Deze score is berekend op basis van 2247 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Knilesse 19-10-2013

Eerder al eens online gekocht, maar de winkel bezoeken is een aanrader. Veel te zien (wordt je hebberig van :-)) Als het druk is ff wachten maar er zijn voldoende verkoopbalies en verkopers. ++++++

WimM1382 19-10-2013

Vergelijkbaar met andere webshops

Defect product werd zonder vragen geruild

Service goed en gemak gemiddeld

Jan Nauta 19-10-2013 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site met uitstekende zoek functie.

Vandaag bestelt morgen in huis. En de telefonische ondersteuning is uitstekend

Ik heb nog geen nee ontdekt in de voorraad.

Gewoon doen zou ik zeggen.

Heb de afgelopen periode veel besteld bij cameranu.nl en ben zeer tevreden

shanna1996 19-10-2013

in 2 minuten alles gevonde

na 2 dagen in de bus

teveel om op te noemen

Mischa1989 19-10-2013

Ruim assortiment, snelle service!

Joshua van Niekerk 19-10-2013 Via de website gekocht

KaWoutertje 19-10-2013

Duidelijke en eenvoudige manier van zoeken, bekijken en bestellen.

Prettig contact en informatie gehad over mijn vraag over de Canon lens. Duidelijk antwoordt en gereserveerd voor mij. Toen ik hem kwam ophalen lag de lens al klaar met het juiste bedrag wat telefonisch overeen gekomen was. Verder kreeg ik nog een leuke kleine attentie mee bij het afrekenen.

Duidelijk gerangschikt en overzichtelijk. Wat op voorraad wordt aangegeven is er ook. Nette service bij vragen over producten en duidelijke afspraken, die ook nagekomen worden.

Goede service en AFSPRAAK is AFSPRAAK.

Goede service en AFSPRAAK is AFSPRAAK.

Edwin Tensen 19-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Veel keuze en goede vergelijkingen te maken

Zowel via de mail als in de winkel deskundig en vriendelijk te woord gestaan

Er zit voor ieder wat wils tussen

Alleen naar deze camerawinkel geweest, maar er een goed gevoel aan overgehouden

Na vriendelijk geholpen te zijn in de winkel door een van de verkopers nog een rondje gelopen en diverse camera's bekeken. Na de aankoop bij een andere verkoper kwam de eerste nog even langs om te zeggen dat het een goede keuze was.

Erikfalke43 19-10-2013

overzichtelijke website, zoeken gaat snel

bestelling heel snel ontvangen, terwijl er een weekend tussen zat.

De site is zeer overzichtelijk en de afhandeling van de bestelling was heel goed. Snel geleverd tegen en concurrerende prijs, goed verpakt verzonden.

JoopS56 19-10-2013

Ik kijk kritisch naar wat ik bestel en of de betaling veilig verloopt. Bij deze aankoop verliep dat vlot (< 30 min.) en naar tevredenheid.

De levering verliep vlot en conform de informatie die ik erover kreeg.

Ik wist wat ik wou (hoefde dus niet het hele assortiment door te zoeken) en vond het meteen.

Zie bovenstaande antwoorden. En verder vind ik de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Zie bovenstaande toelichtingen

Peter Janssen 61 19-10-2013

Gemakkelijk en intuitieve website

Om 22:00 uur besteld en meteen op de post, helaas was TNT wat minder snel

Ruime keuze

Mirjam Koot 18-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Vriendelijk en duidelijk advies gekregen, snelle levertijd

Veel keus

Ik heb makkelijk kunnen vinden wat ik zocht op de website, heb vriendelijk en duidelijk advies gekregen over de producten waartussen ik koos en de levertijd was heel snel.

Paul Stienstra 18-10-2013

Gemak. Niet alleen in de winkel maar ook via het web bestellen. Overzichtelijk en spullen via het web de volgende dag in huis. Geen zorgen of het überhaupt de volgende dag geleverd gaat worden, het is er gewoon.
Top.

Hulp bij aanschaf en zelfs na aanschaf, telefonische of in de winkel helder en duidelijk. Vakmensen.

Alles wat ik wil voor fotografie en het maken van video kan ik vinden. Ook qua huur prima. Alhoewel dit uit gebreid mag worden met name video cameras.

In alles top. What can i say.

Alweer een jaar of 5 / 6 een tevreden kant. Reeds mn 3e spiegel reflex gekocht, lenzen video camera en wat klein spul. Heb totaal geen behoefte om ergens anders te gaan kijken. Prijs en kwaliteit prima.

siel1961 18-10-2013

Alles was makkelijk op te zoeken

Mijn bestelling was de dag erna al in huis

Ik wist precies wat ik zocht, meteen gevonden

Zeer tevreden

Dennisvb 18-10-2013

Snel geleverd en goede prijzen.

Snel geleverd en goede prijzen. Service medewerkers zijn duidelijk en vriendelijk.

RonaldVos 18-10-2013

Veel personeel, nemen de tijd voor je, nummer systeem in de winkel zodat je rustig kan rondkijken of koffie kan drinken en je beurt niet mis loopt

Erg veel parate kennis aanwezig.

Ruime keus en veel op vooraad. 9 want het kan al is het met moeite toch altijd nog beter

Echt super

LP Vogels 18-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site

Binnen 24 uur geleverd

Ruim assoritiment

Zeer snelle service.

Simon van asperen 18-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en uit te zoeken

Snelle thuisbezorging

Kan geen slechte dingen zeggen als ze er niet zijn

ikenmijzelf 18-10-2013

de gemiddelde Nederlandse consument 18-10-2013 Via de website gekocht

eenvoudig om keuze te maken en bestelling is in paar "klikken" geregeld.

'savonds om 22.00 uur besteld, de volgende dag 'smiddags in huis, beter kan gewoon niet.

hier mis ik nog wel eens iets, maar ik realiseer dat geen enkele winkel alles op voorraad kan hebben

zie het bovenstaande,
eenvoudig, snel, betrouwbaar.

Nog slechts 1 artikel hier besteld, maar daarover zeer tevreden, voordelig, snel en betrouwbaar.

janbo 47 18-10-2013

Prima en makkelijke pagina

Het personeel is zeer klantvriendelijk zowel aan de telefoon als in de winkel.
Over het leveren van het pakket (een printer)was ik niet tevreden deze stond bij de voordeur achter een bloempot omdat wij niet thuis waren. Ik had door gegeven dat we die vrijdag niet aanwezig waren.

Assortiment en prijs zijn prima

Zie hierboven.

Over CameraNU.nl ben ik dik tevreden prima winkel en goed personeel. Het afleveren van het product bij de voordeur kan niet goed zijn. We hebben goede buren die het pakket met plezier aannemen.

Julius Bakker 18-10-2013 Via de website gekocht

Te weinig assortiment op het gebied van film

Bronek Wlochacz 18-10-2013 Via de website gekocht

Geen Hama producten en andere "goedkope" assecoires

In het kort komt het hierop neer dat door de ongewone wijze van mijn bestelling (uitzondering op regel en routine) er hiaten zijn ontstaan in de continuiteit bij uitvoeren van de bestelling, waardoor die een dag te laat arriveerde, terwijl ik op alle werkdagen per mail en per telefoon de bereidwillige mensen bij camera.nu gevraagd heb hoe de stand van zaken nu was en ze dus eigenlijk aangestuurd heb op continuiteit want ik had de camera graag op tijd in huis willen hebben, aanvoelende dat het elke dag spannender werd of het zou lukken. De instemming van Camera.nu om een door mij gewaardeerde uitzondering te maken voor mijn bestelling leidde ertoe, door controle en vragen over de ongewone gang van zaken op de werkvloer, dat de aflevering vertraging heeft opgelopen. Dat is het hele eiereten. Als je het "hard" wilt zeggen en die behoefte heb ik niet, dan zou je kunnen zeggen, Camera.nu lijkt niet goed te zijn ingespeeld op bijzondere bestellingen, en zou misschien kunnen aangeven dat afwijkende of bijzondere bestellingen 4 a 5 werkdagen in beslag nemen, ik heb niet kunnen weten, nog vermoeden, dat een afwijkende wijze van bestelling, namelijk "op rekening" ook zou inhouden dat de 24 uurs levering niet gehaald kon worden.

ReneHorsthuis 18-10-2013

handige site

goede klant adviezen via de telefoon

Ruime keuze

goede ervaringen met deze winkel

Prima service via de telefoon. Uitgebreid advies gekregen over wat het beste product is voor mijn camera

EliseJ 17-10-2013

Product makkelijk te vinden, goede beschrijving, makkelijk te bestellen.

Snel geleverd, netjes.

Lijkt me voldoende.

Prima.

Kees009 17-10-2013

Een voordeelset gekocht met de Canon EOS-M camera. Bijgeleverde tasje vond ik thuis toch niet zo handig. Was makkelijk om te ruilen via de winkel en geen probleem om wat meerdere tassen daarna te bekijken en een keuze te maken.

Groter kan bijna niet

Gewoon goed.

Willy-52 17-10-2013

Makkelijk te bestellen.

Had problemen met een onderdeel,de zelfde dag een nieuw opgestuurd gekregen.

Ruim voldoende.

Zeer goede service.

Snelle levering,daarnaast goede service.

Ateloc 17-10-2013 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk,

Rabinu 17-10-2013

Makkelijk te zoeken op categorie en anders gebruik je de zoek functie als je niet weet in welke categorie het thuis hoort

Alles wat ik nodig heb hebben ze

goed verpakte prijs voor een goede prijs

j4y 17-10-2013

Op CameraNu terecht gekomen via tweakers pricewatch ooit, maar door gemak van de site e.d. altijd in het geheugen gebleven. Nou moest ik toevallig 2 zaken hebben die bij CameraNu op voorraad waren dus maar gelijk besteld.

Verzending was prima geregeld, zat wat snoepgoed in de doos haha, leuk bedacht :)

Assortiment is prima. Had bijvoorbeeld een zonnekap nodig voor mijn Tokina lens die vrij lastig te vinden was, behalve uitwegen naar hongkong via Ebay... CameraNu had 'm op voorraad als één van de weinigen.

Prima shop

Zie bovenstaande punten

fijn 17-10-2013

was 's avonds besteld en al de volgende dag in huis.

goede prijs.

Snel betrouwbaar goede prijs

Helmien 17-10-2013 Via de website gekocht

alles is supersnel te vinden

zeer snelle levering. Nog nooit problemen gehad en altijd snel alles in huis

goed assortiment

alleen maar lof voor de supersnelle levering en service

O. Dolstra 17-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en eenvoudig bestelling te plaatsen. Snelle levering.

Snelle beantwoording via de e-mail, zodat duidelijk is dat je bestelling is geplaatst en waar je terecht kunt met eventuele vragen.

Prima assortiment.

Camera.NU is een betrouwbare en snelle leverancier.

Na uitgebreid reviews ben ik mede door de lage prijs en de goede beoordeling van deze webwinkel bij Camera.NU terecht gekomen. De bestelling was gemakkelijk en de levering was zeer snel.

J. Hoendervangers 17-10-2013 Via de website gekocht

Door de zoekfunctie kon ik vrij snel het door mij gewenste product vinden.

Men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Alles wordt vlot geregeld.

Zeer uitgebreid assortiment, wat iets meer zoekrijd kost, maar daardoor wel het best passende product te vinden is.

Zie bovenstaande beoordelingen.

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met deze (web)winkel. Mocht ik nog iets op dit gebied nodig hebben, dan zal ik hier zeker weer een bezoek aan brengen om te kijken of het door mij gewenste product hier te vinden is voor de een redelijke prijs.

GWS65 16-10-2013

Webshop is helder en producten makkelijk te vinden.

Vlotte levering op volgende werkdag.

Heb alle kandidaten voor een nieuwe aanschaf makkelijk kunnen vinden en vergelijken.

Naast de praktische voordelen scherp geprijsd

Na een eerdere positieve ervaring in de fysieke winkel maar direct via de webshop besteld met een soortgelijke positieve ervaring. Ga zo door. Het ging weer lekker snel bij cameranu.nl :-)

tjardathart 16-10-2013

makkelijk via de website besteld en snel geleverd

Geweldig dat je tot 22:30 kunt bestellen en dat het de volgende dag in huis is.

Perfect snel binnen alleen doos erg beschadigd en product een klein beetje. Dit verder niet aangegeven. Wel bij mijn volgende bestelling erbij geschreven dat ze beter moeten verpakken dus ben benieuwd.

simone de vries 16-10-2013 Via de website gekocht

eerlijk is eerlijk, via internet mijn fotocamera kopen is niet mijn eerste keus.
maar...ik ontdekte in twee fotozaken dat er geen of weinig camera's op voorraad zijn. en dat een camera via internet door hen besteld zou moeten worden. ik heb mijn mening bijgesteld

de uitleg bij de camera's vind ik bij uw winkel helder en uitgebreid, gemakkelijk te begrijpen en het helpt uitstekend om tot een goede keus te komen!

is divers

alles liep gewoon heel goed, vanaf bestelling tot het aanreiken door de postbode. verzorgd en veilig ingepakt.

ik heb ervan genoten om deze camera bij u aan te schaffen, evenveel als wanneer ik in een fysieke fotozaak me had georiënteerd.

Frederique_ 16-10-2013

Ik heb een camera (Nikon D7100) gekocht bij Camera.nu. Dit bedrijf biedt niet alleen de camera + kit (wat ik zocht), maar ook combinatie-aanbiedingen met lenzen, batterij, memory-kaart, UV-lens, etc. Je vergeet daardoor niet om belangrijke zaken mee te bestellen.

Ik vind het prettig om in een "echte winkel" geholpen te worden, zodat je bij problemen ook naar deze "echte winkel" terug kan komen. 't Is zeker een mooie winkel waar je ruime keus hebt en rustig rond kunt kijken. De verkoper dacht goed mee met wat ik wou, ik heb daar een goed gevoel over.

Wat ik zocht was goed in voorraad.

Toon2013 16-10-2013

Op de site zijn de producten makkelijk te vinden en betalingen via iDeal lopen prima! Ik vind het echt helemaal top geregeld bij CameraNu.nl.

De levering liep keurig conform wat beloofd wordt op de site. Na betaling ontvang je direct een bevestigingsmail en vervolgens de link zodat je je pakket kan volgen. Ook helemaal top!!

Alles wat ik nodig had heb gemakkelijk kunnen vinden en de prijs was zeker concurrerend t.o.v. andere aanbieders.

Ik wil deze online aanbieder zeker aan iedereen die fotografeert aanbevelen!!

Al met al een zeer goede online winkel met een groot assortiment en cocurrerende prijzen. De order afhandeling loopt vlot en volgens afspraak en betalingen lopen ook prima.

fotograveergraag 16-10-2013

Problemen met defecte camera werden correct afgehandeld.

Passico 16-10-2013 Via de website gekocht

Zeer goede site, al meerdere producten gevonden en aangeschaft.

Zeer belangrijk: geen gezeur met verzendkosten. Bestellen en de volgende dag in huis; met andere webwinkels wel andere ervaringen gehad!

Zeer uitgebreid: alles wat ik nodig had gevonden: camera's, lenzen, 'SpyderPro' colourmanagement etc.

Snelle, accurate levering, goede prijzen, alles duidelijk.

Raymond uit Almere 16-10-2013

CameraNu heeft een goede website, je kan er snel vinden wat je zoekt. Daarnaast loopt het bestelproces soepel.

Snelle reactie op aanvullende vragen. Ook op een gevraagde creditering werd snel en adequaat gereageerd. Het geld stond binnen 5 werkdagen op mijn rekening!

Je kan op de website bijna alles op fotografie vinden.

Voor de derde keer een fotocamera bij CameraNu gekocht alles is zonder enig probleem geleverd. Dus aanrader.

Louise1943 16-10-2013

Website is duidelijk, alles staat erin wat je wilt weten over een camera.

Levertijd was uitstekend.
's-Avonds om half negen besteld en de volgende middag via post.nl op het afgesproken tijdatip geleverd.
Vraag per email over kabel werd prakisch direct en duidelijk beantwoord.

Assortiment is uitgebreid en wordt duidelijk beschreven.
Alle accessoires ook aanwezig en de prijs is concurerend met andere bedrijven.

Fantastische camera met geweldige resultaten. Ik ben er heel tevreden mee. Zoeker zou iets groter kunnen.

Arieson 16-10-2013

Het bestellen wijst zichzelf en je krijgt meteen via email de terugkoppeling dat de bestelling goed verlopen is. Kan eigenlijk niet simpeler.

Supersnel geleverd.

Ik heb dat inmiddels al gedaan bij vrienden en collega's...:-)

Vorige week zocht ik naar een Fuji X10. Via Googlen kwam ik al snel bij Camera.nu op de site. De camera was op voorraad, de price was right, dus bestellen maar. Dat was 's avonds rond de klok van 9. De volgende dag rond 9:00 's morgens stond het pakketje al achter mijn voordeur! Netjes verpakt, de gelijk mee bestelde extra accu en SD card er goed in het oog vallend bij verpakt. Dit soort supersnelle service kan ik goed waarderen. Camera.nu staat inmiddels dus bij mijn favoriete links.

Cornerstone 16-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke site
goede informatie

breed assortiment

Probleemloos online shoppen

directe levering, goede telefonische info gekregen, lage prijs

Joop Verhagen 16-10-2013 Via de website gekocht

Ruim aanbod en alles met een foto en beschrijving.

Ik had een zonnekap bij mijn nieuwe lens besteld. Toe ik de lens thuis had uitgepakt zat daar standaard een zonnekap bij. Hierover gebeld en zonder probleem geld terug gestort.

Ruim assortiment

Goede service en zeer snelle levering , wat ze schrijven maken ze waar. Prima webwinkel

Zie vorige omschrijvingen prima webwinkel snelle levering en zeer goede service.

GDTV 16-10-2013 Via de website gekocht

Thuis zitten, iets (direct) nodig hebben: even computeren en het komt er aan!

Dit is sneller dan zelf naar de winkel gaan. Als je die al in je eigen omgeving hebt, natuurlijk, anders ben je zelfs meer tijd kwijt. Geen onzin verkopende winkelbediende, daar ben je zelf voor verantwoordelijk.

Een iets lager cijfer, omdat ik nog niet alles geprobeerd heb. Maar het ziet er veelbelovend uit...

In dit segment, indien nodig bij vrienden of kennissen, zou ik zeker de aanbeveling doen.

DenMan78 16-10-2013

Overzichtelijke site

Duidelijk en correct over wanneer product geleverd wordt

Brede keuze in assortiment

Deskundige winkel, veel producten, goede bezorging, goede prijs

Prettige winkel met scherpe prijzen, groot assortiment en goede levering

erikdool 16-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

De website is overzichtelijk en snel te bedienen, dit mede door bijv. de zoekbalk.

Door het personeel goede uitleg gehad over de aangekochte producten. En Cameranu.nl heeft ook een snelle service, 2x een bestelling gedaan via de website en allebei de keren de volgende dag in huis.

Ik vind dat Cameranu.nl een groot assortiment heeft. Alles wat ik tot nu toe nodig heb gehad had Cameranu.nl op voorraad.

Het assortiment wordt verkocht tegen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Cameranu.nl staat bekend om zijn laagste prijs en de kwaliteit is precies hetzelfde.

2x iets besteld via de website, en 1x in de winkel zelf geweest voor het aanschaffen van een statief. Tijdens mijn bezoek aan de winkel werd ik geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel. Het statief werkt tot nu toe nog naar mijn tevredenheid. Dit statief is echt super stevig kan 8 kilo aan en de kop 4 kilo. De hoogte is voor mij ook uitstekend (ben zelf 1,90 m) en de kolom kan ook horizontaal, ideaal voor macrofotografie. Een klein nadeel van het statief is dat hij nogal zwaar is. Kortom, voor natuurfotografie een uitstekend statief

JohanVogel 16-10-2013

Het product was makkelijk te vinden op de site en de info was erg goed.

Na wat problemen met TNT perfect opgelost door de winkel die goed bereikbaar was

Er is voldoende om uit te kiezen.

betrouwbare site en goede prijzen

CameraNu.nl krijgt van mij een 10, omdat de service erg goed is, De winkel is goed telefonische bereikbaar en de prijzen zijn laag.