Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Germen Koster 31-10-2013 In de winkel gekocht
Op Urk

Website is zeer overzichtelijk, en de checkout is van alle moderne gemakken voorzien. Voldoende mogelijkheden tot on-line betaling, en de mogelijk wordt gegeven om je bestelling in de winkel af te halen.

Ik had een lens gekocht die defect bleek te zijn. Hierover direct contact gezocht via e-mail, en had binnen een kwartier een positieve reactie. Na nog een mailtje werd ik door cameranu gebeld om direct goede afspraken over vervanging te maken. Deze directe manier van afhandeling ervaar ik als zeer prettig. Er wordt helemaal niet moeilijk gedaan.

Assortiment is zeer uitgebreid. Alle gangbare merken zijn in de breedte vertegenwoordigd.

Cameranu.nl is een zeer prettige winkel, zowel on-line als fysiek. On-line is het een overzichtelijk winkel, kun je uitgebreide filters plaatsen, is het goed zoeken, en de checkout is van alle gemakken voorzien. Reserveren en in de winkel ophalen behoort ook tot de mogelijkheden. In de winkel kun je je aankoop dan eerst nog uitgebreid testen, wat zeer prettig is. De klantenservice treed zeer krachtdadig op, en probeert meldingen zo snel mogelijk af te handelen in belang van de klant. In mijn geval werd er best wel moeite voor gedaan om mijn aangekochte lens zo snel mogelijk te vervangen. Hulde!

xunit 31-10-2013

Je zoekt, je vindt, je besteld en ontvangt het de dag erna!

Had gebeld om hulp en wist binnen 2 minuten zonder irritante wachttijden of ik het juiste product had.

Als je alles wilt bekijken ben je een hele dag zoet !

Ze hebben alles, ze kunnen alles leveren en dat ook binnen 1 werkdag :D top !

Denk dat ik genoeg gemeld heb hierboven ! Geen woorden aan toe te voegen. Volgende keer weer!

H. van Houten 31-10-2013 Via de website gekocht

On-line is de bestelling in een mum uitgekozen en vervolgens geplaatst.

CameraNu is in mijn ogen de best gesorteerde web-winkel in Nederland

scherp geprijsd en prima nazorg!

Bestelling vlug geplaatst en snel in huis

John Twigt 31-10-2013

789 31-10-2013

zeer deskundig en vriendelijk personeel

hele ruime keuze

fijne winkel, goed assortiment, goede service en deskundig en geduldig personeel

prima winkel die ik iedereen zou aanraden

Sylvia van Leest 30-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk

geen vertraging. wat er staat zo gebeurd het ook.

heel veel keuze

heb al bij collega's aangeraden.

erg gelukkig met aankoop en betaalwijze en verzending en ontvangst

Job2013 30-10-2013

Heb geen online koop gedaan maar wel informatie gevonden over het gekochte artikel.

Zeer deskundige medewerkers,
zeer goede tekst en uitleg over het gekochte artikel.

Bijna alles te koop op fotografie gebied.

Als je van fotografie houdt ben je hier aan het juiste adres.

Ivo Gr 30-10-2013

Via de webshop makkelijk bestellen en het is meestal de volgende dag gelijk in huis

Goeie klantenservice die je vragen binnen een dag beantwoord via de mail

Uitgebreid assortiment met uitstekende prijzen

Het is gewoon een winkel met super service en super prijzen

Heb een camera gekocht via de webshop. Had eerst een paar vragen die ik via de mail had gestuurd. Die werden dezelfde dag nog beantwoord! Ook prima levering omdat het pakketje al de volgende dag in huis was met een veilige verpakking. Ik raad cameraNU.nl zeker aan.

Paradyso 30-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk snel gevonden en besteld

Duidelijk snel

Goede winkel goede producten eerlijke prijzen

Maria110 30-10-2013

makkelijk te vinden

snel

genoeg keuze

altijd

nu besteld morgen in huis, sneller kan het niet.

Cor Huijben 30-10-2013 Via de website gekocht

website is makkelijk te overzien.

met 1 telefoontje wordt
een probleempje meteen opgelost.

assortiment is zeer uitgebreid

omdat er niet veel van deze
winkels in mijn omgeving zijn

Deze winkel is op dit gebied vele malen beter dan bv een bouwmarkt of een radio/tv winkel

Janneke78 30-10-2013

Veilig bestellen online via een overzichtelijke site.

Snel geleverd, aangetekend en goed verpakt.

Veel keus, zee groot assortiment.

Groot aanbod van camera's en lenzen. Duidelijke site. nette afhandeling (levering).

gw jacobs 30-10-2013

Zeer direct en eenvoudig

snelle respons op vraag

beschikbaar waar ik naar zocht

geen negatieve punten tijdens deze aankoop

goede prijs, snelle levering, directe antwoorden op de vragen...dit is wat je verwacht van een online shop

Hans Vogler 29-10-2013 Via de website gekocht

Groter gemak dan bestellen bij Cameranu lijkt me niet mogelijk. De bestelprocedure is precies zoals je verwacht en je krijgt meteen een bevestiging van je bestelling.

Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van "service". Na ontvangst van de bestelling heb ik even gebeld en werd ik deskundig te woord gestaan.

Ik heb niet het hele assortiment onderzocht. Ik wilde de Canon PowerShot G15 kopen en die was op voorraad. Bij veel andere winkels was de camera niet op voorraad.

Ik ben zeer tevreden. De bestelling is 's-avonds laat gedaan. Omstreeks 22.00 uur en de volgende dag om 11.00 uur werd het bestelde bezorgd.

janbrantjes 29-10-2013

A.Hoogendijk 29-10-2013

Rechtstreeks via kieskeurig.nl, werkte goed

Ik kon goed vinden wat ik hebben wilde

Snelle levering, goed assortiment, prima prijs

Kwam snel op de website, afwikkeling was prima

gaast1946 29-10-2013

Het duurde even voor ik het doorhad, maar via het meest linkse blokje (het huisje) in de menubalk kon ik heel snel en gemakkelijk naar het onderwerp van mijn interesse navigeren. Daarna vond ik het heel gemakkelijk filteren op merk, prijsklasse of ander duidelijk criterium. Ik heb niet besteld via de site maar ben naar de winkel gegaan. Nog van een oudere generatie!

De service in de winkel vond ik heel duidelijk en vriendelijk. Heldere informatie en rustig alle tijd nemend. Ik kreeg geen enkele keer de indruk dat er nog meer klanten graag geholpen wilden worden (al was dat waarschijnlijk wel het geval)!

Omdat de aankoop van een nieuwe camera + groothoek zoomlens voor mij - ook in financieel opzicht - een zeer belangrijke aangelegenheid was, heb ik de site diverse malen bezocht om informatie te verzamelen en mezelf te overtuigen van een juiste keuze. Opvallend vond ik het zeer grote en gevarieerde assortiment. In vergelijking met andere sites in dit vakgebied vond ik de prijzen doorgaans zeer scherp.

Dat zou ik anderen ten zeerste doen. Nogmaals moet ik wel de aantekening maken dat ik naar de winkel toegegaan ben en dus geen ervaring met het bestelproces en de bijbehorende afhandeling heb opgedaan.

Ik heb de bovenstaande vragen vrij uitgebreid van commentaar voorzien, waaruit al een behoorlijk goede beoordeling uit te destilleren valt. Ik heb de winkel in Urk al vaker bezocht en had daar toen ook een heel prettige en professionele indruk van gekregen. Ik vind de combinatie van goed gedocumenteerde webshop met een zeer plezierig aandoende fysieke winkel een prachtige combinatie. Vooral voor de wat ouderen onder ons - en daar hoor ik nu eenmaal ook bij - is dit een plezierige combinatie om je keuzes te bepalen en/of te maken.

hannyhans 29-10-2013

was makkelijk

F. de Swart 29-10-2013 Via de website gekocht

de site is heel overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden

het geld smiddags overgemaakt en de andere dag keurig verpakt aangeboden door de bode klasse

je kunt alles goed vinden tenminste wat ook nodig zou moeten hebben voor mijzelf dan

Bij iedereen die ook de interesse die ik heb zou ik deze ervaring delen.

Een goed bedrijf die ik kan aanraden om snel en doeltreffend zaken mee te doen.

sliedrecht1 29-10-2013

Stephen Voorhout 29-10-2013

Je kunt vooraf bestellen en dan wet je zeker dat d spellen op voorraad zijn.

Uiterst vriendelijke behandeling, korte wachttijd.

Uitstekend assortiment en ook goed te vinden op de website

Niets mis mee.

Net website en uitstekende winkel. Prijzen zijn ook concurrerend.

pierre.visschers 28-10-2013 Via de website gekocht

Bestellen verloopt heel simpel en gemakkelijk

Maandag om 16.00 uur besteld en dinsdag om 11.00 uur afgeleverd

Er is een zeer ruime keuze

Gezien de service en het assortiment van harte aanbevolen

crans 28-10-2013

Zoeken op de website is erg gebruiksvriendelijk

supersnellen levering (22.00 uur besteld, volgende dag in huis) en prima verpakt.

erg ruime keus

bovenstaande spreekt voor zich

Aileen B. 28-10-2013

snelle besteld

om 22:00 besteld, om 11:00 volgende dag binnen!

duidelijke site, snelle levering.

mauricehorst 28-10-2013

veel duidelijke informatie, goede vergelijkingsmogelijkheden tussen verschillende camera's

Bijna te veel om ui te kiezen

Snel, goede prijs (goedkoop), duidelijk

Ad Hartjes 28-10-2013 Via de website gekocht

goede site

goed advies na aanleiding aanbieding

goed tot zeer goed

gewoon goed

goede service

John_17 28-10-2013 Via de website gekocht

F. Drissen 28-10-2013

Ruime keuze en mogelijkheid tot vergelijken spreekt mij aan.

Bestelling rond 19:30 geplaatst en de dag er na reeds correct ontvangen.
Geweldig.

Zeer ruim assortiment dat goed ingedeeld is op de site.

Jolu1964 28-10-2013

Heldere website, goede uitleg over de specs van het product, goede combi producten om eventueel bij te bestellen

Binnen de afgesproken tijd geleverd, makkelijke betaling, goede terugkoppeling van de bestelling en het op de hoogte houden van de status van levering

Alles in het assortiment wat een professioneel fotograaf nodig heeft

Ik geef regelmatig het web adres door aan vrienden of bekenden omdat ik weet dat het een eenvoudige website is, waar makkelijk wat te vinden is en het bedrijf een goede service levert

Hoge score gegeven op alle punten omdat ik erg blij wordt als ik, dat wat ik zoek, makkelijk kan vinden, er een goede service is, je op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling en het in goede orde wordt geleverd.

ik wil geen naam op jullie site zetten 28-10-2013 Via de website gekocht

De website heeft geen gemakkelijke categorien/filters en sorterings mogelijkheden waardoor het moeilijk is een product uit te zoeken als je niet al weet welk product je exact zoekt (merk/type).

Nergens iets op aan te merken behalve dat de verzenkosten pas helemaal aan het eind van het bestel process toegevoegd worden aan de totale kosten. En gratis verzenden boven de 100 euro? Is dat niet een beetje een hoge grens? Vooral als je het vergelijkt met de meeste concurenten.

Simon P 28-10-2013

Site werkt voor 100%
heb meerdere aankopen gedaan afgelopen jaren.

Snel antwoord op je vraag.

Ik zou niet weten waar je meer kan zien en kopen.

Deze winkel heb aan veel mensen al aanbevolen ook zij waren zeer tevreden.

Hoop snel eens in de echte winkel te komen kijken op Urk!

Hans561267 28-10-2013

Ik was in eerste instantie vertrokken met de Tamron lens, maar wilde bij nader inzien toch liever de Canon lens. Wel een stuk duurder, maar net iets beter. Zonder problemen werd er geruild. De Canon lens was ondertussen een stuk duurder geworden, maar het verschil werd bijna geheel door cameranu.nl voor haar rekening genomen. Verder werd ik nog geattendeerd op de Canon cashback actie.

Bergheem 28-10-2013

Ron Kuiper 28-10-2013 Via de website gekocht

Heldere duidelijke site. makkelijk doorzoekbaar

Snelle afhandeling en levering en prima aftersales !! Bij een van mijn bestellingen had de fabriek verzuimd reservezekeringen mee te verpakken. Een mailtje naar Camera.nu en per ommegaande een mail terug met excuses (ondanks ZIJ daar niets aan konden doen want was foutje fabriek). Camera.nu heeft de zekeringen nabesteld bij de fabriek en binnen enkele dagen werden die franco thuis geleverd!!

Zeer ruim assortiment.. voor de beginner tot de prof.... voor iedereen een ruim assortiment.

combinatie van betrouwbaarheid, assortiment, service+aftersales en snelheid maken dit een topbedrijf!

Marco Konig 28-10-2013

Het zoeken en selecteren gaat erg eenvoudig via de webwinkel. Evenals het betalen (via Ideal).

Door snelle, heldere reacties van Cameranu.nl weet je exact hoe de voortgang van de afhandeling is. Dat is duidelijk en dus prettig.

Voor wat ik zocht: perfect!

Door de werkwijze van Cameranu.nl is kopen via internet eenvoudig, betrouwbaar en veilig. Dit is een voorbeeld van hoe een professionele webwinkel moet zijn. Hulde!

Cameranu.nl is wat een webwinkel moet zijn: goede prijzen, goede service én goede bereikbaarheid (ook na de aankoop).

Fam Zwaanstra 28-10-2013 Via de website gekocht

Een paar keer klikken en ik had mijn bestelling geplaatst en betaald!

Er was iets mis gegaan bij de verzending en adressering. Toen ik daarover belde heeft cameraNU gelijk naar PostNL gebeld om dit op te helderen. Vervolgens is dit weer teruggekoppeld naar mij als klant. Daarna is het pakje alsnog goed terecht gekomen.
Goede service dus!

Snel, gemakkelijk en goed.

Ik heb een tasje voor een spiegelreflexcamera gekocht als cadeau voor mijn zwager. De service van CameraNu was buitengewoon goed. Toen ik belde werd ik heel vriendelijk geholpen en binnen no time was alles duidelijk en geregeld. Aanrader!

Maart3n 27-10-2013

Op voorraad en binnen 2 dagen geleverd.

Prima service. De aangegeven tijd van levering was echter niet bekend bij pakketbezorger, dus die stond voor een dichte deur. Na bellen is het nog dezelfde dag nabezorgd, wat weer een goede service van de pakketbezorger was!

Ik bestel voor de eerste keer, selectie op basis van prijs en betrouwbaarheid. Geen

Zeker aan te raden

Ronni Lin 27-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik had snel gevonden wat ik zocht.

Medewerker stond me graag te woord en heeft veel kennis van zaken.

mkuyntjes 27-10-2013 Via de website gekocht

Het zoeken kan nog iets makkelijker worden gemaakt.

Correct afgehandeld

Cameranu heeft meer producten dan ik dacht

Zie hierboven

Petra9876 27-10-2013

uitgebreide en duidelijke beschrijving op internet

snelle, duidelijke en klantvriendelijk opgestelde bevestigingsmails van zowel bestelling als verzending

ik zocht direct wat ik vond, veel keuze

Absoluut want wat ze zeggen op de site maken ze ook waar, bijvoorbeeld bij snelheid bezorging. Prima geregeld!

Henk Melenboer 27-10-2013 Via de website gekocht

Snel je produkt te kiezen

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Ruime keus voor een goede prijs.

Als je een camera wilt kopen ben je hier aan het juiste adres

Pim Koper 27-10-2013 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk en snel te vinden.

vragen per mail worden correct en snel beantwoord. De levering is ook altijd netjes verzorgd.

Alles wat een fotograaf nodig heeft is hier te vinden.

Een groot assortiment met semi prof tot professionele apparatuur.

Een overzichtelijke webwinkel met een zeer groot aanbod van diverse artikelen. Zowel professionals als amateurs kunnen hier terecht voor goede service en kwaliteit apparatuur.

Tonja Van Manen 27-10-2013 Via de website gekocht

Supereenvoudig om je favoriete camera te bestellen. Een kind kan de was doen!

Zoals beloofd had ik de camera een dag na de bestelling al in mijn bezit! Veilig verpakt en verantwoord verzonden.

Geweldig assortiment. In vergelijking met diverse sites viel mijn keuze op CameraNu.nl vanwege de laagste prijs voor mijn camerakeuse.

Ik ken geen betere winkel dan die van CameraNu.nl, dus is het logisch dat ik 'm zal aanbevelen bij anderen.

Ik ben in mijn nopjes met de ontdekking van CameraNu.nl en heb 't volste vertrouwen dat ik er ook terecht kan als ik vragen heb.

Aart van Vliet 27-10-2013 Via de website gekocht

Onmiddellijk alles duidelijk op de site. Snel gevonden.

Besteld en volgende dag in huis.

Alles is op de site te vinden betreft fotografie.

Voor iedereen makkelijk en niet te duur.

Mar13ke 27-10-2013

Zeer goed geholpen. Duidelijke uitleg van voor- en nadelen van producten en kijken daarbij ook naar je persoonlijke situatie (toekomstplannen, ervaring).

Ruim assortiment, zo ruim dat ik zelf niet wist waar te beginnen maar met hulp van de medewerkers ben ik er goed uitgekomen. Ook mbt toebehoren bij de camera.

De winkel is mij aanbevolen en voldeed zeker aan de verwachtingen. Op mijn beurt zou ik camera.nu ook zeker aanraden.

Zeer goede service gecombineerd met ruime product keus. Top!

A.J. Dekker 27-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

Goed aangegeven via routebeschrijving.
In de winkel netjes geholpen en duidelijke uitleg. Dag later via internet nog een bestelling gedag goed geholpen via de telefoon.Kon nog voor de aanbiedingsprijs als je in de winkel alles tegelijk zou aanschaffen.l

Had eerst via de Email een prijs opgaven gehad voor mijn in te ruilen camera. In de winkel werden wij goed geholpen ook met de inruil werd serieus omgegaan. Prijs werd gestand gedaan erg netjes. Goede uitleg over het aanschaffen van welke camera het best bij mijn lenzen combineert.

Voldoende mogelijkheden hadden wat ik zocht in huis. Ook een dag later de reserve accu binnen eendag in huis.

Ik was hier voor het eerst, ruim een uur rijden van uit Purmerend. Was zeker de moeite waard. Konden gelijk koffie nemen en rustig rond kijken. Aan de balie werden vriendelijk geholpen. Zou het zeker weer doen deze rit.

Heb mijn ogen uitgekeken van het assortiment wat er in de winkel aanwezig was. Ga zeker voor mijn volgende aanschaf hier weer naar toe.

Arthurl2 27-10-2013 Via de website gekocht

Zeer goede website - overzichtelijk en gemakkelijk

Snelle levering conform afspraak

Zeer ruim assortiment, ook van de minder gangbare merken

Winkel is een absolute aanrader!

Ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Wederom een goede ervaring bij Cameranu.nl

kawim550 26-10-2013 Via de website gekocht

Na zeer snelle levering tegen zeer gunstige prijs bleek mijn Epson printer niet goed te werken. Volgens een snelle reactie van cameranu op mijn mail was er een batch zwarte cartridges met een fout. Een week later de cartridge nageleverd gekregen. Toen werkte de printer inderdaad. Een week dus zonder printer en helaas de andere cartridges al half leeg door de problemen met de eerste zwarte cartridge.

Zeer gunstige prijs, snelle levering. Snelle reacties op E-mails.

Goede ervaringen met snelheid levering, prijs en reactie op E-mails. Jammer dat het product niet helemaal goed was. Daardoor week zonder printer en verlies van kostbare inkt.

Pjottertje 26-10-2013

Supersnelle levering. De volgende dag in huis. Ik had me vergist in de bestelling. Volgende dag retour gezonden en binnen twee dagen had ik het juiste artikel in huis.

Joop van raaij 26-10-2013

Duidelijk te vinden bij kieskeurig

Zeer snelle levering , vrijdags besteld en zaterdag al in huis . Leek overtoom wel .

Voor mij voldoende .

Voor de eerste keer zeer tevreden.
Als ik weer iets nodig heb ga ik hier het eerst zoeken.

Voor de eerste keer hier iets gekocht tegen een zeer gunstige prijs en een super snelle levering .perfect