Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jack de Vries 19-01-2019

De shop is overzichtelijk, makelijk iets te vinden, het aanbod is groot, je krijgt echt alles . als je iets niet vind kun je met hun chatten, levering is vlug, goed verpakt, ze staan je goed te woord, erg klant vriendelijk , ik zou deze site altijd aan andere aanbevelen

L.F. Cabrera 18-01-2019

De medewerkers bij Cameranu nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden en bieden goede service. Zowel in de fysieke winkel als online word je goed geholpen.

Carly 18-01-2019

Eenvoudig bestellen op cameranu.nl . De winkel levert de bestelling snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Rene 18-01-2019

Duidelijke informatie en snelle levering. Netjes en degelijk verpakt.
Ook de winkel is leuk om eens te bezoeken. Pas op: de kans dat je er iets leuks ziet dat je ook wil hebben is groot.

AoetH 18-01-2019

Ruim assortiment fotografieartikelen, tegen goede prijs en snelle levering.

Ronald 18-01-2019

Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Ik persoonlijk ben uiterst goed geholpen, ik had eerst een verkeerd produkt besteld, via messenger heb ik gevraagd om dit te veranderen en dit hebben ze onmiddelijk gedaan en mij hiervan op de hoogte gebracht. Zeer behulpzaam en professioneel.
Snelle bezorging.
Cameranu.nl is dus voor mij een aanrader.

Martyn Gregoire 18-01-2019

Heel groot assortiment, duidelijke product omschrijvingen. Ideaal, voor twaalven besteld, volgende dag thuis, goed verpakt en snelle berichtgeving via mail over status verzending. Prijzen zijn comform maar bij cameranu.nl betaal je geen bezorg kosten,dus voor mij een ideale 'winkel'.

Arjan 18-01-2019

Duidelijke beschrijving, concurrerende prijzen en overzichtelijke site.
Prima, tevreden.

Cees 18-01-2019

Ik zou niet weten waarom ik een lager cijfer zou geven. Op vrijdagavond om 21.45 uur nog telefonisch contact gehad om advies te vragen over een ND-filter voor deze nieuwe Sony DSC RX-10 en toebehoren. Even later besteld en de volgende ochtend was ik alles al aan het uitpakken. Nog per e-mail een vraag gesteld over de garanties en ook daarop een keurig antwoord ontvangen. Kortom, top service van een top bedrijf!
Bedankt CameraNu.

Mexx 18-01-2019

Ik heb een lens gekocht via Cameranu.nl
Er stond een advertentie op facebook van deze winkel on line hele duidelijke site goede info over de mogelijkheden van de lens , beter dan op andere sites t heeft me als beginnend fotograaf heel erg goed geholpen en ze hebben helemaal gelijk gehad Caneranu.nl staat nu in mijn favoriete

Wilko 18-01-2019

Goede en grote keuze op de website. Prijs zeker niet slechter dan concurrenten. Snel in huis - als beloofd.

pion 18-01-2019

Snel, goed, duidelijk en gewoon de topmerken in originele verpakking. Geen parallel inkoop, fake of onduidelijkheid. Vandaag gekocht, morgen in huis. Niet goed, geld terug.

Jordi 18-01-2019

Een objectief besteld die niet op voorraad was. Erheen gebeld om te vragen wanneer ik hem dan kon verwachten. Ze hadden er nog 1 liggen en kon hem de volgende dag verwachten. Top geregeld.

Massimo 18-01-2019

Toen ik een scanner nodig had heb ik voor deze zaak gekozen omdat ik hier al eerder een kleurcalibratie-setje gekocht had. De scanner kwam aan en bleek -om het kort te houden- niet aan de praat te krijgen op mijn Windows10-computer. Ik heb diverse keren contact met deze zaak opgenomen in verband hiermee en werd steeds vriendelijk, redelijk en duidelijk te woord gestaan. Ook kreeg ik diverse voortgangsberichten per e-mail en die kwamen ook heel vlot. Heb net bericht gekregen dat de scanner ontvangen is en ik het geld terugkrijg.

Peter 18-01-2019

De Package die ik wilde bestellen was er niet maar is in een persoonlijk gesprek samengesteld. Erg werd meegedacht, de dame was vriendelijk en wist waar ze het over had. Erg goed dus en de volgende dag de spullen in huis.

Peter 18-01-2019

Zocht naar de Canon Selphy CP 1300 en vond deze bij Cameranu. Ze boden hem - met enkele andere winkels - aan voor de laagste prijs, dus ik kon kiezen. Ben uiteindelijk bij Cameranu beland, omdat ik in het verleden al eerder bij Cameranu heb gekocht, dus het voelde vertrouwd. Voor 23.59 besteld, volgende dag geleverd. Nieuw product netjes in originele verpakking. Ze deden ook mee aan de Canon cash back actie, dus extra voordeel. Superwinkel.

Jan 18-01-2019

Een artikel van de drie bestelde was niet meteen voorradig, dus was de levering uitgesteld. Op verzoek werden toch de twee andere artikelen vast aangetekend vooruit geleverd, het andere artikel zou nageleverd worden. Top!

Erik te Loo 18-01-2019

Ik wilde een rugzak hebben voor mijn foto-apparatuur tijdens onze reizen. Op de site heel veel (nuttige) informatie! Uiteindelijk gekozen voor de lichte Lowebro Slingshot 202AW.
Diezelfde avond nog thuisbezorgd. Keurig verpakt!
Dit was mijn eerste bestelling bij Camera.nu maar ik kan het iedereen aanbevelen!

Luc Cornelis 18-01-2019

Vandaag besteld, morgen in huis. Dit gebeurd echt zo! Bij de tracking van UPS stond wel vermeld dat ze het maar na het weekend gingen leveren, maar ze leverden zoals voorzien. Goede service verder door Cameranu.nl, alles ordentelijk ingepakt en beschermd in de doos met luchtzakjes. De chat op de website is ook een meerwaarde, bij moeilijke vragen antwoorden ze zo snel mogelijk via een email (ze antwoorden ernstig op uw vragen).

Peter 18-01-2019

Ik wilde na jaren weer een nieuwe camera kopen. Heb eerst gebeld, en kreeg een verassende goede uitleg over verschillen tussen dlsr en bridgecamera’s. Tevens een duidelijk advies mbt de camera die uiteindelijk is aangeschaft. (Bridge)
Zeer goed informatief telefoongesprek, mevrouw had alle tijd voor me, en is zeer deskundig.
Na het bestellen werd de camera keurig netjes de andere dag geleverd, veilig verpakt.
Goede service, lage prijs!

Yavuz Tuncer 18-01-2019

Perfect shop, snel levering. Antwoord snel aan un vraag. En de prijs is redelijk.
TOP!!!

hansi 18-01-2019

Duidelijke webshop en ook ervaring met fysieke winkel ,klantvriendelijk en specialistische kennis aanwezig, goed geholpen bij aanschaf gopro gymbal bij bestelling ook supersnel geleverd gekregen.

Michelle 17-01-2019

Wat een super service !! Savonds om 22.00 besteld en sochtends om 09.45 ging de deurbel en werd mijn pakje al bezorgd! Kan niets anders zeggen dan een top service!

Christiaan Krop 17-01-2019

In tegenstelling tot veel andere winkels was de lens die ik wilde aanschaffen bij CameraNU wel op voorraad. Het gaat om de Nikon AF-S 20mm f/1.8G ED. Een prachtig en betaalbaar objectief. De volgende dag in huis, top!

Frank 17-01-2019

Artikel was snel geleverd, prima verpakt, ik ben heel blij met CameraNu.nl!

Plexat 17-01-2019

Lang gezocht naar een fototas als rugzak. Ik wist welke ik wilde hebben maar kon hem nergens meer vinden. Uiteindelijk heb ik hem toch bij jullie gevonden en besteld. Hij werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

richard 17-01-2019

Levering was de volgende dag al, snel dus !
Correcte berichtgeving via de mail voor verzending dus al met al snel en correct geleverd, en erg blij mee
tot gauw weer

S. Borst 17-01-2019

Het artikel werd niet binnen 24 uur afgeleverd, maar keurig binnen 2 dagen. En aangezien ik die supersnelle service van tegenwoordig absurd vind, ben ik zeer tevreden.

Amber 17-01-2019

Ik heb de canon m50 gekocht super snel geleverd en heb er veel plezier van ik had wel wat kleinen isseus bij instellen maar daar voor moet ik naar canon zelf overgens super goede klanten service !

Hannah 16-01-2019

Tijdens de aanschaf van mijn camera werd ik heel goed geholpen met de verschillende keuzes tussen de modellen en waar dan precies het verschil in ligt. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles aan mij goed duidelijk te maken waardoor ik na lang overwegen toch mijn keus heb gemaakt. En daar ben ik nu echt heel blij mee! Omdat wij uiteindelijk wel iets van 3 uur in de winkel zijn geweest was het fijn dat je even kon zitten en er gratis koffie thee en chocomelk kon halen. Wel duurde het soms lang met het wachten tot je aan de beurt was, maar dat was het helemaal waard.

FW.Joosten 16-01-2019

Goede site, makkelijk te bestellen artikelen, snelle levering, netjes verpakt👍

Sebastian96 16-01-2019

Altijd scherp geprijsd, overzichtelijke winkel in Urk en Webshop. Al meer dan 10 aankopen gedaan, nooit problemen mee gehad. Ik kan het met hun aanbod in combinatie met hun service gerust de beste camera winkels van Nederland kunnen noemen.

Kiara 16-01-2019

Snelle verzending en vriendelijk personeel. Mijn achter grond rollen werden persoonlijk gebracht door een medewerker van cameranu.nl erg fijn.

Hans 16-01-2019

Duidelijke website, producten goed te vinden. Snelle afhandeling en levering. Producten goed verpakt. Prima keuzes voor wat betreft betaal- en aflevermogelijkheden. Aanrader voor het kopen van fotografie artikelen.

Agnes 16-01-2019

Uitgebreid assortiment, zeer duidelijke beschrijvingen en supersnelle levering. Zij beloven een snelle levering en het gebeurt allemaal heel correct. Zorgvuldig verpakt, gewoon perfect.

Nico 16-01-2019

Zeer goede en snelle service!
Bij vragen wordt je goed en snel geholpen, dit is tegenwoordig steeds meer een eis..
Perfect dat jullie zo cool blijven en alles netjes regelen.

Maren 16-01-2019

Goede en snelle levering. Wanneer er iets mist of niet werkt, wordt er direct een nieuwe gestuurd. Ik had dit met een triggerset die niet werkte, uiteindelijk kwam dit door de meegeleverde batterij en kreeg ik dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd.

Guusje 16-01-2019

Altijd goede service en klantvriendelijk. Een vertrouwde webshop waar ik graag mijn bestellingen doe. Zeer goed benaderbaar via de mail met een snelle reactie.

dbuijsen 16-01-2019

Ik besloot na lange tijd niets met mijn hobby gedaan te hebben, weer een DSLR camera te kopen. Dankzij de overzichtelijke en uitgebreide informatie op de website en de uitgebreide zoekfucties (keuze in filters), was de keuze snel gemaakt. De volgende dag was mijn camera al binnen (in het weekend!).
Daarna was het ook gemakkelijk om via de website van cameranu.nl bij de cashback-actie van mijn camera terecht te komen. Alles bij elkaar dus een fijne ervaring!

Gert 16-01-2019

Prima webshop met groot assortiment en snelle levering. Ook retour wordt snel afgehandeld, prima hoor.

Anita 16-01-2019

Absoluut De winkel voor alles wat met camera's te maken heeft! Prettige website met uitgebreide omschrijvingen van de producten en snelle levering, vaak ook gratis als het kleinere producten betreft. En zeker ook de moeite waard om ze op facebook te hebben, door de vele tips voor fotografie.

Peter Canters 16-01-2019

Eerst een paar online vragen gesteld en dadelijk antwoord op gekregen tot ik tot de aankoop van een camera met accessoires over ben gegaan , na 's avonds laat de knoop doorgehakt te hebben ,besteld en de dag erna al levering gekregen. Topwinkel met mensen die op de hoogte zijn .100/100

Dirk 16-01-2019

De mensen van deze winkel staan je graag en snel met raad en daad bij, als je vragen hebt.
Je vragen worden professioneel behandelt.
De levering van je goederen gebeurt supersnel.
Prima service :-)

Prutsie 15-01-2019

Via diverse sites voor printers kwam ik als goedkoopste uit bij CameraNU . nl Wat reviews gelezen en direct besteld op hun site. Deze site was duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Betalen ook gemakkelijk en snel. Opgegeven levertijd was exact en het pakket is netje aangekomen zonder beschadigingen. Uitgepakt, beschrijving gelezen en toen installeren.
Dit alles is prima verlopen en heb een goed werkende printer met 2 inktcartridges. Hopelijk bevalt dit beter, goedkoper, dan met 5 inkt cartridges.

Paul Ouddeken 15-01-2019

Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst bij CameraNU. Geen misverstanden over het product omdat het goed omschreven is. En de snelheid van levering... indrukwekkend! Mijn laatste buit, een mooie alternatieve zonnekap van JJC met adapter voor mijn Fuji 100F tegen een heel scherpe prijs. Alle vertrouwen in CameraNU en ik blijf er bestellen als het om fotobehoeften gaat!

S 15-01-2019

CameraNU is een ontzettend prettige winkel: snelle levering, een mooi en zeer ruim assortiment en goede service!

Lumic 15-01-2019

Nog niet zoveel besteld maar wat ik al bestelde werd snel en correct afgeleverd. Nog geen beroep moeten doen op servicedienst, wel een extra vraag over een produkt gesteld en die werd snel en to the point beantwoord. Informatie via de website vrij volledig en ruim aanbod. Vond er een oplossing als aanvulling voor de camera waar ik al een hele tijd naar op zoek was.

Adrie 15-01-2019

Goed assortiment, snelle levering, en ik hoop bij eventuele aanschaf van een nieuwe Camera een goed advies krijg.
Met een goede prijs.

Han vd Berg 15-01-2019

Bij CameraNU vond ik wèl wat ik zocht, voor een goede prijs en gratis verstuurd!

Visserman 15-01-2019

Op zo,n laat tijdstip besteld en toch de volgende dag in huis.Geweldig,zij verdienen gewoon een pluim.