Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jannekevanhurck 21-03-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen

Had een retourzending en werd keurig op de hoogte gehouden via een mailtje.

Ruime keuze

Zie bovenstaand

Heb hier voor het eerst iets gekocht en dat zal ik zeker vaker doen

Sil87 20-03-2014

Ik heb het product helaas moeten retourneren omdat ze mij een andere tas hadden gestuurd dan dat ik besteld had. De tas die ik besteld had, was via de leverancier helaas niet meer leverbaar. Ik baalde hier ontzettend van. Gelukkig deed de klantenservice niet moeilijk en heb ik inmiddels het volledig aankoopbedrag plus de verzendkosten terug gekregen.

robinsanderse 20-03-2014

strakke website met makkelijke navigatie

om 23:00 uur besteld en de volgende dag in huis

Ruim voldoende!

In grote mate aanbevelenswaardig voor alle fotografie liefhebbers

Super winkel met mooie assortiment, leuke acties en lage prijzen met snelle service!

Pascal van Timmeren 20-03-2014

Het was makkelijk om mijn bestelling te zoeken en te bestellen bij Cameranu.nl

Hele goede service. Eind van de avond had ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag zelfs al geleverd en dat noem ik pas een goede service!!!

Prima assortiment niks mis mee

Als iemand een product zoekt die in deze winkel te koop is,dan zal ik dat zeker aanraden aan iemand anders om hier eens een kijkje te gaan nemen.

Snelle levering goede service dus een dikke 10

andco 20-03-2014 Via de website gekocht

top webwinkel super snelle verzending ,super groot assortiment, en zeer goede prijzen ,zo niet de goedkoopste van Nederland!!!!

B.Liesker 20-03-2014

bestellingen worden zeer snel verwerkt. Bovendien kun je alles volgen via internet. Waar en wanneer wat gebeurd. Dat is erg fijn!

Je krijgt van elke stap in het proces een email met benodigde informatie.

Prima breed en diep assortiment.

Top geregeld.

Zou het niet nog mooier zijn als alle gebruikers na een maand hun bevindingen met de gekochte artikelen ook zouden melden? Dan heb je als potentiële koper nog meer redenen om hier te slagen!

Rob Versteeg 20-03-2014 In de winkel gekocht

Prima winkel en prettige relaxte sfeer

Nicky1967 20-03-2014

Camera in winkel gekocht Winkel is gemakkelijk te bereiken. Voldoende parkeerruimte aanwezig.

Service is perfect. Medewerkers hebben na keuze en onderzoek camera de resterende vragen perfect beantwoord. Ze hebben me ook op betere alternatieven gewezen.

Prima winkel, keuze en service. Winkel is mij via mond op mond reclame aangeraden en ik zou hem zeker bij iemand anders aanbevelen.

Kan nauwelijks beter. Ik heb in de winkel een hoop producten voor mijn verlanglijstje gezien. Ik heb alleen beschermlaagje voor toutchscreen niet op website gevonden, maar medewerker heeft mij de hyperlink gemaild.

hatti52 20-03-2014

Besteld in de ochtend en de volgende dag in huis. Makkelijker kan toch bijna niet!

Als ik iets nodig heb op gebied van fotografie, zij hebben het in huis.

Mijn ervaring met deze webshop is prima. Goed en uitgebreid assortiment en snelle levering. En uiteraard scherpe prijzen :-)

Snelle levering tegen scherpe prijs.

Blackvelvet 20-03-2014

Goede website, gemakkelijk te navigeren en eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Geweldig hoe je snel via e-mails op de hoogte wordt gehouden van iedere stap tussen bestellen en ontvangen.

Bij CameraNu.nl hebben ze heel veel keus voor hele scherpe prijzen.

Ik zou CameraNu.nl aan iedereen willen aanbevelen.

Een hele fijne webshop waar ik graag koop. Ze doen wat ze beloven en houden je van elke stap op de hoogte. Deze winkel is een verademing en ik hoop dat ze nog in lengte van dagen blijven bestaan.

v.Klaveren 20-03-2014

Product gemakkelijk te vinden op website.

vandaag besteld voor 23.59 uur morgen in huis word waargemaakt.

Ik heb nog niet vel besteld via camera.nu maar zover als ik op de site kan zien is het arsortimentredelijk compleet.

Website goed, service goed en een redelijk goed assortiment.
Ik heb nog geen aanspraak gemaakt op evt. service of garantie, dus hoe hier mee omgegaan word weet ik nog niet.

Tevreden over de hele transactie.

Karl Veneman 19-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig om via de webshop te bestellen, veel informatie aanwezig op de site

Na telefonisch informatie te hebben ingewonnen rond 21.00 uur een videocamera besteld en de volgende dag rond 14.00 uur de bestelling in huis

Alles aanwezig voor de foto liefhebber, zowel voor de amateur, gevorderde amateur als professional

Kennis en kunde en marktconforme prijzen

Winkel personeel is klantgericht en kennis van zaken, naast de prima webshop een hele leuke en gezellige winkel om gewoon te bezoeken zonder dat je wat wil / moet kopen

JanW1967 19-03-2014

H.A.E. van Hoof 19-03-2014 Via de website gekocht

naar dit statief heb ik jaren gezocht,ik ben namelijk invalide ben en mij verplaats op een scootmobiel,en maar een hand beschikbaar heb monteer ik dit klem statief op het stuur zodat ik de gehele camera zeer goed kan bedienen

sávonds besteld,dezelfde avond een telefoontje wanneer zij het product ,de andere dag konden bezorgen,mij dank voor deze service

god overzicht en bijna alles aanwezich

het assortiment en de waanzinige snelheid van leveren

wat ik nu heb meegemaakt,super

J. van Smaalen 19-03-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en het bestellen gaat gemakkelijk.
De gegevens van de producten staan duidelijk omschreven.

De enige service waar ik gebruikt van gemaakt hebt is de bestelservice. Dit loopt bijzonder soepel en je wordt via mail mail goed op de hoogte gehouden wat de status van de verzending is. Ook als het afleveradres anders is dan het factuur adres.

Ik heb maar op 1 artikel gezocht, maar zag toch wel dat het assortiment knap groot is.

Duidelijke site met veel bestel gemak.

Mijn ervaring is zeer goed, en als ik in de toekomst weer iets op camera gebied nodig heb, zal ik zeker de website bezoeken en kijken of het in het assortiment zit

Peter Leenhouts 19-03-2014

gemakkelijk online bestellen

de volgende dag in huis

zeer ruim!

vriendelijke en proffesionele zaak

ik had slechts een achterste lensdop nodig en werd telefonisch vriendelijke en deskundig geholpen, waarna ik het artikel online besteld heb

P van Hal 19-03-2014 Via de website gekocht

Prima site, snelle levering.

Dora29 19-03-2014

Ontzettend vriendelijke, snelle, geduldige medewerkers. Mijn camera was kapot, deze voor reparatie opgestuurd. Bleek niet meer gerepareerd te kunnen worden. Niet alleen hield CameraNu mij heel goed op de hoogte van alle ontwikkelingen, ook kreeg ik een passend alternatief aangeboden voor de camera die ik had, ook werd deze heel snel bezorgd. Erg tevreden over de afhandeling.

Assortiment is up-to-date.

Goede service, snelle levering en afhandeling reparatieverzoeken, goede producten, vriendelijke medewerkers, goede prijzen. Zeer tevreden over CameraNu.

koperke 19-03-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, artikel snel gevonden

het artikel was de volgende dag al aangekomen, zee efficient dus

ruim voldoende keuze

zie boven

het was een prettige, snelle manier van zakendoen.

Ronald van Giessen 19-03-2014

Makkelijk het bedoelde artikel vinden, bestellen en betalen. Maar dat verwacht ik ook en zie ik steeds meer bij webwinkels gelukkig.

Kan breder rondom gezocht artikel.Hetaangeven van alternatievenzouook zeer behulpzaam zijn.

Hangt af van verkrijgbaarheid van artikelen rondom hetzelfde doel.

zie boven

kees71 19-03-2014

Maakelijke website

Duidelijk en overzichtelijk

Waarom niet?!

Irene95 19-03-2014

Het was allemaal supersnel snel en gemakkelijk gegaan. Het product dat ik heb gekocht was in perfecte staat en goed verpakt. Ik raad deze winkel echt aan!

brnsk1 18-03-2014

Iets besteld wat mij toch niet zo beviel en kreeg na terugsturen binnen een paar dagen mijn geld terug.

Een aantal onderdelen van Lanparte voor een camera-rig aangeschaft. Twee "basic" handgrepen waren mij iets te basic en deze heb ik teruggestuurd. Binnen een paar dagen mijn geld terug ontvangen. Inmiddels een Lanparte Universal Grip 02 ervoor in de plaats aangeschaft. De rig bevalt tot nu toe zeer goed.

angela29 18-03-2014

De site is erg ovetzichtelijk en het is gemakkelijk om jet product wat je zoeky te vinden.

De sevice is zeer goed. ik had mijn product om 21:00 savonfs besyeld en de volgende dag voor 13:00 was het albij mij in huis.

Bij cametanu is er voor ieder wat wils.

Aan deze winkel is alles goed. Ik jeb geen op of aanmerkingen. Daarom is het zeker een aanrader voor iedereen die een camera oid wil kopen.

Ik heb al een aantal zeer positieve ervaringen met cameranu.nl Mijn vrienden en kennissen delen ook deze ervaring. Vandaar dat cameranu een uitstekende beoordeling verdient.

Margareth1940 18-03-2014

Kan thuis op het gemak uitzoeken wat voor mij geschikt is en wat me bevalt

Via de mail en telefonisch om advies gevraagd.
Dit is heel duidelijk en vriendelijk uitgelegd, ben zeer tevreden!!

Het aanbod is zo groot, heb eerst het merk uitgezocht daarna waar ik het beste gevoel bij had.

Omdat hij:
groot gesorteerd is
Heel vriendelijke behandeling
zeer snelle toezending
ik het thuis op de stoel en in de warme kamer kan kopen!!!

Eric Peters 18-03-2014

Jammer genoeg moest ik iets net de dag erna hebben en heb daarom extra gekeken of het op voorraad was en dezelfde dag verzonden zou worden. Ondanks dat ik direct 's middags per CC betaald heb werd toch pas een dag later verzonden waardoor post nl net op een dag dat niemand thuis was voor de deur stond. Ik kreeg mijn statief dus pas 2 dagen later.
Een minpuntje bij verder een perfecte webwinkel.

jamie de ier 18-03-2014

De site van camera.nu ervaar ik als duidelijk en overzichtelijk, waardoor het kiezen en bestellen van producten heel gemakkelijk verloopt.

Verzending gaat binnen de afgesproken termijn (indien op voorraad). Ruilen of retournering is geen probleem.

Een hele fijne speciaalzaak op het gebied van foto/video en alles wat daar mee samenhangt. Ik slaag hier regelmatig.

Een fijne (online) speciaalzaak die gematigde prijzen hanteert.

Zowel de webwinkel als de fysieke winkel maken op mij een prettige en duidelijke indruk. Prima persoonlijk advies !

tdullemond 18-03-2014 Via de website gekocht

Paul Bunde 18-03-2014

duidelijke website en eenvoudig bestellen

Vlotte communicatie en supersnelle, uiterst correcte levering

Grote keuze in mijn geval in printers

Niets dan lof, daarom bestelde ik al eerder bij Camera Nu.

Werkelijk alles is goed, van de website, tot het bestellen, de snelheid, de respons en de aflevering. En last but not least, de prijzen zijn heel concurrerend. Is voor herhaling vatbaar.

Jans van Wieren 18-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle afhandeling

Kon gelijk vinden wat ik nodig had!

Gewoon top

Nikon Handgreep GR-N2100 Wit gekocht voor een betere grip op de camara, super aanwinst.

Fuji fan 18-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk. 's Avonds bestellen volgende dag thuis.

Zoomring liep aan. Mail over gestuurd, kreeg adressticker voor retour + kon zending droppen bij afhaalpunt. Binnen kantooruren zeer snelle reactie.

Alle gewenste artikelen te vinden, assortiment zeer compleet ook voor accessoires

Zeer betrouwbaar adres, al meerdere apparaten gekocht.

Zoomring liep aan, uiteindelijk in Urk langsgegaan. Ook andere (nieuwe) apparaten hadden hetzelfde euvel, uiteindelijk voor andere camera gekozen (Sony RX100), die op voorraad was en ik (na bijbetaling) meteen kon meenemen.

Nicole Clerx 18-03-2014 Via de website gekocht

Bestelling werd de dag daarna meteen bezorgd, ideaal!

Prima assortiment, goede prijs-kwaliteitverhouding en goede service.

Ivan1975 18-03-2014

Overzichtelijk site

Ruim aanbod

Photographer17 18-03-2014

Site is goed te overzien en niks onduidelijk.

Alles zoals beloofd en m'n camera was de volgende dag netjes ingepakt in huis!

Veel sites afgelopen maar hier was het toch echt het voordeligst en de ruimste keus!

Voor iemand die op zoek is naar een camera of benodigdheden zou ik deze site meteen aanbevelen omdat hij betrouwbaar, duidelijk en prijsbewust is

Gerardtol 18-03-2014

goedkoopste en snelle levering, dat is toch waar het voor bedoelt is? Perfect!

Johan Rolvink 18-03-2014 Via de website gekocht

Hebben mijn vragen wat techniek aangaat serieus beantwoord, duidelijk mensen uit het vak !!

Vakkundig en duidelijk te woord gestaan bij telefonisch contact met de winkel, ik was verrast door de vriendelijkheid van een "internetwinkel"

RayPernod1964 17-03-2014

Topsite, helder. Goede info.

Supersnel.

Ben erg tevreden. Mijn bestelling was een bijzondere en bijna nergens in NL te krijgen. Hier dus wel en de volgende dag al in huis. Bedankt. Volgende keer weer.

Bertus50 17-03-2014

Via verschillende prijsvergelijkingen ontdekte ik CameraNu.nl Makkelijke overzichtelijke website. Belooft dat voor eind van de avond besteld, de volgende dag in huis is. Had mijn bedenkingen. Maar inderdaad, dit klopt volledig. Mijn spullen de volgende dag in huis. Super. Verder zijn prijzen zeer concurrerend!

Bied heel veel op het gebied van fotografie. Zijn zeer behulpzaam met gestelde vragen.

Wat ik zoek is er gewoon!

Voorbeeld voor andere Webshops.

Overbeek5 17-03-2014

De website is overzichtelijk en duidelijk. De bestelling is prima te plaatsen.

Bij vragen wordt er vlot en vriendelijk gereageerd. De levertijd is prima, de producten zijn vlot thuis bezorgd.

Er is veel keuze, het assortiment is zeer uitgebreid.

Goede spullen, makkelijk te bestellen en vlot thuis geleverd!

Medinilla 17-03-2014

Makkelijke website, waar je snel kunt bestellen.

Zeer snelle levering. 22.00uur besteld, de dag er na had ik het al binnen

Groot assortiment

Zeker aan te bevelen. Nette prijzen!!

Claudia25 17-03-2014

Zeer gemakkelijk producten te bestellen

Erg snel het bestelde product in huis!

Zeer leuk assortiment:)

Heb nu een kado voor iemand besteld maar ga dat nog zeker vaker doen. En zal het andere ook aanraden!

Eg leuke producten voor camera! Zal zeker vaker jullie site bezoeken om producten in de gaten te houden.

Edwin meeuwsen 17-03-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service en vlotte levering tegen betaalbare prijs

Ko Houtman 17-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke en eenvoudige opbouw webwinkel.

vlotte afhandeling

zeer ruim assortiment

van harte aan te bevelen.

Noud T. 17-03-2014 Via de website gekocht

snel kunnen vinden op de site wat ik nodig had

Zeer correct met snelle afhandeling.

wat ik zocht hadden ze in meerdere kleuren en modellen

Prima service en correcte afhandeling, ruime keuze.

Als ik weer iets nodig heb op foto gebied zal ik deze site beslist als eerste bekijken.

Ries213 17-03-2014

Super gemakkelijk!

Uitstekende service.

Erg voordelig ten opzichte van concurrentie.

Betrouwbaar en direct.

Van het weekend besteld en Dinsdag kon ik hem meteen ophalen bij het aangegeven ophaalpunt! Ik kon er direct mee aan de slag. Helemaal top!

vepal 17-03-2014

Artikelen stonden op jullie site als "op voorraad" maar waren dit blijkbaar niet. Toch snelle levering drie dagen later, maar daardoor liep mijn planning achter..

Joep_ 17-03-2014

Zeer duidelijke website, voorraad informatie klopt altijd (5+ bestellingen).

Duidelijke en snelle e-mail communicatie.

Bij CameraNU bestel ik al mijn camera accessoires. De prijzen zijn scherp. De website, communicatie, status e-mail's zijn altijd erg duidelijk. Ze zijn gegroeid afgelopen jaren, maar de service is hetzelfde gebleven. Dit vind ik erg belangrijk.

Erwald 17-03-2014

Zeer overzichtelijk

Uitgebereid

Aan iedereen

Prima webwinkel met een ruim assortiment en snelle levering.

Zkeros 16-03-2014 Via de website gekocht

Danio69 16-03-2014

Bezoek de site vaak eerder dan vergelijkingssites Dat zegt genoeg.

Het is goed dat ze niet in buurt zitten. Anders was zouden ze me nu bij gezicht kennen. Tot nu toe alleen maar prima ervaringen