Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans_EOS1s 12-09-2013

Heldere navigatie, duidelijke site

Snelle levering, duidelijke site, breed assortiment

Hans Smedema 12-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

De winkel is stijlvol,ruim en overzichtelijk ingedeeld. Alles oogt en voelt goed.

Het personeel is heel attent en behulpzaam, vriendelijk ook. De koffie-en theepantry is ook heel uitnodigend.

Alles is er. Alles. Goed opgesteld en toegankelijk, zoals alle camera's die je in de hand kunt nemen en aan alle kanten bekijken.

Het is een mooie, ruime en moderne winkel, die uitnodigt om rond te kijken en je te orienteren.

Ruim een jaar geleden heb ik hier een Panasonic fotocamera gekocht (DMC-TZ30). Een uitstekende koop en goed geholpen. Onlangs haperde de lens steeds meer. Ik heb de camera teruggebracht en hij is in de reparatie genomen. Keurig geholpen. Ik kreeg hem terug met een nieuwe lens, zonder kosten, terwijl de garantietermijn met een maand overschreden was. Dat noem ik nog eens service. Klasse!

NicoleDTC1973 12-09-2013

handige website, snelle levering

aangetekende levering binnen 1 dag

heel veel keus binnen 1 productgroep

Dit is een zeer gespecialiseerde webshop, met binnen een klein gebied een heel ruim assortiment. Ik heb hier dé laptopsleeve gevonden voor een lastige maat (14 inch), en had hem de volgende dag in huis. Top!

wim harwig 12-09-2013 Via de website gekocht

Hans Schippers 11-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en makkelijk bestellen

Bij een probleem wordt je telefonisch direct geholpen

veel keuze tegen scherpe prijs

Prettig om te winkelen via de site en bij problemen of vragen is de telefonische support uitstekend

Mariët Hebbink 11-09-2013 Via de website gekocht

Herman2665 11-09-2013

De site is heel overzichtelijk en slim opgebouwd, ik vind er alles wat ik nodig heb.

Snelle levering en afhandeling van zaken.

Ik vind hier altijd alles wat ik nodig heb.

Ik zeg altijd, als Cameranu in het rijtje staat, bestel het dan daar.

Eerst kijk ik naar de prijs, al zou het bij een onbekende zaak dan iets duurder zijn dan zou ik het toch bij Cameranu bestellen omdat de ervaringen erg prettig zijn. Meestal eerst Cameranu zo scherp geprijsd dat de keuze voor de hand ligt.

BBoomer 11-09-2013

Alle informatie is duidelijk te vinden en wordt precies nagekomen

De reparatie die ik liet doen, na een ongelukje met de camera, werd zorgvuldig behandeld. Ik was op elk moment precies op de hoogte van de stand van zaken.

Alles waar ik informatie over zocht was voorradig. Ik kan het hele assortiment uiteraard niet beoordelen.

Hoewel het een webwinkel is, wordt je persoonlijk behandeld als in een gewone winkel.

Ik heb een aantal keren telefonisch en online contact gehad met een medewerker van CameraNu. Eerst bij de aanschaf van een camera en laatst in verband met reparatie na een ongelukje met de camera. In alle gevallen werd ik correct en prettig behandeld. Opvallend vond ik dat ik de defecte camera naar Urk kon opsturen en CameraNu verder bemiddelde in het reparatieproces. Wat er gebeurde was ook erg inzichtelijk omdat ik steeds op de hoogte werd gehouden.

TioTrozo 11-09-2013 Via de website gekocht

Via Kieskeurig.nl heb ik doorgeklikt naar de site van Cameranu.nl. Deze internetwinkel behoort bij de goedkoopsten en heeft goede beoordelingen. De site van Cameranu.nl werkt heel intuïtief, ook als je zoekt naar andere producten. Het menu is duidelijk en wat je zoekt heb je snel gevonden.

Erg belangrijk bij het bestellen via internet is dat de belofte van snelle levering wordt nagekomen. Bij Cameranu.nl heb ik een goede ervaring gehad. De camera is de volgende dag geleverd en zat keurig verpakt.

Op het gebied van fotografie heb ik niets kunnen bedenken wat nu niet in het assortiment zit. Erg handig is ook dat bij de camera een pakket inclusief accessoires wordt aangeboden. Hierop wordt bovendien een korting tot 20% gegeven.

Goed, snel en aantrekkelijk geprijsd.

Bij het kopen via internet is het altijd maar afwachten of de belofte wordt waargemaakt van: voor een bepaalde tijd bestellen is de volgende dag leveren. Ik heb bij Cameranu.nl in ieder geval een goede ervaring gehad. Pro-actief worden nuttige accessoires met korting aangeboden. Het assortiment is bovendien prima. De bestelde camera werd keurig verpakt via Post.nl ontvangen.

marco eerden 11-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Goed bereikbaar. Goed parkeren. Overzichtelijke winkel. Professionele uitstraling.

Prima meedenken en alternatief aanbieden.

Voor elke prijs voor elke vraag een oplossing/aanbieding

Top winkel. Specialistisch advies en prettig personeel. Meedenken voor een oplossing.

Bennie_R 11-09-2013

Zie algemeen

Service en koffie prima er worden allen geen "webprijzen" gehanteerd.

Ik ben in de winkel geweest en daar is de service en after service prima in orde. Helaas worden er geen webprijzen gehanteerd maar gewone adviesprijzen. Dat valt een beetje tegen maar voor goede service mag betaald worden.

ingrid welbergen 11-09-2013

Ik hoefde alleen maar te bestellen via internet en daarna hoefde ik niets meer te doen. Mijn bestelling werd gewoon thuisbezorgd.

Doordat ik niets meer hoefde te doen en mijn bestelling gewoon thuisbezorgd werd, vind ik een stukje service. Ik hoefde helemaal niets te doen.

Er was genoeg om uit te kiezen.

De service e.d. is zo goed dat ik niet zou weten waarom ik dit bedrijf niet zou aanbevelen. Het is een goed bedrijf.

Ik ben dusdanig tevreden met camera.nu dat ik een volgende keer absoluut hier weer ga bestellen. Er is genoeg om uit te kiezen, de service is goed en de bestelling wordt snel geleverd.

beweck 11-09-2013 Via de website gekocht

Chris_J1 11-09-2013

Zowel de productomschrijving, de site en het bestelproces is duidelijk.

Super goede service, vlotte reacties op mails en een vast contact persoon die precies van mijn situatie af wist.

Alle accessoires en objectieven die ik voor mijn camera zou willen hebben worden op de site aangeboden.

Zeer snelle levering, snelle service en een scherpe prijs.

Ik ben echt zeer tevreden over CameraNU, ten eerste werd het product tegen een zeer scherpe prijs aangeboden. Ik kocht hem om 22:00 en hij werd dezelfde dag nog verstuurd. Helaas had ik een typefout gemaakt in de postcode waar ik pas de volgende ochtend achter kwam. Ik heb gebeld naar CameraNU, werd vriendelijk te woord gestaan en ze hebben dit direct met PostNL geregeld. Helaas lijkt PostNL zelf hier niet echt een goede procedure voor te hebben waardoor mijn pakket vertraging opliep, maar CameraNU zat hier boven op en zorgde ervoor dat mijn pakketje alsnog zsm en goed geleverd werd. Als ik in de tussentijd contact opnam met CameraNU wisten zij precies wat er aan de hand was en hoefde ik niet telkens mijn verhaal weer te doen. Mijn volgende bestelling is zeker weer op deze webshop.

mojo101577 11-09-2013 Via de website gekocht

Een heldere website waar je laagdrempelig doorheen geloodst wordt

Voor mij een ruim assortiment. Ik was heel gericht op zoek naar een kleurenprinter voor thuis, draadloos met scan mogelijkheid. Daar was voor mij een ruime keus in met helder omschreven in de productinformatie wat de verschillen waren

De online winked is overzichtelijk, je weet wat je koopt en bovenal is de prijs-kwaliteit verhouding heel goed.

Een heel goede prijs-kwaliteit verhouding, duidelijke productinformatie

Marjan_01 11-09-2013

Uitgebreide productinformatie en eenvoudige bestelprocedure. Duidelijke informatie over hoe alles verloopt.

Ik heb met de klantenservice gebeld omdat ik een vraag had over het product. Ben uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan, geen verkooppraatje maar prima informatie.

Zeer ruime keuze.

Heb al vaker besteld bij CameraNu, slechts positieve ervaringen. Of je nu in de winkel om advies vraagt of via de telefoon/site, je wordt vakkundig geholpen.

Ruime keuze, snelle verzending maar bovenal vakkundig advies op een prettige manier.

marja1971 11-09-2013

Sonja Verlinde 11-09-2013

je krijgt wat je besteld, ziet meteen of het op voorraad is.

Je wordt op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is en ze maken hun belofte van levering waar

Zeer uitgebreid

CameraNu is een zeer uitgebreide web shop, die doet wat ze zeggen. Prima levering van mijn camerabody. Zorgvuldig verpakt

schaap5 11-09-2013

via google op uw site gekomen en het was heel makkelijk om mijn artikel te vinden en te bestellen

prima,de bestelling naar wens afgehandeld!

omdat mijn bestelling snel en naar wens is afgehandeld kan ik deze winkel aanbevelen aan iemand anders

Ik ben tevreden over het afhandelen van mijn bestelling. Snel geleverd, keurig verpakt en een duidelijke beschrijving op de pakbon.

big boss 10-09-2013 Via de website gekocht

alles in orde/afspraak geleverd.

Wessel Houwing 10-09-2013 Via de website gekocht

Het was even zoeken waar ik de lens kon vinden in de webshop. Daarna per telefoon vragen welke op de camera paste. Terugbelafspraak werd niet nagekomen....

Als je eenmaal hebt besteld verloopt alles prima, zoals het hoort.

Niet s aan toe te voegen, zeer volledig.

Goede webshop, concurrerende prijzen, correcte afhandeling en levering.

D. Dekkers 10-09-2013

Duidelijk menu, veel informatie. Snel af te werken.

Telefonisch snel bereikbaar voor informatie.

Uitstekende voorraad! Heel veel spullen, voorraad informatie tot op heden 100% correct.

Altijd.

Zeer positieve ervaring met CameraNu.nl. Als eerste de Canon EOS 70D body op voorraad en snel geleverd.

I.d.V. 10-09-2013

Het was de eerste keer dat ik bij CameraNU online besteld heb. Allereerst was CameraNU de enige online winkel, die het product wat ik zocht, verkocht. De levering was erg snel, ondanks de indicatie 1-5 werkdagen lag mijn bestelling na 2 werkdagen op de mat. Kortom een goede winkel, waarbij het makkelijk is te bestellen en er goed en snel geleverd wordt!

Analoger 10-09-2013

. Een duidelijke website.
. De nodige en voldoende informatie over de foto-scanner die ik wilde aanschaffen.
. Compleet in die zin dat ik de nodige professionele software meegeleverd kreeg om deze scanner meteen te kunnen gebruiken.
. Het betalen via iDEAL verloopt snel en is zeer prettig.
. Tussen betalen en het krijgen van mijn scanner was slechts een dag.
. In de toegezonden e-mail met daarin de factuur ook een verwijzing naar het trackingsysteem van de bezorger. Zeer makkelijk
. En gratis bezorging !

Uitstekende service. Een vraag die ik stelde over een aspect van de scanner werd binnen enkele uren beantwoord via e-mail.

Een goede en betrouwbare 'fotozaak'. Groot assortiment.
En, de scanner die ik heb aangeschaft lag beduidend lager in prijs dan bij andere zaken.

Zeer zeker vertel ik aan anderen de kwaliteit van deze winkel.

Een prettige, betrouwbare winkel die ook bereikbaar via e-mail of telfoon. Een winkel met een groot assortiment aan kwaliteits-spullen. De scanner die ik heb aangeschaft is zeer zeker een kwalitief goede flatbed scanner voor grote negatieven en foto's

hdeboer 10-09-2013 In de winkel gekocht
URK

Goede hulp in te maken keuze van het foto toestel en vriendelijk personeel

Kan niet beter.

Zeer uitgebreid en goede vooraad

Zeer zeker, want zelfs een artikel kosteloos nasturen is geen probleem voor Cameranu.nl

Snel aan de beurt. Goede hulp om een keuze te maken voor het type toestel (4 type's), die ik in gedachten had. Voldoende parkeer ruimte bij cameranu te Urk

Erik_1980 10-09-2013

Eenvoudige overzichtelijke site, simpele maar effectieve merkfilters,

Ervaring met de winkel in Urk; vriendelijke personeel en zoals aangegeven is op voorraad ook daadwerkelijk op voorraad. Mocht je last hebben van impulsaankoopgedrag: niet heengaan: alles ligt er namelijk ;)

Overzichtelijke website, winkel welke netjes is ingericht en vertrouwen inboezemend hier te maken te hebben met een professionele onderneming welke tegen scherpe prijs producten verkoopt.

SandoB 10-09-2013

Mijn artikel was snel te vinden op de site. Stond een duidelijke productomschrijving bij.

Bestelling was de volgende dag al in huis.

CameraNu.nl bood diverse varianten van mijn gezochte artikel aan. In vergelijk met andere aanbieders is de kwaliteit duidelijk beter.

Ga zeker weer terug om te bestellen en ik zal CameraNu.nl zeker bij vrienden en collega's aanraden.

Ben uiterst tevreden over het geleverde product en de uitstekende en snelle service.

Paul van de Werken 10-09-2013

Prima spul en mooi snel geleverd

Liononline 10-09-2013

De website werkt eenvoudig zoals je van een dergelijke website mag verwachten

Qua levering dik in orde. Komen afspraken zoals vermeld op de website na. Ik heb 's avonds om 22.10 uur een artikel besteld en betaald en de volgende dag al in huis.

Op het gebied van camera's en toebehoren is heel veel keus.

Vlotte en keurige afhandeling van de bestelling. De belofte op de website wordt absoluut waargemaakt.

Martin 3 10-09-2013

Lekker thuis winkelen. Meer informatie dan in de winkel

Beloftes worden nagekomem

Prima winkel.

Was erg enthousiast

marcel timmerhuis 10-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Bestellen bij CameraNU.nl is heel eenvoudig en de site is heel overzichtelijk!

In de winkel krijg je prima service, zeker op maandag net na elf uur want dan is het nog niet zo druk

Het assortiment van CameraNU.nl is volgens mij op hun vakgebied het breedste van Nederland

Scherpe prijzen, snelle levering en goed advies indien gewenst!

In het algemeen komt alles zeer goed en professioneel over en dat wordt in sterke mate bevestigd wanneer je de winkel in Urk bezoekt! Een aanrader.

Judogallery4all 10-09-2013 Via de website gekocht

Supersnel

voor iedereen aan te bevelen

Camera Canon 1D x middags besteld. Ik had aangegeven met de post versturen. Enkele uren daarna kreeg ik van Cameranu een telefoontje dat de camera de volgende ochtend rond 10.00 uur bezorgd zou worden. De volgende dag stopte om 09.30 uur een busje van Cameranu en alles werd netjes geleverd. Ik mocht nog eerst alles controleren voordat ik de ontvangst tekende. Dat heb ik niet gedaan omdat de verpakking er perfect uitzag, en al vertrouwen wekte. na het uitpakken bleek ook alles 100% in orde. Cameranu heeft er een nieuwe fan bij.TOP!!

GC de R. 10-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, heel gemakkelijk om iets te vinden

's avonds rond 22.00 uur besteld. Andere dag 's morgens al thuisbezorgd.

ruime keuze, divers assortiment. vrijwel alles op voorraad.

Nu 3 keer iets gekocht. Toet nu alles perfect gegaan

Met een woord: prima!

Thibault van der Laan 10-09-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk, en super snel. Geen onnodige problemen en de helpdesk is snel beschikbaar

Zoals hierboven, super!

Er is niks op aan te merken. Sneller bezorgen dan dit kan gewoon niet.

10/10. Reden staat hierboven

Devira 10-09-2013 Via de website gekocht

Fijne webshop, snelle levertijden en een fijn menu.

Zoo 10-09-2013

Erg duidelijke en overzichtelijke site.

De volgende dag al in huis.

Ze hebben heel veel in hun assortiment je beoordeling

Gielen12 10-09-2013

bezige_bij 10-09-2013

Goede uitleg
Mocht direct vanalles proberen

Na me georienteerd te hebben op de website zijn we naar de winkel gegaan waar alles wat ik wou vergelijken op voorraad is

Zeker, prijs is goed. CaneraNu behoord zeker tot één van de betere aanbieders.

Het was niet de eerste keer dat ik bij CameraNu producten voor mijn camera koopt. Wederom een positieve ervaring.

Pieter Scholten 10-09-2013 Via de website gekocht

duidelijk omschrijving van het artikel en goed te vinden op de internetsite.

de bestelling werd erg snel verzonden en dit werd duidelijk gemeld.

er waren meerdere mogelijkheden in keus.

ik zou iedereen CameraNu aanbevelen en zou zo zelf ook were bij hen bestellen.

Erg duidelijke site, goed assortiment en niet (te) duur.

Richard Amsterdam 10-09-2013

Zeer snelle levering. Heb 's avonds besteld en het kwam de volgende ochtend aan.

Alles was uitstekend en snel geleverd.

Snel en goedkoop geleverd. Top!

v Damme 10-09-2013

De winkel in Urk is goed bereikbaar en biedt een groot assortiment waardoor een goed vergelijk van producten aanschouwelijk mogelijk is.

Uitstekende uitleg met kennis van zaken.
Denkt mee in je wensen.

zie hoofdstuk "gemak"

Ik heb de winkel al bij div. mensen onder de aandacht gebracht.
Ook zij zijn erg enthousiast.

Een goede zaak verdient een pluim: bij deze!

C. Ariesen 10-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik heb mijn camera in de winkel gekocht, waar ik grandioos ben geholpen

Het rijden naar naar de winkel was voor mij 100 km naar Urk
Maar de winkel heel makkelijk te bereiken

Het geen wat ik allemaal wilde hebben lag in vooraad in de winkeol

Loes Tuiten-van der Valle 10-09-2013 Via de website gekocht

Rustig thuis uitzoeken en duidelijke webwinkel

Snelle bezorging en uitstekende garantie voorwaarden: uit eigen ervaring gemerkt dat garantie uitstekend geregeld is!!!

Ik heb geen verstand van camera,s, maar vond voldoende informatie om goed te kunnen kiezen. Overzichtelijk en voldoende keus.

Ik ben te spreken over de vlotte afwerking van bestelling en garantie op kapotte camera was uitstekend.

Persoonlijk contact is via mail mogelijk. Op vragen wordt keurig en vlot geantwoord. Ik had mijn digitale camera in een paar maanden stuk en kreeg zonder gezeur een nieuwe! Mocht zelfs kiezen uit kleur. Ik vind dit een dikke 10 punten waard en ga zeker positieve reclame maken voor jullie bedrijf. Heel erg bedankt voor de goede service.

cc2013 10-09-2013

Het assortiment van de winkel is vrij uitgebreid en de bestelling gemakkelijk. De producten had ik 's avonds besteld en ze werden de volgende dag al bezorgd, heel prettig!

Hans18-55 10-09-2013

Zelfs op een waddeneilanden binnen een dag bezorgd zoals aangegeven. Top, snelle levering en keurig verpakt.

nieuwenkamp 10-09-2013 Via de website gekocht

je zeg dat het binnen de tijd geleverd wordt en dat is zo

AzNa 10-09-2013

het bestellen en betalen gaat super makkelijk. Ook nog eens een hele snelle levering. Tevens is het makkelijk zoeken op de site naar de juiste onderdelen.

Ik had in eerste instantie een verkeerde maat lensdop besteld, maar mocht deze zelfs na openen terugsturen en kreeg binnen een dag een nieuwe (juiste maat) opgestuurd.

Voor alles camera's heel veel accessoires te vinden.

Zie bovenstaand.

Ik ben erg blij met de site, assortiment en de service die ik heb gekregen. De dame aan de klantenservice heeft heel goed meegedacht en geholpen en ik had binnen een dag het juiste product ontvangen nadat ik zelf eerst een verkeerde maat had besteld. Super service!

jrdunk8 09-09-2013

Gezocht+gevonden+bestelt+betaalt in minder dan vijf minuten. Gemakkelijker kan toch niet.

Bevestiging en verzonden volgens plan. Perfecte service. En dan nog de beste prijs in Nederland.

Van alles en dan nog wat te maken met hun specialiteit. Niet meer niet minder.

Geen spekje problemen, enkelt gedaan wat werd belooft. Een website die ik kan aanraden zelfs aan onze koning aan toe !!!

Alles ging van begin tot einde zonder dat ik ook maar iets erop heb aan te merken. Het enige dat ik wel kan zeggen is dat met een bedrijf die op deze manier zaken doet mijn vertrouwen in websites zeker weer beter zal worden. Verander alstublieft niets.

Peter Ensing 09-09-2013 Via de website gekocht

Doordat ik weinig thuis ben is het altijd lastig om iets te laten bezorgen. CameraNu heeft de mogelijkheid om het pakket op een afhaalpunt af te halen. Dat noem ik gemak!

Vooraf even iets verifiëren is geen probleem. Slechts een belletje en ik had antwoord op mijn vraag.

Het assortiment is zeer compleet. Eigenlijk alles wat ik voor mijn Canon camera zou willen bestellen kan hier. Soms kan dit ook heel verleidelijk zijn om dan nog even iets mee te bestellen ;-)

Zeker aan te bevelen vanwege bovenstaande opmerkingen. Kan geen slechte eigenschap bedenken waarom je hier niet zou moeten bestellen.

CameraNu is een totaal leverancier op het gebied van fotografie. Of je nu hobby of profesioneel fotograaf bent.

Nick R 09-09-2013 Via de website gekocht

Kiezen, klikken en bestellen.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Vervolgens kwam alles, precies volgens afspraak, op tijd binnen.

Ik had een ruime keuze en kon selecteren wat ik wilde bestellen.

Prima webwinkel met een goede, snelle service. Ik kan het iedereen aanraden!