Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A.Faber 07-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk en de prijs staat me wel aan

Guus van Leeuwen 07-10-2013 Via de website gekocht

Via internet bestellen ging erg soepel

Binnen tweedagen lag m'n bestelling op de mat. Perfect

Prima in orde

Omdat ik ook live naar de winkel ga ben ik super tevreden over deze winkel. Voor het eert via internet was van het zelfde hoge niveau. Ik zou dus deze winkel aan een ieder aanbevelen.

AnnedeJong 07-10-2013

Mooi en overzichtelijk

Hier vaker wat besteld en altijd prima in order. Snelle levering.

NatasjaBP 07-10-2013

Alle mogelijke accessoires zijn duidelijk vermeld bij de camera. Ook de technische gegevens zijn makkelijk te vinden.

Ik ben gebeld over de voorraad hoeveelheid (deze was niet conform de magazijn voorraad) Ze hebben hebben voor mij besteld en ik heb de lens en camera drie dagen later op kunnen halen. De dag voor het ophalen ben ik nog maals gebeld om te bevestigen dat de spullen allemaal binnen waren.

Voor de spullen die ik nodig had en naderhand ook op advies van de verkoper waren alle spullen aanwezig.

Klantvriendelijk, meedenkend personeel.
Makkelijk toegankelijk. Groot assortiment. Grote kennis van zaken bij personeel.

interjrs 07-10-2013 Via de website gekocht

Goedkoopste plek, vlotte levering, productomschrijving komt overeen met wat geleverd is. Kortom: ik ben zeer content.

primaservice 07-10-2013

D800 Nikon 07-10-2013

Goede uitleg waarvoor de tijd werd genomen

Alles op voorraad zoals de site aangaf.

Gewoon een goede winkel

Er hoeft niets gemotiveerd te worden, gewoon een goede winkel met heel scherpe prijzen waarbij de originele producten worden verkocht. Dus geen grijze inport

Marc_I 06-10-2013

mamiboer 06-10-2013 Via de website gekocht

sagit 06-10-2013

Heel veel keuze en makkelijk op de site te vinden

Cameranu.nl is zeker een aanrader het is erg makkelijk om iets bestellen, en je bestelling is op tijd en keurig verpakt.

Bart1802 06-10-2013 Via de website gekocht

Na discussie over reparatie kosten is klacht opgelost

Na discussie over reparatie kosten van Pentax 17-70 mm lens is de klacht professioneel opgelost.

RPZ 06-10-2013

kalix 05-10-2013

MASH4077 05-10-2013

Hoe makkelijker kan het nog?

Ondanks een foutje op de website, werd alles prima geregeld.

Wat heb je nog meer nodig?

Hele goede service voor een hele redelijke prijs

Joni1234 05-10-2013

Duidelijke website

Vlotte levering

Had precies wat ik zocht

Goede ervaring

Sebastiaan Poelen 05-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

wij kochten een Canon 5D mark III, en er was iemand van Canon zelf in de winkel!

wat wij zochten, was aanwezig en konden wij ook vast houden om te vergelijken

Zeker, een prettige winkel waar je genoeg keus hebt en dus ook makkelijk kan vergelijken

Wij kenden Camera Nu nog niet, alleen van internet. De winkel in Urk is een volwaardige winkel. En dus niet alleen maar een ophaal- of servicepunt. Het loont om op en neer naar Urk te rijden!

mzunderdorp 05-10-2013

Duidelijke functies met pictogrammen, makkelijke instellingen, goed instelbaar naar wensen!

Snelle levering, geen gedoe, zeker om aan te bevelen.

Vond wat ik zocht via kieskeurig bij jullie het goedkoopst.

Gewoon top zie andere beoordelingen.

Overal hartstikke tevreden, goedkoop, goede kwaliteit, super snelle levering, echt aan te bevelen!

The Jewelry Story 04-10-2013

S'avonds besteld, volgende dag in huis, mooi verpakt en leuke vervolgpagina op de site na het bestellen.

Ondanks dat het een webshop is krijg je meer aandacht als in de meeste fysieke winkels.

Peterkite 04-10-2013

tot laat in de avond bestellen andere dag in huis

tot nu toe geen problemen gehad dus kan verder er niks over zeggen. naast dat het pakketje altijd op tijd verstuurd is.

Prima internet winkel goede prijzen snelle levering.

S Lammers 04-10-2013

Alles uitstekend, van bestelling tot levering en tussentijdse vragen. Hier ga ik de volgende keer zeker weer kopen!

Annnemarie 04-10-2013 Via de website gekocht

De site is duidelijk ingedeeld, producten zijn makkelijk te vinden

Vrijdagavond rond 20.00 besteld, zaterdagochtend al in huis. Netjes!

Veel keus uit verschillende merken en varianten, goede prijzen.

Cameranu heeft een uitgebreid assortiment in verschillende prijsklasses. Ik was op zoek naar een niet al te duur filter voor mijn lens en ben prima geslaagd.

F.P. van Waning 04-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

zonder enige dwang kan je rustig bekijken wat je eventueel wil aanschaffen

Als je een keus gemaakt wworden door gerichte vragen gevraagd of je de juiste keus hebt gemaakt.

Iemand die zoekende is naar een camera kan bij camera-nu altijd slagen in iedere prijsklasse

Een winkel die een perfecte sfeer uitstraalt met zeer behulpzaam en deskundig personeel waar geen dwang achter zit om iets te verkopen. Een winkel waar wij als senioren zeer veel waarde aan hechten

TheComedian 04-10-2013

Bestellen ging makkelijk en snel.

Camera en tas en SD kaart waren goed te kiezen.

Ineens besloten dat we een videocamera 'moesten' hebben. Makkelijk besteld en betaald bij deze webshop. Werd volgende dag geleverd, goed verpakt, niets te klagen.

Foxhunter3 04-10-2013

Makkelijker kan niet. Kies maar uit en het komt naar je toe. Misschien nog wat extra filters?

Als een artikel niet op voorraad is moeten jullie de klant beter op de hoogte houden. Ze betalen immers vooruit. Direct melden wat de oorzaak is van de vertraging en verwachte levertijd afgeven, niet een paar dagen wachten.

Ik mis niks qua fotografie, en ik denk dat omdat jullie nog allerlei andere producten erbij doen, de website goed overzichtelijk is.

De prijs behoort vaak tot de beste, er is geen belemmering om jullie aan te bevelen.

Sebas2005 04-10-2013

duidelijk op de sites aangegeven.

uitstekend

alles op voorraad

maakt waar wat er beloofd wordt

Lenart 03-10-2013 Via de website gekocht

Ik ben erg tevreden met de snelle behandeling van CameraNU.nl. De producten die verkocht worden zijn van goede kwaliteit en de levering is super snel! Bedankt voor de goede service!

Nicky Deenen 03-10-2013 Via de website gekocht

De site is heel gemakkelijk! Alles is super snel te vinden!

Ik heb een maal moeten mailen en ik kreeg direct een uur later antwoord!

Deze winkel heeft bijna alles wat ik wil hebben.

Goede site, betrouwbaar en goedkoop. Wat wil je nog meer.

Ik ben heel tevreden met deze winkel en ik raad het op mijn fotografie opleiding al iedereen aan! Binnenkort zal ik ook het cactus V5 product bij deze winkel kopen!

claassena 03-10-2013

Jan Helmer 03-10-2013 Via de website gekocht

veel sneller kan het niet denk ik.

's avonds voor 22 besteld, volgende morgen om 10.34 aan mijn voordeur

ruim voldoende

zeker aanbevelen

denisloos 03-10-2013 Via de website gekocht

heldere website

ruime keus

goede communicatie, scherpe prijzen en snelle afwikkeling van mijn bestellingen.

hayu601 03-10-2013

I can only say : Best place for camera shopping, I ordered at 9 pm, the next day at 2 pm, my order was already in my hand.

Harm Lok 03-10-2013 Via de website gekocht

In de zoekmachine kun je opgeven voor welk merk body je een objectief zoekt, hierdoor krijg je snel een overzicht van de mogelijke merken en mogelijkheden.

Van mijn gekochte objectief functioneerde de auto focus niet goed. Na het terugsturen van de lens kreeg ik per omgaande een nieuwe lens toegestuurd. Ook het terug sturen was gratis.

Het assortiment van sigma is indrukwekkend. De echte hele dure merk lenzen blijken wat minder voorradig.

Deze winkel heeft een naast goede prijzen ook goede adviezen en service.

Ik ben ondanks een vervelende ervaring erg goed behandeld met name de folowing up was perfect. Naast een goede webshop, aardige en kundige mensen aan de telefoon.

ebdierenfotografie 03-10-2013 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

staan altijd voor je klaar

ze hebben tot nu toe alles wat ik wil

adviseer het iedereen\

ze zijn goed bereikbaar. deskundig advies en altijd vriendelijk

VictorDroogh 03-10-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen

Ik had voor mijn aankoop verschillende specifieke vragen gesteld welke snel en uitgebreid beantwoord werden

Bijna alles wat je kan bedenken hebben ze voor verschillende type camera's

Mij is deze winkel ook aanbevolen, na wat reviews gelezen te hebben en prijzen vergeleken heb ik voor deze winkel gekozen. Dus ik zou de winkel ook aanbevelen.

Prima winkel, goede service. Alles snel ontvangen en vragen goed, snel en volledig afgehandeld.

jaapdee 03-10-2013

Thuis op het internet uitzoeken wat je wilt hebben en dan in de webshop van Cameranu bestellen. Betalen met iDeal en vervolgens heb je het razendsnel in huis. Een afkoelingsperiode van 14 dagen maakt ook nog eens dat het product, in geval het niet voldoet, binnen deze termijn kan worden geretourneerd. Daarnaast geeft deze zaak ook nog eens twee jaar garantie.

Een apparaat dat niet aan mijn verwachtingen voldeed kon ik zonder probleem onbeschadigd en in originele verpakking terug brengen en omruilen voor een ander product. Geen kwaaie gezichten maar één en al hulpvaardigheid. Ongekend!!!

Levensgevaarlijk. Het doet nog het meest denken aan de snoepwinkel uit mijn reeds lang vervlogen jeugd.

Ik ben er zeker van dat iedereen wordt behandeld zoals mij is overkomen. Aan dat advies houd ik dus in geen geval kwade gezichten over.

Cameranu.nl hanteert een prijsniveau dat ik in andere fotozaken nog niet heb kunnen vinden. Dit, in combinatie met de sublieme service, klantvriendelijkheid en expertise van het personeel, doen mij voor mijn aankopen telkens weer bij deze webshop terugkomen en voorlopig zie ik dat ook niet veranderen.

S.Kartowirijo 03-10-2013

het is allemaal duidelijk beschreven

ik kan niks anders zeggen dat ik er dik te vreden mee ben.

ruime assortiment en goedkope prijzen.

dat het een makkelijke site is met ruime keuzes en aantrekkelijke aanbiedingen, en bij niemand anders goedkoper is.

Wij zijn dik tevreden hoe alles is verlopen, van bestellen tot dat het is afgeleverd.

Amsterdam1980 03-10-2013

Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had

Erg vriendelijk en direct te woord gestaan aan de telefoon. Werd netjes gebeld over tijdstip waarop mijn bestelling zou worden afgeleverd. En na aflevering (ik was niet thuis) werd ik netjes gebeld dat ze het bij de buren hadden bezorgd.

Ik wist al wat ik wilde hebben

Heldere site, vriendelijk personeel, goede service & aflevering

Sjaak 74 02-10-2013

Duidelijke site en gemakkelijk om iets te bestellen.

Goed product,goede prijs en snel geleverd!

Sdel 02-10-2013 Via de website gekocht

IDeal-betaling weigerde de eerste keer, verder prima bestelproces

Geen vragen, website voldoende duidelijk. Levertijd uitstekend.

Prijzen zijn concurrerend, assortiment relatief groot, goede partij om de grootste en beste fotografiewebsite van NL te worden

Idem

Goed assortiment, concurrerende prijzen, zeer gebruiksvriendelijke website

NJVPeterson 02-10-2013

Makkelijk een product te vinden op de website. De eerste keer was meteen duidelijk hoe het betalingsproces ging.

Ben nooit naar de fysieke winkel geweest maar schijnt makkelijk te vinden. De service online is goed ik kreeg snel reactie op mijn vraag over een product. De producten worden op tijd geleverd vaak sneller dan verwacht. Ook sturen ze meteen een trackingnummer waar je meteen op kan zien wanneer je het pakket kan verwachten.

Ze hebben zowat alles op het gebied van fotografie en filmen. Er zijn bijvoorbeeld producten die misschien niet meteen betaalbaar zijn voor de beginners maar daarvoor hebben ze wel een goedkoper alternatief voor dat van kwaliteit goed is.
De prijzen zijn vaak het goedkoopst hier of het scheelt maar heel weinig met de concurrent.

Ze hebben zowat alles. Betaalbare prijzen en leveren snel het product thuis.

Dit is denk ik de enige winkel waar ik producten koop op het gebied van fotografie. En dan ook nog online want de winkel ligt te ver weg voor mij. De meeste speciaalzaken verkopen hun producten veel duurder dan bij CameraNu. En op de website kan ik lekker op me gemak de producten bekijken.

suusjev1 02-10-2013

De spullen zijn makkelijk te bestellen en er staat een duidelijke uitleg bij.

Je krijgt een indicatie over wanneer je spullen bezorgd zullen worden. Mijn bestelling liep vertraging op, maar daar kreeg ik netjes een melding van met excuses erin voor het ongemak. Dit heb ik nog niet vaak bij andere sites meegemaakt.

Ik heb product dat ik heb gekocht al aanbevolen. Omdat ik het handig vind en het makkelijk te bestellen is via deze site.

Marco7419 02-10-2013

Het product dat ik zocht had Ik snel gevonden

Bevestiging, verzending en ontvangst liepen gesmeerd...

Wat ik nodig had zat er tussen. ... En wat ik nog meer wil ook....:-)

Mugo 02-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijke zoekfunctie. Niet teveel 'poespas' op de site, gewoon rustig en overzichtelijk!

Super goede en snelle levering. Ook als je een vraag stelt via de mail, krijg je vrijwel direct een duidelijk antwoord.

Ruim assortiment. Ook bij de plaatsing in het winkelmandje krijg je automatisch handige extra producten te zien.

Prima internet winkel! Snelle en veilige levering. Ook de mogelijkheid om gebruik te maken van Pakje Gemak, erg handig als je vaak van huis bent!

InSomNiaC 02-10-2013

Website is overzichtelijk, snel en door de filters in het menu, ben je zo waar je wezen moet.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus, pakket is goed en stevig ingepakt.

Nog nooit iets niet gevonden bij cameranu.nl .

ze doen het zo als het hoort. snel,strakke prijzen en ruim assortiment

Al een aantal items gekocht via cameranu.nl. Altijd de volgende dag geleverd, correct verpakt en tegen scherpe prijzen. Ook de accessoires zijn scherp geprijsd, wat bij andere shops nog wel eens anders is.

Ria 1956 02-10-2013

website is erg duidelijk, het pakje werd door post.nl een dag te laat bezorgd maar werd door cameranu.nl goed op de hoogte gehouden.

zeer ruime keus

Joukje86 02-10-2013

Het nergens moeite mee gehad en als dat wel zo was bellen en je werd perfect en snel geholpen.

Was gewoon super.

Tot nu toe nog niet iets niet kunnen vinden wat ik zocht dus goed.

Alles is goed, heb de winkel ook al aan vrienden aanbevolen want ben gewoon erg tevreden.

Ben zeer tevreden met deze winkel en webshop heb geen nadelen kunnen vinden tot op heden.

Frits Martens 02-10-2013

het kan niet simpeler

geheel volgens verwachting snel afgehandeld

meer dan voldoende keus

antwoorden spreken voor zich

consuPeet 02-10-2013

Prima Website. soepele afhandeling.

product was supersnel binnen. Volgens de site was het een voorraadproduct en dat klopte dus ook.

Geen enkele reden om hier niet te kopen.

Derk61 02-10-2013

Zoals bij de meeste online winkels zit het met het gemak, assortiment en service, wel goed bij Cameranu, ik had 2 flitsparaplu's van Elinchrom besteld welke op de site "Op voorraad" stond, deze voorraad bleek er echter maar 1 te zijn, dan wordt de levertijd niet 24 uur, maar een week, dat hoorde ik toen ik na 2 dagen ging bellen waar mijn producten bleven... er is toen wel een paraplu al verzonden, en 1 nagezonden zonder extra kosten. Het verzenden van de paraplu's is GEEN goede zaak, deze worden niet in de originele Elinchrom box verstuurd, maar gewikkeld in plastic folie, zeer kwetsbaar dus, dat bleek ook bij de nagezonden paraplu, daar was de punt van verbogen !!

Lex Segers 02-10-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en eenvoudig keuzes te maken en verder te winkelen en af te ronden

Vooral mail gezonden met specifieke vraag. Snel antwoord. Antwoord was helaas niet juist vanwege kennelijk onvoldoende kennis van het product.
Afwikkeling van besteld item is echter perfect gegaan. Snelle levering.

Voldoende keuze in producten. Prijs is redelijk concurrerend.

Al met al een prettige manier van winkelen met snelle levering.