Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos Scholten 17-09-2013

Vanuit luie stoel " winkelen" ,

Afwikkeling bestelling conform afspraak, helaas was het artikel net iets te klein, afwikkeling van mijn retour is schoolvoorbeeld hoe zoiets moet. Compliment!

Het gevoel dat de klant voorop staat!

g.griesheimer 17-09-2013 In de winkel gekocht
te urk

bestellen gelijk ophalen prima

netjes geholpen en snel
heel goed weten ook waar ze het over hebben

uitgebreiden winkel alles op camera en printers enz aanwezig

enwel om het volgende,bestellen en de volgendedag al bij je thuis.
anders op tehelen nog sneller
prima

heb voor het eerst wat bij de firma iets gekocht via internet dit ga ik dan ook vaker doen als ik iets weer nodig heb.een prima bedrijf

riekjeenkoos 17-09-2013

Snel en efficiënt. Duidelijke en zorgvuldige informatie

Goede feedback

Wat i want, i find

Het een uitstekend geroutineerde webwinkel. Van alle gemakken en service voorzien.

jaapdee 17-09-2013

Alles is overzichtelijk in afdelingen geplaatst waardoor e.e.a. makkelijk is te vinden.

Tijdens en na de koop wordt u keurig geïnformeerd aangaande de status van de procedure.

Ik ben nog niets tegengekomen dat ik op fotografie gebied niet bij Cameranu.nl kan aanschaffen.

Ik gun anderen ook de voordelen van kopen bij Cameranu.nl

Tonny99 17-09-2013

Ik vond het lastig om te bepalen of de neopreen paraattas die ik wilde bestellen wel geschikt was voor mijn camera, omdat niet consequent de afmetingen vermeld worden.

Dit was mijn eerste bestelling en alles verliep naar wens. Alleen, ik kreeg en cadeautje waarvan ik absoluut niet weet wat het is!

Zeer ruim, verder zie opmerking bij "gemak". Consequente vermelding van de eigenschappen/specificaties zou bijdragen aan meer duidelijkheid en zekerheid voor de klant.

Qua service en assortiment zou ik Cameranu zondermeer aanbevelen. T.a.v. het gemak zou ik voorbehouden maken.

Prima service en assortiment. T.a.v. het gemak stel ik voor om de consequente vermelding van de eigenschappen/specificaties te verbeteren zodat er voor de klant meer duidelijkheid en zekerheid ontstaat.

patrickvanloon 17-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen.

Telefonisch, per mail en zelfs via social media word er service verleend. Echt top! Kan niet beter.

Veel keuze en een goede prijskwaliteit verhouding!

Ik zou Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen!

Ik heb verder niks aan toe tevoegen. Alles hier is top en zeer betrouwbaar!

Bart1802 17-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Duurt erg lang, terugkoppeling tegenstrijdig. Eerst mail dat ze geen probleem zien dan weer wordt de lens naar andere reparateur gestuurd.

Prima winkel met goede spullen voor redelijke prijs en over het algemeen deskundig personeel

In 2012 wordt na lang onderhandelen defecte lens vervangen voor een nieuwe, deze blijkt na jaartje ook defect. Eind juni hebben ze defecte lens ontvangen die nog in garantie periode zit. Nu na ruim 2 en halve maand komen ze met voorstel voor reparatie en moet ik Eur 80,- betalen?!

Susan Oosterlaar 17-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Aankoop heeft in de winkel op Urk plaatsgevonden, er werd alle tijd genomen om een goed advies te geven en het overzichtelijk voor mij te maken welke volgende stap ik het beste kan doen.
De stap is inmiddels gezet en heb een nieuwe body en lens aangeschaft waar ik erg blij mee ben!

Het assortiment is ruim voldoende, wat ik ook vroeg het was aanwezig.

met een gerust hart naar winkel en je door de deskundigheid van het personeel laten leiden. Er wordt niets opgedrongen.

Ik ben zeer tevreden met deze aankopen en de volgende aankopen gaan ook via hen. Dat kan zeer goed via de website omdat ik er het volste vertrouwen in heb dat zij altijd service gericht en voor vragen bereikbaar zijn.

Anita Verberkt 17-09-2013 Via de website gekocht

gemak= gemakkelijk...

Mooi, fijn toestel. Goede zoom, scherpe beelden.

Han de Jong 17-09-2013 Via de website gekocht

snel, duidelijk en betrouwbaar

reeds meerdere producten afgenomen, tot nu toe altijd goed

Wag2 17-09-2013

Snel te vinden in de database en voorraad aanduiding, snelle site ook!

Ik werd meteen gebeld toen bleek dat ik 'per koerier'aangevinkt had, terwijl het door de brievenbus kon en dus goedkoper. Het teveel betaalde stond binnen 24 uur weer op onze rekening.

Veel, heel veel en zoals gezegd goed te vinden op zoektermen.

Als heel betrouwbaar, makkelijk en goede service

Snelle 'winkel', snel geleverd. Voorraad aanduiding is fijn.

Ylfva 17-09-2013

Eenmaal in de winkel goed, maar er eerst 30 min. naar toe rijden. Soms lang wachten in de winkel

Tot nu toe goed maar geen ervaring met als er dingen mis zijn met de aankopen

Alles wat ik nodig had was aanwezig, maar betaalde op een aankoop van € 3750,- € 20 meer voor uvfilter dan bijv. bol.com

Personeel vriendelijk, deskundig en professioneel. Mooie ruime winkel, makkelijk parkeren. Groot assortiment

Heel prettig goed geadviseerd te worden, dat de tijd genomen wordt een en ander uit te leggen, scherpe prijzen (behalve dure uv filter 20% duurder dan bijv. bol.com).

M.P.A. Labeur 17-09-2013 Via de website gekocht

Na zoeken op de site of product er is bestel je het

Dag na betelling al binnen

Alles wat je zoekt is er bijna altijd

Ik zou hem altijd aanbevelen

Benw 61 17-09-2013

website is duidelijk
de produkten zijn gemakkelijk
te overzien.
gemakkelijk te betalen
gegevens in vullen geen probleem
bestel proces is gemakkelijk en heb goed ervaren

de bestelling binnen 24 uur in huis

cameranu heeft mij vertrouwen

Sven Kortekaas 16-09-2013

Ik was op zoek naar een zonnenkap voor me lenzen van me Canon EOS 600D. Ik heb totaal geen verstand van al die zonnenkappen en welke ik nu precies moest hebben. Maar via deze website heb ik me lens opgezocht en kon meteen de perfecte zonnenkap erbij zoeken. Helemaal perfect!

Heel ruim assortiment. Heb nog niet veel bestelt maar wat ik voorbij heb zien komen is echt onwijs veel!

Heb je spullen nodig voor je camera? Kijk hier! Ze hebben veel, goedkoop en het is snel bij je thuis.

Na het avond eten nog even snel wat bestelt. Was de volgende dag meteen verzonden en kreeg het die dag erna in de bus. Heel goed verpakt. Kon niks mis mee gaan. Duidelijke informatie over de betaling, via PayPal, en verzending. Kreeg duidelijke informatie. Kort samengevat: veel, goedkoop en snel!

Columbo 16-09-2013

Vanuit mijn stoel kunnen bestellen.

Ruime up to date keus.

Deze website kan ik met een gerust hart aan iemand aanbevelen.

Ruime keus in (in mijn geval) verrekijkers en gratis verzending vanaf 100.- euro is heel prettig. Ook door de snelle levering en zorgvuldige verpakking een aanrader voor iedereen.

pago52 16-09-2013

Alles in orde geen klachten

ook alles goed

heel groot

Zou hem zeker aanbevelen

Gemakkelijk bestellen en correcte verwerking van gegevens en bestelling.

Harry Hollegien 16-09-2013 Via de website gekocht

Website is makkelijk te doorzoeken en bestellen en afrekenen is a piece of cake.

Snelle levering met een no nonsense tintje. Heb nog gebeld voor uitleg over een product en men had alle tijd voor mij en waren bovendien deskundig.

Zeer uitgebreid. Meer hoeft er niet over gezegd te worden

Vanuit mijn omgeving is URK wat ver. Kom uit Roermond. Als webwinkel zou ik iedereen deze aanraden en heb ik in het verleden regelmatig gedaan!

Al met al een webwinkel zoals je het graag ziet. Goede service, snelle levering en geen gezeur als het een keer ergens mis gaat! Top!

henk rontje 16-09-2013

ruime keuze en geen agressieve verkopers .

je moet even de geduld hebben,voor je aan de beurt bent,maar dan is ook alle tijd er voor de klant.

heel groot ze luisteren eerst heel goed naar de klant en gaan dan met je veder .
met een keuze maken van een product

zo wie zo met ieder die daar belang bij heeft .

hdeboer 16-09-2013

voor mij is de winkel niet ver rijden en men neemt alle tijd voor je bij vragen. Website is duidelijk en overzichtelijk en goed van artikel info voorzien

De dag erop liep er een actie van het artikel wat ik had gekocht. Na een belletje kreeg ik het ook voor de aktieprijs en werd het artikel ook kosteloos nagestuurd. Dat is Service.

Zeer uitgebreid en de artikelen zijn voorzien van veel informatie. Goede prijzen en mooie aanbiedingen

Aanbevelen doe ik bijna nooit, maar hiervoor wel. Goede voorraad, groot assortiment en super snelle levering

Gewoon een prettige winkel cq. website waar je bijna nooit voor niks komt. en prettige mensen die je helpen.

Djamr 16-09-2013

Vanuit je luie stoel zeer eenvoudig

Zeer grote keuze mogenlijkheid

Vanwege de snelle afhandeling en bezorging

Uit bovenstaande blijkt dat de keuze mogelijkheid zeer groot is. De afhandeling en bezorging is prima in orde

Rob van Olmen 16-09-2013 In de winkel gekocht
Utrecht

Eef_BP 16-09-2013

Gemakkelijk producten kunnen vinden, door o.a de overzichtelijke rubrieken en zoek functie. Ook de filters op de website werken goed.

Hele snelle levering! Goede manier van verpakken voor verzenden. Alles heel duidelijk.

Heel compleet! Kan echt zoveel verschillende producten vinden, zoveel merken en producten. Groot assortiment.

Uitgebreid assortiment, snelle levering, vele producten voor starter als pro. Zeer goede prijzen!

Duidelijke webwinkel met een zeer uitgebreid assortiment aan spullen op diverse vlakken. Goede prijzen. Super snelle levering.

HansR2005 16-09-2013

Groot assortiment; kundig personeel; makkelijk toegankelijk bedrijf.

Wij zijn direct naar het bedrijf op Urk gereden. Van te voren enkele digitale compact camera's geselecteerd op basis van beschikbare specificaties. Prima advisering door aanwezige personeel; ook geen wachttijd! Geselecteerde camera gekocht voor de aangegeven prijs (niet onderhandelbaar). tegenvaller: SDHC-card wordt niet gratis meegeleverd; toch eigenlijk een essentieel onderdeel van de camera.

Lukas8 16-09-2013

Prima winkel en scherp geprijst!

Astrid Pronk 16-09-2013

snel gevonden en duidelijke aanbieding.

Snel gevonden en snel geleverd, wat wil je nog meer !

Ruim assortiment en fijn dat er duidelijke aanbiedingen bij staan, je hoeft zelf niet te zoeken.

Overzichtelijk en snel.

Hans Eindhoven 16-09-2013

Perfect geholpen. Ze hebben de artikelen op basis van summiere informatie van mijn kant gevonden en perfect verzonden.

Ook zeer over te spreken. Onverhoopt het verkeerde artikel besteld en heel duidelijk uitgelegd hoe ik het kan retourneren. Vervolgens de juiste producten toegezonden. Allemaal heel netjes geregeld en heldere communicatie.

Gewoon erg ruim. De producten die wij nodig hadden zijn echte niche producten maar daar hebben ze een ruim aanbod in.

Fonti098 16-09-2013 Via de website gekocht

Goede communicatie m.b.t. de email en een prima en snelle levering!

WILLEM.HOGENKAMP 16-09-2013 In de winkel gekocht
urk

alle info is zeer duidelij en uitgebreid

Genoeg personeel en er word zeer de tijd genomen voor de klant

veel merken,en voor elke beurs een geschikt product

ik zou de winkel altijd aanbevelen, motivatie zie bovenstaand

Al jaren zeer tevreden over de service van cameranu

A. Ameel 15-09-2013 Via de website gekocht

Fantine 15-09-2013 Via de website gekocht

mijn complimenten voor jullie.

je kan goed bestellen bij jullie, en het is ook overzichtelijk. mijn complimenten voor jullie, top!. je kan snel bestellen. ik ga zeker vaker bestellen bij jullie.

beste lezer, jullie hebben een super webwinkel, ik heb een fotomapje van het merk Lowepro Napoli 20 chocolade bruin besteld en die is prima, en mooi. het enige wat jammer is dat de verpakking er van open was, dit vindt ik er slecht, en daar schrok ik ook erg van toen ik het pakketje opende. hopelijk is dit eenmalig bij jullie, gebeurd dit nogmaals dan zal ik jullie even mailen of bellen.

Bob Daamen 15-09-2013

Bestellen gaat supersnel, makkelijk vinden

Goede website en snelle levering

Maakt eigenlijk niet uit wat ik zoek, ik vind het altijd bij jullie

Geen enkele slechte ervaring

Prima winkel, snelle levering

Bjorn van der Meijs 15-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke online webshop. Uitgebreide omschrijvingen bij de artikelen.

Helaas bleek na ontvangst van een bestelde flits set dat 1 van de flitslampen niet goed werkte. Ik kon de defecte lamp retour zenden. Op de dag dat cameranu deze had ontvangen en getest had, werd diezelfde dag nog een geheel nieuwe lamp naar mij verzonden!

Voor zover ik kan beoordelen vrij uitgebreid.

B.W.J. Boelens 15-09-2013

Duidelijk en makkelijk internetsite.

Snelle levertijd en alles correct geleverd.

Groot assortiment

Zeker aan te bevelen aan iedereen

Goede internet zaak duidelijk overzicht en snelle levertijd van mijn bestelde producten .

Christhap 15-09-2013

Super camera super !

Top service snel geleverd

Top wel uitgebreid en wat ik nodig heb

Iedereen goedkoop en goede service!

EdoLoenen 15-09-2013

Informatie over de camera met details te lezen op de website. Gemakkelijk te bestellen.

Al eerder een camera besteld die na ca. een jaar gebreken vertoonde; deze werd gerepareerd en zonder problemen en kosten teruggestuurd.

Alle camera's waar ik belangstelling voor heb, staan in het assortiment; ook de allernieuwste.

Snel, voordelig en een prima service!

Zie boven.

Steven Westerbrink 15-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

ruim assortiment.

Niets op aan te merken goede service, tal van producten en goede prijzen

Goede en betrouwbare winkel.

Steven Westerbrink 15-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke beschrijvingen

Wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Wat ik zocht zat in het assortiment.

Prima winkel

Al veel plezier gehad aan mijn product. Deze winkel is aan te raden aan iedereen.

JW1979 15-09-2013

Overzichtelijke website. Alles is snel geregeld.

Snelle levering.

Hoop spullen direct op voorraad.

faxine 15-09-2013 In de winkel gekocht
urk

De medewerkers nemen echt de tijd voor je. Ze hebben verstand van zaken en ze vinden het niet vervelend als je veel vragen hebt. Dit hebben bij de concurrent helaas wel anders meegemaakt.

Bijna alles op fotografiegebied kun je er krijgen. Ook hebben ze op de eerste etage een speciale pro-afdeling.

De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.
Daarnaast vinden wij het erg fijn dat er ook een kinderspeelhoek in de winkel aanwezig is.

Wij zijn zeer tevreden over cameranu.nl. De medewerkers zijn erg vriendelijk en hebben veel verstand van zaken. En ze hanteren erg scherpe prijzen.

woestewillem 15-09-2013 Via de website gekocht

Overzichterlijk en gemakkelijk kiezen met accessoires en voordeelsets per camera.

Supersnelle levering en gratis bezorging zoals beloofd !

Ruime keus in camera's en mijn opinie is dan ook als camera.nu het niet verkoopt dan moet het nog ontworpen en gemaakt worden.

Een ieder die een camera wil kopen kijkt eerst bij camera.nu, misschien niet altijd de goedkoopste of voordeligste, maar gemak en service is toch het belangrijkste en naast hun webshop ook een makkelijk te bereiken vestiging in Urk.

Na het bestellen een snelle levering en daar word ik als consument blij van. Alsof ik een kadootje uitpakte na ontvangst. Camera.nu perfect in alles ! Bedankt.

B. Snel 15-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed onder verdeeld.

Snel en goed op mijn vraag geanticipeerd.

Snelle service, snelle levering, lagere prijs dan concurrenten.

Reeds eerdere malen bestelling geplaatst en elke keer tevreden zoals hierboven beschreven.

rjk74 14-09-2013

Alle camera's staan op een rij om uit te proberen. Wanneer je meer advies wilt lopen er medewerkers die je willen helpen zelfs bij de verkoop balie.

Samen met de verkoper alles bekeken dat ik alle onderdelen had.

De meeste camera's hebben ze zelfs gewoon als demo in de winkel om mee zelf mee te spelen zodat je voor je echt advies vraagt je zelf ook een goed beeld van de camera's hebt.

Ik heb al een heleboel mensen op deze zaak gewezen, ze zijn allemaal ook uitermate tevreden.

Gewoon een plezierige winkel waar het altijd ook gezellig druk is. Dat zegt wel genoeg denk ik

M. Champ de Mars 14-09-2013 Via de website gekocht

Al meerdere bestellingen hier gedaan en heel erg tevreden over zowel het assortiment, de prijzen, de levertijd en service. Zelfs een bestelling van verschillende producten arriveerden netjes binnen de genoemde bezorgtijd.

jacco86 14-09-2013

m.massop 14-09-2013 Via de website gekocht

vlot, probleemloos

prima, alles duidelijk

assortiment was voor mij ruim voldoende

vlotte bezorging, assortiment ruim voldoende, heldere website

prima, voor herhaling vatbaar

fotomaurice 14-09-2013 Via de website gekocht

Deze site is vriendelijk en makkelijk.

Zaterdag besteld en op maandag bezorgd bij mij thuis. Echt snelle service!!!.

Assortiment waar ik gekocht en het is ook mijn juiste keuze en allergoedkoopste van allemaal.

Ik zou deze shop wel goede aanrader voor allemaal.
Snelle bestelling en volgende dag is product bij jou thuis geleverd.

Ik ben zeer tevreden over deze site van cameranu.nl Voor goede prijzen, makkelijk en eenvoudig te bestellen.

Ghillie 14-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel in Urk maakt men gebruik van een ticketsysteem, zodat klanten op hun beurt worden geholpen door de juiste medewerker. Uitstekend.

Het assortiment kan beter. De winkel verkoopt alleen SD kaarten met WiFi van Flucard, terwijl er ook alternatieven op de markt beschikbaar zijn.

De kaart die ik in de winkel heb gekocht, bleek al eerder door een vorige klant te zijn gebruikt. Er stonden helaas nog een drietal foto's op de kaart en de registratiecode voor de online storage van Flucard was al gebruikt. Na registratie van het defect op de site op zaterdagavond, is maandag direct een nieuwe kaart opgestuurd. Voor de retourzending heeft de winkel een antwoordnummer beschikbaar. De nieuwe kaart is op woensdag bezorgd en op vrijdag werd ontvangst van de retourzending door de winkel bevestigd. Het probleem met mijn aankoop is daarmee prima en volgens verwachting afgehandeld.

Jimmmkr 14-09-2013

Producten zijn snel te vinden
Voorraad is groot

Ze doen wat ze zeggen, maar mails tussendoor -als je wat te vragen hebt- blijven onbeantwoord

Veel en gevarieerd tegen goede prijzen

Voordelig en grote voorraad

JPF67 14-09-2013