Deze score is berekend op basis van 2249 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ralph 48 24-11-2013

Artikel was goed te vinden. Prijstechnisch zeer goed. Bestelling werd snel geleverd

Keuze meer dan voldoende.

Product snel vindbaar. prijs was prima. Snelheid levering was goed.

janencarin 24-11-2013

Lekker vanuit je luie stoel bestellen. Makkelijk!

Producten worden snel en keurig verpakt verstuurd, zodat ze niet beschadigen

Je pakt niet snel mis. Vooral voor mij als gevorderde fotograaf zoek je dikwijls naar specifieke accessoires die je hier dan ook kan bestellen. Klasse!

Alle lof! Ik ben dik tevreden en heb ook anderen op jullie site gewezen.

Als fotograaf wil je jezelf steeds weer verbeteren. Daarom wil je ook je uitrusting uitbreiden en zoekt dan naar specifieke accessoires. Bij Cameranu.nl is dat geen punt en kan je direct bestellen en wordt niet afgescheept met alternatieven die "net zo goed" zouden moeten zijn. Geen gezeur, snelle en goede levering. Perfect!

Adzuid 24-11-2013

site is over het algemeen wel duidelijk, maar verbetering is m.i. denkbaar

blijft op een zeer hoog niveau(ben al jaren klant, zowel telefonisch als in de winkel. Deskundig en vriendelijk personeel.

zeer uitgebreid

altijd en overal waar dit kan en wenselijk is

Ben al jaren tot volle tevredenheid klant en heb in al die jaren diverse camera's, lenzen en toebehoren gekocht, zowel via internet als fysiek in de winkel.

J.Endert 24-11-2013

makkelijke website, makkelijk bestelproces, makkelijk contact!

Snelle levering, alles binnen 2 dagen in huis, weing kosten en alles duidelijk in mail direct in je mailbox.

Cameranu.nl is al jaren voor mij het punt voor de serieuze en minder serieuze foto- en videograaf!

Ik raad iedereen met wensen op het gebied van fotografie als eerste Cameranu.nl aan om eens te kijken. De meesten bestellen daarna ook ..

Ik heb nu in 10 jaar al mijn grote camera's hier besteld en nog geen moment spijt. Service is beter dan ooit, website beter dan ooit. En nog steeds grootste assortiment voor scherpe prijs.. En je hoeft al jaren niet meer voor naar Urk!

Gebuiker 23-11-2013 Via de website gekocht

Het vinden van specifieke artikelen op de site vergt soms wat moeite. Het assortiment is erg groot en vergeleken bij andere sites vind ik de structuur/artikel categorisering wat minder intuitief. Bestelprocudure online was simpel.

Snelle levering.

Uitgebreid maar soms is het wat lastig om overzicht te krijgen.

Prima (online) winkel. Snelle levering. Online winkel is beetje onoverzichtelijk.

ACC fotografie 23-11-2013 Via de website gekocht

Goed werkende website.

Zeer snelle levering

al veel gekocht hier, ruime keuze

Ben zelf erg tevreden en verwacht dat anderen dat ook zullen zijn

Ik heb een aantal JJC zonnekappen gekocht. Terwijl je de originele versie van Olympus opzoekt, wordt je netjes geattendeerd op deze goedkopere uitvoering.Ze passen ook perfect op mijn Olympus lenzen.

P Voets 23-11-2013 Via de website gekocht

Prettig overzichtelijke site.

Helemaal naar wens.

M. de Geest 23-11-2013 Via de website gekocht

Heerlijk rustig uit je luie stoel bestellen !

Een top firma die met je mee denkt!

Groot assortiment, niet te veel, maar zeker niet te weinig. Je hebt vergelijkings mogenlijkheden in de zelfde prijsklasse.

Soms is zien beter als een plaatje!

Jodozefus 23-11-2013

Royale opstellingen, je kunt alles bekijken en oppakken om te voelen hoe het in hand ligt.

Groots! Rustige, uitstekende en deskundige hulp. Alle tijd. En mocht je op je besluit terug komen: geen enkel probleem. De aankoopsom wordt snel teruggestort, zonder vragen.

Verrassend was dat niet alleen een groot assortiment voor de amateur aanwezig is, maar ook voor de professional
of de zeer serieuze amateur.

Ik ben zeer tevreden, jammer alleen dat de winkel zover van het Westen ligt. Maar er is meer dan genoeg parkeerruimte pal voor de winkel.

Erik Fortuin 22-11-2013 Via de website gekocht

met gericht zoeken kom je in een paar stappen tot het gewenste artikel

het aangeven van leveringsduur en levertijdstip/datum is al mooi maar ook bij vertragingen wordt er een melding gemaakt . En bij het betreffende artikel staat ook nog een beknopte maar duidelijke uitleg.

in mijn geval : een vogel kijker . Op zoek kwam ik een overzichtelijk assortiment tegen en kon ik makkelijk een keuze maken .

Mijn eerste artikel maar zeker niet het laatste . Zeer positieve ervaring en snel in huis ook . Komt betrouwbaar over deze site/shop

Ik ben , zoals hierboven te lezen valt , zeer tevreden over zowel de service als het geleverde artikel . Prijs/kwaliteit verhouding speelt ook zeer zeker een rol in deze

tietje 1954 22-11-2013

geen - punten kunnen vinden vrgr pieter

hesomesha 22-11-2013

Lilian1993 22-11-2013

Snel en overzichtelijk

Snelle bezorging

Hebben bijna alles

alles is snel. Vooral als je iets nodig hebt op korte termijn is dit geweldig!

Monique52 22-11-2013

Makkelijk te navigeren site

Prima service met snelle verzending van bestelling

Groot assortiment

Zeker een aanbeveling waard.

Ik kon makkelijk mijn bestelling plaatsen en betalen. Na drie dagen had ik alles al weer in huis. Prima verzorgd. Zou zo weer iets hier bestellen.

Despereaux 22-11-2013

horen, zien en kopen! zo eenvoudig is het!

alles razend snel

Fred Sevenum 22-11-2013 Via de website gekocht

Goed toegankelijke website. Zit goed in elkaar

Komen hun afspraken perfect na !

De gezochte camera in de kleur rood was bijna nergens anders te bestellen. Hier hadden ze 'm in 4 kleuren op voorraad !

Betrouwbare zaak, goede service en uitgebreid assortiment. wat wil je nog meer?

Betrouwbare zaak, goede service en uitgebreid assortiment. wat wil je nog meer?

Eddie O. 22-11-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site

uitermate snelle bezorging

zeer groot

ruime keus uit div. artikelen

ben zeer tevreden over mijn bestelling van een canon lensdop ,waar ik bij verschillende winkels te horen kreeg dat daar moeilijk aan te komen was , en ook nog duur zou zijn ,zo'n 16 euro .Bij jullie was deze 9.95 ex. verzendkosten. Klasse

H.H. Rolefes 22-11-2013 Via de website gekocht

Alektubaba 22-11-2013 Via de website gekocht

Bij aankoop camera alles vlekkeloos geregeld. Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Handig zijn de combi-aanbiedingen b.v. de combinatie camera met flash kaart en/of tas.

Lylet 22-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Goede site, makkelijk te bestellen en snelle bezorging

Prima voorlichting en service in het filiaal

Prima assortiment

Prima filiaal

Ferdie SNL 22-11-2013

Snelle en overzichtelijke website. Vlotte afhandeling, en ook zeer snelle opvolging van voorafbetaling.

Goede informatie over de verzending van de bestelling

Duidelijk en overzichtelijk, met suggesties voor accessoires.

Gewoon snel en correct.

Arie Majoor 22-11-2013

Bestellen en de volgende dag wordt het bestelde bezorgd.Prima !!!!

Groot assortiment, zeker omdat ik met Sony apparatuur fotografeer.

Doe ik al :-)

Prima winkel, Ik heb reeds een aantal keer besteld en alles werd de volgende dag bezorgd. Wordt keurig gemeld via mail dat het verstuurd is. Ben zeer tevreden. Ik heb bij andere winkels wel eens heel andere ervaringen gehad.

Mijn naam hoeft niet op de site 22-11-2013 Via de website gekocht

Ruim assortiment, duidelijke website, keurige en snelle verzending. Heel blij mee!

jann47 21-11-2013

De goede, interessante informatie over de artikelen staat op de site, dat is niet onbelangrijk!!

Bestelprocedure verliep vlekkeloos, het beloofde werd nagekomen

Lijkt goed, al kan ik dat misschien niet helemaal beoordelen. Nieuwe bestelingen in de toekomst zullen dit moeten bevestigen

Ik ben niet zo van het aanbevelen, maar als ik dat wel zou zijn zou ik het zeker doen.

Maarten11S 21-11-2013

Vlinderkieker 21-11-2013 Via de website gekocht

Groot probleem om een goed snoertje bij mijn Olympus OM-D E-5 te vinden voor besturing via smartphone. Eén telefoontje met R. en het probleem was opgelost. Betaald via iDEAL en morgen in huis.

Ondanks fouten van M. hebben ze (gratis) geprobeerd mijn probleem met de klem op de statiefpoot te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt. Gelukkig betrof het een eenpootstatief!

Ik koop mijn toebehoren overal, maar nergens ontmoet ik zulke vriendelijke en hulpvaardige mensen.

Hans&Jolanda 21-11-2013

Duidelijke website en je wordt uitstekend, via emails, op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelling.

Goede ervaring gehad met het oplossen van een defect aan een camera, dat keurig via garantie van de fabrikant is afgehandeld.

Heb in de afgelopen vijf jaar verschillende fotocamera's en toebehoren in verschillende prijsklassen aangeschaft en ben zeer tevreden over het assortiment en de zeer concurrerende prijzen.

HK_2 21-11-2013

Camera en lenzen van mijn keuze bij 1 leverancier te bestellen.

Nadat bij aankomst pakket 1 van de bestelde lenzen kapot was, dit direct via mail gemeld. Daarna nagenoeg direct antwoord hoe een en ander af te handele. Binnen 1 week nieuwe lens binnen.

Voor wat mij betreft was alles op voorraad en direct leverbaar.

Snelle levering, adequate service.

Eerder al een camera gekocht bij cameraNU.nl. Dit verliep toen ook vlekkeloos. Nu met klacht adequate afhandeling.

Jansje25 21-11-2013

Duidelijke site, bestellen verliep vlot.

Kreeg netjes een mail dat er vertraging was in de levertijd. Bleek maar 1 dag later te zijn.

ruim assortiment voor mijn gebruik. Voor de professionele fotograaf kan ik het niet beoordelen

zie boven

H.J. van der Meer 21-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Nette winkel, goede service. In een woord Top!

GoPro fan 21-11-2013

Leenb te u 21-11-2013

Schoolvoorbeeld van hoe het ook kan.

Een item ging retour omdat ik er niet mee overweg kon dit ging super !

Een ervaring!

Altijd promoot ik dit naar collega's

Altijd buite gewone service

sjopun 20-11-2013

Handige overzichtelijke website.

Na een telefonische vraag over de cash back actie van Canon over afgeplakte barcode sticker kwam er ongevraagd nog een e-mail met een uitleg hoe te handelen met telefoonnummers en linkjes.

Behulpzaam en goede service.
Blijkbaar doen ze niet aan "grijze" import, tenminste de Canon 6D niet. (De cash back actie gold bijvoorbeeld niet bij een andere grote winkel.)

MartF 20-11-2013 Via de website gekocht

Prettige website. Makkelijk dingen te vinden.

Ik kreeg zelfs bericht dat er een storing was bij Post NL en dat mijn zending vertraagd was. Prima service

Wat is zoek is meestal aanwezig.

Ik heb ervaring met diverse soorten fotowebwinkels maar camera.nu heeft sterk mijn voorkeur.

NiceWatches.nl 20-11-2013 Via de website gekocht

Goeie duidelijke site

Duidelijke site met goede prijs/ kwaliteit

van Gilst 20-11-2013

Prima, snel, vrij gemakkelijk, altijd op tijd.

Jan Pel 20-11-2013 Via de website gekocht

Kon het artikel snel vinden en bestellen

Mijn vraag werd snel en volledig beantwoord via de telefoon. Binnen 3 keer overgaan opgenomen door medewerkster en oplossing gegeven.

Voor mij prima assortiment. Ik was op zoek naar Sony compact camera en gevonden.

Bestellingsgemak, duidelijk, terugkoppeling via mail uitstekend. Men doet wat beloofd wordt. En bestelling de volgende dag in huis.

Eenvoudig, duidelijk, duidelijke communicatie, bellofd wat men toezegd

ToonJR 20-11-2013

Ik vond het een prettige manier van bestellen bij cameranu.nl erg eenvoudig en duidelijk.

je word netjes op de hoogte gesteld van hoe het er voor staat met je pakketje,bv of het vertraging heeft bij post NL .

een erg breed assortiment

Gewoon prettig en betrouwbaar bij cameranu.nl ,geeft een vertrouwd gevoel.

Prettige manier van bestellen, je krijgt netjes bevestegingen hoe het er voor staat met je bestelling, en snelle levering als er geen vertraging is bij post nl.

hallo2014 20-11-2013

heldere website

idd 's avonds besteld volgende dag in huis.. super

Mirka Koot 20-11-2013 Via de website gekocht

CameraNU.nl is makkelijk te bereiken via de mail. Wanneer ik een vraag heb, zoals laatst over een nieuwe camera en hierbij mijn wensen vermeld. Dan krijg ik dezelfde dag gelijk het advies met onderbouwing in de mail beantwoord.

Ik had advies gevraagd over een softbox die op mijn flitser zou passen, hierna een bestelling geplaatst. Helaas paste de softbox helemaal niet, na een mailtje kreeg ik gelijk antwoord. Het klopte dat het niet paste, ik kon het via een antwoordnummer retour sturen, binnen 3 dagen had ik ook gelijk mijn geld terug.

In de winkel zelf vond ik het jammer dat er weinig stond uitgestald, ik had de winkel veel groter voorgesteld. Echter de webshop heeft werkelijk waar bijna alles. En anders kan je dus altijd even bellen of mailen, de service en snelheid van reageren is perfect te noemen.

CameraNU is mij ook door verschillende mensen aangeraden. Gezien het snelle reageren en de service adviseer ik ook altijd mensen om fotografiespullen bij cameraNu te halen, en bij vragen over spullen even te mailen. Je krijgt altijd en snel antwoord.

Voor mijn vragen over spullen mail ik geregeld even naar cameraNU. Op internet zelf zie je soms door alle forums door de bomen het bos niet meer. En je krijgt snel en duidelijk antwoord. Spullen die ik bestel komen goed verpakt aan en snel. Toen ik wat besteld had, wat niet bleek te passen op mijn flitser kon ik het zonder problemen via een antwoordnummer terugsturen en mijn geld kreeg ik heel snel terug. Degelijk en helder advies, passend bij de vragen die vanuit mij komen. Het advies is aangepast op de kennis die bij de klant aanwezig is.

Jacqueline48 20-11-2013

alles makkelijk te vinden

goede telefonische hulp

brede sortering

snelle service en bezorging

een camera besteld voor het afscheid van een collega, deze was snel op de site te vinden en na een vraag, die goed beantwoord is supersnel in huis met als extra cadeau nog een waardebon van 50 euro ook, om op de site te besteden. Dat was nog eens een verrassing!

frans derks 20-11-2013 Via de website gekocht

alles via de website gedaan; no problems

snelle levering; goede info via mail over stand van zaken aflevering

als iemand mij daarnaar vraagt, zal ik eerlijk antwoorden dat CaneraNu mij een goed product tegen een scherpe prijs op een goede en snelle manier in huis heeft bezorgd.

Robert Stoesser 19-11-2013 In de winkel gekocht
urk

super snel geholpen

perfect aankoopadvies. geen commercieel praatje om je alleen maar geld uit je zak te kloppen. we gingen met een prachtig nieuw fototoestel naar huis en wisten gelijk ook een heleboel gebruikersfuncties

zoveel foto-apparatuur heb ik nog nooit bij elkaar gezien

Dit is echt een aanrader. en klik niet alleen op de website maar ga is kijken.

Ik was al bekend met cameranu. Heb 3 jaar geleden ook al een camera daar gekocht. Maar wilde nu een kwaliteitsstapje hoger gaan. Ik had al op de website rond gesnuffeld en een idee voor een camera. In de winkel vertelde ik wat ik met de camera wilde doen. Een raar verhaal eigenlijk.... de kerstman fotograferen. De verkoper gaf ons een zeer goed advies voor de camera en alle toebehoren. we gingen zeer tevreden naar huis. Nu een paar weken later zitten we bij hun op de abc-fotocursus. zeeeeeeer aan te bevelen. je steekt er heel wat van op.

b_gerritsen 19-11-2013 Via de website gekocht

6,5

Bestelproces kan eenvoudiger. Ik vind de website persoonlijk een beetje onoverzichtelijk

Aantal Apple producten tijdelijk uitverkocht

Had goede verhalen over CameraNu gehoord en wilde hier een Ipad Air 32GB bestellen, helaas was deze uitverkocht/niet leverbaar

Officiele reactie van CameraNU.nl 20-11-2013

Geachte B-Gerritsen,

Hartelijk dank voor uw review. Apple iPad Air is een nieuw artikel, welke net op de markt is en zeer slecht leverbaar. iPad is nergens voorradig. Als u op onze website aanvinkt, ontvangt u bericht zodra deze weer voorradig is.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

mhvangiffen 19-11-2013 Via de website gekocht

Al veel en kostbare foto apparatuur bij cameranu.nl gekocht en ze hebben me nog nooit teleurgesteld .
Je wordt er zeer kundig geholpen. Super.

Marthove 19-11-2013

Duidelijke site, goede prijzen, makkelijk bestellen

Laat in de middag besteld, volgende dag in huis.
Ook ervaring in het verleden met artikel dat niet naar het zin was: probleemloos geregeld.

prima

Uitstekende webwinkel

Roel Lemstra 19-11-2013 Via de website gekocht

Invullen, betalen en de dag erna heb je het product in huis.

Keurig verpakt afgeleverd.

Meer heb je niet nodig.

Alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

De aangekochte lens is niet direct een prime lens, zoals m'n andere lenzen, maar doet exact wat men beloofd. Heb deze nu een paar maal gebruikt en ben volledig tevreden. Een echte aanrader.

Agnes65 19-11-2013

had het product per se de volgende dag nodig. Na één telefoontje kreeg ik de bevestiging dat het op voorraad was en die dag nog de deur uitging. Het was er de volgende dag.

RobZelf 19-11-2013

Het zoeken naar producten en de achterliggende informatie raadplegen is erg handig.

Snelle en vriendelijke reactie bij elke email-vraag (over acties, verzending enz enz)

Uitstekend. Veel alternatieve producten en heele rg breed gesorteerd.

Ik weet niet of de prijzen super zijn maar de betrouwbaarheid en degelijkheid van afhandeling wekken voldoende vertrouwen om weer eens te bestellen.

Als ik een advies mag geven (en ik weet dat het veel, heel veel werk betekent) zorg voor gemakkelijke toegang tot onafhankelijke beoordelingen van de producten. Jullie gebruiken vooral prodcut informatie van de leverancier - dus is alles geweldig natuurlijk. Er zijn talloze plaatsen waar zeer uitgebreide beoordelingen worden weergegeven. Een link ernaartoe zou verrijkend zijn.

jeroenajax 19-11-2013

makkelijk goede informatie

prima

zeer ruim assortiment en voordeelacties

prima aankoop en betrouwbaar