Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leroy Dee 30-09-2013 Via de website gekocht

Mijn keuze voor de EOS-M stond al vast. CameraNU.nl was niet alleen de goedkoopste aanbieder maar ook vond ik de bestelprocedure van hen het makkelijkst werken.

Via mails goed op de hoogte gehouden van moment van leveren en keurig anoniem verpakt ontvangen in mijn postbus.

Het assortiment is wellicht kleiner dan bij andere fotocamera web shops maar ik vindt het voldoende, breed en overzichtelijk.

Er is voldoende nieuwe apparatuur te vinden en heel handig ook nog tweedehands spul wat bij de meeste andere aanbieders ontbreekt.

No nonsens winkelen in goede web shop met lage prijzen en goede service.

AWdeB 30-09-2013

Keurig op tijd geleverd met eigen koerier.

Zowel de camera, een canon XA20, als de accu en de losse acculader waren uit voorraad leverbaar tegen een scherpe prijs.

Groot assortiment, scherpe prijs, snelle levering

Groot assortiment, scherpe prijs, snelle en veilige levering met eigen koerier (dat kost wel extra).

S.Saban 30-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk site, makkelijke bestel procedure. en Snel bezorgd.

Ik ben ook een keer in de winkel geweest, behulpzaam en deskundig personeel en je wordt goed geholpen.

Zeer uitgebreid assortiment, ieder kan hier terecht voor de beste spullen voor zijn camera.

Overzichtelijk zaak en snelle levering ideaal als je iets snel huis wilt hebben.

channed 30-09-2013

Goede zoekmogelijkheden, fijne structuur van de website.

Prima.

Zeer ruime keuze van camera benodigdheden

Ook fijn dat je met Paypal kan betalen en verzending boven 100 euro gratis is!

van teeffelen 30-09-2013 Via de website gekocht

snel gevonden wat ik moest hebben, en vooral wat het product kan/niet kan tov andere producten.

makkelijk bestellen, snel en duidelijk betalen en zeer snel thuis

ruim assortiment, altijd keuze

alles aanwezig, concurrerende prijzen, duidelijke omschrijvingen, helder, snel thuis

Hennie Enschede-Oost 30-09-2013

Geen moeilijk gedoe

's Avonds besteld, volgende middag al in huis, zoals beloofd!

Je raakt niet uitgekeken

Je stelt een ander niet teleur als je hem hier iets laat bestellen.

Ik vond de producten die ik zocht nergens goedkoper. Dat ik het tot 22:30 's avonds kon bestellen en het de volgende middag al in huis had was helemaal mooi. Wat moet je er nog meer van zeggen, ze doen wat ze beloven!

JohnSpijkers 30-09-2013

Bestellen bij Cameranu.nl gaat makkelijk en snel. De bestelling werd keurig de volgende dag afgeleverd op het door mij opgegeven adres. Daarnaast zijn de prijzen bij Cameranu.nl net even wat scherper dan bij de concurrentie

Stroetm 30-09-2013 Via de website gekocht

Anoniem 30-09-2013

Het is een prima webwinkel, dat is het probleem niet. Maar juist omdat ze zo verschrikkelijk groot assortiment hebben, is het soms even zoeken in welke categorie hetgeen valt dat je nodig hebt. Zeker als het iets niet-gangbaars is. Desalniettemin, een ruimschootse voldoende, want het is voor een groot deel goed opgevangen met zoek- en filtermogelijkheden.

Niets mis mee. Geen 10 omdat iets nooit perfect is, maar veel beter kan het eigenlijk ook niet. In de middag besteld, en waarempel de volgende dag stond de postbode voor de deur. Ook prettig om geen verzendkosten te hebben, maar met een bestelling van 1700 euro (in mijn geval) mag je dat ook wel een beetje verwachten. Maar deze shop rekent ogenschijnlijk dus nooit verzendkosten. Dat is fijn.

Okay, ze hebben niet alles, maar ze hebben we verschrikkelijk veel. Dit merk je in dat je niet altijd iets kunt vinden dat wat minder gangbaar is (zoals een filterring-adapter) maar van de gangbare artikelen kun je eigenlijk altijd wel vinden wat je zoekt, mits het bestaat.

Het enige onhandige dat ik me kan bedenken, is dat de fysieke winkel in Urk zit. Dus mensen die liever naar een winkel gaan, hebben daar niet zo veel aan. Maar als online winkel is dit een prima startpunt (en eindpunt) als je iets voor je camera zoekt, of als je een camera zoekt.

Ik heb geen hele diepgaande ervaring met deze winkel, maar het is wel een van de winkels die de boel goed voor elkaar heeft. Niet "up there" met Bol.com of Wehkamp, maar meer dan goed genoeg. Vandaar mijn zo positieve beoordeling.

Dijkstra41 30-09-2013

Via internet is een bestelling snel gemaakt, mede door de duidelijke website.

Op vragen wordt correct en snel geantwoord.
Er wordt met je meegedacht en alternatieven genoemd als je daarom vraagt.
Het is een zeer professionele winkel. Ook als je in Urk in de winkel zelf komt.

Het assortiment is groot en er wordt meegedacht bij de keus van een artikel .

Zonder voorbehoud zou ik deze winkel bij anderen aanbeve

Csorrecte afhandeling, er wodt meegedacht, goede voorlichting en zeer ruime keus tegen concurrerende prijzen.

Carlo R 30-09-2013 Via de website gekocht

Heel simpel te bestellen.

Had eerst de verkeerde kleur ipod besteld, na een mailtje was het binnen 30min opgelost.

Zeker een goede webshop!

www.SemafoonWinkel.nl 30-09-2013

Eenvoudig vanuit je stoel vergelijken en bestellen.
Goede info gevonden.

Alles liep zoals beloofd.

Alles kunnen vinden wat ik verwacht op fotografie gebied (en meer).

Gewoon goed en snel.

Eenvoudig vanuit je stoel vergelijken en bestellen. Goede info gevonden. Snel kunnen bestellen, vlg. dag bezorgd. Ideaal.

Wim38Z 30-09-2013

Overzichtelijke website, alles goed en snel vindbaar. Zeer prijs concurrerend.

Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden omdat een artikel niet direct leverbaar was.

Door mijn ervaringen (en gehoord van anderen) kan ik dit bedrijf zeer aanbevelen. Ook belangrijk, het komt zeer betrouwbaar over.

Ik bestelde een afstandsbediening van een alternatief merk voor een Nikon-camera. Het bleek echter in strijd met de website niet direct leverbaar te zijn. Cameranu.nl stuurde mij vervolgens de originele Nikon-afstandsbediening zonder enige bijbetaling te vragen. Dat is nou klantvriendelijk en daarom dit bedrijf aan iedereen warm aanbevolen.

CH Kwok 30-09-2013

Online makkelijk kunnen vinden. Snelle bezorging en uitstekend ingepakt.

Josph 30-09-2013

Opzoeken op internet en bestellen.

Ruim assortiment. Was op zoek naar Quasar® Sensor Loupe maar trof alleen Visible Dust Sensor Loupe aan.

Cameraschoonmaakartikelen besteld. Arriveerden per ommegaande in prima staat. Dank.

Alex Ruwers 30-09-2013

fijne site. Alleen de voorgestelde combinaties bij het product zijn beperkt en lastiger te veranderen.

Snelle levering. Met iDeal ging iets mis en dat werd goed opgepakt en opgelost door de backoffice

Veel keus

Goede site, goede producten voor een goede prijs

Goede site, goede producten voor een goede prijs. Snelle levering en adequate backoffice

51Fred 29-09-2013

Overzichtelijke webshop. Snel thuisbezorgd. Heldere info.

Marijke Cools 29-09-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig om bestelling te plaatsen en te betalen

Nadat we iets teruggestuurd hebben dat helaas niet functioneerde kregen we per omgaande een nieuw exemplaar toegestuurd.

Ruim assortiment

Prima zaak met goede klantenservice!

Lisanne van der Ploeg 29-09-2013 Via de website gekocht

Ik kan niet meer zonder deze lens! Van mijn chocoladeverslaving ben ik nu af, daarentegen ben ik nu verslaafd aan dit lensje. Ik ben nu veel meer buiten in de natuur te vinden omdat het prachtige natuurfoto's maakt. Het lensje is dus ook nog eens gezond. Werkt en draait heel erg fijn als je met Manual focus werkt!

Het wordt goed en netjes geleverd. Keurig in een doos met veel papier en piepschuim om beschadigingen te voorkomen.

Er is een ruim aanbod in goede lensen waar je goede reviews kunt lezen.

Omdat de levering snel en goed is, en er zo'n ruim aanbod is in het assortiment!

Ik vind dit een erg goede lens, omdat details mensen die niet fotograferen vaak niet opvallen, en wij, fotografen, dit met dit mooie lensje wel vast kunnen leggen en kunnen laten zien. De bokeh (onscherpte) die op de achtergrond gecreëerd wordt is erg mooi als je op een voorwerp focust. Filmen kan dit lensje trouwens ook goed. Geweldig dat er zo'n leuk lensje voor zo weinig centen verkrijgbaar is! Je ziet er ook details mee die je liever niét wilt zien, zoals dikke kruispinnen. Maar goed, details zijn details! Je ziet de realiteit dus moeten we er ook aan geloven dat er je de ogen van een kruisspin kunt zien, haha... :-)

J.Wakker 29-09-2013 Via de website gekocht

niets te klagen

Dolfijn59 29-09-2013

Super tevreden 👍

Dick de Jong 1953 29-09-2013

Overzichtelijke website met duidelijke vermelding of het product wel of niet op voorraad is. En deze vermelding klopt ook!!

Ik wilde extra info over een product. Ik heb gebeld en kreeg binnen enkele seconde een medewerker aan de lijn. En ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag.

Bij het zoeken naar een scanner: als consument zou ik willen dat bijv. alle scanners van canon in het assortiment zouden zitten. Dat is wel wat veel gevraagd. Daarom een 9.

Veel artikelen op voorraad.
Scherpe prijzen.
Zeer vlotte afhandeling.

Bij deze winkel: voorraadvermelding is correct, bij andere winkels niet altijd = zeer irritant. bereikbaarheid van medewerkers: zeer snel en goede informatieverstrekking. Prijzen: heel vaak goedkoopste prijs. Levering: zeer snel.

Heweij 29-09-2013

Alle keuzes en goede prijzen.

Perfect en super snel, ik had om half 10 s'avonds besteld en het was de volgende al binnen.

Ik ben geen echte fotograaf maar volgens mij hebben ze alles.

Mijn ervaring is heel goed.

Rob 54 28-09-2013

Zie de algemene beoordeling.

Ik zou dit bedrijf op alle vlakken een 10 willen geven maar dan zou daaruit niet blijken waar ze écht goed in is: de service!!! Echt een verademing! In deze inmiddels toch wel kille en zakelijke tijd waarbij je als consument vaak wordt benaderd met een houding van: "Nou komt het er nog van: Kopen of opdonderen!" Om dát 'mens tot mens'-aspect te benadrukken heb ik de overige (meer zakelijke aspecten) naar een 8 ondergewaardeerd. Heel mooi! Alle (vriendelijke) tijd en eerlijk over plus én minpunten van het aan te schaffen artikel. Een voorbeeld voor vele andere bedrijven!!!

Paulus245 28-09-2013

Prima en snel

Compleet

Compleet assortiment gecombineerd met een snelle afhandeling maakt het winkelen aangenaam. Ook de informatie voorziening tijdens het totale proces is volledig.

WestHighLandWayFotograaf 28-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik werd netje en geduldig door de verkoper geholpen. Verkoper dacht actief mee en gaf goede tips.

SarahRose 28-09-2013

nvt

Alles op tijd geleverd. Bij vragen was CameraNU telefonisch bereid te begeleiden bij de aankoop.

nvt

Professionals zijn goed in staat om kundig te adviseren. Bij CameraNU heb ik mijn volledige assortiment aangeschaft. Lees Spiegelreflex Camera, Softboxen, Statief (2x). Alles was prima in orde en ik was goed geadviseerd.

Nance006 28-09-2013

Hele duidelijke site en veel product informatie op de site.

Telefonisch contact perfect, duidelijk en meteen regelen om het product goed te leveren. Mijn voorkeur van leveren werd ook precies zo geregeld. Ook op de afgesproken tijd het product geleverd. Perfect!

Hetgeen ik zocht was ook aanwezig en had ook de keuze uit verschillende types. Het product was ook direct leverbaar.

Dit zou ik absoluut adviseren!

Harry0281 28-09-2013

Heerlijk vanuit je luie stoel kiezen uit een enorm assortiment. Wie wild at nu niet?

Bestelling werd snel geleverd en per mail werd ik op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Enorm assortiment met kwaliteitsproducten.

Gewoon uitstekend

Heb onlangs een objectief gekocht bij deze winkel. Snelle service en vlotte levering. Klasse.

Catrien40 28-09-2013

Mooie overzichtelijke website, ziet er keurig uit

De artikelen zijn alle 4 tegelijk verstuurd en had ik heel gauw binnen, ideaal!

Erg uitgebreid assortiment met scherpe aanbiedingen

Ik heb alleen maar goede ervaringen met CameraNU dus ik ben een hele tevreden klant.

Ruudrmv 27-09-2013 Via de website gekocht

er zijn veel producten, om uit te kiezen, geode technische informative, geode zoek en selectie methoden, snelle aflevering

de gekochte camera was na enige maanden defect, deze kon ik opsturen en kreeg ik na een maand terug. Echter nog steeds met defecten. Na weer opsturen en 3 weken wachten, een nieuwe camera gekregen. De communicatie en afhandeling was steeds correct.

veel keuze

vanwege grote keuze en geode service

De website werkt goed, er is groot assortiment en de levering is snel. Bij problemen is de communicatie en afhandeling correct gebleken.

consument82 27-09-2013

Alles op de site functioneert zoals het moet

echt heel snel geleverd

ver boven gemiddeld

door snelle levering en scherpe prijzen is dat wel waarschijnlijk

D.Hoogstrate 27-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en een goede zoek functie

snelle levertijd en bezorging

Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen

Goede service en prijzen, komt betrouwbaar over.

Prettige, goedewebwinkel

RoyceDW 27-09-2013

Snelle service, nummertjessysteem werkt handig met drukte maar verder een beetje omslachtig

Goede, professionele, snelle en behulpzame medewerkers, die alles duidelijk uitleggen (bv. over de verzekering bij een dure DSLR)

Zeer uitgebreid, ook veel kleine handige accessoires

Mijn favoriete camerawinkel, helaas wonen de meeste van mijn vrienden ver weg

jbvandergeest 27-09-2013 Via de website gekocht

Googlen, selecteren en super snel besteld en betaald.

Je wordt goed geïnformeerd over je zending.

Ik wist wat ik zocht maar het assortiment is erg groot.

Zoeken, vinden, bestellen, betalen en een dag later in de bus. Wie wil dat niet?

Een verdiende 9.

C van den Broeck 27-09-2013 Via de website gekocht

Goede website

snelle service aan de telefoon
geen wachtrij

Top alles op voorraad

van wegen de prijs en het assortiment

ETams 27-09-2013

Snelle bezorging, ruime keuze in het assortiment. betrouwbaar.

leny.dieter 27-09-2013 Via de website gekocht

snelle,probleemloze afhandeling zoals beloofd

Bij de aanvraag voor de Cash-back actie van Tamron had ik per abuis de foute code opgestuurd en kwam zo niet in aanmerking voor de cash-back actie en heb mijn ongenoegen hierover kenbaar gemaakt bij Cameranu.Maar de mensen bij Cameranu hebben alsnog ervoor gezorgd dat ik mijn €50.- op mijn bankrekening mocht ontvangen.Dit vind ik een geweldige geste!!!

Een geweldig aanbod met ongekend lage prijzen.

Cameranu kan ik iedereen aanbevelen,ik heb al mijn fotovrienden hierover in kennis gesteld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 27-09-2013

Beste Leny,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl zodat wij kunnen nakijken of er iets is misgegaan. Wij horen het graag van u.

Officiele reactie van CameraNU.nl 01-10-2013

Beste Leny,

Wij hebben inmiddels contact met u gehad en de miscommunicatie tussen u en de importeur opgelost. Zoals reeds gemeld heeft u gewoon recht op de cashback en ontvangt u deze ook.

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-10-2013

Beste Leny,

Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en het misverstand tussen u en de importeur opgelost. Wilt u zo vriendelijk zijn de beoordeling van de service te herzien. CameraNU.nl heeft in deze niets verkeerd gedaan. Alvast bedankt.

M.H. van Harn 27-09-2013

De online shop is heel toegankelijk, en zeer goed verzorgd en ook zeer overzichtelijk.

Zo wel in de winkel als aan de telefoon is de service goed en weet men waar over men het heeft.

Zeer veel merken en prijsklassen gewoon op voorraad en je kan in de winkel de modellen zelf uit proberen.

Daar bij Cameranu.nl je zowel online als in de winkel goed geholpen word met al je vragen en door dat men weet waar men het over heeft kan ik deze winkel met een gerust hart aanbevelen.

Deze winkel verdient een grote pluim, alles klopt van het begin tot het eind. Ook de klantenservice is goed te bereiken, ook daar weten ze waar ze het over hebben. Als je online hebt besteld word je gebeld om een afspraak te maken voor de bezorging en ze komen het brengen met een eigen dienst.

Eric0412 27-09-2013

Duidelijke site, goed opgezet

Meteen contact, zowel via mail als per telefoon.

Groot assortiment, ook duidelijk aangegeven of het op voorraad is

Je weet precies wat je kunt verwachten, en de prijzen zijn concurrerend.

Lauraly 26-09-2013 Via de website gekocht

Beschrijving kan iets uitgebreider

Heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan aan de telefoon

Levering heel snel en het produkt bevalt goed.

Kees van Schaik 26-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, waar je alles op kunt vinden.

Je wordt duidelijk geïnformeerd over de status van de opdracht.

Ruim voldoende assortiment.

De prijzen zijn goed, en een groot assortiment.

Cor Visser 26-09-2013 Via de website gekocht

kan de meeste dingen online bestellen en heb het snel in huis.

Weet ik uit ervaring is prima zowel in de winkel als via de telefoon.

de meeste gangbare dingen zijn op voorraad , en zo niet doen ze toch hun best om zo snel mogelijk te leveren.

Prijs en kwaliteit zijn goed.

Camera NU is een prettig bedrijf om mee samen te werken.

Ton den Engelsman 26-09-2013 Via de website gekocht

vanaf mijn bureau heb ik zonder verder kosten van reizen mijn product gemakkelijk besteld

Met een belletje werd mij duidelijk en correct aangegeven dat mijn product de volgende dag afgeleverd wordt. Ook correcte informatie

Ruim assortiment aan statieven. Ook bij eerdere bestelling was mij dit reeds duidelijk

Gelet op mijn huige ervaring en de aanbeveling van collega fotografen ga ik zeker deze webwinkel aan familie, kennissen en collega fotografen aanbevelen.

Ik denk dat mijn eerdere motivatie reeds aangeven dat ik uitermate tevreden ben over de service van uw Webwinkel

Albertofoto 26-09-2013 Via de website gekocht

handige en overzichtelijke site

Prima, zowel aan telefoon als qua aflevering van de bestelling

Ruim! en veel in vooraad

Als het uitkomt za ik het zeker doen

michelk 26-09-2013

Snel gevonden wat ik zocht

Goede service mbt een verzendprobleem bij UPS

Wat ik zoek, is aanwezig

Gezien de ervaring tot nog toe zie ik geen bezwaar in aanbeveling bij andere

Goede service, jammer dat de beloofde Nederlandse handleiding niet bij mijn camera zat. Deze wordt alsnog nagestuurd overigens.

T. Montizaan 26-09-2013 Via de website gekocht

Alles goed te vinden.

Snelle levering; kreeg direct bericht zodra mijn pakket op weg was, en kon de levering online volgen. Geen verzendkosten.

Zal ongetwijfeld goed zijn, maar heb ik niet op gelet, ik was specifiek op zoek naar 1 artikel.

Alles tip top.

Snelle levering, geen verzendkosten en twee jaar garantie, wat wil je nog meer?

TonyL 26-09-2013

Heldere site, goede productinformatie

Keurige afhandeling, en binnen afgesproken termijnen

Keurige, overzichtelijke site. Correcte en professionele afhandeling.

ChantalvdDool 25-09-2013

De website is zeer makkelijk in omgang, alles is simpel en binnen 3 tellen te vinden.

Zoals op de website staat wordt er binnen de genoemde tijd ook geleverd.

Het product dat ik nodig had was meteen te vinden en op voorraad. De eventuele bijbehorende producten waren ook aanwezig.

Zie bovenstaande.

Bastiaan7 25-09-2013 Via de website gekocht

Met enkele muisklikken was alles geregeld.

Goed geregeld en op tijd bezorgd.( heel veel waard)

Wat ik wilde hebben was aanwezig, dus een goed assortiment.

goede verzorging en een snelle bezorging.

Zoals eerder genoemd, goede en snelle verzorging van het product, en alles klopte.