ClaudiaMM 04-11-2013

De keuzes zijn duidelijk weergeven op de website wat betreft het soort camera. De locatie van de winkel zelf is niet heel erg centraal. Je moet er een dagje van maken wil je de winkel bezoeken, je zult het niet even op de weg mee pakken.

Ik kreeg altijd een goed en snel antwoord terug per mail. In de winkel zelf ook goede uitleg, er wordt tijd voor je genomen.

Goede prijsrange.

Heb ik al meerdere malen gedaan.

Stewima 03-11-2013 Via de website gekocht

Ales is goed te vinden op de site en bestellen is makkelijk.

Je wordt goed en correct geholpen en krijgt goed advies bij het aanschaffen van een nieuw artikel.
Ben erg tevreden!

Voor mij in ieder geval meer dan voldoende!

Nog nooit iets vervelends meegemaakt, dus volmondig ja!

Ik ben erg tevreden met de webwinkel van Cameranu. Een keer per jaar ga ik naar de winkel op locatie, jammer dat het zo ver weg zit voor mij. Maar de webwinkel maakt veel goed!

Jannaa 03-11-2013

M

bouart 03-11-2013

De site is heel overzichtelijk, zodat je exact weet of een product wel of niet onmiddellijk leverbaar is.

Onlangs was ik mijn aankoopnota kwijt. Per direct werd daar door de servicemedewerker op mijn verzoek gereageerd. Super en om die reden een 10!

Je kan niet alles onmiddellijk leveren, maar wat ik zoek is snel te vinden op de site.

Snelle service en als je een probleem hebt, wordt dat - blijkens mijn ervaring - daar uitstekend op gereageerd. Dat schept vertrouwen voor latere aankopen.

Rob196567 03-11-2013

Goede site, makkelijk te vinden spullen

Snel en accuraat

Nog niet echt in verdiept

Zie antwoorden boven

ruiterbeer38 03-11-2013 Via de website gekocht

Het werkt naar behoren, maar dit soort apparaten zijn ook puur voor hobby doeleinden en daar moet je gewoon geduld voor hebben, maar bediening is heel erg simpel

Ik had nog vraagje over de houder voor de negatieven, die blijkt al in het apparaat zelf te zitten, maar de klantenservice heeft binnen een paar minuten gemaild en alles afgehandeld. Super!

Ruime keus uit diverse verschillende apparaten in diverse prijsklasses.

De snelheid, de service en het gemak waarmee dit allemaal gegaan is. En voor een hoop dingen geldt : LEES AANDACHTIG DE GEBRUIKSAANWIJZING DOOR VOORDAT JE BEGINT! , dit voorkomt al heel veel ellende, verder totaal niks op de site of iets aan te merken

Simone001 03-11-2013

Ik kon heel makkelijk de producten vinden. Bovendien heel handig: advies met aanverwante artikelen, zoals een passende tas voor mijn camera.

Snelle en duidelijke bevestiging van mijn bestelling. Ook een melding toen het artikel vestuurd was. Binnen 1 werkdag had ik mijn bestelling in huis.

Alles wat ik zocht heb ik kunnen kopen bij CameraNU.nl
Dat is precies wat ik wilde; zodat ik niet uren hoefde te surfen voor de artikelen die ik zocht.

Deze winkel raad ik zeker aan; een ruim assortiment, goede service en snelle levering.

Ik ben dolblij met het door CameraNU.nl geleverde produkt. Als ik nog 's een fotografie-artikel wil kopen, doe ik dat zeker bij deze winkel.

1961. 03-11-2013

manus 03-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Ik kom al vele jaren bij CameraNu voor alles voor mijn fotohobby, semi prof. Uitstekende kennis van zaken, soepele afhandeling van vragen per mail, en altijd meedenkend. Wil je veel overleggen en vragen is het aan te raden om niet op vrijdag of zaterdag te gaan, is het erg druk maar door de week heeft men veel meer tijd voor je, of je koopt of niet. En natuurlijk verkopen ze graag iets aan je. Eeen aanrader CameraNu.

pepe32 03-11-2013

Overzichtelijke website met goede prijzen!

Toplevering! Verwachte langere levering werd gelijk gemeld, maar werd ook weer na een dag snel bijgesteld!!

Uitgebreide keus met duidelijke omschrijvingen en goede prijzen

Het was mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl, maar zeker niet de laatste!

Sahib Kosi 03-11-2013

Telefonisch kon ik mijn proleem goed duidelijk maken

Zeer snelle toezending van onderdeel

Veel keuze

Veel keuze, professioneel en vriendelijke medewerkers

Heel goede ervaring

Dirk.stellaard 03-11-2013 Via de website gekocht

Gewoon even thuis bestellen

Hebben echt zeer veel in huis

Snelle levering en ruim assortiment en lage prijzen dat maakt het makkelijk om deze zaak aan te bevelen

Winkels op het internet met daarbij een fysieke winkel spreken altijd meer aan vanwege dat je het product eventueel ook in de winkel kunt beoordelen met daarbij uitleg.Ja en als de prijzen dan ook nog zeer concurrerend zijn dan is de keus snel gemaakt.

empie49 03-11-2013

Thuis vanaf de bank besteld de volgende dag in huis

Snel en accuraat

Zeer uitgebreid

Ervaringen tot nu toe prima dus vertel je dat door

smartys 02-11-2013

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Heldere uitleg

Zeer goed en snel

Groot, altijd nieuwste modellen op voorraad

Prima ervaringen mee

C. Schipper195 02-11-2013

Frederikkk 02-11-2013

's Avonds lang mogelijk om te bestellen zodat het de volgende werkdag in huis is!

Ook goedkopere alternatieven voor bijv. zonnekappen aanwezig.

Snelle levering en goede verpakking. Ben erg tevreden.

TCFotografie 02-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijke, duidelijke en overzichtelijke site. Met ruime keus en goede variatie aan prijs.

Late bestelling gedaan in het weekend, 1e werkdag had ik het al binnen. Goede snelle, correcte service, fijne mailing.

Veel keuze in maat/soort/kleur etc. erg fijn.

Gewoon goed! Aan iedereen dus!

Fijne site waar ik vaker informatie vandaan haal en vaak (en graag) een kijkje neem voor nieuwe camera benodigdheden. Snelle levertijden, goede prijzen, een aanrader!

P van de Beek 02-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Het is een echte speciaalzaak op het gebied van fotografie en video. Eén van de weinigen die een echt vakkundig en objectief advies geeft, dit uitgaande van de behoefte en de wensen van de klant

Er wordt voor iedere klant ruim voldoende tijd genomen om tot een goed en gedegen advies te komen. Een klantenvolgsysteem met nummers maakt dat er als het nodig is voldoende personeel wordt ingezet om iedereen zo snel mogelijk te behandelen

Zeer ruim en gevarieerd assortiment waarbij zelfs telefonisch gereserveerd kan worden

Eén van de weinige speciaalzaken in mijn optiek die zowel online als in de winkel zeer klantvriendelijk is ingesteld en de klant nog centraal stelt

Een echte winkel met zeer vakkundig, behulpvaardig, klantgericht personeel die objectief advies geeft

JuultjeM 02-11-2013

Ik vind site zeer gebruikersvriendelijk!

De mensen aan de telefoon waren zeer behulpzaam. Ze namen alle tijd ook om zaken op te zoeken die ze zelf niet direct wisten. Heb de juiste adviezen gekregen!

De prijs en assortiment altijd goed. Mijn dochter (fotograaf) koopt al jaren bij dit bedrijf en is zeer enthousiast!

Vooral door de goede service en de behulpzame mensen aan de telefoon, maar ook de professionaliteit van de mensen in de zaak!

wibe 01-11-2013 Via de website gekocht

De website en het bestelproces is zeer gebruiksvriendelijk.

De afwikkeling van de bestelling verliep geheel volgens de aangegeven stappen en tijd. 'S Avonds om 22.00 besteld en betaald; de andere ochtend om 10.30 uur door PostNL afgeleverd. Ongelooflijk!

Het assortiment is uitgebreid. Het kostte geen moeite om het beoogde apparaat te vinden en te bestellen.

Ik zou CameraNu van harte aanbevelen. Op basis van meerdere bestellingen heb ik ervaren dat het serviceniveau van een hoge kwaliteit is.

Op basis van de hiervoor genoemde aspecten beoordeel ik CameraNu in alle opzichten positief.

Meritxell 01-11-2013 Via de website gekocht

Paul klement 01-11-2013

Makkelijk kiezen. Ruim overzicht. Bestellen en volgende dag in huis.

Heb ervaring bij het retour sturen en dit gebeurt heel soepel! Top Service. Ook hele snelle service

De keuze is reuze. Alles wat je op cameragebied zoekt is aanwezig en tevens alle topmerken aanwezig

Zoals bij andere punten omschreven, goede service, uitgebreid assortiment etc.

Het is een fijne winkel om je aankopen in te doen! Zeker een aanrader Zeker om de prijs/kwaliteitsverhouding En snelle bezorging/service

Qi Hu 01-11-2013 Via de website gekocht

Harry Bruins 01-11-2013

De zoekopdracht werkt perfect. Mooie foto's en heldere teksten.
Afhandeling aankoop verliep zoals het hoort.

Ik kreeg direct iemand aan de telefoon die de vraag kon beantwoorden. Men heeft op het gebied van fotografie gewoon veel kennis in huis en dat is erg prettig.

Zeer groot assortiment.

Ik ken deze shop al vanaf het ontstaan op zolder en is sindsdien qua service gewoon ouderwets goed gebleven.

Intussen heb ik al 4 fotocamera's ben hen gekocht. Eén keer heb ik een printer stuk gehad en werd door Cameranu.nl op Urk in ontvangst genomen, gerepareerd en bij mij aan huis afgeleverd. Super service.

de Swart 01-11-2013

Alle betrokken elementen schitterden door doeltreffendheid,gebruiksgemakvan de site, uitgebreide produktieinformatie en het gemak van betalingsvormen

Na vlekkeloze en snelle aflevering (geheel overeenkomstig beloften); telefonische serviceverlening - zeer snel bereikbaar, vriendelijke, begripvolle en kundige benadering client. Er werd alle tijd genomen onderwerp te bespreken. Een opluchting ivm diverse ervaringen andere leveranciers.
Bij bezoek winkel - pand is zeer imposant qua inrichting, assortiment en vooral klantvriendelijkheid afdeling Klantenservice en personeel. Ondevonden begeleiding - alle lof.

In mijn geval - na selectie ; alle op internet aangeboden artikelen bleken inderdaad aanwezig in de winkel. Enig minpuntje ; het gezochte artikel bleek aanwezig op de 1e verdieping terwijl zich op de begane grond de bulk van het assortiment bevond. Tip ; duidelijke verwijzing maken naar beide opstellingen.
Algemeen - de winkel is dermate goed ingericht dat het alle schijn heeft dat een internet-keuzeartikel daadwerkelijk in Urk te vinden is.

Alle bovengenoemde elementen dragen bij tot de waardering 10 (jammer dat er geen 10-met-een-veer mogelijk is).
Daarnaast (zeer belangrijk)de prijsstelling is uiterst concurrerend/gunstig.

Ervaringen leiden tot 1 conclusie ; Hoezo CameraNU ? voor iedereen is het CameraALTIJD

PM van Marion 01-11-2013

Overzichtelijke website en het is duidelijk wat je doen moet om te bestellen.

Voor 22.30 besteld de andere dag geleverd, echt een top service!! Die service maken ze ook waar, de andere ochtend ging de deurbel al.

ruime keus

Prima service, no nonsens.
Goede levering en producten met prima kwaliteit.

ireen47 01-11-2013

Vanuit je luie stoel uitzoeken en bestellen. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Binnen no time een bevestiging van je bestelling en even later bericht dat het aangetekend verzonden is.

Had een gerichte keuze, dus hoefde niet verder te kijken.

Gezien de snelheid en de prijs zou ik cameranu.nl zeker aan anderen aanprijzen.

Na een prijsvergelijking kwam ik (voor één en hetzelfde product/merk/type) terecht bij de goedkoopste aanbieder. Cameranu.nl behoorde tot deze groep, en 24 uur service.

MWGBeheer 01-11-2013 Via de website gekocht

Goede prijs

Simpel bestellen, Goede levering.

Gewoon goed en betrouwbaar

flarextius 01-11-2013

zeer overzichtelijke site, alles staat goed geordend in desbetreffende menus. geen enkele moeite om iets te zoeken.

rond 20.00 uur product besteld en zoals aangegeven werd het product de diezelfde dag nog verzonden, helaas kreeg ik het dan pas drie dagen later, maar dat lag aan postnl.

ik verbaasde me echt aan het totale aanbod op de site, er staat alles op wat ik zoek, ik zal hier waarschijnlijk nog wel meer bestellen in de toekomst.

alles wat je nodig hebt is hier te vinden

heb maar 1 woord nodig: Chapeau!

S_Doornewaard 01-11-2013 Via de website gekocht

Via Kieskeurig.nl netjes uitgekomen bij CameraNU.nl en gelijk op het juiste artikel. In het winkelmandje gedaan en eenvoudig betaald via Ideal. De volgende dag al met de post bezorgd!

Zeer nette en snelle levering binnen 24 uur.

Dit was mijn eerste bestelling, maar was zeer eenvoudig en snel geregeld, dus van mijn kant een positief advies om hier te bestellen.

Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl. Kwam hier op uit via de Kieskeurig site. Het artikel waar ik naar op zoek was, is al wat ouder en was daardoor ook niet eenvoudig te vinden. Bij CameraNU.nl besteld en netjes met Ideal kunnen betalen. De volgende middag was het pakketje al netjes met de post bezorgd. De bevestiging van de betaling en bestelling kwamen duidelijk en snel binnen. Ook was er een track and trace nummer toegevoegd om het pakketje te volgen.

albert limburg 01-11-2013

via internet,snel....

snelle afhandeling

grote keuze

prima snijmat,het werken erop is lust.....

Vicento 01-11-2013

rolleifil 01-11-2013 Via de website gekocht

Vanachter de PC.

Kan niet beter.

Alles is er.

Zeker

Gisteravond besteld en vandaag in huis, binnen 12 uur dus. Sneller kan niet. Perfect dus.

Gerarina 01-11-2013

makkelijke site.eenvoudig te bestellen

vriendelijk, snel en correct

alles perfect en snel afgehandeld.

gerton69 01-11-2013

met een paar simpele klikken besteld en alles in goede orde ontvangen

perfecte service en snel antwoord op mijn mail

ruime keus

een perfecte webshop,waar je met alle gerustheid kunt kopen

Marga69 01-11-2013

Goede website waar je eenvoudig kunt vinden wat je zoekt.

Kan ik niet goed beoordelen. Ik heb een videomicrofoon besteld als cadeau voor iemand anders. Bijpassend tasje besteld, maar dit tasje blijkt niet te passen en dat is toch jammer. Vind ik ietwat onzorgvuldig in de levering. Terug zenden gaat niet meer omdat het al is uitgepakt.

Op zich een goede website met kwalitatief goede producten. Levering ook heel snel en correct / zorgvuldig.
Verder zie service.

Ben zeer te spreken over de website en de producten. Vind het wel een misser dat een bijbehorend opbergtasje niet blijkt te passen. Voor mij een beetje een verlegenheidssituatie. Ik heb de microfoon (+ opbergtas) gekocht als 'loon' voor jongeman die videofilmpje voor mij had gemaakt. Jongeman is in opleiding tot cameraman en spaart zijn uitrusting bij elkaar. Jammer dat tasje dan niet bruikbaar blijkt. En zoals echte jongens doen rukken zij hun product uit de verpakking. Herstellen voor retourzending is dan direct onmogelijk :-(

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-11-2013

Beste Marga,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig. Ik begrijp niet waarom u onze service met een vijf beoordeeld. Heeft u vooraf aan ons gevraagd of het tasje geschikt was voor de door u aangeschafte microfoon of heeft u na ontvangst aan ons gevraagd of wij het tasjes retour willen nemen. Als u beide niet gevraagd heeft, kunt u onze service natuurlijk niet beoordelen. Wij doen helemaal nooit moeilijk over een verpakking en tasje kan altijd retour. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Wilco de Vries

CameraNU.nl B.V.

madriafotografie 31-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

alles is goed te vinden en duidelijk uitgelegd

enorm vriendelijke mensen

alles wat ik nodig heb, is er

topwinkel!!!

zeer tevreden

A. Majoor 31-10-2013 Via de website gekocht

bestellen en thuis geleverd.

veel artikelen

Levert bestelling volgens afspraak, volgende dag.

Janet K. 31-10-2013

Bij aankoop in de winkel krijg je uitgebreide en deskundige voorlichting.

Uitgebreid aanbod van camera's en accessoires.

Zowel de webshop als de winkel zijn aanbevelenswaardig. Aan de winkel geef ik de voorkeur als je geen ervaren gebruiker bent.

Zie boven

Trinkelbeer 31-10-2013

wbesite is duidelijk, maar misschien moeten de specificaties van een product als standaard getoond worden ingesteld, in plaats van de voordeelbundels

ik kon deze camera bijna nergens anders vinden, en zeker niet voor deze prijs

Edgard Bogers 31-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. Gegevens over diverse camera's zijn goede te vinden. Bestelling en betaling gaan ook goed.

Goede en snelle service!

Assortiment is ruim. Nog fijner had ik het gevonden als er vergelijking van meerdere camera's mogelijk zou zijn, zodat je nog makkelijker de juiste camera kunt kiezen.

Aanrader voor iedereen!

Op het moment dat ik me ging oriënteren voor een nieuwe camera kwam ik vrijwel direct bij CameraNU.nl. Ondanks dat ik ook op andere websites heb gekeken (en daar vergelijkbare camera's goedkoper aantrof), heb ik er voor gekozen om de camera bij jullie te bestellen. Jullie site en service spreekt me het meeste aan en gaf me het meeste vertrouwen. Mijn verwachtingen zijn helemaal uitgekomen!

sboulema 31-10-2013 Via de website gekocht

Snelle levering!

Aeyez 31-10-2013

Snelle levering, goede prijs !

Simon31 31-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelsite en betalen via Ideal

Veel bruikbare artikelen

Zie bovenstaande motivaties

Melina L 31-10-2013

J van den Eijnden 31-10-2013 Via de website gekocht

heldere website, goede menustructuur en goede zoekfunctie

uitgebreid assortiment, doch ik mistte een sommige bekende merken.

Heb diverse keren artikelen besteld. Geen enkel probleem gehad en steeds bijzonder snelle levering. Top site!

Goede webwinkel. Ik heb reeds meerdere keren artikelen besteld en steeds zonder problemen. Kwaliteit van de producten is goed, heel snelle levering, meestal binnen 24 uur. Nog geen gebruik hoeven maken van hun service. Dat zegt op zich ook wat...

Duncan ten Kate 31-10-2013

Heel overzichtelijk en makkelijk om producten te vinden.

Het is een paar keer mis gegaan met iDEAL.
Hierdoor was er bij mij wat verwarring ontstaan voor het uiteindelijke betalen van het factuur.

Heel Breed Assortiment.
Als ik nieuwe camera spullen zoek kijk ik meestal als eerste op CameraNU.nl

Ik raad andere mensen zeker aan om op deze website te gaan kijken.
Al is het alleen om rond te kijken.

Ik bestel al meerdere keren camera spullen van deze site. Je kan heel makkelijk vinden wat je zoekt en de producten hebben een redelijke prijs.

annemarieveltman 31-10-2013

Overzichtelijke site en zoekmachine

Zeer uitgebereid, kwalitatief en goede prijs

Zonder twijfel aan te bevelen!

Verscheidene producten al aangekocht en allemaal dezelfde levering, service en kwaliteit

G.Rakers 31-10-2013

Duidelijke en begrijpelijke site

Telefonisch goed bereikbaar, prettig contact en vlotte levering

Veel keuze in alle merken en prijzen.
Goede omschrijving van de artikelen

Geeft een goed en betrouwbaar gevoel. Geen valse belooftes

Is een betrouwbaar bedrijf, die ook goed telefonisch bereikbaar is.

TheLightEd 31-10-2013

De service is prima, geen enkele klacht

Men heeft bijna alles op voorraad, de rest wordt zsm nagezonden

Prima winkel, ervaren mensen die weten waar ze het over hebben.