Deze score is berekend op basis van 2286 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wouter 13-04-2019

Op de beurs hier een nieuw statief gekocht, goede voorlichting, de tijd wordt voor je genomen ook op de beursstand. Dat is fijn, zo ga je met een goede aankoop naar huis. Ik krijg niet het idee dat het in de winkel anders is, dus fijne club mensen!

Ronald Kolkman 13-04-2019

Snelle levering, prima advies en ruime mogelijkheden om te testen. Tevreden over de tot nu toe aangeschafte producten.

J.B 12-04-2019

Ik heb me een hele tijd geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief van CameraNu en daar komen de mooiste acties en workshop aanbiedingen in voorbij. Zo heb ik ook mijn laatste aankoop gedaan. Na aanleiding van de nieuwsbrief. Daar werden al vergelijkingen aangeboden en die voor mij het beste was aangeschaft.

Maarten 12-04-2019

Onlangs hier een 64 Gb Lexar CF Pro 1066x UDMA7 CF kaart gekocht. Wat ik vooral een enorm pluspunt vindt is dat je de levering door Trunkrs kunt laten doen. Ik wilde het CF-kaartje kado doen en helaas bezorgt PostNL hier niet op maandag. Doordat ik dus Trunkrs kon kiezen als bezorgoptie had ik mijn bestelling nog op tijd binnen. Prima ervaring met de levering door ze. Op de aangegeven tijd (track en trace op de site) kun je zien wanneer ze komen.
Bij CameraNu bestellen wij vaker fotografiespullen en dat gaat altijd goed. Prima verpakt tegen beschadiging en alles op voorraad tegen prima prijzen.
Bij vragen zijn ze altijd zeer hulpvaardig.

CHRIS 12-04-2019

Er waren wat problemen maar zijn bijzonder goed opgelost .en alles OK

Edwin 11-04-2019

Ik heb mijn oude spiegelreflex ingeruild tegen een DJI Ronin S. Eerst even een inruilprijs gevraagd per mail. Camera opgestuurd en het restant bijbetaald. De volgende dag had ik de Ronin al in huis. Goed geregeld.

tinusv 11-04-2019

Prima shop, betrouwbaar en snelle levering! Daarnaast had cameranu.nl als enige dit product beschikbaar. Goed voorbeeld van compleet assortiment!

Elhadji N'Diaye Ferrero 11-04-2019

Easy and really fast delivery! Excepcional costumer service. Gave the best options to solve my problems. Definitely NOT the last time that I'd buy here. Really happy with the whole service.

Wim 11-04-2019

Altijd concurrende prijzen niet snel dat het elders goedkoper is te krijgen.
Verder een snelle levering waar je van op aan kunt.
Goede uitgebreide service.

Wim 11-04-2019

Altijd concurrende prijzen niet snel dat het elders goedkoper is te krijgen.
Verder een snelle levering waar je van op aan kunt.
Goede uitgebreide service.

Baukje 11-04-2019

Vaak bestel ik bij Cameranu.nl en elke keer wordt het weer keurig en snel geleverd. De producten zitten goed verpakt en zien er altijd erg netjes en professioneel uit. Ik zou Cameranu.nl zeker aanraden!

h.roosen 11-04-2019

Update had gisteren mijn review geschreven over cameranu.nl en afgesloten met dat ik nog een kabeltje voor mijn Nikon camera N2 zou krijgen en dat ik die nog niet had ontvangen. Maar vandaag zat hij bij de post dus cameranu komt zijn afspraken goed na en vandaar dat ik ze nu graag een dikke 10 geef klasse cameranu

--------------------------------------------------------
Review 10-4-2019:

Ik vindt de shop makkelijk en duidelijk ben op aanraden van een vriend bij jullie terecht gekomen en heb er ook een Nikon D7500 gekocht. Er is veel keuze en een goede uitleg ook via de chat. Al moet ik wel zeggen dat bij mijn laatste aankoop via deze site er een verkeerde foto op de site stond ik had een set van 3 kabeltjes voor een Nikon N1,N2 en N3 besteld , bij aankomst zaten er slechts 2 in ( N1 en N3 ) de telefoon gepakt alles uitgelegd en de volgende dag kreeg ik antwoord er bleek een verkeerde foto op de site te staan en of ik het kabeltje voor de N2 nog wilde waarop ik terug schreef dat als hij voor niets is ik hem wel wilde daar hij ook op de foto stond ?? Men schreef mij dat ze het doorstuurde naar de leverancier maar tot op heden nog niets ontvangen vandaar deze 5 anders een 8

Hugo 11-04-2019

Van de grote online camerawinkels gaat mijn voorkeur uit naar deze. Overzichtelijke en makkelijk doorzoekbare site en belangrijker nog betrouwbare levering.

Stijn 11-04-2019

Zeer goede service van deze geweldige camera-zaak. Vooraf gebeld en correct en snel door de klantenservice te woord gestaan. Omdat de betreffende medewerker niet meteen een antwoord had op mijn technische vraag, heeft hij/zij dat meteen doorgespeeld naar de betreffende persoon met kennis van de materie. Deze persoon heeft mij zeer goed geholpen en van de juiste informative voorzien. Ook de bestelling en betaling via de website ging erg gemakkelijk en voorspoedig. Binnen 24 uur werd het product naar alle tevredenheid en goed verpakt geleverd: kortom, top service !!

Rebecca Serras 11-04-2019

Heel goede en snelle service, de medewerkers staan je ten alle tijde te woord via het chatprogramma en doen er alles aan om jou te helpen, en oplossingen te zoeken voor al jouw vragen.

Alex49 11-04-2019

Enorm assortiment aan camera’s en accessoires tegen een scherpe prijs. De ene dag besteld, de volgende dag geleverd. Uitstekende communicatie over levering.

Hans 11-04-2019

Prima winkel. Na zelf al veel onderzoek te hebben gedaan wist ik wat ik wilde hebben. Met post bestellen kon ook zonder meerprijs maar was in de buurt van Urk dus even langs geweest. Meerdere spullen hier vandaan waaronder ook een videocamera. Ivm problemen toen met de HDMI poort is dit toen prima opgelost, vandaar mijn keuze voor dit bedrijf. Nu een Olympus TG5 opgehaald. Super stevig ding die tegen een stootje kan, prima ook mee te nemen op een actieve vakantie. Misschien op internet voor een paar euro goedkoper te krijgen maar gekozen voor deze winkel.

Rob 11-04-2019

Snelle levering en goed verpakt. Het apparaatje werkt gemakkelijk en als beschreven. Top👍🏼

Antonis Damolis 10-04-2019

wat een geweldige camera! Licht, scherp, de combo met de 45mm fujinon is top notch! Heel blij mee!

Henk 10-04-2019

Gewoon top snelle levering en zorgvuldig verpakt. En ze houden je goed op de hoogte van verloop bestelling

Fotografie 10-04-2019

Voor CameraNU gekozen omdat deze het goedkoopst was voor mijn camera (Sony a6000). Ook op andere positieve reviews vertrouwd.
'S avonds besteld en de volgende dag was mijn camera in huis. Ik kon zelfs aangeven dat ik dit pakket niet bij de buren afgegeven wilde hebben, wat in mijn complex erg prettig is!
Dit laat al zien dat ze goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook direct een verzekering kunnen afsluiten, een stuk goedkoper/met betere voorwaarden dan ergens anders.
Absoluut een goede site!

Luc 10-04-2019

Bij de aankoop van diverse fotografische artikelen zowel in de winkel zelf of via de webshop altijd prima geholpen ook bij inruil een eerlijke prijs het is een zaak waar je met plezier je spullen koopt ,en een prima garantie wat wil je nog meer ? gewoon een aanrader voor iedereen.

frans 10-04-2019

Elke keer dat ik hier kocht was het gewoon een prettige ervaring.
De laatste keer had ik een fout gemaakt bij de bestelling. Toen ik een paar uur later mijn fout inzag nam ik contact op via de chat en daar heeft men meteen alles voor mij op een vriendelijke en snelle manier geregeld.
Service om U tegen te zeggen !

Pieter 10-04-2019

Een duidelijke webshop met een goede zoekfunctie. Snelle levering. Prima service en advies.

J 10-04-2019

Steeds snelle levering, snelle reactie bij vragen! Fijne service en mooie producten

Johan Broer 10-04-2019

Al eerder bij deze cameranu.nl besteld, snelle en correcte levering en het juiste advies bij m'n vragen gehad.

edwin 10-04-2019

Goede site, met een goed en uitgebreid aanbod. Aandachtspunt is het probleem oplossend vermogen van de medewerkers (als een levering bv. niet compleet is).
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-04-2019

Beste Edwin,

Bedankt voor je bericht en het delen van jouw review! Als ik terug kijk naar jouw case zie ik dat we jou nog even voor een laatste check gevraagd hebben of je hier meteen een nieuwe voor wilde ontvangen. Na akkoord hebben we dit naar je opgestuurd zodat we dit voor je konden oplossen.

We hopen dat het daarmee uiteindelijk naar alle tevredenheid is opgelost!

CameraNU.nl

Wil 10-04-2019

Website gaf zeer duidelijke info over de Canon Powershot SX740HS.
De bestelling werd keurig op de aangegeven tijd bezorgd.
Ik vind Camera.Nu een zeer vertrouwd adres. Ook bij een bezoek in het verleden aan de winkel in Urk werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Anouk 10-04-2019

Cameranu.nl is snel, betrouwbaar en er is fijne communicatie. Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede producten besteld en nog nooit een klacht gehad.

Rudolf 09-04-2019

De bestelling is afgehandeld zoals je mag verwachten. Ik werd goed en snel geïnformeerd en de bestelling is onmiddellijk verzonden en de volgende dag op de aangegeven dag bezorgd.

Shania 09-04-2019

Ik heb bij CameraNu een mooie telelens gekocht voor aanzienlijk minder geld dan bij de concurrent. De lens was snel verzonden en de volgende dag al bij mij thuis. Ik had ook een vraag over het product en werd vriendelijk te woord gestaan en zo goed mogelijk geholpen. We kwamen niet helemaal tot het antwoord maar er werd zoveel mogelijk voor me nagevraagd. Fijne ervaring met deze shop.

Jerry Dee 09-04-2019

Als videograaf al menig adres uitgeprobeerd om mijn online aankopen te doen. CameraNU is altijd betrouwbaar als het gaat om leveren (soms extra belangrijk als ik de volgende dag al een klus heb) en daarnaast is de levering altijd zeer netjes verzorgd!

Otto 09-04-2019

Voor deze winkel gekozen omdat we al op internet hadden gezocht naar een camera en we bij cameranu een mooie hadden gevonden. Omdat je zoiets toch wilt voelen zijn we naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan. Hier ,in deze ruim gesorteerde winkel, werden we goed voorgelicht en hadden ze alle tijd voor ons. Hier uiteindelijk ook die camera gekocht die bij onze wensen past.

Jos4x4 09-04-2019

Ik koop al jaren bij Cameranu. Cameranu is de goedkoopste in prijs en de beste in leveren. Hebben een hele grote sortering van alles op foto gebied. Bij vragen krijg je snel en een goed antwoord.
In de winkel hebben ze alle tijd voor je.

Marc 09-04-2019

De shop maakt waar wat ze zeggen. Snelle levering, transparant en ook de communicatie was goed. Niet te veel, waar sommige shops in doorslaan... Daarnaast vond ik het een duidelijke site en had het een goede weergave.

jord 09-04-2019

Ik kan hier altijd terecht voor mijn camera gear. Ik slaag hier altijd. Daarnaast vind ik het een mooie en overzichtelijke website.

Herman 09-04-2019

goed advies door een deskundige medewerker, snelle levering, concurrerende prijs.

Dubbelaar 09-04-2019

Verschillende film producten gekocht bij CameraNu. Onder andere een Sony A7 III, een Sennheiser audio set, een Zeiss batis lens, en een camera tas. Al deze producten liggen super goed in de tas en werken goed. Bij vragen of problemen contact gehad met Camera Nu en gelijk vriendelijk geholpen. Super service dus!

Rob 09-04-2019

Ik koop vrijwel al mijn ( nikon) camera apparatuur bij CameraNu omdat:
Altijd volgende dag levering
Goed advies ook via chat service
Verzekering op dure cameras/ lenzen
Prijsniveau ok t.o.v. Nederlandse shops
Garantie vaak 5 jaar
Gratis XQD kaart bij Nikon Z

Lean 08-04-2019

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. De keuze is reuze en de levering rap. Dankjulliewel top

C. van Wolfswinkel 08-04-2019

De site is overzichtelijk en je kan heek veel informatie en reviews vinden over het product wat heel fijn is. Dat zorgde er bij mij voor dat ik genoeg wist over het product wat ik aan wilde schaffen. De levertijd ook top. Nog geen 24 uur later had ik mijn product in huis.

Luc 08-04-2019

cameranu.nl heeft een uitgebreid aanbod aan scherpe prijzen.
Ik had wat kleinmateriaal nodig (oa een extra flits en statief). Afhandeling van bestelling en opties voor betaling en levering zijn ook divers zodat ik makkelijk kon kiezen wat mij het beste uit kwam.
Mijn pakket was degelijk verpakt.
Helemaal zoals we het graag hebben!

Poel 08-04-2019

Hallo Over garantie gesproken,Ik heb 23 maart gebeld naar Cameranu.nl over een update probleem met mijn Drone DJI Phantom 4 pro 2 jaar oud (update vast gelopen kon er niets meer mee) zeer prettig te woord gestaan kon komen. Echter zo eenvoudig was het niet ze konden het niet goed krijgen en er werd me verteld sorry we moeten hem opsturen en duurt ongeveer 4 weken. Ik weer naar huis (118 km) Echter wat schetst mijn verbazing Zaterdag middag 4 uur wordt ik gebeld de heren hadden de nieuwe Software update toch voor elkaar gekregen en Maandag zouden ze de monteur er nog even naar laten kijken en als alles in orde was zouden ze hem opsturen of ik kon hem ook ophalen wat ik dan ook gedaan heb. Wat schetst mijn verbazing kosten €00,00 supper dat is service.

Robin de Goede 08-04-2019

Al ruim 10 jaar klant naar alle tevredenheid, snelle levering, goede voorraad, kundig personeel en prima after sales!

Peter 08-04-2019

Cameranu is makkelijk te bereiken en heeft voldoende parkeergelegenheid. De workshop die ik heb gevolgd was interessant en had een fijne sfeer. Vragen kon je onbeperkt stellen en naar mijn mening kreeg je een eerlijk beeld van de workshopleider. Wat ik jammer vond is dat er 1 model op zo’n grote groep was. Als de groep was opgesplitst in kleinere groepen en deze in een roulatiesysteem zaten, dan had iedereen evenveel kans gehad op het professiole model. Desalniettemin een leerzame ervaring, waarbij het materiaal dik in orde was, de locatie dik in orde en ook de gastvrijheid van Cameranu alsook van de workshopleider helemaal top waren. Zeker aan te bevelen en voor mij voor herhaling vatbaar.

Ted 08-04-2019

Super snelle levering als het op voorraad is. En snel op voorraad dus een dik cijfer voor camera.nu

Ad 08-04-2019

Prima en vlotte levering zonder gedoe!
Goede werkzame site lekker duidelijk, ga zo door, Gr Ad.

Dennis 08-04-2019

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment, voor zowel de beginnende fotograaf en de professional.
De snelle levertijd is ook zeker een pluspunt.

Flopsie 08-04-2019

Goede prijs, goede producten, uitstekende service via de telefoon en snelle levering. Veel internet winkels kunnen hier nog een hoop van leren. Ga zo door cameranu.nl!

Theo 08-04-2019

Bellen, bestellen en, de bel gaat, pakje daar en fotograferen maar...met de NIKON D5300.
Ook als je iets wilt weten, je belt nooit voor niets.