruime winkel, makkelijk parkeren. Groot assortiment

Heel prettig goed geadviseerd te worden, dat de tijd genomen wordt een en ander uit te leggen, scherpe prijzen (behalve dure uv filter 20% duurder dan bijv. bol.com).

M.P.A. Labeur 17-09-2013 Via de website gekocht

Na zoeken op de site of product er is bestel je het

Dag na betelling al binnen

Alles wat je zoekt is er bijna altijd

Ik zou hem altijd aanbevelen

Benw 61 17-09-2013

website is duidelijk
de produkten zijn gemakkelijk
te overzien.
gemakkelijk te betalen
gegevens in vullen geen probleem
bestel proces is gemakkelijk en heb goed ervaren

de bestelling binnen 24 uur in huis

cameranu heeft mij vertrouwen

Sven Kortekaas 16-09-2013

Ik was op zoek naar een zonnenkap voor me lenzen van me Canon EOS 600D. Ik heb totaal geen verstand van al die zonnenkappen en welke ik nu precies moest hebben. Maar via deze website heb ik me lens opgezocht en kon meteen de perfecte zonnenkap erbij zoeken. Helemaal perfect!

Heel ruim assortiment. Heb nog niet veel bestelt maar wat ik voorbij heb zien komen is echt onwijs veel!

Heb je spullen nodig voor je camera? Kijk hier! Ze hebben veel, goedkoop en het is snel bij je thuis.

Na het avond eten nog even snel wat bestelt. Was de volgende dag meteen verzonden en kreeg het die dag erna in de bus. Heel goed verpakt. Kon niks mis mee gaan. Duidelijke informatie over de betaling, via PayPal, en verzending. Kreeg duidelijke informatie. Kort samengevat: veel, goedkoop en snel!

Columbo 16-09-2013

Vanuit mijn stoel kunnen bestellen.

Ruime up to date keus.

Deze website kan ik met een gerust hart aan iemand aanbevelen.

Ruime keus in (in mijn geval) verrekijkers en gratis verzending vanaf 100.- euro is heel prettig. Ook door de snelle levering en zorgvuldige verpakking een aanrader voor iedereen.

pago52 16-09-2013

Alles in orde geen klachten

ook alles goed

heel groot

Zou hem zeker aanbevelen

Gemakkelijk bestellen en correcte verwerking van gegevens en bestelling.

Harry Hollegien 16-09-2013 Via de website gekocht

Website is makkelijk te doorzoeken en bestellen en afrekenen is a piece of cake.

Snelle levering met een no nonsense tintje. Heb nog gebeld voor uitleg over een product en men had alle tijd voor mij en waren bovendien deskundig.

Zeer uitgebreid. Meer hoeft er niet over gezegd te worden

Vanuit mijn omgeving is URK wat ver. Kom uit Roermond. Als webwinkel zou ik iedereen deze aanraden en heb ik in het verleden regelmatig gedaan!

Al met al een webwinkel zoals je het graag ziet. Goede service, snelle levering en geen gezeur als het een keer ergens mis gaat! Top!

henk rontje 16-09-2013

ruime keuze en geen agressieve verkopers .

je moet even de geduld hebben,voor je aan de beurt bent,maar dan is ook alle tijd er voor de klant.

heel groot ze luisteren eerst heel goed naar de klant en gaan dan met je veder .
met een keuze maken van een product

zo wie zo met ieder die daar belang bij heeft .

hdeboer 16-09-2013

voor mij is de winkel niet ver rijden en men neemt alle tijd voor je bij vragen. Website is duidelijk en overzichtelijk en goed van artikel info voorzien

De dag erop liep er een actie van het artikel wat ik had gekocht. Na een belletje kreeg ik het ook voor de aktieprijs en werd het artikel ook kosteloos nagestuurd. Dat is Service.

Zeer uitgebreid en de artikelen zijn voorzien van veel informatie. Goede prijzen en mooie aanbiedingen

Aanbevelen doe ik bijna nooit, maar hiervoor wel. Goede voorraad, groot assortiment en super snelle levering

Gewoon een prettige winkel cq. website waar je bijna nooit voor niks komt. en prettige mensen die je helpen.

Djamr 16-09-2013

Vanuit je luie stoel zeer eenvoudig

Zeer grote keuze mogenlijkheid

Vanwege de snelle afhandeling en bezorging

Uit bovenstaande blijkt dat de keuze mogelijkheid zeer groot is. De afhandeling en bezorging is prima in orde

Rob van Olmen 16-09-2013 In de winkel gekocht
Utrecht