Annnemarie 04-10-2013 Via de website gekocht

De site is duidelijk ingedeeld, producten zijn makkelijk te vinden

Vrijdagavond rond 20.00 besteld, zaterdagochtend al in huis. Netjes!

Veel keus uit verschillende merken en varianten, goede prijzen.

Cameranu heeft een uitgebreid assortiment in verschillende prijsklasses. Ik was op zoek naar een niet al te duur filter voor mijn lens en ben prima geslaagd.

F.P. van Waning 04-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

zonder enige dwang kan je rustig bekijken wat je eventueel wil aanschaffen

Als je een keus gemaakt wworden door gerichte vragen gevraagd of je de juiste keus hebt gemaakt.

Iemand die zoekende is naar een camera kan bij camera-nu altijd slagen in iedere prijsklasse

Een winkel die een perfecte sfeer uitstraalt met zeer behulpzaam en deskundig personeel waar geen dwang achter zit om iets te verkopen. Een winkel waar wij als senioren zeer veel waarde aan hechten

TheComedian 04-10-2013

Bestellen ging makkelijk en snel.

Camera en tas en SD kaart waren goed te kiezen.

Ineens besloten dat we een videocamera 'moesten' hebben. Makkelijk besteld en betaald bij deze webshop. Werd volgende dag geleverd, goed verpakt, niets te klagen.

Foxhunter3 04-10-2013

Makkelijker kan niet. Kies maar uit en het komt naar je toe. Misschien nog wat extra filters?

Als een artikel niet op voorraad is moeten jullie de klant beter op de hoogte houden. Ze betalen immers vooruit. Direct melden wat de oorzaak is van de vertraging en verwachte levertijd afgeven, niet een paar dagen wachten.

Ik mis niks qua fotografie, en ik denk dat omdat jullie nog allerlei andere producten erbij doen, de website goed overzichtelijk is.

De prijs behoort vaak tot de beste, er is geen belemmering om jullie aan te bevelen.

Sebas2005 04-10-2013

duidelijk op de sites aangegeven.

uitstekend

alles op voorraad

maakt waar wat er beloofd wordt

Lenart 03-10-2013 Via de website gekocht

Ik ben erg tevreden met de snelle behandeling van CameraNU.nl. De producten die verkocht worden zijn van goede kwaliteit en de levering is super snel! Bedankt voor de goede service!

Nicky Deenen 03-10-2013 Via de website gekocht

De site is heel gemakkelijk! Alles is super snel te vinden!

Ik heb een maal moeten mailen en ik kreeg direct een uur later antwoord!

Deze winkel heeft bijna alles wat ik wil hebben.

Goede site, betrouwbaar en goedkoop. Wat wil je nog meer.

Ik ben heel tevreden met deze winkel en ik raad het op mijn fotografie opleiding al iedereen aan! Binnenkort zal ik ook het cactus V5 product bij deze winkel kopen!

claassena 03-10-2013

Jan Helmer 03-10-2013 Via de website gekocht

veel sneller kan het niet denk ik.

's avonds voor 22 besteld, volgende morgen om 10.34 aan mijn voordeur

ruim voldoende

zeker aanbevelen

denisloos 03-10-2013 Via de website gekocht

heldere website

ruime keus

goede communicatie, scherpe prijzen en snelle afwikkeling van mijn bestellingen.

hayu601 03-10-2013

I can only say : Best place for camera shopping, I ordered at 9 pm, the next day at 2 pm, my order was already in my hand.

Harm Lok 03-10-2013 Via de website gekocht

In de zoekmachine kun je opgeven voor welk merk body je een objectief zoekt, hierdoor krijg je snel een overzicht van de mogelijke merken en mogelijkheden.

Van mijn gekochte objectief functioneerde de auto focus niet goed. Na het terugsturen van de lens kreeg ik per omgaande een nieuwe lens toegestuurd. Ook het terug sturen was gratis.

Het assortiment van sigma is indrukwekkend. De echte hele dure merk lenzen blijken wat minder voorradig.

Deze winkel heeft een naast goede prijzen ook goede adviezen en service.

Ik ben ondanks een vervelende ervaring erg goed behandeld met name de folowing up was perfect. Naast een goede webshop, aardige en kundige mensen aan de telefoon.

ebdierenfotografie 03-10-2013 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

staan altijd voor je klaar

ze hebben tot nu toe alles wat ik wil

adviseer het iedereen\

ze zijn goed bereikbaar. deskundig advies en altijd vriendelijk

VictorDroogh 03-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen

Ik had voor mijn aankoop verschillende specifieke vragen gesteld welke snel en uitgebreid beantwoord werden

Bijna alles wat je kan bedenken hebben ze voor verschillende type camera's

Mij is deze winkel ook aanbevolen, na wat reviews gelezen te hebben en prijzen vergeleken heb ik voor deze winkel gekozen. Dus ik zou de winkel ook aanbevelen.

Prima winkel, goede service. Alles snel ontvangen en vragen goed, snel en volledig afgehandeld.

jaapdee 03-10-2013

Thuis op het internet uitzoeken wat je wilt hebben en dan in de webshop van Cameranu bestellen. Betalen met iDeal en vervolgens heb je het razendsnel in huis. Een afkoelingsperiode van 14 dagen maakt ook nog eens dat het product, in geval het niet voldoet, binnen deze termijn kan worden geretourneerd. Daarnaast geeft deze zaak ook nog eens twee jaar garantie.

Een apparaat dat niet aan mijn verwachtingen voldeed kon ik zonder probleem onbeschadigd en in originele verpakking terug brengen en omruilen voor een ander product. Geen kwaaie gezichten maar één en al hulpvaardigheid. Ongekend!!!

Levensgevaarlijk. Het doet nog het meest denken aan de snoepwinkel uit mijn reeds lang vervlogen jeugd.

Ik ben er zeker van dat iedereen wordt behandeld zoals mij is overkomen. Aan dat advies houd ik dus in geen geval kwade gezichten over.

Cameranu.nl hanteert een prijsniveau dat ik in andere fotozaken nog niet heb kunnen vinden. Dit, in combinatie met de sublieme service, klantvriendelijkheid en expertise van het personeel, doen mij voor mijn aankopen telkens weer bij deze webshop terugkomen en voorlopig zie ik dat ook niet veranderen.

S.Kartowirijo 03-10-2013

het is allemaal duidelijk beschreven

ik kan niks anders zeggen dat ik er dik te vreden mee ben.

ruime assortiment en goedkope prijzen.

dat het een makkelijke site is met ruime keuzes en aantrekkelijke aanbiedingen, en bij niemand anders goedkoper is.

Wij zijn dik tevreden hoe alles is verlopen, van bestellen tot dat het is afgeleverd.

Amsterdam1980 03-10-2013

Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had

Erg vriendelijk en direct te woord gestaan aan de telefoon. Werd netjes gebeld over tijdstip waarop mijn bestelling zou worden afgeleverd. En na aflevering (ik was niet thuis) werd ik netjes gebeld dat ze het bij de buren hadden bezorgd.

Ik wist al wat ik wilde hebben

Heldere site, vriendelijk personeel, goede service & aflevering

Sjaak 74 02-10-2013

Duidelijke site en gemakkelijk om iets te bestellen.

Goed product,goede prijs en snel geleverd!

Sdel 02-10-2013 Via de website gekocht

IDeal-betaling weigerde de eerste keer, verder prima bestelproces

Geen vragen, website voldoende duidelijk. Levertijd uitstekend.

Prijzen zijn concurrerend, assortiment relatief groot, goede partij om de grootste en beste fotografiewebsite van NL te worden

Idem

Goed assortiment, concurrerende prijzen, zeer gebruiksvriendelijke website

NJVPeterson 02-10-2013

Makkelijk een product te vinden op de website. De eerste keer was meteen duidelijk hoe het betalingsproces ging.

Ben nooit naar de fysieke winkel geweest maar schijnt makkelijk te vinden. De service online is goed ik kreeg snel reactie op mijn vraag over een product. De producten worden op tijd geleverd vaak sneller dan verwacht. Ook sturen ze meteen een trackingnummer waar je meteen op kan zien wanneer je het pakket kan verwachten.

Ze hebben zowat alles op het gebied van fotografie en filmen. Er zijn bijvoorbeeld producten die misschien niet meteen betaalbaar zijn voor de beginners maar daarvoor hebben ze wel een goedkoper alternatief voor dat van kwaliteit goed is.
De prijzen zijn vaak het goedkoopst hier of het scheelt maar heel weinig met de concurrent.

Ze hebben zowat alles. Betaalbare prijzen en leveren snel het product thuis.

Dit is denk ik de enige winkel waar ik producten koop op het gebied van fotografie. En dan ook nog online want de winkel ligt te ver weg voor mij. De meeste speciaalzaken verkopen hun producten veel duurder dan bij CameraNu. En op de website kan ik lekker op me gemak de producten bekijken.

suusjev1 02-10-2013

De spullen zijn makkelijk te bestellen en er staat een duidelijke uitleg bij.

Je krijgt een indicatie over wanneer je spullen bezorgd zullen worden. Mijn bestelling liep vertraging op, maar daar kreeg ik netjes een melding van met excuses erin voor het ongemak. Dit heb ik nog niet vaak bij andere sites meegemaakt.

Ik heb product dat ik heb gekocht al aanbevolen. Omdat ik het handig vind en het makkelijk te bestellen is via deze site.

Marco7419 02-10-2013

Het product dat ik zocht had Ik snel gevonden

Bevestiging, verzending en ontvangst liepen gesmeerd...

Wat ik nodig had zat er tussen. ... En wat ik nog meer wil ook....:-)

Mugo 02-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijke zoekfunctie. Niet teveel 'poespas' op de site, gewoon rustig en overzichtelijk!

Super goede en snelle levering. Ook als je een vraag stelt via de mail, krijg je vrijwel direct een duidelijk antwoord.

Ruim assortiment. Ook bij de plaatsing in het winkelmandje krijg je automatisch handige extra producten te zien.

Prima internet winkel! Snelle en veilige levering. Ook de mogelijkheid om gebruik te maken van Pakje Gemak, erg handig als je vaak van huis bent!

InSomNiaC 02-10-2013

Website is overzichtelijk, snel en door de filters in het menu, ben je zo waar je wezen moet.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus, pakket is goed en stevig ingepakt.

Nog nooit iets niet gevonden bij cameranu.nl .

ze doen het zo als het hoort. snel,strakke prijzen en ruim assortiment

Al een aantal items gekocht via cameranu.nl. Altijd de volgende dag geleverd, correct verpakt en tegen scherpe prijzen. Ook de accessoires zijn scherp geprijsd, wat bij andere shops nog wel eens anders is.

Ria 1956 02-10-2013

website is erg duidelijk, het pakje werd door post.nl een dag te laat bezorgd maar werd door cameranu.nl goed op de hoogte gehouden.

zeer ruime keus

Joukje86 02-10-2013

Het nergens moeite mee gehad en als dat wel zo was bellen en je werd perfect en snel geholpen.

Was gewoon super.

Tot nu toe nog niet iets niet kunnen vinden wat ik zocht dus goed.

Alles is goed, heb de winkel ook al aan vrienden aanbevolen want ben gewoon erg tevreden.

Ben zeer tevreden met deze winkel en webshop heb geen nadelen kunnen vinden tot op heden.

Frits Martens 02-10-2013

het kan niet simpeler

geheel volgens verwachting snel afgehandeld

meer dan voldoende keus

antwoorden spreken voor zich

consuPeet 02-10-2013

Prima Website. soepele afhandeling.

product was supersnel binnen. Volgens de site was het een voorraadproduct en dat klopte dus ook.

Geen enkele reden om hier niet te kopen.

Derk61 02-10-2013

Zoals bij de meeste online winkels zit het met het gemak, assortiment en service, wel goed bij Cameranu, ik had 2 flitsparaplu's van Elinchrom besteld welke op de site "Op voorraad" stond, deze voorraad bleek er echter maar 1 te zijn, dan wordt de levertijd niet 24 uur, maar een week, dat hoorde ik toen ik na 2 dagen ging bellen waar mijn producten bleven... er is toen wel een paraplu al verzonden, en 1 nagezonden zonder extra kosten. Het verzenden van de paraplu's is GEEN goede zaak, deze worden niet in de originele Elinchrom box verstuurd, maar gewikkeld in plastic folie, zeer kwetsbaar dus, dat bleek ook bij de nagezonden paraplu, daar was de punt van verbogen !!

Lex Segers 02-10-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en eenvoudig keuzes te maken en verder te winkelen en af te ronden

Vooral mail gezonden met specifieke vraag. Snel antwoord. Antwoord was helaas niet juist vanwege kennelijk onvoldoende kennis van het product.
Afwikkeling van besteld item is echter perfect gegaan. Snelle levering.

Voldoende keuze in producten. Prijs is redelijk concurrerend.

Al met al een prettige manier van winkelen met snelle levering.

jan dummy 01-10-2013

redelijk eenvoudig te bestellen

actuele e-mail informatie over de voortgang van de bestelling

ruim voldoende

geen problemen gehad, maar fysiek ligt de winkel ver weg

naam 10000000 01-10-2013

Duidelijk en niet te moeilijk

Was er snel, en goed verpakt

Leuke keuze

Veel keuze en scappelijke prijzen

JurgenCee 01-10-2013

De website is erg compleet en eenvoudig in gebruik. De winkel is erg verzorgd en heeft een groot assortiment. Zeer de moeite waard om voor naar Urk te rijden.

Altijd goed contact gehad, het juiste antwoord op mijn vragen en een goede afhandeling van aankopen, ruilen en huren.

Ze hebben vrijwel alles.

Een betere winkel heb ik persoonlijk niet ervaren.

Niet de goedkoopste, maar wel een scherpe prijsstelling. Uitgebreid assortiment, snelle leveringen en goed bereikbaar. TOP!

Henny72 01-10-2013

Gemakkelijk bestellen bij de website, zonder een account aan te hoeven maken.

Bestelling zou volgens de site binnen 2 werkdagen worden geleverd. Dit lukte niet ivm vertraging bij de post. Dit werd netjes vermeld via een mail van CameraNU.nl

Ruime keuze

Ze doen wat ze beloven voor een scherpe prijs.

Willempie11 01-10-2013 Via de website gekocht

Goed overzicht van toestellen (o.a. de verschillende te leveren kleuren)

Snelle levering. in een nette doos met pakbon

Geen probleem om uiteindelijk de juiste keuze te kunnen maken

Geen enkele punt om een opmerking over te plaatsen

Duidelijke webshop met veel keuzes. Indien je twijfel met je keuze kan je de winkel bezoeken.

G.E.Haandrikman 01-10-2013 In de winkel gekocht
URK De Spijk

In het begin uiteraard zoeken naar mogelijkheden. Binnen een week maak ik toch echt leuke foto's. Dat vind ik niet alleen maar ook de mensen om me heen. er zijn er bij die volgens mij wat jaloers zijn.....

Een heel prettige, ongedwongen benadering van uw medewerkers. Goed adviserend en naar de wensen van de klant, mijn persoontje dus.

Nog nooit zo'n enorme verzameling gezien in een fijne overzichtelijke ruimte

De naam Cameranu is reeds meerdere keren genoemd, gevraagd of ongevraagd.

Volgens mij een zeer geschikte camera voor mijn doeleinden. verschillende personen gaven mij een compliment voor de keuze en speciaal mbt de mogelijkheden van mijn camera. (Oh ja dat had ik nog niet vermeld : Panasonic Lumix dmc-G5)

Theo blijefotos.nl 01-10-2013

Goede overzichtelijke site die aan de voorraad is gekoppeld. Zo voorkom je om voor niets naar de winkel te komen

Super goed geholpen door deskundige mensen die weten waarover ze praten.

Breed en diep tegen marktprijzen

Dat doe ik al en menig contact is op mijn aanraden bij jullie terecht gekomen

markovanderbeek 01-10-2013

liesbeth34 01-10-2013

Duidelijk aangegeven wat er gedaan moet worden

De dag waarop het pakje gebracht werd waren we niet thuis. Er zat een keurig briefje in de brievenbus met daarop vermeld dat ze de volgende dag weer zouden komen.

Geen negatieve ervaringen

Wat deze winkel beloofde, hebben ze ook waar gemaakt. Snelle service.

Ties55555 01-10-2013

6,3

Duidelijke site en snelle levering, voor grote artikelen die je laat afleveren met Pakje gemak.

Bij kleine artikelen kun je beter geen gebruik maken van "pakje gemak". Ze gebruiken deze service dan niet! Je pakket wordt dus niet aangemeld. Maar gewoon verzonden naar Bruna op jou naam. (het is een slechte kosten besparing van het bedrijf of een slordige fout op de de site, het is maar hoe je het bekijkt.)Het is dat de Bruna eerlijk was, anders was mijn pakje weg!!

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-10-2013

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben naar aanleiding hiervan, contact met u gehad en onze procedure aangepast. Ter compensatie voor het ongemak hebben wij u de aanschafprijs van uw order vergoed. Wij nemen aan dat alles weer naar wens is.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Josianne 01-10-2013 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en betalen/bezorgen werkt snel en duidelijk.

Ik was op zoek naar een bepaalde cameralens, en deze hadden ze. Verder heb ik niet heel erg in het assortiment gekeken.

Ik kon het product ook op m'n werk laten bezorgen (wat erg fijn is, aangezien ik daar iedere dag ben). Fijn dat je tot 22.30 uur kunt bestellen en dat het dan de volgende dag alsnog in huis is. Niets zo vervelend als lang moeten wachten op een product wat je net besteld hebt. Prijzen van de producten liggen ook goed!

Een hele fijne overzichtelijke webshop, waar de prijzen relatief goedkoop zijn (goedkoper dan veel andere websites). Heel fijn is dat er tot 22.30 uur besteld kan worden en dat je het product de volgende dag alsnog in huis hebt.

Puma200 30-09-2013 Via de website gekocht

De site zit heel goed in elkaar. Kind kan de was doen.

ik heb geen contact gezocht met cameranu.nl maar heb dat wel een keer eerder gedaan en werd zeer vriendelijk geholpen.

zeer uitgebreide winkel met bijna alles op voorraad.

Ik beveel iedereen deze site aan die op zoek is naar een camera of accecoires.

Ik ben een zeer tevreden klant van cameranu.nl en zal dat ook blijven aangezien alles bij elke bestelling na wens verloopt en de producten zijn tiptop in orde.

DeReptons 30-09-2013 Via de website gekocht

heldere site en bestelmogelijkheden

keurig dag later bezorgd

komt afspraken goed na, duidelijke info over verloop order.

prima prijsstelling en dag later bezorgd

Leroy Dee 30-09-2013 Via de website gekocht

Mijn keuze voor de EOS-M stond al vast. CameraNU.nl was niet alleen de goedkoopste aanbieder maar ook vond ik de bestelprocedure van hen het makkelijkst werken.

Via mails goed op de hoogte gehouden van moment van leveren en keurig anoniem verpakt ontvangen in mijn postbus.

Het assortiment is wellicht kleiner dan bij andere fotocamera web shops maar ik vindt het voldoende, breed en overzichtelijk.

Er is voldoende nieuwe apparatuur te vinden en heel handig ook nog tweedehands spul wat bij de meeste andere aanbieders ontbreekt.

No nonsens winkelen in goede web shop met lage prijzen en goede service.

AWdeB 30-09-2013

Keurig op tijd geleverd met eigen koerier.

Zowel de camera, een canon XA20, als de accu en de losse acculader waren uit voorraad leverbaar tegen een scherpe prijs.

Groot assortiment, scherpe prijs, snelle levering

Groot assortiment, scherpe prijs, snelle en veilige levering met eigen koerier (dat kost wel extra).

S.Saban 30-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk site, makkelijke bestel procedure. en Snel bezorgd.

Ik ben ook een keer in de winkel geweest, behulpzaam en deskundig personeel en je wordt goed geholpen.

Zeer uitgebreid assortiment, ieder kan hier terecht voor de beste spullen voor zijn camera.

Overzichtelijk zaak en snelle levering ideaal als je iets snel huis wilt hebben.

channed 30-09-2013

Goede zoekmogelijkheden, fijne structuur van de website.

Prima.

Zeer ruime keuze van camera benodigdheden

Ook fijn dat je met Paypal kan betalen en verzending boven 100 euro gratis is!

van teeffelen 30-09-2013 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik moest hebben, en vooral wat het product kan/niet kan tov andere producten.

makkelijk bestellen, snel en duidelijk betalen en zeer snel thuis

ruim assortiment, altijd keuze

alles aanwezig, concurrerende prijzen, duidelijke omschrijvingen, helder, snel thuis

Hennie Enschede-Oost 30-09-2013

Geen moeilijk gedoe

's Avonds besteld, volgende middag al in huis, zoals beloofd!

Je raakt niet uitgekeken

Je stelt een ander niet teleur als je hem hier iets laat bestellen.

Ik vond de producten die ik zocht nergens goedkoper. Dat ik het tot 22:30 's avonds kon bestellen en het de volgende middag al in huis had was helemaal mooi. Wat moet je er nog meer van zeggen, ze doen wat ze beloven!

JohnSpijkers 30-09-2013

Bestellen bij Cameranu.nl gaat makkelijk en snel. De bestelling werd keurig de volgende dag afgeleverd op het door mij opgegeven adres. Daarnaast zijn de prijzen bij Cameranu.nl net even wat scherper dan bij de concurrentie