Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kimberley22 23-09-2013

Overzichtelijke site en informatie is makkelijk te vinden.

Snelle service, prettig om gemakkelijk via sociale media contact te kunnen maken met medewerkers. Overzichtelijke site, veel producten, prima prijzen.

Remco Riemens 23-09-2013

Alle specificaties overzichtelijk op een rij. Bestellen is zo gepiept

Goede klantenservice, die direct alle vragen beantwoorden en bij reparatie van artikelen wordt er snel gehandeld (binnen enkele dagen).
Vandaag besteld en morgen in huis, dus je kunt direct aan de slag.

Een heel groot assortiment, van alles wat en tegen lage prijzen.

De meeste producten op voorraad. Topproducten tegen een lage prijs.

Chardonnee 23-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Site is overzichtelijk en de producten zijn makkelijk te sorteren dmv verschillende zoekcriteria

Klantenservice is erg vriendelijk. Klant wordt teruggebeld en willen je graag tegemoet komen, daar waar mogelijk. Ook de mensen aan de balie zijn uiterst behulpzaam en maken graag wat tijd voor je vrij.

Ruim assortiment, heel duidelijk gesorteerd.

Deze winkel is ideaal voor de beginnende fotograaf, maar ook geschikt voor wat meer ervaren fotograven. Door de hoge servicegraad zeker een aan te bevelen winkel.

tevredengenoeg 23-09-2013

website is eenvoudig te vinden en de bestelling is volgens een goed systeem te doen.

Ik had vooraf telefonisch contact. Vraag keurig beantwoord. Na ontvangst gebeld om code dat recht geeft op cursus canon.
zat niet in het pakket na twee dagen had ik het in huis

ruim assortiment

heb het volste vertrouwen in deze winkel.
overigens had ik via hen de kaarten voor de dutch bird flair. ging ook correct

prima ervaring

frots 23-09-2013

eenvoudig zonder overbodige stappen

binnen 22 uur in huis - aangetekend!

geen uitgebreide studie van gemaakt...

eenvoud en snelheid

Rolf Thoma 23-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Goed advies, redelijke prijzen.

Uitstekend geholpen en geen spijt van de aankoop

Zeer uitgebreid en niet aan een merk gebonden.

Vriendelijke medewerkers, goed advies en redelijke prijzen.

Hans die geen naam op de site wil 23-09-2013

Snel bestellen zonder accountcodes etc.

Snelle levering, tussen de 1 en 2 dagen.

M. Boogers 23-09-2013

Ik zocht een lens en wist niet of die op mijn camera paste, dus gebeld en ik kreeg vlug een passend antwoord.

binnen een dag geleverd, supersnel.

geweldig, zeer uitgebreid

Ik had bij Mediamarkt mijn camera gekocht, een Nikon 5100. Nu was daar de lens van defect dus heb ik hem in Breda ingeleverd omdat er twee jaar garantie op was. Ik kreeg daarop geen garantie want het was val-/druk-/stootschade. Aldus Nikon Servicep. De Jong en Van. Zij kunnen hem wel repareren voor de somma van € 152,10, dat was in mijn optiek te gortig en ben op internet gaan kijken. Bij Camaranu.nl dezelfde lens gevonden, nieuw voor € 59,00 thuis gestuurd binnen een dag. Dus voor mij nooit geen Mediamarkt meer.

HjmZ 23-09-2013

Goed te vinden

goed en snel

Van alles ruim voldoende

Gebaseerd op één ervaring moeilijk, maar die was positief

Geka2013 23-09-2013

sammie1951 23-09-2013

Ik heb zelf niets gedaan ,alleen gezegd welke camera ik wilde met accu, makkelijk welke past in mijn te bestede bedrag ,mijn zoon heeft besteld.

De verzending is perfect gegaan,voor zo ver de service

voor grote beurzen en ook profesionele keuze genoeg

je hoeft niet de deur uit , als gehandicapte wel handig.

De camera is makkelijk in het gebruik en licht robust in de hand. De manier van afhandeling/verzending is heel netjes en geeft vertrouwen voor eventuele vervolg aankopen

kuivenhoven 23-09-2013 In de winkel gekocht

je wordt goed geholpen.

De goede merken zag ik. Ook wat ik nu niet nodig heb.

Simpel, door mijn eigen ervaring.

ina hendriks 23-09-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk

duidelijke uitleg

veel spullen die moeilijk te krijgen zijn

betrouwbaar gewoon goed

goede winkel, goedkoop, breed assortiment , ben er ook zelf een keer naar toe gereden, prima geholpen, betrouwbaar, gewoon een goede zaak

Ditta Plaatsman 23-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Er wordt een geweldige service aangeboden. Zonder dat ik het gevraagd had, werd mijn verrekijker, telescoop met statief nagekeken. Je wordt geholpen door specialisten met veel vakmanschap en een oneindig geduld.
De retourprocedure kan niet beter. Het is geen enkel probleem om iets te ruilen of terug te geven. Dat wordt zelfs ongevraagd verteld. Een regenkap voor mijn verrekijker werd, zonder kosten, voor me besteld en naar mijn huisadres gestuurd.

De bereikbaarheid van Cameranu op Urk is goed. Ruime parkeergelegenheid. Gratis parkeren.

Het assortiment is groot. Dezelfde producten zijn er in verschillende prijsklassen.
Ik kon er alles vinden wat ik nodig heb, zelfs meer dan dat.

Het is een grote, prettige winkel met een groot assortiment in verschillende prijsklassen.

Ik woon 55 km bij Urk vandaan. Ik kan het benodigde een stuk dichter bij huis kopen. Toch is het beslist de moeite waard om deze afstand ervoor te rijden. Cameranu te Urk is grote ruime winkel, met een groot assortiment in verschillende prijsklassen, de PROFESSIONALITEIT EN SERVICE ZIJN VAN TOPKWALITEIT. Ik maak graag reclame voor Cameranu door de boodschappentassen van Cameranu te gebruiken.

bogdanvoda 23-09-2013

website clear, quick and efficient

just after the order has been paid, the order has been processed and each step has been documented and information email-ed

best price and best service

basbrader 23-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Gewoon binnenlopen, wachten op je beurt, en alles wordt voor je geregeld.

Tijdens het wachten een lekker gratis kopje koffie

Voldoende assortiment aanwezig.

Direkt

ron verheijden 23-09-2013

Fijne zaak, leuk om naar toe te gaan. Een uitgebreid assortiment en goede adviezen. Ik heb recentelijk een onderdeel gekocht voor mijn studio; zoals gewoonlijk niet te duur en een snelle levering. Ron

WestHighLandWayFotograaf 23-09-2013 In de winkel gekocht
Urk, Het Spijk 8

3,8

Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu. Maar na vandaag heb ik mijn twijfels of ik hier nog mijn spullen haal.

Ik wilde vandaag een camera halen. Vanwege het grote diafragma op mijn lens is het testen van back- of frontfocus onontbeerlijk. De kennis die ik meebracht heeft dit issue ook regelmatig en wilde eveneens haar camera testen.

Tot mijn verbazing kreeg ik van de toegeroepen verkoper (xxxx?) te horen dat back- of frontfocus niet met een camerachermpje te testen is, ondanks de inzoommogelijkheid tijdens het afspelen.

Bij het afrekenen werden ik mijn kennis als een 'gevalletje apart' neergezet. Want back- of frontfocus zou bijna niet voorkomen.(Naar mijn mening is dit een combinatie van de lens en camera).

Ook bij het reserveren van de camera werd er een onjuiste factuur opgemaakt. Na enkele mailtjes werd dit rechtgezet.

Al met al, een treurige service. Afsnauwen van klanten bij het afrekenen is echter een no-go. Daarom het lage cijfer.

Ik heb de winkel in de loop der jaren aan veel mensen aangeraden. Maar na vandaag durf ik mijn familie en kennissen hier niet langs te laten komen vanwege onjuistheden tijdens mijn aankoop en de onjuiste bejegening naar de klant.

Nette winkel met goede prijzen. Door de jaren heen goede ervaringen. Slechte ervaring met bovenstaande verkoper was in ons ogen ronduit bedroevend en beledigend.

K.Spoelstra 23-09-2013 In de winkel gekocht
urk

Fijne afstemming over aan te schaffen producten, zowel schriftelijk als telefonisch

Goede deskundige mensen die weten waar het over gaat. Ook het geven van advies is uitstekend.

Een heel ruim assortiment en ondanks mijn soms extreme vraag is het onderdeel altijd aanwezig

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl, en altijd op de juiste wijze behandeld. Vakkundige benadering en een juist advies. En niet te vergeten een lekker bakje koffie!

Alleen maar lof voor CameraNU.nl. Deskundig, betrokken en altijd kijkend naar jou behoeften. Iedereen is zeer vriendelijk en enthousiast. TOP!

F.Swaters2 23-09-2013

Top

Ik kan geen minpunten ontdekken

peter 2211 22-09-2013

Snel gevonden via internet, duidelijke overzichtelijke site

snel opgestuurd

Veelzijdig, voor ieder merk wel iets, ook als het wat oudere producten zijn zoals mijn mini dv bandjes voor mijn
nog altijd prima werkende jvc camcorder van bijna 13 jaar oud

zie bovenstaande motivaties

Bert Veerman 22-09-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site dus wel erg gemakkelijk om je keus te maken

Heb reeds een keer van de service gebruik gemaakt i.v.m een camera die zijn werk niret goed deed , het was een kwestie van opsturen en 4 dgn later had ik hem weer werkend in huis

In alle opzichten een fijne zaak welke zijn afspreken prime nakomt , zowel wat betreft het bestelllen/bezorgen alswel de service .
Ik hen biet voor niets al meerdere camera benodigdheden hier gekocht , zoals een camera , objekteven en een printe

Top winkel met prima service , ook aan de telefoon vriendelijke mensen en zal eer zeker nog meer aankopen doen . Prijsrecjnosch gezien bijten ze ook meestal de spits af .

Evelien1978 22-09-2013

Zeer goede service en snelle levering!

annie46 22-09-2013

Goed en duidelijk te bestellen

Ruim voldoende om een goede keus te maken

Zeer goede ervaring met Cameranu.nl Dit is de tweede keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Bovendien een bezoek gebracht aan de vestiging in Urk. Hier een uitermate vriendelijk advies en uitleg over de aankoop van een camera.

Benno B 22-09-2013

De producten makkelijk te vinden op de site.

heldere service

Veel keuze mogelijkheden en helder advies.

makkelijke je product vinden.

PEG007 22-09-2013

Eenvoudig te bestellen.

Mijn vraag per telefoon werd direct en vakkundig beantwoord.

Ruime keuze, ook voor het kleinere budget.

Snelle levering, keurig verpakt, vakkundig antwoord op vragen.

Aanrader!

bertrikhakvoort 22-09-2013 Via de website gekocht

Vorig jaar bij Cameranu.nl een losse flitser gekocht. Deze was echter kapot gegaan. Ik kon hem terugsturen en tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen later een nieuwe losse flitser thuisgestuurd!! Top geregeld. Garantie is bij Cameranu.nl dus ook echt garantie.

Higgings 22-09-2013

Prima, met voldoende keus, en ook een vriendelijke behulpzame helpdesk. Mis alleen tips in de webshop/site over nieuwe producten

Fam. v.d. Heide 22-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

goed advies goed bereikbaar goed geholpen

alternatieve mogelijkheden

assortiment en prijs

op website gezocht en uiteindelijk toch in winkel gehaald waar we goed geadviseerd zijn!

Veenema 22-09-2013 In de winkel gekocht

Een heel tevreden klant 21-09-2013 Via de website gekocht

Alles online en snel vanaf de bank, dat is toch gemak.

Echte mensen achter een website. Vragen worden direct en goed beantwoord. Een probleem wordt zonder een hoop vragen gewoon opgelost

Het kan altijd uitgebreider, maar camaeranu heeft toch wel een heel groot assortiment.

Camaeranu is een winkel met goede prijzen en ook bij problemen worden deze gewoon direct opgelost zonder al te veel vragen. Bijzonder makkelijk.

S. Gerth 21-09-2013 Via de website gekocht

Veel sneller dan verwacht is de zending bij mij aangekomen. Dit was een zeer plezierige en onverwachte ervaring.

Bestelgemak, nette levering en nuttige informatie over de status van de bestelling. Alles bleef vlekkeloos verlopen. Zeker de moeite waard om dit adres te onthouden en vaker bestellingen te plaatsen.

Zeer breed en diep voor datgene waar ik naar op zoek was. Ideaal hoe snel en gemakkelijk alles te vinden was.

Na al deze positieve ervaringen op de verschillende gebieden zal ik aan mijn familie vrienden en kennissen dit bedrijf zeker aanbevelen. Voor mij een glashelder bedrijf waar ik een fijn gevoel aan heb overgehouden. Door de snelheid en het goed op de hoogte worden gehouden van de levering gaf mijn eigen bestelling mij haast een gevoel alsof ik een kadootje ontving.

Zoals ik voor alle onderdelen net al de motivatie heb beschreven heb ik niets dan lof voor dit bedrijf met een ongelofelijk snelle levering en fijne manier van informatie over het product. Precies datgeen wat je wilt weten is dat waar je over wordt geïnformeerd. Niets meer en niets minder, duidelijk en helder. Een onverwachte zeer positieve ervaring na vele jaren ervaring van online bestellingen bij talloze verschillende bedrijven.

Sanna81 21-09-2013

Goed geholpen. Omdat het redelijk in de buurt was kon ik ook langs gaan. Wat ik dus gedaan heb. Daar stonden ze meteen voor me klaar.

De medewerkers waren vriendelijk.

Veel keuze.

Zeker waar voor je geld. En dat geld bedrag is vaak ook de goedkoopste.

Al met al een prima (web)winkel met prima prijzen en waar voor je geld, met als toevoeging ook nog goede service.

Mellegers2 21-09-2013

duidelijke info over levertijden en makkelijk bestellen

Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Ik vond snel wat ik nodig had

Camera.nu doet wat ze zegt, ik had het filter om 21:00 besteld en de volgende middag in huis.

Bruine_Beer 20-09-2013

Gemakkelijk vanuit je luie stoel thuis bestellen, simpele site, eenvoudig betalen.

Tot 22:30 besteld is de eerstvolgende werkdag al in huis, dit ging ook perfect!

Groot assortiment, heel veel keus.

Ik zou al mijn familie, vrienden en kennissen CameraNu aanbevelen om de zeer goede
afhandeling van de orders en de snelle levering.

markopkieskeurig 20-09-2013

Doorklikken via kieskeurig heel handig

snelle levering, volgende dag

n.v.t.

zou deze winkel zeker aanbevelen.

Ik wilde makkelijk en snel een fotostatief. En dat is gelukt, zoals vermeld op website. levering de volgende dag.

vgzvgz 20-09-2013 Via de website gekocht

product was snel gevonden en ook nog de goedkoopste

eerst telefonsich contact gehad en ik werd goed en duidelijk te woord gestaan, na bestelling goed en snel op de hoogte gebracht over mijn bestelling

tot nu toe heel goed bevallen

ben erg tevreden via internet bestellen blijft een vertrouwenskwestie (zeker met vooruit betaling) maar andersom geldt dit ook voor jullie :)

Kort en Krachtig 20-09-2013 Via de website gekocht

Vandaag bestellen morgen in huis.

Handelden een klacht van mijn correct en snel af.

Bij het zoeken naar een camera via een externe site kwam ik steeds weer terecht bij CameraNU.nl

Ik kan cameraNU.nl alleen maar aanbevelen als zij het huuidige gemak van bestellen, de service en het assortiment handhaven.

Naar aanleiding van een defect aan mijn camera met garantie ontstond er een welles-nietes-spel tussen mij, de producent en de reparateur van het toestel. Omdat ik het via CameraNU.nl gekocht had namen zij het heft in handen en kwam een bevredigende oplossing tot stand.

Albert90 20-09-2013

op de website zijn de producten alleen makkelijk te vinden als je precies weet wat je wil.

goede service

Alles

gewoon goed en goedkoop

MR_de_Jong 20-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke structuur en een goede zoekoptie.

Zelfs bij een defect van een 2e hands camera wordt er gezorgd voor een goede afhandeling. Duidelijke communicatie en je wordt echt terug gebeld.

Breed assortiment.

We hebben een tweede hands camera hier gekocht. Na 6 maanden was er een defect mee. Men heeft niet alleen het defect verholpen, maar ook een probleem het memory card slot kosteloos hersteld. Omdat ze tijdens het hele proces ook mij informeerden middels emails en ook terug belden naar aanleiding van een vraag van mij vind ik dit echt een winkel die het aanbevelen waard is.

carla bouwman 20-09-2013

product was makelijk te vinden betaling was makelijk en snel website was ook overzichtelijk dus kon snel het product vinden

nadat ik een product had gevonden en besteld was het de andere dag binnen dus zeer snel het bleek later niet goed te zijn heb ik het terug gestuurd en dat ging erg snel en makelijk had 3 dagen later mijn geld terug dus een goede service

een breed assortiment en zeker concurerend

door de goede service zou ik het iedereen aanbevelen echt top

mijn algemenen oordeel goede service snel en gemakelijk overzichtelijke website

woepie 003 20-09-2013

overzichtelijke site, snelle levering

Aan het eind van de bestelling kregen we de vraag of we vrijblijvend een offerte voor een verzekering van de camera die we gekocht hadden, via de mail wilden krijgen. Super !

snelle levering. Camera was de goedkoopste van verschillende aanbieders. Gratis verzending.

RiaV 20-09-2013

Goede service, makkelijk te bestellen, super snelle bezorging. In de winkel zelf word je ook goed en vakkundig geholpen.

romyrijkenberg 19-09-2013

Ik vond het heel gemakkelijk om te zoeken wat ik nodig had de website is duidelijk en overzichtelijk

De service geef ik een dikke 10, ik had rond een uur of half 2 m'n bestelling geplaatst en kreeg het pakketje de volgende dag om 12 uur binnen!

Goede webshop, heb er niets aan op te merken

Gradus 72 19-09-2013

Je hebt een camera en je constateer dat je nu een onderdeel mist die je bij cameranu kunt opzoeken en bestellen

bestellen, betalen, en bewonderen en dat alles in een dag

met zeker negen bladen vol met verschillende onderdelen en nieuwe produkten, het tiende blad gaf mij de bestelling

Heel veel keus en kwaliteitvoor een acceptabele prijs

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik mijn bestelde onderdeel nog zou vinden, want wat nodig had is eigenlijk al uit de tijd, maar dankzij mag ik wel zeggen heb ik mazzel gehad, anders was ik het tienvoudige in Euro"s duurder uit geweest en dat voor een stichting die toch al van het gegeven moet zien rond te komen

Edwin Bijland 19-09-2013 Via de website gekocht

Het gemak om informatie te vinden op de site is zeer groot; ook het onderdeel om meerdere producten met elkaar te vergelijken vind ik zeer praktisch.

Goede ondersteuning; telefonisch zeer goed bereikbaar. Bij het vragen naar mogelijkheden, alternatieven e.d. kreeg ik duidelijk en ook snel antwoord.

Prima, ruime keuze in aanbod; ook in de verschillende kwaliteiten en de daarbij horende prijsklassen.

Vergelijkend met andere (online-) winkels vind ik de prijzen van Cameranu.nl meestal zeer scherp.

Een zeer goede winkel. Ik ben in de afgelopen jaren altijd prima geholpen, zowel bij het bezoeken van de winkel als bij telefonische of via de mail verkregen ondersteuning / uitleg.

Rene45 19-09-2013

makkelijk te bestellen

's middags bestelt en de volgende dag al geleverd.

keuze genoeg

dit bedrijf doet wat ze beloven

Heidiefocus 19-09-2013 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk te vinden, producten makkelijk te vinden.

Vandaag besteld, volgende dag in huis.

Ik heb nog nooit gehad dat iets niet te bestellen was wat ik graag wilde hebben zover ik me herinner.

Zonder aarzelen raad ik het aan, dat heb ik overigens ook al gedaan bij collega's.

Er is niks wat me niet aanstaat, dus ga gewoon zo door. Ik koop wel vaker producten bij Camera.nu en nooit problemen gehad. Fijne service.

DJ1981 19-09-2013

bestelling is makkelijk gemaakt. De voordeelbundels brengen gemak met zich mee

1e camera die ik had besteld was niet naar mijn zin. Deze geretourneerd en een andere besteld. Retour is prima, geld stond na een paar dagen weer op de rekening

genoeg keus en prima service

Luc Wittebol 19-09-2013 Via de website gekocht

Heldere website, veel keuze, geen onoverzichtelijke knoppen etc.

Snel besteld en snel geleverd.

Bijna alles wat ik zoek is er te vinden!

Ik heb meerdere medefotografen en medestudenten al ingelicht over deze website.

Ik ben erg tevreden over de website, service en de prijzen. Na meerdere malen besteld te hebben, nog geen één keer teleurgesteld!