Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dini-54 14-04-2014

Je krijgt er alle info die je als leek nodig hebt.

Rob Soer 14-04-2014 Via de website gekocht

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden en het bestellen is ook een fluitje van een cent

Na de bestelling was het gevraagde artikel in notime in mijn bezit

Bij CameraNu heeft men gewoon heel veel

Altijd eerst even kijken bij CameraNu, dan ergens anders.

CameraNu is gewoon een heel goede winkel met leuke prijzen.

M Visschers 14-04-2014 Via de website gekocht

hoewel pas 2 bestellingen gedaan, alleen positief ervaren

schoorlemmer.c 14-04-2014

voor 12 uur besteld wordt de volgende dag al thuis bezorgd

snel en goed

de produkten gevonden die ik nodig had

snel, makkelijk, en een goedprodukt geleverd

Sigrid87 14-04-2014

Praktisch alles in huis, heerlijk

Producten werden op tijd verzonden, geen beschadigingen oid.

Alles wat ik nodig had.

Geen problemen gehad.

jackrussels 13-04-2014

Cameranu heeft een heel groot assortiment fotografie spullen. Altijd snelle levering. Ik heb een tweedehands product gekocht met 1 jaar garantie. Ziet er als nieuw uit. Ik zou dit bedrijf direct aanmelden bij andere personen.

Turftrapper 13-04-2014 Via de website gekocht

eenvoudig op te zoeken in de web-shop en te bestellen.

Snelle afwerking van de bestelling. Zondag besteld en dinsdag in huis.

Ruime sortering batterijen voor diverse media apparaten.

Prettige ervaring.

In tegenstelling tot andere web-shops snelle en eenvoudige wijze van bestellen enbetalen.

LeonvM24 13-04-2014

Monique_64 13-04-2014

bestellen op tijden dat het gemakkelijk uitkomt, eenvoudige website. duidelijke communicatie

snelle levering

bertlk 13-04-2014

Makkelijk zoeken en toevoegen aan de winkel wagen

Veel keus en snel in huis

Ben een paar keer in de winkel geweest en nu onlijn besteld en alles gaat snel en gemakkelijk. Ook goed geholpen in de winkel en veel op voorraad. Zeer goede adviezen.

Theo Egmond Van 13-04-2014

makkelijk de producten te bestellen via internet. je kan de producten laten versturen of zelf ophalen.

ik heb bewust gekozen voor laten versturen (na 1 dag in huis) omdat ik weet als ik op zaterdag de producten op wil halen, het tegenvalt in wacht tijd in de winkel wegens de drukte.

Ik heb ook foto materiaal gekocht, echter nu een Macbook. het assortiment wordt steeds groter, hoewel ik vind dat cameranu eigenlijk alleen met foto materiaal zou moeten bezighouden.

prima winkel, vlak bij ons in de buurt. Prima service indien je dat nodig hebt. Leuke acties om je product compleet te maken!

Kort weg: Prima winkel en aardig personeel. niet ver van mijn woonplaats. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is bekwaam en heeft verstand van zaken. ook de internetsite is overzichtelijk en goed verzorgd.

H_V 13-04-2014

Op de website staan de contactgegevens en dergelijke bovenaan voor snelle toegang. De categorieën van producten zitten op twee plekken: aan de zijkant maar ook onder de homebutton. Vind de layout onder de homebutton mooier en naar mijn mening mogen die aan de zijkant weggelaten worden.
Bestellen gaat ook makkelijk. Je plaatst producten in het winkelmandje, geeft je gegevens op en voor je het weet is het bij jou thuis in een zo klein mogelijke doos. Geen onnodig grote dozen meer in je huiskamer dus.

Alles staat duidelijk uitgelegd op de website. En de artikelen die je besteld zijn ook zo thuis. En zoals ik zeg zo komen binnen in zo klein mogelijke dozen. Dat is bij andere bedrijven niet altijd het geval. Maar het is wel veilig ingepakt. En snel binnen. Tot nu toe geen problemen gehad.

Tot nu toe heb ik bijna alles kunnen vinden wat ik nodig had. Ik koop meer bij cameranu.nl dan bij welk ander camerabedrijf.

Ze hebben bijna alles in camera spullen, de prijzen zijn vaak het laagst en boven 100 euro is het gratis verzenden EN nog eens de volgende dag thuis. Ideaal! Dus ja ik raad dit zeker aan.

Ik heb nu al heel vaak bij internetwinkels mijn apparatuur besteld. Maar bijna altijd kom ik toch bij hen uit voor de spullen die ik zoek en het budget die ik heb. En het fijt dat ze heel snel leveren is een groot factor in het kiezen voor hen, want soms moet ik iets echt de volgende dag hebben en dat lukt hen. Ideaal.

milandro 13-04-2014

De Fujifilm half cameratas is een prima product. Cameranu.nl had de laagste prijs op de Nederlandse markt. Het verzenden verliep snel en probleemloos. Ik ben heel erg tevreden. -

Ton van Berkel 13-04-2014 Via de website gekocht

bestellen en betalen verliep soepel

ik kon de bestelling volgen en het pakketje werd precies volgens plan geleverd

ik kon ruim kiezen nadat ik me op de canon-site had geöriënteerd

Alles verliep soepel

Van bestellen tot bezorging is alles soepel verlopen

pjcmdebie 13-04-2014

Overzichtelijke website. Ruim aanbod. Bestellen en afrekenen gaat probleemloos.

Zie boven.

Overzichtelijke website. Ruim aanbod. Bestellen en afrekenen gaat probleemloos. Ik heb eigenlijk geen beroep hoeven doen op service. Van zoeken tot afleveren ging van een leien dakje en zeer vlotjes. Ruim assortiment. Nu nog zorgen dat ze over de hele lijn de goedkoopste zijn. Het Sigma objectief wat ik op het oog had was bij de concurrent 10% goedkoper.

WF Krabbendam 13-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

x op zaterdag gemaild en direct duidelijk antwoord gekregen

Snelle verzending met track en trace snelle antwoorden op mijn vragen en goede verpakking

arie2311 12-04-2014 Via de website gekocht

Ik ben in de winkel zeer prettig en goed geholpen door èèn van de mede \werkers.Nu heb ik iets per e-mail gevraaagd en direkt het antwoord gekregen waarna de bestelling gedaan.2 Dagen later was het bestelde bij mij in huis.Gewldige service

klaus6 12-04-2014 Via de website gekocht

perfecte afhandeling, product 1 daag later in huis

Berto97 12-04-2014

Overzichtelijke en toegankelijke wegsite. Binnen enkele minuten alles geregeld.

Dag na de bestelling alles (netjes verpakt) in huis.

Ruim en veel op voorraad.

Voordelig en snel.

Uitermate tevreden. Snel, voordelig, ruim assortiment.

robdejonglisse 12-04-2014

Een hele overzichtelijke website en bestellen gaat super makkelijk!

Bestellen ging snel en via mail kreeg ik de factuur en werd ik netjes op de hoogte gehouden van de levering, de volgende dag al!

Cameranu heeft echt heel veel.

Prijs en assortiment zijn dik in orde en bestellen gaat super makkelijk

Ik was op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Canon EOS 60D. Bij Cameranu heb ik die gelijk kunnen vinden en ook maar besteld. In het verleden ben ik zelf in de winkel geweest en heb ik meerdere keren artikelen via de website besteld. Aangezien ik de service altijd perfect vond, was de keuze voor mij dit keer niet moeilijk. De lens was de volgende dag in huis en werd netjes bezorgd door Postnl. Dit kan ook door de eigen koerier en dat is ook perfect geregeld!

Leo van Gulik 12-04-2014

Compact, snel paraat.

Snelle reactie en bezorging.

Waar anderen het produkt niet hebben....

Gewoon goed.

Strak, duidelijk en snel.

Jos Schumans 12-04-2014 Via de website gekocht

snel besteld op overzichtelijke site

prima service, track en trace, vandaag betseld morgen in huis dit klopt als een bus

voor elk wat wils, met goede uitleg en video's

Zeer goede service, snelle afhandeling en men komt na wat men belooft.

Ingeborg72 12-04-2014

Bestellen via de website is eenvoudig. De bestelling wordt keurig bevestigd, inclusief leverdatum en -tijd.

De service is prima. De bestelling kwam zoals afgesproken en was netjes verpakt.

Ik mis van sommige merken bepaalde producten (waarover in fotobladen wordt gesproken), zoals tussenringenset van Kenko voor Canon.

Prima winkel met deskundig personeel en prima service.

Prima winkel met goed assortiment, deskundig personeel en een prima service.

hechengjun 11-04-2014 Via de website gekocht

OSR 11-04-2014

Snel gevonden wat ik zocht en snel besteld. Zelfs op de Ipad geen probleem met het invullen van de adresgegevens

Zoals beloofd de volgende dag geleverd

Ongelofelijke sortering. Als ze het hier niet hebben dan weet ik het niet.

Ja zeker. Snelle levering, lage verzendkosten, groot assortiment en website die ook werkt op de Ipad. Voor mij de ideale combi om s avonds te winkelen.

Mijn zoon had in het buitenland een Capa camerariem gekocht. Super fijn in gebruik snijdt niet in je nek en de camera hangt los op je heup. CameraNu.nl was de enige aanbieder in Nederland waar ik deze kon vinden. Ik ben er super blij mee.

Jet P. 11-04-2014

Het ging allemaal super handig. Werd keurig op de hoogte gehouden hoe de status was. Alles werd keurig verzorgd in een doos met de nodige verpakkingsmateriaal geleverd. Heb een systeemcamera met objectief en een extra objectief besteld plus een extra voordeel pakket erbij. (Tas, kamerakoord UVfilter enz. Helaas past het extra objectief (50mm - 200 mm)niet in de cameratas. Deze is beslist te klein. Heb dus een andere rugzak erbij gekocht. Verder dik tevreden. Zal beslist bij deze firma opnieuw bestellen.

verdij 11-04-2014

Even een bestelling plaatsen met de computer. makkelijk.

Het gaat altijd goed dus met de service heb ik geen ervaring.

Zeer ruim

In hoge mate.

Alles gaat altijd goed.

Hansje54 11-04-2014

Klik klak en klaar

Vandaag gekocht en de volgende dag keurig bezorgd! Top!

Een van de beter fotozaken !

Mooie webshop en mooie winkel in Urk
Ook leuk voor een dagje uit!

Ik koop al jaren bij cameraNu gewoon goed en ruilen nooit een probleem

J.Ripke 11-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

Prima, professioneel, goede uitleg en lekkere koffie. Telegebied rondom de winkel is mooi en er zitten putters en buizerds dus je kunt je aankoop meteen uittesten...helaas moet je wel eerst afrekenen.

Hier is alles wat je hartje begeert en dat ook nog voor de aankoop kan worden uitgetest
op foto en glasobjectief gebied.

Assortiment, uitleg en klantvriendelijk met een prijsnivo dat concurerend genoemd kan worden.

mario-gekeurd 11-04-2014

Makkelijk zat!

De mogelijkheid om jullie helpdesk te bellen als er vragen zijn is erg persoonlijk.

Keuze is onvoorstelbaar groot!

De aanbiedingsactie (extra accu) bij de aankoop van dit product heeft mij doen besluiten te kopen. Wij hopen dat jullie het assortiment in deze richting zo mogelijk nog verder uitbreiden. Dat vereenvoudigd de aankoop van extra accessoires van dit product.

Emre S. 10-04-2014 Via de website gekocht

Jette59 10-04-2014

makkelijk zoeken met de zoekfunctie

snelle levering, goed verpakt

kvdakker 10-04-2014

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces

Compleet, alles wat je nodig hebt en meer.

Fijne winkel, goede en duidelijke site met veel productinformatie.

j wilstra 10-04-2014 Via de website gekocht

ze helpen je goed als er iets fout ga

goede en snelle service

gewoon goed

Keesie73 10-04-2014

Een helder menu en verschillende filtermogelijkheden.

Makkelijke bestelprocedure en goede opvolging met status van je bestelling

Alle topmerken in huis met een heel brede productkeus

Breed assortiment, goeie service, snelle levering!

Breed assortiment, goeie service, snelle levering!

MB Reisimpressies 10-04-2014

Objectief was uitverkocht/ tijdelijk niet leverbaar en 2 dagen later toch al bezorgd!!!! Geweldig.

snelle en goede service, ook indien er vragen of - in een uitzonderljk geval - eventuele klachten zijn

snelle, goede service: bij vragen, bestelling en levering! Uitgebreid assortiment in verschillende prijs- en kwaliteitsklassen. Gewoon erg goed!

Karlijn80 10-04-2014

Via internet besteld en de volgende dag in huis.

Had wat problemen met de bijbehorende tas. Na overleg zonder problemen de tas retour mogen sturen en een nieuwe ontvangen.

Voldoende keus om een product binnen mijn eisen en financiële mogelijkheden uit te zoeken.

Omdat ik onbekend was met Softbox flitsers heb ik eerst gebeld. Ik ben uitgebreid voorgelicht en geadviseerd door mensen die weten waar ze het over hebben. Nadat de tas niet de juiste bleek te zijn (de lampstatieven pasten niet) is dit kosteloos omgeruild. Kortom, zeer tevreden over alle service!

HKF 10-04-2014

Goede website, makkelijk zoeken, redelijke prijzen

Defect artikel gratis terugsturen via verzendpunten, snelle terugkoppeling per mail, snelle oplossing. Prima!

Kan alles, en meer, vinden wat ik zoek op foto- en filmgebied

Ziet er gewoon goed uit. Heeft ook automatisering etc. prima voor elkaar. Jammer dat ze alleen maar in Urk een winkel hebben........

De teksten bij de beoordeling geven m.i. volledig aan hoe ik -tot nu toe- over CameraNU denk. Ga zo door en hou dit vast!

Hil500 10-04-2014

Duidelijke site, uitgebrerid assortiment. Ook telefonisch zjn ze goed te bereiken voor nadere, professionele uitleg.

Weer de uitleg van de medwerkers waardoor ze zo hoog scoren.

Ik beveel Cameranu al regelmatig aan bij anderen.
Ze hebben concurrerende prijzen, vlotte verzending. Maar ook een bezoek aan de winkel in Urk is zeer de moeite waard!!

CameraNu.nl is een absolute aanrader voor iedereen die iets zoekt op het gebied van fotografie. Zeer deskundig personeel!!

Robin Vader 10-04-2014 Via de website gekocht

er overzichtelijk

super, na telefoongesprek wist ik precies wat ik moest hebben

veel.

Aan iedereen.

Een snelle service in elk opzicht. Snel geleverd, zelfs na overleg een ander product onder de aandacht gebracht welke beter en goedkoper was.

visser102 09-04-2014

zeer overzichtelijke website met goede filter mogelijkheden

snelle e-mail bevestiging na aankoop en snelle levering,ze doen wat ze beloven

ruim assortiment voor gunstige prijzen

ze zijn niet duur,leveren zeer snel en doen wat ze op de site beloven

Na 19.30 uur een Nikon lens besteld en heb die de volgende dag al geleverd gekregen.Kreeg binnen een paar minuten verscheidene e-mails binnen over de bestelling en betaling en om 23.00 uur een bevestiging dat het verstuurt is.

Henk Colijn 09-04-2014 Via de website gekocht

antwoord op een e-mail direct de volgende dag.

er is heel veel keus, en wat ik wilde kopen waren ze de eerste winkel met het product

netjes en snel geregeld, de spullen zijn er echt de volgende dag, en geen verzendkosten.

de nieuwe sigma 18-200 hier gekocht, de eerste winkel die hem had, maar alle beloften van betalen en de volgende dag in huis kloppen. een vraag over de e-mail werd ook de volgende dag geantwoord, en dat is netjes, jammer dat niet alle winkels zo werken, of een voordeel voor Cameranu.nl ik ga er nu van uit dat het in de winkel minstens net zo goed is, ik ga zeker een keer kijken, of op de koffie, dat hebben ze ook nog.

Bliss Tamron 09-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Het is echt voor 23,59 bestellen morgen in huis.

Ruimen keus voor de Canon camera.

De snelle service ook als je een vraag hebt. Dan krijg snel antwoord.

Ik twee bestellingen gedaan bij Cameranu.nl, snel en zorgvuldig de volgende dag afgeleverd.

hlkhlk 09-04-2014

's avonds besteld, volgende dag 's middags thuis. super snel dus.

Zeer tevreden met het assortiment en de snelheid van de levering.

Lowrider56 09-04-2014

Ik zocht een cameratas voor een spiegelreflexcamera en er was meer dan genoeg keuze in allerlei prijsklassen. Overzichtelijke site en goed informatie.

Ze doen echt wat ze beloven. 's avonds laat besteld en volgende dag in huis.

Veel keuze in wat ik zocht.

Deze winkel zal ik zeker aanbevelen, ze doen wat ze op de site beloven en dat kun je helaas van veel winkels nog steeds niet zeggen.

Ab Schuurhuis 09-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Voorraad indicatie.
Diverse betaling en verzend mogelijkheden.
Snelle verzending.

Ruime keuze in zowel merkgebonden als alternatieve artikelen en accessoires.

Goede service, grote keuze.

JDL63 09-04-2014

Vanuit mijn luie stoel kon ik een cameratas bestellen die in verschillende winkels nog niet leverbaar was. Makkelijk...

Assortiment is groter dan in de gemiddelde winkel.

Heb alleen maar positieve ervaring met deze webwinkel. Dus twijfel niet.... gewoon bestellen!!

Zeer snelle levering van een artikel dat bij div. winkels in Rotterdam en omgeving (nog) niet voorradig was. De volgende dag al binnen. Daar word een mens toch helemaal blij van??

Barsingerhorn 09-04-2014

Uitstekende site

Goede telefonische informatie

Uitgebreid en verrassend hoog niveau. Veel op voorraad.

Uitstekende kwaliteit, prima geprijsd, snelle service.

Zie boven.

Eennaamdienogniemandheeft 09-04-2014

Gewoon. Easy as it gets.

Alles snel en correct geleverd.

Meer dan ik in één even bekijken kon.

Ben op de site gekomen op aanraden van een bevriende fotograaf. Zeer tevreden over de wijze waarop cameranu.nl mijn bestelling heeft verwerkt. Online shoppen op zijn best.

hkoning47 09-04-2014

Prima website overzichtelijk en makkelijk alles te vinden

makkelijke betaling en binnen 2dagen afgeleverd

een ruim assortiment voor de liefhebber

gezien mijn ervaring aan iedereen aan te bevelen. Degelijk en betrouwbaar.

Zie bovenstaande bevindingenr